W Citroenie C3Picasso Mini Van w skrzynce bezpiecznikowej są chyba o ile sobie przypominam 3 duże złącza w których są przewody kolorowe ,że tam masa ma kolor żółto-zielony to jest wiadome mnie chodzi o przewody które zasilają reflektory przednie wychodzące z jednego z tych złączy .Rozróżnienie które dotyczy poszczególnych reflektorów prawy-lewy i konkretne...
Uściślę wypowiedź kolegi kybernetesa. Trzeba odkręcić nakrętkę na klucz 13 głównego przewodu prądowego w skrzynce bezpiecznikowej i podnieść górną skrzynkę. Pod spodem będzie listwa z Maxifuse, szukaj prądu w tych dużych bezpiecznikach.
Komputerem się trzeba zalogować przez gniazdo OBD2 do zespołu wskaźników i sprawdzić jaki tam błąd wyskakuje. Sprawdzić bezpieczniki pod światło po kolei czy który nie jest przepalony, chyba F22. http://www.akolibri.republika.pl/gr...
https://citroenc3owners.com/tips-for-any... http://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot/... https://www.autogenius.info/pl/citroen-c...
Komora silnika: Często padają w nich rezystory przy dmuchawie - elektronika.
Ostatni duży bezpiecznik 30a lub 25a w skrzynce bezpieczników pod maską.
Poprostu ją unieś i bedziesz je widział.
http://obrazki.elektroda.pl/6565113800_1... Bezpieczniki 11,12
a gdzie znajduje się bezpiecznik świateł przeciw mgielnych
https://obrazki.elektroda.pl/7762748700_... https://obrazki.elektroda.pl/3980277700_...
Proponuję sprawdzić bezpieczniki.
stycznik stop czas wymienić nad pedałem hamulca
Witam ma może ktoś opis bezpieczników BSM 9661708080 Citroen C3 2007r 1.6hdi a szczególnie mi zależy na zlokalizowaniu bezpiecznika od pompy paliwa https://obrazki.elektroda.pl/6028042600_...
Bezpieczniki był sprawdzany jest dobry
a kable w klapie patrzyles? bezpieczniki? włącznik?
Witam!! Mam problem z samochodem jak w tytule. Polega on na tym, ze przepala mi się bezpiecznik oznaczony jako F1 w skrzynce bezpieczników w silniku. Światło cofania działa (i wszystko jest okej) dopóki nie rozpocznie się jazdy. Gdy tylko samochód ruszy bezpiecznik się przepala. Czy ktoś może spotkał się z podobna usterką?? Jakie jeszcze obwody podłączone...
Może pan przez czy jest bezpiecznik, co pan pisał 70 A?
Bezpieczniki MAXI sprawdzone?
To jeszcze napisz jaka sprężarka . Podczas usterki trzeba podłączyć tester albo chociaż sprawdzić probówką czy sprzęgło jest zasilane. Tak to sobie można nie wiem , silnik krokowy wyczyścić? Dodano po 3 Ostatnio robiłem dacię z czymś takim. Ufo w beznynie .Po dłuższej jeździe takie same objawy. Przyczyna? Cewka sprzęgła. NIe wiem ,przerwa, bezpiecznik...
podepnij kontrolke (zarówke) w miejsce silniczka, jak zadziała to masz silniczek do wymiany, jak nie sprawdź bezpieczniki i przewody
https://obrazki.elektroda.pl/4921214100_... Witam, mam problem z włączeniem świateł tylnych przeciwmgielnych w Citroenie C3 2001-2008. Nie świeci też kontrolka tych świateł. Żarówki sprawdzone, bezpiecznik nie, bo nie wiem, który. Na zdjęciu jest panel z bezpiecznikami w komorze silnika. Proszę o pomoc.
BSI jest razem płytą na której są głowne bezpieczniki pod kierownicą?
Wygląda to na problem z komunikacją.. Na początek powyciągaj i przeczyść wtyczki od BSI (to pod kierownicą) i BSM ( skrzynka bezpieczników pod maską)
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie i duże i małe
Witam. Citroen C3 1.4 benzyna kręci, ale nie odpala, nie działa również dmuchawa. Bezpieczniki sprawdzone, podmieniona cewka, czujnik wału, pompa paliwa po przykręceniu działa. Jakieś pomysły, co można sprawdzić?
