Wymień dławik lub na czas naprawy wstaw zworę. bezpiecznik ma być T 500mA. Diody lekko mają prawo się grzać. Jeśli po wymianie dławika bezpiecznik nadal się będzie przepalał, to procesor do wymiany.
To wymień tę grzałkę bo ma uplywność i nic z nią innego nie zrobisz.
Jako że 317 posiada zabezpieczenie a na bezpieczniku jest jakiś spadek napięcia, powinieneś go umieścić przed.
Faktycznie sprawdź bezpiecznik. Pamiętaj spadek napiecia mierzymy równolegle a pomiar prądu szeregowo ;)
Nie ma prostego wzoru. Wszystko zależy od typu (zwłoczny, szybki, duży, mały, smd), producenta. Jeżeli podejrzewasz że możesz mieć problem ze spadkiem napięcia nie montuj bezp. po stronie wtórnej tylko po pierwotnej. Możesz też sobie zmierzyć oporność bezpiecznika i przeliczyć spadek napięcia.
dlaczego tak nie dzieje i czy na szybko można podpiąć zwykły bezpiecznik szklany? Zdecydowanie uszkodzony. Bezpieczniki półprzewodnikowe mają bardzo małe rezystancje, ten model 50 miliomów. A próg zadziałania to 1,5A przy 1s, i 2A przy ułamkach sekund. Więc wysoki prąd możemy wykluczyć.
chyba bedę stawiał na 1 i 2. podłączyłem aku z samochodu - supre śweci wszystko. sprawdzałem tylko raz. ALe włączyłem światła - świeciły. właczyłem starter - wybiło. nie wiem jak zbadać kable. wzrokowo OK - ale zwarcia? aku pewnie poszedł wtórnie
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
A jakieś zdjęcia środka, okolic pokręteł / programatora?
jest tam 6V zamiast 12V (dzień wcześniej jak też nie świeciła było 10V) Szukaj usterki żarówką 12V a nie woltomierzem. W ten sposób szybko zweryfikujesz gdzie znika zasilanie - od złącza żarówki przez bezpiecznik, przekaźnik, ... .
Sprzet grał 6miesiecy bez problemu a teraz Prąd dochodzi, gra max 5min po czym pali bezpieczniki jak nie prądowy to te we wzmacniaczu, czy winą może być uszkodzona przetwornica w środku. Druga opcja to ta że mam do skrzyni basowej dorzucony kondensator który miał spadki 0.1-0.2V A teraz ma spadki rzędu 3V po czym wraca do 14.3 i spada i pali bezpiecznik....
Witam. Powinno być 0.6-0.7V, Dodano po 2 Czy na wyjściu jest połowa nap.zasilania? Czy coś się nagrzewa, pali bezpieczniki ?
Czy może ktoś to obliczyć, z góry dziękuję. Wyznacz długotrwałą obciążalność prądową i spadek napięcia. Dane: U = 230/400V cos fi = 1 P = 15kW Dobierz i napisz przewód. Dobierz sposób ułożenia przewodu. Dobierz bezpiecznik. Oblicz spadek napięcia. Jeśli wyjdzie większy przewód niż 2,5mm² to 3faz.
wyznacz długotrwałą obciążalność prądową i spadek napięcia dane U = 230/400V cos fi = 1 P = 15kW Dobierz i napisz przewód dobierz sposób ułożenia przewodu dobierz bezpiecznik oblicz spadek napięcia jeśli wyjdzie większy przewód niż 2,5mm² to 3faz łącznie przewodów 50m, przewody w ścianie Wstępna ocena dostępnych informacji: Zadanie polega na dobraniu...
Witam wszystkich. Mam ten sam problem. Pobór prądu przez bezpiecznik nr 36. Pobór 0,16 mA. Przy wyjęciu bezpiecznika spadek do normy 0,02 mA. Ktoś z Państwa znalazł u siebie rozwiązanie?
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Powinno się sprawdzić ten termik, parametry masz na termiku, Może zabudowa jest zbyt mało przewiewna. Należy wymienić niesprawny bezpiecznik. Użytkowanie piekarnika bez bezpiecznika termicznego grozi pożarem.
Krzysztof1980 , prawie dobrze ale pomyśl o mocy wydzielanej na bezpieczniku. Czyli nie 6A * 24V ale 6A * spadek napięcia na bezpieczniku, a ten zależy od wielkości prądu. Wniosek, zadziała przy 6A.
