Daj 20A plus czas reakcji będzie dobry.
To jest bezpiecznik termiczny regulatora dmuchawy dostaniesz bez problemu na Allegro. "bezpiecznik termiczny 250V 216 C 10A dmuchawa" Numer oferty: 7418140276
Miałem taki sam i dałem mu 16 A i nie padł ,zabezpieczenia to chyba niema. Dodano po 2 Później wymieniłem w nim mosfety na mocniejsze i chodził na 30 A.
Możesz zostawić, ale wtedy daj przy aku bezpiecznik zabezpieczający to 10mm^2 na wypadek jakby regulator zrobił zwarcie. Bezpiecznik dobierz na prąd regulatora / paneli czyli coś koło 30A. Ja ostatnio robiłem lutownicę na elektrodach węglowych i 16mm^2 przy 150A się grzeje :)
podłączyłęm w jakis tam sposob, i pralka zaswiecila. wszystko wygladalo dobrze, ? Sprawdź czy jest napięcie na zasilaniu (plastikowa pokrywka z tyłu) z kostki zasilania idą dwa przewody na filtr p-z a z niego dwa czarne to te które dochodzą do wyłącznika te mają być podłączone na p4 i p5 dwa pozostałe dowolnie na 4 i 5 i tak samo na nowym wyłączniku
Dałbym; + akumulatora -> bezpiecznik->Regulator i odbiór złączone razem. Dodano po 5 Do 30W wystarczy bezpiecznik 5A.
Mi z pomiarów wychodzi że to termistor 10k/25 st. Jak przygrzałem lutownica rezystancja spadła do 300 om, po czym w miarę stygnięcia stopniowo wzrastała. Ma to sens-jest zaraz koło radiatora i stanowi jakąś formę bezpiecznika termicznego.
Witam Napewno uszkodzoną masz grzałkę lub regulator temeratury. Grzałka może mieć przebicie,a pralkę masz podłączoną w gniazdo bez bolca uziemniającego[nie wywala bezpiecznik]. Regulator temperatury-może przerwaną masz kapilarę wchodzącą do zbiornika.Nagrzewa tyle ile stoi programator na programie grzania. Nie sygnalizujesz w jakim czasie uzyskujesz...
Masz osobno bezpiecznik na ładowanie
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
Jakikolwiek 16A lub powyżej, ten bezpiecznik i tak nic nie zabezpieczy, traktuj to jako rozłącznik PV gdy będziesz cokolwiek robił przy regulatorze czy aku
Możesz założyć między panelami a regulatorem napięcia rozłącznik DC lub bezpiecznik DC 38/10 w podstawie do DC .
2. Bezpiecznik 20A powinien być między akumulatorem, a włącznikiem czy miedzy włącznikiem , a regulatorem? Bezpiecznik dajesz jak najbliżej akumulatora. Czyli jak najbliżej klemy a najlepiej zaraz za nią. 20A to trochę mało ja bym dał większy. Czy włącznik zasilania powinien być między regulatorem, a akumulatorem czy między relatorem a bezpiecznikami?...
Łączna moc nominalna paneli nie powinna przekroczyć 500W. Napięcie VOC nie powinno przekroczyć 90V, a natężenie 30A. Jeśli paneli będzie więcej niż jeden (a tak prawdopodobniej będzie taniej), to te wartości dotyczą całości - paneli połączonych równolegle (wtedy na plusach powinny być diody PV) lub szeregowo. Oprócz tego nie ma ograniczeń. To wszystko...
Więc niepotrzebnie go tam założyłem, lepiej go dać za regulator?
W starszych samochodach był to blok oporowy. Jeżli nie działał któryś z mniejszych biegów, przepalony był któryś z oporów, jeżeli działał tylko najwyższy bieg uszkodzony był bezpiecznik termiczny. Regulator często znajduje się często przy silniku nawiewnicy i często jest na niej zamontowany.
To na pewno warystor.
Okazuje się że regulator, bezpiecznik pod kierownicą i kable od regulatora były uszkodzone (bezpiecznik nie spalony).
Jak rozumiem minusem z bezpiecznika wychodzę do plusa na regulatorze? Tak
Witam - to jest bezpiecznik termiczny ,proszę podać na jaką temperaturę ? Jeżeli 2A ,105°C to jest do kupienia tu; http://allegro.pl/termik-bezpiecznik-ter...
