Witam, mam Forda Fusion 1.4 TDCi. I strzelił mi bezpiecznik termiczny od nawiewu. Nawiew chodzi tylko na 4. biegu. Bezpiecznik wymieniłam, ale nagrzewa się on tak, że dotknąć strach ręką. To normalne? Załączam zdjęcie, taki sam jest na Allegro. https://obrazki.elektroda.pl/8000535100_...
Z twojego opisu wynika raczej że rezystor jest uszkodzony a dokładniej uszkodzony jest bezpiecznik termiczny - element zaznaczony na zielono. Zewrzyj bezpiecznik termiczny tak jak zaznaczyłem na czerwono i zobacz czy wtedy działa dmuchawa na wszystkich prędkościach. Jeżeli tak to musisz wymienić cały rezystor lub bezpiecznik termiczny. On się uszkadza...
Przy dmuchawie masz taki sterowniczek z wtyczką na 4 przewody . W sterowniczku jest bezpiecznik termiczny i to on najczęsciej pada .
Kup bezpiecznik termiczny na 192 stopnie, 10A Więcej nic Ci nie jest potrzebne żeby go kupić.
Szukaj go w kanale obok silnika, on jest chłodzony przepływającym powietrzem w kanale nagrzewnicy. Jest to część wymienna ale można naprawić . Zazwyczaj uszkodzony jest bezpiecznik termiczny który idzie kupić w sklepie elektronicznym. Wpisz w Google "opornica Atego" to będziesz wiedział czego szukać.
Udało się wygrać tą nierówną walkę okazało się że bezpiecznik termiczny którego szukałem znajduje się w dmuchawie albo w nagrzewnicy nie jestem pewien co też za część, aczkolwiek stosunkowo łatwo jest się do niego dostać wystarczyło zdjąć panel z przyciskami tam gdzie znajduje się radio przycisk awaryjny pokrętła do nawiewów itp. sięgnąć ręką w głąb...
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Jak rocznik do 94 to spalony bezpiecznik termiczny przy opornicy, jak od 94 to tak samo bezpiecznik lub zgniłe złącze w tym samym miejscu. Co do wycieraczek to przyczyna może być praktycznie wszędzie, silnik, wiązka lub przełącznik.
Wczoraj jechałem samochodem włączyłem nawiew w pozycji 2/4 i zaczęło śmierdzieć spalenizną i pojawił się dym. Zatrzymałem się na poboczu i podniosłem maskę a tam wszystko w porządku. Uznałem że to może spaliny z innego pojazdu i pojechałem dalej i nie włączałem już nawiewu. Rano jadąc do pracy znów włączyłem nawiew i znów ta sama sytuacja. Teraz nawiew...
Silnik nawiewu jest dostępny od strony silnika - ściągamy taką "szmatę" bezpośrednio pod wlotem i jest dostęp do silnika. Odkręcamy trzy wkręty i po dwóch minutach silnik jest wyjęty. Jeżeli nie działa na żadnym biegu - to skończyły się szczotki, wytopił się przełącznik lub brak jest kontaktu na wtyczce przy silniczku. Jeżeli działa tylko na najszybszym...
Wystarczy bezpiecznik termiczny 10A 216°C, można zastosować do 270°C, gdyż dmuchawa nie jest już nowa i na pewno stawia troszeczkę większe opory co się wiąże z większym poborem prądu i wyższą temperaturą na oporniku.
Polo 81-94 czyli mod 86C? Rezystor jest przy silniczku dmuchawy na podszybiu - od strony pasażera. http://obrazki.elektroda.pl/3794076300_1... Element nr 4
Witam. Auto jak w temacie, jest klima. Wentylator nie działa, ani bez klimy ani z klimą. Po załączeniu klimy słychać wyraźnie załączające się sprzęgło i jednocześnie spadają obroty silnika. A moje pytanie dotyczy jak się dostać do silnika wentylatora nawiewu aby się za dużo nie narobić. Podejżewam uszkodzony bezpiecznik termiczny silnika nawiewu.
