W załączniku schemat oraz rozpiska bezpieczników w Renault Megane III
Dla bezpiecznika termicznego kierunek nie ma znaczenia, miernik w rękę i szukaj zwarcia do masy.
Nie jeden raz wymieniałem i nie słyszałem o kierunku. A masz wątpliwości? Dlaczego?
niema znaczenia jak go włożysz , ale pamiętaj o jego parametrach czyli amperach lub miliamperach
Masz opis bezpieczników albo jakiś schemat instalacji do tego auta? Za kierunki i wycieraczki jest odpowiedzialny ten sam bezpiecznik? Jak załączasz kierunki lewy lub prawy sprawdź czy żarówki w lampach też się świecą. Na pewno tylko przy awaryjnych pali bezpiecznik a w żadnej pozycji kierunków prawy lub lewy nie pali bezpiecznika?
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Oczyść bezpiecznik od kierunków ( zmierz tam napięcie) i wszystko się uspokoi. Pozdrawiam.
Kompletnie nie ma znaczenia, bo i tak musi być w izolacji.
Pod fabryczny alarm to nie podepniesz tego , jedynie co możesz zrobić to podłączyć tą centralkę i cieszyć się z otwierania drzwi na pilota . zasilanie ze skrzynki bezpieczników , kierunki biało-czarny i czarno-zielony też w skrzynce bezpieczników , popielato-czerwony zamykanie ,popielato-czarny otwieranie -wiązka z drzwi kierowcy . Od razu dodam że...
Witam sprawdź połączenia bo często się sypią, potencjometr rewersu sprawdzić sygnał. schemat jest na forum .
19 lub 99, ten drugi jest z regulacją czasówki. Czy to będzie np coś takiego : Od biedy może być, choć osobiście wolał bym oryginał.
odcięcie pomarańczowy+15 po stacyjce,pompa paliwa na zielonym w czarnym konektorze na lewo od bezpieczników,możesz też odciąć fioletowo-czarny w wyłaczniku inercyjnym-wypadkówce,centralny jak każdy fiat dwie masy niebieski i biały w wiązce drzwiowej i chyba też są przy bezpiecznikach,kierunki też fiatowskie niebieski i niebiesko-czarny w konektorze...
Przerywacz znajduje sie po lewej stronie kierowcy/w kabinie/ poza konsolą bezpieczników , jest ich tam trzy , to ten pierwszy od lewej. Bezpiecznik do kierunków nr.5 , pierwszy po lewej od góry. Sprawdz jeszcze wyłącznik awaryjnych, on przełącza zasilanie na kierunki.
Mówiłem (tzn. pisałem)! :angel: Czy ta: http://obrazki.elektroda.pl/6356798800_1... Jest to wtyczka fabrycznego haka, pobierająca prąd do prawych kierunkowskazów przyczepy (do gniazda haka). Być może tam właśnie tkwi przyczyna. Jeśli np. ma Kolega 13-pinowe, stały plus podany jest tam także. Możliwy jest więc brud, urwanie się przewodu...
prosze o więcej informacji na temat przełącznika zespolonego, borykam się z podobnym problemem w audi a6 1.9tdi 2004r. podczas jazdy "stukał" włącznik awaryjnych, w końcu wszystko padło tak że cały czas świecą się wszystkie kierunki (nawet bez kluczyka), żeby zgasły muszę wypiąć bezpiecznik awaryjnych. wtedy kierunki działają ale też świrują (mrugają...
odnajdz centralke i pomierz czy wychodza napiecia na sterowanie kierunkami -bezpieczniki na tych przewodach rownież do sprawdzenia jeśli są
Słońce może takie samo ale kąt i kierunek padania na panele inny
No to masz kierunek szukaj spalonego bezpiecznika lub przerwy
poprawiałem takie przypadki w kilku foxach.Ale tam bywalo że siadała jedna srona .Czasami zlepial sie i palily na stale po wylaczeniu itp.W kazdym przypadku tak samo ludzie mieli.Wymienialem przekaznik i było ok.Przypomnij sobie czy u Ciebie siadły odrazu wszystkie 4,tzn lewa i prawa strona.Odetnij przewody sterujace kierunkami i sprawdz probówka wzgledem...
