Miałem podobny przypadek po włączeniu zapłonu od razu palił bezpiecznik, odepnij wszystkie cewki i zobacz czy dalej pali bezpieczniki
Czyli może przy wyciąganiu lampki zrobili zwarcie.Temat drążysz a już wcześniej pisałem sprawdź bezpieczniki.
Typowy objaw spalonego bezpiecznika.
Witam Dawno nie robiłem Karoliny ale z tego co pamiętam to wszystko co opisałeś wisi na jednym bezpieczniku Pozdrawiam
Prąd po kluczyku najbezpieczniej z wycieraczek lub z czujnika śwateł cofania jak nie ma pod maską bezpieczników.
W roczniku 2002 był to bezpiecznik nr.19 15 A.
Jeśli są to jak się do nich dostac?
Oczywiście, że możesz abyś nie pomylił biegunów. Bezpiecznik lepiej pozostaw.
Przekaźniki posprawdzaj. https://allegro.pl/listing?string=przeka... https://bezpieczniki.net/toyota-corolla-...
http://obrazki.elektroda.net/35_12726491... http://obrazki.elektroda.net/35_12726491...
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki, w Toyocie bezpieczniki są w paru miejscach, i sprawdzić lampką kontrolną.
Mam bardzo słaby schemat, po manetce zostaje jeszcze skrzynka bezpieczników w kabinie do włączenia świateł. Dodano po 39 Choć robiłem kilka razy i winna była jednak manetka - wypalony styk wewnątrz
Zasilanie ECU to podstawa do sprawdzenia w takiej sytuacji i wszystkie bezpieczniki.
Problem rozwiązany, spalony bezpiecznik lampy..
dzieki bardzo za pomoc okazalo sie ze to jednak bezpiecznik. Na slupku od strony kierowcy jest jeszcze jedna puszka z bezpiecznikami
Bezpieczniki odpisano z instrukcji obsługi - temat zamykam.
Bezpiecznik HR Head light pod maską padł.
Sprawdz w necie gdzie Toyota ma bezpieczniki [kilka miejsc]. Bezpieczniki sprawdza się lampką kontrolną .
Jak się bawiłeś cewkami na odpalonym silniku to sprawdź WSZYSTKIE bezpieczniki.
Wrzuciłem dwa schematy, bo nie wiedziałem, z którego przedziału jest twoja corolla i rozmieszczenie przekaźników i bezpieczników w skrzynce podmień przekaźnik M/G CTL Relay z przekaźnikiem Horn Relay jak jeszcze tego nie zrobiłeś one często ulegały uszkodzeniu
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Szukaj pod maską, Niewiele jest tych bezpieczników
Zadam banalne pytanie- a czy Kolega wyeliminował możliwość przepalonego bezpiecznika?
tak, bezpieczniki ok
Zobacz przewody w gumowej harmonijce u góry klapy (zsuń harmonijkę z wiązki). Otwierając klapę z biegiem czasu przewody przełamują się. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej i 3stop działa? Kontrolka nie świeciłaby jeśli byłby przepalony bezpiecznik - masz przerwę na przewodzie albo słabą masę na dole szyby.
rocznik 99
A sam bezpiecznik sprawdzałeś?
Pali, bo jest za nim zwarcie, coś bierze za dużo prądu. Od czego jest ten bezpiecznik? Szukaj w przewodzie z bezpiecznika i urządzeniu zeń zasilanym. Jeśli to to https://bezpieczniki.net/toyota-corolla-... to należałoby sprawdzić czy włącza i kręci się wentylator chłodnicy, może być zatarty.
Zamiast szukać dodatkowego przerywacza sprawdz bezpieczniki.
sa dwa bezpieczniki dome i gauge tak sie nazywaja jezeli nie działajeszcze zapaliniczka to bezpiecznik cig
Posprawdzaj wiązki i połączenia w skrzynce bezpieczników.
Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników? Dodano po 3 Czyli może być tak, że klemy są albo uszkodzone albo po prostu tak brudne? Ewentualnie prąd idzie z akumulatora i ginie gdzieś po drodze do skrzynki bezpieczników?
Toyota Corolla 2003 rok 1.4 benzyna. Z prawej strony, nie ma światła długiego, oraz nie pali się kontrolka od świateł długich. Bezpieczniki sprawdzone, są dobre. Co może być przyczyną?
Bezpieczniki sprawdzone?
A bezpiecznik sprawdziłeś.
Skrzynka z bezpiecznikami oraz przekaźnikami. Otwórz i pomacaj co tam hałasuje.
