Sprawdź może bezpiecznik nr. 11, jeżeli występuje. Jak go nie ma, to może wstaw i zobacz czy coś się zmieni. Ewentualnie poszukiwania manualne, sprawdzić przekrój i kolor przewodu i zajrzeć pod skrzynkę bezpieczników czy tam dochodzi taki. Ewentualnie poszukiwania miernikiem, test ciągłości od kostki radia do bezpieczników.
Znajdź inny "+" np. od zapalniczki i podepnij przez bezpiecznik pod radyjko .
W nissanach nie udało mi się do tej pory spotkać masy w wiązce od radia, a też raz klientowi tak podpiąłem że bezpieczniki od postojówek paliło. Ot, mierzysz, i przez żaróweczki masz na wiązce masę i podłączasz tą masę, a to tego antenę. Klient zadowolony, auto pojechało, ale max. następnego dnia wraca :) Masę podepnij z innego miejsca bo to co podpiąłeć...
Tak. Bezpiecznik 10A. Jego położenie to forma dostosowania do logiki zapłonu.
Spalony bezpiecznik, albo w radiu z tyłu przy iso albo ten w zestawie bezpieczników w Twoim aucie.
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Jaki moduł komfortu??? Po drodze z bezpiecznika do złącza ISO radia nic nie ma, modułu komfortu w tym aucie też nie ma
Rozumiem, że nie masz jednej z pozycji czyli +24V na jednym z pinów 5 lub 6 w gnieździe ISO 12098. Sprawdź bezpieczniki 58 i 59, sprawdź czy pojawia się na nich napięcie +24V po włączeniu św. pozycyjnych. Jeżeli jest, przerwany jest jezen z przewodów na drodze bezpiecznik-gniazdo iso naczepy. =
bezpieczniki sprawdź bo jeżeli koleś przecinał przewody razem to zrobił skwarę na instalacji . układ instalacji radia zapalniczki i oświetlenia jest w Sience zintegrowany a zasilanie jest czerpane z listwy bezpieczników. i jezeli wystąpi zwarcie na jakimkolwiek z opisanych elementów to bezpiecznik jako zabezpieczenie sie przepala. jezeli zamontowano...
Najlepiej prosto z akumulatora. Jeśli nie masz bezpiecznika na kablu wyjścia ISO w radiu to daj takowy bezpiecznk na kabel zasilający. No i oczywiście kabel odpowiednio grubszy ;) (np. z myślą do przyszłej rozbudowy systemu AUDIO). Co ważne 2 przewody z aku + i - a nie jak robią niektórzy mase biorą skąd popadnie a potem jakieś trzaski ;p . Taki jest...
mialem kiedys podobne zdarzenie w spalil mi sie bezpiecznik w radiu
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
Sprawdź bezpiecznik przy kostce iso.
1.Wyłącznik awaryjny-grzyb powinien być koniecznie, wyłączać ma obwody urządzenia które stanowią zagrożenie lecz nie odcina zasilania PLC (np ma rozłączyć zasilanie silnika ale nie obwody sterujące np PLC tylko bezpośrednio tor zasilający) Podniesienie pokrywy raczej powinno być taka samą reakcją jak zadziałanie grzyba. 2.To określa kategoria bezpieczeństwa,...
Jakie to radio, czy ma kostki ISO?
Panowie, drodzy eksperci. Kupiłem sobie do samochodu nowe radio, ale po wyjęciu starego... po prostu nie widziałem czegoś takiego jeszcze :) Po pierwsze kable pod termokurczem są skrecone. Po drugie co to za kable które dostałem z radiem ? Po trzecie, tu pytanie :) Mogę kostkę ISO od starego radia odpiąć a podpiąć do nowego nie używając tych kabli od...
Takie tablice, praktycznie nienaprawialne, montowane były w latach 70-tych a niedługo po tym zaprzestano ich produkcji i elementów do nich. Administracja budynku wymieniała całe tablice licznikowe na aktualnie produkowane, najpierw na takie z gniazdami do wręcania topikowych lub automatycznych bezpieczników, póżniej z nowoczesnymi "płaskimi", montowanymi...
Zależy jak stary jest ten maluch, niektóre miały już podciągnięte zasilanie, a jak nie to jedynie ci zostaje od akumulatora, ewentualnie od dniazda bezpieczników.
