Witam. W zał. bezpieczniki i przekaźniki MERCEDES-BENZ S W220 500 od 1999 do 2005 roku. W środku: 1.Skrzynka bezpiecznikowa nr 1 w komorze silnika.pdf 2.Skrzynka bezpiecznikowa nr 2 w komorze silnika.pdf 3.Skrzynka bezpiecznikowa nr 3 w komorze silnika.pdf 4.Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 5.Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale...
Niekoniecznie. Wysterowując bezpośrednio moduł sam eliminujemy całą część przed modułem - czyli wyłącznik główny, przełącznik pod kierownicą, usterki CAN-u itp. Pozostaje natomiast dalej okablowanie, żarówka plus reflektor. W podanej sytuacji dobrze byłoby na próbę zamienić w wadliwym reflektorze kabelek światła mijania z kabelkiem dla drogowych - trzeba...
Jak wejść do menu diagnostyki: http://www.youtube.com/watch?v=PXs-0en0I...
Witam kolego najpierw sprawdz czy prerzarka sie kreci :)
Z dekodera VIN wynika (VSA63816413130518), że mój model posiada fabrycznie montowane el. otwierane szyby z przodu i el. uchylane z tyłu Rzeczywiście masz rację. Sprawa jest trochę trudna do ustalenia, bo duża część dokumentacji z tych lat została z programu serwisowego usunięta. Masz auto sprzed maja 98. Jest to istotne, bo od maja nastąpiła zmiana...
Gerri Koledze pewnie długie nie działają, jak na nie przełączy to tylko postojowe świecą. Pytanie czy działają w funkcji mignięcia czyli jak przyciąga manetkę do siebie. Bo jeśli tak to przełącznik pod kierownicą do wymiany. Jeśli nie, to trzeba szukać usterki od gniazda przełącznika przez bezpieczniki i kostki reflektorów a na żarówkach kończąc. Tanie...
Wyciągać po kolei bezpieczniki i mierzyć z głównej klemy.
Pod deską nad pedałami prawa strona.Pomocna latarka bo słabo widoczny moduł.Nie możliwe żeby padły wszystkie anteny na raz.myślę że bezpieczniki sprawdzone.
No właśnie problem w tym że są wszędzie Mylisz się. Z jednej strony bezpiecznika tak (tam, gdzie dochodzi napięcie), z drugiej są tylko tam, gdzie jest to potrzebne. Tak to wygląda od spodu: https://obrazki.elektroda.pl/2067498700_... Na pierwszym planie mamy gruby, czerwony kabel - to doprowadzenie prądu do tego rzędu bezpieczników....
Nie wiem - jakoś mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych autach. Ja ci coś sugeruję, ty i tak robisz i szukasz po swojemu, potem coś się znajduje (jak te bezpieczniki pod siedzeniem), nic z tego co piszesz nie zgadza się z moimi schematami (np bezpiecznik 60 A z którego wychodzi fioletowy kabel i którego zwarcie do masy powoduje uruchomienie rozrusznika)...
Przyjrzyj się dokładnie wiązce ECM, skoro tyle błędów jest związanych z ECM to wiązka lub przekażniki i bezpieczniki ją zasilające.
Witam. Po prawej w kierunku do jazdy na ścianie grodziowej w plastikowej obudowie. Dodano po 1 (at)piotrekwoj1 Tam są bezpieczniki i akumulator.
skoro nie dziala na zadnym biegu to albo walniety jest sam silnik, albo okablowanie (mam nadzieje ze bezpieczniki sprawdziłeś?)
A bezpieczniki sprawne?
Zostaje jeszcze stacyjka.
VIN podam jak dzisiaj klient podjedzie tak dla swojej i waszej wiedzy. ALE wielkie dzięki dla kolegi T.I.R. za opis naprawy POLECAM zastosowałem porady i po 1roboczogodzinie pneumatyka ożyła A to ten post: :D CYTAT " Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny diagnoskop...