Witam. Musisz sprawdzic pobor pradu na tym bezpieczniku jak masz wiekszy niz 15a to zawsze popali. Schemat i zobacz gdzie on idzie i szukaj zwarcia do masy. Wedlug schematy odlaczaj poszczegolen urzadzenia i sprawdzaj pobor jak spadnie ponizej 15A to masz z tym urzadzeniem problem co odlaczyles lub z kalem ktory tam idzie. Wystarczy male przetarcir...
Bezpieczniki masz tam opisane na odwrocie. http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php...
Masy sprawdzone, są OK, a mimo to problem nadal istnieje. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone (masakra)!!!!!!
Bezpieczniki na początek.Tam mieszane napięcie,może wracać przez włókno drugiej żarówki.
Moduł immobilisera do sprawdzenia masz przecież. O niego mi chodzi. Bezpieczniki, przekaźniki, wiązka.
Po co tu schemat ? Najszybciej znajdziesz stałe 12V na aku. Poza tym na bezpiecznikach jest.
Gdyby ktoś potrzebował to mam schemat, razem z całą serwisówką. Ruski. pozdrawiam.
Przepala mi bezpiecznik 30A EFI Toyota corolla e12 2005 1.4 Diesel, auto wtedy nie odpali, bezpiecznik pali cały czas po wymianie na nowy. Postoi parę godzin i jak wymienię bezpiecznik to już normalnie odpali, nie pali go. Pierwsza taka sytuacja pojawiła się około 3 miesiące temu w bardzo deszczowy dzień, więcej myślałem, że może jakaś jednorazowa akcja,...
Na bezpieczniku jest 12 V sprawdziłem jeszcze raz
Dzisiaj sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są ok. Co może być jeszcze przyczyną (może ściemniacz w kabinie?)
witam mam problem z corolla verso 2005r 2.0 d4d pali bezpiecznik pod maska opisany jako EFI co może byc pod nim podpięte moze jakis schemat pozdrawiam
Zapewne jakieś zwarcie. Nie zaszkodzi sprawdzić przelotki między klapą i karoserią.
Tak dla przyśpieszenia, gdzie on jest ten bezpiecznik? Dodano po 8 Usterka naprawiona, podstawowa rzecz, spalony bezpiecznik 20A znajdujący się w komorze silnika po prawej stronie. Pozdrawiam Dodano po 42 Wymiana bezpiecznika 20A
Sprawdzone dokładałem dodatkowym przewodem na silnik oraz na płytkę z bezpiecznikami i przekaźnikami zero odzewu.
Witam, dzięki lukaszet za podpowiedz u mnie w rav4 d4d z 2005 r. było to samo tylko bezpiecznik znajduje się w takiej płytce bezpieczników zaraz przy + akumulatora, niestety płytka składa się z 5 bezpieczników i jest nieosiągalna, pozostało mi wstawic bezpiecznik uniwersalny. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z czujnikami w mojej Toyocie Corolli Verso. Z przodu działają idealnie, ale z tyłu kiedyś czasami działały. Przy wrzuceniu biegu wstecznego powinno piknąć 1/2 razy, ale nie pikną. Światła się załączają do cofania, a znalazłem dodatkowy przycisk służący do holowania przyczepki, żeby czujniki wyłączyć, ale nie działa. Jutro sprawdzę...
Reszta świeci? Myślisz, że każda żaróweczka ma własny bezpiecznik? To nie bezpiecznik, tylko żarówki podświetlenia do wymiany.
Popatrzałeś na bezpieczniki?,czy sygnał działa bezpośrednio?
Zimne luty w okolicy końcówki mocy. Dość typowe dla tych modeli, są instukcje po angielsku jak to naprawić.
To w domu możesz dobrać się do licznika i sprawdzić żarówkę a jak się okaże że jest sprawna to pozostaje dokładne sprawdzenie wszystkich bezpieczników i jak dalej nic nie znajdziesz to warsztat i podłączenie pod sterownik.
A nie jest to czarny moduł dopięty od przodu do panelu z bezpiecznikami ?
Jak masz plusy na żarówkach to bezpieczniki sprawne, w Toyotach jest problem z włącznikami świateł, brak przekaźnika odciążającego powoduje wytopienie plastików w mechanizmie włącznika. Czasem da się to jeszcze poratować, wtedy wskazane dołożenie przekaźnika.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny nie działania wentylatora kabiny, klimatyzacji i panelu do obsługi tych rzeczy. Nie stało się to od razu. Jednego dnia jak samochód stał cały dzień na słońcu to po odpaleniu wszystko działało i za 5 min przestało po czym znowu działało. Drug jego dnia przestało i nie działało. Z góry dziękuję...
