Bezpiecznik przy klemie plusowej, w zasadzie to jest klema. Jak rozdłubiesz ten czerwony plastik to zobaczysz co się przepaliło.
sprawdz bezpieczniki na klemie akumulatora
Podobną sytuację miałem w Renaulcie i tam winne były luty w liczniku . Dodatkowo sprawdź bezpieczniki na klemie .
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Od rozrusznika siedzi bezpiecznik 250A na klemie plusowej akumulatora który znajduje się pod nogami.
No to strzelamy :D Utopione UCH, spalony bezpiecznik na klemie akumulatora, uwalona jakaś masa.
Zobacz czy nie masz bezpiecznika na klemie + z akumulatora ja tam mam taki płaski bezpiecznik i to on jest od kontrolek na desce rozdzielczej. A co do odpalania może immobilaiser jak masz jakiś kluczyk zapasowy to spróbuj nim odpalić. Mało danych żeby wiedzieć czemu nie odpala.
Pacjent Renault kangoo z 2003r. Silnik 1,6 w benzynie. Potrzebuje dowiedzieć sie jaki jest bezpiecznik na klemie plusowej
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Sprawdź bezpieczniki na klemie + na akumulatorze. Ten 80A jest od szyb(pierwszy mały od lewej). Powodzenia.
Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
Tu nie znajdziesz tego co szukasz ? https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Kolego możesz podpowiedzieć co było przyczyną zaniku świateł mijania i drogowych ,mam identyczny problem u kolegi w Insigni. Przetwornice mam jedną nową palniki kupił też nowe a świateł niema .
Przepalony okazał się bezpiecznik na klemie akumulatora.
Witam pacjent to Audi A 6 2.4 benzyna Problem w tym że samochód nie odpala lecz kręci , Na zegarach nie pojawia się nic oprócz kontrolki P. Brak komunikacji Vcds nic Odis tez nic Sprawdzone wszystkie Bezpieczniki, Klema plusowa i minusowa też sprawdzona wymieniony drugi zestaw startowy tj.Komputer licznik Stacyjka ,moduł komfortu też podmieniony.
A przy klemie plusowej nie ma bezpiecznika?
Prawdopodobnie bezpiecznik przy klemie plusowej akumulatora. Sprawdź napięcie "po" bezpiecznikach, zwłaszcza na tym o największym prądzie. Jeżeli jest uszkodzony, to trzeba przeanalizować dlaczego tak się stało
Bezpieczniki na klemie
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
Deska zgasła, ale sprawdziłem bezpieczniki na klemie +. Są 3 i pokazywało, że są dobre. Podpiąłem prostownik przed bezpiecznikami, ale nie działało. Za bezpiecznikami deska zaczęła świecić. Wymieniłem klemę na nową i wszystko działa.
Na klemie dodatniej masz bezpieczniki, zacznij od sprawdzenia tych bezpieczników. Nie spotkałem się z klemą pirotechniczną w Kia\Hyundai. Na klemie minusowej masz czujnik akumulatora. Próbowałeś mostkować przekaźnik rozrusznika?
U mnie okazało się że mam przepalone bezpieczniki na klemie od akumulatora. Jest tam moduł składający się z kilku bezpiecznikow. Niestety nie można wymieniać jednego tylko całość koszt w 250 zł. Można też zrobić obejście kabelkiem u elektryka. Dodano po 35 U mnie okazało się że mam przepalone bezpieczniki na klemie od akumulatora. Jest tam moduł składający...
Wychodzi że skończył się alternator. Puknij w niego podczas pracy delikatnie może ruszy. Do sprawdzenia jeszcze bezpiecznik pierwszy od lewej na klemie plus.
Zdaje się piszesz bezpieczniku na klemie + (CAL2-oczkowy 400mA). Nie jestem tego w stanie sprawdzić, bo nie mam już meganki, ale na pewno nie jest to bezpiecznik 400 mA, jeżeli już, to 400 A. Sprawdziłbym, czy za tym bezpiecznikiem jest napięcie, jeżeli go nie ma, to chyba nie trzeba dalej komentować.
Sprawdz bezpiecznik przy akumulatorze.Jest na plusowej klemie w czarnej obudowie.
