biegi ferguson

Znaleziono około 57 wyników dla: biegi ferguson
Podstawowa forma zapytania: bieg ferguson
  • MF 520 - Massey Ferguson biegi

    Witam kupiłem MF-A 520 i mam problem z biegami bardzo ciężko wchodzą, a jak już któryś wejdzie to czasami się jakby "zakleszcza" ciężko jest wyrzucić na luz i wbić kolejny. Sprzęgło wyprzęgla poprawnie, rozmawiałem z kolegą który ma ten sam model lub 530 i mówił że u niego też biegi wchodzą ciężko. No...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki seebbek   07 Lut 2015 20:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 561
  • Ferguson 3880 Kontrolka skrzyni biegów - schemat instalacji

    Witam. Szukam w imieniu ojca, który jest elektrykiem samochodowym schematów instalacji Fergusona 3880. Nie mogłem nigdzie ich znaleźć na internecie a ojcu są potrzebne. Jeśli by ktoś miał takie bardzo proszę o podzielenie się.

    Samochody Szukam Arnekses   26 Cze 2013 11:18 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 564
  • Massey Ferguson MF 8250, duże dymienie z rury wydechowej

    Gdyby silnik brał olej to kolor spalin byłby niebieski. Tak jak koledzy podpowiadają czarny dym to może być objaw pracy silnika z przekroczoną mocą znamionową. Niech kolega spróbuje zredukować jeden bieg lub dwa biegi niżej i zobaczyć czy będzie różnica w dymieniu. Końcówki też mogą być rozkalibrowane...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Marciin89   09 Lis 2011 18:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4118
  • Gdzie znajdują się filtry hydrauliki Massey Ferguson 3060?

    pomocy mam mf 3060 brak hydralliki nic ne dziala np.wsp kier.podnosnik.walek.biegi.pdkresle pompa zostala zalozona nowa Dodano po 3 pomocy mam problem z mf 3060 brak chydrauliki np.wsp kie.podnosnik.walek.nie wlacza napedu nie ma zadnego biegu jesli ktos przerabial ten temat prosze o pomoc

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki maly traktor   08 Sty 2012 20:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3916
  • Massey Ferguson 3080 - Kontrolka ciśnienia oleju szkrzyni

    Witam, Mam problem z świecącą się kontrolką ciśnienia oleju skrzyni biegów. Zapalam ciągnik, naciskam sprzęgło zapala się kontrolka od ciśnienia oleju skrzyni biegów, kontrolka od włączonego napędu no i zapalam. Gaśnie kontrolka od ciśnienia oleju silnika, po przegazowaniu od ładowania, a nadal świeci...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki KJaniczak   29 Mar 2017 08:48 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2574
  • Massey Ferguson 4235 - Nie działa obrotomierz

    Zgadza sie część ciągników ,zwlaszcza starszych sygnal do obrotomierza pobierala z alternatora(ale np. sterownik skrzyni biegów pobieral juz sygnał z czujnika obrotow) Nie znam tego Ferdka ,zerknąłem tylko do serwisowki a tam stoi że z czujnika obrotow. Niestety jestem w drodze i nie mam czasy szukac...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki bitters   16 Lip 2015 22:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1002
  • Massey ferguson 3635 - Brak sprzegła

    Witam Mf 3635 z roku 2010... mi się rozkraczył :| ehh , mianowicie nie mogę wrzucić biegu gdyż słychać zgrzyt także zapewne nie wysprzegła dobrze albo w ogóle. Pedał ma opór ,sprzegło bodajże jest mechaniczne ale nie jestem pewien. Bieg od 1 do 4 można wrzucić ale nie idzie już wrzucić A lub...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki 2510731   29 Kwi 2016 20:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 432
  • Kalibracja skrzyni PowerShift w ciągniku Massey Ferguson 8270

    Witam, Chciałbym skalibrować skrzynie biegów Power shift w ciągniku MF8270. Ilość biegów do przodu to 18. Ciągnik można skalibrować ręcznie z kabiny, bez podłączenia kompa. Czy ktoś ma procedurę kalibracji ? Z góry dzięki

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki wal-ker   17 Paź 2017 13:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 228
  • 5 bieg w mf 255 - czy istnieje i jak się do niego dobrać

    Witam. Mam pytanie, bo szperam już trochę po sieci i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Wie ktoś czy plotka, iż w oryginalnych fergusonach składanych jeszcze z angielskich części, jest 5 bieg (tylko na Polskę podobno był blokowany). W sieci nic nie znalazłem na temat 5 biegu, wszyscy piszą, że...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki fubus84   01 Paź 2011 20:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4074
  • Problem z ferguson AF 3100CK chyba z biosem

    Dostałem dekoder Ferguson AF3100ck na początku działał, ale z biegiem czasu gdy go włączyłem to stał mi się ten problem przedstawiony na filmiku: Proszę o pomoc i jak to naprawić.

