no to masz po co ci link pozdro
I co ABS już działa? Cała awaria to bezpiecznik?
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
.............. a także kasetę z bezpiecznikami
Więc problemem jest brak zasilania zegarów a w nich siedzi immo i nie pozwoli Ci odpalić auta. Przejrzyj dokładnie wszystkie bezpieczniki.
Czy po podłączeniu i włączeniu radia występuje +12V na diodzie z 1-go zdjęcia? Sprawdź czy radio reaguje na (boczne) naciskanie bezpiecznika.
tu masz wszystkie bezpieczniki i przekaźniki w tym aucie
Dodano po 10 https://obrazki.elektroda.pl/3443087900_...
Bezpieczniki ok?
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Witam, jeśli nie wiesz czym jest przycisk serwisowy alarmu to lepiej sobie go nie "naciskaj". Przycisk ten służy do wejścia do menu serwisowego systemu alarmowego, w tym menu konfiguruje sie różne funkcje systemu alarmowego takie jak prealarm, sposób uruchamiania czujników dodatkowych itp.
Bezpiecznik cieplny w opornicy
Bezpieczniki
bezpiecznik
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
.... jest tam takze przekaznik ktory rozlancza zasilanie swiatel podczas pracy rozrusznika sprawdz go witaj , ten przekażnik ma nr R7-czyli funkcja X, rozłącza wszystkie odbiorniki w czasie uruchamiania rozrusznika , znajduje się jako drugi od lewej strony w rzędzie pod wielowtykami, natomiast R1 jest pierwszy od prawej nad bezpiecznikami
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
https://obrazki.elektroda.pl/1473702500_... Po zapłonie (terminal 15) masz bezpieczniki od F32 do F37 oraz F47, 8 9, oraz F51
sprawdź bezpieczniki na aku
Bezpieczniki wszystkie sprawne?
Tak, zamówiłem nowy przełącznik świateł, może to jest przyczyną, bo żarówki są dobre, bezpieczniki też. Jeszcze napięcie muszę sprawdzić, czy dochodzi do bezpieczników.
to by się zgadzało 519 steruje wszystkim ,być może z vw będzie to samo ,numer części by się przydał ,a schemat masz ?Na pewno wszystkie bezpieczniki ok?
bezpiecznik
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Od lewej : SA1 200A- 12V z alternatora przez ten bezp. do aku (ładowanie) SA2 80A - wspomaganie kierownicy A co się dzieje z tymi bezpiecznikami
Sprawdź bezpiecznik opisany jako sterowanie lusterkami, jest to pierwszy bezpiecznik w pierwszej linii bezpieczników tej zaczynającej się od środka reszty bezpieczników.
GPS zużywa tak mało prądu. Że to bez znaczenia. Gdzie podłączyłeś. Sprawdź bezpieczniki.
Na bezpieczniku 200A (pierwszy od lewej) jest tylko alternator. Odłącz alternator i sprawdź. Faktycznie wypadałoby poprawnie podawać odczyty.
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
Bezpieczniki na pewno.
Witam serdecznie. Zajrzyj pod fitr przeciwpyłkowy czy otwiera się klapa od obiegu zewnętrznego. Jak jest zamknięta to będzie parowało. Siłownik znajduje się za schowkiem przy prawym słupku i jest od tego bezpiecznik.
Wszystko mam. Proszę mi podpowiadać krok po kroku, to może uda mi zdiagnozować to uszkodzenie. Dzisiaj będę sprawdzał powyższe zalecenia. Zauważyłem, że na liczniku kilometrów są zniekształcone litery, cyfry tylko są takie, przecinki dłuższe. Nie wiem, czy w moim samochodzie jest immobilizer? Z warsztatu nie oddano zięciowi starego sterownika. Nie wiem,...
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
Szybciej jest uszkodzony kabel od ECU do przekaźnika. Często też uszkadza się skrzynka bezpieczników.