A więc tak: Listwa 1 (zielony z radia) --> ISO 5 kabel biały (głośnik lewy "+") Listwa 2 (niebieski z radia) --> ISO 3 kabel szary (głośnik prawy "+") Listwa 3 i 4 (czarny z radia)) --> ISO 4 i 6 razem kable szary z paskiem i biały z paskiem (głośnik lewy "-" i prawy "-" wspólnie) Listwa 5 (czerwony z radia przez bezpiecznik) --> ISO 7 kabel czerwony...
Jeśli podpiąłeś się pod "plus po kluczyku", przewód brązowy z czerwonym paskiem, to spaliłeś kostkę stacyjki lub instalację. Tam nie ma żadnego bezpiecznika.
Jeżeli to Concert Plus AUZ1Z3 (Blaupunkt), to trzeba wykręcić wkręt mocujący i wylutować piny całego zespołu gniazd ISO. A jeśli to Concert AUZ2Z3 (Grundig CD), to wystarczy poprawić lutowanie pinów bezpiecznika na płytce zespołu gniazd ISO.
sprawdż kostki iso oraz przył masy sprawdz czy bezpiecznik siedzi dobrze w gnieżdzie jeśli jest ok sprawdz stan bezpieczników zasilania w samochodzie najprościej wyeliminować przyczynę podłączyć radio na zasilaczu i "opukać" lub wstawić inne radio w celu sprawdzenia instalacji w samochodzie ale z objawów wynika że przyczyna siedzi w instalacji samochodu...
Pierwsze - to brak napięcia podtrzymującego na kostce ISO. Drugie - a wcześniej zamykał automatycznie ? Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki (komora silnika, kabina).
A jaki to samochód? A ogólnie, to do sprawdzenia bezpiecznik samochodu zasilający zącze ISO, bezpiecznik własny radia. A może radio na kilkanaści godzin zabrać do ciepłego pomieszczenia?
W radiu może być tez 15A. Któreś moje radio miało też na sterowaniu bezpiecznik 1A.
Sprawdź styki bezpiecznika na kablu kostki ISO. Bezpiecznik może luźno siedzieć i powyżej vol20 radio się wyłącza bo ma mało prądu. Dodano po 2 Możesz nie mieć tego bezpiecznika więc wina leży po stronie styków kostki ISO - słabo trzymają.
Wiem że temat stary ale takze u mnie padł ostatnio wyświetlacz. Okazali się że spaleniu ulegl stabilizator 5v. Wymieniłem i nadal na wyświetlaczu nic nie pokazuje. Może ktoś coś doradzi?
Zobacz, czy nie ma bezpiecznika przy kostce ISO.
Podczas jazdy radio nagle zgasło i nie chce się włączyć, zmierzyłem napięcie na kości iso nie ma 12v. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie całe, zapalniczka , klima i inne podzespoły działają bez zarzutu. Gdzie szukać problemu ? Bmw e92 2010r
Warto wyciągnąć radio i sprawdzić czy wtyczki są dobrze wpięte i czy jest na nich napięcie. Przy złączu samego radia też powinien być bodajże bezpiecznik.
No to powoli. Jak radio kupiłeś nowe, to w komplecie powinny być blaszki/pręty do wyjmowania radia. Wtykasz to w odpowiednie miejsce od przodu radia i możesz je wyciągnąć. We wtyczce ISO zasilającej masz dwa zasilania. Jedno na stałe, drugie pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Ponieważ opel ma te dwa zasilania odwrócone, to musisz zamienic...
Niepoprawny, ludzi prąd pozabija jak warystor ulegnie uszkodzeniu. Nie wolno sieci łączyć z PE. Bezpiecznik 5A trafa nie zabezpiecza.
A napięcie jest na bezpieczniku?
Witam Zrobiłem zwarcie na kostce iso z radia. Bezpiecznik od radia pod kierownicą jest okej. Wymieniłem go na wszelki wypadek i nadal jest to samo. Brak napięcia na radiu. Radio 100% sprawne. Po wsadzeniu innego, to samo. Brak zasilania. Gdzie szukać przepalonego bezpiecznika ?
Pisałeś, że radio było po wypadku. Najpierw sprawdź, czy są wszystkie bezpieczniki. Jeśli tak, to sprawdź, czy nie są przepalone. Jeżeli wszystkie bezpieczniki są całe. To nie zostało nic innego jak wymontowć radio i sprawdzić napięcia na kości ISO od radia.
przewody od głosników raczej będą poskręcane Głosniki sprawdz bateryjka będzie słyszalne pukanie Próbówka w ręke i sprawdz gdzie stałe zasilanie krokoylek podepnij do masy zapalniczki jesli brak to moze być spalony bezpiecznik Włacz zapłon i sprawdz gdzie pojawia sie plus Zostanie jeden przewód prawdopodobnie bedzie to masa schemat kostki iso znajdziesz...