Sprawdź dolną grzałkę przez pomiar jej rezystancji. U mnie zwyczajnie się rozsypała.
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
Wymieniłem przekaźnik świec i nadal prąd bierze a auto nie odpala. Ponownie zapytam- sprawdziłeś napięcie na świecach żarowych po wymianie przekaźnika? Nadal pomaga wyjęcie bezpiecznika 51? Diagnostyka komputerowa wykonana?
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Usunąłem tranzystor sterujący mosfetem i zasilacz się nie wzbudza ( trzeba wtedy zamienić wejścia + i - we wzm. operacyjnym). Poza tym mam ogranicznik prądu w biegunie dodatnim na 25A, na jednym tranzystorze, bo stosowanie rezystora ograniczającego prąd w "minusie" nie podoba mi się. Planuję dodatkowy ogranicznik prądu- regulowany zbudowany na wzm....
Uszkodzony był kondensator, miał zwarcie. Zamykam temat.
Użycie wzmacniacza operacyjnego do pomiaru prądu wymaga zasilania napięciem symetrycznym. Można też zrobić prostszy bezpiecznik elektroniczny, ale spadek napięcia w chwili zadziałania wynosi ok. 0,6-0,7V. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65...
Masz spadek napięcia, pewnie na bezpieczniku.
Spadek napięcia na skrzynce bezpieczników.
W takim razie zalecany byłby mocniejszy mostek wraz z odpowiednim chłodzeniem. Na początku ładowania takiego akumulatora kontroluj temperaturę transformatora, nie "wzmacniaj" bezpieczników.
Bezpiecznik sie nagrzewa bo wewnatrz powstaje spadek napiecia. Wynikac moze to z niedostatecznie dolegajacym stykiem. Trzeba go wymienic a przy okazji wymiany docisnac kazdy z przewodow dochodzacych do tablicy rozdzielczej. Aluminiowe kable tego wymagaja.
A skąd wiesz, że jakiś magik nie podpiął coś innego pod ten obwód? Weź odłącz przekaźnik i zmierz spadek napięcia na bezpieczniku, albo podłącz tam np. probówkę albo diodę LED. Możesz też wyjąć bezpiecznik/przekaźnik i przemierzyć ten obwód pod kątem zwarcia do masy. Wiesz o co chodzi, czy nie?
Olej bezpiecznik i zastosuj stabilizator +5V w wersji LDO !!!!!!!!!. Zazwyczaj mają one spadek napięcia między In a Out tylko około 0,2V. Powodzenia.
Te rzeczy znajdują się.. pod maską! Te numery K, L, M to wszystko ze schematów fiatowskich. Opis tych urządzeń jasno wskazuje co to są za urządzenia. Żeby wszystko posprawdzać trzeba mieć komputer i podgląd parametrów. A jak bez komputera to wymiana podzespołów.
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Dochodzi do tego opcja spadku napięcia na bezpieczniku.1V spadku przy 230V to wartość pomijalna, natomiast przy 12V to znaczny spadek napięcia. Napisz po co ci ten bezpiecznik. Bezpieczniki ogólnie biorąc to nie są elementy dokładne.
Sprawdź skrzynkę bezpieczników na akumulatorze - najprawdopodobniej masz tam wypalone i spadki napięcia.
Cześć. Zmierz spadek napięcia na R21 pomiar między nóżkami rezystora. przy drugim IRF1010 jest też identyczny rezystor, ale nie widzę oznaczenia ma takie same paski też zmierz spadek.
Zakładasz 100% sprawności przetwornicy i brak spadku na aku przy dużym obciążeniu. Daj sobie 100A i już. Jak się coś w tej przetwornicy zepsuje to i tak nie będzie co z niej zbierać, chodzi głównie o to żeby się przewody nie popaliły no i żeby akumulatory nie poszły na zwarcie. Ostatnio jak zaglądałem w tabelki przewodów do normalnej sieci, to dla 100A...
Odpowiedz na to pytanie i będziesz miał odpowiedź gdzie usterka: Gdzie jest spadek napięcia (na włączniku, na bezpieczniku...)?
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
a ja mam powietrze w zbiorniku to chyba jest coś nie tak. ależ kolego, w tym naczyniu (o ile oczywiście mowa o przeponowym) M U S I być powietrze. Przez środek tego naczynia przebiega membrana. Po jej jednej stronie jest powietrze, po drugiej woda. Jeśli ciśnienie wody rośnie, powietrze jest ściskane. I dzięki temu nie ma wielkiego Buuum. Mam nadzieję,...
