Narysowane podłączenie jest złe kiedy podłączysz pod 1 i pod kropkę zasilanie spowodujesz zwarcie wyłącznikiem chwilowym. Jeśli taki duży prąd popłynie to może warto wymienić przewód zasilający na grubszy. Z życia wiem ,że w miejsce bezpiecznika trafi kawałek drutu. Te prostokąty na schemacie to gniazda.
Sprawdź czy wszystkie bezpieczniki po sprawdzeniu trafiły na swoje miejsce , a nie o bok w puste gniazdo .
Jeśli lampy się nie żarzą a włożony jest dobry bezpiecznik to znaczy że masz trafione trafo sieciowe :(
Wyciągaj kolejno bezpieczniki, aż trafisz.
Kolega niech sprawdzi czy ma napięcie zasilania na kablach do radia. U mnie tak raz było świeżo po montażu , że radio se grało i nagle zgasło... . Jak się okazało to szlag trafił bezpiecznik w instalacji. Po wymianie bezpiecznika radio hula dalej, ze aż miło. :)
Witam. posiadam golfa IV 1.6Sr 1998r dzisiaj przeglądając bezpieczniki trafiłem na jeden przepalony a mianowicie bezpiecznik nr 35 /30A opis (gniazdo przyczepy) próbując go wymienić odrazu się przepala za każdym razem, dodam że nie posiadam żadnej wtyczki do przyczepy. I moje pytanie gdzie mogę szukać zwarcia lub co może być jego przyczyną?
Proponuję odłaczyć kolektory stopni końcowych od zasilania. Pomierzyć tranzystory, może są uszkodzone. Jeśli po odłączeniu kolektorów nie uszkodzą się bezpieczniki, należy pomierzyć napięcia. Trafisz co jest uszkodzone. Przypadkiem nie zamieniłeś miejscami tranzystorów?
Jak ty to liczysz - 1 string to dwa panele czyli 2 x 37,12 czyli 64,24V i masz takie 4 pary, które łączysz równolegle a tam już napięcie się nie zmieni. Z każdego stringu (po dwa panele) kable plus i minus ciągniesz do bezpiecznika/bezpieczników czyli przy bezpiecznikach masz 4 kabelki plusowe i 4 minusowe. Przez jeden taki kabelek popłynie prąd 13,8A....
Wyjęty bezpiecznik nie trafił spowrotem w swoje miejsce.
Co nie działa po przepaleniu bezpiecznika? Zamiast niego podłącz zwykłą próbówkę z żarówką na zwarciu będzie świecić, wtedy odłonczj odbiorniki jak zgaśnie to trafiłeś.
po wlutowaniu tranzystorów mocy znów to samo. Pali bezpieczniki. Albo trafiłeś na jakieś "malowanki", albo zamieniłeś miejscami tranzystory, albo jest zwarcie do radiatora, albo czegoś nie sprawdziłeś. Która opcja z powyższych jest trafna, możesz tylko Ty sprawdzić.... :(
Na początek sprawdź bezpiecznik. Później można szukać dalej. Bezpiecznik trafiony. Dzisiaj wymienię i dam znać.
Wstaw zamiast bezpiecznika żarówkę "przy zwarciu będzie świecić", potem rozpinaj obwody, jak zgaśnie to trafiłeś na ten ze zwarciem. :wink:
Sprawdzałeś na żarówkę 5w ? Przygotuj sobie żarówkę z dwoma przewodami, trzeba przylutować aby dobrze łączyło. Oczyść klemy załóż po między + a akumulator żarówkę z przewodami, tak aby klema była dalej podłączona tylko przez żarówkę, podłączasz klemę z powrotem czekasz z 10 min aż wszystko się uśpi. Odłączasz klemę zostaje przez żarówkę, jeśli się świeci...
Jakbyś trafił przewód to miałbyś trochę też fajerwerków oprócz bezpiecznika, więc raczej samego przewodu nie trafiłeś, tym bardziej, że powinien być głębiej niż kopałeś. Co do gwarancji, to jak najbardziej należy ścigać developera, ale czy uzna? Zależy co jest w umowie.
