Na tym bezpieczniku jest plus 12V po przekręceniu stacyjki i "idzie" na wspomaganie, ale oprócz tego może zasilać inne urządzenia w osprzęcie silnika. Trzeba szukać zwarcia w tych urządzeniach lub w instalacji. Nie wiem jaki kod silnika masz, ale sprawdziłem na szybko, że na tym bezpieczniku w 1,4 tdi, oprócz wspomagania, może być czujnik poziomu oleju....
https://obrazki.elektroda.pl/4021087900_...
Wiem, sugeruję tylko ską mogło się wziąć nieporozumienie. Poza tym bezpiecznik albo jest spalony albo nie. Nie ma tak, że raz działa a raz nie. Poza bardzo wyjątkowymi przypadkami.
W razie problemów z komunikacją z pompą czasami udaje się połączyć poprzez ABS,lub wskaźniki.Bezpiecznik od pompy (paskowy) potrafił się rozwarstwiać i wrednie przerywać.Sprawdź,czy w ramkach zamrożonych nie masz zapisanych błędów pompy.Najczęściej 1309 świadczy o uszkodzeniu pompy,lub "wariacji" bezpiecznika zasilania.W panelu bezpieczników obok aku...
Ten bezpiecznik to do pompy czy do egr
Zacznij od wymiany bezpiecznika od pompy wspomagania. Maxifuse pod bsm pod maską.
bezpieczniki w pokrywie akumulatora
Bezpiecznik na akumulatorze.Jak pompa?
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Przekaznik i bezpiecznik pompy pod podłogą masz w podszybiu obok wspomagania hamulca i od tego zacznij.
Przed chwilą byłem w samochodzie i żadnych błędów niema. Sprawdzane SDPROG. Test akumulatora przy rozruchu i na obrotach wyszedł dobrze. Takie pytanie, czy przy wyłączonej (spalony bezpiecznik) pompie wspomagania powinien pojawić się jakiś błąd? Znalazłem problem- prawdopodobnie masa na komputerze- akumulator po włączeniu silnika ma 14,3V, a na komputerze...
Tzw. BSI (moduł zintegrowany z skrzynką bezpieczników wewnątrz auta) , BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską).
Dziękuję za obszerne rady. Czujnik odłączałem od pompy (po wyjęciu lewego halogena) - rozrusznik nie kręci. Rozpiąłem bezpiecznik od pompy wspomagania (nr 3 przy akumulatorze) rozrusznik nie kręci.
Ciągłość przewodu od bezpiecznika(który się spalił)do pompy wspomagania
Witam mam Opel Astra g 2,0 dti co może być zepsute jeśli pompa wspomagania kierownicy jest dobra bezpieczniki też co mogło się się stać nie ma w ogóle wspomagania
A kto ci powiedział że jest tam przekaźnik?Jak jest to w samej pompie.Sprawdź bezpiecznik.
Podpowiedzią zawsze będzie schemat bezpieczników, zobacz jakiej mocy bezpieczniki zabezpieczają pompę. Przy pełnym obciążeniu będzie to prąd ponad 3/4 wartości bezpiecznika.
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Podpowiem ci że silnik układu wspomagania jest zabezpieczony 60A bezpiecznikiem.
Oczywiście wypalający się styk bezpiecznika chyba 80A lub 60A nie pamiętam już, pod skrzynką BSM - wykluczyłeś? objawy daje własnie tożsame.
A czy na pewno w twoim aucie jest wspomaganie elektryczne bo być może masz pompę hydrauliczna napędzana paskiem.
Podłącz VAGa i zobacz co teraz pokazuje. Może padł sterownik, może bezpieczniki na akumulatorze są zaśniedziałe, może zgniła wiązka idąca do pompy.
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Wspomaganie w tym Volvo jest elektryczne ? Jesteś w 100% pewien ?? Z resztą jakie by nie było proponuję sprawdzić ilość płynu do wspomagania. Wydaję mi się że będzie to pompa wspomagania 9V613K514AC. Zanikające wspomaganie oznacza bliską śmierć pompy bardzo rzadko odpowiada za to niski stan płynu w układzie. Możesz dolać płynu, możesz sprawdzić bezpieczniki....
