Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Bezpieczniki sprawdź!
Bezpieczniki sprawdzine ?
Powinieneś jeszcze przy okazji poprawić luty przy zespole oporników - tych w okolicach tego bezpiecznika.
mialem podobny problem glupial licznik, lampka i radio przyczyba byla taka iz w kasecie bezpiecznikowej tasma miala gdzies zimne luty i do bezpiecznikow nie dochodzil plus po kluczyku wyeliminowalem to dokladajac do bezpiecznika napiecie po kluczyku wciskujac cienki kabelek pod bezpiecznik
Sprawdź czy do bezpiecznika dochodzi napięcie. Napięcie na te bezpieczniki puszcza ten przekaźnik który jest w tej skrzynce. Jeśli nie ma napięcia na bezpiecznikach to sprawdź czy do przekaźnika dochodzi stały plus akumulatora, sterowanie i ew jeśli tutaj wszystko jest połączenie bezpieczniki - przekaźnik.
mial ktos ten problem ?? Codziennie na warsztatach w Polsce i na świecie maja takie problemy. Czekałeś na uśpienie modułów ? I od czego niby ten bezpiecznik?
W kabinie szukaj, z lewej strony pod kierownicą masz bezpieczniki. Bezpieczniki jeszcze są pod fotelem kierowcy, trzeba schowek wyciągnąć.
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Tak problemy zginęły.Wymieniłem na używkę żadnych konfiguracji dobrałem po numerach i wszystko hula.
Sprawdz przekaźniki i bezpieczniki.
Upewnij się, że to nie był anglik. Bardzo często w tym aucie po próbach przekładki pojawiają się kłopoty z wyświetlaczem i sterowaniem. PS. Rozumiem, że bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone?
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
w sceniku jest po stronie schowka, trochę plastików trza porozbierać, uszkodzony microtemp. Nie wiem o jakim bezpieczniku pisze Witek
Sprawdź przewody klapa -buda.
Mi z pomiarów wychodzi że to termistor 10k/25 st. Jak przygrzałem lutownica rezystancja spadła do 300 om, po czym w miarę stygnięcia stopniowo wzrastała. Ma to sens-jest zaraz koło radiatora i stanowi jakąś formę bezpiecznika termicznego.
Nadal gdzieś masz zwarcie. Trzeba szukać.
Które bezpieczniki sprawdziłeś?
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
Przy aku Włącznik sprawdzony?
Sprawdz bezpieczniki
Może to tylko bezpiecznik?
Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
F1-30A-silnik went. chłodnicy, podgrzewacz filtra paliwa F2-30A-regulacja silnika F3-7,5A-klimatyzacja F4-3A-dwupaliwowy system zasilania F5-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F6-7,5A-skrzynia automatyczna, przekaźnik rozrusznika F7-7,5A-poduszka bezpieczeństwa, regulacja silnika, podgrzewacz filtra paliwa F8-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F9-dioda...
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
A bezpieczniki?
Zmierz napięcie na bezpieczniku przed i za .Jeśli nie ma sprawdż czy w oprawie tego bezpiecznika nie ma utlenionego styku.Sprawdż najlepiej na przewodzie dochodzącym do tego bezpiecznika.
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
wszystko może się dziać. Im więcej w życiu będziesz widział, tym mniej rzeczy bedzie Cię dziwiło. Do tych zegarów idzie raptem dwie złączki, odepnij je to się przekonasz Kolego. Dasz głowę, że nic innego na tym bezpieczniku nie wisi? Bo 20 A to trochę bogato jak na sam zegar zabezpieczony wewnętrznie ok. 6A bezpiecznikiem.
Bezpieczniki?
Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Który bezpiecznik?
A propo bezpieczników, bo od czegoś muszę zacząć to gdzie i jakie sprawdzić, czy immo ma taki bezpiecznik ? Scenic dokładnie taki jak w temacie
W "fazie II" nie będzie kodu (który rok auta?) nie mruga Sprawdź bardzo dokładnie wszystkie bezpieczniki...
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Przegląd bezpieczników przy aku i w skrzynce
Witam w scenicu I mam problem z podświetleniem jedynie prędkościomierza, wszystko na desce swieci i regulator jasności również działa, czy może to być wina bezpiecznika?
Czy to jest gniazdo kolo kolumny kierownicy? Sprawdzałem i tam bezpieczniki są ok
sprawdź jeszcze raz bezpieczniki
Wcześniej podpinany był CLIP i nic nie wykazało. jakie bezpiecznik
Bezpieczniki sprawdzałeś?
Jakie to radio ? To raczej nie przez akumulator , sprawdz bezpieczniki.
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
To scenic nie ma,bezpiecznik wyjmij
Gdzie sa bezpieczniki od centralnego zamka przy renualt scenic 2 ?
Jeśli chodzi o rocznik 1999 do 2002 to jest po prawej stronie jak patrzysz się na silnik. Między reflektorem a skrzynką bezpieczników.
Od grodzi silnika w podszybiu jest silniczek nawiewu. Sprawdź czy dochodzi prąd na kostkę. Od tego należy zacząć a tak naprawdę to przegląd bezpieczników :-))
Czyli nie masz postojówek. Zasil osobno bezpieczniki postojówek.
Bezpiecznik jest odpowiedzialny za szyberdach.