Oprócz tego nie działa zegarek i świeci kontrolka od poduszki powietrznej. Sprawdź bezpieczniki pod kierownicą.
Nie pasuje, lewy i prawy jest inny. A w skrzynce powinny być tylko 2 bezpieczniki czy więcej?
Pod tą skrzynką i jednym bezpiecznikiem masz jeszcze jedną skrzynkę z bezpiecznikami. Na dole musisz otworzyć taką plastikową osłonę. Tam są bezpieczniki od silniczka szyb lewa/prawa.
Prąd do rozrusznika dochodził, a rozrusznik okazał się uszkodzony, bo po uderzeniu w korpus młotkiem zaczął kręcić, więc wymieniłem go na nowy. Teraz kręci cały czas, ale nie odpala. A co ciekawe, jak się odpięło BSI, to zaczął normalnie odpalać i pracował prawidłowo, ale przestało działać wspomaganie kierownicy, ABS i prędkościomierz z kilometrami....
Rozumiem że nie pali bezpiecznika. Odczytaj błędy a będzie wiadomo czego mu brakuje.
Niby bezpiecznik sprawdził mechanik 70a jest dobry
Sprawdź bezpiecznik SH, powinien być w położeniu "Client" lub "User", gdy będzie w położeniu "Parking" to będzie taki efekt jak opisujesz.
Nikusert, ty w końcu przestań pisać niedorzeczności. Starter jest sterowany z BSM, dwupinowa wtyczka, grubszy kabel. Na mojego nosa przepalony bezpiecznik elektromagnesu, 25A
jak na grubych zasilanie jest to szczotki pewnie się skończyły.. bezpiecznik może być sprawny ale gniazdo bezpiecznika może być wypalone..
Lewy stop żarówka sprawdzona gniazdo? Środkowy stop pewnie wiązka w przelotce ułamany przewód. Bezpiecznik F21 jest wspólny do obu świateł.
A sprawdziles bezpieczniki maxi, pod BSM? Ida one m.in. na ABS a w C3 rozne cuda z ABS sie dzieja. Tu jest schemat bezpiecznikow do C3:
Możesz jeszcze sprawdzic bezpieczniki w komorze silnika ewentualnie złączki.
Przy włączonym zapłonie się nie świeci, to bardziej wygląda jak "oczko" do wglądu. Film ilustrujący procedurę zdjęcia dachu: [url=https://www.youtube.com/watch?v=VAx... Skoro już mowa o elektryce - [url=http://www.akolibri.republika.pl/gr... F12 zapewne sprawny? Wykaz części znajdziesz [url=http://www.frenchdiagnosticservices...
Oczywiście bezpieczniki sprawdzone i OK ?
A sprawdziłeś bezpiecznik rozrusznika pod maską na lewym nadkolu?
Silnik wycieraczki pin 1 stała masa 31 pin 4,5 prąd z przekaźnika BSM piny c1 oraz c9 bezpiecznik f17 pin 2 z BSI pin a9 Jest jeszcze komunkacja VAN BSI C6 C8 oraz BSM D5 d1 nie mam dokładnie kolorów kostek.
Masz rację! Ale ... po podłączeniu czegoś pod cienki zielony lub czerwony zaraz bedzie milion błedów w bsi i może nie odpalić auta ! z podkreśleniem na "CZEGOŚ", natomiast przez żarówkę do masy bałaganu nie zrobi. Jednak jak pojawiają się dziwne błędy, nie można odpalić auta to zawsze odłączaj klemę minusową i jako ostatnią podłączaj klemę minus, wtedy...
Witam. Napięcie jest, bo nie ma obciążenia. Podłącz wszystko i sprawdź napięcie przed przełącznikiem miernikiem. Ale musi być obciążenie (wentylator, żarówka). Na pewno znika wentylator pobiera dużo prądu i dlatego tak się dzieje. Później sprawdź na bezpieczniku, czy pod obciążeniem nie znika napięcie. Pozdrawiam.
Jeśli padł to musi być jakaś przyczyna np.zwarcie . No tak ale gdyby było zwarcie na wyjściu tranzystora to chyba dmuchawa nie powinna pracować i powinno spalić jakiś bezpiecznik a tak się nie stało
U mnie problemem był bezpiecznik. Podejrzewam, że w zimie lusterka przymarzały i spaliło go. Po wymianie wszystko działa.