Może sama pompa wspomagania ucierpiała (bezpieczniki na akumulatorze całe).
A bezpiecznik nr. 3 w komorze silnika odpowiedzialny za pompę wspomagania sprawdzał? Nie jest tam coś "zdrutowane" ?
Uszkodzona pompa wspomagania. Płyn zalewa elektronikę. Możesz też sprawdzić jakość połączeń, bezpiecznik, wtyczki na pompie. Najczęściej jednak do wymiany pompa.
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Po pierwsze nie zakładaj większych bezpieczników bo spolisz budę. Ośka pompy się wytarła i płyn dostał się do elektroniki i robi zwarcia. Wymień pompę i po problemie.
Problem rozwiązany. Przy pierwszej pompie pierwsze to sprawdziłem bezpieczniki pod kierownicą i przy baterii wymieniłem na nowe. Niestety bez powodzenia, po wymianie pompy prawdopodobnie doszło do zwarcia od wilgoci. Po wymianie bez bezpieczników przy baterii pompa wróciła do życia. Dzięki za szybką odpowiedź.
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Witam czy temat ogarnięty? Jeśli pompa przestata działać to może być wina prądów tzn bezpiecznik przekaźnik i wyprogramowalo się ze sterownika silnika - wspomaganie elektryczne. Zanim wymienisz pompę Sprawdź w sterowniki czy jest wspomaganie elektryczne. Dlaczego kolega dopisuje się do starego tematu i to zaniżając poziom forum? Na razie tylko zwracam...
Tak może być jak kolega wyżej pisze nie neguje dlatego czekam na kogoś kto znał by parametry takich pomp z samochodów. Na forum od lat jest masa specjalistów więc zobaczymy. Edit.ta pompa od volvo jest większa i mocniejsza niż od a klasy 80A bezpiecznik pod nią podchodzi.A klasa 60A.
Witam . Potrzebuje pomocy . Nie mogę sobie poradzić z zakłóceniami pochodzącymi z pompy wspomagania wpływającymi do radyjka przez antenę . Dodam że radia i anteny były podmieniane wszelkiego rodzaju bez żadnego skutku. Filtry na kablach zasilających radio nic nie dają bo zakłócenia wpływają przez antenę . Auto to mercedes a klasa 170 cdi 98 rok produkcji....
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Podszybiem zakręcają do skrzynki z komputerem i bezpiecznikami.
Posiadacie może schemat tej wiązki? Bezpiecznik 50a od wpsomagania sprawdziłem jest sprawny.
jezeli bezpiecznik absu zasila tez pompe wspomagania to tak. Niestety nie, bo bezpiecznik od pompy to nr 2, natomiast od wspomagania to nr 7. Czy w tej kostce przy pompie ABS jest jakieś połączenie z wspomaganiem?
dzieki za pomoc diagnoza pomogla byla zlaczka w puszce z bezpiecznikami walnieeta wielkie dzieki za pomoc
Witam mam problem ze wspomaganiem w zafirze 2002 rok silnik 1,8,auto nie pokazuje zadnego błędu,wspomaganie padło z dnia na dzień rano przy odpaleniu już nie działało przedtem żadnej obiawy nie było,płyn jest bezpieczniki całe czy poszła pompa wspomagania? :shocked!:
odłącz kostki od pompy i wsadź dobry bezpiecznik, jak się nie spali to podłącz pompę, jak się spali no to pompa robi zwarcie, proste :)
Bezpieczniki całe? Oba mały i duży 80A?
brak wspomagania, brak błędów. Nie sądzę. Kto i czym to robił? Takie proste rzeczy jak zasilania sprawdzone? bezpieczniki?