Popatrz wszystkie bezpieczniki może któryś się przepalił. Mi to wygląda na brak stałego +12v. Czy masz jakikolwiek multimetr ?
Teraz mam pytanie: co dalej? Fabryczna instalacja pod radio ma dwa stałe plusy (nie ma plusa po stacyjce). Żeby radio prawidłowo się usypiało trzeba to przerobić, jest to to tyle proste, że fizycznie od kostki ISO do skrzynki bezpieczników idą dwa osobne przewody od obu "plusów", które łączą się dopiero we wtyku z tyłu skrzynki. Czyli : 1. Markowe...
Jeśli masz kostkę iso przy radio podepnij czarny do masy, żółty - pamięć ustawień do bezpiecznika F15 w skrzynce, czerwony do zasilania po stacyjce - możesz wykorzystać bezpieczniki F20, F21, F22 Skrzynkę spokojnie wysuniesz na tyle by dostać się do przewodów. Fiat aż tak nie szczędził na ich długości
Witam, kupiłem w salonie w Niemczech Forda Focusa MKII z 2008. Akumulator samochodu był w salonie rozłączony do czasu zakupu. Po zakupie okazało się niestety, że radio zabudowane fabrycznie nie świeci " zimne" jakby brak zasilania. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki do kostki ISO i jest OK. Bezpiecznik w radiu od strony złącza ISO też jest OK. Radio...
Toż to takie proste... Miernik i obudowa radia - sprawdzisz który pin to masa. Potem bezpiecznik w radio i pin który jest plusem. Porównujesz z kostką. Reszta jeżeli to JVC powinna pasować.
le jak policzyłem końcówkę 4x50 + straty + zasilanie pozostałej elektroniki (raczej pomijalne) wyszło mi duuużo Amperów. A radio pewnie ma obok kostki ISO bezpiecznik 10A...
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
Witam Mam problem radio działało jak jeszcze przyjechałem do domu, jak już chciałem wyjechać to wogóle się nie włącza. Podobno spaliło się gniazdo ISO, ale bezpiecznik jest ok. Czy można wlutować inne gniazdo, np. uniwersalne. Proszę o pomoc.
JAK sprawdzałeś bezpieczniki?
Pewnie gniazdo ma już swój bezpiecznik około 25-30 A, ale nie zaszkodzi zabezpieczyć dodatkowo radyjko jakimś 10 A bezpiecznikiem.
Te JVC ma wtyczki ISO? Jeśli tak (i bezpiecznik w radiu) to pociągnij zasilanie od akumulatora i po sprawie. Rozpiskę pinów ISO znajdziesz w internecie.
Zacznij od bezpieczników i pomiar napięcia na kostce iso.
Radio ma swój bezpiecznik przy kostce ISO. Zegarek jest częścią radia. Jeżeli tylko to nie działa w samochodzie, to sprawdź ten bezpiecznik w radiu. Nie wykluczone oczywiście, że radio "padło"... Do wyjęcia radia potrzebne są specjalne "blachy". Jak nie masz ich skąd wziąść, to podjedź do ASO Fiata i pogadaj z jakimś elektrykiem - myślę, że ci pomoże....
Kolego (at)claret7 ty masz w tej Astrze prawdopodobnie już złącze ISO 16 pinowe w rozdzielni elektrycznej (skrzynka bezpieczników). Musisz poszukać rozpiski do gniazda ISO.
cześć z tyłu radia, gniazdo bezpiecznika koło złącz ISO zasłonięte jest czymś w rodzaju wysuwanej zworki, którą można ustawić w dwóch położeniach. Praca radia dla obydwu położeń jest chyba taka sama - piszę chyba ponieważ nie zaobserwowałem różnic, a to nie znaczy że ich nie ma. Do czego ta zwora służy?
w kości iso lub instalacji sprawdź bezpieczniki
A Moge sie wpiąć poprostu do skrzynki bezpieczników? Jak tak to który najlepiej? Oczywiście zastosuje mocniejszy bezpiecznik
Witam. W radiu nie mam zasilania bezpośrednio z akumulatora. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu bezpiecznika FB1 - między radiem (ISO - różowy przewód), a zaciskiem akumulatora (czarny przewód przy klemie). Nie ma go w wykazie bezpieczników - ani w tablicy bezpieczników w kabinie, ani w "dużych" na zewnątrz, w obudowie na podszybiu. Na razie mam radio...
