Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
Przewód od alternatora do skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Przelutuj płytkę przekaźnika.Często są tam zimne luty. I sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
Wyjmij bezpiecznik na akumulatorze. Nr 3 albo 5 , 50A blaszka https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Sprawdz bezpieczniki na akumulatorze,pewnie wygrzana skrzynka.
Komputer i albo wystarczy skasowanie błędu albo coś się uszkodziło jest większy problem. Pierwsze bezpieczniki w skrzynce i na akumulatorze.
Bezpiecznik f19 w skrzynce obok akumulatora.
Jak się nie mylę to na akumulatorze masz bezpieczniki.
Pomyślcie, jeśli to autko eksploduje, to was też naruszy. Widziałeś kiedyś eksplodujące auto? Tak sobie poczytałem i delirium tremens mi tu podjeżdża. Auto było u mechanika, odjechało, zapaliło się, forum winne, że nikt z gaśnicą nie pomógł. Co się zapaliło, gdzie się zapaliło, jak się zapaliło? Żeby przypisać winę mechanikowi, trzeba wykazać, że zapalenia...
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Super bo właśnie nie mailem wspomagania i nie gasla mi kontrolka od akumulatora Bezpieczniki wyjęte sprawdzone i spalone
Bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem też sprawdzałeś?
Wymień regulator ale najpierw sprawdz stan bezpiecznika w skrzynce na akumulatorze.
Odpowiadam sam na moje pytanie. Przy kodzie błędu 00301 ABS zanim zaczniesz wbijać się na koszty sprawdź blaszkowy bezpiecznik na akumulatorze (40 A). Pozdrawiam.
Witam, mam problem z klimą w Skodzie Octavii 1.9 TDI 1U5 z 2006 roku. Co wymienię, bezpiecznik 50 na akumulatorze, to po włączeniu klimy go pali. Co to może być???
Na dużej wtyczce przy pompie masz mieć stałe 12V wychodzące z bezpiecznika na akumulatorze. Weź żarówkę 45W i sprawdź bezpiecznik. Ten kabel ma 40cm idzie ze skrzynki na akumulatorze do wtyczki.
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
W skrzynce na akumulatorze są bezpieczniki blaszkowe . Bezpiecznik nr 1 - 175 A jest do alternatora . Sprawdż połączenia śrubowe.
6,13,38 sprawdź te bezpieczniki
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Sprawdź stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać. Sprawdź bezpieczniki pod maską - okolice akumulatora.
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Do sprawdzenia również bezpieczniki w komorze silnika nad akumulatorem :D
Sprawdź bezpieczniki koło akumulatora. Pozdrawiam
Bezpieczniki będziesz miał dołożone pod maską, pewnie gdzieś w okolicy akumulatora. Daj nazwę sterownika LPG bo sam panel nic mi nie mówi w tym przypadku.
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze pod kątem wytopień czy upaleń podstawki.
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Witam mam Skodę jak w tytule, chciałem zobaczyć stan kabli pod stacyjką i było coś kombinowane z alarmem, jeden z kabli był niezaizolowany i dotknął on do blachy. Spaliło mi bezpieczniki na akumulatorze tak zwane blaszkowe, spalił się główny wgl nie ma prądu w aucie, czy można by było jakoś to wymienić czy jakoś obejść proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5827086200_...
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
zależy Kolego na jaki obwód i co chcesz podłączyć. Najpewniejszą opcją jest przeciągnięcie nowego obwodu prosto od akumulatora z odrębnym bezpiecznikiem.
Sprawdź czy w mierniku nie masz przepalonego bezpiecznika lub dwóch. Gdy jest przepalony to nic Ci nie pokaże. Gdy dokonujesz regulacji prądu ładowania - auto jest podłączone do akumulatora czy jedna klema jest w powietrzu?
Dzięki. A mógłbyś podesłać link do schematu? I czy ten schemat na pewno odpowiada też tej mojej konkretnej wersji. Jest możliwe żeby samochód odpalał z tym bezpiecznikiem przepalonym jeśli on jest od świec żarowych?
TAK Właśnie tak się dzieje tylko kontrolka żadnej reakcji sprężarki elektrozaworu. Bezpieczniki mierzyłem multimetrem ,na odłączonym akumulatorze wszystkie przewodziły . A może masz na myśli jakiś konkretny .?
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Aha od Can jest jakiś przekaźnik? Może jakiś Przekaźnik poszedł? Silnik odpali i gaśnie jak by paliwa nie dostawał ale to chyba immobiliser odcina. Możliwe że jak wymieniałem filtr LPG gazu to kluczem chyba zwarłem coś bo było bum huk była iskra i tyle . Tam gdzie bezpieczniki przy Akumulator te blaszkowe taśmowy.
Sprawdź bezpiecznik od ABS który znajduje się na akumulatorze czy styki są ok i czy bezpiecznik jest cały.
