Na klemie + masz jeszcze trzy najważniejsze bezpieczniki.
Sa jeszcze głębiej bezpieczniki. Poszukaj.
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Masy? Bezpieczniki na akumulatorze?
Zanim rozbierzesz całe auto sprawdź dokładnie bezpieczniki pod kierownicą.
Lewy dolny obok bezpiecznika 40
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Domyślam się, że to megane. Plus idzie z manetki na bezpieczniki, a z nich na żarówki. Więc do wymiany manetka.
Za bezpiecznikami. w kabinie.
Jest to skrzynka z bezpiecznikami pod kierownicą.
A pod maską wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
UPC otwierasz maskę silnika i po prawej stronie masz plastik na dwie śrubki torx 30 :) i tam znajdziesz bezpieczniki pomiędzy masą wtyczek Niedokładnie. W tym roczniku UPC jest drugiej generacji. Odkręcasz dwa torx 30 otwierasz skrzynkę i nic , tylko jedna wtyczka. Bezpieczniki są włożone w moduł od dołu. Nie dostaniesz się do ich bez wyciągnięcia...
Sprawdź podświetlenie tablicy rej, masz hak?
Pytanie jak tam się dostać znalazłem ale nie wiem nawet od czego zacząć by dostać się do bezpieczników.
Zobacz na bezpieczniki koło akumulatora, często gniją.
Nim rozpoczniesz programowanie pilotów - zacznij od bardzo czestej usterki w tym samochodzi , która ma wpływ na działanie centralki od centarlnego i imobilaizera a objawia sie utrata wspołpracy pilotów . Na podszybiu koło ramin wycieraczek masz umiejcowioną skrzynke z bezpiecznikami - jedno z napiec odpowiada za sterowanie i zasilanie centralki w samochodzie...
Tak jak pisze Błażej, zielenieją lub zielenieją i jeszcze się wypalają. Po lewej stronie akumulatora. Wyjmij akumulator i dokładnie obejrzyj bezpieczniki.
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Jeżeli nie ma napięcia na tych bezpiecznikach(brak zasilania immo) ,to szukaj przerwy na dużych dużych bezpiecznikach pod maską.Powodzenia.
Wymieñ bezpiecznik
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Bezpiecznik przy aku nie padł?
Witam ma ktoś morze rozpiskę bezpieczników Megane III 2011r 1.6l szukam bezpiecznika od wentylatora chłodnicy, nie działa wcale. Ale jak ktoś posiada rozpiskę bezpieczników obu skrzynek będę bardzo zobowiązany.
To sprawdź bezpieczniki
Wyjmij akumulator i zobaczysz taką małą skrzyneczkę schowaną obok. Są tam takie duże bezpieczniki. Wilgoć na nie oddziałuje. Są tam puste miejsca i właśnie wtedy one się przydają żeby przełożyć bezpiecznik w nieskorodowane miejsce.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
No jak zwarcie to normalne że bezpiecznik spalony.
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Zapomniałem radio nie gaśnie przy otworzeniu drzwi A sprawdziłeś ten bezpiecznik o którym pisałem :?:
Sprawdź bezpieczniki w skrzynkach i na akumulatorze
No to sprawdź ten bezpiecznik.
sprawdz bezpieczniki, alumulator, podlacz go pod kompa
Od pewnego czasu wyświetla się na ekranie symbol airbagu, Nie mogę znalezć bezpiecznika.
W oryginalnych instrukcjach serwisowych to pole bezpiecznika oznaczone jest jako nie używane
Zelektronizowana skrzynka bezpieczników.
Sprawdz czy aby czasem masa gdzies pod deska rozdzielcza sie nie oberwała, bądz nie przegniła, jesli piszesz ze plusy są ok. Posprawdzałeś bezpieczniki głowne? duzych wartosci?
