Witam Bezpiecznik instalacyjny - bezpiecznik o małym prądzie wyłączalnym, chyba do 50kA, ale musisz sprawdzić. Powyżej tej wartości to bezpieczniki stacyjne lub inna nazwa bezpieczniki mocy (BM). Samoczynny wyłącznik nadmiarowy - tu bym zacytował za Wikipedią: "rodzaj bezpiecznika elektrycznego, w którym przez termiczno-mechaniczne zadziałanie elementów...
Panowie koledzy... Nikt nie zna takich znaczków? Jak się postaramm, to sam dojdę po schemacie i maszynie na żywi, ale przecież nie po to zostało zmajstrowane to forum, żeby walczyć z wiatrakami... Chyba, że są to sprawy tak podstawowe, że nie warto o tym pisać i robię z siebie wariata, albo jakiegoś..... Nikt nie ma pomysłu ? ! ! ! pozdro Wiesz co?...
Natknąłem się na broszurę Moellera gdzie np. ich wyłączniki nadprądowe typu C, 1 biegunowe są na prądy: 4,6,10,13,16,20,25,32,40,50,63. Czy wartości te określone są normą czy jest to widzimisię Moellera? To nie jest widzimisię Moellera, tylko typoszereg zabezpieczeń, do którego stosują się wszyscy producenci. Normy Ci nie podam, ale pewnie jakaś jest....
Narazie odlaczylem swiatla mijania/drogowe/stop przez bezpiecznik bezposrednio do akumulatora, kierunki,awaryjne i wzbudzenie alternatora przez bezpiecznik po stacyjne i jest wszystko ok. Napiecie od 14V do 14.5V i nic sie juz nie grzeje, nie pali :) Jeszcze raz wielkie dzieki. Pozdrawiam
podtrzymanie pamieci to jest zołty kabelek batery bezposrednio pod + akumulaotra po jakims bezpieczniku . czerwony + po stacyjne czyli odłaczalny. a rem jako sterowanie wzm lub anteny wysuwanej itp najczesciej niebieski na ktorym pojawia sie +12V jak załaczysz radio.
Prawidłowo to powinno być tak: Czerwony zostawiasz tak jak jest czyli do stacyjki, a żółty(to jest podtrzymanie pamięci) dajesz bezpośrednio do akumulatora przez bezpiecznik. Wtedy radio ma podtrzymaną pamięć a działa dopiero po stacyjne. Bezpiecznik na żółtym daj nieduży np 1A.
Co do wypowiedzi MACHER-a wydaje mi się, że na tym szkoleniu chodziło o "wymianę bezpieczników instalacyjnych i żarówek bez napięciowo i przy nieuszkodzonych gniazdach, oprawkach i całej tej reszcie". Uprawnienia to inna sprawa - są niezbędna do pracy zawodowej(nawet te żarówki). BM jest bezpiecznikiem mocy,( stacyjnym) i wymiana jego (zwłaszcza przez...
Ja dodam, że występowały przekładki mikowe (z kilkoma rzędami otworów po kilkanaście otworów w rzędzie) przeznaczone na różne napięcia "startu". Standardowa przekładka była na napięcie 160V ale spotykało się przekładki na napięcia 250 i 400V. Standardową czynnością obsługi centrali było sprawdzenie czy "węgle nie były przestrzelone". Objawy były najczęściej...
nie moge znalesc centralki, przypominam ze auto jest z Irlandii, i mozliwe ze maja tu inne schematy umieszczania centralek itd. Z moich prob i domyslen wyglada to tak ze: brakuje zasilania na centralke gdy stacyjka jest wylaczona, z kolei jak jest wlaczona to centralny dziala ale tylko recznie, co jest raczej normalnym zabezpieczeniem zeby nie zamknac...
Mówimy tu o fabrycznym wyposażeniu. Nie kolego mówimy o konkretnym przypadku, jak sam mnie upominałeś. A ten pobór z gazu to normalne ? Nie jest to normalne. Mam już któreś auto z kolei od gazu na tzw śrubkę po rozbudowana sekwencję i żadna nie bierze tyle prądu przy wyłączonej stacyjne. Sprawdź czy pod tym bezpiecznikiem od LPG nie masz jeszcze innego...
Czytałem gdzieś na innych forach, że ktoś miał problem z włącznikiem świateł awaryjnych i też nie mógł wyłączyć samochodu stacyjką. Czy jest jakieś powiązanie między tymi elementami? Nie wypowiem się autorytatywnie, nie wiem czy taka usterka jak opisujesz jest możliwa. Możesz wykonać test: kierunkowskazy są zabezpieczone bezpiecznikiem 15 A (prawdopodobnie...