Na tym rezystorze jest spadek napięcia prawie 300 VDC , wiec najszybciej ze wszystkich się degraduje i przerywa.
Bezpiecznik od skrzyni to pierwszy od lewej w skrzynce bezpieczników pod maską, nie wewnątrz! Skrzynka po lewej stronie na podszybiu.
Na syrence alarmu, (tam gdzie wyje) jest stacyjka. Dedykowanym kluczykiem trzeba ją wyłączyć. Ma ona swoje zasilanie i reaguje na spadek napięcia akumulatora. Powinieneś mieć taki kluczyk.
Mam pytanie odnośnie bezpieczników ETA: a dokładnie rezystancji wewnętrznej bezpiecznika zależnej od prądu. W specyfikacji przykładowej bezpiecznika ETA: http://www.e-t-a.de/en_thermal_cb+M53720... http://www.e-t-a.de/fileadmin/user_uploa... jest...
Przekaźnik od świec to ten największy w skrzynce bezpieczników.
lenie do entej potęgi wożący dupy służbowymi autami do domów i tyle. Przepraszam, ale czy ten temat jest o tym, jak pracownicy (lub podwykonawcy) OSD wykorzystują auta służbowe? Czy o twoich problemach z twoją instalacją odbiorczą ? Bo jeżeli chcesz usunąć usterkę, to podałem w #3, w jaki sposób ja bym to zrobił. Natomiast na pytania, które tam również...
Dom był zasilony i wszystko działało? Tak cały czas działało i teraz też działa. na czas pomiaru wszystko odłączone przez wyłącznik FR i bezpiecznik w przyłączu
Chcę go użyć do podglądu natężenia wychodzącego wprost z alternatora. (podkreślam podglądu.. Nie do precyzyjnych pomiarów). Podłącz odpowiednio czuły woltomierz (zakres mV) do bezpiecznika alternatora. Bezpiecznik pełni tu funkcję bocznika. Można jeszcze dodatkowo wykorzystać przewody dochodzące do bezpiecznika - spadek napięcia (napięcie pomiarowe)...
Skoro jest poniżej 1 Volta to brak zasilania. Prześledź tor zasilania gdzie ono ginie. Może jakaś złączka się poluzowała. Bezpieczniki sprawdzone?
Witam, prad spoczynkowy mierzy sie w ten sposob ze mierzysz spadek napiecia na rezystorze np. R164 lub R165 - te duze drutowe w emiterach tranzystorow mocy, znajac spadek napiecia i rezystancje liczysz prad. Pozdrawiam
Witam Dioda to półprzewodnik a nie nadprzewodnik. Na każdej rezystancji zawsze będziesz mieć spadek napięcia. Czyli odpowiedź brzmi NIE. Pozdrawiam
Jak corsa diesel to zgnity bezpiecznik za akumulatorem.
Niestety właśnie nigdzie nie mogę odszukać jakie wartości ma dana część Bo nikt tego nie mierzy miernikiem. Sprawny ma poniżej 1 oma , miernik pokaże zero. Najprościej sprawdzisz żarówką H7. Ma być przejście ze spadkiem napięcia. Najczęsciej pada bezpiecznik termiczny, sprawdź czy przewodzi.
Jest to normalny spadek napięcia na przewodach które zapewne nie są zbyt grube. Zastosuj przewody o większym przekroju lub krótsze przewody to spadek będzie mniejszy. Jak zastosujesz przewody o mniejszym przekroju lub dłuższe przewody to spadek napięcia będzie jeszcze większy. Prawo Ohma się kłania. Po przekształceniu U=I x R gdzie I - prąd płynący...
Jak kupiłem go w 2019, to już nie działało. Jak przyłożyłem kluczyk pod samą klamkę pasażera, to pamiętam, że raz udało mi się otworzyć drzwi tym guziczkiem na klamce. Dodano po 1 Odłącz same anteny od keyless, skoro i tak nie działają. A gdzie to się one znajdują? I jak je odłączyć? Dodano po 11 Dzisiaj kolejny test czujka od drzwi odłączona miernik...
