Zaprowadzić do elektryka i więcej nie grzebać. Nie podałeś jaki bezpiecznik, od czego, a właściwie jaki obwód, co działa, a co nie... wróżki na kwarantannie.
Ja bym sprawdził dokładnie instalację (przewody) w poszukiwaniu jakiegos zwarcia lub przetarcia, i to nie tylko w okolicach lampy tylko całej instalacji a zwłaszcza wiązki przewodów.
Mam problem z paleniem bezpiecznika od zapłonu w samochodzie Suzuki Swift II MK5 2003r. Do spalenia bezpiecznika dochodzi w momencie np. dojeżdżania do skrzyżowania, po redukcji biegów i hamowaniu przed zatrzymaniem. Auto wtedy często pali bezpiecznik co skutkuje tym. że silnik gaśnie. Nie da się go wtedy uruchomić, rozrusznik kręci, ale silnik nie...
Mam dzisiaj te same auto z tymi samymi objawami ,wszędzie brakuje plusa po zapłonie ,według autodaty jest jakaś skrzynka w przestrzeni bagażowej i w niej bezpiecznik F2 -15A opisany jako zapłon (ale co za baran by w tyle dał bezpiecznik zapłonu ) ale nie mogę znaleść tej skrzynki .Czy ktoś może potwierdzić że taki bezpiecznik istnieje VF7XU9HUC64153226.
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Wszystko na to wskazuje.
Mam problem z kupioną jakiś czas temu fiestą z roku 97. Ktoś (poprzedni właściciel?) założył w niej odcięcie zapłonu, niestety, po amatorsku. Przekaźniki się spaliły, więc wyrzuciłem wszystkie "dodatki". I byłoby ok, gdyby nie nieoczekiwany problem- od tej chwili po rozgrzaniu silnika spala się bezpiecznik instalacji zapłonowej. Póki jeżdżę na krótkich...
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
To sterownik silnika ale skoro pali ci bezpiecznik po włączeniu zapłonu to problem leży dalej,tak jak pisałem wcześniej skup się na przewodzie od styku 87 przekaźnika a pompką bo tam leży problem.
Bezpiecznik wymień
Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
Na przekaźniku 30 musi być stały plus. Bez zapłonu, słabo kolega bezpieczniki sprawdzał.
1110519 zdjęcie legendy bezpiecznika
chodzi o dodatkowy bezpiecznik zapłonu i wtrysku o numerze 27
Tak. Bezpiecznik 10A. Jego położenie to forma dostosowania do logiki zapłonu.
Może weź probówkę 12v i pomierz na których pinach komfortu świeci? Może tak co dojdziemy?
Kontrolka do ręki i sprawdź wszystkie bezpieczniki po załączeniu zapłonu i wrzuceniu wstecznego, raczej w środku będzie któryś bezpiecznik.
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Przecież widac że E to obudowa. Śrubka w co wchodzi? S to napięcie referencyjne akumulatora ,lepiej dac z zapłonu przez bezpiecznik bo bezpośrednie z plusa stałego może powodować upływ prądu.
Witam Przekaznik od zapłonu jest tylko jeden K171 w skrzynce bezpieczników.
Brakowało 2 bezpieczników 20A oraz bezpiecznik od zapłonu był 15A, a nie 20A, dodam że kolega mechanik sprawdzał bezpieczniki w silniku, a ja tam nie zaglądałem. 😂😂
Gregory Problem rozwiązany w skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika brak było bezpieczniki f25 10 A niby z opisu wynika że to bezpiecznik zapłonu po włożeniu tego bezpiecznika zatrybiło.Wyjaśniam że tego bezpiecznika tam nie było od kad tym autem jeżdżę I wszystko działało jak należy
Witam, Szukałem w skrzynce bezpiecznikowej wolnego bezpiecznika, pod który mógłbym podłączyć przetwornicę do ładowania telefonu, tak, aby była zasilana po włączeniu zapłonu (gniazdo zapalniczki ma zasilanie na stałe, niezależne od włączenia zapłonu). Mierzyłem woltomierzem i zauważyłem, że na bezpiecznikach, na których pojawia się napięcie tylko przy...