Był dziś u mnie taki pacjent . Ze względu na zapchany filtr pyłkowy , przegrzał się bezpiecznik termiczny , opornicy wentylatora nawiewu . Dostęp idealny , nad stopami pasażera .
Opel Corsa C wersja z klimatyzacją - dmuchawa działa tylko na 4 pozycji. W moim przypadku uszkodzony był bezpiecznik termiczny - koszt takiego bezpiecznika to 4 zł. Bazując na wpisach na forum kilka razy rozkręcałem niepotrzebnie schowek a o mało nie dobierałem się już do wycieraczek bo przynajmniej u mnie aby dostać się do niego nie trzeba niczego...
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
Dziękuję za wyjaśnienie. Udało mi się upolować zamiennik niemalże z identycznymi parametrami - temperatura różniła się o 1 stopień. Przelutowałem go i podłączyłem z powrotem układ do silnika nawiewu w samochodzie i pochodził z 2 minuty. Czy to oznacza, że silnik nawiewu się zużył? Jeśli tak to co może powodować przegrzewanie się bezpiecznika?
Masz climatronic? Masz VAG więc wejdz w moduł klimy i zrób test komponentów, tam jest m.in jeśli dobrze pamietam test wentylatora. Sprawdzisz działanie. Pisząc o wymianie rezysotra chodzi o termiczny ? a sprawdzałeś bezpiecznik w skrzynce ?
Typowe uszkodzenie w Mondeo MK2 związane z nawiewami i klimatyzacją to: -uszkodzenie przełącznika wentylatora -uszkodzenie przełącznika podciśnieniowego-szukajcie w internecie pod hasłem "zielona gumka" Może być również spalony bezpiecznik termiczny w rezystorze wentylatora.
nie działają mi kierunki nawiewu i dmuchawa poprzedni właściciel na kostkę od rezystora wpiął 12 V z zapalniczki i pojawil mu się nawiew na 4 stopniu przelutowałem bezpiecznik termiczny w rezystorze ale dałem tam 133 zamiast 121 stopni i teraz tak : czy może on mieć większą rezystancję przez co wpływ na pracę układu?
Sprawdź rezystor nawiewu tam jest bezpiecznik termiczny i jak wentylator stawia opór to go wybija lecz najpierw wyciąg wentylator i sprawdź czy luźno chodzi i podłącz na krótko czy działa i podstawa czysty filtr pyłkowy
Nie rezystor lecz bezpiecznik termiczny. A znajduje się on na płytce regulatora wmontowanej do nagrzewnicy od dołu. Tradycyjnie będzie tam bezpiecznik termiczny 10 A temperaturze zadziałania ponad 100 st C (sklepy z częściami AGD lub elektroniką).
Sama dmuchawa działa "na krótko ". Prąd jest we wtyczce, która zasila rezystor. Juz z niego nie wychodzi, wiec obstawiam rezystor. Podejrzewałem kostke stacyjki ale jest ok. Jak to najbezpieczniej podłączyć zeby nic nie spalić? Dodano po 28 Bezpiecznik termiczny znajduje sie wewnatrz rezystora?
musisz poszukac opornicy w kanale nawiewowym i jedyna rzecz jaka tam będzie uszkodzona to bezpiecznik termiczny który zabezpiecza opornice przed przepaleniem zastąp bezpiecznik zwykłym drucikiem stalowym i powinno byc ok.
Piny są ok,opornik jest nowy bezpiecznik termiczny na tym oporniku dobry,panel z przełacznikiem nowy,tylko nie wiem co załącza silnik,czy jest jakis przekaznik,i gdzie jest wyjscie silnika,i gdzie jest wtrącany ten opor.
Rezystor zapewne spalony, gołym okiem nie widać. Czsem bezpiecznik termiczny wystarczy zmienić.
