Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Jak widać potencjometr z wyłącznikiem - możesz złączyć ze sobą biały i czarny przewód na stałe. Ale biały z czarnym-czarnym czy czarnym-czerwonym ;)
Czarny przewód ze sterownika do czarnego w kostce. Biały do niebieskiego. Przewód PE czyli zielono żółty zostaw w spokoju. Kolego, przewód PE nie jest tam dla ozdoby! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady (...).
przewód biały (2) i przewód czarny (5) .Podpinasz do Auratona na styki COM i NO. Przewód biały(1) wypinasz w kotle z listwy ,natomiast zostawiasz (R) i (-). Wszystko oczywiście po odłączeniu kotła od zasilania .
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
ten biały przewód przylutuj do łączówki gdzie jest dołączony przewód zasilający .Jeden idzie czarny na przełącznik , a na drugi podłącz biały.
Witam, czarny przewód to minus (masa) czerwony przewód to plus biały to załączenie wyświetlacza, podłączony powinien być do plusa, jeżeli przewody czarny i czerwony będą podłączone na stałe a biały pod plus po stacyjce wyświetlanie będzie tylko wtedy gdy włączony jest zapłon.
Witam. Proszę o pomoc w połączeniu włącznika z płytką i w zasadzie całego zasilania. W połączeniu jakie było pierwotne czyli na zdjęciu z włącznikiem silnik nie startuje. Sprawdziłem silnik u elektryka i chodzi tylko że z pominięciem całej elektroniki. Połączył trochę inaczej ale bał się sprawdzić by nie spalić płytki. Na 2 pozostałych zdjęciach jest...
Czarny z żółtym paskiem - elektrozawór odcinający paliwo. Jeżeli biały przewód podłączyłeś tak jak przedstawił to (at)michalrybka w poście #5. Będzie działać. Ale podłączasz wtedy wyjście z regulatora napięcia bezpośrednio do akumulatora z pominięciem bezpiecznika, który jest widoczny na schemacie. Chyba że w traktorku nie ma żadnych bezpieczników....
A więc kolego przewody z kolorami żółto-fioletowy i biało-czarny, szukasz po lewej stronie na dole przedniego słupka, bierzesz przewód, w którym dla bezpieczeństwa umieszczasz bezpiecznik 7.5 Amperowy, z w/w przewodów ściągasz po kawałku izolacji (około 5mm), no i na chwilkę przez przewód z bezpiecznikiem podajesz prąd najpierw na jeden potem na drugi,...
Podłączenie: czerwony przewód +12v czarny przewód masa żółty przewód wyjście strefa dużej czułości biały przewód wyjście strefa małej czułości Typ wyjść - otwarty kolektor Potencjometry - do regulacji czułości (jeden małej drugi dużej)
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
Określenie - single phase connection - odnosi się do dwóch rodzaju połączeń: 1 - pomiędzy przewodem fazowym i neutralnym źródła zasilania lub 2 - pomiędzy dwoma przewodami fazowymi źródła zasilania. Lecz zawsze jest to połączenie dwu-przewodowe. W przypadku tej spawarki, jak piszą na forach poświęconych spawarkom, połączenie jedno-fazowe wygląda następująco:...
Przewód Nr Sygnał Opis czerwony 1 VBUS zasilanie +5 V (maks. 0,5 A) biały albo żółty 2 transmisja danych D- zielony 3 transmisja danych D+ czarny 4 GND masa
Faktycznie kabel biały jest źle połączony. Pary powinny być następujące : biały pomarańczowy i biały niebieski. Zrób tak: w mieszkaniu odłącz biały przewód idący z piwnicy od gniazdka, zdejmij delikatnie izolacje i zobacz jak skręcają się pary ( przewód biały z którym kolorem jest skręcony ). Jak będziesz to wiedział to połącz sobie na przykład biały...
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Narazie nie kombinuj z ustawianiem alarmu. Sprawdz czy na przewodach wychodzących z syreny są odpowiednie napięcia. A mianowicie: Przewód czerwony + Przewód czarny - Przewód biały + ale dopiero jak centrala jest w stanie alarmowania Przewód niebieski ( tutaj może nie być ani + ani - to jest przewód uzywany do prealarmu. Jeżeli na przewodach czerwonym...