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Nie umiem znaleźć konkretnie schematu z tego modelu, czy jest możliwe, ze są sterowane minusem? Wcześniej to było spowodowane nie do końca upalonym bezpiecznikiem. Mającym dość spory Opór.
Pucha z bezpiecznikami lub radio. Jedno na lewo drugie na prawo. W przypadku radia, należy wymienić bezpiecznik na "oczko" większy.
Witam. Miałem przepalone żarówki podświetlające tablice zegarów/ w5w 4szt/ Były to zwykle żarówki zastąpiłem ich ledowymi i okazało się ze pali sę tylko 1 od strony wskaźnika temperatury. Pytanie : czy są złe żarówki czy jest może bezpiecznik . Pozdrawiam
Zmień elektryka.
Który przekaźnik odpowiada za blokady drzwi od wewnątrz toyota corolla Verso 1.8 2007r AI: Czy możesz opisać objawy problemu z blokadą drzwi? Czy drzwi w ogóle się nie blokują, czy problem występuje tylko czasami? Drzwi mogą otworzyć i zamknąć pilotem natomiast będąc wewnątrz przestało mi działać zamykanie wewnątrz AI: Czy podjąłeś już jakieś kroki...
Zanim zaczniesz wyciągać bezpieczniki po kolei, odłącz najpierw radio. Następnie sprawdź centralny zamek.
Witam. Mam Corolle E12 2005 combi. Jest to wersja bez halogenów ale pod zderzakiem są doprowadzone przewody do halogenów. Zainteresowało mnie założenie ich. Czy orientuje się ktoś jak to zrobić tzn czy po założeniu i podłączeniu halogenów i wymianie rączki włącznika świateł na ten z włącznikiem halogenów będzie wszystko działać czy trzeba dokładać jeszcze...
napewno zablokowany IMMO...... sprawdz bezpieczniki sprawdz czy jest transponder w kluczyku (czy jest )
Cały czas pali mi się kontrolka od ładowania i jakiś filtr paliwa. Ładowanie na akumulatorze jes,t sprawdziłem p.s. to diesel wszystkie bezpieczniki są dobre.
Wyciągaj bezpieczniki i zobaczysz w czym problem
Mam tylko schemat bezpieczników i przekaźników z internetu. (https://schematy24.pl/toyota-corolla-e1...
Ciemny licznik to spalona zarówka a pozostałe problemy to na 99% bezpiecznik o nazwie DOME
Witam. W temacie nawigacji TNS700. Mianowicie mam problem w niedziele radio działało bez problemów a dzisiaj po włożeniu kluczyka ciemność żadnej reakcji ze strony radia. Co radzicie ? Bezpiecznik sprawdziłem w trójkątnej skrzynce przy drzwiach kierowcy. Samochód corolla verso 1.8. Czy jest więcej niż jeden bezpiecznik bo na zaślepce od bezpieczników...
Wydaje mi się że wystarczy wyjąć bezpiecznik poduszki oile takowy istnieje
Bezpieczniki sprawdzone, napięcie na kostce do radia sprawdzone i jest 12V Do uruchomienia radia powinno być 2 X +12V (+B stale -> pin 4 oraz ACC ze stacyjki -> pin3 w kostce CN701).
bedzie dzialalo poprawnie tylko trzeba uwazac przy podlaczeniu moga sie roznic kostki i mozna spalic radio ewentualnie bezpiecznik
Właściwie nie mam nic więcej do dodania - otworzyłem komorę światła, żarówka była ok, ale na wszelki wypadek i tak wymieniłem, bezpieczniki nienaruszone. Ale nie świeci. Coś jeszcze mogę zadziałać zanim odwiedzę warsztat? dzięki!
Tak, to już sprawdziłem z godnie z opisem bezpieczników i niby się wszystko zgadza.
Masz plus zasilania za cewkę przekaźnika EFI? I sądzę, że nie wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś, tam jest bodaj 5 skrzynek.
Witam wszystkich. W mojej Corolli e15 1,4 d4d po odłączeniu wtyczki od dogrzewacza D5Z-H i po włączeniu silnika ,włączając przycisk dogrzewania wzrastają obroty silnika (odczuwalnie) więc moje pytanie : czy pomiędzy przyciskiem a dogrzewaczem jest jakiś moduł?(dogrzewacz nie działał,bezpieczniki są dobre) i czym ten wzrost obrotów jest spowodowany?