Sumują się spadki napięć na wszystkim, od skrzynki bezpieczników poprzez stacyjkę, obrotowy włącznik świateł do przełącznika zespolonego.
jaki dopasować odpowiedni przewód do bezpiecznika C20 czy ydy 4x4 okrągły wystarczył by na takie zabezpieczenie W domowej instalacji elektrycznej na gniazdo 3-f, zabezpieczone wyłącznikiem nadmiarowym C20 A powinien być ułożony przewód zasilający YDYżo 5x4mm2. Jest kilka warunków doboru przekroju przewodu ze względu na obciążenie, warunki zwarciowe,...
Jaką wartość miał ten bezpiecznik? Można jeszcze zmierzyć spadek napięcia na tych tranzystorach (pomiar pomiędzy Drain i Source przy pracującym silniku).
Bezpiecznik do zewnętrznych powinien być osobny. Więc po rozdziale pomierzyć, jeszcze raz obwody zewnętrzne, czy i jaki jest spadek. Widzę że już zrobione? -telewizor na innym bezpieczniku działa poprawnie
Po wymianie bezpiecznika ceramicznego, miernik wskazuje dziwne wartości Ohm jaki i przy pomiarach spadku diody (załączony obrazek). Sprawdź T3 i T4. Często one padają, bo w sumie po to są.
Zrobiłem test Ociza, bezpiecznik nie przepalił się pomimo spadku napiecia na skrzynce bezpiecznikowej do ok. 4V i zerowaniu zegarka. Kolego to zawęża krąg poszukiwań skoro na skrzynce bezpiecznikowej masz 4V. Dokłądnie w którym miejscu mierzyłeś?
Ale to jest zabezpieczenie przed zwarciem na wyjściu - nie przed przeciążeniem 120mA. Do tego się nadaje tylko bezpiecznik topikowy. Ja mam transformator do zasilania modeli kolejki z zabezpieczeniem bimetalicznym. Ale bezpieczniki polimerowe działają lepiej, bo szybciej. Natomiast oporniki bezpiecznikowe potrzebują sporej mocy, żeby się przepaliły...
Proponuję sprawdzić wszystko wokół bezpieczników na akumulatorze, wymienić bezpieczniki, wyczyścić końcówki, sprawdzić miernikiem spadek napięcia między końcówką a kablem powinno być 0. Ewentualnie zacisnąć końcówki młotkiem.
Oczywiście ze większy. Tylko po co dublować bezpieczniki ? No chyba że chesz mieć 100% bezpieczeństwa w aucie :D Dodatkowy bezpiecznik to spadek napięcia zasilającego na wzmacniaczu.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Gniazdo podłączone jest do akumulatora poprzez bezpiecznik, z reguły 20A. W niektórych autach gniazdo zapalniczki dostawało napięcie dopiero po włączeniu stacyjki, ale obecnie raczej tej opcji się nie spotyka. Jeżeli chodzi o wahania napięcia, to na pewno przy podłączeniu przewodów o odpowiednim przekroju bezpośrednio...
Druty w bezpiecznikach, kable zaizolowane taśmą biurową...
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Dawniej nie było stosowanych żadnych elektronicznych separatorów i akumulatory były łączone bezpośrednio, jedynie zabezpieczone bezpiecznikiem 20-30 A. Tak jak np. w przełączniku rozruchu 12/24 V. W starszych kamperach do łączenia akumulatorów stosowano przekaźnik z cewką zasilają z zacisku D+ alternatora, więc po odpaleniu silnika. Długi przewód łączący...
Też mam taki sam prostownik. A wracając do tematu to coś nie tak z tym prostownikiem bo tam nie ma co ograniczać prądu. Zrób pomiar napięcia na transformatorze w czasie ładowania. Zobaczymy czy w momencie jak zmniejsza się prąd ładowania spada też napięcie na transformatorze. Oczywiście miernik na nap przemienne. Jeżeli nap nie spada to pomiar nap na...
Wystarczą dwa przekaźniki ze stykiem przełączanym. Styki bazowe podłączasz do silnika a przełączane do masy i +12V tylko tak by styk normalnie zwarty był podłączony do masy. Wtedy załączenie 1 albo drugiego przekaźnika spowoduje start silnika i albo w lewo albo w prawo zależnie który przekaźnik wyzwolisz. Układ jest w miarę bezpieczny bo nawet załączenie...