Fabrycznie ten bezpiecznik powinien zadzialać przy temperaturze około 160 - 170 st. C
Wykręć silnik wentylatora. Jest pod nogami pasażera. Idą do niego 2 przewody (brązowy i czerwony??). po właczeniu nawiewu powinno na nich pojawić się napięcie. Sprawdź żarówką. Jeżeli żarówka świeci to poroblem z silnikiem - koniec szczotek, bezpiecznik termiczny lub inny defekt. Jeśli żarówka nie świeci to już wyższa szkoła jazdy. Może regulator (jeż)??...
Rezystor dmuchawy podmieniony czy tylko sprawdzony bezpiecznik termiczny , bo najbardziej pasuje na rezystor.
Myślę, że jeśli przy silniku spalił się bezpiecznik termiczny to działa tylko na 4 biegu. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
Ten podzespół z opornikami znajduje sie pod maską - wstawiony jest w kanał nawiewu i jest dobrze widoczna jego wtyczka. Najczęściej psuje się znajdujący sie na szczycie opornicy bezpiecznik termiczny - wtedy nie działaja pierwsze trzy biegi. Na bezpieczniku jest wartość temperatury, przy której bezpiecznik "wybija". Tego rodzaju bezpieczniki są czasami...
Witam koledzy. Mam problem z kominkiem elektrycznym - po załączeniu kominka działa prawidłowo przez 20 sekund czasem mniej czasem więcej, ma tryby: nawiew i oświetlenie. Słychać charakterystyczny dźwięk przed wyłączeniem się światła bądź nawiewu - wydaje mi się że to bezpiecznik termiczny który może być uszkodzony... Po chwili jak wyłączy się światło...
W sprawie bezpieczników zerknij tu : http://www.autogenius.info/pl/ford-focus... , jeżeli różnią się to sprawdź każdy bezpiecznik po kolei. Czy masz wszystkie "biegi" wentylatora nawiewu ? Sprawdź oporność cewki sprzęgła klimatyzacji i wyłącznik termiczny umiejscowiony na sprężarce. Przeczyść wszystkie kostki połączeniowe od sprężarki.
Abstrahując od temperatury zwróć uwagę na sposób montażu. Bo jeśli chcesz lutować, to taka temperatura bezpiecznika jest powyżej temperatury topnienia zwykłego lutu.
Sprawdź silnik nawiewu może się zaciera.
Bezpiecznik termiczny - wymieniałem u siebie w identycznym przypadku.
Wszystko ładnie tylko, że niedokładnie, (pomijając fakt naprawy). Zaczynając od początku dla takich laików jak JA. Tak jak poprzednik napisał, po zdjęciu piór wycieraczek i zdemontowaniu plastików podszybia, wyciągamy akumulator, filtr pyłkowy. Teraz zabieramy się za wymontowanie obudowy filtra pyłkowego, gdy to mamy porozbierane na środku autka mamy...
Wyciągnąłem panel sterowania nawiewu i raczej tam jest wszystko w porządku! Nadmienię tylko że sprawdzałem też bezpiecznik termiczny przy wentylatorze ale on jest w porządku tylko tak myślę że jakby był spalony to wentylator by nie pracował w każdym położeniu pokrętła tylko na 4 zakresie?
Dzięki bardzo za odpowiedz odnośnie temperatury opornicy.Acha jeszcze jedno czy można zrobić przemyczkę z drutu stalowego,czy musi być bezpiecznik termiczny?,jak termiczny to o jakiej wartości?.Zgóry dzięki.
Ten rysunek nie bardzo odzwierciedla rzeczywistosc.Zawziołem sie udało mi sie dotrzec do tego opornika,i nalezy to zrobi wen sposób: 1.Zdemontowac osłony głosników na podszybiu z lewej i prawej strony,sa na zatrzaskach. 2.Zostana odsłoniete sruby ktore nalerzy odkręcic (wkrętak z gwiazdką) 3.Zdemontowac podszybie ciagnac je najpierw do tyłu samochodu,a...