Zamieszczam zdjęcia moich skrzynek bezpieczników. A ja zamieszczam zdjęcie naprawionego Citroena C2 https://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%A...
Podejrzewam, że przy wymianie zrobiłeś zwarcie i poleciał bezpiecznik od centralnego lub sterowania zdalnego. Znajdź gdzie są te bezpieczniki i zmierz je.
kamyczek - widziałeś kiedyś citroena c3 ? Wyjaśnij co to jest końcówka mocy (zamiast bezpieczników), bo z czymś takim to się jeszcze nie spotkałem. Bezpieczniki od świateł masz w BSM (moduł w komorze silnika), 15 A.
Mogła zgnić wiązka wszak samochód wiekowy już.
Ja bym sprawdził czy poprzednicy omyłkowo nie zmienili bezpiecznika(zworki) z trybu klient na tryb parking.
Przyczyn może być wiele ale najprawdopodobniej jest uszkodzony albo termostat albo któryś bezpiecznik który jest odpowiedzialny za tą funkcje
Jak w temacie C3 rok 2003 nie dzialaja przednie wycieraczki . Komputer nie pokazuje zadnych bledow . Po wywolaniu z komputera spryskiwacz dziala , wycieraczki milcza . Do mechanizmu wycieraczek nie dochodzi zadne napiecie , mechanizm na krotko dziala . Zrobilem rowniez reset BSI jak opisywali koledzy w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
przewód na pewno gdzieś jest pod maską. Nie ma, jest pod kierownicą Domyślam się, że dochodzi do skrzynki z bezpiecznikami, ale może wiesz które to dokładnie złącze i jakie kolory przewodów. Pozdrawiam.
Witam, po podłączeniu lexi do mojego Citroena C3 1.4 HDI 50 kW z 2007 roku wykryło błąd: przekaźnik świec żarowych zasilany, świece nigdy nie zasilane. Pytanko gdzie może znajdować się owy i przekaźnik i jak mniej więcej wygląda? Szukałem w bezpiecznikach koło akumulatora ale nic nie zauważyłem. Pozdrawiam
witam walczyłem z C2 1.4 sensodrive objawy takie jak w poprzednich postach zamiast N - pozioma kreska, napis auto oraz śnieżynka. najczęściej przyczyna jest końcówka sprzęgła i wysprzęglik nie potrafi sie ustawić w odpowiedniej pozycji bo jest poza zakresem. Jednak zmieniając sprzęgło trzeba zaznaczyć dokładnie pozycje wysprzęglika bo w przeciwnym przypadku...
Okazało się, że trzeba by wymienić przełącznik pod kierownicą na taki co ma funkcję włączania przednich halogenów ( 800 zł ) lub szukać używanego. Został zamontowany dodatkowy bezpiecznik i przekaźnik włączany dostawionym przełącznikiem za 5 zł.
Wez podlacz amperomierz na baterii i zawolaj kumpla pozniej niech on patrzy na amperomierz a ty po kolei wyciagaj bezpieczniki. Jak pobor spadnie to bedziesz wiedzial na ktorym obwodzie .
Dzień dobry, potrzebuje pomocy. Potrzebuje się dowiedzieć od czego są przekaźniki i bezpieczniki w tej skrzynce. Skrzynka znajduje się pod lewa przednia lampa w citroenie C3 1.4hdi 2006r. Coś mi robiło zwarcie, przepatrzylem całe auto. Wczoraj dowiedziałem się że pod lampą jest ta skrzynka znalazlem w niej przepalony bezpiecznik 40a. https://obrazki.elektroda.pl/3422054800_...
Witam. Mam problem. Citroën C3 1.1 2002. Nie mam oświetlenia str. lewa światła pozycyjne przód i tył, przeciwmgielne tył lewy. AI: Czy sprawdzałeś bezpieczniki i żarówki po lewej stronie? Jeśli tak, to czy były sprawne? Bezpieczniki sprawdzone i są ok. AI: Czy problem pojawił się nagle, czy stopniowo? Czy były ostatnio jakieś naprawy lub prace przy...