Witam serdecznie. Sprawdz na początek bezpieczniki.
Już wszystko wiadome. Mały bezpiecznik szlak trafił. Lampka świeci w drzwiach kierowcy, centralny działa jak należy.
Ewentualnie jeśli wyciągałeś bezpieczniki to czy trafiły ponownie na swoje miejsce .
dzis wyjelem wszystkie bezpieczniki trafiłem na zasilanie radia jeszcze. Z 0,29 zeszło do 0,19 ale radio mam na stałym plusie zsilane....
Zanim wywali bezpiecznik, szlag trafi wszystko. Bezpieczniki są za wolne. Połączenia równoległe są zabronione!!
Odpiąłem stronę stronę wtórna. Są tam 3 odczepy przełączane włącznikiem jako 12/24V Trafo nawet z odpiętą strona wtórna po podłączeniu do sieci cicho strzela i po chwili wylatuje zabezpieczenie. No to ma zwarcia międzyzwojowe. Nie ma cudów, jak odejmiesz wtórną od klamotów a pierwotną podłączysz do sieci to nie ma szans, że nie zadziała. Może wybijać...
A nowy wirnik kupiłeś w sklepie firmowym, czy najtańszy jaki się trafił? A co z iskrzeniem na szczotkach, choć jak bezpiecznik zaraz rozłącza, to pewnie nie ma czasu na obserwowanie iskrzenia.
Jak na razie wlutowałem 1N4148, rezystory (jeden nie trzymał normy), kondensatory z elektrolitem stałym (parę nie trzymało normy), tranzystory, i niektóre elektrolity (2 też nie trzymały normy). Normę mam na myśli 10% tolerancji. Z widocznych elementów padół tylko bezpiecznik, traf jeszcze nie rozbierałem
A sprawdziłeś czy są dobre ? Czy chcesz wymienić na chybił-trafił? Generalnie możesz założyć zwykłe bezpieczniki 1A i 10A jeśli wymiarami będą pasować.
Co prawda powinny się tam znaleźć bezpieczniki 6,2 W Eltronie 60 w żadnym miejscu nie ma bezpieczników o wartości 6.2A. Naukę Koledzy zaczyna się w szkole, a dopiero potem bierze sprzęt do naprawy. Oj nie chciałbym trafić na takich serwisantów :(
Przed wyjazdem z działki wyłączam zasilanie wyłącznikiem głównym a gdy je przywracam to w zależności od tego na jaką część okresu trafię, bezpiecznik wyzwala lub nie. Tak powinien to sprawdzić autor.
Okazało się że faktycznie bezpieczniki były trafione. Dziękuje za pomoc wszystko działa. Pozdrawiam
Podłącz amperomierz i wyciągaj kolejne bezpieczniki, może trafisz.
U mnie był więc ja tutaj zbytnio nie pomogę ale pamietam, że to był bardzo cienki kabel. Jesli masz watpliwości co do koloru to możesz spróbować podać masę przez bezpiecznik-jeśli nie trafisz to upali bezpiecznik.
OK, powymieniałem elki, wymieniłem spalony tranzystor, podłączyłem końcówkę do zasilania, wkręciłem, bezpiecznik, włączyłem... i cyk. Znowu bezpiecznik szlag trafił :cry:
Pan który udzielił pierwszej odpowiedzi trafił. Bezpieczniki znajdują się koło lewej nogi i pod maską.