Witam, temat zapewne poruszany kilkukrotnie,ale w moim przypadku nic nie pomaga. Temat podobny dla zobrazowania. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... A więc tak... Panda nie odpala, jak w poście archiwalnym po przekręceniu zapłonu świecą tylko awaryjne i pozycje, brak reakcji na zapłon i inne obwody elektryczne. Patrząc na schemat...
Ale dlaczego nie pomierzysz napięć tak jak pisaliśmy. Na stacyjne, na manetce, na zasilaniu czujników w silniku. Nie będzie zasilania to będziesz wiedział w czym problem i gdzie ew. bezpiecznik się spalił.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Co do wymiany to fachowiec, który mi go wymieniał pokazywał mi go palcem że on był uszkodzony i jest przelutowany, wziął też za to kasę. Nie siedziałem nad nim i nie pilnowałem go, jeżeli mnie nie oszukał to powinien ten element być nowy. Co do licznika to bajer jest taki że on działa prawidłowo przez ok minutę, później zegary wracają na pozycję spoczynkową,...
Zacząłem pogrubianie przewodów, na głośnikowe 4mm²: https://obrazki.elektroda.pl/4255015600_... Co do projektanta, wszystko wygląda całkiem nieźle zaprojektowane/dobrane: silniki, wielkość akumulatora, płytka 'mostków', bezpiecznik termiczny, tylko ta grubość przewodów i ta dość niepotrzebna wędrówka do stacyjni i z powrotem :/. No...
Jeśli trzon będziesz miał AxSn 4*95 to zabezpieczenia w stacji możesz mieć większe, ale to przy zmodernizowanych sieciach. Jeśli masz linki 35 a na przyłączach 16 , długi obwód , to nie spodziewaj się więcej jak 63A. Jeśli mi nie wierzysz to otwórz pierwszą lepszą szafkę stacyjna , gdzieś na sieci podmiejskiej. Obwody kablowe, gdzie są kable 120 i 240...
Witam, mam mały traktorek gdzie jest zamontowany silnik 1,7d isuzu. Mam problem z podłączeniem alternatora. Gruby zacisk z alternatora podłączony jest prosto do akumulatora, wzbudzenie czyli górny zacisk w alternatorze jest podłączony do +, który pojawia się po przekręceniu stacyjni w pozycje ON, w szereg wpięty jest bezpiecznik oraz żarówka 12V. Niestety...
Witam mam problem zawitał do mnie Renault Clio 2008 z motorem 1,5 dci z następującymi problemami Brak Świateł Brak wycieraczek tylko przód Błąd ABS Świecący się ręczny (jest spuszczony) oraz najważniejsze nie zapala , stacyjna w pozycji 3 cyknięcie słychać i nic sprawdziłem kabel plusowy co idzie do rozrusznika przejście jest na krótko zapala auto ,...
Witam, mam podobny problem z moim matizem. Po kilku dniach stania czasami nie da się go odpalić bez ładowania akumulatora. Sprawdziłem dziś pobór prądu i wynosi on 0.19 A, po odpięciu bezpiecznika od immo, radia i czegoś tam jeszcze pobór spadł do 0.02 A, a tylko przy odpiętym radiu wynosi 0.12 A. Czy jest to normalny pobór prądu w tym samochodzie?...
Witam jestem posiadaczem golfa III z 92 roku. Mam problem z podświetleniem zegarów mianowicie jakiś czas temu przestała działać jedna z żarówek podświetlenia zegarów po wymianie żarówki okazało się że druga też przestała działać. Sprawdziłem bezpieczniki wszystko w porządku okazało się że na płycie na której są żarówki nie dochodzi prąd do żadnej. Moje...
Zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego w okresie zimowym w ciągu dnia należy używać świateł mijania lub tzw. dziennych. Światła dzienne to dodatkowe o niskiej mocy bądź światła drogowe (a nie mijania) zasilane obniżonym napięciem - takie występują w aktualnie produkowanych pojazdach np. MB Wymogiem jest aby po ręcznym włączeniu świateł mijania AUTOMATYCZNIE...
Witam wszystkich. Mam taką zagadkę do rozwiązania i powoli zaczyna mi brakować pomysłów. Ale może ktoś z Was ma pomysł albo zna ten problem Mam takiego zbuntowanego focua. Nie wiem ile w tym zbiegu okoliczność a ile winy użytkownika. Zaczęło się od tego że po myciu samochodu i silnika auto przestało zapalać. Po przekręceniu stacyjki kontrolki na desce...