Szukasz nie tu gdzie trzeba, rezystor jest przykręcony do obudowy dmuchawy (obok akumulatora) i wpięta jest weń kostka. Uszkodził ci sie na 100% bezpiecznik termiczny (takie coś matalowe, podobne do diody prostowniczej przymocowane do rezystora), możesz go kupić w sklepie elektronicznym, ewentualnie zastąpić zwykłym drutem, ale jeśli wtedy zatrze sie...
Witam Podepnę się pod temat, a mianowicie - wracam właśnie od mojego essiego wyjałem stary bezpiecznik termiczny bo był spalony- na dodatek ktoś go zwarł kawałkiem drutu i chodziło do czasu ... właśnie ... dzis wymieniłem na nowy bezpiecznik ale żadnych efektów - dmuchawa nie działa na żadnym biegu - świeci sie tylko lampka od klimy. U mnie bezpiecznik...
Witam W moim Scenicu przestał działać zarówno nawiew jak i ogrzewanie. Postanowiłem więc wymontować silnik nawiewu z turbiną żeby sprawdzić go za pomocą zasilacza serwisowego. Okazało się, że jak najbardziej działa. Następnie wymontowałem opornik dmuchawy i zauważyłem, że bezpiecznik termiczny (216 stopni Celsjusza) jest rozwarciem (sprawdziłem to omomierzem)....
witam. wymieniłem bezpiecznik termiczny na 10A 142 st. i okazalo się że tranzystor też padł, wstawiłem BUZ11 i działało ale BUZ11 upiekł się po kilku minutach. Co dalej??
Ulokowanie tego elementu wydaje się takie jak by miał robić za czujnik temperatury albo jakiś bezpiecznik termiczny aczkolwiek zapewne mogę się mylić. Dodaj wyraźniejsze zdjęcie w większej rozdzielczości oraz tył płyty może ma jakieś oznaczenia i kto wie może idzie dokupić taką sprawną za nie wielkie pieniądze.
Jeżeli działa 4 bieg to prawdopodobnie uszkodzony jest bezpiecznik termiczny w regulatorze rezystorowym. Miałem to samo w swojej astrze G. O miejscu połozenia regulatora koledzy pisali wyżej - zależy czy klimatyzacja Behr czy Delphi.
sprawa prosta bezpiecznik termiczny w wentylatorze, odkrecasz schowek nad nogami pasazera i tam masz silnik dmuchawy szukasz kostki do której wchodza kable wyciagasz ja i zakładasz naowy bezpiecznik albo wlutowujesz zwykły drut i smiga
Witam, potrzebuję pomocy. Chciałbym się upewnić co takiego wyciąłem z pojazdu? Wydaje mi się, że to jakiś bezpiecznik termiczny ale nie mam pewności. To to siedziało razem z trzema opornikami spiralnymi. Obwód w tym jest przerwany. Usterka: nie działa silnik nawiewu w żadnej pozycji. Z tego co się daje odczytać na tym elemencie: MICROTEMP EEEAOA G4A01...
Ponawiam prosbe o pomoc.Zmienilem cala dmuchawe chodzilo bez problemu.Rano kiedy odpalilem auto znow wentylator chodzil na najwyzszych obrotach przejechalem kawalek odprowadzilem syna do przedszkola i ku mojemu zdziwieniu kiedy odpalilem znow auto bylo normalnie.Dzisiaj rano to samo po odpaleniu na maksa wentylator mimo ze byl ustawiony na pozycje 1...
Witam wszystkich :) Z góry przepraszam jeśli był taki temat - ale w tych postach, które przejrzałem nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Otóż jesienią przestałą działać mi regulacja nawiewu i nie włączała się klimatyzacja, działały tylko maksymalne obroty dmuchawy ale klima i tak nie startowała - dzięki między innymi temu forum dowiedziałem się,...