Druga jest od regulatora intensywności grzania.
Kolega alekt ma rację to nie jest regulator co bierze sobie napiecie z zewnątrz na styki trzeba doprowadzić napiecie- sygnał po bezpieczniku na stycznik.
Patrząc na schemat można odnieść wrażenie, że sposób podłączenia zasilania jest obojętny. Tak jednak nie jest ze względu na układ elektroniczny regulatora. Trzeba podłączać ściśle według oznaczeń: faza na L. Bezpiecznik można pominąć, przy zwarciu ten 16 A też zadziała.
Witam. Szukaj zwarcia w instalacji. Czy przepala bez przekręcenia stacyjki? Odłącz regulator.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
DF połącz z 51, tylko na wolnych obrotach bo pomijasz regulator i jeśli alternator ok to walnie wysokie napięcie. A najpierw sprawdź bezpiecznik 2A w obwodzie DF.
Też prosta sprawa. Dwie diody tworzą prostownik dwupołówkowy ze względu na dzielone uzwojenie wtórne transformatora. Mamy połączone razem katody diod i jest to + układu a zacisk k21 jest minusem. Tak podłączamy do regulatora PWM, a jego wyjście przez bezpiecznik i amperomierz jako końcówki do akumulatora.
Kolego pod Twoje dwa równolegle podłączone panele podłączasz taka przetwornicę: https://pl.aliexpress.com/item/100000544... A do tej przetwornicy grzałkę, bardzo prosty układ. Ewentualnie (raczej powinny być) jakieś zabezpieczenia (wyłącznik,termostat,bezpiecznik) bez jakichkolwiek regulatorów...
Wejście masz od strony bezpiecznika. Poza tym to nie dławik a regulator parametrów ładowania dla akumulatora żelowego.
Witam, Sprawdzić bezpieczniki , napięcie na regulatorze napięcia w punkcie B3 i na zacisku alternatora p. 4 Powinno w obu pomiarach 12V względem masy na nie pracującym silniku.
Na pltce PCB musi byc bezpiecznik sieciowy , popatrz dokladnie . Miedzy kolkami wtyczki regulatora jest dekielek i tam jest schowany bezpiecznik 1A/250V. Delikatnie podwaz i powinien oskoczyc . Regulacja mocy dla lamp halogenowych to 300W .
1. Czy to zadziała na 12 volt? (Nic się nie spali?) Napięcie paneli jest wręcz idealne dla akumulatorów 24V, nie wiem jak regulator zachowa się przy tak dużej różnicy napięć. 2. Jakie bezpieczniki wstawić za panelami ale przed regulatorem Tracer10420AN ? Skoro Impp=10,36A i trzy panele równolegle to 30A będzie ok. 3. Jakie bezpieczniki wstawić między...
To jest regulator PWM, a nie zasilacz. Nim nie regulujesz napięcia wyjściowego. Jeśli podłączysz zasilacz 12V to jego wydajność prądowa musi być taka , jakiej potrzebuje wiertarka. Raczej więcej niż 10A w momencie startu, albo dużego obciążenia.
Czy mogłam uszkodzić regulator napięcia? Nie ,jedynie jak co to bezpieczniki F51 i F10 . A żarówki to w sumie się palą przez drgania ,złe napięcie zasilania,dotykanie brudnymi tłustymi paluchami i najczęstsza przyczyna goowniana firma.
Wypnij wtyczkę i sprawdź czy dochodzi napięcie . Możliwe ,że to będzie : poluzowana wtyczka lub przegrzana brak styku , bezpiecznik, regulator ( opornica) na końcu stawiałbym na silnik .
Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
Jestem nowym posiadaczem P12-ki - znzczy mam ja 3 lata ale nigdy nie bylo problemow az nagle stanal silnik nadmuchu . Czytam wasze porady i mysle, ze u mnie tez padl ten modul, tylko teraz pytanie - gdzie on dokladnie sie znajduje bo za nic nie moge go znajsc. Dziekuje za pomoc..
siedzi tam pewnie bosch? to są bdb alternatory i proste jeżeli nie skorodował styk - blaszka pod regulatorem to raczej regulator, tam zazwyczaj uszkadzają się albo łożyska albo regulator (szczotki itp) nic więcej - bardzo trwały proponuje: sprawdzić oddzielną kontrolką czy alternator daje sygnał lampki ładowania ; jeżeli nie to zacząć od regulatora,...