Z tego co widzę do szczotek masz biały i czerwony. Stojan niebardzo widzę na zdjęciach ale wydaje mi się że powinieneś podłączyć się między czarny a szary (te 2 które są razem). Brązowy na razie olej, to chyba przewód między uzwojeniami. Niebieski to chyba czujnik temperatury, jego też nie podłączasz. Także połącz razem powiedzmy czerwony i czarny,...
znalazłem coś takiego. Czy może to są kolory oryginalnych kabli przy lampach? http://obrazki.elektroda.pl/3946016500_1... Nie to nie są te kolory. Wygląda to tak: wtyczka lewej lampy: 1 - STOP - pomarańczowy 2 - światło pozycyjne - niebieski 3 - kierunkowskaz - pomarańczowy 4 - masa - czarny 5 - światło przeciwmgielne - fioletowy 6...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Nie ma żadnej innej płytki w kamerze oprócz tych za zdjęciach? Do czego jest wpięty żółty i czarny przewód z oświetlacza IR? Jeżeli jest to cały zestaw to najprawdopodobniej: żółty +12 czarny - masa niebieski - sygnał wideo czerwony +12 biały - masa
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Tu masz instrukcję do tego głośnika. 991690 Czyli COM podłączasz do czarnego zacisku a do czerwonego podłączasz linię 75V Cytat z instrukcji: Podłączamy czerwony zacisk głośnika do wyjścia wzmacniacza oznaczonego 70V lub biały zacisk głośnika do wyjścia wzmacniacza oznaczonego 100V. natomiast przewód czarny do wyjścia wzmacniacza oznaczonego COM
Na początek odłącz sobie przewód zielony od regulatora i na ten przewód podaj + akumulatora (najlepiej poprzez żarówkę H4 w roli bezpiecznika), nie będziesz musiał mieć odpalonego silnika. Sprawdzaj po kolei do którego miejsca dochodzi zasilanie, a na którym jest przerwa. Przewód zielony biegnie do kostki prawego przełącznika, z niego żółty to pozycyjne...
Przewód czerwony do zacisku 17 Przewód czarny do zacisku 14 (lub 15,16) Przewód biały 1 do zacisku 9 Przewód biały 2 do zacisku 14 (lub 15,16) Przewód fioletowy 1 do zacisku 10 Przewód fioletowy 2 do zacisku 14 (lub 15,16) Wtedy z jednego przycisku w pilocie można otwierać i zamykać całą bramę, a z drugiego można otwierać 1 połówkę bramy ( tzw. funkcja...
Czyli przewód biały przy rozruszniku(odłącz od tej śruby z nakrętką) podłącz pod małą śrubkę M4,tam masz podłączony przewód czarny określony masa.Jego odłącz całkowicie,skąd ten przewód idzie? Dodano po 1 Czyli wszystko O.K.
(at)DiZMar - to jest dławik przeciwzakłóceniowy, wchodzą do niego te dwa brązowe przewody. Ten czarny przewód jest od kondensatora przeciwzakłóceniowego (ten żółty),bez niego silnik też będzie pracował. Jest jakiś inny powód, że nie działa. Sprawdź, czy szczotki są całe, i te przełączniki z blaszkami. Często też urywa się przewód zasilający przy samej...
Z centralki wychodzi różowy i jest w nim +12V. Podłączasz go do czerwonego w syrence. Czarny z syrenki ciągniesz gdzieś na karoserię (do masy) bądź bezpośrednio pod minus do akumulatora. Prościej się nie da. Na przyszłość też pamiętaj że chyba nie ma centralki w której różowy, pomarańczowy, żółty, czerwony, czerwono-biały był by masą!!! Te kolory zawsze...
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Przewody zasilające tak jak podałeś natomiast biały i czarny do regulatora temperatury.Czerwony do wyłącznika z wyłącznika poprzez diodę Led do załączania ogrzewania.Żadne części od eberspachera nie pasują do webasta.Do sprawdzenia nie musisz podłączać regulatora ogrzewanie wystartuje i będzie pracowało pełną mocą typowo do regulacji jest używana oporność...
Nie. Antena ma być podłączona tam gdzie jest gniazdko z napisem FM 75 ohm. Niżej. Z reguły wystarcza przewód do trójkowego PINu ale powinna być dołączona antena w formie takiego właśnie przewodu. Dodano po 1 Z anteny sprobuj ta biały do środkowego czarny do zewnetrznego lub tylko biały do środkowego.
Dobra robota - biały numer 10 to przewód antenowy ( drugi koniec wolny ). Przewody 7 czerwony oraz 8 czarny ( silniczek skrętu ) . Przewód 6 podłączony jest do wyłącznika - a jaki biegnie dalej od wyłącznika ? Proszę przeczytać co jest tam napisane skrótowo bo słabo widać x i y . Proszę podać symbol tego układu scalonego . Dodano po 37 https://obrazki.elektroda.pl/4517585400_...