Odpala ???? .Zaraz przestanie. Dodatkowo zaczną wycieraczki same chodzić i centralny przestanie działać . Zerknij do skrzynki bezpieczników pod maską .
No to sprawdź ten bezpiecznik.
Klem nie zamieniłeś. Sprawdź na + bezpieczniki
Jeszcze rok i go można wrzucić na żółte blachy, jako zabytek! A teraz na serio: 24 letnia renowka ma zapewnię pognitą instalacje, pokorodowane styki w kostkach, słabą masę. Albo dasz sobie radę sam z przeglądem instalacji albo trzeba będzie poprosić elektryka.
niczego nie pokazuję, nawet po podpięciu komputera na OBD2 Jaki diagnoskop użyty do odczytu ? Jakie jest napięcie na akumulatorze ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
osobny bezpiecznik jest na pracę ciągłą, osobny za zasilanie powrotu ramion i pracę przerywaną. Sprawdź bezpieczniki!
Do tego wszystkie kable i bezpieczniki koło akumulatora do sprawdzenia.
No robię szukam pomocy gdyż wg mnie jest to pierdoła. Choć może być inaczej. Orientujesz się coś więcej chodzi o to że pod przednią szybą też są jakieś przekaźniki na pewno do ogrzewania przedniej szyby ale pozostałe czy nie są jakoś połączone z resztą bezpieczników.
Już znalazłem, od klimy jest ten zaznaczony: http://obrazki.elektroda.pl/6396279100_1... Pozdrawiam
achpawel Wszystko dobrze. Lockup załącza się przy prędkości około 40km/h na 2-gim biegu. Z tym bezpiecznikiem to niezły numer.
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Nie to nie bezpiecznik.
Stawiam na przypadkowe zwarcie + po bezpieczniku do masy.
Kabelki do przejrzenia. I kasety z bezpiecznikami.
Witam.Panowie pompka nie mogła paść skoro po odłączeniu pompki pali dalej bezpiecznik.
Jak jest przebity ma zwarę D-S i kręci cały czas. Prędzej spali bezpiecznika.
Pompa paliwa zasilaną jest przekaźnik w skrzynce koło akumulatora. Chyba dwa mini przekaźniki i obok dwa bezpieczniki.
Renault Megane Scenic 1998 1.6 8v rozmieszczenie bezpieczników - info. w jezyku polskim.
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
A czy te lampki nie maja swojego bezpiecznika?
Od czego w czasie jazdy przepala się bezpiecznik?
czy ta pozycja w komputerze ma jakiś przekaźnik lub bezpiecznik
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
Wtrysk sterujący jest sterowany z ecu i nie ma na niego osobnego bezpiecznika.
Czy oprócz problemów z zegarkiem, jakieś inne urządzenia jeszcze nie działają??? Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki????
Bezpieczniki na + dobre?
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
Który rocznik?
A które bezpieczniki sprawdzałaś??
Immo off zrobione programowo.Emulator immo zasilany z bezpiecznika wycieraczki.
Bezpiecznik na +
Bezpieczniki na klemie
Odlaczaj po kolei układy o których wspomniałem. Możliwe,że silnik od spryskiwaczy dostał wilgoci.
Sprawdź bezpiecznik od podgrzewania świec :-)
Kolega wyżej ma rację, nawet na allegro znajdziesz ofert naprawy albo same elementy do naprawy typowej usterki tego wyświetlacza. Kiedyś był gość który miał nawet zestawy z instrukcją naprawy. Dodano po 2 Z tego co pamiętam to bezpiecznik SMD miał wartość 6,3A.
Witam. Mam problem z elektroniką samochodową. Moje Renault Scenic 1.9 dCi 2001 po lifcie nie chce odpalić. Sprawdzana była pod każdym kątem: bezpieczniki, immobilizer, stacyjka, moduły sterownika, czujniki i większość innych rzeczy.
czyli tam należy wymienić te dwa tranzystory? Bo szukam szukam na forach i niektórzy piszą że jest jeszcze bezpiecznik termiczny.
Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok
Bezpieczniki na +
Nie wiem co tam powywijałeś w tym uch.Żeby przyuczyć blokadę trzeba mieć programator do pamięci która siedzie właśnie w blokadzie.Często taki komunikat pojawia się przy słabym napięciu aku,syfie w upc jak i uszkodzonych bezpiecznikach.
a powiedz gdzie on jest to jest to pod bezpiecznikami
Lub zle wlozony bezpiecznik lub w miejsce obok.
Albo bezpiecznik albo manetka.
sprawdz kolego bezpieczniki tam powinny być dwa obwody a 5 działa tylko poza opornicą i przez przekażnik
A ile amper ma bezpiecznik wentylatora???
Pierwsze co to podmień moduł szyb - przykręcany do silniczka na małego torxa . Jeżeli wymiana modułu nic nie da to do sprawdzenia kostka R2 pod siedzeniem kierownika . Bezpieczniki oczywiście sprawdziłeś ???
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
scenic bezpieczniki scenic bezpieczniki klimatyzacji renault scenic bezpieczniki
lenovo przycinanie grach sterowanie rolet zewnętrznych astra belka
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Błąd 225 w ekspresie Miele - co oznacza? Luz zaworowy w ciągniku David Brown 990: wartości i regulacja