Przeciąłem stary przewód i dałem nowy od bezpiecznika do regulatora obrotów dmuchawy. Na razie po kilku dniach wszystko działa. Dziękuję za pomoc.
Posiadam kocioł Litola ze sterowaniem Trimatik. Po zaniku i ponownym włączeniu zasilania sieciowego na wyświetlaczu trimatika pojawiły się dni tygodnia ( przedstawiam załącznik-zdjęcie). Regulator nie pokazuje temperatur z czujników. Zegar wskazuje prawidłowo. Bezpieczniki regulatora nie uszkodzone. Ponieważ instalator podał b.wysoką cenę wymiany regulatora,...
Jakie dwa białe podłączyłeś do plusa? Z regulatora napięcia wyprowadzonych jest sześć przewodów. Które wg. schematu powinny być podłączone w następujący sposób. Dwa szare do cewki prądnicy. Czarny - masa, minus akumulatora. Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Biały z niebieskim paskiem - ma być nie podłączony. Biały - podłączony...
Bezpiecznik
Bezpieczniki,regulator jasności podświetlenia,włącznik świateł i wreszcie sam licznik do sprawdzenia.Jak to sprawdzisz to daj znać.
Może spaliłeś bezpiecznik w regulatorze lub sam regulator. Masz miernik napięcia?
W porządku, załóżmy że będzie to silniczek o mocy 100W. Jaki będzie bezpiecznik dla takiego silnika?
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
W telefonie jest słaba grafika. Opornik ma opór kilku Ω i służy za bezpiecznik. Regulator jak wyżej - fazowy, raczej sprawny. Może ktoś sprawdzi ten opornik w swoim robocie i poda jego opór? Może da się go rozszyfrować ze zdjęć sterownika w sklepach? W komputerze zdjęcia wyglądają lepiej. Nie widzę trzeciego paska. Wylutuj opornik i spróbuj określić...
Po wymianie triaka, optotriaka i bezpiecznika regulator ruszył. Dziękuję za pomoc!
tam jest regulator z kierunkowskazami i nie wiecz czy ten kabel co idzie od regulatora na akumulator to musi iść przez stacyjkę czy tylko przez sam bezpiecznik
Bezpieczniki są ok? Tam lampke gasi przekaźnik. Na D+ regulatora masz miec napiecie. Sprawdzaj PRÓBÓWKĄ.
Niemożliwe. Prędzej bezpiecznik, regulator, jakiś przewód...
Tranzystory są dobre, bo przewodzą po przepaleniu bezpiecznika Co ma wspólnego "przewodzenie tranzystorów po przepaleniu bezpiecznika" z jakością tych tranzystorów? Co to konkretnie jest to " przewodzenie tranzystorów po przepaleniu bezpiecznika"? Niedziałający regulator prądu spoczynkowego powoduje zwarcie. Zwarcie czego z czym?
OK! Bezpiecznik jako regulator prędkości. Niech Wam będzie. :shocked!: :crazyeyes: :spoko:
Na pierwotnym?? Jakie jest napięcie akumulatora. Zmień triaka i bezpiecznik w regulatorze, może mylę napięcie ale 30x24V=720W 1000/220=4,5A więc nie powinien palić się bezpiecznik
Układ banalnie prosty. Bezpiecznik, rezystor (regulator prędkości dmuchawy) i sama dmuchawa. Panel raczej się nie psuje. Łatwy dostęp.
Tu chyba są mylone pojęcia - bezpiecznik 5A na przewodzie energetycznym ? Ten bezpiecznik zabezpiecza regulator napięcia, a to całkiem inna bajka.
Przydatny byłby schemat według którego podłączona została instalacja elektryczna z zapłonem VAPE. Przeglądając różne przykłady schematów w internecie można zauważyć pewne nietypowe i niezbyt dobre rozwiązania. Dla przykładu jeden ze schematów sugeruje podłączenie przewodu masowego regulatora napięcia bezpośrednio pod akumulator, co może stanowić ominięcie...
