Przy takim zwarciu powinien ulec uszkodzeniu bezpiecznik na kablu zasilającym. Przy odwrotnym podłączeniu napięcia zasilania czasem ulega uszkodzeniu dioda zabezpieczająca.
Sprawdź bezpiecznik i czy dochodzi zasilanie.
Teraz mam problem. Bo kolega miał podpiete tak: aku+podpiety z zółtym i czerwnoym przed kostka(podpinana do radia), i aku- z czarnym przed kostka. U mnie gdy zepne czerwony z żółtym zapala sie kontrolka i siweca mi swiatłaVery Happy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Tu masz opis wyjść na kostce ISO. Iluminator jest zazwyczaj...
Jest to filtr przeciwzakłóceniowy przy okazji z bezpiecznikiem ( na kablu + zasilania radia) Pozdr.J.
Tez mialem kiedyś problem ze spadkiem pomiedzy akku / bezpiecznikami a tym pudłem w bagażniku. Ale nie chciało mi się za dużo myśleć ani też pruć samochodu za bardzo i położyłem własny kabel obok... Bardzo źle zrobiłem ? ;> Aha, auto było po naprawie podzwonowej i chyba stało jakiś czas na dworze bez którejś z szyb czy coś w tym rodzaju bo była wilgoć...
Ee.....? Że w czym problem? Przetnij kabelek, wstaw szeregowo w instalację i to wszystko.
Bezpiecznik możesz założyć na kablu zasilającym - wartość 10A, zasilanie zaś możesz pobrać np.z gniazda zapalniczki.
Jak ponownie wybije bezpiecznik to odłącz kable zasilające w centrali, jak wybije ponownie to kabel uszkodzony, jak nie to ponownie podłącz zasilanie. Wybije to szukasz w napędzie, jak nie to nie wiesz nic i najlepiej zrobić pomiary.
witam, jak podłączyć bezpiecznik na kabel od zasilania? (radio 4x50W podłączone bezpośrednio pod akumulator) i jaki najlepiej dać bezpiecznik?
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
Główne zasilanie BSI
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Ale w momencie przecięcia kabla Zanim przetniesz jakiś kabel najpierw odłącz jego zasilanie.
Przecież to prosta sprawa - doprowadzić zasilanie do wzmacniacza (koniecznie bezpiecznik na dodatnim kablu od zasilania zaraz przy akumulatorze), z wyjścia sterowania w radiu kabelek do złącza REMOTE we wzmacniaczu i do tego sygnał kablami cinch. Jeżeli tego nie potrafisz znaczy nie dotykaj i daj komuś co to zrobi fachowo. Źle wykonane podłączenia w...
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Załóżmy że to to samo co b5 to i te same usterki.Sprawdź tak czy tak na początek przewody miedzy słupkami a drzwiami.Te w gumowych osłonach.Potem zasilanie na moduły drzwi,bezpieczniki pod osłoną kolumny.Potem zostaje ci komfort.Sprawdzić zasilanie i czy kable nie pogniły.
Mała aktualizacja: Takim kablem to było podłączone.... https://obrazki.elektroda.pl/6718474800_... - kabel czarny z białym paskiem od gniazda OBD nie ma zasilania, bez stacyjki i po stacyjce nie ma w nim prądu - dołożony kabel daje spod bezpiecznika zasilanie właśnie na ten kabel od gniazda ODB - pytanie po co ktoś dał zasilanie do...
Wybiło bezpiecznik (...). Od tego czasu piekarnik nie działa Po włączeniu bezpiecznika zegar ustawiłeś?
W takim razie dlaczego nie ma prądu na brązowym? A bezpiecznik jest włączony od zasilania ledów?
Jeżeli mocno zależy na ochronie to daj na wejściu diodę połączoną równolegle. Przy odwrotnym podłączeniu zasilana dioda zrobi zwarcie i wtedy spali się bezpiecznik na zasilaniu lub zagotują kable ;) Powodzenia
Witam wszystkich. Posiadam Logitech Z-5400 z którym mam problem Przestał działać Lampka nawet się nie Świeci jak to nazwać w Panelu sterującym sprzęt jak by umarł jest ciemno głucho i cicho Sprawdziłem bezpiecznik w subwooferze Jest cały jak i kabel zasilania Informujesz nas o tym czy o coś prosisz? Bo nie znalazłem prośby o cokolwiek... Jeżeli nas...