Tez mialem kiedyś problem ze spadkiem pomiedzy akku / bezpiecznikami a tym pudłem w bagażniku. Ale nie chciało mi się za dużo myśleć ani też pruć samochodu za bardzo i położyłem własny kabel obok... Bardzo źle zrobiłem ? ;> Aha, auto było po naprawie podzwonowej i chyba stało jakiś czas na dworze bez którejś z szyb czy coś w tym rodzaju bo była wilgoć...
Zaśniedziałe przewody lub/i złącza powodują spadek przepływu prądu. Probówka pokazuje obecność napięcia przy wykręconym bezpieczniku. Po wkręceniu obwód zostaje zamknięty przez ewentualne odbiorniki przyłączone do tego bezpiecznika i napięcie jest bliskie poziomu ziemi.
Zastosuj diodę Shottky'ego. Niewielki spadek napięcia w granicach U=0,3[V] nie wpłynie na prace układu.
A co się dzieje po odpięciu zasilania czujek (lub po wyjęciu bezpiecznika z AUX-a)? Bo ten bezpiecznik jest od zasilania urządzeń zewnętrznych, ale zasilanie 12V jest wspólne dla całej centrali. Może zwarcie jest w linii czujek, zbyt duży bezpiecznik nie przerywa obwodu, ale zwarcie powoduje przeciążenie zasilacza i spadek napięcia do tego stopnia,...
Odnośnie tos sv 18rd - Jeśli pali ci jeden bezpiecznik to wniosek że albo działa już tylko na jednej fazie albo jakimś dziwnym przypadkiem otwiera się na stałe jeden z tyrystorów . Sprawdż na zespole tyrystorów trafa separacyjne (trzy niebieskie kostki ok.5x5 cm ). Możesz też sprawdzić tyrystory (są bodajże cztery lub pięć ,a jeden lub dwa z nich do...
Bezpiecznik nie jest za mocny,tylko coś w nim nie kontaktuje.
Raptem jak uciął znikły po tylko naprawie oprawy bezpiecznika. No cóż Bywają przypadki, że córka starsza od matki. Czytaj poprzedni post: Post #63 Falownik – inwerter fotowoltaiki. Powyższa napięcie. Możliwe że był „podkręcony”. Monter to zauważył. Nie jest wykluczone, że po twojej reklamacji zmienili też napięcie na trafie. (wielokrotnie o tym pisano...
Masz gaz? to filtry powietrza nie to też lub kable lub świece sonda lambda lub styki po prostu -bezpieczniki sprawdzałeś?
Pewnie polonez staruszek, przerywacz bimetal, wiązka zaśniedziała...Spadek napięcia w instalacji i mamy problem, pocieszę Cię,że jeszcze troszkę a po naciśnięciu dodatkowo stopu auto zgaśnie! Do zlokalizowania masz szereg miejsc gdzie występuje spadek napięcia;) Klemy, masy, kostki, bezpieczniki...oczyścić, wymienić końcówki itd...
Jeszcze bym sprawdził napiecie multimetrem na bezpiecznikach głównych. Wg rozpiski 1 jest od alternatora 200a i 5 jest do bordnetz 80a. Może tam jest spadek. Ewentualnie jeszcze wpiąć się do zapalniczki lub obd i tam skontrolować zasilanie.
Ech panowie, autor chce używać bezpiecznika jako bocznika. Czy ma to sens to inna sprawa, ale spadek na bezpieczniku mierzymy w mili voltach, na zakresie który wskazałem. (at)mumiok zwróć uwagę przy tych próbach na to co napisał (at)milejow że musisz mieć zamknięte (zatrzaśnięte) zamki. Samochody lubią mieć pewien czas "pobudzenia" po wyłączeniu kluczyka...
1,5 mm2 i bezpieczniki B10 to raczej jest dobrze. Raczej wskaż ten bezpiecznik na zdjęciach które zamieściłeś.
Bezpieczniki wyjmowałem wszystkie po kolei i nie zaobserwowałem spadku poboru prądu. Niestety schematu nie posiadam, znalazłem tylko rozpiskę bezpieczników. Gdybym po wyjęciu któregoś bezpiecznika zauważył spadek poboru prądu to by była połowa sukcesu, wiedział bym na którym obwodzie jest nie pożądany pobór prądu.
Jeżeli zasilacz nie ma miękkiego startu, to mogą np polecieć bezpieczniki, ale spadki napięcia... Ja obstawiam problemy z instalacją.