Nie wiem już... ewentualnie wymienię ten moduł bo tam są tylko bezpieczniki i przekaźniki, to nie powinno być problemu z jakimś programowaniem...
Sprawdź BSI (komputer z bezpiecznikami w kabinie) u mnie był teki sam problem i chodziło o brak styku w BSI. Aro
Wymiana bezpiecznika na nowy. Jeden z tych mini bezpiecznikow byl trafiony. Po wymiania na nowy 10 A auto działa
Wyjmij bezpiecznik ... od tej części .. i włóż ponownie .. możliwe że styki lekko pośniedziały.
Zadam pytanie które może wydawać się śmieszne ale sprawdzałeś bezpieczniki? miałem kiedyś przypadek fiesty z tym silnikiem i był strzelony bezpiecznik od zasilania zaworu cr od zwarcia przewodu pod akumulatorem
A sprawdziłeś chociaż bezpieczniki czy odrazu na forum mamy ci wywróżyc usterke, bez jakich kolwiek wskazówek.
BSM to skrzynka bezpieczników obok akumulatora, często kapie na niego woda z podszybia.
Jesli nie ma pomylki w identyfikacji auta, na PSF1 (BSM) pod maska masz +12V "pracujacy silnik" na pinie 8 16-pinowej zlaczki zielonej. Jest on zabezpieczony bezpiecznikiem F18.
W skrzynce bezpieczników pod maską znajdź pin wtyk A pin 7. To on podaje prąd na cewkę kompresora. Jeśli prąd masz to wina w cewce jeśli nie to będziesz musiał podpiąć pod lexię i zobaczyć czego brakuje kiedy klima nie działa.
Witam. Jak w temacie - Citroen C3 z klimatronikiem z 2008 roku, nie załącza klimy. Nie załącza elektromagnesu koła kompresora. Bezpieczniki sprawne. Po pomiarze napięcia na przewodach do elektormagnesu, mam stałe napięcie +4,95V i brak reakcji na włączenie klimy z panelu. Ktoś coś doradzi, gdzie szukać przyczyny?
Więc tak, wszystko co mogłem to sprawdziłem i dalej bez poprawy. Pilot dałem do fachowca, który sprawdził czy pilot daje sygnał. Daje i to za każdym razem, więc problem tkwi w samochodzie. I tutaj się zaczynają schody. Kompletnie nie wiem od czego zacząć sprawdzanie, oprócz bezpiecznika centralki to co ja mógłbym sam sprawdzić? Jakieś pomysły?
Mam samochód, który nie uruchamia się po wyjęciu radia. radio zostało zdjęte, próbowałem wielu rzeczy bez powodzenia, bezpieczniki wyglądają dobrze, próbowałem różnych połączeń przewodami, przeskakiwałem akumulator... i nic. idk co robić więcej Zacząłbym od zaizolowania tych kabli. Osobno.
Sprawdź na początek przewody zasilające i bezpieczniki. Czy wcześniej nie było takiego objawu jak świecenie centralki po wyłączeniu zapłonu?
A bezpiecznik z modułem wentylatorów sprawdzałeś i na końcu przy załączeniu podawania sygnału masowego z ecu do modułu.
Mechanik to widzę że nie wie od czego zacząć.Trzeba sprawdzić czy wogóle jest komunikacja z tym modułem bezpieczniki masę i kostki czy któraś nie jest wypięta.Ten mechanik na pewno nie poradzi sobie z dopisaniem drugiego BSI jeśli wystąpiła by taka konieczność.A ceny zależą od rejonu u was to na pewno ceny warszawskie.
Witam. Mam następujący problem w Citroen C3 I 2006r 1.4hdi . Auto normalnie jeździło, było sprawne, następnego dnia już nie. Mianowicie po włożeniu kluczyka wyskakuje błąd Antipollution fault ( co tak naprawde jak sprawdzalem po forach oznacza w każdym przypadku co innego) no ale dalej.. po przekreceniu kluczyka w pozycje 2 na zapłon.. miga kontrolka...