    SAT Początkujący artbi   26 Kwi 2012 16:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1441
  • Podłączenie laptopa pod komputer Massey Ferguson

    Oczywiście da się wszystkie potrzebne tematy jak i interfejs, schemat znajdziesz na forum . Opis programu , program i dużo różnych informacji na temat sterowania skrzyń biegów w Massey Ferguson. Komputery autotronic , adaptacja czujników , kalibracja skrzyni i inne wiadomości .

    Automatyka Przemysłowa Czita28   30 Sty 2014 13:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4275
  • Massey Ferguson 3060 . - Podmiana Elektrozaworu !

    Sprawa rozwiązna , okazało się po ściągnieciu dekla przysłaniającego elektrozawory , że 3 kable są urwane , a od biegów wypięty . Dlatego też nie było ani wałka odbioru mocy . Był tylko podpięty 4x4 . i działał , Po założeniu kabelków i zaizolowaniu . ciągnik działa , przebija biegi , i wom i inne rzeczy...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki GrzechoDawid   22 Lut 2014 15:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2007
  • Massey Ferguson 9240 wrzucanie biegów.

    Witam Problemem jest ciągnik.Otóż biegi są pół automatyczne sterowane elektro- magnesami: Biegi można wrzucać jedynie na wyświetlaczu na wyświetlaczu. Po puszczeniu sprzęgła wskakuje znowu na 0.Wyświetla takie błędy jak "otwarty elektro magnes B lub C lub A" różnie: Troszkę nie rozumiem...

    Samochody Elektryka i elektronika Massey 9240   06 Lut 2009 11:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8606
  • Skrzynia biegów Massey Ferguson 3060.

    Witam! Potrzebuje schematu budowy skrzyni biegów Massey Ferguson (MF) 3060. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki wal-ker   06 Lip 2011 20:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 11170
  • massey Ferguson 3060 nie mogę przełączyć biegów

    Mam problem z skrzynią biegów ciągnika massey Ferguson 3060, a dokładniej nie mogę przerzucić biegów z polowych na szosowe.Proszę o szybką odpowiedż

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki ogrodzik   08 Wrz 2012 00:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9331
  • Massey Ferguson 3070 - gdzie znajduje się filtr hydrauliczny skrzyni biegów?

    Gdzie znajduje się filtr hydrauliczny skrzyni biegów ?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki ftp.kowal   13 Sie 2012 22:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2307
  • Massey Ferguson - Brak biegów polowych

    Witam mam problem z Ferdkiem Skrzynia semishift, rewers elektryczny. Biegi szosowe są tak jak być powinny kiedy stuknę wajchą w lewo kontrolka zmienia się na zająca lecz blokuje wajchę i nie można włączyć żadnego biegu. Na zgaszonym tak samo w przód i tył... w czym może być problem???

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki FJMARCEL   26 Sty 2015 08:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 960
  • massey ferguson 6120 - skrzynia biegów

    Proszę o pomoc swieci mi się kątrolk od niskiego smarowania w skrzyni MF 6120

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki symusiok002   15 Cze 2015 08:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1137
  • massey ferguson 6160 - szarpanie przy właczaniu biegu

    witam , niedawno zakupiłem ciagnik mf6160 DYNA SHIFT i odrazu wymieniłem w nim wszystkie oleje i filtry , po wymianie oleju w skrzyni biegow ciezko wlacza sie biegi , mam wrazenie jakby nie wchodziły do konca , na postoju i wyłaczonym silniku jest ok , jak silnik chodzi jest problem , i przy wlaczaniu...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki mf3085   27 Wrz 2015 20:21 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1629
  • massey ferguson 6160 - problem z szybkie wolne biegi

    Witam , nie działa mi przełączanie szybkie wolne biegi , skrzynia dyna , na których elektrozaworach sprawdzać zasilanie?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Galareta   08 Paź 2015 06:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 933
  • Massey Ferguson 3070 - Uszkodzony sterownik skrzyni biegów.