Miernik w dłoń, i sprawdzaj, która dioda ma przebicie;) Skoro bezpiecznik znowu trafił szlag, to poszukaj przyczyny, czy nie ma żadnych zwarć itd. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Monitorek jak w temacie.Po spalonych kilku bezpiecznikach trafiłem na pozystor.Po wymianie pozystora,HOTA i kilku elektrolitów, moniek próbkuje TZN.cyka przetwornica, co dziwne wysokie napięcie jest , nie świeci lampa kineskopu.Z przetwornicy wszystkie napięcia są prawidłowe, łącznie z tym 6,3V które zasila lampe. Nie wiem co jest...
no i bingo, ale nie do konca :) Bezpiecznik trafiony w punkt. Amiga sie odpala, miga dioda CD i nawet plyte obraca. ale Nie wyswietla sie zegar na froncie. bede musial poszukac napiecia no i na razie zlacze frontowe mam zrobione na kabelkach na tym popsutym zlaczu, Teraz mam drugi temat, ale nie wiem czy ktos tutaj ma wiedze , jak nie bede kombinowal...
Z tego co piszesz podła centralka albo bezpiecznik szlak trafił.. Masz orginalny czy dorabiany centralny ? :D
Uklad miekkiego startu jest potrzebny do trafa ktore podczas wlaczania wywala bezpieczniki jakie by one nie byly. Ale to dotyczy traf o mocy >500W choc sa wyjatki. Niektore trafa po prostu sa paskudnie zaprojektowane i potriafia wywalac bezpieczniki maja c moc 300-400W. Na pewno miekkiego startu nie potrzebuje trafo 100VA.
Na małych centralkach zależnie od typu centrali. Na AG 50 "odwalało na uszkodzenie" a potem jak się kilku delikwentów trafiło to bezpiecznik cewkowy się roztapiał i podawał sygnał na alarm dla konserwatora. Na małych Platano-podobnych nie ma tej rzeczy. Dopóki zwarcie trzyma to na numerze jest zajętość po wybraniu ale "odwalenia na uszkodzenie " nie...
To czeka cię szukanie nowego wsadu. https://cebula.online/nowa-metoda-modyfi... Trochę się rozejrzałem i trafiłem na coś takiego. Można sprawdzić bezpieczniki na BMS. Odkręcasz te śrubki na spodzie i zaraz obok baterii płytka do sprawdzenia.
kolega wyzej dobrze mowi...zgadzam sie tym...potem bym wyciagał po koleji bezpieczniki i trafisz co Ci bierze prad z aku...
rozebrałem tego laptopa ale nie znalazłem bezpiecznika chyba trafi na serwis może mi ktoś przy okazji polecić dobry serwis w katowicach lub w bliskiej okolicy
A do sprawdzenia co pobiera prąd (jeżeli pobiera) to wyjmuj bezpieczniki i trafisz na to co bierze za wiele oczywiście z podłączonym w szereg amperomierzem.
W skrzynce bezpieczników pod maską gruby fioletowy kabel to 50 łatwo go trafisz jest też bezpiecznik.
To jakiś szajs... Chyba że został przegrzany na słabym styku i szlak go trafił... Może..
Idź tropem pomiarów i diagnostyki a nie tropem domysłów. Jeżeli nie masz podstawowych przyrządów pomiarowych/diagnostycznym to udaj się w miejsce gdzie je posiadają. Szukając na chybił trafił możesz wymienić całe auto zamiast np.spalonego bezpiecznika.
Witam, Piaggio Liberty 200 rok produkcji silnik 150 cm3 tzw. Leader (montowany w innych Piaggio np Vespa) pwnie to samo co 125cm3. Przyszedł czas na odpalenie skutera i ... akumulator, który ładowałem w domu przez zimę dał radę, ale po kilku minutach ładowanie na zaciskach - na maksymalnych obrotach ok. 13,5V a na wolnych 12V z kawałkiem i spadało....
Ja zrobił bym tak ; włączył w obwód miernik ( A ) i zobaczył ile amper pobiera na postoju przy wyłączeniu wszystkich odbiorników , Później albo to będzie samoczynne rozładowanie akumulatora lub wyciągał kolejno bezpieczniki obserwował amperomierz , Jak trafisz na bezpiecznik złodzieja pobór prądu spadnie ,
Najprawdopodobniej trafiłeś na kiepskie tranzystory. W sprzedaży jest wiele podróbek.