Koło akumulatora jest skrzynka bezpieczników. Często zdarza się zgniłe przewody lub same bezpieczniki. W Megane również uszkodzeniu może ulec stacyjka - dwa razy prąd po zapłonie - i ciebie brak lub jeszcze brak wyjścia z uch czyli modułu nadwozia pod kierownicą tam gdzie bezpieczniki zmieniłeś
Witam. Spróbuj odłączyć akumulator na ponad 30 minut aby immo mogło się zrestartować. Możliwe, że podczas wsadzania nowego akumulatora wystąpił jakiś drobny błąd i dlatego może nie łapie. Spróbuj dostać się di immo oraz alarmu i sprawdź czy nie ma nadpaleń. Sprawdź również WSZYSTKIE bezpieczniki.
Przegląd bezpieczników przy aku i w skrzynce
Być może masz słabą masę, uszkodzony rozrusznik, albo spalony bezpiecznik. Wszystko musisz sprawdzić.
Tylko właśnie problem że w mojej wersji wyposażenia nie ma tego bezpiecznika:/
Jeśli nie myłeś silnika to raczej nie. Nie do końca, wystarczy przejechać wodą pod ciśnieniem po podszybiu i zrobić i tak już pewnie obecne bagno w bezpiecznikach obok akumulatora.
A jak nie mam takich przyrządów do mierzenia czy jest zasilenie jak to mogę sprawdzić ? Żarówką 12V To w takim razie co muszę zrobić żeby to znów działało? Palcem, śrubokrętem i żarówką nie naprawisz tej usterki. Proponuję jechać samochodem do warsztatu. Ostrzegam, że ten temat "ociera się o kosz"
Opis jest jako dioda klimatyzacji, pewnie chodzi o diodę zenera.
Bo padało zalało skrzynke z bezpiecznikami.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Skoro nie świeci dioda immo to znaczy że nie ma zasilania . Posprawdzaj bezpieczniki.
A czy w układzie elektrycznym pompy jest jakiś bezpiecznik?
Czy to jest gniazdo kolo kolumny kierownicy? Sprawdzałem i tam bezpieczniki są ok
Witam mam problem z kierunkami ma może ktoś układ bezpieczników do megane III który z bezpieczników odpowiada za awaryjne i kierunki?
Na wstępie sprawdź bezpiecznik :).
Wymienić pompkę
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Bezpiecznik nr.1-7.5A na module UPC obok akumulatora.
Tak, te bezpieczniki sprawdzane też były :)
A co to za instalacja gazowa? Po drugie jesteś przekonany że to nie pisk z UCH? (Skrzynka bezpieczników)
Witam Najczesciej wypala sie wtyczka w UCBIC , to jest to ustrojstwo z bezpiecznikami.
Nic innego jak bezpiecznik.
Pewnie urwała sie gdzieś jakaś masa w komorze silnika, lub skorodowały bezpieczniki obok akumulatora, te duże maxi
Lewa strona kolumny kierowniczej są bezpieczniki,tam szukaj.
Wypnij SRS i sprawdz bezpieczniki.
Witam . O ile mnie pamięć nie myli to znajduje się on pod plastikiem podszybia po prawej stronie samochodu. Silniczek znów po lewej też pod tym plastikiem, w okolicy jest też tam wtyczka do niego na dwa przewody (warto go sprawdzić). Często zdaża się, że kostka do tych rezystorów się trochę topi gubiąc połączenie. Sprawdzić się da oczywiście badając...
Czy w tym aucie są bezpieczniki i przekaźniki po prawej stronie na podszybiu?
Tak? To wyciągnij te bezpieczniki.
Jak sprawdzałeś bezpieczniki?
Różowy i fioletowy w szarym konektorze z tyłu bezpieczników. W modelu'97 czarny konektor.
achpawel Wszystko dobrze. Lockup załącza się przy prędkości około 40km/h na 2-gim biegu. Z tym bezpiecznikiem to niezły numer.
bezpieczniki wszystkie zostaly sprawdzone A obok akumulatora nie ma syfu w bezpiecznikach?
Centralny jest sterowany z UCBIC, inaczej mówiąc ze skrzynki z bezpiecznikami nad nogami kierowcy.
na wymiane bezpiecznika.
Przekroczyć nie powinno, ponieważ obecnie nic się nie dzieje. Chce obciążyć ten obwód o jeszcze jedno urządzenie, ale potrzebuje sprawdzić jakie teraz są tam wartości. A w jaki sposób mogę to sprawdzić bez wyjmowania bezpiecznika?
chyba problemem było stukanie przekaźnika Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Dodano po 2 nie było śladu "gnicia" Zwykle gnicie wiązki było w miejscu pod podstawą akumulatora a skrzynką z bezpiecznikami.
