Ciężko określić gdzie dokładnie on może być. Wg schematu ten przewód zasilający idzie od alternatora do stacyjki ale ja bym szukał tego przekaźnika pod kierownicą za bezpiecznikami.
Więcej, 218 stopni.
A Moge sie wpiąć poprostu do skrzynki bezpieczników? Jak tak to który najlepiej? Oczywiście zastosuje mocniejszy bezpiecznik
Który dokładniej, tam chyba są dwa bezpieczniki.
Witam... schemat do bisa...prosze bardzo to jest to...polecam tez stronke http://republika.pl/stachmax Pozdrawiam
Posprawdzać masy, a nie bezpieczniki.
W książce jest zaznaczone, że 25A :) Ale nie dziwne jest to, że silnik sam w sobie chodził trzy razy pięknie i tak nagle go szlag trafił? Dodam, że poprzedni wykazywał sie takimi samymi objawami - dwa obroty i spalony bezpiecznik.
Tak, napewno ktoś odciął kostkę i zostawil filetowy przewód luzem
Na stacyjkę nie dochodzi prąd! Znalazłeś powód bólu głowy. Jak myślisz skąd on "dochodzi"? Od tablicy z bezpiecznikami?
Brak zasilania. Bezpieczniki sprawdzone?
A sprawdziłeś pozostałe bezpieczniki?
Zobacz w bezpiecznikach.
Niezłe zwarcie musiało być że upaliło kabel na długości metra...dobrze że ci sie nie zjarało auto.Zakładam że bezpieczników do radia jednak nie ma.
Brak zasilania na elektrozawór dyszy biegu jalowego, sprawdź dokładnie bezpieczniki.
Wiatrak wentylatora - czy napewno sprawdzony ogromny bezpiecznik obok akumulatora Wycieraczka - moze byc zatarty mechanizm.
To jak masz czas to rozbierz od środka cinquecento i szukaj gdzie idzie kabel. A może bezpiecznik nie łączy?
Nic nie pisałeś na początku o tym pinie 26 że nie jest podpięty . Tak - na niego podawane jest zasilanie ze stacyjki . Powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem (7.5A)
EDIT: Przypomniało mi się, że jak podłączałem akumulator to pomyliłem się i podłączyłem jedną klemę odwrotnie i dostrzegłem błąd dopiero po spięciu jak chciałem założyć drugą klemę. Może to coś mieć z tym wspólnego? Wydaje mi się że brak odpalania auta teraz jest to rezultat właśnie tych manipulacji - o ile obie klemy naraz były zamienione jednocześnie...
Jak chcesz dać osobny kabel prosto z akumulatora, to koniecznie musisz dać odpowiedni bezpiecznik zaraz przy + akumulatora.
Bezpiecznik i zdalny wyłącznik ECU (nazwa na wyrost ),zawór powietrza dodatkowego.
Sprawdź "na krótko" wyłącznik termiczny wentylatora chłodnicy i bezpiecznik. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Ten sam bezpiecznik odpowiada za klakson i awaryjne, miałem przypadek ze luźne były te styki w które wsuwa się bezpiecznik, tzn wciskanie bezpiecznika wypychalo ten styk i w efekcie nie było klaksonu. Pomoglo doraźnie przytrzymanie styku od tylu skrzynki bezpiecznikow przy wsuwaniu bezpiecznika
120km to trochę jest. Co to jest, znajomy robi codziennie 90 km do pracy i z powrotem. No to wymień termostat, skoro czujnik jest 100% pewny.Więcej nic tam nie ma prucz bezpiecznika. W Cinko mają być 2 wentylatory?
przewody lecą z kabiny kierowcy poprzez jakąś tam przelotke do komory silnika ,jeżeli nie są zabezpieczone a dotykają krawędzi blachy to po jakimś czasie się przetrą i zwarcie gotowe,a czy masz oprawke bezpiecznika i jaki masz bezpiecznik włożony
Radio wisi na tym bezpieczniku , pewnie wpiete bez 15 po zapłonie.