Proponuje sprawdzić bezpiecznik klema 30 f56 10a 9pin w radiu
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Ano właśnie, to jest bezpiecznik w klemie. Nie przewidziano jego wymiany, jak nowa klema to trzeba przewody ponownie zakuwać. Dobrze kombinujesz z bezpiecznikiem z dwoma oczkami ale cała robota polega na zapewnieniu mechanicznej wytrzymałości bo kabel go urwie bez dodatkowego wzmocnienia. Może kawałek laminatu bez miedzi spróbuj tam jeszcze dołożyć.
Sprawdź jeden z 40A bezpieczników na klemie plusowej akumulatora . Jeśli wszystkie są sprawne to ugniły kable po drodze do kabiny
Na klemie + masz jeszcze trzy najważniejsze bezpieczniki.
Naładuj aku i sprawdź bezpieczniki na klemie
Dokładnie obejrzałem klemę. Tam nie ma żadnego bezpiecznika. Klema wygląda dokładnie tak: https://obrazki.elektroda.pl/1372370800_... https://obrazki.elektroda.pl/6581044600_...
Piroklemy nie ma ,ale są bezpieczniki na klemie plusowej.
Zaciągnął wodę i zalało sterownik ale po wysuszeniu odpalił, spalił się bezpiecznik na klemie od rozrusznika
Spaliło pierwsze dwa bezpieczniki i naprawiłem, teraz zauważyłem że po odłączeniu trzeciego bezpiecznika klema ta nie iskrzy. Czyżby to mogła być pompa wspomagania ?. Pisownię poprawiłem. Zwracam uwagę aby pisać bez błędów. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Rozładowane do zera aku. Brak styku na klemach. Bezpieczniki. Masa. Sprawdź co jest a czego nie ma. Awaryjne? Swiatło wewnetrzne? Blindy?
A tam chyba już jest bezpieczna klema(bezpiecznik na klemie plusowej)sprawdź.
Alternator lub świece żarowe lub grzałki nurkowe.
Możliwości jest niewiele: - pogorszenie styku na klemach akumulatora, - pogorszenie styków w skrzynce bezpieczników, - kiepski lub niedoładowany akumulator.
Witam, czy światła drogowe są ? akumulator ma dobry kontakt na klemach, bezpieczniki sprawdzone? Dodano po 17 miso.nasz jeden przewód do masy drugi do przewodów głośnika.Głośnik niema prawa się odzywać i latarka nie świeci.Po tej próbie przewody od latarki dołącz do przewodów głośnikowych ma świecić i w głośniku powinien być słyszany głos/pukanie/....
Znikło ci zasilanie bezpiecznika HEAD LAMPS lub tego przekaźnika , poszukaj przy klemach + czy coś nie odpadło.
Sprawdź napięcie na akumulatorze, mocowanie klem, czy masz masę, czy dociera do bezpieczników i nie są uszkodzone. To tak na początek.
Na klemie plusowej jest bezpiecznik. Sprawdź napięcie przed i za nim. W ogóle te styki przy klemie (bezpieczniku) i połączenie (styk B+) przy alternatorze proponuję oczyścić.
Masz opis bezpieczników w kabinie? Bezpieczniki sprawdziłeś JAK? Sprawdziłeś, dokąd dociera zasilanie? Masz tam bezpieczniki przy klemach? Je też sprawdziłeś?
Witam miałem podobny problem oprócz wentylatora nie działał centralny zamek, i gniazdo do diagnostyki. Problem był na bezpiecznikach przy klemie akumulatora jeden z nich się utlenił wstawiłem obejście z bezpiecznikiem na na kablu i wszystko wróciło do normy. https://obrazki.elektroda.pl/1694216600_...
Ktoś logicznie myślący zaczął by od sprawdzenia czy masz w ogóle napięcie na bezpiecznikach. Spalony był bezpiecznik na klemie. Po wymianie bezpiecznika na klemie napięcia nadal brak.
Bezpieczniki na + klemie
Bezpieczniki przy akumulatorze sprawdzałeś (przy klemie +)?
Zobacz czy ta samozaciskowa klema plusowa dobrze łączy. Drugie- 25 amperowy bezpiecznik cewki rozrusznika sprawny?
A bezpiecznik na klemie?
kable rozruchowe odwrotnie zamiast + to podłączyłem -
Zgnity albo upalony zespół bezpieczników na klemie plusowej
Bezpieczniki na klemie
Przy normalnym użytkowaniu bez grzebania "Janusza" nic się nie odkręci,przetrze. W wielu autach są bezpieczniki przy klemie.
