Czasami przepala sie bezpiecznik zasilania pompy przy akumulatorze,przykrecany,chyba 40a
„Si.1.0 AT” To jest oznaczenie bezpiecznika w obwodzie zasilania pompy. V.
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Sprawdź obwód zasilania pompy (przewody, Bezpieczniki termiczne, przekaźniki lub triak).
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Trzeba odłączyć: pompę i armaturę gazową. Wkładasz nowe bezpieczniki, zamykasz elektronikę (bezpiecznik mogą wybuchnąć) i podłączasz do zasilania. Obserwujesz co się dzieje. Jeżeli bezpieczniki całe to podłączasz np. pompę i znów obserwujesz. itd.
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Agregat ma swoj bezpiecznik.
to mogą być różne rzeczy, a bezpieczniki nie palą się bez powodu. rozumiem że auto nie pali.może to być jakiś alarm, immo, ukryty wyłącznik itp. powiedz czy inne urządzenia mają zasilanie i jak długo masz auto
Czarny przewód(po zapłonie), od bezpiecznika S15(10A).
podłączyć komputer zalogować się do wspomagania , obserwować wykres prądu popieranego przez silnik pompy wtedy kiedy pojawiają się te wibracje jeżeli natężenie będzie skakać to wiemy ze te wibracje robi pompa -sprawdzić bezpiecznik zasilania tej pompy czy się tam coś nie smaży - sprawdzić na innym naładowanym sprawnym akumulatorze - są tam jakieś błędy...
Idzie to na bezpiecznik F11 zasilany z przekaźnika R10
przekaźnik "cyka" gdy włączam zapłon... A zasilanie jest?? Bezpiecznik sprawdzony??
jedyne co zauważyłem jest zwarcie do masy na CANie wewnątrz kabiny, przewód 195-196. tyle że 195-196 to nie can, to jest zasilanie idące z bezpiecznika F894, kolejne dwa zasilania to F737 i F738 do modułu pompy. Po wyciągnięciu bezpiecznika F 894 7,5A zwarcie między CANem znika pozostaje zwarcie do masy na przewodzie 196. Czasem nie ma tam założonego...
Jeżeli jesteś w 100% pewny bezpieczników to sprawdź przekaźnik.
Sprawdziłem, późno bo trochę rowerem podróżowałem i odstawiłem auto. Po wyjęciu bezpiecznika od pompy i zostawienia tego od szyb, pompa nie pracuje ciagle. Masz zwarcie między pompą a zasilaniem szyb
Zasilanie idzie z bezpiecznika sc27 15a skrzynka bezpieczników wewnątrz pojazdu , poprzez przekaznik pompy paliwa ogrzewania dodatkowego . Jeśli chodzi o pompe w zbiorniku bezpiecznik ten sam tylko przekaznik inny tez w aucie w skrzynce wewnątrz .
No ale to proste przecież. Zasilania po stacyjce szukaj w skrzynce bezpieczników. Ja zwykle biorę z zasilania pompy paliwa, lub z przepływomierza. Znajdź sobie opis bezpieczników twojego auta i masz wszystko na tacy. Zdjęć tu raczej nie otrzymasz, bo minimalny wkład własny trzeba jednak mieć.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa, może wypadł? Jeśli jest to sprawdź zasilanie jego cewki, z jednej strony powinna być "15" czyli 12V po stacyjce, sterownik podaje masę. Może padł bezpiecznik w szeregu zasilania pompy? W załączniku, gdzie znależć przekaźnik pompy paliwa.