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
bezpiecznik jest ok, może ten przekaźnik... jak to sprawdzić?
Lucek wróć do miejsca od którego zacząłeś grzebać w tym wozie.A więc do akumulatora i bezpieczników w jego okolicy.
Sprawdzić bezpieczniki i czujnik połozenia wału.
W cc 700 ucinasz nanoplexa i masz pomarańczowy po kluczyku Masa ->wiadomo Stały plus z aku przez bezpiecznik Reszta łopatologicznie Jak dla mnie do ogarnięcia za sobotę pod warunkiem że zdejmiesz immo
Bezpiecznik ok.A kto sprawdzał silnik.
Nie wykręcaj go tylko sprawdź najpierw.Odepnij kabel i połącz styki /w kablu nie w czujniku!/ Spuścisz płyn i się okaże że bezpiecznik był spalony.
Po stacyjce masz z czujnika stopu ale lepiej wpiąc sie w skrzynkę bezpieczników.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc.
nie zapomnij o bezpieczniku na +
Cinquecento 700 Gdy nacisnę klakson (który nie działa), słyszę tylko pyknięcię i pali się bezpiecznik (awaryjne, radio, zegar) Co robić? Prosze o jakieś instrukcję w miare proste, poniewaz jestem początkujący.
Witam! Sprawdź bezpiecznik numer 1 (15A). Pozdrawiam
To jak jest możliwość, aby stwierdzić to połączenie? A tak teoretycznie to gdzie to odcięcie zapłonu może następować tzn. do czego te kabelki mogą być podłączone do stacyjki, puszki z bezpiecznikami czy modułu?
Właśnie też bym stawiał na wtryskiwacz, bo pompa pracuje ale paliwo nie zostaje wtryskiwane do gaźnika, o to jest rola przecież wtryskiwacza o ile się nie mylę. Dodano po 37 Zrobiłem taki test: zdjąłem wężyk od paliwa i przełączyłem na pozycję MAR(nie na palenie) i do butelki wleciało troche paliwa bo pompa chodziła tylko ok 2 s. Następnie założyłem...
Nie powinno. Nie ma przekaźnika, bezpieczniki i styki stacyjki są różne. Czy na bezpiecznikach 4, 7 i 14 jest napięcie?
Wychodzą dwa kable. A co to za różnica, czy wepnę się w kable idące w progu, czy te idące do skrzynki bezpieczników (z tyłu przerywacza)?
Z bezpiecznikiem można
i właśnie na tym małym kablu nie pojawia mi się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wydaje mi się że może to być przekaźnik lub bezpiecznik ale gdzie on się znajduje
Witam mam taki problem, w fiacie Cinquecento siadly mi awaryjne swiatla. Przerywacz est nowy bezpieczniki cale i kostka ( wlacznik) tez nowy. Moze mi ktos pomoc o co tam chodzi ??
To normalne, bo wyłącznik awaryjnych je przepina i kierunkowskazy nie będą działać wtedy, kiedy awaryjne. Przede wszystkim sprawdź bezpiecznik, a później sam wyłącznik awaryjnych.
Aku nie masz?(nie zapomnij o bezpieczniku obok aku).
jesli masz katalizator to wykrec bezpiecznik (srube przed katem) i zobacz reakcje
Te odbiorniki mają zasilanie niezależnie od stacyjki. Sprawdź, czy jest napięcie na bezpiecznikach od nich i pomyślimy dalej.
W tym silniczku jest przerywacz czasówki, pod plastikową pokrywą.
I sprawdź bezpieczniki i te pod kierownicą, i te pod maską.
bezpiecznik termiczny wymieniony, wszystko dziala. dziekuje i pozdrawiam
a jaki bezpiecznik musi byc na kablu ?? bedzie to podlaczone w cinquecento
Możesz wykożystać tą zapalniczkę ale zwróć uwagę na bezpiecznik, nie mniejszy jak 20A
Mam cc700 z gaźnikiem aisan rok 1996 po przebiegu 200.000 tys km bez problemu jednak od kilku dni po włączeniu zapłonu brak jest sygnału 1-2 sekundowego (brzęczek). Po osiągnięciu temp. automatycznie powinien przejść się na wolne obroty. W temp. około 50 st.C jednak silnik gaśnie nie utrzymując wolnych obrotów. Bezpiecznik elektronicznego urządzenia...