Więc zastosuj się do rady (at)sp5it - ta dioda, którą ci wskazał na schemacie, to dioda zabezpieczająca przed skutkami odwrotnego podłączenia zasilania pod warunkiem, że na kablu jest właściwy bezpiecznik.
Ja do zasilania balastu proponuję mostek GRETZA 5A, kondensator elektrolityczny 470mf 400-450V, oczywiście bezpiecznik i kabel zasilający. I mamy zasilacz na poziomie 340V DC.
Hej, tak jak w tytule. Znalazłem kabel do wzmacniacza w nowo kupionym aucie, zmierzyłem go i całościowo ma 10mm średnicy, sam drut ma 6-7mm. Niestety nie ma bezpiecznika, więc chciałbym jakiś zamówić, tylko ilu amperowy będzie mi potrzebny?
1. Odłącz zasilanie - akumulator i bezpiecznik z transformatora. 2. Zlokalizuj który kabel jest od klawiatury a który od sygnalizatora, ostatni będzie od czujnika.
Witam Dla 24V prąd pobierany przez każdą ładowarkę będzie wynosił poniżej 1A. Zatem dla trzydziestu ładowarek łącznie będzie to 30A. Wówczas można zmniejszyć liczbę obwodów do dwóch, zabezpieczonych bezpiecznikami 15A. Zasilanie kablem 2,5 mm2. Zwróć jednak uwagę, że są to obliczenia (zarówno te dla 12V jak i 24V) dla warunków, gdy każda ładowarka obciążona...
Wymiana szczotek nie ma raczej cokolwiek wspólnego z tą usterką. Zbieg okoliczności. Zacznij sprawdzenie od toru zasilania (kabel, bezpiecznik, czystość zacisków/wsuwek na programatorze...).
Prąd jest w oprawkach? Ja bym obstawial na zasniedzialłe oprawki czy kabel zgnity przy nich. Musisz szukać gdzie te kable lecą i sprawdzać. Sprawdź czy w bezpieczniku dochodzi prąd. Jak się nie uda znaleźć to może trzeba przeciągnąć kabel z zasilaniem z światła pozycyjnego tylnej lampy.
Nie zapomnij o bezpiecznikach na kablach zasilających.
2. Bezpiecznik 20A powinien być między akumulatorem, a włącznikiem czy miedzy włącznikiem , a regulatorem? Bezpiecznik dajesz jak najbliżej akumulatora. Czyli jak najbliżej klemy a najlepiej zaraz za nią. 20A to trochę mało ja bym dał większy. Czy włącznik zasilania powinien być między regulatorem, a akumulatorem czy między relatorem a bezpiecznikami?...
Ze stacyjki przewód wychodzi do krótkich . Przecinasz go i ten od stacyjki do 85. 86 do masy. Do 30 zasilanie poprzez bezpiecznik. Do 87 ten kabel co szedł do żarówek. (Biały przekaźnik) Do długich tak samo jeśli przekażnik taki sam.
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
Witam bierz lepiej na zasilanie grubsze kable do wzmaka 20mm2 bezpiecznik ok. 70A.Kondensatora w takiej konfiguracji nie potrzebujesz klemy nie są zbyt drobie i jeśli masz zniszczone lub 'zachrościałe' to kup nowe a poza tym wszystko ok.Pozdrawiam.
Pod maską nie ma bezpieczników dmuchawy, a na start sprawdź zasilanie na przełącznik, żółte kable- wypalało złącze na ucebiku. Temat oklepywany z 200 razy, sam nawet dawałem fotki gdzie co sprawdzić, no po co ja to robię?
i ma wtyczkę na końcu? Poprawiłem oczywiście o "[url=https://www.google.com/search?num=...
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku F21, jak jest, to sprawdź czy zasilanie dochodzi na pin 1 sondy za katem, i pin 3 sondy przed katem. Od strony sond kabel prawdopodobnie szary, od strony auta niebiesko-czerwony....
Położenie bezpiecznika na przewodzie jest obojętne - przerwa w obwodzie spowoduje ustanie przepływu prądu. Taka cecha obwodu prądu stałego i obwodu szeregowego. Zasilacz i bezpiecznik lepiej trzymać w suchym niż w wilgotnym pomieszczeniu lub na dworze. Bywają jeszcze oprawy bezpieczników rurkowych z dołączonymi kablami. Stosowane były do zasilania radioodbiorników...