O jakiej wartości dałeś bezpiecznik?? Czy przypadkiem nie za mały amperarz?? podstaw na chwilkę 25A albo 30A i zobaczysz czy nadal go pali. Jeśli nadal to musisz prześledzić układ zasilania i sterowania pompy
Witam Peugeot 206 1.6 16 NFU Silnik zgasł brak możliwości uruchomienia. Nie ma zasilania na bezpieczniku nr 2 w komorze silnika jest on od pompy paliwa Po podaniu zasilania z innego bezpiecznika (większego) słuchać że pompa pracuje ale nie robi ciśnienia, a benzyny prawie nic nie podaje. Moje pytanie czy przez uszkodzenie pompy lub jej instalacji mogę...
czyli jednak przyczyną nie będzie tandem pompa... pompa wstępna (ta która jest w baku) zasilana jest tak jak piszesz przez przekaźnik, po drodze jest jeszcze bezpiecznik... na tą chwilę musisz się skupić, aby otrzymać prawidłowe zasilanie pompy wstępnej... bezpiecznik, przekaźnik jak i same przewody... pomiar samym mulimetrem nie jest miarodajny, najlepiej...
Sprawdź bezpieczniki.
Witaj ,odepnij zasilanie pompy i zamiast niej podłącz żarówkę 21wat,jak zaświeci po zapłonie to ewidentnie masz pompę do wymiany.Jak nie zaświeci to szukaj bezpiecznika zasilania pompy.Jeśli będzie dobry,to masz uszkodzoną instalację
Ogarnięte były jeszcze błędy z zasilania pompy uszkodzony bezpiecznik na akumulatorze.
Zasilanie wygląda ok. Czujnik skrętu masz w maglownicy w górnej części dystrybutora. Spróbuj połączyć się testerem z pompą, ale wcześniej odepnij główną wtyczke zasilania z pompy tą dwu pinową. Dla pewności, sprawdź jeszcze bezpieczniki. W tych pompach najczesciej palą się mosfety od nadmiernego przeciążenia, tym bardziej ze auto jest po dzwonku :-)
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
tak najlepiej zdemontować przekaźnik i sprawdzić tzw na krótko czy działa. jeśli tak to pozostaje tylko kwestia wymiany i w drogę:D
Gdy występuje usterka przekaźnik jest załączony czy nie? Bezpiecznik jest ok? Jaka wartość?
Skąd nam wiedzieć, gdzie gazownik wsadził bezpieczniki? Poszukaj zasilania pompy paliwa, pewnie bezpiecznik poleciał, sama pompa też może być do wymiany.
A co masz w rozdzielni poza bezpiecznikiem i RCD? Gdzie jest zamontowane gniazdo? Czy masz oddzielny bezpiecznik na zasilanie pompy?
Spróbuj zamienić miejscami te dwa małe przekaźniki w skrzynce bezpieczników w komorze silnika, i powiedz jak zachowują się kontrolki.
Napięcie na bezpiecznikach jest ale na tej pompie w baku brak zasilania Bezpiecznik nr.27 sprawny, jest na nim zasilanie?
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Ten błąd oznacza brak zasilania na pompę hydroagregatu ABS - nie masz jednego z dwóch stałych plusów. Jest to bezpiecznik na aku jeden z 30A- nie jest spalony jest WYPALONY styk na jednej z nóg bezpiecznika, rzadziej NIE ŁACZY na tej wtryczce od bezpieczników w dół. WYMIEŃ na próbę te trzy 30A na aku.
pod osłoną przy klamce maski w kabinie jest złącze tylnej wiążki sprawdż czy tam nie ma nadpalonych styków przewód czerwony z niebieskim paskiem ( gruby) ten kabel idzie do pompy. podakj na niego +12 v ( przez żarówkę reflektorową lub bezpiecznik) i zobaczysz czy pompa pracuje ,jeżeli nie zajaży żarówka to sprawdż mase na pompie . A sprawdziłeś bezpiecznik...
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Witam, przepraszam za odgrzewanie, ale mam pytanie: czy któryś (ew. który?) bezpiecznik odpowiada za zasilanie pompy paliwa?
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Jeden od zasilania silnika pompy centrali ABS, drugi 30 A zasilanie elektrozaworów.