W fabi przepaliło bezpiecznik 50A od pompy wspomagania ten na aku.Założyłem na próbę 60A i w parametrach widzę że pompa na postoju ciągnie 4-5A przy kręceniu 30A a jak dojadę do końca kierownicą i trzymam to bierze 62A.W tym czasie jęczy trochę silnik pompy.Jakie są normy odnośnie tych wartości?
Mój citroen c4 2006r 1.6hdi odbył mała kolizje, dostał delikatnie w lewy błotnik, koło zderzak. I od tamtego momentu nie działa mi wspomaganie. Zakładałem już 2 inne pompy wspomagania i nic. Ciśnienie przy wyjściu z pompy i powrocie jest. Bezpieczniki raczej są dobre. Pompa niby chodzi ale wspomagania nie ma. Postanowiłem podpiąć go pod kompa, ale pojawił...
Zazwyczaj problem w pompie wspomagania lub skrzynce bezpieczników mocy.
Przekaznik pompy jest latwy do znalezienia. Jest na zewnatrz skrzynki z bezpiecznikami/przekaznikami, szary, 45-amperowy, podlaczony do wiazki pompy, niezaleznej od reszty instalacji.
Witam - tego niestety nie sprawdzałem -zaraz sprawdzę Dodano po 4 Sprawdziłem -pompa wspomagania -bezpiecznik wyjęty - pobór prądu jest na tej samej nitce co alternator
Dziś podmieniłem jeszcze na sprawdzenie MAP SENSOR, tak polecił elektryk, ale z innym też problem występuje, aczkolwiek jak się go całkiem odepnie to chidzi dobrze (a przynajmniej prawie całkiem dobrze), może ten drugi też zepsuty, ale podobno nie. Katalizator? Podobno nie chodziłby też dobrze na gazie, a jak już pisałem na gazie jest idealnie. Ale...
Citroen C5 2.0HDi - rozładowuje akumulator. Witam. Doszedłem do tego, że pobór prądu na postoju wynosi 1.9A. Objaw dziwny dźwięk pod maską, jakby jakaś przetwornica, przepustnica pracowała. Po wyjmowaniu bezpieczników doszedłem do: 1.) Bezpiecznik pod maską F1 20 Amper Kalkulator kontroli silnika - zespół wentylatora to coś na nim wisi. Tutaj jak wyciągnę...
Być możne jest to pompa elektryczna wiec proponuje sprawdzić bezpieczniki :) możne to będzie to :idea:
Zaloguj się do sterownika pompy jakie błędy wypisuje , sprawdź zasilanie pompy , czy przy bezpiecznikach łączenie się nie przegrzało. Sprawdź poprawność odczytów z czujnika konta skrętu kolumny kierownicy .
Pompa Kolego, niestety.
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
witam.na moje oko to może być padająca pompa wspomagania,u mnie też padŁa 2 miesiace tamu.pompa jest hydraukiczno-elektryczna i pobiera duzo prądu bo nawet ma bezpiecznik 80A,może masz słabo przykrecona masę od pompy do akumulatora,brazowy gruby kabel.jak krecisz kierownicą to jakie masz napiecie na akumulatorze nie powinno spadać ponizej 14V,moze też...
Małe czyli takie do zasilania elektroniki w pompie - bezpiecznik FE 7 15A. Wszystko jest na schemacie
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
Witam - Padł mi akumulator w skodzie roomster 1.4 2011r. z LPG fabrycznym - wymienilem na nowy przy dokręcaniu ostatniej śrubki z minusa objechał mi klucz i zrobił zwarcie na przewody które są połączone z PLUSEM - efekt wspomaganie nie działa i świeci się kontrolka na desce ze wspomagania - sprawdzałem bezpieczniki pod kierownicą ale tam nie ma ze wspomagania...