Próba wymiany , brzmi groźnie. Bez radia też nic? Bezpieczniki pod nogami pasazera ok?
Jak by nie rozpoznawał kluczyka, to by nie dało się go przekręcić w stacyjce. Możliwe że przy odłączaniu akumulatora spadł jakiś przewód. Sprawdził bym też bezpieczniki na początek.
a może zamiast rozbierac deske zacząć od podstaw: - zarówki - bezpieczniki
Wyjmij na próbę całkowicie wtyczkę od przełącznika zespolonego pod kierownicą, wsadź wyjęte bezpieczniki i zobacz czy długie świecą.
Sprawdzałeś bezpieczniki w module oświetlenia.P
Pochwaliwszy się, oczekujesz czegoś? Jakaś diagnostyka? Bezpieczniki przynajmniej sprawdzone? To auto bardzo dobrze diagnozuje się komputerowo. Samo opowiada, co go boli.
Bezpieczniki znajdują się koło lewej nogi kierowcy, sprawdź pierwszy rząd od dołu, któryś z nich jest od dnuchawy.
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Witam Zamykam temat problem został rozwiązany. Dzięki Użytkownikowi "Noc" z forum Mercedesa, który pomógł mi rozwiązać problem w dwóch ruchach. Powiedział bym Szach i Mat bez zbędnego filozofowania. Jeszcze raz Dzięki i Pozdrowienia dla Pana "Noc" Dla potomnych którzy będą walczyć z matą powiem, że zaoszczędzicie dużo problemów i pieniędzy jeżeli nie...
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Z tego, co pamiętam, to pod siedzeniem, obok bezpieczników sa przekaźniki. Bezpieczniki w Vito znajdują sie również pod kierownicą - jest tam klapka. Pozdr.
Potwierdzam radę kolegi by najpierw zerknąć na zespolony , dodam że przerabiałem takie tematy ze sprinterkami i czasem winna była skrzynka bezpieczników . Przelutowanie skrzynki to zostaw na koniec . Najpierw zespolony do sprawdzenia . ( grubsze przewody czerowny i czarny to załączenie świateł mijania, pozostałe 2 to postojówki )
Bezpieczniki ok
W moim mercedesie nie działa mi aux podpinam kabel włączam na aux i muzyka nie gra. Nwm może gdzieś źle podpinam kabel albo może jest jakiś bezpieczniki od tego nwm. I jeszcze jedno co oznacza CDC? Z góry dzięki za pomoc
Przełącznik nowy
Tam manetka przekręcana?
Witaj kolego :) 1. Musisz mieć pewność że wszystkie bezpieczniki sa sprawne ( nie przepalone) 2. Zdejmij lampkę z podsufitki i wykonaj pomiary miernikiem, sprawdź czy na którymkolwiek pinie na dochodzącej do niej wtyczce jest +12V ( Ustaw miernik na napięcie stałe ) Na ten moment jedynie tyle mogę doradzić, po wykonaniu pomiarów będę mógł coś więcej...
Nie ma automatu - całość zrobiona jest na kilku małych przekaźniczkach umieszczonych na listwie pod siedzeniem kierowcy przy przedniej krawędzi podstawy. Jeden jest zasilany z D+, dwa są na światła pozycyjne i chyba dwa na mijania. Do tego bezpieczniki pod klapką z boku siedzenia. P.S.: „Szlak” to jest turystyczny, a trafia SZLAG ;) EDIT...
Co to za sterownik? Typowo powinien być przewód do podłączenia + "po stacyjce", masa i przewód do pozycyjnych.
czy to jakiś przekaźnik czy jeszcze coś innego.pozdrawiam Coś innego.