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Niewiem jak w twoim roczniku ale w 95 jest w słupku nisko koło pedałow. Sprawdzić przekaznik i bezpiecznik na zasilaniu pompy
Witam Mam mały problem, mianowicie miałem mało kolizje getz 1.3 85KM benzyna + LPG. Po tej sytuacji samochód nie odpala. Okazało się że pompa paliwa nie dostaje zasilania. Sprawdziłem bezpiecznik pompy jest ok ma zasilanie ale już przekaźnik pompy nie dostaje zasilania. Jak podłączyłem na krótko to samochód odpalił przekaźnik który jest mowa to ma oznaczenie...
Witam. Z tego co pamiętam pompa sterowana jest z optoriaka -zazwyczaj R39MF5 lub AQH3223. Warto się mu przyjrzeć jak również sprawdzić obwód w jego wysterowaniu. Na 8 nodze powinno pojawić się zasilanie po wysterowaniu pompy, drugi biegun idzie bezpośrednio z zasilania płyty. Jak pompa stanęła lub dostała zwarcia potrafi się uszkodzić. Jak pisał SSSS...
Jeśli prąd jest na bezpieczniku(20amper) to zostaje tylko ciągłość przewodu od bezpiecznika do pompy i sama pompa tak ? Dobrze myślę ? Dobrze.
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
rozkręcić stajie i sprawdzić czy grzałka ma "przejście" lub czy wychodzi napięcie regulowane na grzałkę.Nie wiem co to za model stacji ale mogą być bezpieczniki w zasilaniu grzalki . .
pomiary na wtyczce od pompy paliwa. Po co? Wystarczy podac +12V (przez bezpiecznik 15A) na bezpiecznik pompy i bedzie jasne, czy pompa dziala. Tyle, ze to tez nie potrzebne dopuki nie ma zasilania na bezpieczniku pompy. Jak na razie, to jest glowny problem, o ile dobrze rozumiem.
a jeszcze jedno związane z tą cholerną pompą mam brak zasilania na bezpieczniku 33. Wie ktoś co może być powodem ?
C1219 Brak zasilania pompy dodatkowe błędy wyskoczły przy okazji wszytko na ten temat , zastanawiałem się jak ci to napisać a może zrób tak [[[ tylko pytanie czy to są bezpieczniki TZW MAX- i po 50 - 70 A / bo tego nie wiem , zrób tak podłącz żarówę co naimniej 70 W i przez nią daj zasilanie na te bezpieczniki w przypadku zwarcia ona po prostu się zaświeci...
To sprawdź bezpieczniki, a napięcie sprawdza się pod obciążeniem.Aalbo podłącz żarówkę np H7.
Witam Temat dotyczy Skody Octavia 1.6 benzyna 2004r-Pompa powietrza wtórnego. Poszukuję schematu zasilania przekaźnika pompy powietrza wtórnego. Pompa sprawna, przekaźnik też, bezpieczniki sprawdzone, natomiast nie mam zasilania przekaźnika. Mam wrażenie że przeszukałem cały internet lecz nigdzie nie trafiłem na takowy schemat. Bardzo proszę o pomoc....
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Dziwne jest to co napisałeś. Rozumiem że chodzi o Multeca Z16XE. Tutaj przekaznik pompy zasila również wtryskiwacze więc bez działającego przekaźnika auto nie odpali. Przekaznik dostaje minusa na 85 z ECU. Plusa dostaje na 86 z bezpiecznika F15 10A. Nad przekaźnikiem pompy paliwa masz jeszcze jeden przekaźnik w narożniku, to przekaźnik układu sterowania...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
witam , mam problem z pompa paliwowa w opel astra h GTC 1.9 CDTI 150 KM z 2005r. po prostu pompa nie dostaje pradu (bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również ) może ktoś miał cos podobnego , proszeo porade . 9
Stary temat ale nie widzę rozwiązania. W mojej 206XS 1.6 (Silnik TUJP5) pomogło dokładne sprawdzenie i wyczyszczenie skrzynki bezpieczników, a dokładnie gniazda bezpiecznika 10A (nr.25) o ile dobrze pamiętam, należy dokładnie sprawdzić przejście w tym miejscu i wstawić dobrej jakości bezpiecznik. W moim raz podawał napięcie, a raz nie - był słaby styk....