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
wygląda mi to na diodę zabezpieczająca przed odwrotną polaryzacja zasilacza , wlutuj ją i sprawdź obok ciemny większy element - bezpiecznik czy ma przejście , sprawdź przejście tego bezpiecznika względem masy , jak będzie zwarcie dalej uszkodzony mosfet , jak nie będzie zwarcia załóż nową diodę wlutowując ją w kierunku przejście od masy w kierunku bezpiecznika...
Do awaryjnych i kierunków są dwa osobne bezpieczniki, sprawdziłeś ?
Bezpiecznik walnięty, dioda też nie przewodzi w żadnym kierunku koledzy.Pytanie dlaczego spalił się bezpiecznik i dioda ? Dioda się nie spaliła, a bezpiecznik tak ma :) - czasami.
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
Chodzi oto że po sprawdzeniu bezpieczników kierunki prawy przód działa lewy przód działa oraz tył lewy również tylko prawy ma problemy jak by miał jakąś usterkę probóję ją zlokalizować ale nie wiem czy to są kabelki przetarte czy może przyczyną siedzi totalnie gdzie indziej. Co do tylnego prawego kierunku to ma problemy raz łączy raz nie i tak stwierdzam...
Sprawdź to po prostu. Bo może coś te czujniki pokręciło i teraz cały są w pozycji "zablokowanej". Coraz bardziej skłaniam się ku temu że gdzieś masz przepalony jakiś kabel. Bo na bezpieczniku odpowiedzialnym za kierunki, wisi też sporo innych rzeczy, które u ciebie mają rzekomo działać. Np STOP. Poza tym, sprawdzałeś przełączniki od rozrusznika?
Witam, mam problem z przepalającym się bezpiecznikiem kierunkowskazów. Mianowicie świata awaryjne nie działają ale przy próbie włączenia nie przepala się bezpiecznik, przy włączaniu prawego kierunku od razu przepala się bezpiecznik, gdy włączam lewy kierunek to wszystko jest ok. Co jest?
Za bezpiecznikami. w kabinie.
w czym problem przekaźniki na obwody zabezpieczasz bezpiecznikami kierunki stop i oświetlenie to banały .Wszystko w peszlu lub ramą jak śa otwory
Sprawdź jeszcze bezpieczniki, czy masz zamontowane w odpowiednim kierunku.
Moim skromnym zdaniem jest to dioda. Powinna przewodzić tylko w jednym kierunku.
Powiem więcej https://www.premiumsound.pl/gustard-bezp... i to jest bardzo tani, bezpiecznik ;) zwróćcie uwagę na kierunek przepływu "prądu" to jest bardzo ważne ;)
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
Sprawdził bym prawidłowość podłączenia w listwie neutralnej, chodzi o poprawne stykanie złącz. I to jest słuszny kierunek.
Zobacz na bezpieczniki koło akumulatora, często gniją.
Bezpieczniki zostaw w spokoju bo od kierunków jest jeden na obie strony.Masz gdzieś przerwę na linii lewego kierunkowskazu, linia wychodzi z modułu UCH pod kierownicą i rozgałęzia się na kierunki przedni,boczny i tylny.
Sprawdź kostki pod maska i bezpieczniki ( przewody)
Kierunek obrotów silnika nie zmienił się ot tak sam z siebie, bezpiecznik też bez przyczyny nie zadziałał. Trzeba szukać właściwej przyczyny problemu. Silnik mógł zmienić kierunek tylko po zwarciu w uzwojeniach, innej przyczyny nie widzę. W takim przypadku powinien wzrosnąć prąd pobierany przez silnik.
Jeżeli jest zwarcie, to zwarłeś przewody, żadnej filozofia, po prostu rozkręć to i poszukaj zwartych kabli, styków. Dziwne tylko że ci nie wywaliło bezpiecznika kierunków.
Zmieniono na większy bezpiecznik, a po odłączeniu różnicówki wywala główny bezpiecznik - w jakim kierunku szukać? Szukaj w kierunku zmiany diagnosty. Jeśli większy bezpiecznik by nie rozłączał to jakie by były dalsze kroki?