    Witam Tak jak w temacie. Nie działa tylko załączanie napędu na przód.Instalacja i elektromagnes ok. Po otworzeniu sterownika ukazuje się taki widok: Czy może wie ktoś jaki tam ma być opornik??

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki onepiotr   23 Cze 2016 11:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1794
  • ferguson 6160 potrzebny schemat instalacji

    Witam Jak w tytule potrzebny schemat instalacji i wyjść ze sterownika skrzyni biegów. Pozdrawiam

    Samochody Szukam sebol_jazda   08 Gru 2007 17:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 651
  • Ferguson AF7318 migają 8888

    Witam zwarcie na LNB, uwalony soft Pozdro To wykluczyłbym zwłaszcza, że kol. pisze, że na "biegu jałowym" zasilacz też nie startuje. Sprawdź stronę wtórną pod kątem zwarć (diody).

    SAT i DVB-T Serwis romanc   10 Paź 2009 19:23 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4504
  • Massey Ferguson 3060-nie można włączyć szosowych

    Witam! Mam problem z przełączeniem z biegów polowych na szosowe po uruchomieniu silnika w ciągniku Massey ferguson 3060. Oprócz tego tego nie zapala sie kontrolka od wspomagania ani kontrolka "żółw-zając".Jeśli ktoś spotakał sie z takim problemem i mógłby mi pomóc, będę wdzięczny!

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki lamhu   29 Sty 2010 18:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 12572
  • Massey Ferguson 6180 potrzebny mechanik

    Poszukuję warsztatu naprawczego do w/w ciagnika w woj. łódzkim. Znalazłem zgniecioną podkładkę dystansową w oleju skrzyni biegów i nie wiem co się dzieje...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Gość   18 Lut 2010 20:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1787
  • Massey Ferguson 3060-nie można włączyć polowych

    Witam! Mam problem z przełączaniem biegów na polowe. Wszystkie kontrolki świecą sie poprawnie, nawet kontrolka "żółw-zając" poprawnie sie przełącza. Nie wiem co robić. Za pomoc będę wdzięczny!

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Rafik4   24 Cze 2010 13:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6134
  • Massey ferguson 3060 zgrzyta na żółwiach

    Witam! Mam problem gdy włączam biegi na żółwiach biegi 1 A i puszczam sprzęgło w skrzyni coś zgrzyta. Raz mi się udało włączyć i od tamtej pory nie mogę.Jeśli ktoś spotkał się z takim problemem i mógłby mi pomóc, będę wdzięczny!

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Gumisoczek   08 Sty 2011 18:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5829
  • Massey Ferguson 3060 - sygnał obrotomierza

    ROzumiem że indukcyjny, --w takim razie ktoś dał ciała bo tam pojawia sie 14v, a raczej znika masa którą daje czujnik ciśnienia oleju! Masz może instrukce do tego . Sąsiad sie przesiadł na takiego i od razu wyszło że na przełożeniu A wyskakują biegi i zgrzyta . Pozatym jeszcze dużo roboty z elektryką...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki fubus84   02 Kwi 2016 19:40 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 18945
  • Brak sprzęgła w Massey Ferguson 698 turbo

    Po wcisnieciu ciagnik sie nie zatrzymuje.A jak chce wrzucic jakis bieg to zgrzyt w skrzyni.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki wujkos90   04 Gru 2012 11:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3563
  • Massey ferguson 3070 skacze hydralika przy podnoszeniu

    ale gdzie bo juz sam nie wiem. pirw wyla pompa to wymienilem nowa nie wyje ale nic nie pomogło .a i problem jest taki ze niema zolwia tez .a zaczelo sie od tego ze jak jechalem to nagle wspomaganie przestalo chodzic i wyskoczyl bieg i zaczely sie problemy . moze faktycznie brakuje tych 20litry i przesto...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki miron68   01 Kwi 2012 19:14 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 28608
  • Wspomaganie Massey Ferguson MF 8250