Co to znaczy bebechy od pilota przełożyć? Mam jeden pilot i dlatego chcę dokupić drugi bo chcę mieć dwa ;] Immo jak pisałem raczej nie mam, gdzie to dokładnie sprawdzić? Koło stacyjki ale gdzie? Na dole pod tą klapką gdzie bezpieczniki i złącze ISO do diagnostyki?
Chcesz pomocy, zadajesz nawet całkiem sensowne pytanie, ale nie dajesz żadnych informacji, które mogłyby umożliwić odpowiedź. To nie forum wróżek. Na obecną chwilę z powyższymi informacjami z Twojej strony, odpowiedź: NIE WIEM. Może jakieś zdjęcia tej płyty z obu stron oraz miejsca tego ukopcenia, bo my tego nie widzimy. Jak wygląda spalony bezpiecznik,...
super, dzięki! szukałem czegoś takiego tyle czasu... ten seo nie ma opisu więc odpuściłem, zamówiłem ten z oferty kawu i mam drobne pytanie, czy w momencie gdy zamontuje go za kostką ISO a przed kostką pioneera to powinienem montować przekaźnik,bezpiecznik i diodę?? radio ma swój bezpiecznik, a fabryczna kostka ISO chyba też ma swoje zabezpieczenia...
B10 (B+ Power) -> +12V stale (z bezpiecznika >20A w instalacji, w oryginalnej wtyczce adaptera Radio/ISO, przewód żółty), B8 (ACC ignition, w oryginalnej wtyczce adaptera Radio/ISO, przewód czerwony) -> +12V ze stacyjki. B12 (Ground - masa, w oryginalnej kostce adaptera Radio/ISO, przewód czarny).
Dzień dobry, Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc w znalezieniu źródła problemu. Pacjent: Renault Kangoo 2 z 2008 roku. Kupiłem nowe radio 2 din z Chin. Przy podłączaniu doszło do zwarcia. Wiązka (przejściówka z ISO na nowe radio) okazała się niesprawna. Przepaliła mi bezpieczniki. Przy każdej następnej próbie przepalało mi bezpiecznik odpowiedzialny...
Bezpiecznik w złączu ISO cały i poprawnie łączy na stykach. Jeżeli nie ma dźwięku to warto sprawdzić czy łapie stacje. Jak nie łapie to może być DigiCeiver uszkodzony (ten duży kwadratowy układ z tyłu radia) - jak się grzeje podczas pracy to zasilanie dostaje/
We wtyczce ISO z wiązki w samochodzie: - czarny GND = masa - żółty BU = +12V stale (połączony z bezpiecznikiem w radiu) - czerwony ACC = +12V ze stacyjki - niebieski ANT/REM = +12V wychodzące z radia po włączeniu
Najlepiej jak wyciągniesz radio i okaże się czy w ogóle masz podpięty kabel zmieniacza (niebieski wtyk mini-ISO) nad bezpiecznikiem radia, wtedy będziesz mógł szukać w schowku jak pisał poprzednik :D
Odłącz radio z kostek Iso i wtedy sprawdź
To się nadaję wszystko do ponownej roboty, wszystko połącz od nowa z kostkami, zapoznaj się z lekturą strony http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... , http://www.audiobas.pl/opis_kostki_iso.h... posprawdzaj miernikiem czy dochodzi prąd, po stanie wizualnym bym się zastanawiał, nie wygląda to zbyt dobrze. Jak nie masz miernika...
a co ma podlaczenie glosnikow do wybijania bezpiecznika w radio ?
Rozwiązane. Uszkodzony bezpiecznik – przy pomiarze napięcia, przy dociśnięciu elektrodami miernika bezpiecznik kabinowy nr 10 (10 A) przewodził, stwarzając wrażenie, że jest OK, po odjęciu elektrody robił przerwę. Wymiana bezpiecznika i czyszczenie styków rozwiązało problem.
Mam radio jvc kd-r303 i nie chce się włączyć. Zasilanie do niego dochodzi bo mogę wyjąć i włożyć płytę bez włączania radia, wyświetlacz też działa ale sam przycisk power nie działa, może to być uszkodzony jakiś przewód czy może przejściówka z kostki ISO? Bezpieczniki w radiu i w aucie sprawdzone.