Wiedza, informacja i metoda - trzy skladniki, ktore pozwalaja robic dobra robote. Tobie brakowalo tylko tej malej informacji. Ciesze sie, ze moglem pomoc. Pozdrawiam, Georges
Miałem podobny przypadek po włączeniu zapłonu od razu palił bezpiecznik, odepnij wszystkie cewki i zobacz czy dalej pali bezpieczniki
Witam, Pacjent Ford Mondeo MK3 z 2005 roku 130 KM, diesel, automat Przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje na desce. Radio się włącza, światła działają. Kontrolki nie świecą, co za tym idzie po przekręceniu kluczyka na 3 pozycję nie odpala. Przekaźnik wymieniony od zapłonu nie pomógł, bezpieczniki od zapłonu również. Co to może być?
Podaj chociaż rok produkcji.
W tym modelu mercedesa nie mam bezpośredniego dojścia do kabli rozrusznika, muszę go zdemontować by sprawdzić ale bez kanału czy podnośnika nie ma opcji. Może to być przyczyna bezpiecznika blokady zapłonu ?
Zaśniedziały styki bezpiecznika lub styk kostki (w ibizach jest bezpiecznik zapłonu, ten który podaje napięcie na cewkę, ale jest też kostka połączeniowa wewnątrz samoch.)
sprawdzić bezpieczniki i masy
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Jedna z trzech blaszek w silniczku wycieraczek podwinęła się i robiła zwarcie, silniczek wymieniony wycieraczki działają.
Update: jednak był spalony główny bezpiecznik zapłonu i przepalony przewód.
Sprawdzę jeszcze czujnik klimy i ilość czynnika w układzie, jestem na jutro już umówiony. Zobaczymy co wyjdzie.
Przecież sam możesz edytować bądź usunąć post. Usunąć tak, pod warunkiem, ze nikt nie odpowiedział :D Co do problemu to ja bym sprawdził czy po włączeniu ręcznie zapłonu, czytnik rozpozna kartę czyli kontrolka immo zaświeci i zgaśnie. Nad bezpiecznikami w kabinie są dwa przekaźniki, zmostkować styki 30 i 87 tego bliżej bezpieczników, to spowoduje częściowe...
Na bezpieczniku SC41 pojawi się napięcie po załączeniu przekaźnika, czyli po włączeniu zapłonu i ginie w trakcie rozruchu.
Możesz przeciąć ten przewód (poniżej podłączenia niebieskiego ze swojej blokady) i podłączyć do wyprowadzeń 40A w blokadzie. Możesz odłączyć pompę paliwa - czerwono-żółty w wiązce progowej z lewej strony, bądź za bezpiecznikami.
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Przekaźnik 18 to styk X , jak jest załączony to powinno działać wszystko prądożerne od świateł, wycieraczki po dmuchawę mimo wyłączonego zapłonu. Nie napisałeś który to bezpiecznik na akumulatorze czy skrzynka bliżej podszybia i który dokładnie. Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź czy przekaźnik 18 się wyłączył..
na bezpieczniku nr3
Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
MB 300 CE 24 220 km, wczoraj strzelił dym wydobył się przez bezpieczniki w kolektorze i od tej pory nie ma zamiaru odpalić ani na PB ani na LPG. POMOCY
Naprawa modułu BSM rozwiązała problem. Pozdrawiam
Poszukaj zwarcia na wiązce od rozrusznika.
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
Najlepszym będzie podłączenie minusa do masy, a plusa do plusa (osobiście preferuję przed zapłonem, ale to już Twoja decyzja). Bezpiecznik najczęściej jest 10A.
ALRAD AL-150 - przekaźnik zapłonu wbudowany, spoczynkowo rozwarty. Wypięcie bezpiecznika nie pozwala na odpalenie. Czarne przewody z boku centrali do połączenia.
Schemat jest prawidłowy, będzie spełniać Twoje założenia. Dopilnuj aby ten układ był zabezpieczony bezpiecznikami.