Można sprawdzić złącze ECU i połączenia pod skrzynką bezpieczników
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
Szukam opisu bezpieczników skoda octawia 1.6 75 km 1998r proszę o pomoc
Bezpieczniki w skrzynce pod maską się wypalają (styki). Jak dobrze pamiętam to 30A. Ale bezpieczniki trzeba wyjąć bo z góry wyglądają dobrze.
Kolego zobacz przekaźnik świateł jest przy bezpiecznikach.
3 bezpieczniki 30A na akumie sprawdzone?
Do wymiany przerywacz - jest w skrzynce z bezpiecznikami.
Może prościej sprawdzić czego nie ma w aucie jak bezpiecznik wyjęty,lub sprawdzić ile przewodów i jaki kolor jest na wyjściu bezpiecznika.
Wymien przekaznik silnika i sprawdz czujnik walu.
] No właśnie kable wchodzą w głąb samochodu jedynie gdzie wychodzą to panel bezpieczników
To że jest tego przyczyna to ja wiem,przyczyna to nagrzewnica.Moje pytanie dotyczyło kwestii wypięcia wsuwek z puszki bezpieczników.
6,13,38 sprawdź te bezpieczniki
ale jak wywalilo klakson to wlozylem mocniejszy bezpiecznik
Przed bezpiecznikiem i za bezpiecznikiem?
Sprawdź czy nie masz przecieków na podszybiu. Szczególnie w regonie skrzynki bezpieczników. W Skodzie bardzo często dochodzi do uszkodzenia uszczelki szyby przedniej.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Czyżby immobilizer umarł ? I ciekawe czy gniazdo zapalniczki było orginalnie podpięte w fabryczną instalację przewidzianą do zapalniczki. Że aż 4 kolejne bezpieczniki poleciały co za tym idzie może i sterownik silnika.
Skrzynka, tak. Tylko dlaczego oczko... ? Oczko nie miało żadnych uszkodzeń czy wżerów. Temperatura wydzielała się na poluzowanym styku oczka z bezpiecznikiem.
Witam ponownie sugeruję szczegółowe sprawdzenie bezpieczników oraz ich gniazd.Powodzenia.
Bezpieczniki!!!
Też tak kiedyś dojechałem do roboty, i później nie mogłem odpalić, brak iskry - cewka w międzyczasie umarła... Nie masz połączenia, nie chce odpalać, to sprawdź bezpieczniki. Check to chyba powinien się zapalić, i zgasnąć. Nie wiesz które, to wszystkie które znajdziesz, ale w necie powinno być opisane które odpowiadają za zasilanie "komputerków" i innych...
Możliwe że albo padł rezystor dmuchawy lub bezpiecznik jakis
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Jak nie działa Ci światlo wewnetrzne przy otwarciu drzwi kierowcy, a przy pozostałych drzwiach działa, to wymien wyłącznik w drzwiach. Co do wstecznego (jesli sprawdziles zarowki) to moze po prostu wlacznik wstecznego przy skrzyni, bo takowy powinien byc...bo jak go sprawdziles czy jest dobry?
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
Przełącznik , przekaźnik , bezpiecznik. Tutaj jeszcze elektroniki w światłach nie było.
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Albo "puściły" luty w tabl. bezpieczników.
Najpierw sprawdź zasilanie. Przekaźniki i bezpieczniki.
Podanie podstawowych danych jak rocznik i kod silnika znacznie ułatwia pomoc. Zasilanie po zapłonie 87 po bezpieczniku 15 (5A) stały plus 30 po bezpieczniku 27 (50A) -bezpieczniki w skrzynce pod maską
Rozbierz i przelutuj skrzynkę bezpieczników.
bezpiecznik nr. 32 (10A) A na tym bezpieczniku masz +12V
Ktoś logicznie myślący zaczął by od sprawdzenia czy masz w ogóle napięcie na bezpiecznikach.