Wiele aut ma bezpiecznik na klemie akumulatora. Nawet w mojej renowce jest takowy bo go juz naprawialem po zwarciu kabla rozrusznika z oslona kolektora wydechowego. Wymiana jest czesto niemozliwa, lub bardzo utrudniona, ale da sie to naprawic. Do spalenia tego bezpiecznika musialo nastapic zwarcie na kablach rozrusznika lub z alternatora do akumulatora....
Klema pirotechniczna do sprawdzenia Akumulator do zmierzenia pod obciążeniem Bezpieczniki do sprawdzenia
Sprawdź bezpieczniki na klemie + .
A jest może na stacyjce bezpiecznik?
bezpiecznik na klemie plusowej.
Bezpiecznik na klemie.
sprawdziłbym jeszcze raz bezpieczniki, może bezpieczniki przy klemie akumulatora?, ewentualnie dodać przewód z bezpiecznikiem prosto od aku?
Skoro zwarł to przepalony bezpiecznik na + klemie.
czarny/fiolet to klema 15. wytnij go daj zasilanie po bezpieczniku i masz wycieraczki(tymczasowe rozwiazanie:):))
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
witam bezpiecznik przy klemie + są 3
Bezpieczniki na klemie plusowej na pewno dobre? O ile są, przewody do klem wszystkie masz przykręcone? I banał, ale w hondzie masz z innej strony plusa.
Bezpiecznik na klemie sprawdzony? W renault czerwony to stały plus. Głębiej masz jeszcze bezpieczniki maxi.
pamiętaj o bezpieczniku przy klemie "+" bo możesz zjarać auto
Sprawdzę klemę i akumulator. I chwała Ci za to ,mi chodziło o moduł bezpieczników przy klemie.
Na 99% żaden z tych dużych bezpieczników nie jest uszkodzony . Co z dużymi bezpiecznikami na klemie plusowej akumulatora ? Bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie modułu ECU silnika jest w tym module bezpieczników ( UPC) który usiłujesz wyciągnąć .
Nie zakręci. Bezpiecznik przy klemie też dobry trop.
9V sie pojawia na kondku czy klemach? Głupie pytanie, sory. Nie doczytałem. Sprawdz oprawkę bezpiecznika czy aby nie jest lużne gniazdo bezpiecznika. Najlepiej wyeliminuj go (na testy tylko) i zobacz co się bedzie działo.
Bezpieczniki na klemie akumulatora całe?
Masę masz jedną, jest połączona z budą. Cudów nie ma, brak połączenia, albo spalony bezpiecznik na klemie.
Może być bezpiecznik wysoko prądowy przy klemach. I na pewno są bezpieczniki wysoko prądowe w komorze silnika.
Przy bezpiecznikach,przy klemie dodatniej może być kostka z żółtym przyciskiem.
Poduszkę trzeba skasować, bo pewnie odłączona została klema przy włączonym zapłonie, co do bezpieczników to sprawdź na spokojnie jeszcze raz. Czasem wyglądają na dobre a po wyjęciu widać wyraźną przerwę... chyba że są jeszcze inne w innym miejscu.
Czary mary, hokus pokus - bezpiecznik w klemie zrobił bęc!
Na klema plus masz bezpiecznik?
sprawdź bezpieczniki główne - czyli te duże przykręcane blaszki tuż przy klemach, czasem też jedna z klem potrafi mieć w sobie bezpiecznik - takie przewężenie metalu które się tam przepala gdy się zrobi porządne zwarcie
Witaj,po prostu masz żle wykonaną instalacje do wzmacniacza i słyszysz alternator w głosnikach. Kilka zasad :Zasilanie wzmacniacza (+) powinno się brać z akumlatora poprzez bezpiecznik(zaraz przy klemie)z masą jest róznie (-) należy ją" poszukać" w niektórych przypadkach wystarczy przykręcić do karoseri przy wzmacniaczu a niekiedy przy aku w zbiegu...
http://obrazki.elektroda.pl/8721935600_1... Klema plusowa do bezpiecznika F2 (10A), klema minusowa do diod, jak poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2084793300_1...
Nie miało. Dziwne tylko, że prostownik natychmiast nie wyłączył się sam lub spalił swój bezpiecznik na skutek przeciążenia. Jeżeli jednak miałeś zły styk na klemach akumulatora, to modlitwa o brak uszkodzeń w elektronice pojazdu jak najbardziej wskazana.
odłączyłem zegary niestety nadal mam pobór prądu, Mierzysz na bezpieczniku nr 15, czy na klemie od akumulatora?