Tak tylko się łączy z Klimatyzacją, Centralny Zespół Elektroniczny,CAN Gateway,Moduł komfortu,Asyst.parkowania. Zwarcie poszło koło bezpieczników akumulator kluczem musiałem dotknąć chyba klemy + czy jakoś tak był huk iskra. https://obrazki.elektroda.pl/3892299800_... Zdjęcie koło tych bezpieczników blaszkowych to było . To mam szukać...
witam,ja potrzebuję osoby która jest w stanie naprawić pompę. przez przypadek zrobiłem zwarcie i przestało działać wspomaganie oraz ABS, wymiana bezpieczników nic nie dała - jest pewność że to pompa. czy da się to zrobić?
Sprawdź pompę elektrohydrauliczną od wspomagania - wypnij bezpiecznik od niej na chwilę.Jeśli się przyciera - takie właśnie objawy.
Wtykę z 2 grubymi przewodami od pompy lub sprawdź opis bezpieczników i jakiś duży ok 70A
Jakiego "prądu" spodziewasz się w czujniku kąta skrętu? Tak z ciekawości pytam... Bezpieczniki wszystkie sprawdzone?
Sprawdź bezpiecznik. Czy pompa pracuje?
Masz wspomaganie elektryczne czy elektroniczne? Bo to jest różnica . Raczej elektryczne czyli zwykly silnik elektryczny polączony z pompą olejową . Jeśli brak jest napięcia na wspomaganiu i liczniku to sprawdź bezpieczniki w komorze silnika to dośc częsta usterka w renówkach .
zauważyłem, że 1 bezpiecznik odpowiada za czujnik poziomu wody , esp/asr, skręt xenonu oraz pompę wspomagania czyli praktycznie wszystko z czym mam problem No to go dokładnie obejrzyj lub wymień. Podobny problem napotykałem kilka razy na bezpieczniku od pompy ABS w Sprinterze - pobór mocy podobny. Otóż bezpiecznik nie jest przepalony, ale na jego "nożach"...
Witam,a więc tak,dwa grube to +/- zasilane ciągłe przez bezpiecznik w komorze silnika 2 cienkie jeden + po stacyjce drugi + z altelnatora ale ten pomocniczy ten co gasi kontrolkę ładowania nie mylić z plusem głównym prądowym czy jak go nazwać i teraz tak,podłącz sztywne zasilanie na grubych +/- podaj + ten co po stacyjce i najważniejsze + z alternatora...
Skoda Roomster 2008 r. 1.4 benzyna po odpaleniu zapala sie kontrolka od wspomagania i brak jest wspomagania. Vcds nie pokazuje żadnych błędów związanych ze wspomaganiem. Usilnie pokazuje tylko że czujnik wysokiego ciśnienia od klimatyzacji padł. Sprawdziłem: ładowanie jest 14,5 V , masy wszelakie sprawdzone - przeczyszczone, bezpiecznik od wspomagania...
Najczęściej siada zasilanie tejże pompy. Sprawdź styk bezpiecznika pod bsm.
Napięcie zmierzyłes na wtyczce przy pracującej pompie? Nie na bezpieczniku.
A na bezpieczniku jest napięcie? Wg schematu pompkę włącza termowłącznik F95 masą a zasilanie jest stałe z bezpiecznika.
Witam, mam problem z niedziałającym wspomaganiem kierownicy. W aucie jest elektryczna pompa do której dochodzą dwa grube przewody. Brak na nich zasilania. Bezpiecznik 80A sprawny, po uruchomieniu sinika na nóżkach przekaźnika od wspomagania pojawia się 12V, ale przekaźnika nie chce wysterować - nie klika przekaźnik mimo że jest sprawny. Moje pytanie...
To napraw alternator, jest to prosta naprawa . Okazało się, że jest zwarcie w pompie wspomagania A wstawiłeś bezpiecznik ktry został spalony.
Nie mogę się z połączyć ze sterownikiem wspomagania - bezpieczniki dobre airbag odpowiada , immo też itp.. Sterownik wspomagania gdzie się znajduje ? w pompie ? , zdemontować ją ? Dodano po 3 W którym miejscu jest sterownik pompy wspomagania ??? - gdzie go szukać , tak i tak demontuję deskę bo wymieniam poduszkę pasażera i szybę .
