Możesz mieć zakamienione sitko w wylewce kranu przez co przepływ jest zbyt mały aby przesunąć membranę. Jeżeli nie to możliwe jest uszkodzenie samej membrany. Naprawa nie powinna być bardzo kosztowna.
Impulsator daje około 470 Ohm, moduł nowy, cewka nowa, 2 przewody wn dają około 5,11 (ustawienie 20k Ohm). Czy to są prawidłowe wartości? Pozdrawiam.
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Bo ten czarno-biały kabel podaje masę na moduł, co powoduje brak iskry i gaszenie silnika. Identycznie działa jedna z sekcji stacyjki. Po przekręceniu na OFF ma zewrzeć ten kabel do masy, po przekręceniu na ON ma go rozewrzeć. Sprawdź dokąd biegnie ten czarno-biały kabel.
ale ta pionowa kreska to skaza na monitorze - jakby wyskrobany od srodka...czy go zalacze czy jest wylaczony to obraz jest ten sam-brak,tyle ze przy zalaczonym slychac jak pracuje trafo ale nie reaguje wcale na regulacje kontrastu,jasnosci itd......kiedy w nocy siedzialem przy tym,zamyslilem sie wpatrzony w ten wydropek i po wyłączeniu (w momencie rozładowania...
Miałem otwartą obudowę i jak nacisnąłem 3 raz power to z 1 małego trafa poszła ostra biała iskra i juz zero reakcji 1 bezpiecznik jest ok w dużym nie sprawdzałem. A da się 1 trafa srawdzić multimetrem na płytce drukowanej czy jest zjarany ? Do tego prawie parzył ten 1 mały.
Auto zgaśnie i nie ma iskry, ściągasz 3 stykową wtyczkę z aparatu i dotykasz środkowym pinem do masy (kabel zielono jakiśtam, chyba biały) iskra się pojawia w momencie dotykania- hall
Masz może krzywkę na podmianę ? Przyczyną białej iskry jest właśnie kondensator.
Witam, mam to samo, i robiłem to samo co ty, ale po sprawdzeniu błędów wyszedł błąd czujnika temperatury w głowicy nr 19 i nr 20. Co do kasowania błędów: po 4-krotnym przeleceniu trybu diagnostycznego same się kasują. Tryb diagnostyczny uruchomisz poprzez przełączenie kluczyka na on (bez zapalania) przy odkręconej przepustnicy na maxa, przy drugim zapaleniu...
Trzeba zrobić diagnostyke komputerową, trochę te objawy wskazują na jakieś UPG, ale ciężko coś zweryfikować, płyn chłodniczy czysty?
Sprawdziłem przepływomierz,klapka porusza się lekko,zawór rozuchu zimnego silnika też działa prawidłowo,wymiana świec nie pomogła.Biały kolor iskry był najprawdopodobniej skutkiem rozładowania baterii,teraz iskra jest fioletowo-niebieska,a świece kąpią się w paliwie.Zapłonu ani rozrządu nikt nie przestawiał.
Jak wyglądają te świece które nie mają iskry? Zapewne izolator wewnętrzny centralnej elektrody jest pokryty sadzą, która powoduje upływ prądu i brak iskry pomiędzy elektrodami. Powodem jest zła regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej, mogła powstać w wyniku zabrudzenia gaźnika (zatkania kanału powietrznego) lub przydławienia układu wydechowego,...
Prawdopodobnie cewka. Iskra powinna być biała i skakać przynajmniej na centymetr.
Sprawdziłem na trzech świecach: starej irydowej NGK, nowej irydowej NGK i zwykłej marki Torch. Na zwykłej jest iskra biała/białoniebieska, mocna, a na obydwu irydowych taka sama hmm... dziwna. Nie jest tak duża jak na zwykłej, bo wewnętrzna elektroda jest jakby zaostrzona, a nie płaska ale jest i jest przezroczystoniebieska.
Telewizor chodzi ale obraz czarno bialy.
Iskra ma taki Niebieskawo biały kolor tylko teraz zauważyłem ze bardzo rzadko się pojawia.I jest bardzo krótka
zmieniłem irfa na 840 i po dostrojeniu działało dużo lepiej niż na 540. tylko, że powstał kolejny problem, a mianowicie upiekłem uzwojenie wtórne w trafie wn:/ biała iskra jest widoczna z wtórnego (brak zewnętrznych uszkodzeń) i piękna fioletowa poświata pod pierwotnym... z tym trafem chyba juz nic się nie da zrobić... :( ma ktoś może jakiś pomysł co...