Pomysł jak najbardziej fajny i do zrealizowania. Pierwsze to trzeba by było znaleźć miejsce dla czujnika temperatury w bloku silnika bo chyba o tą temperaturę chodzi przede wszystkim. Jeśli takowe znajdziesz to później już tylko znaleźć w skrzynce bezpieczników miejsce w którym będzie napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon. Wpiąć się w któryś z...
podłącz inne auto przez kable rozruchowe ale musi być na chodzie żeby w instalacji było 14V i wtedy skrzynia powinna się przyuczyć. odłącz tez ABS jak kolega radzi wyżej ale nie musisz nic mostkować... sprawdz też bezpieczniki ale te duże bo być może któryś zaśniedział... te duże bezpieczniki są w komorze silnika w tej samej skrzynce co małe tylko od...
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Napisałbym coś na temat 3 zdjęcia ale pewnie bana załapie :D Gdzieś wcieło sterownik od skrzyni chyba duża wtyczka, a te dwa to raczej prądy, to jest ten zwitek z 3 blaszkami to jakby bezpieczniki. oddaj elektrykowi niech to lepiej sprawdzi. AVE SATAN! 666 :D
Sprawdziłeś zasilanie na bezpieczniku 40A na BSM ie. jest na nim prąd? Plus na silniku (nawet przy wyłączonej dmuchawie) ma być zaraz po uruchomieniu silnika, sterowanie obrotami masą z modułu sterującego dmuchawą
Witam mam dziwny problem trafil mi sie citroen c3 2010r do wymiany przedni zderzak wiec wymienilem przełożyłem halogeny ze starego wyjmowalem prawa lampe by dorobic jeden uchwyt złozyłem wszystko i teraz nie ma krotkich a dlugie sa tylko jak trzymam reka . jest tylko pozycja a gdy przekrecam dalej na krotkie to pozycja gasnie halogeny tez nie swieca...
Uszkodzony okazała się płytka z bezpiecznikami pod maską. Podmiana na inna pozwoliła odpalić auto. Porównując sygnały wysatwiane przez dobry i zły BSM okazało się że w uszkodzonym brak było zasilania pomiędzy nim a komputerem sterującym.
Kolego Kuniarz. Jakiej wartości bezpiecznik masz na " dmuchawie " ? Jest oryginalny czy mocniejszy " bo się przepala " ? Nie daje Ci do myślenia że bezpiecznik się nie przepala a " pada " tranzystor który ma prąd maksymalny znacznie większy ?
To że piec ma bezpiecznik 100A to wcale nie oznacza że taki prąd jest pobierany. Nawet przez chwilę przy pełnej mocy w szczycie raczej nie pobiera takiego prądu. Poczytaj troszkę o bezpiecznikach przy obciążeniu znamionowym jego trwałość wynosi 100h.
Czujniki wszystkie OK - sprawdzone lexią. PSF?(jeśli chodzi o skrzynkę bezpieczników pod maską sprawdzałem rozebrałem jest OK) Po odpaleniu na fioletowym przewodzie w kostce 3 pinowej przy wiatraku znika masa i załącza się wiatrak (chodzi na max) - słychać pstryknięcie zintegrowanego przekaźnika w skrzynce bezpieczników pod maską po prawej, jak podamy...
Witam, Mam auto jak w temacie i chcę podłączyć do niego światła do jazdy dziennej (Masa, zasilanie i sygnał od świateł drogowych). Chciałbym to podłączyć w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika. Gdzie to najlepiej podłączyć? Dziękuję i pozdrawiam
Dostań się do skrzynki bezpieczników i poszukaj bezpiecznika nr 16, który może być w dwóch pozycjach. Powinien tam być bezpiecznik/zwora SH w położeniu SHUNT (zaznaczone na czerwono). Ten bezpiecznik/zwora ma większy od normalnego rozstaw nóżek. Jeśli nie jest w pozycji SHUNT lub nie ma go wcale to efekt jest taki jak opisałeś.
Kolego co rozumiesz przez instalacje elektryczna..?? Bezpieczniki jakieś czy kable a jak tak to jakie i gdzie..?? Mam jeszcze jedno ważne pytanie...na ile voltow jest ten silniczek w zamku? Ja go rozebralem i chce sprawdzić czy działa a boję się mu podać 12V żeby nic nie spalić on jest na 12 czy mniej V...??
masy sprawdź miałem to samo w c3 weź na krótko połącz masę z aku na blok silnika
Po pierwsze, czy do pompki dociera napięcie, ponieważ może się okazać brak połączeń w okolicy bezpieczników lub na kostkach przyłączeniowych. Tak samo na bezpieczniku. Uszkodzenie przełącznika raczej mało prawdopodobne, ale w BSI coś mogło się zdarzyć.