Niestety potrzebne, optymalizuję koszty. Nie wiem jak to było od początku, ale ktoś założył alternator 6 diodowy do ciągnika. Jakiś lokalny magik stwierdził padnięty alternator i kazał dać alternator do naprawy, po powrocie z naprawy dalej nie ładował i dalsze grzebanie skończyło się stopieniem przewodu od bezpiecznika do regulatora i spaleniem regulatora....
czy ktoś wie jaki to jest bezpiecznik? Wartość, typ, napięcie? (regulator ELR-10)
tylko z falownikiem jednofazowym! Tak, ale nie tylko. Są jeszcze transformatory, autotransformatory, indukcyjne regulatory napięcia......
Czy oświetlenie zegarów + regulatorów temperatury ma jakiś bezpiecznik, który to jest. Proszę opomoc.
Witam, w trapezie nie działa ogrzewanie, nie ma też nadmuchu chłodnego powietrza. Sprawdziłem bezpiecznik, regulator(ten lewy) od nadmuchu i tam dochodzi zasilanie na zielono-czarny przewód oraz dalej też przekazuje. Gdzie powinienem szukać wentylatora od nadmuchu, od strony maski czy ze środka auta? A może jest jakiś inny bezpiecznik/termik który uszkadza...
Cześć.Jeden jak ty nazywasz element to gniazdko(te do którego jest podpięty triak) drugi to wejście napięcia z sieci a ten mały element to bezpiecznik.
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
Półprzewodnik to najszybszy bezpiecznik.
zacierający się wirnik silnika, ale najpierw do sprawdzenia bezpiecznik, regulator obrotów, włącznik nawiewu
Z opisu wynika, że grzałka jest dobra. Uszkodzony będzie regulator temperatury lub bezpiecznik (ogranicznik temp.), którego nie widać na zdjęciu, ale jest gdzieś chyba za gniazdem podłączeniowym.
Popsuty masz regulator temperatury, który spowodował zadziałanie bezpiecznika termicznego. Ten ostatni wstanie, po ochłodzeniu się wnętrza piekarnika.
Nie bardzo wiem co to jest bezpiecznik termiczny?
Zdaje się że główne bezpieczniki masz w schowku, a te o których mówimy za schowkiem.
Lepiej załóż dedykowany, bo majstry od "zamienników" skończyli oglądając płonący motocykl. Zanim jednak założysz nowy, przejrzyj styki i bezpieczniki, bo sam z siebie się nie spalił :)
Włącznik ok. Bezpiecznik również. Regulator był zamontowany na piecu, działało na niego ciepło z pieca. na początku wystarczyło puknąć w puszkę i odpalał. Teraz nie reaguje. Luty poprawiłem i nic nie pomogło.
Czyli do takiego zestawu nie potrzeba uziemienia? Jedynym zabezpieczeniem będzie tylko bezpiecznik między regulatorem a akumulatorem?
Bezpiecznik zasilania regulatora pin 15 sprawny?? Kontrolka ładowania swieci i gasnie po rozruchu? Kolo pasowe alternatora nie robi się gorace?
Sterowanie tej dmuchawy masz masą , na czerwonym z paskiem masz stały +12, z bezpiecznika F14 30A. Do regulatora na brązowym ma przychodzić dobra masa.
Zrób zdjęcia. Prawdopodobnie kondensator powoduje wyłączenie bezpiecznika. Lub sam regulator.
...montować bezpiecznik pomiędzy baterią a regulatorem nie mniej niż 150mm od bateri. ...czy trzeba go koniecznie dawac przy samej bateri? "Nie mniej" to znaczy właśnie nie przy samej baterii. Pewnie dlatego, że w momencie przepalenia bezpiecznik może zaiskrzyć i spowodować wybuch gazów wydzielających się z akumulatora.
Albo uszkodzony bezpiecznik 30A (wypalone gniazdo) albo przekaźnik wentylatora.
Witam wystarczy że do każdego z wyjść dodasz po diodzie i następnie połączysz razem (tak aby jeden akumulator nie ładował drugiego). Pamiętaj że w ten sposób napięcie na wyjściu będzie niższe o napięcie przewodzenia diody dlatego warto zastosować diody Schottkyego, napięcie jest stosunkowo małe więc nie będzie problemu. Warto pomyśleć również o jakimś...