    Skrzynia nie jest Full Powershiffta, zwykła 4 biegi, nie ma hamulców hydraylicznych do przyczepy ma pneumatyczne, a jeśli chodzi o wspomaganie to jeśli możesz mi powiedzieć czym się rożni AG od APL, bo nie mam pojęcia jakie ma. Olej wymieniony i filtry też. Koleś teścia mówił, że to wina jakiś kości...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki nobi   27 Paź 2011 18:11 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3315
  • Massey Ferguson 3090 - nie można włączyć szosowych

    Witam mam poważny problem w moim MF 3090 nie przerzuca biegów z żółwia na zająca, nie działa WOM, ani podnośnik, nie świecą się też kontrolki. Czy ktoś może wie co jest tego przyczyną? wcześniej wszystko działało. Sprawdzałem bezpieczniki i działają. Pomóżcie

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki bast12   28 Mar 2017 22:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6966
  • Massey ferguson 6499 - Kody błędów

    Witam, czasami pokazuje mi na wyświetlaczu błąd T 2.54 w sumie nic się nie dzieje, podobno jest to błąd ze skrzyni biegów, ale dokładnie nie wiem czego dotyczy. Wie ktoś może co może być nie tak? Pozdrawiam.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki daizor   06 Mar 2013 08:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1830
  • Massey Ferguson 7496 Dyna VT Hamulec ręczny.

    WiTam.Mam problem z ciągnikiem jak w tytule. Po odpaleniu cały czas świeci lampka hamulca ręcznego. Nawet po kilkukrotnym naciągnięciu/zpuszczeniu hamulca lampka nadal świeci. Problem polega na tym, że nie możliwe jest włączenie biegu z tego powodu. Czujnik hamulca ręcznego to magnetyczny czujnik uruchamiany...

    Samochody Początkujący obrzy7   26 Kwi 2013 20:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • Massey Ferguson 3070 - świecąca się kontrolka ciśnienia oleju skrzyni

    Gdy zapalę ciągnik świeci mi się kontrolka ciśnienia oleju skrzyni. Biegi i sprzęgło działają normalnie. Tylko cały czas włączony jest przedni napęd i blokada mostu a kontrolki informujące o tym, że napęd i blokada jest włączona nie świecą. Nie mogę też włączyć wałka WOM. Co może być przyczyną...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki piotras18c   11 Mar 2015 20:45 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 27006
  • Massey Ferguson 3060 - nie upuszczający sie podnośnik

    dzieki kolego , w kabinie przeczysciłem a co pod ciagnikiem to dziś zobacze po orce :) Właśnie robiłem pneumata siedzenie bo sie kable urwały :) , mam ten ciagnik 7 rok ma ponad 10000 mth , robi na 50 ha ponad z pomocą 2 mniejszych :) jak nic się nie będzie dziać z tym podnośnikiem to git a po za tym...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki ftp.kowal   05 Paź 2015 21:03 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 15063
  • Massey Ferguson 3070 kręci lecz nie zapala

    chciałbym jeszcze dodac ze po przekreceniu kluczyka raz nie zapala mi sie kontrolka zając która znajduje się przy dzwigniach zmiany biegów a tego co mi sie kojarzy to chyba powinna sie zaswiecic? moze ktos wie jak to działało?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki dawids700   16 Lip 2014 13:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1560
  • Massey Ferguson 3065 - Brak szybkich biegw

    Przełącza kontrolke czy brak reakcji w ogóle na przebicie? Rozumie ze mowa o grupie biegów przebijanych dźwignią do siebie?

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki natal22   23 Gru 2014 21:42 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4263
  • Massey ferguson 30xx czujnik ciśnienia oleju w skrzyni oraz pto

    Fajnie, że ktoś się zainteresował tym tematem. Na schemacie jest opornik, mimo że fabrycznie go nie miałem. Niektórym wstawienie go pomaga i gaśnie kontrolka co odblokowuje możliwość zmian na elektrozaworach. Słyszałem, że jest tylko aby ułatwić jakieś pomiary. Dziwne,że sterownik działa bez niego...