Piwko o czym ty piszesz? Widziałeś o jakie auto chodzi? Widziałeś kiedyś w B5 Bordnetz? Czy autor tematu sprawdzał bezpiecznik nr 25 w skrzynce z boku deski? Chyba 25A. Jest tam w ogóle zasilanie na nim. To on zasila panel nawiewu. Skoro w panelu (chyba pin 2 6-pinowej wtyczki, przewód czarno-niebieski) nie ma zasilania to trzeba zobaczyć czy ten bezpiecznik...
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
gdzie w Oplu Kadecie 1.3 I znajduje sie bezpiecznik zabezpieczajacy modul rozdzielacza zapłonu??????????
tam ma być sygnał zapłonu. W skrzynce bezpieczników pod maską znajdziesz na bezpieczniku napięcie zapłonu. Dodano po 7 Np. F23
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Witam. Chciałbym zamontować w VW Caddy 3 buzzer który by informował o nie zgaszonych światłach. Robi się to uciążliwe, gdy ojciec tak często zapomina o nich ;) Kiedyś oryginalny buzzer działał, jednak teraz już nie. Czytałem, że oryginalny znajduję się w zegarach. Szkoda czasu na bawienie się z tym, więc kupiłem dodatkowy. Według instrukcji, piszą żeby...
Witam. Mam Mundka diesla 1,8 z 1999 roku,autko dzielnie służy i dobrze się sprawuje-aż do dziś.Dojeżdżałem do ronda na luzie i nagle silnik zgasł,zwyczajnie bez żadnego szarpnięcia czy hałasu-tak jak bym go wyłączył kluczykiem.Zakręciłem rozrusznikiem-kręcił ale nie odpalił,jeszcze raz-nie odpalił,jeszcze raz-już nie zakręcił rozrusznik,ponowna próba-cisza.Stoczyłem...
Załącz zapłon i zmierz napięcie na bezpiecznikach: 1) Bezpiecznik F1 (15A) w komorze silnika - idzie do styku 87a przekaźnika 2) Bezpiecznik F29 (20A) w skrzynce bezpieczników za klapką przy drzwiach - idzie do styku 87 przekaźnika Na tych bezpiecznikach powinno być napięcie akumulatora po włączeniu zapłonu. Jeżeli będzie brak napięcia, lub wystąpi...
Witam. Czy to może być wina karty, że po 10 sekundach nie załącza się zapłon i cały czas miga czerwona kontrolka? Gdy nacisnę przycisk start bez karty, pojawia się komunikat o włożeniu karty. Gdy włożę kartę i przytrzymam przycisk, po kilku sekundach pojawia się komunikat - kierownica zablokowana. Nie da rady podłączyć się komputerem, bo nie ma zapłonu....
Witam, Mam problem z Yamaha Fazer FZ 6 2004 rok a mianowicie przepala bezpiecznik od zapłonu w trakcie jazdy po przejechaniu np 40km wydaje mi się że jest to podczas dodawania gazu. Wstawiam schemat. Czy podpowie ktoś od czego zacząć? Myślę że najszybszym sposobem będzie wyłapać moment w którym się spali a następnie odpinać po kolei rzeczy które idą...
Bezpieczniki w pod maska sprawdziłeś .
Zacząć trzeba od podłączenia wzmacniacza na stole, przez amperomierz, bez obciążenia i ze zwartym do masy wejściem. Pomiar napięć na wyjściu już podpowie czy dostała przetwornica czy tez któryś koniec mocy.. Zdjęcia na tym etapie najmniej ważne.
Witam.Zasilanie zapalniczki idzie tak:z plusa aku. przez bezpiecznik 60A czerwonym grubym przewodem do przełącznika zapłonu,potem z przełącznika żółto zielonym przewodem do skrzynki bezpiecznikowej numer bezpiecznika F28 potem wychodzi żółtym przewodem na gniazdo zapalniczki równocześnie jest połączony równolegle z drugim żółtym przewodem który idzie...