Bezpiecznik blaszkowy 40 A przy akumulatorze na początek do sprawdzenia.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Skoda Fabia 1,9 SDI Pali mi bezpieczniki na akumulatorze a wszystko mi działa,ASZ przytopił kable i przytopiło płytę bezpiecznikową, na akumulatorze przy podłączaniu klemy bardzo iskrzy.Sprawdziłem rozrusznik,alternator,wiązkę i wszystko ok.Co mam dalej robić ?? Pomóżcie dzięki.
Jeśli chcesz mieć dokładny (a więc wiarygodny) pomiar, to musisz pociągnąć przewód prosto od klem akumulatora. Przewód nie musi być gruby, wystarczy [url=https://www.ebmia.pl/przewod-omyp-2... 2x0,75 mm2. Przy akumulatorze przewód plusowy należy zabezpieczyć bezpiecznikiem 1 - 2A. Pobranie napięcia ze skrzynki...
Sprawdź nie + i bezpieczniki tylko masę, tam gdzie jest przykręcony kabel od klemy - akumulatora
Potrzebowałem 10 sekund. http://chomikuj.pl/adroit/SKODA+FELICIA/...
Sprawdzałeś bezpieczniki na akumulatorze? Tam są trzy bezpieczniki, dwa od wentylatorów, jak będzie uszkodzony jeden to klimy nie załączy. Sprawdź dokładnie gniazda tych bezpieczników( przegrzewają się)
możesz mieć właczone ciagle światła przeciwmgłowe ale bardziej realne jest to że do skrzynik z bezpiecznikami dotała ci sie woda jak otwozysz skrzynke to dotknij ręką gompki nad skrzynka i zobacz czy jest mokra czy nie
Nie pamiętam czy w octavi I w ostatnich latach, czy w octavi II pierwszych rocznikach często nadtapia się podstawa bezpieczników i bezpieczniki od klimatyzacji na akumulatorze, potrafi wtedy losowo nie działać.
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze a dokładnie ich gniazda czy nie zaczynaja się topić...
spoko dzięki za pomoc zrobie tak jak mówicie doprasuje, zalutuje bo ciężko jest dostać takie oczko orginalne bo ono ma wypusty żeby idealnie wpasowało w obudowę a mam jeszcze pytanie zalutować tak samo drugi konieć kabla przy alternatorze czy tylko ten przy akumulatorze co się grzeje wystarczy?
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Cześć dostanę gdzieś kabel od alternatora bo ten widoczny na zdjęciu (pierwszy) nie ładuje i się przegrzewa aż podtopiło mi tą puszkę z bezpiecznikami nad akumulatorem
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze. Ewentualnie na wtyczce zasilania pompy czy są oba plusy.
To sprawdź jeszcze czujnik stopu przy pedale hamulca pozdrawiam.
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany. Hej Domex, dzięki za odzew Zasilanie idzie do niego, sprawdzałem miernikiem i jest 12v. Czy te klapy powinny się poruszać przy dodawaniu gazu? Nie sprawdzałem bezpieczników w kabinie...
Na akumulatorze są trzy zielone bezpieczniki o których wspominał Ireneo, juz je sprawdziłeś ale teraz sprawdź czy za nimi na trzech czerwonych kablach jest prąd. Sprawa druga, pisałeś, że silnik łapie temperaturę, chyba lepiej zająć się tym problemem niż naprawiać klimę.
Ale to prąd trzeba mierzyć.
Niestety akumulator pada. Po wyjęcie bezpiecznika pobór spada do ok 20mA.
Bezpieczniki masz jeszcze pod maską, na akumulatorze i przy skrzynce bezp. pod maską
Zasilanie wszystkiego idzie z 4 bezpieczników na akumulatorze
Dziękuję za obszerne rady. Czujnik odłączałem od pompy (po wyjęciu lewego halogena) - rozrusznik nie kręci. Rozpiąłem bezpiecznik od pompy wspomagania (nr 3 przy akumulatorze) rozrusznik nie kręci.
Sprawdziłeś bezpieczniki? Sa dwa 30-40A i 5A. Zasil wentylator z akumulatora. Wentylator ma w sobie rezystor dla wolniejszych obrotow. Proponuję forum www.fabiaclub.pl
Bezpiecznik od gazu możesz wyjąć a powinien odpalić na wtryskach benzynowych, odpiecie kostki od sterownika gazu powoduje rozłączenie wtryskiwaczy benzynowych, na akumulatorze pod plastikiem nie ma bezpieczników? Jak włączysz zapłon słychać pompkę paliwa ? Iskra się pojawią podczas kręcenia? Kontrolka imobilajzers nie swieci ?