    Samochody Początkujący sisstem   11 Kwi 2015 19:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3135
  • Massey ferguson 6475 - miga litera N

    tylko powiedz mi dlaczego to się dzieje jak zaorzę 2h ziemi ?, czy ma wpływ rozgrzanie silnika? to jest bardzo dziwne, a ciągnik to dyna 4 więc żeby przerzucić bieg jadąc szybciej drogą, muszę nacisnąć sprzęgło W dyna 4 pedału sprzęgła może nie być wcale. Wszystkie biegi zmieniasz bez sprzęgła

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki artut1232   03 Gru 2015 19:31 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1767
  • Ferguson Ariva T650i - Tylko kanały TVP

    psim obowiązkiem administratora budynku jest utrzymać w sprawności instalację AZART - za która to czynność pobiera opłatę. Jakiekolwiek odsyłanie typu - "idź Pan do kablówki" - należy pobrać na piśmie i natychmiast udać się do najbliższej prokuratury. Pod warunkiem, że takową opłatę pobiera - co...

    Instalacje antenowe rejas   27 Sie 2016 09:38 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1593
  • Massey ferguson 3070 - nie działa żółw zając

    Witam. w obudowie z dźwigniami zmiany biegów jest wkręcony przełącznik od żółwia i zająca. Wyluzuj wszystkie lewarki odepnij przewody od tego przełącznika i "styknij" je. Jak kontrolka zmieni się to wina przełącznika to musisz wiedzieć czy jest zwierny czy rozwierny bo są dwa rodzaje.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki mf 3070 dam   22 Lut 2017 20:18 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1092
  • Masy ferguson 3050 - Zmielone kawałki metalu w przystawce od napędu 4x4

    Witam. Dziś odkrecilem pokrywę przystawki od napędu na 4 koła wymieniłem uszczelniacz łożyska wszystko tak jak powinno być, a gdy chciałem założyć pokrywę zauważyłem na dnie pokrywy dużą ilość zmielonego metalu jak by jakąś blacha. Skrzynia działała poprawnie nic nie stukalo, nic nie zgrzytalo biegi...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Patryk3050   03 Lis 2017 18:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 333
  • Massey Ferguson 3635s sadowniczy - Ehr działa tylko przy wyższych obrotach

    Jeśli stało się to nagle to nie, jeśli musiałeś z biegiem czasu coraz mocniej gazowac to być może, ale z drugiej strony filtr nie może całkowicie odciąć hydrauliki to spore ciśnienia

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki diesel022782   23 Mar 2017 06:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 375
  • masesey ferguson 3060 - problem z przednim żółwiem

    witam :( Panowie pomocy mam mf 3060 kupiłem niedawno ten ciągnik jak kupowałem było wszystko ok a tydzien temu padł mi żółw tzn , na tylnych biegach żółw działa a do przodu mi zgrzyta i nie chce jechac a tak to wszystko działa , pomocy odwdzięczę sie jakoś ,

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki diesel022782   08 Maj 2017 18:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 441
  • massey ferguson 3060 - jaka jest wysokosc koła zamachowego

    Co Ty chcesz jeszcze toczyc na tym kole jak wymiar jest juz przewalony o blisko 3 mm?Ztoczyc plaszczyzne mocowania docisku by uzyskac z powrotem 34mm?Na glowe upadles?Cale sprzeglo znowu odejdzie od lozyska wyciskowego o nastepne 3 mm i jeszcze mniej bedzie sie rozlaczalo. Opisz dlaczego robisz sprzeglo...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki miron68   25 Lip 2017 13:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 456
  • T-25 skrzynia zgrzyta przy zmianie biegu

    Post powyżej jest najbliżej prawdy. Trzeba to sprawdzić. Chyba że kręcąc regulacją doprowadziłeś do takiego stanu. Sprubój wyregulować tymi śrubkami tak żeby ten pirścien znalazł sie tuż przy łożysku, jeżeli sie nie da można jeszcze podkręcic jeszcze na drążku ciągnącym. Już śróbki są wkręcone ma maksa...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki robokop   24 Sty 2010 15:26 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 11055
  • Od jakiego małego kombajnu pochodzi ta skrzynia biegów?

    Wygląda mi to na skrzynię z Massey-a Ferguson-a, stary kombajn, mały. Nie jestem pewien na 100% :D

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki kaczor4011   30 Cze 2013 13:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1539
  • MF 8220 - Szarpie skrzynia biegów, brak wspomagania

    Dzięki za odpowiedź :) Jutro poszukam może gdzieś coś znajdę w innym miejscu w instrukcji. Swoją drogą nie uporałem się jeszcze do końca z szarpaniami. Ogólnie sprawdziłem: zaworki - wszystkie chodzą cewki - wszystkie sprawne czujniki - prędkości obrotowej (ten od prędkości obrotowej silnika...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki samtech84   18 Wrz 2014 18:18 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5868
  • Który ciagnik wybrać i dlaczego?