Tylko ty widzisz uszkodzenia i tylko ty możesz coś poradzić ale jest prosty sposób. Podłącz amperomierz, ustaw na 200mA i po kolei wyciągaj bezpieczniki aż trafisz na taki co po wyjęciu spowoduje spadek poboru prądu.
Jak nie wiesz to włóż bezpieczniki we wszystkie puste pola, może trafisz
Witam. Trafiłeś na wadliwy kondensator, który ma otwarty "bezpiecznik" ( te nacięcia na górze obudowy). Wymień na nowy. Dodatkowo zmierz napięcia na kondensatorach filtrujących zasilanie C7 C9 (te na 50V). Jeśli jest powyżej 50V, trzeba zmniejszyć napięcie transformatora Pzdr.
Administrator jest bardzo chętny pomóc, lecz powiedział, że niestety sam muszę do zlokalizować i wtedy sie tym zajmą. W sumie logiczne, też bym tak zrobił. Określ czy dźwięk jest ciągły, i czy sąsiedzi też go słyszą. Jeżeli tak, łatwiej będzie ich przekonać do testów. Po kolei będziesz wyłączał bezpieczniki w mieszkaniach sąsiadów (mieszkaniami) i...
Linia opadająca w lewo - charakterystyka wynikająca z oporności włączenia; linia pozioma na górze - ograniczenie prądu (taki największy ten tranzystor potrafi przepuścić); linie opadające w prawo - ograniczenie dla bezpieczeństwa tranzystora. Z tego wynika, że przy pełnym włączeniu tranzystor może przewodzić około 130A przez 10ms. Napisana jest: 125...
czy do tej instalacji potrzebne jest uziemienie i jakieś zabezpieczenie bezpiecznikami. Wszystko co może trafić piorun dobrze jak ma uziemienie. Wszystko co jest podatne na zwarcia dobrze jak ma bezpieczniki i w PV dodatkowo SPD. ;) Panele będą na ziemi i reszta akcesoriów też . Napisz mi jakie i gdzie dać te bezpieczniki i jakiej wielkości. Nic na...
na 100% odwrotnie! tam jest taka dioda w CB radiu zabezpieczajaca przed głupotą ludzką i zwiera Ci zasilanie -dlatego przepala się bezpiecznik!! Jeżeli zamiast bezpiecznika wstawisz drut to diodę też szlag trafi oraz Twoje radio!! Ale za to poczujesz miła i upojna woń spalenizny!!!!Żarówka bedzie swiecić czy wepniesz ja plusem do oprawki a minusem do...
Dużo zależy od tego, gdzie go zostawił instalator centralnego zamka. Szukaj w okolicach fabrycznych bezpieczników. A trafisz na niego po przewodach centralnego wychodzących z drzwi kierowcy. Po drodze odnajdziesz też moduł c.z. Wartość bezpiecznika 15A (niebieski). Taki przynajmniej ma większość gotowych zestawów.
Odłącz od instalacji,jeżeli się rozładuje to kupujesz nowy. Jeśli nie to problem w instalacji,mierzysz prąd jaki pobiera auto i odłączasz po koleji bezpieczniki jak trafisz na właściwy to prąd spadnie Ci do 0
1. To, że jest to obwód obsługiwany przez laików. 2. To, że w Europie produkuje się wiele urządzeń o poborze prądu powyżej 13A. 3, To, że jest mnóstwo urządzeń z przewodem połączeniowym zakończony a obu końców wtyczką (nie tylko do zasilacza komputerowego). Więc taki przewód z bezpiecznikiem 13A może trafić do urządzenia gdzie powinien być bezpiecznik...
Potwierdzam kolegę Gsm_michal. Miałem 3 przypadki z MpX200 - we wszystkich trafiony bezpiecznik.