Mam problem z zamknięciem Citroena, uszkodzona wkładka w drzwiach, pilot przestał działać. Wcześniej działał bez problemów, były dwa przypadki że przestał - raz pomogło zwykłe przyuczenie w stacyjne (przytrzymałem na włączonym zapłonie przycisk zamykania), za drugim razem sam zaczął działać ponownie. Nie ma problemu z pilotem, płytka w srodku wygląda...
Dziś rozebrałem cały motor by dostać się do wszystkich głównych podzespołów elektrycznych. Znalazłem w internecie service manual i tam jest dział poświęcony różnym problemom w tym problemowi braku iskry. Po kolei sprawdzałem wszystkie podzespoły i nic nie znalazłem. Po kolei bezpieczniki, akumulator, świece, kapturki, cewki, stacyjkę przełącznik awaryjny,...
Witam. Podepnę się pod ten sam temat, mam ten sam problem. Brak komunikacji ze sterownikiem ABS. Gdy podepnę Diagbox-a wszystkie sterowniki są podświetlone oprócz ABS (jest nie podświetlony i pisze błąd połączenia na czerwono) Peugeot 407 2.0hdi 2005r przewody w wiązce od pompy ABS sprawne, na pinie 24, 25 jest +12V na pinie 23 jest +12V po stacyjne...
Co za fabryczne radio tam miałeś z wyjściem na dwa głośniki? Sprawa trochę dziwna z tym zasilaniem, bo przeważnie był tylko stały plus dla podtrzymania pamięci, ewentualnie jeszcze dla pinu SAFE, a uruchamianie po stacyjne sterowane było Can-em. To wiem dlatego to próbuję rozgryźć do końca. Tak mam sprawdziłem to, ale mnie interesuje źródło skąd idą...
Witam, Szanowni koledzy, mam pewien problem...mianowicie kilka dni temu podjechalem pod sklep, wysiadając nie moglem zamknac samochodu z pilota. Po powrocie zauważyłem że alarm prawdopodobnie uzbroił się(albo sie swiecila dioda swiatlem stalym) i prawdopodobnie odciął rozrusznik bo nie moglem odpalić(rozrusznik nie krecil tak jakby alarm był uzbrojony)....
Po ponad dwuletniej przerwie, po namowie modelatora, postanowiłem powrócić do tematu ,,Polskie centrale telefoniczne - ocalić od zapomnienia" . Tym razem o centrali Strowger'a 32AB, która przez wiele lat była produkowana i modernizowana przez zakład T-2 ZWUT Warszawa. Wraz z kolegą AlkiemZ mieliśmy przyjemność uruchomić fragment centrali w formie modelu....
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
W bezpiecznikach masz stały + i po stacyjce weź tą diodę z opornikiem w szereg i szukaj aż zacznie migać przy wyłączonej stacyjce.
a +12 ze stacyjki ? Np. ze skrzynki z bezpiecznikami (+12V po stacyjce).
Wymiana bezpiecznika napewno i zawiniła, prędzej jakiś inny bezpiecznik wypadł bądź ten wymieniany nie tam gdzie trzeba włożyłeś.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Zaworem steruje jednostka sterująca ETC, pod bezpiecznikami. Sprawdź zasilanie do jednostki PIN1 i PIN3: stały i po stacyjce +24 V. Przejście z jednostki do zaworu.
1. Uzupełnij profil. 2. odłącz akumulator na 10minut. 3. podłącz akumulator włącz i wyłacz stacyjkę. 4. po odczekaniu ok 2minut włącz stacyjke i spróbuj odpalić.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Może być że 1-alternator 2-stacyjka 3-bezpieczniki Lecz może być tak że na bezpieczniki idzie ze stacyjki.
zgodnie ze schematem który mam właśnie przed sobą to jeden pin 30 to kabel z rozrusznika na stacyjke a drugi do regulatora prądnicy, ja halogeny w c-360 podłączyłem prosto z bezpieczników i działa bez zarzutów.
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
Czyli pod każdy bezpiecznik, który zasilany jest po stacyjce, np zapalniczka.
Bezpieczniki mają z tyłu stopki gdzie wtykasz końcówki kabli, musisz znaleźć bezpiecznik na którym na wyłączonej stacyjce nie ma 12 volt a gdy załączysz stacyjkę i zaświecą kontrolki w zegarach na bezpieczniku pojawia się napięcie 12 volt, wtedy z tyłu na tym bezpieczniku wpinasz się kablem od radia. Myślę że prościej się nie da wytłumaczyć i że pomogłem.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Może w bezpiecznikach kabinowych była pierwotna usterka , a teraz to może być różnie . Sprawdź te bezpieczniki to się dowiesz.