Nie mam wyjść RCA ,ale mój wzmacniacz ma przełącznik Low pass-Flat-High Pass czyli jeśli ustawie na High Pass to będzie działać :?: Dlaczego byś z żarówką nie robił tego manewru :?: Chodzi o kwestie bezpieczeństwa :?: :?: (na ten przewód i tak tam jakiś delikatny bezpiecznik zaraz przy zarówce)
Witam wszystkich serdeczni jestem nowy na tym forum. Mam pewien problem, wczoraj odwodziłem szwagierkę na pociąg, nic się nie działo auto paliło normalnie przyjechałem, postawiłem auto pod blokiem i na drugi dzień jak gdyby nic chce zapalić cytrynę a tu niespodzianka rozrusznik za pierwszym razem pokręcił bardzo słabo, spróbowałem drugi raz i kompletnie...
Proszę o pomoc fachowców - znajomy kupił C3, wszystko działa super oprócz światła cofania, chciałbym mu pomóc, jednak na codzień nie zajmuję się elektroniką/elektryką samochodową. Żarówki są na pewno sprawne, na styki w lampie nie dochodzi napiecie. Do auta nie mam schematu ani rozpiski bezpieczników. Będę wdzięczny za pomoc - co powinienem sprawdzić,...
Wetylator i klimatyzacja nie działają . Bezpieczniki sprawdzone rezystor sprawdzony Launch pokozuje mi brak komunikacji z bsi dodam jeszcze ,ze to klima manualna .jakies wskazówki. PoDrawiam
Witaj. Sprawdź czy jest zasilanie na module sterującym prędkością dmuchawy oraz na samej dmuchawie zaczynając od bezpiecznika. Sprawdź czy w samym module nie było wody. Sprawdź czy nie skorodowały tulejki na silniku - zobaczy czy silnik kręci się lekko bez oporów.
Nie wydaje mi się żeby to była wina wilgoci ale nic cię nie kosztuje wysuszenie go więc warto to sprawdzić. Wytłumacz dokładnie co rozumiesz przez to że zapłon sam się włącza oraz które dokładnie światła same się włączają. W zależności od wersji to przednie postojowe razzakaxza BSI a raz BSM, tylne tylko i wyłącznie BSI. Co z oświetleniem rejestracji?...
Wentylator elektroniczny (PWM). Na dużej 2 stykowej kostce ma być "+" i masa. Jak nie ma zasilania to szukaj pod skrzynką bezp. w komorze silnika - bezpiecznik maxi 50A, pierwszy z lewej. Na małej 3 stykowej kostce: 1 - sygnał zwrotny do ECM (D4, 48 styk. czarna), 2 - sterowanie z ECM (C3, 48 styk. czarna), 3 - "+ po zapłonie" ze skrzynki bezp. w komorze...
Witam problem jak w temacie.. otóż wo-gole nie da się zgasić lewych postojowek. tzn przedniej i tylnej.. wszystkie bezpieczniki sprawdzone -ok przełącznik świateł - ok przewody (przy żarówkach) - nie przetarte miał ktoś tak dziwny problem ?
To citroen C3 2006r 1.4hdi. Dodano po 1 W aucie nie ma żadnych dodatkowych rzeczy. Fabryczne wyposażenie. Spalenizną nie czuć.
Witam !! Moduł BSM to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami , w komorze silnika , nie jest to sterownik silnika ECU , nie wiem jak w C2 ale w C3 jest w komorze silnika od strony kierowcy zaraz za lampą . Wiem trochę to dziwne że BSM może wpływać na pracę silnika , ale ten moduł komunikuje się z modułem BSI (ten w kabinie nad nogami kierowcy) po magistrali...
bezpiecznik citroen citroen bezpiecznik citroen bezpiecznik klaksonu
uszczelka filtra bezpiecznik przepięcia moduł zapłonowy kabel
brink renovent epson reset pampersa
Schemat bateryjnego układu zapłonowego motocykla Kolumny głośnikowe: bezpośrednio na podłodze czy z filcowymi podkładkami?