Tak kolory kabli na stacyjce jeśli są podobne to prawdopodobnie zapłon będzie czarny i czerwony. Na tym schemacie stacyjka ma przewody: 2 zielone, czarny, czerwony, i czarno-biały.
Potem złączyłem czerwony z czarnym i zielony z czarno białym quad kręcił ale nie miał iskry No, to teraz połącz czerwony z czarnym a zielony z czarno białym rozłącz no mówie że tak zrobiłem NIE ZROBIŁEŚ! Masz połączyć TYLKO czarny z czerwonym. Zielony i czarno i biały mają zostać ROZŁĄCZONE.
Spróbowałem wlać bezpośrednio do cylindra i nic, iskra jest ładna, niebiesko-biała, czyli co mam sprawdzić: tę iglicę czy gaźnik? Ale jak mówię, gaźnik założyłem 5 godzin temu, a jak chcecie, mogę zrobić film na YouTube, jak to wygląda i czemu nie odpala, i dam na prywatny link i wyślę tutaj.
sprawdz przewód od modułu do aparatu.zdejmij kopułkę i pociągnij za te kabelki biały i czarmy czy nie są przerwane przy wsówkach. 92 TO GAźNIK
Przed silnikiem na ścianie grodziowej gdzieś nad akumulatorem a obok modułu (cewki) zapłonowego jest taka biała kostka - w większości Tikaczy styki śniedzieją i będzie wtedy wszystko poza iskrą. Przeczyść ją. Raz mi się zdarzyło że kupiłem nową cewkę i też była uwalona. Przeryłem całą instalację i nic. Po zmianie kolejnej problem ustąpił.
Z doświadczenia podpowiem, że jeśli jest iskra wcale nie oznacza to, że jest dość silna aby odpalić mieszankę. Najlepsza iskra to cienka niebieskawa (podobna do iskry w piezo zapalniczkach) . Jeśli ktoś z was ma iskrę białą i grubą to niekoniecznie na niej odpali mieszankę.
Niebiesko biały to impulsator, czarno-czerwony zasilanie układu zapłonowego. A dwa ostatnie zółty i biały to ładowanie i światła.
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Jak przylutujesz czarno-białym z zielonym(masa) to nie będzie iskry, dlatego napisałem że w pozycji OFF: czarno-biały i zielony, jak nadal niema iskry szukaj przyczyny gdzieś indziej.
Gdzies w tym kółku zobaczyłem wilką białą iskrę co to może być oprócz elektrolitów??
I co ruszyłeś. Sprawdź czy działa impulsator (przełącz miernik na diody z sygnalizacją akustyczna) powinien podczas kręcenia kołem piszczeć gdzie jest naklejony magnes na kole. Zasilanie cewki wysokiego powinno być jak kopiesz nogą tak około 90v. Sprawdź czy nie podajesz masy na blokowanie modułu chyba czarno/biały. i iskra musi być
Mam z kolei taki problem, przy drugiej WSK 125, świeca jak poczuje mieszankę to daje białą iskrę. Zapłon wielokrotnie przestawiany i w tej chwili ustawiony, na pusto jest ładna iskra fioletowa, a jak wkręcę w głowicę i próbuje odpalić to odpali ale dużych obrotach gaśnie i nie ma mocy. Gdy wykręcę tą świecę, to daje białą iskrę. Świeca też wielokrotnie...
http://www.scribd.com/doc/96055317 http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.ph... tu piaggio nrg mc2 chyba coś z tego może się przydać, a jeżeli chodzi o ten link wyżej, odłączyłem biały i jest iskra
Robiłem to - nie ma iskry
Impulasator do wymiany o ile nie pomyliłeś przewodów (niebieski z białym paskiem to impulsator).
Ten turkusowy przewód, to w Twojej wersji zapewne jest podłączony z układem interlock. Masz w nim stopkę boczną z czujnikiem, która nie składa się samoczynnie po podniesieniu motocykla? Normalnie stacyjka powinna w pozycji ON łączyć przewody czarno-biały i turkusowy.