Pomyśl jeszcze o bezpieczniku na kablu akumulatora abyś nie był pędzącym wytwórcą dymu, gdy coś pójdzie nie tak ;)
Żarówka 21w i sprawdź zasilanie na grubych kablach. Jeśli brakuje bezpiecznik nr. 69 duży 50A do sprawdzania. Oczywiście na drugim kablu masa. Na cienkim ma być sygnał sterujący po odpaleniu auta i włączeniu klimy np. Miernikiem zobacz czy coś pokazuje. A najlepiej oscyloskop do sprawdzania przebiegu. Jeśli wszystko jest to wentylator do wymiany.
Zdaje się że ten kondensator stoi w filtracji napięcia zasilania +12V. Może być kilka powodów jego uszkodzenia. Albo źródło zasiania ma dużą impedancję (np. podłączenie cienkimi przewodami) i w momentach dużego poboru prądu pracuje on w ekstremalnie trudnych warunkach, albo napięcie zasilania w instalacji pokładowej (po uruchomieniu silnika) przekracza...
Zwiększ kondensator 150pF do 330pF, kondensatory 220nF blokujące zasilanie +U, -U do masy (na PCB, po bezpiecznikach), kable doprowadzające zasilanie jak najkrótsze. Wyrzuć kondensator 1 mikroF równoległy do BC337, oporniki 470 Ohm w bazach driverów BD139/BD140, kondensatory 330pF i 470pF.
COO 536: układ ABS naczepy. Napięcie zasilania sterownika ABS naczepy za niskie. Sprawdź bezpiecznik zasilania ABS naczepy,kabel między naczepą a ciągnikiem i złącza.Tyle mogę pomóc.
Bezpiecznik jest w skrzynce za akumulatorami jeśli nie masz zasilania Ad blue najczęściej utleniony kabel od zasilania .
Przecież to żadna filozofia, rozdziel przewód oświetlenia i załóż bezpiecznik szklany na choćby 63mA na kablu i wtedy możesz prowadzić zasilanie najcieńszym przewodem jaki znajdziesz...
"Urządzenie umarło" - najczęściej dzieje się tak przy uszkodzeniach w zasilaniu. Droga jest prosta: gniazdko w ścianie - wtyczka - kabel - bezpiecznik - wyłącznik - blok zasilania - > jakie są napięcia (patrz do dokumentacji serwisowej, ew. do not aplikacyjnych zastosowanych układów scalonych!) - ?????. Potrafisz to samodzielnie sprawdzić? Masz czym?...
witam .ja też nie mam zasilania na n 108 bezpieczniki są dobre.wyśledziłem że ten kabel zasilający n 108 leżał sobie pod skrzynką z bezpiecznikami .gdzie mam go podłączyć?silnik twardo pracuje .
Na pewno nie jest to jakiś specjalny bezpiecznik, sprawdziłaś w końcu dokąd idą te kable sieciowe? Gdzieś tam po drodze lub na płytce zasilania musi być jakiś bezpiecznik...
bo podłączony jest tylko do 4 kanałowego, a jeśli chodzi Ci o ścisłość to też masz babola bo nie ma pkt styku na z linią zasilającą do mono, chyba że zapomniałeś postawić łącznika, ale to błąd schematu ideowego, podobnie jeśli już szukasz dziury w całym jest i u Dropa :P
Drukarka jak w temacie nie reaguje na zasilanie. Kabel ok. Miał ktoś taki przypadek? Żaden element płyty wizualnie nie wskazuje na uszkodzenie. Bezpieczniki ok. Tranzystory również.
Tak jak w temacie - kupiłem rejestrator jazdy kamera 70mai M300 i po włączeniu do gniazda zapalniczki działa. Postanowiłem sobie ułatwić (ale chyba na chwilę obecną utrudnić) życie i kupiłem kabel zasilania trybu parkingowego tak aby kamerę uruchamiać przekręceniem kluczyka w stacyjce. Podłączyłem (chyba dobrze) dwa kable "+" w skrzynce z bezpiecznikami...