Sprawdź stacyjkę - czy wychodzi prąd na styku 15 po włączeniu zapłonu. To samo można sprawdzić na bezpiecznikach - czy pojawia się prąd na bezpiecznikach, na których powinien być po załączeniu zapłonu. Do awaryjnego przemieszczenia auta można podać prąd na któryś z bezpieczników "po zapłonie"
Najlepiej to zrob tam gdzie jest bezpiecznik od zapłonu , wystarczy ze sie przepali a nie odpalisz.
Więcej błędów nie było ? Daj logi jak możesz.
Powiedz dlaczego uważasz że tam tkwi problem, skoro napisałem że wycieraczka się NIE wyłącza (pomaga dopiero wyłączenie zapłonu lub wyjęcie bezpiecznika) ... ??
Tylko że moim przypadku nie kręciła w ogóle. Jakby rozrusznik się zawiesił, a to był ten bezpiecznik odpowiedzialny od zapłonu. U Ciebie wygląda jakby raz ten bezpiecznik łączył a raz nie. U mnie po prostu się urwał kabel. Może u Ciebie też tylko ze czasem łączy. Sprawdź też bezpieczniki. Podłącz komputer i sprawdź błędy. Takie objawy daje też padnięty...
A czy jest mozliwosc ze spiecie powoduje cos innego niz kable od wycieraczek i silnik wycieraczek ?? Moze przelacznik od wycieraczek tylko jak do niego sie dostac ??
Tutaj moje pytanie - czy mogę na wspomnianym przewodzie zastosować połączone równolegle 2 bezpieczniki po 7,5 ampera? Żadne łączenie równoległe bezpieczników nie wchodzi w grę bo nie wiadomo jak takie połączenie się zachowa przy ewentualnym przeciążeniu instalacji. Możesz jedynie spróbować "poprawić fabrykę" i przerobić instalację według schematu jaki...
Pod bsm pod maską masz duże bezpiecznik od zapłonu. Sprawdź też wyjścia ze stacyjki. Masa na silniku?
Witam. Mam problem z pacjentem Audi A4 B5 1.8T. Auto mi zgasło na trasie, przepaliło bezpiecznik 40A przy sterowniku silnika. Za każdą próbą przekręcenia zapłonu zaczyna palić bezpiecznik. Wszędzie sucho, sterownik nie naruszony.
Do sprawdzenia:kostka stacyjki,zielony i czerwony bezpiecznik,odcięcie zapłonu jeżeli auto było kiedyś zabezpieczane,(bezpieczniki w kasecie oczywiście Ok?)
Musisz znaleźć w skrzynce bezpieczników napięcie po włączeniu zapłonu i wpiąć się tam przez dodatkowy bezpiecznik.
Witam, mam problem z VW Sharan 1.9 TDI 130KM ASZ. Samochód mi zgasł i nie chce odpalić, sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że bezpiecznik numer 34 jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik i po przekręceniu zapłonu bezpiecznik się pali. Większość wtyczek na silniku rozłączyłem i dalej pali się bezpiecznik. Jeszcze w międzyczasie podłączyłem pompę, która...
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Jeżeli jesteś w 100% pewny bezpieczników to sprawdź przekaźnik.
Kolego, czy sprawdziłeś bezpieczniki. Jeśli masz pod siedzeniem kierowcy włącznik zapłonu, to sprawdź jego działanie i okablowanie, bo współpracuje on ze stacyjką. Po uruchomieniu silnika, w zasadzie nie jest mu potrzebny akumulator. Przeglądnij okablowanie w traktorku, może wtyczki się rozłączyły lub kabelki przerwały.
brązowy z zielonym 2,5mm2 na module bezpieczników komora silnika - rozrusznik w kabinie nie ma co szukać :)
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Złączyć przecięte miejsca przy wtryskach PB i jeździć na benzynie. Bezpiecznik od LPG sterownika sprawny?