Z magneta wychodzi 5 przewodów: niebieski łączy się ze stykiem 3 modułu zapłonowego, czerwony ze stykiem 14 modułu; zacisk 31 modułu brązowym przewodem do masy skutera, styk 15 modułu ze stykiem 15 cewki zapłonowej, a drugi zacisk cewki do masy. Styk 2 modułu przewodem brązowo-białym do stacyjki. Masz już iskrę i gaszenie silnika. Teraz czerwono-biały...
kolor iskry jest biały. Świecę mam polską 75
Wypnij z kostki modułu przewód czarno biały. Albo odczep tak, by nie był od niczego podłączony. Bo rozumiem, że rozrusznik kręci, ale nie ma iskry, tak?
Witaj Miałem podobny przypadek, konsola po wymianie poru HDMI wyświetlała obraz ale pojawiały się na obrazie białe "iskry / śnieg". Po wymianie encodera Panasonic MN86471A obraz był poprawny. Pozdrawiam
jest jakiś sposób na sprawdzenie bez dotykania końcówek ? Sonda wysokonapięciowa, można zrobić jakiś dzielnik z oporów, ale pomiar będzie tylko przybliżony. Jakie napięcie tam wychodzi 30kV, czy więcej? triak wydaje delikatny odgłos niczym przeskok iskry na świecy czy to normalne ? Na pewno triak?, a nie ten biały element, który wygląda na przekaźnik.
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Silnik był przegrzany. Koszt naprawy około 400-500 zł
Raczej na rozgrzanym, na zimnym to chyba nie ma od czego. Mieszanka uboga i samozapłon od rozgrzanej świecy? Czy świeca (nalot na porcelance) jest koloru białego?
Odłącz przewód od gaszenia (czarno-biały). Sprawdź długość iskry na samym przewodzie WN. Musi mieć długość min. 7 mm. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI, powinna wynosić 760 - 840Ω. Statory Ducati Energia są w nich dość awaryjne, nowy oryginał kosztuje 360 zł.
-spróbuj dołożyć do kompletu s20k60 i zaporowo diodę UF5408 (białym paskiem do +)
Odwrotnie , zielony masa a czarny zasilanie .Dziś miałem okazję przetestować identyczny moduł jak na fotce z takimi samymi kolorami przewodów , okazało się że mylnie podałem sposób podłączenia modułu , przewód biały w module podłącz pod impulsator a niebiesko biały to gaszenie ,reszta jak wyżej , gaszenie w module podłącz dopiero gdy będziesz pewny...
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
zawory ustawiłem za pierwszym razem pierwszy 0.15 a drugi 020 za drugim ustawiłem 030 i drugi 0.35 żeby silnik miał lżej Chyba żartujesz z ty 0,30 i o,35. Ustaw na próbę 0,10 i 0,15. Odbijanie silnika ustanie. Iskra jest że można przy niej książkę czytać, tak świeci ładnie na biało To wcale nie jest dobra iskra, jak świeci na biało to masz albo mokrą...
Paliwo "wycieka" tylko jak próbuje odpalić. Jestem pewien że to paliwo bo ma taki zapach. Jeżeli chodzi o gaźnik to ma podciśnienie ale ma także komore pływakową. Iskra jest koloru niebieskiego/białego. Świeca po próbie odpalenia jest troszke mokra.
wyciągnij z wtczki czarno biały przewód i sprawdz czy jest iskra jeśli będzie to któryś z wyłączników będzie uszkodzony jeśli nie to cewki wysokiego napięcias
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
Jeżeli ma być to przeskok iskry 1-3cm to potrzebujesz ok 10-30kV. Z powielacza diodowo-kondensatorowego (powielacz) zasilanego prosto z 230V nie uzyskasz takiego napięcia; potrzeba ogromna ilość stopni powielania, po za tym bardzo niebezpieczne zasilać to prosto z sieci. Potrzeby jest niestety transformator z TV, może być z TV cz-białego >>> potem powielacz...
Może włąsnie on wypiął się z iskrownika przy odkręcaniu płyty czołowej. A na przełączniku wszystko jest ok? Jest to bardzo, bardzo możliwe. Jesli to kuchenka z osobnym guzikiem zapalarki, to jeden przewód idzie na generator bezpośrednio ze wtyczki sieciowej, a drugi jest jakby za przyciskiem, czyli z polskiego na nasze: guzik przerywa dojście prądu...
Usterka powstała po myciu silnika.Paliwo dochodzi świece palą tylko iskra jest biała , cewki zapłonowe spawdzone są dobre.Czasem zapali na kilka sekund i gaśnie
Czarno biały to gaszenie i żęby byla iskra musi być wolny zwierając do masy wtedy gasimy
No nic muszę zaprowadzić do mechanika. Próba olejowa podniosła kompresję o 2-3bary w każdym cylindrze o zmniejszonej kompresji. Potem po zapaleniu, z wydechu był siwo-biały dym czyli iskra jest i spalanie ale pewnie za słabe. Natomiast powracając do wcześniejszego tematu. Co z tego że jest system traconej iskry? Po wykręceniu fajki powinna być różnica...
Wszystkie kondensatory na B+ wymienione , B+ 50V ( stabilne ), opór pomiędzy kapturkiem a pinami powielacza 200MΩ, między kapturkiem a przewodem wychodzącym z powielacza 2MΩ ( czerwony ), 150MΩ (biały). W momencie włączenia przeskakuje iskra ( iskrownik na płytce kineskopowej w samym złączu kineskopu) ale tylko z czerwonego ( biały przewód...
Wrzuć zdjęcia tłoka widocznego przez okienko wydechowe. Paliwo świeże ? Czy jeszcze zimowe?
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Po wymianie iskra jest ale tylko przy odpietym przewodzie czarno białym od modułu czyli iskra jest cały czas nie zależnie od stacyjki. Iskra/nadzieja jest ale jak go odpalę to nie zgasze(zgasze jak podam masę na przewód czarno-bialy z modułu) I tak ma być ,
Pierwsze co odłączyć przewód gaszenia od modułu najczęściej czarno biały i wtedy sprawdzac jeśli nadal brak iskry szukac dalej pomiar impulstora cewki zasilajacej i WN
Kiedy mieszkałem w akademiku, przy podłączaniu laptopa do gniazdka również obserwowałem iskrzenie. Pomiędzy jedną parą styków (w zwykłym, białym przedłużaczu) przeskakiwała niebieska iskra, pomiędzy drugą parą biała (w tym samym czasie). Nie pamiętam, które to były styki, ale jedna iskra była pomiędzy zerem/fazą a uziemieniem, a druga pomiędzy zerem...
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
Spróbuj wypiąć z modułu przewód czarny z białym paskiem, A jak takiego nie masz to podaj jakie kolory przewodów masz od modułu.
Witam Posiadam odkurzacz zelmer meteor "Super" typ 1120s z silnikiem o mocy 1500W. Byliśmy bardzo zadowoleni z tego odkurzacza. Przed paroma dniami stało się z nim coś złego zaczął chodzić dziwnie jak pod obciążeniem (wolniejsze obroty) i zaczęło śmierdzieć. Wczoraj rozebrałem odkurzacz i widzę że w zakresie obrotów średnich - najwyższych mam straszne...
jak sprawdza się do akumulatora to robi zwarcie iskry brązowe i białe . To nie jest sposób na diagnostykę urządzeń elektrycznych. Dla własnego (i innych) bezpieczeństwa, zutylizuj proszę te lampki.
Witam. Jak z moich doświadczeń wynika, to chyba obydwa ZVS-y dają zbyt duże natężenie tej iskry. Na trafopowielaczach z TV uzyskujemy na wyjściu napięcie dodatnie, które jest mniej wydajne przy produkcji ozonu. To szczegół. U mnie jakiekolwiek załamanie na folii aluminiowej powodowało przebicie szkła. Ewentualnie trzeba by dodać przed wejściem na szkło...
1) A może czas by był na wymianę PRZEWODÓW WYSOKIEGO NAPIĘCIA! 2) Może też być wina kopułki, która gdy jest zawilgocona po nocy pochłania iskrę. Postaraj się sprawdzić stan palca rozdzielacza i kopułki, może na noc zabrać w ciepłe miejsce i rano założyć. Przewody WN też mogą przebijać i tracić iskrę, szczególnie wtedy gdy leżą blisko metalowych części...
Witam. Dzięki za zainteresowanie.Trochę słaby ten schemat ale innego nie mam. Moduł wraz z cewkami jest zasilany przez zacisk IG wyłącznika zapłonu,bezpieczniki i wyłącznik start- stop silnika.Przewód czarno\biały. Nie mam iskry w tym jednośladzie. Zanim podejmę decyzję o uszkodzeniu modułu zapłonowego chciałem się upewnić co powinno być na tym różowym....
Podłączyłem czerwony na szersze złącze i biały na węższe i wszystko jest OK. Iskra faktycznie jest mocniejsza.
Witam. Czy podczas puszczania ciepłej wody elektroda zapłonowa podaję iskrę na palnik?. Bo mało precyzyjnie opisujesz czynności i elementy, czy ten iskiernik o którym mówisz to biała kostka przykręcona do tylnej części termy od której wychodzą dwa gumowane przewody oraz podłużna wtyczka z kilkoma kablami.? Pozdrawiam.
WItam, mam ten sam problem co autor tematu. Cewka CDI ma 384Ω , impulsator 160Ω, z cewki CDI wychodzi iskra z modułu nie. Czarno biały przewód wypięty i to samo. Cewka zapłonowa sprawdzona na innym skutrze i jest ok. Czyżby moduł?
Cewka wyzwalająca do modułu, cewka zasilająca do modułu, przewody z modułu do cewki WN (1/22 i 15/21), masa na przewodzie 15/21. Gaszenie (stacyjką lub wyłącznikiem w manetce) silnika jest realizowane poprzez podanie masy na przewód opisany jako "biały" dlatego pięciostykowa kostka ma być rozpięta. Zakładając, że wszystko jest sprawne to ma się pojawić...
Serdeczne dzięki za informacje. Sprawdzałem świece kolor iskry jest biały lub pomarańczowy. Czy to wina czujnika indukcyjnego ? cz raczej cewki. Czujnik zamówiłem. Kolega mój upiera się że to nic innego, jak zepsuty komp.Poza tym sprawdziłem wszystkie styki i połonczenia, jest OK.
Hmmm, wydawało mi się, że dawałem rozwiązanie, ale jego tu nie widać. No więc rozwiązanie było takie, że pan w serwisie wymienił świecę, bo tamta dawał iskrę białą, a powinna być niebieska (zapewne chodzi o samą temperaturę iskry). I to wystarczyło. Może to komuś kiedyś pomoże. Dziękuję wszystkim za próbę pomocy.
Widzę inny problem Winą obarczałbym instalację gazową. Po wymianie modułu było lepiej ale dlatego, że przy i tak złej miesznance, rozstrojonym kompie silnika dostawał białą iskrę, więc jakiś czas było ok. Poza tym po wymianie aparatu pewnie trochę lepiej ustawiono kąt wyprzedzenia zapłonu... Umówmy się: jeśli aparat zapłonowy, to dlaczego pali bez problemu...
sprawdź masę na digiplexa! kable albo czarny, albo biały z czarnym pasmem!
Odepnij z modułu kabelek czarny z białym paskiem i zobacz czy pojawi się iskra. Ten kabel jest odpowiedzialny za gaszenie silnika, jeżeli jest zwarty do masy nie będzie iskry.
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
Kolega ma widzę cewkomoduł. Spróbuj podłączyć tylko biały,czerwony i zielony (bez stopu i bez podwójnej kostki) do modułu i zobacz czy będzie iskra
http://obrazki.elektroda.pl/3988333700_1... Podrzucam schemacik. Niech kolega odłączy czarno/biały kabelek z modułu zapłonowego, jest odpowiedzialny za gaszenie. Jeśli iskra się pojawi, gdzieś jest przebicie tego kabelka do masy.
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Jakie iskrzenie?? Białe cienkie ciągnące się iskry czy ogień na całości i spadek obrotów ??
miałem podobny problem, wystarczy wymienić mikroprzełącznik - znajduje się on w białej obudowie
Witam autko jak w temacie micra p11 nie odpala ,brak błędów według kodów migowych kod 55 czyli nie zapisane błędy.Rozrusznik kręci jak szalony paliwo na listwie jest ,sterowanie wtryskiwaczy jest, iskra jest duża biała, świece wymienione.Paliwo podawane strzykawką zero odzewu.Może koledzy pomogą.