A bezpiecznik dobry ? Jak tak to podaj tam prąd przed dodatkowy bezpiecznik max 10A i sprawdź czy ruszy wszystko. Jak tak to prawdopodobnie uszkodzona kostka stacyjki albo stacyjka. Choć tego ci sto procent nie powiem teraz.
Najczęściej w okolicy bezpieczników, stacyjki.
Czarny masa pojazdu, czerwony (różowy) stałe zasilanie 12V, żółty 12V po stacyjce.
Największy producent rozdzielnic ZPUE SA dla wszystkich operatorów w Polsce /Energetyki. Posiada uzgodnienia/standardy/ dla wszystkich operatorów – czyli energetyki. http://zpue.pl/rozdzielnice-nn/zlacza-ka... Patrz schemat złącze...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Coś jeszcze nie działa? Kostka stacyjki.
Sprawdź przewody przy stacyjce.
Dziwna sytuacja, może nie mająca związku ze stacyjką. Zdejmij klemę z aku, wepnij mili amperomierz, miernik w szereg, z otwartymi drzwiami fizycznie zamknij centralny i obserój pobór prądu. Powinien być koło 15-20mA. Jeśli jest 100 i więcej po 30 minutach to coś pożera, radio, centralny, alternator, trzeba szukać wyjmując bezpieczniki, ale są też metody...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki na zaciskach 15 oraz 54 występuje napięcie. Z zacisku 54 przewód idzie do bezpiecznika na tablicy bezpieczników, a następnie z pod owego bezpiecznika idzie na przerywacz kierunkowskazów. Tyle że ten przerywacz jest przeznaczony wyłącznie, gdy w lampach są zastosowane żarówki. I tak jak włączysz lewy lub prawy kierunkowskaz,...
Wg.schematu to bezpiecznik B738-stałe oraz B737-po stacyjce.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Sprawdź skrzynkę bezpieczników silnika F8 -- 25A U mnie dokładnie był ten sam problem, stacyjka cykała i nic nie odpalało. Wymieniłem akumulator i dalej nic. Dopiero dogrzebałem się do tego bezpiecznika i wszystko OK. Nie lubię filozofów, którzy wymądrzają się i nic nie pomagają. Wpisy typu szukaj instrukcji obsługi, rozbierz silnik, zawołaj fachowca....
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
O, o, o, weź napięcie zza stacyjki. Obejdzie się bez elektroniki. Napięcie jest gdzieś na bezpiecznikach i w kostce radia. Poszukaj w opisie bezpieczników i kostki radia. Jeśli musisz użyć przekaźnika, to lepiej go zasilić napięciem 12 V ze stacyjki. Możesz użyć wspomniane 2 tranzystory. Jeszcze zobacz, czy napięcie dla zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Skoda fabia 2 ma koło bezpieczników przełącznik świateł które same gasną po wyłączeniu stacyjki.
Zobacz jeszcze w skrzynce bezpieczników, komora silnika, zasilanie na bezpieczniku czy jest, tam się lubi pin na kostce wypalać. Piszę bez schematów, z pamięci, więc numeru bezpiecznika nie podam. Jeśli nie ma kostki stacyjki, to jej funkcje analogicznie spełniają przekaźniki. Warto zajrzeć w schemat i ewentualnie poprawić luty.
A bezpieczniki na silniku?
Sprawdź.np. czarno-zielony zasilający czujnik Halla, czarno-liliowy w złączy lewego kanału kablowego, pin 8. Ale najbardziej polecam pobrać to zasilanie ze skrzynki bezpieczników, bezpieczniki do dyspozycji to 2, 5, 7, 11, 24, 25, 26 - to są bezpieczniki "po stacyjce",
Przecież masz napisane jak byk w instrukcji, ze zasilanie to przewody czarny (-) i czerwony to (+). W samochodzie podłączasz przez bezpiecznik 1 A do przewodu ON przy stacyjce i masy. Co za lenistwo!
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
Sprawdź czy masz wsteczne światło - tam najczęściej przy wyłączniku wstecznego w polonezie robi się zwarcie. Pozdrawiam.
Ze schematu wynika, że bezpiecznik F20 jest zasilany z bezpiecznika F34, który z kolei jest bezpośrednio połączony z "15" czyli stacyjką
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Adapterem bezpiecznikowym wpinasz się przed bezpiecznik, więc po prostu znajdź bezpiecznik, na którym jest zasilanie przy wyłączonej stacyjce i gotowe. Masz tam też jedno wolne pole ze stykami, sprawdź, a nuż, będzie tam stałe 12V...