Miernik w reke i szukaj gdzies napiecia,jezeli z tylu nie znajdziesz to podepnij sie pod jakis bezpiecznik i sprawa zalatwiona. Pozdrawiam
witam tak jak w temacie mam cc 900 i mam w nim gaz i mam problem nastepujacy mieszalnik nie dostaje pradu i nie moge zapalic auta co moze byc przyczyna tego czy wina jest płytka sterujaca czy moze przycisk na przelanczanie benzyna - gaz lub cos innego na pewno wsztstkie bezpieczniki sa dobrze bo sprawdzal;em
Mam instalację Elpigazu ale na monowtrysku nie na gaźniku lecz może to podobnie masz. U mnie są dwa bezpieczniki na kablach do LPG jeden na przewodzie bezpośrednio z akumulatora a drugi na przewodzie po kluczyku w poz MAR. Masz jakąś centralkę do gazu? Przepalenie się bezpiecznika to skutek i miało jakąś przyczynę.
Zaczął bym od sprawdzenia punktów masy . Co do upływności prądu to miernik w rękę i wyciągaj po kolei bezpieczniki . W twoim przypadku upływność nie powinna być większa jak 0,02 A .
tak jest dodane 12 na 26pin, ale na schemacie z książki WKł Cinquecento jest. i jakoś odpala, świeci się cały czas kontrolka wtrysku. Dodano po 33 A i mam pytanie gdzie może się znajdować bezpiecznik 5A(teoretycznie między przekaźnikami), ale ja go nie mogę zlokalizować.
Wycieraczki, sprawdzić wszystkie bezpieczniki. Alarm, sprawdzić podłączenie i krańcówki w drzwiach. Lampka oświetlenia wnętrza działa prawidłowo? Zapala się po otwarciu drzwi?
Ja mam inny problem. Po wyjęciu tej czarnej zaślepki (półeczki) w miejscu na radio jest tam kostka z przewodami. Niesety nie ma na nich napięcia. Nie miałem wcześniej do czynienia z CC i nie wiem co i jak. Bezpieczniki sprawdzałem i sa wszystkie na miejscu. Help
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Być może po tak długim postoju zaoksydowały bezpieczniki odpowiedzialne za przepływ prądu do kluczowych podzespołów. Nie wiem jak jest CC ale w SC 899 ccm są bezpieczniki za akumulatorem, koło górnego mocowania kolumny resorującej pod czarną przykrywką. Sprawdź je wszystkie.
mialem ten sam problem brak swiatel mijania zmienialem przelaczniki , bezpieczniki .okazalo sie to samo nadpalony styk o przelacznika pod kierownica przecyscilem zrobilem dodatkowe obejscie chulaja az milo
Witam serdecznie. Tam nie ma żadnej filozofii. Prąd dochodzi do przełącznika. Stamtąd w zalezności od wybranej pozycji do opornika. Najpewniej przy ciężko pracującej dmuchawie padł bezpiecznik termiczny( takie metalowe cudo przy opornikach) i stąd te pajęczyny. Pozdrawiam.
Witam Z mojego doświadczenia wiem ze np w cinquecento czy w seicento wszyscy monyja centralke alarmowa tam gdzie bezpieczniki pod kierownica. Mysle ze zlodziej kradnacy samochod najpierw rozwali bezpieczniki i zobaczy od razu centralke ktora w prosty sposob moze rozbroic. Pozdrawiam
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
ta instalacja to jest zrobiona bez możliwości podłączenia do kompa, za bardzo się na tym nie znam ale wydaje mi się, że niema tam żadnego silnika krokowego. a te bezpieczniki to gdzie mniej więcej się znajdują? czyli wyłączyć całą instalacje gazową i wtedy sprawdzić?