    Witam! To ta 60-tka mniej pochodzi bo szybciej pada silnik lecz ona ma więcej trochę siły. Jak ty orzesz na 25cm i 2 biegiem ta jak tak samo orałem ale 3 biegiem.Teraz mam massey ferguson 3060 bez napędu i w 4 pługach mogę jeździć 2 biegiem.Zrobienie w nim silnika jest tanie około 1500 zł.On pali 7-8...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki seweryn7701   04 Cze 2011 13:32 Odpowiedzi: 90    Wyświetleń: 92324
  • olej roślinny zamiast ropy ??

    Witam ponownie wszystkich zwolenników i przeciwników jazdy na oleju roślinnym. To bardzo dobra nauczka że się wam silniki zacierają. Aby bezpiecznie jeździć na oleju należy założyć instalację, było to już temat poruszany chyba ze 100 razy jeśli wam szkoda na instalacje, teraz tracicie czas i wydajecie...

    Samochody Archiwum manta   10 Paź 2012 19:13 Odpowiedzi: 1631    Wyświetleń: 584064
  • Elektrownia Wiatrowa budowa domowym sposobem cz.1 (Archiwum)

    Do seweras. To nic trudnego. Muszisz zrobić ramę taką jak zawieszenie do narzędzi rolniczych. np; pługa. 3 punktowe. Na dole oś do wałka przekażnika mocy. Na dolnej osi musi być koło pasowe na 4 paski. czasem robią 3 duże. jakieś 30 cm średnicy. Prądnica na górze. Chodzi oto że wałek przekażnika...

    Energia Odnawialna Akrzy74   26 Sty 2009 19:25 Odpowiedzi: 12804    Wyświetleń: 4693262
  • David Brown Case 1490 1394 - ktoś coś wie na jego temat?

    Witam, Dawid Brown to firma z W.Brytanii ale ma(miała) filie w Australi i Afryce Poludniowej. Była firma któr produkowala skrzynie biegów a pozniej traktory,. Najpierw Fergusona(chyba przed wojna) a pozniej (70-te lata) miala wspolprace z Case i International. Traktor wyglada na zadbany (o ile nie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki elwiz81   24 Sty 2016 18:05 Odpowiedzi: 93    Wyświetleń: 58323
  • URSUS c-330M - schemat instalacji elektrycznej

    Dziękuje za odpowiedzi ale byłem u poprzedniego właściciela tego traktora i przy okazji spytałem go jak z tym ładowaniem miało się od początku(po założeniu alternatora) i gość mi powiedział iż był to nowy alternator od żuka, który posiadał na rezerwę jak miał żuka ale później leżał w garażu i po zakupie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki marcindmg4   04 Lis 2012 18:50 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 30471
  • Japońskie traktorki - proszę o opinię

    Co to za model kuboty mam porównać bo bym reflektował . A japoniec owszem mało awaryjny ale jak zacznie to na amen miałem kiedyś yamahe to wiem a części to do mercedesa o połowę ponad taniej kupuję. Wracając do technologi na czterech biegach pod obciążeniem kończę swoją edukację massey ferguson 3050...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki serwek   03 Lut 2015 10:09 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 29505
  • MF 6245 - nie działa podnośnik, wspomaganie i biegi

    Witam. Mam problem z ciągnikiem Massey Ferguson 6245. Nie działa mi podnośnik, wspomaganie kierownicy oraz biegi. Sądzę, że może to być problem z jakimś czujnikiem lub pompą hydrauliczną. W pewnym momencie centralnie wszystko pało i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Dzięki za pomoć. ;)

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki wal-ker   10 Kwi 2015 13:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 543
  • massey 3060 - jak reguluje sie sprzegło

    massey ferguson 3060 wymieniłem nowy docisk i tarcze ,koło zamachowe zostało wyrównane, po złożeniu gdy wciskam sprzęgło i wrzucam bieg ciągnik odrazu próbuje ruszyć . wnioskuje z tego że tarcza nie rozłącz , czy jest jakaś regulacja wysprzeglnika

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki BORG   29 Cze 2017 22:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 363
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME