Bezpieczniki sprawdź!
Powinieneś jeszcze przy okazji poprawić luty przy zespole oporników - tych w okolicach tego bezpiecznika.
mialem podobny problem glupial licznik, lampka i radio przyczyba byla taka iz w kasecie bezpiecznikowej tasma miala gdzies zimne luty i do bezpiecznikow nie dochodzil plus po kluczyku wyeliminowalem to dokladajac do bezpiecznika napiecie po kluczyku wciskujac cienki kabelek pod bezpiecznik
bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Sprawdź czy do bezpiecznika dochodzi napięcie. Napięcie na te bezpieczniki puszcza ten przekaźnik który jest w tej skrzynce. Jeśli nie ma napięcia na bezpiecznikach to sprawdź czy do przekaźnika dochodzi stały plus akumulatora, sterowanie i ew jeśli tutaj wszystko jest połączenie bezpieczniki - przekaźnik.
Sprawdz bezpieczniki
wszystko może się dziać. Im więcej w życiu będziesz widział, tym mniej rzeczy bedzie Cię dziwiło. Do tych zegarów idzie raptem dwie złączki, odepnij je to się przekonasz Kolego. Dasz głowę, że nic innego na tym bezpieczniku nie wisi? Bo 20 A to trochę bogato jak na sam zegar zabezpieczony wewnętrznie ok. 6A bezpiecznikiem.
w sceniku jest po stronie schowka, trochę plastików trza porozbierać, uszkodzony microtemp. Nie wiem o jakim bezpieczniku pisze Witek
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
Mi z pomiarów wychodzi że to termistor 10k/25 st. Jak przygrzałem lutownica rezystancja spadła do 300 om, po czym w miarę stygnięcia stopniowo wzrastała. Ma to sens-jest zaraz koło radiatora i stanowi jakąś formę bezpiecznika termicznego.
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
Które bezpieczniki sprawdziłeś?
W kabinie szukaj, z lewej strony pod kierownicą masz bezpieczniki. Bezpieczniki jeszcze są pod fotelem kierowcy, trzeba schowek wyciągnąć.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Bezpieczniki?
Jeśli chodzi o rocznik 1999 do 2002 to jest po prawej stronie jak patrzysz się na silnik. Między reflektorem a skrzynką bezpieczników.
Od grodzi silnika w podszybiu jest silniczek nawiewu. Sprawdź czy dochodzi prąd na kostkę. Od tego należy zacząć a tak naprawdę to przegląd bezpieczników :-))
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
sprawdź jeszcze raz bezpieczniki
Jakie to radio ? To raczej nie przez akumulator , sprawdz bezpieczniki.
Który bezpiecznik?
Ok. Jak wrócę do domu to wyjmę te bezpieczniki.
Witam, o takie schematy instalacji chodzi? W ilu miejscach sprawdzałeś bezpieczniki?
Wcześniej podpinany był CLIP i nic nie wykazało. jakie bezpiecznik
osobny bezpiecznik jest na pracę ciągłą, osobny za zasilanie powrotu ramion i pracę przerywaną. Sprawdź bezpieczniki!
Bezpieczniki sprawdzałeś?
Klem nie zamieniłeś. Sprawdź na + bezpieczniki
Pompa paliwa zasilaną jest przekaźnik w skrzynce koło akumulatora. Chyba dwa mini przekaźniki i obok dwa bezpieczniki.
Jak jest przebity ma zwarę D-S i kręci cały czas. Prędzej spali bezpiecznika.
Nie to nie bezpiecznik.
Kabelki do przejrzenia. I kasety z bezpiecznikami.
Wtrysk sterujący jest sterowany z ecu i nie ma na niego osobnego bezpiecznika.
Od czego w czasie jazdy przepala się bezpiecznik?
Przegląd bezpieczników przy aku i w skrzynce
A czy te lampki nie maja swojego bezpiecznika?
czy ta pozycja w komputerze ma jakiś przekaźnik lub bezpiecznik
Czy oprócz problemów z zegarkiem, jakieś inne urządzenia jeszcze nie działają??? Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki????
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Witam.Panowie pompka nie mogła paść skoro po odłączeniu pompki pali dalej bezpiecznik.
Przy aku Włącznik sprawdzony?
niczego nie pokazuję, nawet po podpięciu komputera na OBD2 Jaki diagnoskop użyty do odczytu ? Jakie jest napięcie na akumulatorze ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Czy to jest gniazdo kolo kolumny kierownicy? Sprawdzałem i tam bezpieczniki są ok
To scenic nie ma,bezpiecznik wyjmij
Witam --trzeba wyczyścić klemy (minusową i plusową) żeby nie było śniedzi ,sprawdzić przewód masowy do karoserii i do silnika --poskręcać i spróbować odpalić jak nie kręci rozrusznik podmienić akumulator lub podłączyć przewodami rozruchowymi z drugiego samochodu kręci ---do wymiany akumulator,,, jak nie kreci --do naprawy rozrusznik (przed wyjęciem...
Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
Dzięki za pomoc, kupiłem drugi na części. W oryginalnym poszły 3 - BTS436L i jeszcze jakiś scalak nie pamiętam oznaczenia a w liczniku bezpiecznik.
jak i czym jest sterowany regulator napięcia alternatora laguny Masz dwie śruby M5, jedna L do lampki kontrolnej ładowania (ten kabel, który jest w samochodzie), druga śruba to zacisk +, wzbudzenie alternatora, musisz na niego podać + po stacyjce, podciągnij kawałek kabla ze skrzynki bezpieczników
A które bezpieczniki sprawdzałaś??
i ktory to bedzie bezpiecznik ?
achpawel Wszystko dobrze. Lockup załącza się przy prędkości około 40km/h na 2-gim biegu. Z tym bezpiecznikiem to niezły numer.
Bezpiecznik na +
Renault Megane Scenic 1998 1.6 8v rozmieszczenie bezpieczników - info. w jezyku polskim.
Bezpiecznik jest odpowiedzialny za szyberdach.
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
tyle co mówił że niektóre modele aut nie mają jednego bezpiecznika do elektrycznych szyb. powiedziałem mu ze szyba nie działa ,wyciągnął bezpiecznik i zaczęło działać , chyba nie miał w ręku nowego bezpiecznika
Bezpieczniki na +
Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
A ile amper ma bezpiecznik wentylatora???
a powiedz gdzie on jest to jest to pod bezpiecznikami
pewnie UCH wykasowało klucze jeżeli bezpieczniki sprawne
czyli tam należy wymienić te dwa tranzystory? Bo szukam szukam na forach i niektórzy piszą że jest jeszcze bezpiecznik termiczny.
witam sprawdź masy może coś zaśniedziało bezpieczniki ok?
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Albo bezpiecznik albo manetka.
oczywiście że kolega nie pisał nic w tym stylu i absolutnie nic nie sugerowałem. Widocznie przejściówki tak mają,podzespoły wyprodukowane w 2005 a złożony już w 2006.Co do przewodów to to mnie właśnie zaintrygowało, co one tam robią, skoro z niczym w sensie elektrycznym nie połączone.Zamocowana jest w tym miejscu jeszcze tylko obejma plastikowa podtrzymująca...
czy to na pewno blokada kierownicy??? Tak, przyczyną jest blokada kierownicy, sugeruję kontakt z warsztatem, jeśli bezpieczniki dobre.
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Jeszcze rok i go można wrzucić na żółte blachy, jako zabytek! A teraz na serio: 24 letnia renowka ma zapewnię pognitą instalacje, pokorodowane styki w kostkach, słabą masę. Albo dasz sobie radę sam z przeglądem instalacji albo trzeba będzie poprosić elektryka.
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
Bezpiecznik wkomorze silnika jes ok, natomiast niema napięcia w bezpiecznikach lamp
Witam.Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się bezpiecznik do hamulca ręcznego w Renault scenic 3 1,5 dci 2007 ?
Bezpieczniki na + klemie
Sprawdziłem i nie ma napięcia na kostkach. Zwarcie przewodów i ominięcie opornika nic nie dało. Bezpieczniki na wszelki wypadek sprawdzałem wszystkie i wyglądały na dobre. Chyba, że jest jeszcze gdzieś jakiś dodatkowy bezpiecznik?