Haloo?? Mam problem w corsie C, żaden z kierunków mi nie działa. Zna ktoś może oznaczenie bezpieczników dotyczących kierunków oraz gdzie znajdę przerywacz ?
Witam, zgadzam się z moimi przedmówcami, ale muszę ostrzec przed jedną rzeczą. Lepiej zastosować dodatkowy bezpiecznik do ogrzewania szyby. Na 2 bezpieczniku i tak jest już dużo (wycieraczki, stop, kierunki, cofanie, zegar-ewentualnie jeszcze spryskiwacz). Ten bezpiecznik lubi się przepalać lub topić. Jeśli chcesz więcej informacji pisz: teskot3(at)poczta.onet.pl
A wiesz chociaż który bezpiecznik od kierunków. Sprawdzono wzrokowo czy próbnikiem.
ten bezpiecznik zasila kierunki, obrotomierz i kontrolki
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Na schemacie ursusa c360 nie idą kierunki przez bezpiecznik tylko przerywacz przez bezpiecznik idzie nie wiem czy bezpiecznik zastosować do kierunków
Pisałam Ci to jest bezpiecznik termiczny kierunek nie ma w nim znaczenia.
Witam wszystkich. Mam problem z swoim Oplem. Nie wiem co się stało ale robi mi zwarcie, gdy włączam kierunek w prawo, przepala bezpiecznik. Tak samo jest z awaryjnymi, też przepala bezpiecznik. Kierunek w lewo jest ok, działa normalnie. Poza tym brak świateł z tyłu, jak nacisnę hamulec przepala bezpiecznik i się nie zapala światło. Proszę o pomoc. Dziękuję....
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Moduł pod nogami wczoraj wyciągnąłem, był suchy. We włączniku awaryjnych lubią się sypać przekaźniki i mogą dawać zwarcie. Tylko jak już pisałem to nie on był winowajcą bo dalej pali bezpiecznik na kierunkach. Czy jego stopienie mogło być spowodowane zwarciem na przewodach? Bo mam w tej chwili założony nowy i obawiam się czy nie podzieli losu poprzednika
VL-lewy kierunek VR-prawy kierunek 30-plus przez bezpiecznik do akumulatora 15-plus po stacyjce też przez bezpiecznik 49 - do przerywacza kierunkow X nie wiem (może być masa do kontrolki ale to sprawdź) Jeżeli przełącznik nie jest wciśnięty to 15 jest połączone z 49 jeżeli włączysz awaryjne to 49 łączy się z 30 i dodatkowo 49a zostaje zwarte z VL I...
Witam Wyjąć centralkę rozebrać /uprzednio wyjąć bezpiecznik z pod klapki zwarciowy kierunku/. Odszukać dwa pręciki przy diodzie led zewrzeć na chwilę wcisnąć przycisk pilota dioda potwierdzi wczytanie , ewentualnie to samo dla drugiego pilota Zmontowac i OK Pozdrawiam
Od bezpiecznika zacząłem. Pod tym bezpiecznikiem sa kierunki, awaryjne, komputer przebiegu oraz wyświetlacz.Więc jakby padł bezpiecznik to by nie było wyżej wymienionych rzeczy.Piny też przy multimetrze sprawdziłem czyste nie zabrudzone.
(at)damian1115 Wszystkie bezpieczniki, jakie są w puszce pod maską, maja stałe 12V. (at)majsterek12345 BSM to ta puszka obok skrzynki z przekaźnikami i bezpiecznikami w kierunku kabiny? Najważniejszy punkt dla mnie to plus po zapłonie, którego mi brakuje.
witam u mnie jest to samo brak awaryjnych i kierunków wszystkie bezpieczniki są dobre aha i przy centralnym na pilota kierunki migają ...
Przy zwartych stykach kierunek nie ma znaczenia bo różnica prądu wpływającego i wypływającego jest taka sama czyli wyłącznik w razie czego zadziała. Przy podłączeniu od góry po wyłączeniu przewody "wiszą w powietrzu", nie są połączone z cewką , więc chyba lepiej, ale i to nie ma znaczenia. Ja u siebie zasilam od góry bo wtedy wyjście idzie bezpośrednio...
To bezpiecznik o kierunków albo włącznik awaryjnych.
