Najczęściej w okolicy bezpieczników, stacyjki.
W stacyjce?
Może być że 1-alternator 2-stacyjka 3-bezpieczniki Lecz może być tak że na bezpieczniki idzie ze stacyjki.
a +12 ze stacyjki ? Np. ze skrzynki z bezpiecznikami (+12V po stacyjce).
Wymiana bezpiecznika napewno i zawiniła, prędzej jakiś inny bezpiecznik wypadł bądź ten wymieniany nie tam gdzie trzeba włożyłeś.
Diagnostyka komputerowa była robiona? Może wiele podpowiedzieć, na przykład bląd czujnika pedału hamulca/ stopu.
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
Wg.schematu to bezpiecznik B738-stałe oraz B737-po stacyjce.
ACC to sygnał po zapłonie. Masz go pod radiem, albo szukaj w skrzynce bezpieczników, stacyjce. Masa do lampki, ale może podpiąć do żarówki od strony masy? Bo jak podepniesz od drzwi, to nie zadziała od paki. Odwrotnie analogicznie. A podłączając pod żarówkę zawsze od czegoś masa będzie, ale przy przełączeniu światła na stałe "ON" też poda masę.
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Brak zasilania,bezpiecznik,stacyjka , nie masz licznika nie masz wzbudzenia
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Sumują się spadki napięć na wszystkim, od skrzynki bezpieczników poprzez stacyjkę, obrotowy włącznik świateł do przełącznika zespolonego.
Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
A po prawej pod dekielkiem tam nie ma bezpieczników?
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
Sugerowałem, żeby sprawdzić na fabrycznym CDR 500 czy reaguje na stacyjkę. Jeśli nie reaguje, to prawdopodobne uszkodzenie w obwodzie plusa po stacyjce (bezpiecznik np. 5A jeśli jest lub styki stacyjki).
Może w bezpiecznikach kabinowych była pierwotna usterka , a teraz to może być różnie . Sprawdź te bezpieczniki to się dowiesz.
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z elektryką. A konkretnie to co jakiś czas przepala mi się bezpiecznik od stacyjki. Ostatnio też pojawił się problem z grzaniem świec na ciepłym silniku. Wcześniej jak silnik był ciepły to grzanie się nie włączało A teraz potrafi się włączyć. Po zlokalizowania przekaźnika od tej funkcji to ob sam w środku iskrzy...
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Sprawdź.np. czarno-zielony zasilający czujnik Halla, czarno-liliowy w złączy lewego kanału kablowego, pin 8. Ale najbardziej polecam pobrać to zasilanie ze skrzynki bezpieczników, bezpieczniki do dyspozycji to 2, 5, 7, 11, 24, 25, 26 - to są bezpieczniki "po stacyjce",
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Czyli pod każdy bezpiecznik, który zasilany jest po stacyjce, np zapalniczka.
Korozja złącz zasilania, do wyczyszczenia połączenia akumulator-masa-stycznik-skrzynka bezpieczników-stacyjka. Akumulator podmienić na próbę.
Bezpieczniki sprawdzone? Kostka stacyjki sprawna? Pozycja rozruchu działa rozrusznik kreci?
31-masa 30-/+/aku. po bezpieczniku 15-/+/po stacyjce TK-masa po wyłączniku
witam znalazłem coś takiego VV golf 4 Blokada pompy wtryskowej : fioletowy z czarnym paskiem w wiązce do bezpieczników. +po stacyjce : cienki czarny z niebiesk paskiem w wiązce do bezpieczników Blokada rozrusznika : czerwony z czarnym paskiem w wiązce po lewj stronie kolumny kierowniczej (u góry) może ci to coś pomoże pozdrawiam
Powinien być bezpiecznik. Zrób jakieś fotki z widokiem połączeń od akumulatora do stacyjki. Bezpiecznik na linii akumulator-stacyjka. Na linii stycznik - rozrusznik nie będzie. Trzeba po prostu sprawdzić połączenie od akumulatora poprzez stacyjkę do rozrusznika.
Czesc Widze ze albo nikt nie wie jak rozwiązać ten problem albo nie chce. Moze jednak chociaz kros podpowie czy i gdzie w 206 jest jeszcze jakis bezpiecznik, ktorego nie ma na wierzchu, gdzies poza skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika Dla tych co wiedzą ten temat jest tak śmieszny że się nie wypowiadają. I nie jest tak że nikt nie chce, bo tutaj...