Witam. Mam problem z elektroniką samochodową. Moje Renault Scenic 1.9 dCi 2001 po lifcie nie chce odpalić. Sprawdzana była pod każdym kątem: bezpieczniki, immobilizer, stacyjka, moduły sterownika, czujniki i większość innych rzeczy.
Sprawdź bezpieczniki na klemie + .
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
Już znalazłem, od klimy jest ten zaznaczony: http://obrazki.elektroda.pl/6396279100_1... Pozdrawiam
Pierwsze co to podmień moduł szyb - przykręcany do silniczka na małego torxa . Jeżeli wymiana modułu nic nie da to do sprawdzenia kostka R2 pod siedzeniem kierownika . Bezpieczniki oczywiście sprawdziłeś ???
Jak sprawdzić mase ? Oprócz zapalniczki działa wszystko. Dodano po 1 Ale czy przy zwarciu nie pójdzie jeszcze coś innego ? (jakiś bezpiecznik, moduł, przekaźnik?)
sprawdz kolego bezpieczniki tam powinny być dwa obwody a 5 działa tylko poza opornicą i przez przekażnik
W tych modelach czasami w UCH samoistnie zmienia się, że tak napiszę "jedynka" na "zero" Trzeba podłączyć pod Clipa i przeprogramować... Oczywiście jeśli bezpieczniki sprawne...
Skrzynka przy kierownicy. L 20A
Sprawdź bezpieczniki DOKŁADNIE. Albo któryś bezpiecznik uszkodzony- albo przekaźnik.
Sprawdź czy nie masz zalanego modułu UPC (skrzynki bezpieczników pod maską)
Witam. Ostatnio naprawiałem taką usterkę okazało się że napięcie nie wychodziło z kostki bsi. Sprawdź czy nie masz upalonych pinów w tej kostce lub w bsi jak to zrobisz to sprawdź czy z niego wychodzi bo tam każda lampa ma oddzielne zasilanie i sprawdź bezpieczniki. Pozdrawiam.
A znalazłeś bezpiecznik front fog ?
Bezpieczniki sprawdzone ? przekaźnik ?
Tam nie ma sprzęgła, to sprężarka z zaworem regulującym ciśnienie Jesteś pewien? Bo to zmienia postać rzeczy o 100%. W skrzynce bezpieczników pod maską jest bezpiecznik od sprzęgła sprężarki.
Sprawdzałeś coś? np. bezpieczniki pod maską.
Witam. W moim scenicu mam słaby nawiew na wszystkich biegach, a w dodatku na ostatnim biegu głośno burczy. Proszę o pomoc. Czy to może być wina bezpiecznika termicznego ?
mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek Np. spalony bezpiecznik.
Problemem będzie skrzynka bezpieczników pod plastikiem z naklejką "E2".
Ok, poszukam takiej oryginalnej. Zastanawia mnie tylko dlaczego radio nie wypuszcza zasiania na antenę. Czy w radiu jest jakiś bezpiecznik na płycie?
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Wymień bezpiecznik! Chyba F9.
Obstawiam kończącą się sprężarkę, która usmaży bezpiecznik. Tylko czy kolega wróci na forum i powie czy rozwiązał problem?
Szukać miejsca skąd wydobywał się swąd, inaczej możesz długo szukać przyczyny awarii. Może to być UCBIC - skrzynka bezpieczników nad nogami kierowcy lub przełączniki pod kierownicą. Może to tylko luźna wtyczka gdzie nie było kontaktu i zaczął topić się plastik. Bezpieczniki sprawdzone?
renault scenic bezpieczniki bezpieczniki renault megane scenic bezpieczniki renault scenic skrzynka
schemat mostek sterowa chłodzić lodówka indesit bezpieczniki octavia
pomiary oscyloskopem okiem praktyka arduino zegar
Zabezpieczenie nadprądowe dla urządzenia 12 kW Błąd dysku w odtwarzaczu CD/DVD LG DV8931V