Raczej radio ciężko uszkodzić.... sprawdź bezpieczniki te kable co wychodzą z auta sprawdź miernikiem lub probówką. Może po prostu nie są gdzieś podpięte.
witam. Dwa najwygodniejsze punkty bezpośredniego zasilania jakie w tej chwili przychodzą mi do głowy jest to zapalniczka i radio ale mogą być jeszcze dodatkowe wyjścia najlepiej sprawdzić kontrolką i nie zapominać o bezpieczniku na zasilaniu do alarmu
Witajcie!!: Jestem świeżym kierowca, kupiłem fiata cinquecento 700 z 95 roku.spisuje się bardzo dobrze.Tylko....mam problem z kontrolka wyznaczająca temperaturę płynu chłodzącego (świeci się na czerwono i wygląda jak termometr na fali),kontrolka nie świeci od razu, zapala się po jakimś czasie jazdy. Bylem u dwóch mechaników, powiedzieli ze to wina czujnika,...
"Nie spalisz radia" Masz na myśli tylko przepalenia bezpiecznika... ? czy poprostu "Radio kaput na amen" ? plaanuje kupić te kolumienki i wsadzić do cinquecento na półke lub tylne siedzenia.
mam nie mały problem, otóż po wyłaczeniu stacyjki i przełaczenuu ją w pozycję 'OFF" swiatła mijania nadal sie palą, wyłaczanie swiateł z przycisku też nic nie daje i muszę wyjmować bezpieczniki. Nie mam pojęcia jak zlokalisować i naprawić tą usterkę. Za pomoc z góry dziękuję ;0
Witam. Ostatnio miałem problemy z centralnym od strony kierowcy. Raz się zamykał raz nie. Teraz nie zamyka drzwi w ogóle. Wyciągnąłem więc siłownik i kupiłem identyczny. http://obrazki.elektroda.pl/7135484900_1... czarno siłownik to ten stary. Szary siłownik to nowy Po zlutowaniu kabli zgodnie z kolorami objawy były następujące: 1. Gdy...
Ja bym przyjął inną taktykę, napięcie ładowania o niczym nie świadczy, sprawdż po wyączeniu wszyskich odbiorników w aucie pobór prądu przez odłaczenie klemy + i podłaczeniu w szereg amperomierza przysłowiowej UM-ki na zakres conajmniej >1 A, upływność nie powinna być duża w granicach 100 - 200 mA, jeśli jest większa wyciągaj bezpieczniki i tak zlokalizujesz...
Sprawdz bezpieczniki. Jesli wentylator i swaitełko nad lusterkiem tez nie działąja to na bank spaliłs ie bezpieznik. A moze tez przy ponownym podłaczaniu radia podpioles na odwórc + i - i spaliles końcówke mocy ??
Po pierwsze sprawdź czy wentylator chłodnicy luźno się obraca czy też troszkę ciężej, albo w ogóle może się nie obracać po tak długim postoju, jeśli jest zatarty to wymiana na inny po wymianie sprawdź bezpiecznik od wentylatora, znajduje się on za akumulatorem, pod pokrywką są cztery bezpieczniki MAXI zielony 30A jest od wentylatora, po zatarciu przeważnie...
Wszystkie plastiki zdejmuje sie bezproblemowo :) zakłada tak samo :) a kabla to najlepiej 5 metrów, mozna 4,5m tez nie powinno być problemu. Dodano po 54 mam nadzieje ze pamietasz o bezpieczniku blisko aku :) jak nie to przypominam.
Tak, to jest inferno. Dzięki! Alarm uruchomiłem. Wygląda na to że działa wszystko oprócz syrenki. Poprzedniemu właścicielowi szwankował i w jakimś zakładzie go wypięli jak i wyciągnęli bezpieczniki. obok top ma 66/1 Są jakieś możliwości naprawy syrenki? Chyba miała własne zasilanie. Wyciągnę ją, zobaczę czy coś jeszcze się da zrobić.