Więc tak. Wymieniłem bezpiecznik termiczny w opornicy i wyczyściłem wszystkie łącza i inne rzeczy. Dmuchawa dalej nie działa na 4 biegu. Kupiłem nowa opornice tyle tylko, że niestety nie taką sama jak mam w swoim aucie bo różniła się stykami w kostce ale wygląda wizualny taki sam. Po jej zainstalowaniu działał 1,2,4 bieg 3 ni w dechę. Wydaje mi się,...
ok,to zajrzę jutro za widoku,spróbuję go podłączyć na krótko(najpierw sprawdzę czy dochodzi w ogóle do niego prąd) i jak nie działa to zapewne wina wentylatora? Dodano po 7 bo wszyscy piszą że zazwyczaj uszkadza się bezpiecznik termiczny w opornicy,nie wiem nawet jak to wygląda,czy to któraś z tych "sprężynek" w opornicy?jeśli tak to czy można to zdiagnozować...
Na poczatku zaznacze ze z autami mam malo do czynienia.Znajomy poprosil mnie zebym mu wykombinowal plynna regulacje obrotow silnika nawiewu w nissanie chyba primierze(stary model z poczatku lat 90).Obecnie cos mu przestalo chodzic z tym nawiewem,twierdzi ze sam silnik musi byc dobry bo sprawdzal go na krotko i dzialal..Wszystko cacy tylko ile taki silniczek...
miałem cichą nadzieje że to nie silnik, po podłączeniu do akumulatora śmiga aż miło, a jak go podłącze na swoje miejsce to nawet nie drgnie. podłączyłem też silniczek od wentylatorka zasilacza komputerowego w miejsce silnika nawiewu i ten mały silniczek zasuwa jak trzeba :| . już mi sie pomysły kończą... na forach pisali że jak działa tylko na 4 prędkości...
Witam. Mondeo 1994 r. 16 V, MkI. Chodzi o znamionową moc dmuchawy http://img205.imageshack.us/img205/1815/... (źródło: http://img205.imageshack.us/img205/7461/... http://img205.imageshack.us/img205/51/re... (źródło: http://img205.imageshack.us/img205/9325/...
Dzięki za odpowiedz ;) ale jak możesz to rozwiń swoją wypowiedz 172-185C to zakres temperatur czy czy nazwa bezpiecznika? Pozdrawiam Bartek.
128 stopni
Spalony bezpiecznik termiczny rezystora dmuchawy.
Bezpiecznik termiczny jest w rezystorze we wlocie powietrza. Podnieś maskę, rozkręć wlot powietrza do kabiny, zaglądnij tam i zlokalizuj opornik nawiewu, wyjmij go i mu się przyglądnij. Bezpiecznik termiczny wygląda jak metalowy opornik. W środku przy określonej temperaturze przepala się połączenie.
Poczytaj sobie w googlach o bezpieczniku termicznym zabezpieczającym opornicę nawiewu.
Zatkany filtr lub wybite łożyska w silniku dmuchawy. Przy dużym prądzie jaki dmuchawa pobiera przy pracy na biegu bezpośrednim następuje w takim przypadku ustawienie wirnika pod kątem i w rezultacie wirnik może nawet ocierać o stojan. Ale jeżeli pada bezpiecznik termiczny to stawiam na filtr. Zwróć uwagę że moduł jest umieszczony w strumieniu powietrza...
Pewnie spalił się bezpiecznik termiczny.
Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Nie pamiętam , czy tam jest zespół rezystorów dmuchawy czy sterownik . Jeżeli to pierwsze,to nie dioda tylko termik / bezpiecznik termiczny/ ale gdy on padnie to jest jeden najszybszy bieg.