Odpinasz jedną klemę w akumulatorze (sugeruje ujemną :D) i wpinasz amperomierz. Wyciągasz kolejno bezpieczniki, aż trafisz ten, po którego wyjęciu prąd spadnie. Jak nie trafisz - napisz. Chiba, że to nie za duży pobór, tylko problem z akumulatorem.
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
Witam. Kupiłem IRF530 bo 520 nie było, wsadziłem i lipa bezpiecznik szlak trafił. Wsadziłem 2 podłączyłem i także szlak go trafił, wróciłem do 2sc196 i nadaje tylko kiepsko. Ludziska mówią że lepiej bez wzmacniacza mnie słychać. Co jest nie tak ?
Softstarty lub falowniki do silników. A i tak możesz trafić na zbyt słabe zabezpieczenia.
A jaka może być przyczyna ze grzejnik chwile pochodzi i wyrzuca zabazpieczenie termiczne i pierwsze żeberko jest wyraźnie cieplejsze niż reszta ? Grzejnik był rozbierany i przewracany. Czy olej mógł się przelać nie tak jak powinien ? Czy bezpiecznik szlak trafił i wybija przy np 80 stopni ?
wężyki też powymieniane Co mają wężyki do prądu ? Jedyny sposób, podłączyć miernik i wyciągać bezpieczniki, aż trafisz na ten z którego zasilane jest to "coś" co pobiera prąd. Chyba że to "coś", "ktoś" podłączył nie fachowo, tj. bezpośrednio z akumulatora, wtedy odłączać wszystkie "podejrzane" kabelki od niego.
Witam, Renault Laguna III 2,0 dCi Dziś sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki. Trafiliśmy na coś takiego (zaznaczone czerwonym kółkiem). Nie spotkałem sie z takim oznaczeniem. Wygląda OK ale nie przewodzi ani nie pokazuje oporu. Ktoś powie co to jest? https://obrazki.elektroda.pl/4746229900_...
Nowe kangoo -umiejscowienie filtra kabinowego [kto wymieniał to wie] i skrzynki bezpieczników
Aha czyli bolców w gniazdkach nie będę podłączać oraz żyrandola bo kolega powyżej twierdzi że jest to nie trafione...
Ta blaszka to płytka mikowa musi być bo spali się antenka w magnetronie. Bezp. 700mA może być uważaj na kondensator może być na nim kilka tysięcy Volt nawet kilka godzin po wyłączeniu kuchenki. Albo się tak trafiło podmień zobaczysz, albo padło coś jeszcze i będzie zwarcie.
2.0 dci mam tu 11 sztuk , wziąłem pierwszy z brzegu .
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
To pierwsze jak dobrze wskazałeś to kondensator, o pojemności 224 czyli 22x10^4pF=0,22uF na 400V. To drugie też trafiłeś to bezpiecznik.
Jak w temacie Citroen c 5 z 2010 nie działa klimatyzacja. sprężarka się nie włącza. Możę jakiś schemat ktoś ma? bezpieczników, przekaźników. Proszę o pomoc. do roku 2007 coś mozna znaleźć a do tej nowszej wersji nie mogę nic trafić.
Podłącz w szereg przy akumulatorze amperomierz i zobacz czy na wyłączonych wszystkich urządzeniach masz jakiś niekontrolowany pobór prądu. Jeżeli tak, to wypinaj kolejno bezpieczniki aż trafisz na obwód, na którym występuje pobór a następnie dokładnie go przeanalizuj i usuń ewentualne usterki.
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
sprawdz zasilanie 138 volt i wymien w ciemno 9,1 nF no i pewnie trafiony bezpiecznik 630 mA
Polecam wymienić przerywacz bimetalowy na przerywacz elektroniczny. Najprościej od starych samochodów do lat 2000, bo nowsze mają zazwyczaj rozwiązania inteligentnej skrzynki bezpieczników. Nowe przerywacze elektroniczne ze sklepu mogą trafić się bardzo kiepskiej jakości. Warunek to konieczność dorobienia przewodu masowego do zacisku 31 przerywacza....