Witam. Posiadam CC700.Nagle przestały mi mrugać oba kierunkowskazy boczne (czyli te w nadkolu, zarówno lewy jak i prawy). Tył i przód działają bez problemu. Przejrzałem bezpieczniki ok,żarówki ok, napięcia na zaciskach owej żarówki brak. Posprawdzałem wszystkie kostki związane ze światłami i nadal brak rozwiązania. Czy miał ktoś podobny problem? Gdzie...
A gdzie ten układ może być? Silniczek rozebrałem, bo i tak musiałem przeczyścić, ale nie widzę tam nic prócz mechanizmu i samego silnika. Pod kierownicą nie ma nic prócz bezpieczników i przekaźników do świateł, wentylatora, ogrzewania tylnej szyby, sygnału dźwiękowego, przerywacza kierunkowskazów. Nie wiem gdzie tego szukać...:-(
mam problem nie działają mi 2 zarówki w zegarach w cinquecento ( lampka sygnalizujaca właczane swiatła i lampka sygnalizujaca akumulator ( brak ładowania akumulatora) zmieniłem zarówki 3 razy nie wiem co sie dzieje ale na dal sie nie swieca, nie wiem co jest przyczyna i dlaczego nie moge sie z tym uporac, moze ktos pomoże, patrzylem tez na bezpieczniki...
Według schematu szyby idą w pierwotnym obwodzie, czyli bezpośrednio z wyłączników. Zasilanie z bezpiecznika 25A poprzez przekaźnik załączający zasilanie na obwód. Sterowanie przekaźnika ze stacyjki, równolegle do przekaźnika ogrzewania tylnej szyby.
Witam. Mam Fiata CC poj. 899cm3. Mój problem polega na niedziałających przednich wycieraczkach. Po przekręceniu stacyjki, przy próbie uruchomienia wycieraczek, wycieraczki drgają (nie wiem jak to nazwać) tzn. ruszą się z pół cm i wracają na swoje miejsce, tak jakby coś je blokowało? Spryskiwacz działa, bezpieczniki są ok. Nie wiem co może powodować...
Niestety miernik w ręce i zobacz gdzie jest plus i minus(Należałoby sprawdzić zabezpieczenie bezpiecznikiem danego obwodu jak znajdziesz plus)Jeśli zależy Tobie na zasilaniu przed stacyjką to szukaj plusa na wyłączonym zapłonie.Później centralny przewód z zapalniczki na plus a drugi minus.
Na wyłączniku powinieneś mieć oznaczone piny: V I U ? H T V - silnik I - silnik U - zasilanie przez bezpiecznik 25A ? (nie ma oznaczenia) - masa H - masa T - zasilanie ? i H są połączone, także U i T są połączone. To po prostu zasilanie przełącznika i zasilanie podświetlenia. W tym aucie na wspólnym zasilaniu. Tu masz schematy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam. Pytanie dotyczy Cinquecento 704. 1. Gdzie wpiąć się w "+" po włączeniu zapłonu? 2. Gdzie wpiąć się w kierunkowskazy? Chodzi mi o kolory przewodów i jak się do nich najwygodniej dostać. Od razu dodam, że przy puszce z bezpiecznikami jest strasznie ciasno i nie będę miał się jak tam wpiąć. Z góry dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam. hercules
Ale z kad ja mam wiedziec czy ten alarm jest zepsuty. NIe ma pilota i nie wiem jak sprawdzic. Gdzie moze byc ta centralka alarmu i centralnego ?? Po lewej stronie pod koluna kierowniczą zaraz obok bezpieczników jest pudełko ale wyglada jakby było mocowane orginalnie. gdzie wiec szukac tego pudełeczka
Witam Mimo, że temetów o braku iskry w fiacie cinquecento 1.1 w internecie jest dużo to żaden mi nie pomógł. Mianowicie wymieniłem czujnik położenia wału bo miernik nic nie pokazywał w czasie mierzenia oporu. Nowy ma 1.1kOhm. Cewki, bezpieczniki, przewody wysokiego napęcia i świece sprawne. Do cewki nie dochodzi napięcie. Nie mam rówież napęcia na wtyczce...