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Bezpiecznik jest na kablu zasilającym (sieciowym),czy na przewodach które łączysz z akumulatorem?
wiem co podaje producent ale ANL 200A wystarczy - jakie zasilanie w planach ? kable 50mm2 i alternator conajmniej 110A
mialem kiedys podobne zdarzenie w spalil mi sie bezpiecznik w radiu
kolego bezpieczniki masz z lewej strony otwierasz dzrzwi i ściągasz boczną osłone kokpitu tam są bezpieczniki tak wogóle to śćiąg sobie osłonę pod kierownicą i tam znajdziesz stałe zasilanie poco ciągnąć kable od akumulatora.
No i dobrze, że nie rozbierałeś odkurzacza do wirnika. Błędnie założyłeś zwarcie. Przy zwarciu kabla zasilającego będą się sypać iskry, będzie huk i będą spalone bezpieczniki. Jak sobie napięcie przysiada za kablem, to znak że opory są zbyt duże od sprawnego gniazda zasilania do obciążenia. Należało omomierzem sprawdzić czy są przejścia poszczególnych...
Nie obraz się ale jeśli nie wiesz co się stało to tymbardziej nie bedziesz wiedział jak sam naprawić. Albo radyjko samo w sobie miało wadę albo podłączyłeś odwrotnie bieguny Masz na kablu zasilającym radyjko bezpiecznik? Jeśli to nie bezpiecznik to najprawdopodobniej padła dioda (1N4002 albo podobna) która ma zabezpieczać przed takimi wypadkami. Znajdziesz...
Czasami na kablu do zasilania pompki jest bezpiecznik termiczny.
jaki bezpiecznik trzeba założyć na zasilanie do wzmacniacza magnat classic 480?? na wzmacniaczu jest 2x20A ale nie wiem jaki dać na kablu zasilającym
przygasanie swiatel to odrebny temat i nie wiele ma wspolnego z bezpiecznikiem. Jesli przygasaja swiatla samochodu to znaczy ze akumulator i/lub alternator jest slaby. Ew. slaba jest instalacja. Miernik nie pokaze chwilowych spadkow napiecia to trzeba by zmierzyc specjalnym sprzetem np oscyloskopem. Pogrubienie przewodu zasilajacego wzmanciacz poprawi...
Plus np. można wząść z kabla zasilającego zapalniczkę. Zastosować taki konektor/rozgałężnik na kabel jak podałem na kabel zasilający zapalniczkę za skrzynką bezpieczników i pociągnąć pod deską rozdzielczą do kostki radia, radio i zapalniczka byłyby na tym samym bezpieczniku. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=3...
Tyle dobrego że aku w bagażniku nie trzeba tyle ciagać. To co ciąć te kable przed tym łącznikiem 2 w 1 i lutować oba do grubszego kabla? Siedzi ogólnie bezpiecznik 20A. Dać po kablu też 20?
Przy przyklejeniu elektrody na kablu zasilającym było 80 A OK to teraz zmierz napięcie na zasilaniu spawarki przy sklejeniu elektrod.
Skrzynka pod kierownicą, bezpiecznik ,,L,,-15A, niebieski, ma być na nim cały czas prąd,to zasilanie czerwonego kabla. https://obrazki.elektroda.pl/1051871300_...
Mnie na szczęście omija większość wymienionych usterek - kilka razy się zdarzyły jakieś dziwne resety, utraty ustawień (podejrzewam skoki zasilania). Trochę mam "zajoba" na punkcie estetyki okablowania, może to pomaga, bo kable w obudowie układam porządnie (daleko od płyty). Preferuję zasilanie z rozdzielni na własnym bezpieczniku, duże obudowy itp.....
Podejrzewam że wspomniane kable do zasilania TomTom są już gdzieś tam podpięte pod bezpiecznik i nie muszę montować dodatkowego? Bezpiecznik zapewne jest, ale upewnij się jakie jest napiecie na tych przewodach.
Kolego schemat(o ile o tym czymś co wstawiłes można powiedzieć schemat) jest błedny. Kabel który przychodzi do skrzynki musi być podłączony bezpośrednio do licznika. Dopiero od niego wyprowadza sie zasilanie na bezpieczniki. Jeśli byś podłączył tak jak na schemacie, to licznik w ogole by nie zarejestrował przepływu pradu:) w momencie gdy kabel zostanie...
mamy zbudowane stanowiska do ładowania i każdy jeden skuter jest podłączony do 1 ładowarki. Stanowisko ładujące składa się z 48 ładowarek spiętych w jeden szereg i podpięty do pudełka z bezpiecznikami zasilanego kablem z 3 fazami.