Właśnie dlatego konstruktorzy w nowszych licznikach (taki jak masz tylko od chyba 89 roku) wstawili bezpiecznik (czerwona oprawka jak od małej żarówki w zegarach). Ścieżka się pali jak zrobisz gdzieś zwarcie w podświetleniu - np wtykając żarówkę na włączonym oświetleniu. Naprawa przewodem jak najbardziej - najlepiej zmostkować całe ścieżki oświetlenia....
podczas wymiany kompresora nie ma tam masy z podłużnicy w okolicy? Od wyjecia systemowego przekaznika nie palą sie bezpieczniki i kostki.
Trzeba by znaleźć symbol tego alarmu i instrukcję. Możliwe że spalił się bezpiecznik od zasilania kierunków w alarmie.
Silnik wycieraczek jest podłączony do grundmodułu. Wtyczka X14 piny dodatnie 3 i 6 oraz ujemny 12 i załączany do masy przez silnik 5.
Może na początek napisz, czy to auto przed- czy po lifcie. Pisałem to już na forum z tysiąc razy, i chyba niedługo zacznę pisać na czerwono: W-202 przed liftem (kluczyk scyzoryk) i 202 po lifcie (kluczyk "rybka") TO ZUPEŁNIE INNE AUTA pod względem elektrycznym - pomimo że tak samo wyglądają!!! Brak tej informacji uniemożliwia udzielenie odpowiedzi!...
no to masz dwa rozne problemy. pierwszy z uruchamianiem - ktory masz wyjasniony . drugi z grzaniem - w tym wypadku swieczka zarowa miala zwarcie i sama jej wymiana nie pomoze bo masz uszkodzony stopien mocy w sterowniku grzania. Kazda swieczka jest grzana oddzielnie stad bledy . Najprosciej wymnien sterownik grzania . Troche trudniej , wymontuj go ,...
Bezpieczniki sprawdzaj żarówką. Tam czasem korodują styki lub sam bezpiecznik. Pewniej założyć nowy
Dzięki wszystkim, którzy nawet bez znajomości tematu chcieli pomoc, niestety bezskutecznie. Dla zainteresowanych link do skutecznej porady: http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto... Dodano po 39 http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewto...
Przyczyn może być wiele stał pod chmurką ? prawdopodobnie otulina kabli uszkodzona i wilgoć robi swoje . sprawdzić bezpieczniki ,
https://busguides.mercedes-benz-bus.com/...
Przekaźnik na podszybiu jest nowy. Bezpieczniki sprawdzone też są OK.
15R w kostce stacyjki jak rozumiem? Ale na co zwrócić uwagę? Jakiś kolor kabli? Faktycznie mam 3 kluczyki, wyglądają identycznie, ale przekręcić mogę tylko jeden z jakiegoś powodu, może faktycznie ktoś coś tam grzebał. Skojarzyłem jeszcze, że jak gaszę auto i przekręcę stacyjkę o jeden stopień w lewo to nie zawsze gaśnie od razu silnik, ale dmuchawa,...
Sprawdź bezpieczniki w podłokietniku w tylnej kanapie jest skrzynka z bezpiecznikiem od komanda.
Są bezpieczniki z włącznikiem, widziałem takie na allegro, w sensie wystaje z nich taki cycek, który jest włącznikiem. Poszukaj, niemniej to będzie tylko zamaskowanie usterki, nie rozwiązanie. Wzmacniacz nie przechodzi w standby, to już wiadomo. Oczyść wtyczki, posprawdzaj kable. Nie wiem jaki dokładnie tam wzmacniacz zastosowano, ale naprawiałem kiedyś...
mercedes bezpieczniki mercedes bezpieczniki wentylatora mercedes actros bezpieczniki
awaria sprzęgła piecu antena tablet mazda odpalać drugie
electrolux mruga start hilti udaru
Ustawienie przerwy magneto w pilarkach Stihl, Husqvarna, Echo – optymalna szczelina i procedura Dogrzewanie pokoju 7 m² w kamienicy – panel na podczerwień, konwektor, grzejnik olejowy