Czyli nie myliłem się jest to bezpiecznik F39.
https://obrazki.elektroda.pl/3884259300_...
W skrzynce bezpieczników i przekaźników obok akumulatora, przekaźnik R12, zasilanie z B+ przez bezpiecznik F6 60A.
Jak dobrze popatrzysz to masz, F64 i F65 sprawdź, masz nawet opisane je na naklejce. To bezpieczniki "mini".
Za schowkiem pasażera,dojście od dołu.
W skrzynce pod maską duży bezpiecznik 40A.P
Schemat bezpieczników do Froda Focusa mk2 http://www.autogenius.info/ford-focus-mk...
Na 3 pinie S masz mieć napiecie akumulatora. I mierz to kontrolką ma świecić. Uwalona wiązka lub bezpiecznik.
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
Sygnał prędkości wychodzący z CAN ma iść na pin 3 wtyczki DB9 instalacji taksometru. CAN jest pod radiem, zegarami, w OBD, skrzynce bezpieczników, w instalacji drzwi lewych i prawych, komputerze silnika, sterownika ABS. Najłatwiej podłączyć w Focusie jest pod OBD, potem radio lub skrzynka bezpieczników.
Tu nie znajdziesz tego co szukasz ? https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
FOcus 2006 czyli focus II, a tam są inna skrzyni z bezpiecznikami.
Gdzie znajduje się bezpiecznik zapalniczki Ford Focus MK3
Nie, wszystkie bezpieczniki ok.
Odkręć skrzynkę bezpiecznikową jest na 2 śrubach zwieś ją w dół i masz, co chciałeś
Witam, Czy orientuje się ktoś dlaczego na rozpisce bezpieczników w Fordzie Focusie MK3 nie ma bezpiecznika świateł mijania? https://www.autogenius.info/pl/ford-focu...
Ewentualnie - wysusz dobrze skrzynkę bezpieczników w komorze silnika
Bezpieczniki ? wiązka ?
moduł gem jest zintegrowany ze skrzynką bezpieczników
Spalony bezpiecznik.
To poszukaj teraz centrali alarmu i bezpiecznika odpowiadającego za nią.
Jak odpinałeś kabelki to pewnie czegoś nie wpiąłeś, albo spaliło bezpiecznik i nie ma zasilania na któryś moduł. Posprawdzaj bezpieczniki. A jak to nie pomoże i wtyczki wpięte to zmierz rezystancję po miedzy pinami 6,14 i 3,11 w gnieździe obd przy odłączonym akumulatorze. Podejmujesz się czy dzwonisz do warsztatu?
Nie ma osobnego bezpiecznika na pompkę...
Witam Ponownie!! Zasilanie na bezpieczniku jest te podstawowe rzeczy sprawdziłem ale nie chcę w ciemno rozbierać samochodu żeby się przekonać jak idą wiązki przewodów, może ktoś już wyszukiwał taką usterkę i wie jak idą wiązki przewodów od lampy prawy tył do bezpieczników( czy prawą stroną czy też w tyle przechodzą na lewą stronę i idą do bezpieczników)
Sprawdz wogóle czy świece sprawne amperomierzem. W drugiej kolejności bezpiecznik.
No i żarówka jest wymieniona, tyle że i tak nie działa. Dlatego myślę i liczę na to, że to bezpiecznik.
Posprawdzaj bezpieczniki,także te dokładane w instalacji alarmu.
Gdzie go szukać? W instrukcji nie podano? http://www.fixya.com/cars/t10701443-chan...
Tam jest dokładnie tylko jeden bezpiecznik usytuowany między wtyczkami.
sprawdź bezpieczniki i przekaźnik.
(at)czarny4994 Niestety tak, ale czy potencjalne zwarcie nie powinno zadziałać właściwego bezpiecznika?
Czy udało wam się znaleźć przyczynę poboru prądu? Mam ten sam problem - na bezpieczniku 36 pobiera mi 0.18A. Pogrzebałem trochę ale nie znalazłem. Odłączyłem zegarek, wszystkie lampki wewnątrz (nie mam lampki we schowku). Moduł komfortu i radio nie należą pod ten bezpiecznik. Dzięki.
Wyjmij bezpieczniki od świateł. Wszystkich. Włącznie z kierunkowskazami, stop, cofania.
Skoro jest 0.5 Ampera to wszystkie odbiorniki nie są wyłączone, próbuj przez odłączanie bezpieczników, kiedy się zmniejszy pobór.
A sprawdź czy masz zasilanie na tym bezpieczniku? Sprawdź też pod maską bezpieczniki
Nie, bezpiecznik nie powinien być. Coraz więcej radyjek nie posiada bezpiecznika i działa (mimo że jest na niego miejsce).
Uszkodzony włącznik świateł (który nigdy się nie psuje) lub bezpiecznik. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki.
Witam i podłączam się do tematu. Mianowicie lewa lampa świeci wszystkimi światłami a prawa ma tylko pozycję i długie. Niestety po sprawdzeniu kostki podłączeniowej lampy ma ma na niej prądu świateł mijania. Co robić? Nadmienie tylko ze wszystkie bezpieczniki są ok. Focus MK1 1999.
Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
Pewnie zginął stały plus, ten po przekręceniu stacyjki (zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników).
Poszukuję schematu bezpieczników. Nie działa przednia zapalniczka i nie wiem, czy to jest problem instalacji, czy to tylko bezpiecznik?
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Naładuj dobrze akumulator, a te ''diodowe cudo'' schowaj głęboko w szafie. Co do przepalonego bezpiecznika i swądu spalenizny, sprawdź drzwi w których nie działa c.zamek (instalacje, sam zamek).
Wygląda to na bezpiecznik prawdopodobnie 0,3A
Bezpiecznik F84 10A. Ale jak działa wycieraczka to GEM widzi sygnał więc teoretycznie ok. Pozostaje ci wadliwy GEM, źle skonfigurowany ,albo wiązka/korozja, tyle.
Sprawdziłeś bezpieczniki?
Tak, to czujnik/wyłącznik przy skrzyni biegów.
obadaj wszystkie bezpieczniki
Witam do sprawdzenia przekaźniki w komorze silnika przekaźnik K111 Rozrusznik K05 Blokada rozruchu oraz bezpieczniki 9,11,13
To sprawdzić czy wychodzi zasilanie ze stacyjki. Sprawdź miernikiem który to przewó przy stacyjce mierząc miernikiem od strony bezpieczników.
Witam, przerabiałem niedawno podobny temat, też próbowałem rozruszać dając większy bezpiecznik. Co i raz się palił w różnych sytuacjach, czasem za kilka dni a czasem po kilku godzinach. Kombinowałem, smarowałem, podmieniałem manetki i przekaźniki i nic nie dało. Ostatecznie winny był sam silniczek, po jego wymianie problem nie powrócił.
A może po prostu bezpieczniki
Sprawdź zasilanie przekaźnika K20, bezpiecznik 51 15A i bezpiecznik F3 60A.
Duże zostaw w spokoju, chodzi o male bezpieczniki.
Czy to będzie to? Rozkręcić śrubę? https://obrazki.elektroda.pl/8760347900_... Dodano po 5 Czy to będzie to? Rozkręcić śrubę? https://obrazki.elektroda.pl/8760347900_... Jeżeli to jest to. To mam podłączać się w kabelki od dołu zanim dojdą do tej kostki czy już od góry gdzie idą w stronę bezpieczników?
U mnie kiedyś zepsuł się mikrowyłącznik w zamku bagażnika - lampka świeciła zały czas. Zatrzaśnij zamek recznie na otwartym bagażniku - zobacz czy zgaśnie. Jeśli nie to - hmm... może być wszystko;) może alternator ma upływ? odłącz go i zmierz czy nadal jest pobór. Jak nie ma to zacznij eliminować wyciągając kolejno bezpieczniki i obserwując pobór.
Na oko to chłop umarł w szpitalu... Sprawdzić dokładnie bezpieczniki kontrolką...
Ok wczoraj robiłem takiego do kompletu jest multitimer czy jak tam się nazywa ten mały moduł za bezpiecznikami.
Brak zasilania do stacyjki.
Nie sprawdziłeś wszystkich bezpieczników...
A może by tak zacząć od podstaw podstaw - sprawdzić główne przekaźniki i bezpieczniki?
brązowy z zielonym 2,5mm2 na module bezpieczników komora silnika - rozrusznik w kabinie nie ma co szukać :)
Może ,a może kabel w przelotce gumowej, a może GEM a może kabel gdzie zgnity. Była jakaś diagnoza?
witam zawsze mialem uszkodzony bezpiecznik nr68 a nigdy stacyjke czesc
Wychodzi na to, że nie działa moduł, sprawdziłeś bezpieczniki? Czy zamykając od środka działają wszystkie zamki?
Wygląda na brak komunikacji między licznikiem a sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdzałeś?
W lewym nadkolu sprawdź wtyczke od sterownika silnika, czasami cofają się piny. Przynjamniej ja tak miałem, przy okazji wyczyść tam masy. Przekażnik nr 12 ? obok bezpiecznika f18.
Ja bym się z tym pobawił. A swoją drogą trochę to dziwne, że przy zwarciu nie zadziałał bezpiecznik.
Bezpieczniki sprawdzone?
Po pierwsze to nie (~11,5A) tylko 11,5V. Osobiście nie spotkałem się z taką sytuacją aby zużyty akumulator mógł uszkodzić alternator (diody), ale taki aku może eksplodować w skrajnych przypadkach:(. Czy akumulator miał robiony test obciążenia? Jak wypadł? Jakie jest jego napięcie spoczynkowe - rano przed odpaleniem? Akumulator mógł się uszkodzić przez...
Skutki mogą być poważne. Mogło uwalić ecu i reszte modułów,ale najpierw sprawdź wszystkie bezpieczniki łącznie z tymi dużymi.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
[url=http://mojafirma.infor.pl/moto/eksp... Bezpieczniki, przekaźniki, instalacja elektryczna do sprawdzenia, stacyjka również.
Czy ktoś wymieniał przekaźnik ogrzewania tylnej szyby w w skrzynce bezpieczników w Ford Focus MK2?