To już bezpiecznik
Skzrynka z bezpiecznikami
wymiana bezpiecznika swiateł postojowych reno megane 2008rok
No to masz napisane wyżej, bezpieczniki sprawdź.
to był opis bezpieczników
Od lewej drugi rządek trzeci od góry, bialy 25A. Sprawdź.
Witam.A wszystkie bezpieczniki sprawdzone.
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
Ze schematu wynika ze prąd przychodzi z bezpiecznika, tylko tyle. To jeszcze poczytaj w opisach dokumentacji, dlaczego kolorem czerwonym oznacza się niektóre przewody zasilające, inne żółtym a jeszcze inne czarnym. Poza tematem-nie znam słowa ,,bezpiecznik,,
Radio jest fabryczne. Spróbuje z bezpiecznikami
W grupie VW jak i Nowsze renault posiadają bezpiecznik W megane/scenic2 bezpiecznik alternatora i rozrusznika to 150A W lagunie 2 też jest Długo by wymieniać
A słychać pstykanie w chwili załączenia kierunków czy awaryjnych? Dobrze poszukaj jednak bezpiecznika... Pozdr.J.
Chce połączyć webasto w Megane II z klima-tronikiem i nie wiem gdzie podłączyć przewód z przekaźnika K3 aby dmuchawa chodziła. Gdzie tego szukać w kabinie czy w przedziale silnika w którym miejscu ma być ? Kabel od webasta podpiąłem do przekaźnika który się znajduje w kabinie przy bezpiecznikach.
Bezpiecznik.
Dostałeś odpowiedź #2, przydało by się sprawdzić, czy ktoś nie włożył "gwoździ" zamiast bezpieczników.
Poszukam czegoś w schematach być może coś padło w puszcze bezpieczników.
Woda we wtyczkach w skrzynce bezpieczników pod maską lub blokada kierownicy.
Po pierwsze napisz w jakich miejscach sprawdziłeś bezpieczniki? W megane nie są w jednym miejscu!
A blaczego jakikolwiek bezpiecznik miałby się spalić, skoro wycieraczki pracują? Dodano po 54 Upc to nie tylko bezpieczniki...
Tam jest UCBIC. Takie pytanie-a posprawdzał bezpieczniki?
Nic się nie resetuje w jakimś komputerze, tylko deska ściąga wskazówki do polożenia spoczynkowego. A ja pisałem że się nie da? Jaka elektronika, obwód zamyka sie poprzez blaszkę pozycyjnych na blaszkę stopu, dalej włącznik i bezpiecznik.
Witam. Czy udało się rozwiązać problem braku zasilania na blokade kolumny kierownicy ? Mam to samo klient zgasił auto i na drugi dzień już nie wyjechał z garażu. Instalacje sprawdziłem tzn do blokady, wszystkie przewody mają przejście. Z UCH nie wychodzi 12v na blokade, podanie zew napięcia nie pomaga. Podmiana innego uch z kartą nie pomogło ( też nie...
Gruby żółty w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników.
No to strzelamy :D Utopione UCH, spalony bezpiecznik na klemie akumulatora, uwalona jakaś masa.
Jutro w pracy sprawdzę schemat i powiem Ci jeżeli będę miał coś to powiem który bezpiecznik. Najlepj sprawdzać takie rzeczy kontrolka, albo kupisz sobie albo zrobisz bo miernik nie zawsze się sprawdza. I taka kontrolka byś sprawdził czy pojawia się napiecie na bezpieczniku
oczywiście jest stycznik i bezpiecznik...
megane bezpieczniki renault megane bezpieczniki megane bezpieczniki kierunkowskazów
bateria wkrętarka naprawa sharp migające podświetlenie zamienniki lexmark
toyota proace zmywarka hotpoint ariston
RT809H - Mrugająca zielona dioda: przyczyny i rozwiązania Migający napis "Digital" na urządzeniach Pioneer - przyczyny i rozwiązania