Nie pisz głupot, 12.8V jest ok, naładowany w pełni akumulator powinien mieć ok 12.5 Za cienki jesteś żeby ze mną dyskutować, samo napięcie jeszcze nie świadczy o sprawnym akumulatorze a po drugie jedynym powodem poza akumulatorem może być to że nie przykręcił czerwonego przewodu zasilającego do klemy plusowej i żadnych bezpieczników tam nie ma.P
dzis mialem ten sam problem brak wspomagania najpierw mrugala ikonka kierownicy potem zaswiecila sie i tak juz zostalo podlaczenie vag-a nic nie pokazalo brak blendow okazalo sie ze kabelek od alternatora (niebieski) zerwany brak ladowania wiec i wspomaganie zniklo(elektryczno-hydrauliczne). rozpoznacie to po braku lampki ostrzegawczej ladowania po...
Sprawdź klemy , podładuj akumulator!!
SKODA FABIA 2004 nie działa ABS. Witam, mam problem, nie działa ABS. Zauważyłem przepalony bezpiecznik ten blaszkowy nad akumulatorem. Wymieniłem bezpiecznik i nadal to samo. Ale przyglądając się zauważyłem, że ktoś celowo przeciął przewód odchodzący od bezpiecznika i go zaizolował. Pytanie: po co ktoś to zrobił, czy może powodowało to jakieś problemy,...
Terminal 30 - 4,13V ......................... Zobacz do bezpieczników blaszkowych w pokrywie obudowy akumulatora, do pompy idzie gruby kabel czerwony z czarnym paskiem 10mm²
Witam Masz kolego racje ten mechanik to naciągacz zdaleka od niego.W samochodach żadna pamięć sterownika silnika się nie kasuje po odłączeniu akumulatora a szczególnie w tym modelu.Przyczyna musi być inna.Jeżeli został spalony bezpieczni to wygląda to na zwarcie w instalacji zasilającej dany układ i tu należy szukać przyczyny. Pozdrawiam
Spróbuj odłączyć na 10 minut akumulator, czasem to pomaga.
Fabia 1,9 TDI rocznik 2000 klima manualna akumulator nr2 to chodziło mi o bezpiecznik przepraszam za błąd
Akumulator sprawny bezpieczniki też sprawdzane A bateria w pilocie też sprawdzona?
Witam. Gdzie szukać przyczyny gdy pompa pracuje nawet po wyłączeniu zapłonu, rozładowuje akumulator, zobaczyłem to po wymianie spalonego bezpiecznika od wspomagania jak rozgrzałem auto, na zimno muszę sprawdzić.Komunikacja jest błędów brak.
Witam. Krótko i na temat, Skoda Octavia I rok:1999 1.9 TDI 110KM. Na akumulatorze jest skrzynka z bezpiecznikami, a mianowicie 3 bezpieczniki które się stopiły. Czy ktoś wie jaki może być powód tego stopienia oraz za co odpowiadają te bezpieczniki? https://obrazki.elektroda.pl/2328443800_...
Kostka stacyjki, bezpieczniki na akumulatorze - to dwie mozliwe opcje Trzecia to dolozony alarm albo inny system zabezpieczenia samochodu przed kradzieza, i on tez moze byc problemem.
wymontowałem wczoraj te dmuchawe, kosztowało to wiele trudu ale udało się, m.in. z pomocą filmu, który przesłał Andrzej20001, sama część wizualnie nie wygląda na zużytą ale ciężko zajrzeć do szczotek. Po podpięciu na krótko do akumulatora działa. Co w takim razie może być przyczyną? bezpieczniki sprawdzone. Rezystor?
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
podłacz miernik i wyciagaj bezpieczniki sprawdz pobór prądu.Odłacz jeszcze wszystkie przewody od alternatora. po odłączeniu przewodów od alernatora wyciągać bezpieczniki czy na końcu?
jest napewno sparawna Sprawdziłeś ją podłączając bezpośrednio do akumulatora czy "na oko wygląda dobrze" ? Może spalił się bezpiecznik? Światła drogowe i mijania mają osobne bezpieczniki do każdej żarówki.
Najwidoczniej czegoś nie odłączyłeś. Ale i tak źle to robisz bo aby znaleść co żre prąd trzeba podłączyć amperomierz i wtedy odpinać lub prościej wyjmować bezpieczniki i obserwować amperomierz.
Jeżeli pobór nir spadnie po około 40 minutach to zacznij wyciągać po kolei po jednym bezpieczniku obserwując amperomierz. Znajdziesz w jakiej gałęzi coś nie tak, a potem dalejzobaczymy.
Udało się naprawić, wymiana skrzynki bezpieczników pod maską bo była zalana wodą po przez mycie silnika i naprawa instalacji za podstawa akumulatora.
skoda fabia bezpieczniki akumulatorze octavia bezpieczniki akumulatorze scenic bezpieczniki akumulatorze
mediabox ustawić pilot wymiana symetryzator router zakłóca bluetooth
ładowanie akumulatora rowerze pradnica amerykanka
Schemat elektryczny Malaguti F12 - gdzie znaleźć? Demontaż miski olejowej w Volkswagen Polo 6N1 - YouTube instrukcje