Witam, do wymiany masz ZAWÓR TRÓJDROŻNY . Koszt nowego to ok 250zł a używanego ok 100zł. Jak go kupisz to musisz odpowiednio podłączyć podciśnienia ( znajdziesz w książce sam naprawiam fiat cinquecento) oraz będziesz musiał odpowietrzyć układ chłodzenia. Przydała by się pewnie też regulacja i tu dam ci dobrą radę. Jeżeli w Twojej okolicy nie masz speca...
Albo uszczelka pod głowicą, albo bezpiecznik(nie pamiętam od czego, ale chyba jedyny który znajduje się pod maską). Gaźnik, jeśli działał, sam się nie przestawi - jedyne co, to trzeba pilnować, żeby nie pospadały wężyki podciśnieniowe.
Witam :) Mam mały problem.... po załączeniu świateł pozycyjnych lub mijania automatycznie załączają się światła stopu, i świecą "cały czas". I jeszcze jeden problem nie działają mi światła awaryjne ( bezpiecznik na pewno dobry) W samochodzie nic nie było grzebane oprócz wymiany zmiany radia. Pozdrowienia:)
Witam. Można. 1.czarny-masa.2.brązowy-pojawijąca się masa do zasilania czujników(ultradżwiękowy,mikrofalowy,,ud... do sterowania C.Z. za posrednictwem interfejsu np.tej samej firmy lub innych sterowników dostępnych na rynku np. ST-1. 3.zielony- +LED. 4.Biały-wejście wyzwalające z czujników wymienionych w pozycji (2).5.-biało-czarny-wyłączniki drzwi,6.pomarańczowy-stacyjka(+12V),7......
w niektórych samochodach jest zamontowany w szereg bezpiecznik termiczny i to on ulega uszkodzeniu zaraz przy tym oponiku , zanim zabierzesz się za wymiane sprawdź czy czasem niema zbyt dużych oporów przy obracaniu wentylatora
potpinam sie pod temat moje sejko tez objawy podobne z tym ze pompka i iskry po sprawdzeniu brak, raz spalil bezpiecznik efi 20a za akumulatorem po jakims czasie temat powrocil z tym ze bezpiecznik palil nonstop wymienilem pompke paliwa lecz bez rezultatow grozila wizyta u elektryka lecz przeczyscilem masy prawa lewa strona i cud nad wisla auto jezdzi
Witam!! Mój problem polega na tym ze w moim cinkusie jest alarm wraz z centralka i przy wlaczaniu z pilota mrugaja kierunki... no i wlasnie od jakiegos czasu lewa strona nie swieci8/ i to tak troche bez skapy z ta jedna strona... dowiedzialem sie ze moze to byc przekaznik lecz gdzie go moge znalezc?? czy to jest ktorys w tej kostce z bezpiecznikami??...
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
Witam. Otóż mam problem szukałem na innych forach i nic takiego nie znalazłem wiec postanowiłem zamieścić ten temat. Kilka dni temu postanowiłem pomalować deskę rozdzielczą w moim Fiaciku wszystko ładnie pięknie rozkręciłem ją i wyciągnełem tak by można zasłonić przednią szybę tak jak na ponizszym zdjęciu.. http://obrazki.elektroda.pl/6569428100_1...
witam, Po wyciągnieciu kluczyka ze stacyjki świeci mi się kontrolka ładowania akumulatora i wskaźnik paliwa zatrzymuje się na wysokości 1/4 pojemnosci baku. Gdy odpalam kontrolka zgasa i wskaznik podnosi sie na faktyczny stan paliwa w baku. Jezdzil normalnie natomiast dzis rano w ogóle nie odpalil, zero pradu, nawet alarm nie działał.wyjęłam akumulator...
cinquecento bezpieczniki cinquecento bezpieczniki akumulatorem półoś cinquecento cinquecento
łozyska amica pionowe wiatrowe wyciek oleju pompy wspomagania
projekt mojej bramy garażowej parowar philips
Pionowe paski na ekranie - przyczyny i rozwiązania Renault Picasso 1.6 VTi - Prawidłowe wolne obroty