Jakie jest Wasze zdanie w temacie bezpieczników S301 montowanych poziomo? Czy łuk elektryczny trafi do gasików? Ręcę opadają... Wyłącznikowi "zwisa" w jakiej pozycji będzie - pionowej, poziomej, bocznej ustalonej, czy "69". Podobnie jak stycznikom i reszcie aparatury lączeniowej, gdzie czynnikiem gaszącym łuk jest powietrze w komorach.
Jeden układ jest do 2.5kVA. Czyli jak podłącze to zgodnie z tym co powiedziałeś to będę mieć + - oraz masę tak?? Tylko, że z tego co pamiętam to właśnie takie łączenie uzwojeń nie prowadziło do podwojenia wydajności prądowej, tylko do napięć symetrycznych +/-/masa. A czy można spróbować kaskadę miękkich startów?? Nie doprowadzi to do jakiegoś uszkodzenia??
Myślę że sprawa jest prostsza niż owi fachmani szukali am na parowniku znajduje się termostat odmrażania z bezpiecznikiem trafiłem już na dwie takie awarie te same objawy w moim przypadku uszkodzony termostat bimetaliczny znajdujący się w obudowie prostokątnego plastiku wygląda jak kondensator zalany jakąś żywicą (nierozbieralne)Lecz mając pewność po...
Nadal nie wiadomo co robi zwarcie, z pomiarami RSN to trochę na skróty droga. Pierw pomiary obu gałęzi zasilaczy symetrycznych, bo nie wiadomo który robi zwarcie, dodam iż oba napięcia symetryczne zasilają układ RSN, wyższe 58 z haczykiem jak i niższe 32 z haczykiem), może między nimi być też jakaś anomalia. Pomiar mostków z kondensatorami odsprzęgającymi...
Na pewno jeśli zamiast BSM L04 włożysz BSM L02, będą chodziły Ci cały czas wycieraczki, ale samochód odpali. Wg mnie z B3 i B5 będzie podobnie. Na pewno wkładając niższy numer, coś nie będzie działało. Ostatnio ktoś pisał, że BSM R9 nie jest zamienne na BSM R9 z innym numerem katalogowym. Ale coś mi to nie pasuje, albo trafił na uszkodzone, albo z wybrakowanym...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Dziękuję bardzo za pomoc. Niestety samemu nie poradziłem sobie. Sprzęt trafi do serwisu. Pozdrawiam
Nie ma sprawy, mnie też dopiero teraz oświeciło że nadmierna rezystancja szeregowa linii ACDET może pojawiać się już wcześniej, gdzieś na gnieździe bezpiecznika. Mimo że na kondensatorach głównych było poprawne napięcie (pewnie też bez żadnego obciążenia). Mam tylko wyrzuty sumienia że naraziłem Ciebie na koszt zakupu tego UPC1237HA, mam nadzieję że...
Na płycie z przekaźnikami są na dole 3 bezpieczniki pierwsze dwa od lewej są odpowiedzialne za dodatkowe wtyczki . Problem rozwiązany :) Dziękuję za pomoc, podpowiedz była trafiona, tylko bezpiecznik u mnie był u góry płytki z bezpiecznikami . Dziękuję :)
On się boi nie o esa tylko zdrowie elektryka. No chyba że bada grunt jak to samemu zrobić i zaoszczędzić kilka złotych. Rozplombowanie tak musisz zgłosić choć w tauronie podchodzą do tego dosyć luźno. Chyba że ja na takiego człowieka trafiłem.
sprawdż jeszcze napięcie na kondensatorach po mostku prostowniczym,często zdarza się uszkodzenie prostownika(moduł tyrystorowo-diodowy w starszych konstrukcjach osobny w nowszych często zintegrowany z IGBT)ewentualnie po drodze moze byc rezystor z bezpiecznikiem termicznym ,trafiło mi sie to w falowniku TAJAN-a,też nie wyswietlał błedu,a był uszkodzony...