Odwrotnie , zielony masa a czarny zasilanie .Dziś miałem okazję przetestować identyczny moduł jak na fotce z takimi samymi kolorami przewodów , okazało się że mylnie podałem sposób podłączenia modułu , przewód biały w module podłącz pod impulsator a niebiesko biały to gaszenie ,reszta jak wyżej , gaszenie w module podłącz dopiero gdy będziesz pewny...
Przylutowujesz czarny przewód do minusa w zasilaczu. Grubszy biały przylutowujesz do plusa w zasilaczu. Do białego cienkiego lutujesz 1 opornik 220 kiloom. Drugi koniec tego opornika lutujesz do plusa w zasilaczu. Drugi opornik 220 kiloom lutujesz też do białego cienkiego, a drugi koniec tego opornika do minusa w zasilaczu.
Najpewniej sprawdzisz żarówką 10W lub 21W do wtyczki i drugi przewód gdzieś do karoserii. w starszych przewód masy ma mieć kolor brązowy, kierunek czarny zielony lub czarny biały stop czarny czerwony, pozycja szary z paskiem. Być może wtym roczniku będzie jeszcze tak samo.
Sprawdź czy czarny przewód wychodzący z płytki zasilacza jest podłączony do minusa niebieskiego kondensatora. Miejsce gdzie schodzą się przewody brązowy biały i żółty to przełącznik sieć/bateria. Nie widzę co się dalej dzieje z białym.
Przecinasz przewód zielono/czerwony wychodzący z drzwi kierowcy. Do końca przeciętego przewodu, idącego do drzwi podłączasz przewód biały z centralki alarmu. Do przeciętego przewodu od strony pompy - zielony. Pomarańczowy do + 12v, różowy do masy, a przewód czarny razem z niebieskim do kupy. Pozdrawiam Robert
Różowy przewód po lewej stronie podłącz do cewki zaworu, który widać głębiej. Ma dwie końcówki; do jednej są podpięte 2 przewody: czarny i niebieski, a do drugiej ma być ten różowy. Biały przewód jest od lampki kontrolnej (sprawdź) i ma być podłączony do wyłącznika głównego, który jest poniżej programatora (na zdjęciu go nie widać; trudny dostęp, ciasno)....
Sprawdziłem: biały przewód sondy łączy się z niebiesko-czerwonym, czarny sondy z brązowym, szary sondy z pomarańczowo-fioletowym, czerwony sondy z pomarańczowo-zielonym, żółty sondy z jednym pomarańczowo-brązowym, Zostaje niepodłączony pomarańczowo-brązowy, ma on inne miejsce w gnieździe.
Activa 3Z i 4Z są to dwa różne alarmy, ale w Activach 1 i 2 przewód którego poszukujesz był zazwyczaj koloru BIAŁEGO. Jest to przewód wyzwalający sygnał alarmu po podaniu na ten Biały przewód "minusa", czyli tzw. wyjścia z czujnika Dodatkowo podłączasz z czujnika czerwony do +12V i czarny do masy (ew. do "-" po jego włączeniu) Pozdrawiam commor
Cytat: Nie wiem co zrobiłem źle. Kup taki wtyk jak potrzeba i poprawnie polutuj. Płytka PCB jest na tyle zniszczona, że lepiej zostać przy zamontowanym gniazdku D-Sub 9. Źle to podłączasz. Dlaczego przylutowałeś czarny przewód przed kondensatorem 470µF, a biały za? Zdaniem tego kondensatora jest oddzielać stałą składową... Przewód czarny stamtąd...
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Pin od gaszenia to prawy w górnym rzędzie (w dolnym rzędzie nie ma środkowego pinu). http://obrazki.elektroda.pl/6586203100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1940668300_1...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Wydaje mi się, że gdy: biały z halogenu do czerwonego z czujnika, to wtedy czarny z halogenu do niebieskiego z czujnika i dać to do zasilania na przewód N - neutralny, a brązowy z czujnika dać do zasilania na przewód L - fazowy. Ochronny (żołto-zielony) w halogenie zostawiamy w spokoju lub podłączamy tam ochronny PE z zasilania. A można też chyba: czerwony...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Dlaczego u niektórych producentów sprzętu przewód ochronny to czarny lub biały? czarny lub biały to nie jest oznakowanie przewodu ochronnego w Polsce i UE
czarny biały przewód przewód biały czarny przewód biały czarny żółty
pralka gotuje candy projektowanie zasilaczy hasła przeglądarek
Czy nawigacja Mio Pilot 15 LM aktualizuje mapy automatycznie? Schemat przodu BMW E30, w tym bizel