Trzeba by znaleźć symbol tego alarmu i instrukcję. Możliwe że spalił się bezpiecznik od zasilania kierunków w alarmie.
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Włącznik świateł w manetce od kierunków, jak w Sprinterze?
Sugeruję dobrać się ponownie do BCU ... i sprawdzić napięcie na pinach A6/A28. Trafiony zatopiony. Przewód, pomiędzy bezpiecznikiem lewych kierunków a modułem, miał jakąś nieszczelność izolacji i miedź wewnątrz zamieniła się w zielony proszek (pewnie wilgoć plus pył nawozowy lub mysie odchody...). Po połączeniu wszystko działa. Dzięki. Zamykam temat.
Myślę, że to jednak brak masy. Przy zwarciu plusa kierunku do masy wywali bezpiecznik, ewentualnie padnie przerywacz, a zwarcie z światłami drogowymi lub mijania powodowało by ich mruganie przy wyłączonych światłach. Szukałbym niepełnej masy przy prawym reflektorze, wspólnej z prawym kierunkiem. Po załączeniu świateł bierze masę przez żarówki z kierunku....
Jak dobrze czytam to z tym mijania tylnim juz załatwiłes ? to był bezpiecznik? KIerunek przdni nie chodzi i tyle? przekaznik bedzie migał 2X szybciej bez jednej zarówki a migacz boczny działa? jak tak to tylko złcze na lampie, cos w lampie albo zarówka Sprawdzałeś ja?
Powinny być 4 bezpieczniki w przedniej owiewce blisko prawego kierunku
Milem 125kę i stwierdzam, że instalacji tam nie ma zbyt wiele. Pali się bezpiecznik przy włączeniu tylko jednej strony - trzeba popatrzeć czy się kabelek nie przetarł od danego kierunku - nie zapominając o kabelkach do licznika. Może tez żarówka zwierać. Gdy się pali przy włączeniu obojętnie którego to do sprawdzenia jest wyłącznik, kabelek od wyłącznika...
Nie wiesz gdzie fotel się znajduję? No chłopie, użyj inteligencji i męskiego majsterkowania, albo oddaj do mechanika, ja cię tu teraz nie będę uczył takich podstaw życia codziennego. Skoro w domu przepala Ci się żarówka w pokoju to chyba nie idziesz i nie zmieniasz żarówki w kuchni. Tak samo tu, skoro jara bezpiecznik od danego osprzętu to idziesz w...
Witam. Safrane, 2000', brak kierunków, awaryjne są. Przełącznik kierunkowsazów sprawny, automat podstawiony, bezpiecznik sprawny (bezpiecznik od awaryjnych). A może w tym modelu jest osobny bezpiecznik od kierunków ?
Chodzi mi o bezpiecznik w kabinie opisany STOP . Zdarza się różnie raz 3dni i nic a w innym przypadku 2 godziny i bezpiecznik spalony. Natomiast jeżeli chodzi o silnik nagrzewnicy to czytałem kiedyś na tym forum o takiej możliwości( chodzi o zamianę po przeróbcę) , tylko nie mogę tego odszukać.
Panowie nie działają kierunki i awaryjne w tym wynalazku, Bezpieczniki całe, zasilanie na zespolony mam, a nie mogę namierzyć przerywacza lub elementu przerywaczo podobnego. Jak realizowane są tam kierunki i awaryjne. Tu gdzie niestety się znajduje, nie mam dostępu do swoich materiałów, a sieć wypluwa nieaktywne linki.
Bezpiecznik termiczny jest elementem, który nie posiada dodatkowych elementów elektronicznych (typu anoda/katoda). Po prostu przylutuj go w miejsce oryginalnego a żelazko powinno zacząć grzać - o ile tylko termik poleciał... Do zamocowania bezpiecznika termicznego możesz użyć specjalnych miedzianych pierścieni zaciskowych zamiast lutowania, bo jest...