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
Tak, możesz się upewnić i sprawdź gdzie one biegną. Ja obstawiam że jeden do prądnicy, a drugi do stacyjki lub bezpieczników.
Bezpiecznik sprawdzony brak na nim zasilania . Dlatego potrzebuje schematu , Najpierw zasiliłem kość na podszybiu a następnie dałem napięcie na bezpiecznik , ale to nie jest rozwiązanie , Z którego punktu jest zasilanie na bezpiecznik ? Stacyjka ?
Więc po co to pytanie? A przerywacz jest zasilony (bezpiecznik, stacyjka, złącza)?
Przerzuć eeprom i testuj auto, czy błędy były odczytywane po tej usterce ? Masy na budzie i silniku sprawdzone ? Bezpieczniki posprawdzane ? Przekaźniki ? Stacyjka ?
Musisz sprawdzić, czy jest podłączone, jak na schemacie ze zdjęcia (przewód z bezpiecznikiem do "plusa" przed stacyjką).
No to gdzieś Ci wcieło zasilanie. Szukaj bezpiecznika uszkodzonego, przemierz kostkę stacyjki i będzie wiadomo, ja bym od tego zaczął.
Daj zdjęcia tych wtyczek lub napisz ile pinow mają bo tam były 28 i 32. Wygląda jak by licznik nie dostawał plusa po stacyjce. Bezpieczniki sprawdzone?
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Najprościej jak znajdziesz sobie schemat elektryki i sprawdzisz jakiego koloru jest przewód zasilający zapalniczkę. Ewentualnie możesz go podpatryć przy zapalniczce. Następnie wypnypnij zasilanie bezpiecznika z obwodu zasilanego po stacyjce i wepnij przed stacyjkę. Jeśli bezpiecznika nie da się wypiąć (od strony przewodów), to odepnij sam przewód i...
Witam. Sprawdź stan bezpieczników oraz stan kostki stacyjki. Czy w kluczyku są jakieś baterie?
Witam! Pomoże ktoś zrobić na nowo uproszczony schemat instalacji elektrycznej auta na akumulator? Bateria,bezpiecznik,stacyjka, przełącznik wolno/szybko, przełącznik przód/tył,pedał gazu, 2 silniki. Jak to po kolei połączyć?
To co pokazałeś na foto to przekaźnik rozruchowy z bezpiecznikiem . Przekaźnik ten posiada jeszcze tzw ,, zabezpieczenie obwodu rozruchu ,, to jeden z cienkich przewodów zabezpiecza pewnie klamkę hamulca . Bezpiecznik warto sprawdzić ale ten pewnie jest dobry , obstawiam stacyjkę .lub bezpiecznik główny.
Bezpieczniki sprawdzone ?
Bezpieczniki, stacyjka Pewnie coś z tego będzie ewentualnie urwana masa. Czasem któryś z czujników. To napewno nie
Odpalone auto, czy włączona stacyjka. Należy sprawdzić okolice bezpieczników, stacyjki ,gdyż może celowo ktoś to zrobił. Nie oznacza to że mam rację. W moim aucie zanikało oświetlenie losowo, lecz powód był inny.
Cienki kabel co idzie od startera 1 punkt przez bezpiecznik do stacyjki, i ze stacyjki do startera do tego małego na dole, stacyjkę masz identyczną .bo jak nie to musisz zrobić pomiar
ten nie będzie działać ale znalazłem już prawidłowy musze do kupić jeszcze taką małą skrzynkę z bezpiecznikami.
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Tak na "oko" to z 1/3 kabli przy stacyjce brakuje. Posprawdzaj żarówki, bezpieczniki - i to tyle. Reszta dla elektryka.
Na 99% padła ci "kostka" w stacyjce lub wtyczka od niej , pozostałe obwody o których piszesz że działają poprostu "omijają" stacyjkę , bezpieczniki nie mają tu nic do rzeczy bo obwód zapłonu i rozrusznika nie jest niczym zabezpieczony.
Ten bezpiecznik zabezpiecza obwód stacyjki, ale jest przed stacyjką. 12V po stacyjce możesz szukać na zasilaniu cewki zapłonowej, wtryskiwaczy, zaworu oparów paliwa, albo zasilanie przekaźnika pompki paliwowej, nie mam akurat schematu pod ręką, żeby dokładnie wskazać.