Cześć. Jeszcze raz sprawdź bezpiecznik w rozdzielce samochodu, wymień go. Czasem jest słaby styk na złączu bezpiecznika- zaśniedzieje. Sprawdź także bezpieczniki przy radiu. Kostki ISO także czy dobrze przewodzą. A i jak pada aku po 5 sekundach- bo tego nie rozumiem.
...Elektronikiem nie jestem ale jak wyjme bezpiecznik głowny RADIA to radio prądu nie dostaje, to nie to samo jakbym wyjął wtyczke zasilajaącą.? Mylisz się. To radio jest zasilane dwoma plusami. W tym jeden przez bezpiecznik. Jeśli chcesz naprawdę odłączyć radio od zasilania wyjmij wtyczkę zasilającą. Zobacz na stronie Leszka: http://www.studio24.prv.pl/...
Witaj. Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach ISO
Bezpiecznik OK. Gniazdo ISO jest opisane na obudowie więc kolory niby się zgadzają ale to nie pierwsze radio które odpalam z zasilacza. Więc jestem pewien że dobrze podłączam :) Aha.. Radyjko przyjmowało płytę CD i nie chciało oddać po kilku razach oddawało CD ale w ogóle nie kręciło płytą i się nie włączało
Jeśli nie ma w radyjku wyjścia typowo na wzmacniacz tzw rem. to można to zrobić z wyjścia na antenę wysuwaną. Zazwyczaj niebieski kabelek w kostce iso. Co do zasilania wzmacniacza najczęściej poleca sie łączyć prosto od klemy akumulatora. Oczywiście z bezpiecznikiem na kablu. Widziałem tam jeden przewód nie podpięty, czy to własnie ten odpowiada za...
Odłącz radio wyjmij kostki Iso a nie wyciągaj bezpieczników
Nakamichi model: CD-300 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 1 line out R 2 masa line out 3 +12V ACC 4 głośnik RL- 5 głośnik RL+ 6 7 głośnik RR- 8 głośnik RR+ 9 głośnik FR+ 10 głośnik FR- 11 line out L 12 masa 13 14 15 masa zasilania 16 +12V BATT 17 sterowanie anteny 18 sterowanie wzmacniacza 19 głośnik FL+ 20 głośnik FL- Sprawdź wg. tego...
Różne radia mają inne połączenia na początek podaj na żółty(pomarańczowy) i czerwony +12V a na czarny masę. Oczywiście tylko dla kostki ISO. Głośników na razie nie podłączaj radio powinno zadziałać. Zerknij tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Ręce mi opadają. Nie czytasz ze zrozumieniem! Na zdjęciach pokazujesz kostki z instalacji w samochodzie, a ja napisałem o kolorach przewodów w adapterze (przejściówce). Przecież Kenwood kdc-316u, nie ma wbudowanego gniazda ISO. Do połączenia zasilania radia zastosowano przejściówkę, której nie pokazujesz na zdjęciach. W kostce radia powinno być: czarny...
Witam. Podłącz żarówkę 12V 21W zamiast radia. Sprawdź oba napięcia na kostce ISO. Sprawdź bezpieczniki, może być słaby styk w skrzynce bezpiecznikowej- bo myślę że to w samochodzie masz ten problem. PS. Popraw pisownię.
WITAM. Mam problem z w/w radyjkiem. Radio po pierwszym podłączeniu działało. Potem je odłączyłem żeby zamontować ramkę. Niestety jak za drugim razem je podłączałem to nie wyłączyłem stacyjki. I usłyszałem bzzzzzz tu jak sie kostkę iso podłącza do kostki z auta. Wymieniałem bezpieczniki w następujący sposób: 1) radio podłączone, akumulator podłączony,...
Sprawdź, czy pomiędzy kablem czerwono-niebieskim a brązowym masz 12V. Sprawdź bezpiecznik.
Mówimy o bezpieczniku na wejściu przy złączu ISO ?? Tam obecnie jest "10". A czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi jaką mocniejszą końcówke mógłbym założyć. Która z mocniejszych wersji będzie miała takie same wyprowadzenia ??
Fazerem szybciej i wygodniej sprawdza się bezpieczniki niż multimetrem.