Aaaaa nie ma możliwości żeby umieścić taki bezpiecznik odpowiedni między kontaktem a ogrzewaczem żeby nie grzebać w instalacji .... Nie wiem jakiś przedłużacz z bezpiecznikiem czy coś ?🤔😉 Nie kombinuj, bo przekombinujesz. Jeśli chcesz coś w tym kierunku działać, to zaproś elektryka na wizję lokalną.
a prąd do kamer brany jest np z lampy ogrodowej na suficie w balkonie itp. To albo trzeba zrobić dokładny przegląd instalacji, albo przy każdym wyjeździe wyłączać jedną z kamer i po powrocie być może bezpiecznik pozostanie załączony, co będzie wskazywało kierunek poszukiwań.
Witam . Zacząłem grzebać w manetce bo mi akurat lewy nie działał . Po wyczyszczeniu i złożeniu wyskoczyło zwarcie i nie mam kierunkowskazów (awaryjne są ) ale zdechł też Immobilaizer i kicha auto nie ruszy . Niby przeleciałem się po wszystkich bezpiecznikach w skrzynce i są ok . Jest wspólny bezpiecznik na kierunki i IMMO ?? Renaut Kangoo 1,2 benz 2004...
Miałem takie coś kilka razy w Octavii 2. Wypalony był bezpiecznik w skrzynce elektrycznej pod maską.
A wiec tak, odnosnie wiazki nie musisz wchodzic pod auto, wiazka idzie kolo serwa od hamulcow, wystarczy rozciac delikatnie izolacje i zobaczyc co w trawie piszczy czy nie ma tam zielono. Odnosnie elektrycznej centrali to znajduje sie ona za bezpiecznikami, odpowiedzialna jest za kierunki, wycieraczki, lampke sufitowa, brzenczek wypnij rozbierz i tez...
Krancowki wszystkie razem , centralny dwa minusy - sterownik po prawej stronie na slupku , kierunki i cala reszta przy bezpiecznikach. Nie pamietam kolorow ale miernik i bardzo szybko wszystko znajdziesz . Auto banalnie proste .Powodzenia
Przerywacz jest w tablicy bezpieczników ma trzy nogi o oznaczeniu 49,49a i 31. Powodzenia.
Brak masy deski albo nie łączy bezpiecznik od kierunków. Pozdrawiam.
Szkoda że kolega nie założył tematu tydzień wcześniej. Akurat przejeżdżałem przez Szczytno. Mogłem zerknąć w tą instalację. Wracając do tematu - cudów nie ma ( przynajmniej w elektryce ). Jeśli bezpieczniki nie są przepalone, włącznik sprawny, wtyczki, żarówki i kable również, to znaczy że któryś z tych elementów został źle zdjagnozowany. Odnośnie kolorów...
Jak w temacie mam centralny zamek w polonezie i chcialbym sie dowiedziec pod ktory bezpiecznik powinienem podlaczecy przewod zeby kierunki mi mrygaly przy zamykaniu , jakis czas temu probowalem to znalesc ale nie dalem rady ktos sie orjentuje ?
Ponieważ nie wiadomo który przewód (L czy N) będzie podłączony do fazy a który do przewodu zerowego. Przebicie może nastąpić pomiędzy cewką a obudową/rdzeniem i przepływać przez nie dalej. Dzięki podwojeniu zabezpieczenia uniezależniamy się od kierunku wetknięcia wtyczki zasilającej.
Mijania, drogowe i kierunki są na osobnych bezpiecznikach. Zdradź może tajemnice co to za pojazd.
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Witam , otóż dziś podczas normalnej jazdy samochodem straciłem w jednej chwili kierunkowskazy , nie działają również światła awaryjne , podgrzewanie siedzeń , szyb ,centralny zamek nie otwiera też klapy bagażnika .. Co może być przyczyną , sprawdzałem bezpiecznik od kierunków i wydaje się w porządku , nie wiem jaki nr ma przekaźnik od kierunków i jak...