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Podepnę odpowiedź, może komuś się przyda. Sam szukałem, nie znalazłem... sprawa dotyczy nowego Superba, gniazda też są na stałe zasilane, ale bezpiecznik można przesunąć o jedną pozycję i wtedy jest po stacyjce. Bardzo się zdziwiłem, bo instrukcja milczy, na schemacie nawet nie ma, a "na żywo" bezpiecznik od stacyjki wygląda tak, że jego "przegrodka"...
Bezpieczniki mają z tyłu stopki gdzie wtykasz końcówki kabli, musisz znaleźć bezpiecznik na którym na wyłączonej stacyjce nie ma 12 volt a gdy załączysz stacyjkę i zaświecą kontrolki w zegarach na bezpieczniku pojawia się napięcie 12 volt, wtedy z tyłu na tym bezpieczniku wpinasz się kablem od radia. Myślę że prościej się nie da wytłumaczyć i że pomogłem.
Jeśli masz kostkę iso przy radio podepnij czarny do masy, żółty - pamięć ustawień do bezpiecznika F15 w skrzynce, czerwony do zasilania po stacyjce - możesz wykorzystać bezpieczniki F20, F21, F22 Skrzynkę spokojnie wysuniesz na tyle by dostać się do przewodów. Fiat aż tak nie szczędził na ich długości
trzymaj 1.9 TDI ALH https://obrazki.elektroda.pl/9848394500_... zasilanie po stacyjce bezpiecznik nr F29, pin w sterowniku to 37
Czarny masa pojazdu, czerwony (różowy) stałe zasilanie 12V, żółty 12V po stacyjce.
Sprawdziłem skrzynkę bezpieczników pod maską. Wszystkie bezpieczniki OK (fotka). https://obrazki.elektroda.pl/5471957800_... Mam jednak wrażenie, że nic mi to nie dało, bo wydaje mi się, że te bezpieczniki nie mają nic wspólnego z moją usterką. Wszystkie są dość małej wartości i zarządzają silnikiem, skrzynią i odbiornikami w komorze...
Ze schematu wynika, że bezpiecznik F20 jest zasilany z bezpiecznika F34, który z kolei jest bezpośrednio połączony z "15" czyli stacyjką
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Akumulator, bezpieczniki ,napięcie przed i za stacyjką ,miernik ( próbnik z żaróweczką) w dłoń i sprawdzaj
Brakuje plusa po stacyjce. Trzeba bezpieczniki sprawdzić. Po lewej stronie kierownicy pod klapką. F5 i F9 do sprawdzenia,oba po 10A.
takie skwierczenie to zwykle objaw nieciągłości zasilania, może jakaś masa nie styka, skorodowany/uszkodzony kabel, bezpiecznik, gniazdo bezpieczników, stacyjka...
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Stałe jest na wszystkich z bezpieczników jak kluczyk włożony czy wyjęte bez różnicy napięcie dochodzi nic nie ruszałem przy bezpiecznikach
Prawdopodobnie kostka stacyjki ew. skrzynka bezpieczników.
Nie ma.Po prostu poszły z dymem styki w kostce pod stacyjką.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Jest przejście między bezpiecznikiem w komorze silnika a + w kostce stacyjki. Tylko nie rozumiem w takim razie dlaczego na bezpieczniku pod maską od radia (F8) jest przejście od + na stacyjce? Oczywiste jest, że stałe +12V przy stacyjce ma przejście do bezpiecznika od radia. Wszystkie bezpieczniki na których masz stałe 12V idą z klemy plusowej akumulatora,...
Przekaźnik pstryka, a prąd podaje? Najlepiej sprawdzić to jakimś miernikiem z obciążeniem, np. takim z żarówką albo innym rezystorem. Jeżeli np. żarówka się zaświeci, to gdzieś na przewodach dalej będzie problem albo w samych świecach. A jeżeli tzw. probówka nie zabłyśnie, to trzeba się cofać pokolenia przez przekaźnik, bezpiecznik, stacyjkę i wszystkie...
VL-lewy kierunek VR-prawy kierunek 30-plus przez bezpiecznik do akumulatora 15-plus po stacyjce też przez bezpiecznik 49 - do przerywacza kierunkow X nie wiem (może być masa do kontrolki ale to sprawdź) Jeżeli przełącznik nie jest wciśnięty to 15 jest połączone z 49 jeżeli włączysz awaryjne to 49 łączy się z 30 i dodatkowo 49a zostaje zwarte z VL I...