Sprawdź zasilanie modułów, bezpieczniki, kable w drzwiach, może jakiś kabel jest pęknięty lub styki w złączca zaśniedziały.
Witam. Mam pytanie, jaki niedrogi, dobry kabel polecacie do zasilania wzmacniacza w samochodzie? Pobór prądu wzmacniacza to 16A. Oraz jaki wielki bezpiecznik 30 czy 40A? Wzmacniacz to SONY XMN502.EUR.
Podejrzyj testerem napięcia z potencjometrów i oceń czy nie zmieniają się gdy potencjometr stoi w miejscu. Po drugie, jak są jakieś zielone kable zasilające to też będzie wszystko żyć własnym życiem. Zobacz kable przy bezpiecznikach z przodu i konektory przy tylnych bezpiecznikach, zwłaszcza te, które zasilają sterowniki.
Czy będzie fajnie grało to długi temat ale zagra i może Cię to zadowolić. Subwoofer jest aktywny co oznacza że ma wbudowany wzmacniacz, potrzebny jest tylko zestaw kabli którymi dołączysz zasilanie i kabel którym prześlesz sygnał z radia do subwoofera. Cała sztuka podłączenia polega na tym by zastosować się do tych zasad. 1. Zasilanie subfooera gruby...
gdzie idą kable gniazda zapalniczki tylnej(w bagażniku) bo nie mam zasilania!? A bezpiecznik sprawny?
Zrób sobie jeden bezpiecznik przy aku, przetwornica bierze najwięcej i głównie pod nią musisz go dobrać. Ten bezpiecznik ma być głównie na wypadek zwarcia grubych kabli za akumulatorami, a przed twoją planowaną skrzyneczką.
Przepalony bezpiecznik na płycie poniżej czyli druga płyta od góry ktoś wypinał złącze zasilania płyty HDMI z z podpiętym kablem 230v i zwarły się piny. Temat przerabiałem już wiele razy. Dodano po 1 Aha jeszcze jedno ten bezpiecznik wygląda jak opornik.
A po co Ci kolory kabli masz numery pinów i to wystarczy, sprawdź bezpieczniki i przekaźniki. 92 stały 3,5,6 po stacyjce o to całe zasilanie.
Kabel 25mm spokojnie starczy. Bezpiecznik daje się w każdej sytuacji nie zależnie od długości kabla. W tym przypadku wybrał bym 80A. Swoją drogą sprawdź grubość kabla plusowego łączącego akumulator z alternatorem. jeśli cieńszy od zasilania wzmacniacza lub zaśniedziały to Big 3 by się przydało ;)
Dowiedzialem się że starsze modele światowita posiadały bezpieczniki chyba 6A Była krótka seria pralek (chyba pod koniec lat 80-tych) z tzw. termikiem, który reagował na za wysoką temperaturę w komorze silnika lub za wysoki prąd pobierany przez silnik, ale szybko się z tego wycofano. W gruncie rzeczy on nie zabezpieczał użytkownika, bo nie odcinał...
jest problem z zasilaniem, jak podpiąłem wyłacznik ciśnieniowy pod zasilanie z innego gniazdka to pompa włącza i wyłącza się bez problemu, bez wywalania bezpiecznika, sprobuje podmienić kabel zasilający który idzie od włacznika ciśnieniowego do włacznika głównego hydroforu, jak to nie da skutku to podciągne zasilanie z innej puszki, bo nie moge znaleźć...
Trzeba by określić po pierwsze czy obrotka ma poprawne zasilanie, masę oraz czy na kablu sygnałowym pojawia się tzw. "cokolwiek" :)
Ogólnie akcja dotyczy kabla zasilania bezpieczników. A jak ubywa ci płynu chłodzącego to wymienią chlodniczke egr za free 😀
Nie świeci ,,stand by'' kabel zasilający i bezpiecznik dobry co może być przyczyną?? Z góry dzieki :D
Tak średnio. Dziadek miał rację że fazę można przepiąć, znaczy dom zasilić powiedzmy z drugiej, ale pierwszą trzeba odłączyć przykładowo wyjmując bezpiecznik. Tylko zauważ że po "zdrutowaniu" nie ma bezpiecznika na kablu zasilającym dom, bo został on zastąpiony drutem, a to niedopuszczalne. W przypadku zwarcia będziesz miał co gasić.