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Więc tak dużo mi nie pomogło service manual gdyż angielskiego nie umiem. Odkręciłem blaszki z radiatora wszystko wygłąda dobrze .A co do tego przedwzmacniacza gdzie on się znajduję?. Jakieś inne podpowiedzi jak naprawić ? http://obrazki.elektroda.pl/5745127000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7921021300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4277705900_1...
13A na każdy string. Mniejszy ograniczy moc paneli, a większy nie zadziała przy uszkodzeniu regulatora co może uszkodzić panele.
-(regulator) bezpiecznik->włącznik główny->zasilanie regulatora->cewki stycznika->N -(grzałki) bezpiecznik->włącznik główny->wejścia styczników->wyjścia styczników->grzałki->N L1->grzałka1->grzałka2->N L2->grzałka3->grzałka4->N L3->grzałka5->N Weź to kolego narysuj.
miernik ustawiony na prąd przemienny pokazuje ok 0,950 mA 4 kondensatory te największe najbliżej bezpiecznika i regulatora napięcia były klejone do płytki i ten klej jest jakby przegrzany takie zgliszcza , ale kondensatory nie wybulone proste równe na górze. nie mam miernika do zmierzenia pojemności. ten niby radiator może mieć ok 80-90 *C można tylko...
Gdy podłączam regulator w sekcje regulatorów wywala bezpiecznik, opis na kostce z regulatora wygląda tak jakby miał być podłączony w HEAT, https://obrazki.elektroda.pl/2878785400_... czy to nie ma znaczenia i poprostu na odwrót dałem kable i dlatego wywalało ? Spróbuję raz kolejny. Dzięki za odpowiedzi
Czy to nie przypadkiem bezpiecznik termiczny?
W tym silniku nie ma regulatora, jest tylko dioda . Sprawdź bezpiecznik.
Jak jedna faza zasilanie to prąd będzie 26A,dodatkowe zabezpieczenie termiczne to musiałbyś mieć dostęp do zbiornika pod izolacje. Po prostu załóż szeregowo dodatkowy regulator ze stykamy NC ustawiony na wyższą temperaturę.
Akumulator podłacz przez bezpiecznik 10A. Zwarcie w instalacji bądź w regulatorze, jeżeli w instalacji nie ma bezpiecznika, może spowodowac pożar.
mozliwe ze zarowki sprawdz tez bezpieczniki i regulator oswietlenia
Chodzi o miękki start. Taki układ jest chyba dosyć drogi? Niekoniecznie. Zrobić samemu. Tylko triak w tym przypadku musi być naprawdę spory. Poza tym, jeżeli dołożysz regulator fazowy, to problem bezpieczników zniknie.
1) Sprawdź instalacie na ew. zwarcia 2) Sprawdź przekrój tego przewodu min 1,5² 3) Zmień bezpiecznik na 16A - dla bezpieczeństwa
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Koszt elementów możesz sobie policzyć. Procesor np. Atmega8, czujnik temperatury i wilgotności, wyświetlacze 7-seg. LED, zasilanie to pewnie jakaś przetwornica 230V/5V, jakaś drobnica-rezystory, diody, kondensatory, przyciski, produkcja PCB- laminat, trawienie, wiercenie, estetyczna obudowa, złącza, okablowanie, włącznik, bezpiecznik itd...
Może też byc to wyłącznik krańcowy w silniku wycieraczek. Regulator czasowy wycieraczek jest w skrzynce bezpieczników "R2"
Zasilanie po zapłonie na pinie 15 regulatora z bezpiecznika jest?
Moze to rozwiaze problem co gdzie jest . strona 178 Drugi zalacznik to instalacja elektryczna tego pojazdu z tym tylko ze nie ma uwzglednionego Diesla Napisalem bo wiazki przewodow i ich kolory sa takie same Bezpiecznik nr 13/20A to ten ktory sie u Ciebie przepala i jest zwiazany bezposrednio z regulatorem napiecia w alternatorze . Dokladnie schemat...
bezpiecznik regulator napiąć bezpiecznik klasa bezpiecznik regulator regulator reduktor
skuter blokada regulacja głośności telefonie połączenie szeregowe glosnikow
hulajnogi elektryczne problemy hulajnogi elektryczne problemy
Przewidywanie wyniku meczu Polska-Szwajcaria 2025 w piłce ręcznej Tanie używane zasilacze 400-450W 24-pin 4-pin