... wyłączę dom z zasilania na godzinę, zostawiając tylko włączony bezpiecznik na pompy i ich oprzyrządowanie, dam do pieca w pompie. Jeśli licznik jeden i drugi pokaże takie samo zużycie, to wiemy że prywatny, liczący tylko to, nie kłamie. Jak pokaże mniej, to wiemy, że zaniża. Wtedy pozostanie szukać sprawcy wśród odbiorników kuchenno-pokojowych...
Witam mialem podobny problem z moja Audica taka sama i z tego roku.Zaczolem od stacyjki ,nastepnie bezpiecznik F 32 20Amp zasilanie cewki,F34 15Amp zasilanie wtryskow, F28 15 Amp zasilanie pompy paliwa.Wszystkie bezpieczniki sa z boku a 2 przekazniki 1 i 6 pod kierownica.Bespieczniki mialem przygzane a przekaznik 6 do smieci i nowy.Pozdrawiam
Może komuś pomoże: u mnie podobny problem, brak zasilania pompy, choć bezpieczniki w porządku, wyłącznik bezwładnościowy pod fotelem kierowcy też nie odskoczył (Panda 1.1, 2005). Rozebrałem listwę przy progu kierowcy, raptem dwie śrubki i dwa zaczepy. Tam pod puszką bezpiecznikową jest spora wiązka kabli i dwa z nich miałem osmalone na łączeniach, lekko...
Opel Vivaro 1.9 nie łączy z ABS. Błąd PF060 U2110 B0010 B0011. Pompa ABS sprawdzona, zasilanie, bezpieczniki podmienione, pompa bez zmian. Może ktoś miał taki przypadek? Pozdrawiam.
dwa bezpieczniki 30A (53,54) przekażnik pompy J185, przekażnik ABS J102
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
pewnie masz ATJ, bo AJM jej nie ma. Różnią się konstrukcją pompy tandemowej. Swoją drogą ATJ pali bez zasilania tej pompy bez zająknięcia.
Witam, Pytanie dotyczy zabezpieczenia w rozdzielnicy dla pompy ciepła Mitsubishi Electric / Zubadan. Pompa ma dodatkowe grzałki, aby dogrzewać w duże mrozy. Montaż pompy został powierzony jednej firmie, a wykonanie instalacji elektrycznej i rozdzielni drugiej firmie. Firma montująca pompę zażyczyła sobie, aby: *dla zasilania pompy zapewnić bezpiecznik...
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
Sprawdz dobrze Wszystkie bezpieczniki I zasilanie pompy abs.
Nie ma czegoś takiego jak zasilanie pompy paliwa.....podaj numer i lokalizację tego palącego się bezpiecznika....
Założyłem bezpiecznik taki jak ma być i działa. W instrukcji wyczytałem że ma być 16 amper bezpiecznik chłop mi dał 15 amper a na obudowie koło bezpieczników jest naklejka 230V=4AT 400V=2AT 2A przy zasilaniu 3x400V, 4A przy zasilaniu 3x230V i to jest bezpiecznik trafa sterującego. 16A to zabezpieczenie w instalacji gniazda zasialacego.
Masa na zasilaniu pompy to znaczy zwarcie na zasilaniu wspólnym zaworu odcięcia paliwa oraz kasety silnika - a w konsekwencji spalony bezpiecznik.