Stawiam na to że radio nie dostaje zasilania - zdejmij dolną pokrywę radia i zobacz czy w miejscach gdzie jest wlutowana kostka ISO do płyty głównej nie ma przerw i pęknięć - powinno być widać gołym okiem, chociaż lupa jest wskazana....; Mogą być jeszcze zanieczyszczone styki panela;
Na allegro znalazlem foto z wyjsciami z tylu mozecie mi powiedziec co do czego?? pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/47_11495296... Dodano po 1 wiem ze dwa dolne kolo bezpiecznika sa standardowe ISO a ten na gorze i poprzeczny to do?? ...
Albo spalony bezpiecznik albo uszkodzona stacyjka.
To nie są oryginalne wtyczki ktoś przerabiał to pod ISO.
Radio ma standardowe ISO a pinout Forda znajdziesz http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Jak podłączałem wcześniej w samochodzie to podłączałem właśnie bez głośnikówi sie zfajczył bezpiecznik. Czyli zwarcie w kablach zasilania ?
Na początek bezpieczniki, i sprawdzenie czy występują oba napięcia w ISO.
A sprawdzałeś bezpieczniki w samochodzie?
Niby po co skoro każde radio ma go na tylnym panelu ?? A jak nie ma go na panelu (w co wątpię) to są takie ciut lepsze kostki ISO, które mają bezpieczniki.
W kostce radia są te kabelki to te z bezpiecznikami, trzeba je zamienić miejscami aby pasowały do standartowej kostki iso.
Mam dwa bezpieczniki 10A przy samej kostce ISO do radia. Podlacze jak mowice kondziola 22000 mikro. A i jeszcze pytanko, czy takie przygasanie radia moze mi zniszczyc koncowke mocy?
Wystarczy zastosować wtyczki ISO w połączeniu z przewodami z radia pamiętając o zamontowaniu bezpieczników na przewodach zasilających sprzęt.
wpiąłem się dokładnie tuż przed kostką iso do radia
Rozwiązanie było takie że znalazł się elektryk który to ogarnął a że po dobrej znajomości to i koszt był bardzo mocno zredukowany. Podłączał się do jakieś kostki przy bezpiecznikach w schowku.
Na radiu jest schemat ale nie wiadomo co na nim pokazano Mam kostki iso i czy możecie mi powiedzieć który + i - Wiadomo, wystarczy spojrzeć na symbole bądź w jakikolwiek opisów wtyków ISO które są OGÓLNODOSTĘPNE w sieci. Poza tym widzę tam bezpiecznik 15A i ten Twój zasilacz może być zdecydowanie za słaby.
Nie przysle bo nie ma. Pozostaje mi dobrać piny, dosztukowac do nich kable i wetknac w 4 i 11 pin we wtyczce 16 pinowej. Pytanie tylko jak najlepiej podłączyć sie pod gnd i 12v nie ingerując mocno w kable tzn bez rozcinania izolacji itp? Pajac sprzedawca to bum mu odesłał całość i kupił u innego sprzedawcy ha ha. To teraz zrób porządne zdjęcie wtyczki...
Witam, postanowiłem wymienić radio 1din w VW Caddy. Obecny blaupunkt działa bez zarzutu, jest podłączony bezpośrednio do adaptera. Po podłączeniu radia jvc tj. adapter, kostka iso, radio nie reaguje. Odbiornik jest 100proc sprawny, bezpiecznik ok.
Trochę za mało informacji. Czy radio było podłączane do zasilacza , który umożliwia sprawdzenie poboru prądu? Chodzi o to czy jak nie działa to coś pobiera , to bardzo ważne. W tych radiach często poluzowuje się bezpiecznik , właściwie styki od bezpiecznika osadzone w płytce pionowej przy gnieździe ISO , lub styki od zasilania lub masy w tym gnieździe....
A sprawdziłeś czy w ogóle masz +12 V w kostce, może bezpiecznik ci się przepalił w skrzynce. Kupiłeś przejściówkę dedykowaną do tego Lanosa na ISO i nie działa, podejrzane. Kolory zielone i fioletowe na starej kostce to pewnie głośniki najpierw uruchom radio. Wykombinuj tak ,żeby +12 V doszło do nowego radia. :D Poprawnie wklej zdjęcia. Kabel żółty...
bezpiecznik klasa bezpiecznik bezpiecznik iveco schemat bezpiecznik frytkownica bezpiecznik
dobry serwis telefonów warszawie odgłos sterownik regulacja dawka
bezpiecznik alarmu toyota corolla domofon podłączenie
Czy głośniki mogą mieć wspólną masę? Rok produkcji telewizora Blaupunkt BN32H1032EEB