Witam w mojej Corolli e11 podczas podłączenia radia zgasło światło wewnetrzne oraz wyświetlacz od komputera pokładowego. Czy to wina bezpiecznika czy czegoś innego? Jak bezpiecznika to gdzie go znaleźć?
najprościej weż neonówkę i sprawdz czy dochodzi napięcie do silniczka , jeżeli nie to najpierw sprawdz bezpiecznik i wiązkę w przelotce klapy
Wczoraj zrobiło mi się to samo, identycznie. Czy jest jakiś sposób żeby to rozwiązać? Dodam że również mam problem z tym samym bezpiecznikiem umiejscowionym pod maską. Cały czas się przepala 15 A.
Było co, radio Toyoty czy inne? Bezpieczniki sprawdzone?
(at)rozwiązanie to bezpiecznik 15A o nazwie EFI pod maską :)
Sprawdzić i wyczyścić wszystkie "masy". Skrzynka bezpieczników obok akumulatora do przejrzenia i czyszczenia.
Jeśli wszystkie bezpieczniki masz odpowiednie i się nie przepalają to raczej jest dobrze, sprawdź ładowanie na samym alternatorze jeśli jest inne niż na aku to wiesz co masz zrobić a jeśli spada to alternator do naprawy
Nie ma z tym problemu - można np. wyjąć bezpieczniki od pomki i piecyka. Wtedy zostanie sama dmuchawa...
Niestety problem nie rozwiązany. Kostka stacyjki jest ok, czujnik temperatury także, wszystkie przekaźniki i bezpieczniki też, sterownik silnika również, brak błędów jakichkolwiek.
Dziękuję za informację. czy dasz radę otworzyć plik i zrobić jego zdjęcie ? nie mogę tego niczym otworzyć a w tych kawałkach nie cnie widać :/. Dziś wieczorem rozkręcę konsolę i zobaczę. Auto miało kiedyś jakąś kolizję może coś w puszcze bezpieczników w komorze silnika jest przeczaśnięte. Bedę szukał
Mam problem z moją Corollą 2003r 2.0 d4d. Jechałem nagle przygasły mi swiatła na desce po czym zgasl, odpalilem i tydzien bylo ok. po tygodniu zgasl i nie moge go odpalic. Oblecialem bezpieczniki, sterownik silnika i nic. Ktoś moze ma jakis pomysl?
Co zatem nie działa? Zrobiono diagnostykę przez złącze OBD2 ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ? Zapala się jakaś kontrolka (immo) na liczniku ?
Elektryk pewnie zrobi to samo co serwis tylko dużo taniej. Chyba że kiepsko trafisz :)
Może zacznij od pczątku czyli sprawdzenia bezpieczników, zasilania na cewkę oraz masę na cewce.
No i kiszka, bo źle założyłem ramię i przy podniesionym piórze wszytko chodziło ładnie ala i jak je opuściłem to się zablokowało o występ klapy i umarło. Czyli znowu muszę zdjąć :cry: Jest tam może jakiś indywidualny ukryty bezpiecznik? Bo znane mi bezpieczniki OK a cala reszta automobila działa 8-O
Dwa miejsca: możesz sie wpiąć pod przełącznik pod kierownicą, lub pod skrzynke bezpieczników. TYLKO NIE PODPINAJ DROGOWYCH LECZ MIJANIA i oczywiscie pozycyjne
Witam Czy to cykanie jest w skrzynce bezpieczników ,jeżeli tak to sprawdź który to przekaźnik ,mogą być w nim styki uszkodzone.
Jest tam dzie go umieścił instalator, najczęściej za skrzynką bezpieczników, czasem za zegarami. Prześledź drogę kabla od kontrolki to odnajdziesz alarm
To dobrze, tam jest zwykły/mechaniczny poresostat, mieści się na rurce wysokiego ciśnienia, po lewej(siedząc w aucie) stronie skraplacza. W normalnych warunkach (napełniony układ) pin 1i4 mają być zwarte, 2i3 odwrotnie, od tego zaczynamy. Takie rzeczy jak bezpieczniki itp.sprawy pomijam bo to chyba oczywiste, że mają być sprawne
corolla bezpieczniki corolla bezpieczniki alarmu corolla bezpieczniki radio
telewizor philips podłączyć wieża plamy ekranie custom binary download
reset procesora falownik miele
How to Charge a Car Battery Safely with Smart Chargers, AGM, Gel, and Lithium Models Niebieska dioda na dekoderze Polsatu - co oznacza?