Witam. Z doświadczenia wiem, że po usunięciu skutków nie szuka się przyczyny. W jakim stanie jest filtr przeciwpyłkowy w twojej Xsarze? Zatkany filtr jest podstawową przyczyną uszkodzeń termicznych regulatorów (jakiekolwiek by one nie były). Co do schematu - nie ma jednego schematu do wszystkich Xsar I. Co do bezpiecznika termicznego w układzie z płynną...
Opornica przy dmuchawie a dokładnie bezpiecznik termiczny
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Opornik dmuchawy tak jak napisal kolega milejow,przepalony bezpiecznik termiczny na opornikach, przyczyną palenia się bezpiecznika jest stary i zabrudzony filtr kabinowy, brak dostatecznej ilości powietrza do nadmuchu.
Witam czy wie ktos jaką wartość ma mieć bezpiecznik termiczny w dmuchawie (nawiew wnętrza samochodu) Pozdrawiam Piotr
To oznaczone strzałką kupisz w elektronicznym sklepie , nazywa się bezpiecznik termiczny.
Opornica wraz z bezpiecznikiem termicznym znajduje się przy silniku nawiewu / dmuchawy/.
Bezpiecznik termiczny sprawny?
Masz uszkodzony bezpiecznik termiczny który znajduje się przy opornikach redukcyjnych, wystarczy go zmostkować. Wcześniej trzeba sprawdzić czy ma przejście . W oświetleniu padła żarówka (chyba jest jedna).
Chłopie, pojedź do jakiegoś elektryka nim spalisz pół auta. Teraz to naprawdę nie wiemy co zepsułeś. Pewnie ten bezpiecznik termiczny w złym miejscu dałeś. Zaraz naprawdę uszkodzisz pokrętło z włącznikiem.
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Jest tylko jeden bezpiecznik termiczny.
nawet nie szukaj przekaźników do świateł, ich po prostu nie ma w tym modelu. jeśli bezpieczniki są OK i napięcie dochodzi do włącznika świateł to najprawdopodobniej wypaliły się styki w przełączniku od "długich" lub mijania (długie i drogowe to to samo więc nie wiem co miałeś na myśli pisząć post). w nawiewie prawdopodobnie masz przepalony bezpiecznik...
Może nie wentylator tylko bezpiecznik termiczny chyba ze jesteś pewien ponieważ podałeś napięcie na krótko
Pytanie tylko czy nie uszkadza bezpiecznika "samochodowego" od obwodu nawiewu, no i dlaczego właśnie termiczny nie zadziałał przy takiej temperaturze opornicy. Lekko zmodyfikowany schemat: https://obrazki.elektroda.pl/8149540000_...
Już do znudzenia. Uszkodzony bezpiecznik termiczny 'microtemp'
Witam. W moim scenicu mam słaby nawiew na wszystkich biegach, a w dodatku na ostatnim biegu głośno burczy. Proszę o pomoc. Czy to może być wina bezpiecznika termicznego ?
Może być jeszcze uszkodzony bezpiecznik termiczny wszystko idzie sprawdzić miernikiem
Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską silnika, w układzie jest też drugi przekaźnik pracy wentylatora chłodnicy. Oznaczenia są na pokrywce skrzynki bezpieczników. No i rezystor dmuchawy do sprawdzenia /w nim jest bezpiecznik termiczny - Ford 1311115.
a czy na tym jak to nazwałeś badziewiu jest bezpiecznik termiczny...takie cóś podobne do opornika.........
witam. jest na forum wiele tematów odnośnie dmuchawy/nawiewu w asterce I generacji ale nigdzie nie moge znaleźć jaki parametry ma bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy tzn. na jaka temperatura powinien być
może być a tam jest elektroniczny czy na opornikach? Jak 4 biegi to na opornikach. Jeżeli padł bezpiecznik termiczny to do wymiany wentylator. Możesz też zmostkować bezpiecznik termiczny, ale robisz to na swoją odpowiedzialność. Jak na razie nigdy nie słyszałem aby po takim zmostkowaniu coś się stało z pojazdem.
to nie dioda tylko bezpiecznik termiczny, kupisz w sklepie elektronicznym, prawdopodobnie zaczyna ci ciężko chodzić silnik nawiewu więc się przepalił.