Siema, Chcialem sie zapytac, a raczej potwierdzic. czy jak przy zamrozonych wycieraczkach je wlaczylem, drgnely i stanely, silniczka nie slychac. to moze byc bezpiecznik(kierunki i cala reszta dziala, wiec odpada) lub po prostu zjaral sie silniczek i do wymiany? czy sa inne mozliwosci? Prosze o pomoc szybka! zimno jest na przystanku rano :D!!!
to co ja mam zrobic?? a jak sadzicie czy jakby odpiac na chwile od sterownika wszystkie kable i polaczyc na nowo moglo by to cos dac?? dzis testowalem naprawiajac kierunki (bo wywalalo bezpieczniki kierunki pozdychaly) odczepilem poduchy i po odczepieniu auto zachowywalo sie prawidlowo tzn kontrolka poduszeki migala ale po podlaczeniu ponownym sytuacja...
zupelnie cos innego a to dla zainteresowanych: mala czarna kostka w bezpiecznikach: kierunki rozowy, niebiesko/zolty centralny niebieski/szary, niebieski/fioletowy krancowki rozowo/czerwony, brazowy/zolty (przod) rozowy, niebieski (tyl) po 2xDiody jak zawsze na krancowke stacyjka czerwony/zolty rozruch na fioletowy/bialy temat zamykam
Witam w cadilac escalade brak lewego kierunkowskazu awaryjne i prawy działa nowa rączka od kierunków,bezpieczniki sprawdzone brak pomysłu jeżeli ktoś ma pomysł co go boli proszę o info pozdrawiam
napisałem "OD bezpiecznika" w kierunku odbiorników, wydaje mi się,że zasilanie gdzieś jednak zanika.
To transil na zasilaniu ZBR, przy jego uszkodzeniu paliłoby bezpieczniki.
Witam Przekaznik od zapłonu jest tylko jeden K171 w skrzynce bezpieczników.
To na pewno wina modułu UCH.Jest on chyba zintegrowany z listwą bezpieczników lub jest za nimi.
Witam mam VW golfa 3 97 3 drzwiowy założyłem centralny zamek elektryczny ale nie wiem jak podłączyć kierunkowskazy?nie mogę poszukać bezpiecznika od kierunków?
Siłownika nie ma, jak słusznie zauważył Błażej. Kierunki zielono-czarny i zielono-biały w konektorze za bezpiecznikami, są też w boczku-progu, krańcówki drzwi czerwono-żółty w tych samych miejscach co kierunki. Mam rozpisaną resztę przewodów, ale niech kolega trochę sam popracuje, bo się nam tu użytkownicy rozleniwiają i robi się lekka degrengolada...
Nie ma żadnego przerywacza ani przekaźnika, kierunki sterowane przez moduł MICU (skrzynka bezpieczników pod kierownicą) a załączane sygnałem masowym z manetki. FR-V to 6 osobowy van :D Sprawdź sobie kolory kabli w tylnych lampach i znajdź te same w lewym progu, będziesz mieć kierunki.
Mam jeszcze pytanie do fachowców: czy będzie miał znaczenie kierunek podłączenia kabli do bezpieczników/różnicówki, czyli góra lub dół?
Witam, piszesz, że namieszane jest w rozdzielni, - jesteś pewny prawidłowości podłączenia ? Masz typowe objawy dla błędnego podłączenia: - pomiar napięcia ma być zgodny z kolejnością przekładnika - k/l przekładnika poprawnie podłączony? - strzałki (kierunek) na przekładnikach zgodny? - konfiguracja przekładników prawidłowa? Reset fabryczny? Odłącz odbiory...
Jeżeli się nie mylę to klakson jest na F3 . Czy jak nie ma bezpiecznika F24 to kierunki są normalnie?
witam jezeli to ten schemat co pokazałeś to szare przewody tam powinny byc 2 bezpieczniki od kierunków a centralki szukaj koło skrzynki bezpieczników Tylko jezeli nie działają oba kierunki to troche dziwne bo kazda strona jest oddzielona i powinien jeden tylko bezpiecznik sie spalić ale próbuj jezeli bezpieczniki są całe to weż neonówkę i sprawdz czy...
Tak to skrzynka z bezpiecznikami Jak włączasz kierunek to masz gong w CIM-ie? klik-klak?
bezpiecznik mazda kierunek wskaźnik kierunek wskaźnik kierunek kierunek tłoka
sterowniki compaq 6720s dziwny zgrzyt schemat sprężarka klimatyzacja
podłącznie awaryjne budynku zasilacz serwerowy zalaczenie
Jak działa piecyk gazowy przepływowy Eurostar? Lokalizacja modułu sterującego Seat Ibiza 1.4 TDI