Dziękuję za chęć pomocy. Tak, zwróciłem na to uwagę, lecz to nie to. Rozebrałem odkurzacz na części pierwsze i jeśli chodzi o elektronikę to podejrzany był tylko jeden kondensator elektrolityczny 470µF (miał 420µF), akceptowalne pewnie, jednak wymieniłem, oraz kilka lutów prewencyjnie poprawiłem. Wyjąłem silnik i podłączyłem go na krótko...
witam tv czarno biały obraz brak kolorów , przyczyna przeskok iskry zmasy kineskopu wokolicy tda 3562a przez euro złącze też niema koloru co mogło ulec uszkodzeniu proszę o pomoc
Po awarii odłożyłem lampę na półkę. Wczoraj znów ją rozłożyłem - zauważyłem mikro-iskrę od tego białego kabelka do metalowego odbłyśnika (przy palniku) Prawdopodobnie przebija izolację. Czym ją poprawić? Zgaduję że jest tam kilkaset V i boję się że zwykła koszulka termokurczliwa nie wytrzyma.
Nie ma iskry w tym aucie sprawdz.
Ok to w takim razie spróbuje go nie podłaczać jesli nie będzie nadal iskry to przytkne go na mase.Ale pozostał jeszcze drugi biały z delikatnym niebieskim paskiem.Czy to może byc gaszenie poprzez mase.
no właśnie nie, czarno czerwony jest od zasilania modułu, niebieski od impulsatora, zielony masa, biały i żółty od ładowania aku
Może być za bogata mieszanka lub jej nieprawidłowe spalanie(Świeca słaba iskra itp)Wykrec i sprawdz swiece.
Sprawdź świece i obecność iskry na nich.
Tamten temat rozwiązany, padł regulator napięcia :) Lecz powstał nowy temat i mam pytanie, bo mam urwaną kostkę od stacyjki, strona męska i drugą stronę żeńską też jest urwaną. Chciałbym to zrobić na nowo, czy można bez kostki? Połączyć kabelki na wsówki? Tylko jak, które do których? Ze stacyjki wychodzą 2 zielone, czerwony, czarny i czarno-biały.
Ja proponuje dokładne sprawdzenie cewki zapłonowej od niej zacznij jak dobra niestety jeden z kol. pisał znowu moduł leży jak zwykle.Zmierz ile daje zapłonowa(60--100v przy kopie)jak nie chcesz mierzyc wez czerwony idący z zapłonowej w dłon 2 dłon do silnika i depnij(strzał moze być niezły iskry w oczach)co do pozostałych kabelków niebieski nie zaiskrzy,ale...
witam a o to problem opisze jak było od początku pewnego dnia pojechałem do sklepu jakieś 1km i w ten czas simson zgasł pchnołem go na jedynce ile sił w nogach i po pewnym odcinku załapał tak stało sie 2 razy i gasł na wolnych obrotach przyjechałem do domu odkręciłem świece (kolor był idealny)i sie przekonałem ze jak jest ciepły to nie chce palić wiec...
Myślę że uległa wypaleniu powłoka komory kuchni. Proponuję obejrzeć miejsce iskrzenia. Jeśli jest to wypalone miejsce lakieru komory kuchni w miejscu przylegania drzwi to jedyną metodą jest oczyszczenie tego miejsca, odtłuszczenie i polakierowanie białym lakierem. Najlepsze są lakiery epoksydowe, ale biały akryl też zda egzamin. pozdr. Andrzej
Może najpierw poszukaj bezpiecznika. Bezpiecznik nie ma nic do iskry. Pozatym jest sprawny. Dodano po 2 Zastanawia mnie czemu jedynie klakson działa po przekręceniu stacyjki, czy możliwe jest że biały przewód wychodzący ze stacyjki do Regulatora jest przerwany i to powoduje to zamieszanie?
Przewody jeszcze raz sprawdzić, palec często ma przebicie dokładnie go obejrzeć czy pod spodem nie ma białych śladów po skaczącej iskrze....
Czy w tej sytuacji będzie iskra bo jest raz niebieska a raz biała . Wcześniej aparat był w oleju bo miało jakiś wpływ . Jak wogule sprawdzić bez omomierza cewkę czy jest taka możliwość . Proszę o odpowiedz
biała piksel biała kostka biała klawiatura
oplot miedzian wspomaganie kierownicy hydrauliczne skoda 16555
westfalia moduł schematy domofonów
LED 4202, CV9292H-A39 – brak napięcia na bramce MOSFET Q3, nie włącza 12V VCC panelu Reset ustawień falownika Siemens, ABB, Danfoss, Schneider – jak przywrócić parametry fabryczne?