Co bedzie potrzebne zeby pozniej taki naswietlacz podlaczyc do tego akumulatora? Bezpiecznik blisko klemy - obowiązkowo.
A nie ma czasem tam coś na wzór bezpiecznika przy klemie, pod tym czerwonym plastikiem na klemie plusowej. Już w 2000 roku renault stosowało coś takiego.
No tak masz rację. Ale czy chodzi to o ten bezpiecznik pirotechniczny na klemie? Mógł się przepalić?
Na klemie masz główne bezpieczniki w tym na rozrusznik
nie wiem czy słyszałeś o łączach topliwych jako zabezpieczeniach i bezpiecnzikach na klemach, np bezpiecznikach głównych ?
Nie masz zasilania ECU, dwa bezpieczniki 30A na klemie lub uszkodzony kabel od ECU do BSM w lewym dolnym rogu podstawy akumulatora kolor pomarańczowy lub zółty lub zielony nie pamiętam dokładnie - widać zielone odrazu.
Wrazie zwarcia klem bezpiecznik zadziała. Liczy się prąd na jaki będzie a nie napięcie.
No to jedziesz kolego wszystko po kolei, bezpieczniki, przekaźniki, złącza i jeszcze raz dokładnie klemy i masy. Miałem przypadek że klema wyglądała i trzymała się idealnie ale było tragiczny kontakt i dopiero po wymianie klem na nowe wszystko było ok. Jak znika Ci ten prąd to kręci w ogóle rozrusznik ?
Usterka z opisu wydaje się banalna. Masz gdzieś zły kontakt i przy większym obciążeniu napięcie zanika (akumulator jest OK ponieważ piszesz że lampka od LPG nie przygasa). Sprawdź połączenia przy klemach oraz połączenia masy na karoserię. Bezpiecznik masz nadtopiony dlatego że prąd szuka sobie najmniejszej linii oporu i przez gaz chce zamknąć obwód....
Tutaj nie ma żadnego bezpiecznika.
Bezpiecznik na klemie cały. Damy rade ją naprawic ;) tylko potrzebny jest mi jakis zmotoryzowany elekrtyk ze sprzętem który może podjechać i sie podpiąc do kompa.
Witajcie trafic 2.0 II. Małem problem z lekko przyjaraną stacyjką kostka wymieniona wszystko działa oprócz rozrusznika .Jest akustycznie słyszalna praca jakiegos przekaźnika a nie jest to bendiks gdy robie start czyli nie stacyjka. Masa silnika prowizorycznie na kablach rozruchowych i też nic. Bezpieczniki na klemie akku ok. Czy mogę się spodziewać...
Witam, Nissan Note 2009 1.6 benzyna , Niestety podpiąłem + do - i - do + na akumulatorze i nastąpiło zwarcie, nie ma prądu w całym aucie, nie odpala, kompletnie nic. Jest przerwany bezpiecznik ten główny przy plusowej klemie. Czy to może być winowajca według was?
Połączenie czerwonego przewodu pod wykładziną bagażnika lub klema zmieniana i tam jest kłopot. Dalej kostka stacyjki i skrzynka z bezpiecznikami. Dziwne, że na stop wystarcza prądu ;)
Nowe świece to trzeba było sprawdzić przed wkręceniem. Przekaźnik można łatwo sprawdzić już wpięty w układ, np. tym próbnikiem z żarówką. Zresztą stare świece też można było sprawdzić po wykręceniu, bo mogły okazać się dobre - skoro jak piszesz walnięty był bezpiecznik w klemie. Komputer mógł to zapamiętać i będzie blokował sterowanie przekaźnikiem,...
Miałem ten sam problem. Okazało się że podczas uderzenia musiały polużnić się bezpieczniki przy klemie. Czasami zapalały się kontrolki , ale gdy chciałem ''zakręcić'' - gasły. Tracił prąd zaraz za bezpiecznikiem. Pomogło rozkręcenie i ponowne skręcenie bezpieczników.
bezpiecznik pirotechniczny klema bezpiecznik klema renault bezpiecznik klema toyota
mercedes rozrusznika przedłużacz myszki sterowanie toyota yaris
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Winda zaparzacza w DeLonghi Perfecta Cappuccino - przyczyny problemu Pioneer VSX-930 - Błąd serwera: Przyczyny i rozwiązania