Czyli trafiłem... To i tak cud, że w ogóle udało Ci się uruchomić tą tokarkę z takim bezpiecznikiem - założyłeś szybki bezpiecznik (F) o mniejszym prądzie nominalnym zamiast zwłocznego (T) o prądzie znacznie większym.
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
odkreciłem te bezpieczniki, lecz zamiast n ich sa druciki. Musze sie zaopatrzyc w nie. A napiecie na bezpiecznikach jest 56 i Co teraz robic?? Mam rozumiec ze tranzystory szlag trafił?? jednego bezpiecznika nie było i nie wkładam nic.
Płyta to prawdopodobnie NM-A581P - oznaczenie może być pod foliami. Jeśli to ta płyta to sprawdź bezpiecznik F5. Jeśli nie - sprawdzaj wszystkie aż trafisz :).
to jest fuse resistor czyli bezpiecznik z rezystorem 1-200ohm wyciągnij sobie przewody poza projektor np na obudowe i zamontuj gniazdo bezpiecznika i włóż mały bezpiecznik np 100ma albo wstaw poprostu oryginał smd tylko ciężko trafić google "fuseresistor smd"
No jak ? Wyciąga bezpiecznik od ecu zamiast lampki i auto szlag trafił? Nie sądzę. Polowa aut z immobilserami by padała.
Najprościej sprawdź pobór prądu miernikiem. Jak będzie podpięty miernik wyciągaj po kolei bezpieczniki i wkładaj. W końcu trafisz na ten, co odpowiada za rozładowywanie. Później sprawdź za co odpowiada ten bezpiecznik i powinno być z głowy.
Sprawdziłeś bezpieczniki?
Finalnie będzie trzeba wezwać elektryka bo nie mam odpowiedniego sprzętu. Na tą chwilę postaram się jeszcze samemu dojść który fragment instalacji powoduje problem. Zastanawia mnie dlaczego dochodzi do zadziałania bezpiecznika po 10-30min przy braku poboru prądu przez oświetlenie. Czy dochodzi do narastania jakiegoś parametru w czasie czy jest to po...
Mondeo mk2 1999 1.8td kombi Kluczyk z fabryczny pilotem (3 przyciski) Po zakupie auta zamek centralny z pilota zamykał,ale po ułamku sekundy otwierał się. Tak jak by coś go blokowało. Auto zamykałem z kluczyka z prawej strony ponieważ z lewej nie działał centralny. Otwieranie z pilota działało poprawnie. Po jakimś miesiącu zamek centralny zniknął. Pierwsze...
Stary dobry i sprawdzony sposób metodą chybił trafił... zamiast bezpiecznika sieciowego podłączasz żarówkę około 40W i szukasz usterki jak żarówka sie żarzy to znaczy że masz szukać dalej. To uratuje ci końcówki w razie czego...
Wyjaśniła się sprawa z tym bezpiecznikiem? U mnie trafił się identyczny przypadek. W mierniku YATO YT-73084. Jak był oryginalny zakupiony w mierniku. Pomiary były prawidłowe. Natomiast z innymi bezpiecznikami zaniża pomiary. Kupione z kilku źródeł. Niestety na żadnym nie działa prawidłowo. Jak zrobię zworę z drutu to pokazuje pomiary ok. Zakres 200mA....
No u mnie co prawda na C16 ale pracuje ADSplx3200 obciązony 2x2om i behringer epx4000 (8 om) i nie zdarzyło się wybicie więc albo bezpiecznik coś nie tak albo softstart szlag trafił.
renault trafić bezpiecznik bezpiecznik świeca trafić skrzynka bezpiecznik trafić
sterowniki klawiszy funkcyjnych lenovo rozrząd nubira canon pixma reset
bieznia kettler montaz czujnikow
Kody diagnostyczne C00-C15 w suszarce Electrolux TC16H63HF Wymiana łańcucha pompy oleju w VW Polo 9N 1.9 TDI