Coś ten mechanik nie kumaty schemat w ręke i sprawdzać a na początek bezpieczniki
Sprawdź dobrze bezpiecznik ten blaszkowy na akumulatorze one pękają i. Tego nie widać napięcie miernik pokaze ale natężenia pradu nie przekazuje
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
xantia silnik benzynowy 1,8 brak zasilania na pompie paliwa bezpieczniki sprawdzone przekaźniki też proszę o wskaźówki czy są inne elementy odpowiedzialne za zasilanie np inne przekaźniki lub bezpieczniki gdzieś umieszczone dziękuję za wszelkie porady i podpowiedzi
Sprawdź zasilania na wtyczce do pompy ABS, są 4 grubsze piny na dwóch ma być stały plus a na dwóch kolejnych masa, potem załącz zapłon i ma być 1 pin cienki gdzie jest na nim plus po zapłonie, jak zasilania są to wygląda na uszkodzony sterownik pompy, zapnij wtyczkę i poruszaj nią na załączonym zapłonie, jak będzie wydawać dźwięki to znaczy że jest...
Mam problem z pompą 6-pinową. Brak zasilania na bezpieczniku F10. Mam pytanie odnośnie schematu. Gdzie znajdę czujnik/sterownik oznaczony na schemacie jako 120?
Przekaźnik pompy i bezpiecznik na jej obwodzie...
Witam poszukuje schematu zasilania pompy abs w bmw e81 rok 2008 ,nie mam napięcia na grubym czerwono niebieskim kablu ,skąd idzie to zasilanie ,bezpieczniki dobre?
Posprawdzaj zasilania na pompie , bezpieczniki.
bezpiecznik nr 26 pod kierownicą
W fieście 95r przekaźnik od pompy znajdował się pod deską rozdzielczą od strony pasażera, tam też był bezpiecznik od pompy. Dodatkowo na lewym przednim słupku koło nóg kierowcy był wyłącznik udarowy do pompy. Uderzenie tego wyłącznika powodowało odcięcie zasilania pompy paliwa. Wyłącznik udarowy potrafi zadziałać po wpadnięciu w duuużą dziurę lub od...
Chyba pomiary to możesz zrobić na zasilaniu bez wyjmowania, prawda?
Odkręciłem pompę i wirnik się ładnie kręci. Sprawdziłem odpięcie kostki z zasilaniem na wejściu i wyjściu pompy - w obu przypadkach przestaje wywalać bezpieczniki. Rozebrałem moduł zasilania i tam widać dziwnie zabrudzone elementy - rezystor R2 - 100Ω nie podaje oporności. Tylko czy upalony rezystor daje takie objawy?
NIe ma pewnie zasilania na sterownik. Jak nie będzie zasilania na sterownik to pompa nie pójdzie i komunikacji nie będzie normalne. Przekaźnik możesz sprawdzić np baterią 9V,jednocześnie załączając jakiś obwód np żarówkę h7. Ale nie wiem czy to ich wina. Bardziej coś zgniło. Weź probówkę 12v i posprawdzaj czy masz zasilania na bezpiecznikach oznaczonych...
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Przecież sam napisałeś w czym problem: brak zasilania na pompie paliwa Do sprawdzenia bezpieczniki i przekażniki.
nie idzie prąc do pompy paliwa i na bezpieczniki podczas kręcenia rozrusznikiem Chodzi Ci o to że nie ma zasilania na bezpieczniku 28? Otwórz przekaźnik od pompy i zewrzyj jego styki. Najlepiej sprawdzić czy na jego styku jest zasilanie i czy na cewce pojawia się polus po stacyjce i masa podawana z ECU.
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Przyjrzyj się jeszcze zasilaniu pompy ABS czy nie są skorodowane bezpieczniki Masz dwa schematy ECU i ABS rocznik do 2009r. Sprawdź zasilania. Co dołączenia CAN-u na krótko nie odpowiem bo tego nigdy nie robiłem
Z tego co pamiętam, pompy mają na płycie głównej swoje zabezpieczenia. Należy zacząć od sprawdzenia bezpieczników na płycie. pozdrawiam
Narysuj schemat jakie pompy jak to zasilasz.
corsa zasilania pompy schemat zasilania pompy układ zasilania pompy
bezawaryjna pralka wymienne łożyska turbo diesla benzyny kondensator pobór prądu
Porównanie akumulatorów żelowych Victron Energy i Toyama Peugeot 308 120 KM Diesel - Kontrolka Urea po dolaniu AdBlue