Weź ze skrzynki z bezpiecznikami, tam będzie główna linia +12V po zapłonie, miernik w rękę i sprawdź.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Jeśli się nie mylę, to wedle schematu stacyjka 3 pin zasila jednocześnie szereg bezpieczników plus bezpiecznik wentylatora. Innymi słowy, wystarczy że 2 przewody podepniesz pod jeden w nowej stacyjce. https://obrazki.elektroda.pl/5968339400_...
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
Amperomierz w rękę i sprawdzasz gdzie jest za duży pobór prądu. Dodano po 4 Odepnij wszystkie urządzenia na tym bezpieczniku a potem sprawdzaj ewentualnie który robi zwarcie tylko nie zakładaj druta a to co powinno być.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Poszukaj na bezpiecznikach w którym miejscu pojawia się napięcie po włączeniu stacyjki. To nie jest duży prąd więc możesz go sobie stamtąd podebrać. Z za bezpiecznika oczywiście.
Ten bezpiecznik zasila również ESOS i myślę że tam jest problem sądząc po objawach.Albo przetarty przewód najbardziej prawdopodobne) albo zwarcie w cewce.Obejrzyj przewód przy pompie wtryskowej i dalej czy nie leży gdzieś na gorącej rurze.Skoro nie odpalał a kręcił to zawór na pompie najbardziej podejrzany(i jego zasilanie) Bezpiecznik ten nie zasila...
Bezpieczniki sprawne?
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Na moje poleciał bezpiecznik który trzeba wymienić, przekęć stacyjke tak by się zapaliła deska rozdzielcza i przemierz wszystkie bezpieczniki, powodzenia :)
Sugerowałem, żeby sprawdzić na fabrycznym CDR 500 czy reaguje na stacyjkę. Jeśli nie reaguje, to prawdopodobne uszkodzenie w obwodzie plusa po stacyjce (bezpiecznik np. 5A jeśli jest lub styki stacyjki).
A po prawej pod dekielkiem tam nie ma bezpieczników?
VCC - stałe zasilanie - czerwona ACC - zasilanie po załączeniu stacyjki - żółta Wyjmujemy oryginalny bezpiecznik i wpinamy przejściówkę. W komplecie masz przejściówki do dużych i małych bezpieczników, stosujesz tylko te które pasują. Pod które bezpieczniki masz się podłączyć zależy od marki samochodu i jego modelu.
Jak by nie rozpoznawał kluczyka, to by nie dało się go przekręcić w stacyjce. Możliwe że przy odłączaniu akumulatora spadł jakiś przewód. Sprawdził bym też bezpieczniki na początek.
Witam. Szukaj zwarcia w instalacji. Czy przepala bez przekręcenia stacyjki? Odłącz regulator.
Oprocz sprawdzenia .... wymien bezpieczniki od klimatyzacji ....F131 pozycja 6 oraz F397 pozycja 22 , oraz ogolny po stacyjce F376 pozycja 18.
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Tak na "oko" to z 1/3 kabli przy stacyjce brakuje. Posprawdzaj żarówki, bezpieczniki - i to tyle. Reszta dla elektryka.
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Prawy lub lewy by był. Nie wierzę w dwie pary styków naraz. Po mojemu ma wybity bezpiecznik od kierunkowskazów, jest to osobny bezpiecznik niż ten do awaryjnych. Co do przełącznika awaryjnych- przełącza on też zasilanie dla przerywacza migotania z plus przed stacyjką (dla awaryjnych) na plus za stacyjką (kierunkowskazy). Bardzo łatwo to sprawdzić.
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Ogólnie w zasilaniu zegarów, tym, które powinno się pojawić po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu. Możliwe, a wręcz bardzo prawdopodobne, że jednak bezpiecznik.
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Przecież jest instrukcja do tego: VCC+ - stały plus ACC - plus po stacyjce GND - masa
Bezpieczniki sprawdzone ?
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
bezpieczniki klasa bezpieczniki bezpieczniki naczepy bezpieczniki dodge
automatyka budynkowa versa podłączenie sygnalizatora współczynnik stabilizacji prądowej
resetowanie baterii kettler sterownik
Zmiana czułości wejść Satel, DSC, Paradox z 320 ms na 20 ms – skutki, fałszywe alarmy, EN 50131 Kondensator filtrujący w prostowniku dwupołówkowym – filtr dolnoprzepustowy w zasilaczu sieciowym