Sprzedane auto
Sprawdź więc, czy nie masz zwarcia na, za samym bezpieczniku przy wypiętym GEM. Odłącz klemę + aku, i zmierz oporność styków gniazda względem masy, lub kontrolką/żarówką do plusa aku i któryś styk (wyjściowy z) bezpiecznika, na jednym styku będzie plus z aku, a na drugim, "za bezpiecznikiem"? 0 miernika - zwarcie, próbnik zaświeci? (Chociaż, bez sensu,...
Bezpiecznik z tyłu skrzynki bezpieczników.
Czujnik sterujący (presostat), przekaźnik , bezpieczniki, przerwa w obwodzie.
Sterowanie klasyczne.Wentylator działa to chyba bezpiecznik ok.
Witam.Raczej to niemożliwe by padły silniki w obydwu drzwiach. Bezpieczniki sprawdź nie na oko tylko kontrolką. Masa jest? Jak wyglądają kostki w drzwiach?
K25 bezpiecznik F27 przecież widać.
Siema. Jaki bezpiecznik odpowiada za podświetlanie zagarow deski rozdzielczej , bo w nocy nie widać nic ile jadę i wgl Ford Focus 2003. 1.6
Fabrycznie w HP na głownym zasilaniu siedzi 15A i 2*7,5A na lampach. Rozdziel zasilanie centralnego i alarmu na 2 bezpieczniki i będzie po kłopocie, ponadto wywalenie bezp. od centralnego nie przerwie czuwania alarmu.
Nie działa mi lampka w bagażniku, nie ma prądu. Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny?? Sprawdziłem bezpieczniki i są całe, tylne światło w kabinie działa a podobno jest na tym samym bezpieczniku.
Jak siada napięcie to pewnie gdzieś nie ma styku albo zezarło kabel i w środku jest tylko "zielone" sprawdź napięcie na bezpieczniku i czy nie wygrzało gniazda bezpiecznika.
W sprawie bezpieczników zerknij tu : http://www.autogenius.info/pl/ford-focus... , jeżeli różnią się to sprawdź każdy bezpiecznik po kolei. Czy masz wszystkie "biegi" wentylatora nawiewu ? Sprawdź oporność cewki sprzęgła klimatyzacji i wyłącznik termiczny umiejscowiony na sprężarce. Przeczyść wszystkie kostki połączeniowe od sprężarki.
Witaj, na tym forum obowiązuje język polski i odrobina własnej wiedzy na temat poruszany. Trochę własnej inicjatywy, sprawdziłeś chociaż bezpiecznik?
Jak rozbierzesz , to zobaczysz jak tam jest zrealizowane "krosowanie". Po włączeniu kluczyka(15) masz już napięcie na zasilaniu światła stop , i co ciekawe też przed i za czujnikiem stop.Po wypięciu bezp.42 masz tylko przed czujnikiem stop. i pedał działa prawidłowo ; jak myślisz skąd bierze się to napięcie? Schemat i opis skrzynki bezpieczników Ford...
Witam wie ktoś może gdzie znajduje się w focusie tddi przekaźnik pompy wtryskowej lub bezpiecznik
Pierwsze kolego do sprawdzenia żarówki, następnie bezpieczniki, przekaźnik i manetka. Jeżeli tutaj nie znajdziesz przyczyny, napisz kolejny post postaramy się pomóc. Pozdrawiam daro
Od wentylatorów są 3 bezpieczniki 29,65,6.P
Możliwe że nie grzeją napięcie ,bezpiecznik,przekaźnik .
Nie pytaj o bezpiecznik tylko go sprawdź
od czego jest ta kostka na zdjęciu?
Samochod stoi u mechanika, to nie ja z nim walcze wiec nie wiem czy sa obroty. Od poniedzialku juz trzeci elektryk w nim dlubie i mam nadzieje ze ktorys z nich wpadl na to zeby sprawdzic bezpieczniki.
Zobacz czy niema tam bezpiecznika głównego przy akumulatorze.
Czyli gdzieś uciekło zasilanie jakieś. Wszystkie bezpieczniki do przetrzepania.
Po przekręceniu kluczyka świecą kontrolki na liczniku i podświetlenie ,brak reakcji rozrusznika skrzynia w pozycji P automat. W diagnostyce jest tylko komunikacja z licznikiem , bezpieczniki sprawdzone
nawiew jest 4 biegowy a niedziala trzeci. Juz doszedlem co jest. Przytopily sie kable idace od sterowania. Dziwne ze nie padl wczesniej bezpiecznik.
Sprawdź jeszcze raz, czy na bezpieczniku pod maską odpowiadającemu za nawiew jest napięcie po kluczyku(koniecznie na obu końcach bezpiecznika:D)
focus bezpieczniki focus bezpieczniki radio focus bezpieczniki nawiewu
hella sterownik komora hydrostatu zmywarka telewizor samsung standby
behringer europower proste uklady elektroniki
Schemat elektryczny Dodge Journey 2009 - gdzie znaleźć? Problemy z instalacją Apache 2 - Rozwiązania i Diagnostyka