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Auto odpala po podaniu plusa na bezpiecznik , po próbie wyłączenia zapłonu łapie błąd przekaźnika głównego i klucza immo.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
Bramka CAN jest w zestawie wskaznikow ,zasilanie wskazników po bezpiecznikach sb54 5a,sb23 5a,sb27 5a,jaki silnik ?
Może być z zapalniczki. Powinno być po bezpieczniku więc nie bezpośrednio z akumulatora. No i po przekaźniku zapłonu. Możesz z zasilania radia tylko sprawdź czy bezpiecznik będzie ok.
Sprawdź dokładnie bezpieczniki i złącza prawdopodobnie któreś się rozłączyło przy demontażu
Witam, po zgaszeniu samochodu brak ponownego uruchomienia, silnik kręci ale nieżywe zegary, wygląda to tak jak by nie było zapłonu. Bezpieczniki dobre, stacyjka dobra, moduł bezpieczników w komorze silnika podmieniony, brak stałego zasilania do edc silnika, do zegarów jedna wtyczka dwa stałe zasilania są. Nie wiem czy tam też musi być 15+ jeśli tak...
sprawdź bezpieczniki ,prawdopodobnie nie masz zasilania kontrolki ładowania po załączeniu zapłonu. wtedy kontrolka zapala się dopiero przy praculącym silniku
było by mi łatwiej gdybym wiedział gdzie szukać kabla który idzie do zapłonu w bezpiecznikach
Sprawdzone bezpieczniki, wszystkie dobre. Bez rozwiązania.
Witam wszystkich jestem posiadaczem Opel Zafira A 2.0 DTI.Moj problem zaczął się od braku nawiewu gdy żona sprzątała auto.Pojechala wieczorem już bez nawiewu do innego miasta i gdy zostawiła auto na. Parkingu już Zafira nie odpaliła zaczęło mrugać auto z kluczykiem i brak reakcji na przekręcenie zapłonu.Elektryka trochę wariowała włączało się radio...
Witam, potrzebuje schematu elektryki, autko jak w temacie blad P0685 niskie napięcie przekaźnika glownego, przekaznik sprawnu, napiecie na gnieździe 11,3V. Jezeli ktos może doradzić od czego zacząć poszukiwania brakujących voltow bede wdzięczny. Ten przekaźnik jest zasilany napięciem stałym( bez zapłonu) poprzez bezpiecznik F3 20A, sterowany jest bezpośrednio...
Sprawdz bezpieczniki,odciecie zapłonu a także zerknij na sterownik od instalacji gazowej.
mam problem - pali bezpiecznik 31 tylnej wycieraczki po włączeniu zapłonu Zafira model 2004
A przewody czarny, żółty i czarno żółty do masy? Tak Czerwony przez bezpiecznik do tzw. [30], czyli stały +12V (nie zanikający po wyłączeniu zapłonu).
Przyczyną był przerwany obwód miedzy zapłonem, a bezpiecznikami. Gdyby ktoś miał podobne objawy należy sprawdzić w pierwszej kolejności przekaźniki (czerwone).
Czyli w przypadku dawcy zajętego będzie tak? Dawca: A: nominalnyy bezpiecznik slotu B: Zwora Zapalniczka : A: pusty B: nominalny bezpiecznik zapalniczki
prawdopodobnie zwarcie w skszynce bezpieczników
Jaka wartość bezpiecznika? Problem pojawił się nagle ? Czy dysponujesz schematem elektrycznym? Czy bezpiecznik pali się przy jakiejś konkretnej funkcji czy od razu po włączeniu zapłonu?
Możesz obciąć kable i je skręcić, te od zapłonu,albo poszukaj który bezpiecznik idzie do zapłonu podaj mu prąd.
bezpiecznik zapłonu mercedes bezpiecznik zapłonu kluczyka bezpiecznik zapłonu volvo
toyota radio zasilać lodówka bosch rozszczelnienie tl074 lm324
Hürlimann H5116T – kolejność zapłonu silnika SDF 1000.6 WT i 1000.5 WT Audi 80 B4 2.0 ABT – obecność obrotomierza, wersje liczników, retrofit, sygnał TD