Sprawdź napięcie na bezpieczniku
Masz automat? Chodzi mi po głowie jeszcze że to od modułu komfortu może być. Lepiej jak byś zdjęcie skrzynki pokazał z zaznaczonym bezpiecznikiem
właśnie chodzi o to że miernik nie zapiszczy bo jest przerwa. A czy przewód plusa idzie może przez stacyjkę a później dopiero na bezpieczniki.
Zobacz czy cewka ma zasilanie oraz bezpieczniki.
8277 - błąd w ABS,bezpiecznik luźny popraw.
Bezpieczniki sprawdzone?
Witam mam Skodę 1 2003 rok i mam problem bo nie działają szyby i centralny zamek z pilota wi ktoś co się stało bezpieczniki dobre
Sprawdzałeś bezpieczniki?
Uszkodzony może być włącznik świateł, ten koło bezpieczników. Można zmostkować na próbę te dwa przewody idące do niego. Jeśli to nie pomoże, to uszkodzony może być przekaźnik świateł dziennych. Znajduje się na płycie przekaźników pod deską rozdzielczą za włącznikiem świateł mijania. Jest to przekaźnik z oznaczeniem 484. Częsta usterka (zimne luty).
Witaj napisałem podpiąłem zwykły wakuometr więc myślę że to nie ma znaczenia grunt że pokazuje wartość podcisnienia. Tak chodzi mi o kostkę która wchodzi w ten zawor magnetyczny. Jakie napięcie tam powinno byc 12v ? Na zapłonie na odpalonym czy w spoczynku . Podaj nr bezpiecznika
A może ma ktoś focie gdzie ten zawór się znajduje i bezpiecznik
Witam. Mam problem w aucie, mianowicie: Podczas jazdy wskaźniki prędkościomierza, obrotomierza, temp oraz paliwa są w położeniu takim jakby auto było zgaszone. Czy może być coś innego niż bezpiecznik ?
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze Bezpieczniki raczej nie padają same z siebie. Coś spowodowało przepalenie bezpiecznika.
Bezpieczniki w kabinie sprawdzone?(wyjęte i włożone)?
Sprawdź bezpieczniki.
Witam Mam pytanie do kolegów odnośnie świateł mijania. Szukając usterki zlokalizowałem brak połączenia pomiędzy przełącznikiem świateł a bezpiecznikami. Zrobiłem połączenie tak jak na załączniku. Nie mam schematu i nie wiem czy tak jest połączone czy sam skróciłem obwód i światła działają. Myślę ,że coś wydarzyło się z tyłu skrzynki bezpiecznikowej....
Witaj.Sprawdż bezpieczniki.
Ale nie z tego bezpiecznika.
Na zasilaniu powinien być filtr z dławikiem. Tam może jest przerwa.
odlacz czujnik kata skretu i sprawdz wtedy pobor
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Sterownik wentylatorów -schemat i mierzenie. Tam jest banalnie prosty układ 2 wiatraki , presostat sprzęgło klimy + czujnik temp silnika i zewnętrznej. 3 bezpieczniki.
Jak cały czas brzęczy po wpięciu kostki to nie pasuje i koniec. Albo co najwyżej bezpiecznik.
Jak się nie mylę to na akumulatorze masz bezpieczniki.
Skontroluj gniazda zarowek. Moze zrobilo sie tam male akwarium. Sprawdz tez czy pod dywanem nie ma potopu. Moglo zezrec kable.
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod schowkiem po stronie pasażera wszystkie sprawne są gdzieś jeszcze bezpieczniki
Od nowego modelu z płaskimi bezpiecznikami bez przeróbek nie pasuje
skoda bezpiecznik przepala bezpiecznik skoda bezpiecznik skoda superb
schemat wtyczka bolec sygna zakodowany 3dmark wyniki
pompa termet ecocondens silver schemat instalacji transit
Jak zrobić własny rysik do telefonu? Błąd 980 w drukarce OKI MC363 - jak go usunąć?