Troche czasu minęło od ostatniego postu, ale z dumą muszę się pochwalić że udało mi się naprawić nawiew. Uszkodzony był bezpiecznik termiczny znajdujący się w opornicy, a nie tak jak sądziłem że przewód. Koszt naprawy wyniósł tyle ile koszt elementu czyli 4zł + 40 minut roboty.
to nie jest rezystor tylko bezpiecznik termiczny
Często uszkodzeniu ulega bezpiecznik termiczny na opornicy i też będą tylko max obroty wentylatora. Już w niejednej opronicy wymieniałem (właśnie od opla astry) po uprzednim jej sprawdzeniu naturalnie i nie trzeba oczywiście kupować nowej a wystarczy wydać około 2zł na nowe zabezpieczenie. Naturalnie trzeba również sprawdzić czy silnik dmuchawy jest...
Witam. Jakieś 2 tygodnie temu przestało dmuchać z kratek nawiewu. Rozgrzebałem układ tranzystora sterującego nawiewem (doradzono mi co i jak na forum modelu KIA Sorento I) i okazało się, że padł bezpiecznik termiczny. Udało mi się znaleźć zamiennik i przelutować go. Po ponownym podłączeniu wszystkiego nawiew pochodził może ze 2 minuty. Czy jesteście...
A pracuje na najwyższym biegu? Sprawdź bezpiecznik termiczny na rezystorze dmuchawy, oraz podstaw regulator nawiewu. (to pokrętło regulujące moc)
Czy posiadasz jakąś próbówkę żeby sprawdzić czy dochodzi napięcie na kable które są włączone do silnika .Jeżeli tak to włącz zapłon i sprawdż czy dochodzi po przełączaniu na poscczególne biegi. Jeżeli nie spróbuj zmostkować bezpiecznik termiczny.
ja też tak miałem więc radzę spróbować z bezpiecznikiem termicznym albo całym rezystorem zawalczyć albo faktycznie może coś nie łączy...
temat rozwiązany, bezpiecznik termiczny poszedł, czyli standardowo przy tych objawach za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje ;)
jest to bezpiecznik termiczny, przeczytaj na ile stopni jak kupisz nowy (w sklepie elekrycznym lub elektroniczym) zamontuj tak jak był umieszczony stary
Zdjęcie musiałeś robić "Zorką" , takie niewyrażne. To sie nazywa"opornica" lub zespół oporników. Natomiast takie "coś" w kształcie diody to bezpiecznik termiczny. Kupisz w każdym elektroniku lub sklepie z częściami AGD.
Fiat panda 2004 r. Bezpiecznik termiczny jest za schowkiem i za tunelem dmuchawy. Widoczny jeśli przekrecisz na 'nawiew wewnetrzny' ciężko się dostać i odkręcić jedna srubke 5.5
Na wentylatorze we wtyku są oporniki. Jest tam też bezpiecznik termiczny, pewnie spalony. sprawdź go.
Padł bezpiecznik termiczny na zespole rezystorów regulatora prędkości silnika nawiewów wnętrza. Wymontuj go, idz z nim do większego sklepu elektronicznego. Powinni taki mieć. Zagnieć nowy na rezystorach i po kłopocie.
bezpiecznik nawiewu bezpiecznik termiczny laguna bezpiecznik nawiewu
pomiar rezystywności gruntu apollo kamera skoda fabia instrukcja obsługi
renegade radio schemat skutera elektrycznego
Scania LNG, kod BMW 1245206 – zwarcie wtryskiwacza cylindra 5, SPN 1245 FMI 06 Kompatybilność pilota Came z napędem Hörmann