Spróbuj wyczyścić izopropanolem (IPA). Sprawdź też czy bezpiecznik termiczny ( taki cylindryczny) w obwodzie zasilania przewodzi czy nie.
Warto sprawdzić przelotkę gumową do drzwi. Najczęściej tam się kable uszkadzają.
gdybyś miał zwarcie na zasilaniu, ze wzmacniacza dymek by nie poszedł...
Albo odwrotnie podpięte zasilanie i brak bezpiecznika na kablu (albo za duża wartość), albo podpięte pod 24V. Do czego to radio podłączałeś? Do gniazdka zapalniczki w samochodzie czy do zasilacza? Jeżeli to samochód to z jaką instalacją? 12 czy 24V? http://obrazki.elektroda.pl/8625852200_1... Dodano po 14 Piszesz że podlaczylem radio...
Można pociągnąć kabel bezpośrednio od akumulatora, ale na przewodzie koniecznie należy zainstalować odpowiednio dobrany bezpiecznik wraz z obudową. Dzięki takiemu podłączeniu, zasilanie z gniazd będzie dostępne także na postoju, bez konieczności użycia kluczyka i stacyjki. Z doświadczenia wiem, że czasem przydaje się taka możliwość. Kabel oraz wartość...
Raczej to i to, bo chcąc położyć kabel zasilający 230V to są do tego odpowiednie wytyczne. A przy zasilaniu 8V to daj jeszcze jakieś bezpieczniki w razie jak ktoś przejedzie ci po kablu to tylko bezpiecznik wyskoczy.
Nie wiem - jakoś mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych autach. Ja ci coś sugeruję, ty i tak robisz i szukasz po swojemu, potem coś się znajduje (jak te bezpieczniki pod siedzeniem), nic z tego co piszesz nie zgadza się z moimi schematami (np bezpiecznik 60 A z którego wychodzi fioletowy kabel i którego zwarcie do masy powoduje uruchomienie rozrusznika)...
Jensen czyli pochodna Magnata. Ja bym na twoim miejscu dokupil zestaw Dietz 20mm2 na te 2 wzmacniacze i nie martwil sie o zasilanie bo bylo by zrobione porzadnie na dobrych,grubych kablach.
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie dobre po odpięciu kabla od lodówki sprawdzone nie dochodzi zasilanie
pewnie jakaś cewka na elektrozaworze,lub przetarte kable (zwarcie) od spodu samochodu przeważnie pseudo gazownicy wpinają zasilanie pod cewkę zapłonową
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
odłącz licznik i zobacz za skrzynkę bezpieczników bo jeśli jest stopiony kabel tam przy siedzeniu mocno to przy samym źródle zasilania blisko bezpiecznika mógł się zgrzać z innym Dodano po 6 czy takie masz ułożenie bezpieczników w swoim VW opis bezpieczników VW sharan 1996 2.0:
mam problem. podłączam na dniach magnata u siebie w golfie i niebardzo wiem jaki mam kupić bezpiecznik na kabel zasilający + z akumulatora? ktoś pomoże? magnat ma oczywiście 360 watt
Ale żeś się uparł na te kable i programowanie. Po co 4 żyły? Ponieważ skrętka ma ich 8, a jest tańsza i lepsza od kabli 4 żyłowych. A skoro mam ich zapaś to chyba lepiej je mieć niż niepotrzebnie ucinać. Co do programowania. Przecież Logo!8 Programuje się graficznie. A i programowanie FBD to pestka. Powiedz mi lepiej jak wygląda sytuacja z podłączeniem...
bezpiecznik kabel zasilać wzmacniacz bezpiecznik kabel zasilać podpiąć kabel zasilać grubość kabel
volvo potencjometr przepustnica bester regulacja prądu schemat woltomierza analogowego
winda towarowa zremb winda towarowa zremb
Wzmocnienie sygnału wideo domofonu Smart Home Valtra 6850 - brak zasilania wyświetlacza licznika