Najprostszym rozwiązaniem jest zastosowanie 3 styczników, przez każdy przechodzą 3 fazy, i każdy jest załączany inną fazą. Podobnie działają zabezpieczenia o których mówi edekk, z tym że one dodatkowo reagują na spadek napięcia. Warto również zastosować bezpiecznik różnicowo-prądowy. Tak profilaktycznie.
Raczej nie trzeba wymieniać płyty głównej i raczej nie uszkodził się bezpiecznik. Spadek napięcia na zasilaczu zewnętrznym i piszczenie przetwornicy w notebooku spowodowane jest najprawdopodobniej zwarciem gdzieś na płycie. Zanieś notebooka do dobrego serwisu, poproś o diagnozę (wycenę) przed naprawą i spytaj się o orientacyjne koszty naprawy (ustal...
Po nocy bez bezpiecznika 11 nie było znaczącego spadku napięcia na akumulatorze. Później wyciągnąłem kostkę stacyjki i po włożeniu bezpiecznika 11 pobór znów się pojawił. Czy w takim wypadku gdy kostka stacyjki jest odpiera a pobór wynosi aż 0,5A winnym będzie moduł UCH?
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
kolego F035 Dodano po 42 zebyś kolego zapalenia nie dostał od myslenia to prosze SD035-16 Bezpiecznik polimerowy PTC SMD 1812 16V
Bezpiecznik jest włączony prawidłowo - bez dyskusji.
U mnie w sprinterze jest bezpiecznik na klimatyzacji 40 bar. Był wymieniany niedawno.
Może być zarówno w sieci rozdzielczej Wtedy cała ulica byłaby bez tej fazy. lub w instalacji odbiorczej. Za bezpiecznikiem? Ale by włożenie bezpiecznika powodowało silny spadek napięcia, w instalacji odbiorczej musiałoby być zwarcie. A zwarcia autor na pewno nie przeoczy.
W kontaktach w kuchni które są na oddzielnym bezpieczniku mam spadki napięć do 60 V. Czym i jak to zmierzyłeś? Przyjechał elaktryk, posprawdzał napięcia i powiedział ze wszystko jest OK. Wygnaj go i zaproś bardziej kumatego. Niech zmierzy IPZ.
Zwykle w szczotkach montowany jest bezpiecznik zużycia- kolega sprawdzi.
Więc w sumie pobór może być spory, ale nie o to się martwię (dostosuję bezpieczniki do tego jaki jest przekrój żył). Bezpieczniki nie zlikwidują spadku napięcia na kablu 150-200m.
Witam, Opel Astra J 1.4T 103kw 2009r, czy auto zamknięte czy otwarte, czy czekam 5 min czy godzinę, pobór nie spada poniżej 0,2A. Co jakiś czas co ok 1 min spada na sekundę do 0,02 i po chwili znowu wzrasta do 0,2A i tak w kółko przez cały dzień. Odłączenie wszystkich bezpieczników i przekaźników w bagażniku, w środku auta i w skrzynce w komorze silnika...
https://obrazki.elektroda.pl/2435174000_... Dodano po 2 Z moich wyliczeń wychodzi, że Moc odłożona na bezpieczniku w pierwszym przypadku ( zasilanie 10V ) wyjdzie P= 8,27W, a w drugim wypadku (200V zasilanie) P=9,8W. Dodano po 5 Spadek napiecia na bezpieczniku w pierwszym wypadku (10 V zasilanie) to 0,91V, w drugim (200V zasilanie)...
Można stosować bezpieczniki typu MultiFuse - wielokrotne. Są dosyć tanie. Działają tak, że jeżeli jest przekroczony prąd bezpiecznika, to na nich powstaje spadek napięcia proporcjonalny do nadwyżki prądu - wtedy się grzeje. Automatyczny chyba będzie lepszy. Bo MultiFuse, wpuszcza w układ tyle prądu ile może, a ogranicza napięcie - wzrasta na nim spadek...
I tak usbasp ma bezpiecznik polimerowy.
spadek napięcia bezpiecznik spadek napiąć bezpiecznik bezpiecznik spadek napiecia
sygnal przerywany darmowa energia silnik pomiar prostownika impulsowego
lodówka electolux lodówka electolux
Wyłączanie alarmu w Toyocie Corolla E12 D4D 2002 Junkers HYDRO4200 - Jak usunąć błąd F0?