Problem rozwiązany. Wszystko rozbiło się o głupi bezpiecznik. Dla wszystkich borykajacych się z podobnym problemem: bezpiecznik dotyczący wspomagania to nie tylko ten przy akumulatorze, drugi znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami... a jak pytałem znajomego to zapewniał mnie ze jest tylko jeden kolo akumulatora. Zamykam temat.
Warto sprawdzić, czy 50A nie będzie za mało. W moim aucie (benzyna 1.8l) główny bezpiecznik ma 100A. Do tego na oddzielnym obwodzie jest pompa ABS z bezpiecznikami na 60A łącznie, wspomaganie kierownicy - 70A, stabilizacja toru jazdy - 60A, zapłon - 45A.
Hej a mugbyś byś pomierzyć napięcie na tej kostce 3 pinowej czy tak samo jest ciebie . Mi chyba padła pompa wspomagania w teście zegarów wywaliło błąd c 42068 czyli nieprawidłowe dane otrzymane z modułu sterowania pompą . Mam brak wspomagania , napięcie dochodzi masa jest na tych grubych kablach bezpieczniki też ok . Jak pomierzysz napisz ja u ciebie...
Zacznij od sprawdzenia zasilania po zaplonie na pinie 7 (bezpiecznik F7 na PSF). Dwa pozostale, to CAN. Pozdrawiam,
Dziękuję za podpowiedzi. Bezpieczniki sprawdziłem, w sumie to nawet nie wiedziałem ze tam są. One wyglądają jak nowe. Absolutnie nic się z nimi nie dzieje. Jednak teraz już wiem który to kabel idzie do pompy więc rano jak mi się zapali kontrolka to zrobię pomiar napięcia na nim. Jeśli będzie dobre to znaczy że coś może być w kostce pompy na drugim końcu...
Witam serdecznie. Problem ze wspomaganiem Opel Zafira A 1.6 2004. Mianowicie, wspomaganie na zimnym silniku pracuje idealnie, do momentu kiedy silnik się nagrzeje i odcina wspomaganie. Wymieniłem pompę na nową, alternator na nowy, bezpieczniki wszystkie są ok. Nie mam już pomysłu, proszę o pomoc! Dla osoby, która znajdzie ten problem, będzie nagroda!
Witam. Renault Master 2017r. pompa elektrohydrauliczna. Wspomaganie co jakiś czas się przycinało, na desce komunikat o awarii. Po wyłączeniu zapłonu wracało do "normy". Wtyczki czyściutkie, masy wyczyszczone, problem nie ustępuje. Błąd na cdif 3 to konfiguracja sterownika - C1608. Błąd wykasowany i powraca. Były momenty, że nie można było połączyć się...
Witam ! Sprawdziłem czy pompa dostaje napięcie , na zaciskach jest 12V i cisza. Wcześniej po załączeniu stacyjki słychać było jak pracuje. Myślę że, gdyby silnik pompy zablokował się mechanicznie to powinien przepalić się bezpiecznik, a ten jest dobry. Dodam że nie ma żadnych wycieków , poziom płynu hydraulicznego jest ok. Wydaje mi się że elektryczna...
Odepnij bezpiecznik pompy i usłyszysz.
Problem jest taki że nie moge połączyć się do sterownika pompy. Bezpieczniki są całe. Kable zasilające raczej też bo jak odpiąłem wspomagania te grube to nie było żadnego wspomagania. W tej chwili caly czas jest z tym że słabsze
Sprawdzić poziom oleju, sprawdzić bezpieczniki, diagnostyka komputerowa. A potem zostanie już tylko wymiana pompy.
trochę odgrzeje temat ale potrzebna pilna pomoc. budujemy auto na 1/4 mili wspomaganie na prostej nie jest potrzebne a jednocześnie odciąża silnik jego brak jednak poza prostą przydało by się zamontowane już jest elektrohydrauliczne mechanicznie jest wszystko ok. problem jest tylko w zasilaniu. z pompy wychodzą tylko dwa grube przewody czerwony i brązowy....