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Sprawdziłem wszystko gra w bezpiecznikach
Na bezpieczniku masz cały czas 12V (po wciśnięciu kluczyka) Według oryginalnego schematu zasilanie włącznika światła STOP jest podłączone pod zacisk nr 30 stacyjki poprzez bezpiecznik. Stacyjka nie załącza zasilania na niego - działa niezależnie.
Witam mam samochód Hondę Civic 6 Fastback z 1999r. Problem polega na tym gdy przekręce kluczyk na zapłon to mi spala bezpiecznik od spryskiwaczy, wycieraczek i od elektrycznych okien i gdy założę nowy bezpiecznik to znowu mi spala bezpiecznik i tak a kółko. Do tego jeszcze świeci mi się check engine i nie odpala samochód. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam, po zgaszeniu samochodu brak ponownego uruchomienia, silnik kręci ale nieżywe zegary, wygląda to tak jak by nie było zapłonu. Bezpieczniki dobre, stacyjka dobra, moduł bezpieczników w komorze silnika podmieniony, brak stałego zasilania do edc silnika, do zegarów jedna wtyczka dwa stałe zasilania są. Nie wiem czy tam też musi być 15+ jeśli tak...
Bezpieczniki i stacyjka.
Sprawdzić bezpieczniki ,stacyjka,przewody .
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Zaworem steruje jednostka sterująca ETC, pod bezpiecznikami. Sprawdź zasilanie do jednostki PIN1 i PIN3: stały i po stacyjce +24 V. Przejście z jednostki do zaworu.
Aku -bezpiecznik F3 60A pod maską -stacyjka-rozrusznik styk 50 .Zadna filozofia. Posprawdzać "grube " masy plusy ,klemy bezpiecznik i kostkę stacyjki. Reszta się nie zmienia,miga check problem z immo.
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
A8 i A9 to zasilania sterownika ebs wychodzące z bezpieczników E 190 i E 189.A7 to zasilanie również ale po stacyjce z bezpiecznika E357 poprzez przekaźnik G 426 Dodano po 2 SCHEMAT BLOKOWY
Kolego, możesz podłączyć 2 plusy od radia razem i musisz za każdym razem radio wyłączyć sam i pamiętać o tym, a druga wersja poszukać w kabinie pod kierownicą na bezpiecznikach, jak załączysz stacyjkę na którym z nich pojawia się napięcie, wtedy tam na niego się podłączyć nowym przeciągniętym przewodem od radia i masz sprawę załatwioną, jakby co pytaj...
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Zasilanie licznika: stały plus bezpiecznik nr. 6 (5A) w skrzynce w komorze silnika, przy liczniku to 2 pin (kostka 36-pinowa), plus po stacyjce bezpiecznik nr. 14 (10A) wewnątrz auta, przy liczniku to 1 pin, masa przy liczniku 19 pin. Nie odpala, bo immo w liczniku.
Sprawdź skrzynkę bezpieczników silnika F8 -- 25A U mnie dokładnie był ten sam problem, stacyjka cykała i nic nie odpalało. Wymieniłem akumulator i dalej nic. Dopiero dogrzebałem się do tego bezpiecznika i wszystko OK. Nie lubię filozofów, którzy wymądrzają się i nic nie pomagają. Wpisy typu szukaj instrukcji obsługi, rozbierz silnik, zawołaj fachowca....
Bezpiecznik, stacyjka. Oba łatwe do znalezienia i zdiagnozowania. Jeśli masz miernik z żarówki z kablem to sprawdzisz dokąd dochodzi napięcie. Sprawdź kostkę w okolicach chłodnicy pod maską, gdzie przewód rozgałęzia się na dwie lampy.
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
nie ma przekaźnika, czarny to plus za stacyjką, poprzez 20A bezpiecznik, oznaczony na pokrywie symbolem trąbki
bezpiecznik stacyjka skuter berlingo bezpiecznik stacyjka bezpiecznik stacyjka xsara picasso
klawiatura labtec onkyo tx8050 programy programowania eeprom
regulator wentylatora lanzar maxp124
Przestrojenie amplitunera Radmor 5102 TE na CCIR Pompa olejowa i napęd pilarki Eurotec GC 2200 W Plus