Witam mam problem układem kierowniczym. Mam czerwona kontrolke na pulpicie. Czy wiecie może gdzie znajduje się bezpiecznik. I czy to wspomaganie jest tylko elektryczne czy z pompą. Posiadam audi a8 3.0 tdi z 2014
Ok. miałeś rację--użyłem trochę więcej siły i wszystko jest ok.--dzięki. Teraz jeszcze walczę z brakiem podświetlenia deski rozdzielczej i podświetlenia tablicy rejestracyjnej--żarówki sprawdziłem są ok.--może masz jakiś pomysł gdzie może tkwić przyczyna--czy podświelenie deski i tablicy przechodza przez bezpiecznik--bo wstępnie sprawdzałem bezpieczniki...
Świeci się kontrolka na liczniku od wspomagania?Wcześniej podlącz pod komputer i wykasuj błędy o ile są-najczęstsza wina błędów.Sprawdź tez czy bezpieczniki są sprawne bo może nie ma zasilania na pompe.
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :)
Witam. Dzisiaj spotkałem się z problemem w mojej polówce a mianowicie jak odpaliłem samochód wspomaganie normalnie działało po paru minutach jak zgasiłem i go odpaliłem zastałem brak wspomagania, dodam że nie wyskoczył żaden błąd, bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są dobre oraz jest napięcie przy wtyczce pompy 14V. Co może być że nie ma wspomagania?
przy odmie silnika znajduje sie elektryczny zawor sterowany ze sterownia pompy wspomagania.to on robi zwarcie i wywala bezpiecznik f13.proponuje odlaczyc zaworek lub wymienic odme.prawa strona tyl silnika.pozdrawiam
Jesteś pewien,że tam jest bezpiecznik 30A?Trochę mały.Zwykle jest np.60A.Te pompy nie palą się raczej.Pompa C4 ma linię K i można zrobić diagnozę sprawdzając prąd bez ruchu kierownicą na wprost,jak również podczas manewrów na maxa.Można odpiąć również wąż ciśnieniowy.
Sama pompa wspomagania np. w Zafira B była zabezpieczona bezpiecznikiem 80 A, przy max skręcie trochę bierze 😁
JA WYMIENIŁEM U SIEBIE CZUJNIK SKRĘTU I NIE MUSIAŁEM NIC NASTAWIAć POMPA DZIAŁA DO DZISIEJSZEGO DNIA BEZ ZARZUTU A CO DO BEZPIECZNIKA TO NIE ZAWSZE SĘ ON PALI A TRANZYSTORY PADAJĄ U MNIE NA TRZY RAZY JAK SIE SPALILA POMPA TYLKO RAZ PADŁ BEZPIECZNIK
Bezpiecznik w komorze silnika środkowy rząd 4 od lewej 80A. Sprawdź przewody czy nie zaśniedziałe.
Kostki były połamane tak więc zamienione na nowe, sterownik nie ma żadnych błędów. Bezpieczniki dobre, a czujnik konta skrętu nie wychodzi nic na błędach.
W zeszłym tygodniu wyciągałem z 207 przekładnię Koyo o tym samym numerze silnika (błąd wewnętrzny pamięci). Zamontowałem przekładnię z przedlifrowej wersji na owalnej wtyczce dwupinowej . Wymieniłem razem z wiązką (niewielka przeróbka podejścia pod bezpieczniki na akumulatorze) . Nic nie trzeba programować. .
bezpiecznik pompy wspomagania peugeot bezpiecznik wspomagania hałas pompy wspomagania
ariston płyta błąd panele dachy płaskim czerwona kreska
wzmacniacz słuchawkowy zawora powietrza naczepa
Telewizor Sharp Quattron nie włącza się, pisk z zasilacza Skoda Octavia 2 1.6 MPI - Czarna kostka i prąd spoczynkowy