Nowa przepływka, orginał, czy uzywana ? Nie raz miałem tak,że lepsza uzywka ori wyczyszczona niż nowy zamiennik
Powiedz temu monterowi, że nie ma racji. Zobacz, czy jest podłączony dodatkowy kabelek do TPS.
Sprawdz czujnik temp. wody na 99% walnięty,częsty objaw w tym modelu,miałem kilka takich przepadków,obserwując temp. wody na kompie widać jak skacze temp. ostatnio na ciepłym silniku temperatys "spadła do -30stopni"ciekawe co? a tym czasie komp załącza ssania o obroty w góre.
LOW i HIGH ? Pewien nie jestem, ale ustawia sie nimi obroty silnika. L sluzy do ustawienia biegu jalowego. Chodzi o to ,ze pilarka ma sprzeglo odsrodkowe. I niemoze sie ono zalaczyc gy silnik pacuje na biegu jalowym. Wiec te obroty trzeba wyregulowac. H to nic innego jak regulacja mieszanki i co za tym idzie ustawi sie nia max obroty no i zapewne moc...
FR 0 4642 Czujnik pedalu jazdy nie osiaga polozenia ogranicznika predkosci obrotowej biegu jalowego.
kontrola biegu jalowego - gorny limit pozdro
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Jaki masz silnik - to pierwsze pytanie, jakie nalezalo postawic (1.9D, to co najmniej 3 silniki z dwoch rodzin). Pierwszy etap, to dokladne wyregulowanie poczatku wtrysku (w DW8 wystarczy zlozyc na kolki, w XUD trzeba ustawic czujnikiem zegarowym). Drugi, to regulacja pompy (w kazdym silniku nieco inaczej) - dawka biegu jalowego sruba oporowa dzwigni...
Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Punkt 1 -siłownik podciśnienieniowy dwustopniowy ,odpowiada za automatykę ssania Punkt 2- termozawór dwudrożny ,odpowiada za automatyke ssania i korekcje biegu jalowego .Nieszczelności powodują np. gasnięcie na biegu jałowym.
Zapomniałeś o regulacji zaworów.
a jak wyglada nastawnik biegu jalowego oraz czujnik polozenia klapy spietrzajacej, a jak wyglada sprawa podcisnien? moze masz gdzies nieszczelnosci czesto przy gazie tak sie zdarza.
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
silnik krokowy jest zaraz przy przepustnicy. zobacz tez obwod obejscia przepustnicy (podwyzsza on obroty biegu jalowego gdy silnik jest zimny, jesli po rozgrzaniu nie zamknie sie w pelni to obropty jalowe moga byc niewlasciwe)
pisalem ze masz do ustawienie przyspieszone obroty biegu jalowego bo to przez nie tak masz.tez tak mialem ale ja mam AISANA ty WEBERA ale zasada ustawiania jest praktycznie taka sama.nagraj te obroty i przyslij mi na:adamwlk(at)wp.pl zalacznikiem wtedy wiecej ci napisze
Juz kiedys chyba zadawales pytanie na forum odnosnie charakterystyki biegu jalowego pradnicy. Tutaj wnioski sa podobne: 1. regulowaliscie prad wzbudzenia w mniejszym zakresie, wiec macie tylko kawalek charakterystyki, ktora jest w podreczniku. 2. regulowaliscie prad wzbudzenia tylko w jedna strone
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Sprawdz regulator wolnych i przepływke.
Witam, Dzialanie tego ukladu jest dosc skomplikowane. Nie ma okreslonego czasu dogrzewania. Swiece sa wylaczane gdy wylacznik biegu jalowego na pompie zostanie rozwarty lub gdy temperatura silnika osiagnie 65°. Zreszta, jesli tranzystory siadly, to pewnie plytka sterujaca tez (przed tranzystorami). Normalnie jest tam zabezpieczenie przeciwzwarciowe...
Piszesz o śrubce czy nastawniku w prawym dolnym rogu?
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
A moze by tak te przewody od transformatora odpiac i sprawdzic go na biegu jalowym... Jakos tak od tylu sie do tej naprawy zabierasz. Poza tym cos mi sie to kojarzy z Kikusui COS5100
jest tam dysza elektromagnetyczna podobna zasada jak w 126 P sprawdzic zasilanie 12 V jesli go niema to nie przejmowac sie wyjac z niej kancowke obciac iglice , a nastepnie wziasc dobra sprezarke i dac dobrego cisnienia po dyszach biegu jalowego wszystkie znajduja sie w gornej plycie gaznika jesli jeszcze nic nie da to je delikatnie wykrecic i drutem...
Szukac diagnosty z komputerem. Po omacku i na odleglosc nikt Ci nie powie w czym tkwi problem, takimi metodami na "slepo" wymienisz wszystkie czujniki silnika i nadal bedzie zle. Sprubuj moze na poczatek wyczyscic uklad regulacji biegu jalowego ( slynny silniczek krokowy przy przepustnicy powietrza ), LPG ma to do siebie ze zasyfia wszystko oleista,...
Teraz mając amperomierz i woltomierz możesz sobie robić różne kombinacje. Dobrze by bylo gdybyś jeszcze mierzyl prąd biegu jalowego z kondensatorami i bez. Prąd biegu jalowego bez kondensatorów nie powinien przekraczać ok. 6A. z kondensatorami powinien być mniejszy. To co masz teraz jest sensowne. Napięcie biegu jalowego możesz zmienić podlączając zasilanie,...
Sprawdź układ wysprzęglania, gdy biegi wchodzą na zgaszonym silniku, a zapalonym nie - to akurat "u mnie" często ukręca się łapa sprzęgła i pedał przez wysprzęglik nie przenosi ruchu na łożysko oporowe/wyciskowe sprzęgła - nie wysprzęgla i efekt jak w opisie... Co tam dokładnie masz nie wiem, wygląda na hydrauliczny układ, to zobacz czy masz płyn i...
https://www.google.com/search?q=pc502&cl... tak wygląda przekaźnik rozrusznika. https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-c... sam czujnik położenia dźwigni zmiany biegów.
Czujniki pomierzone wszystkie sa ok prócz czujnika temperatury zewnętrznej pokazuje -40 jedna ze pewne nie ma wpływu to na cokolwiek choć może sie mylę,podczas dodawania gazu czarny dym turbo ok sprawdzone
Napięcie na czujniku jest ok, nawet trochę za wysokie jak na bieg jalowy. Sprawdź, czy spada czy maleje podczas wkrecenia na obroty.
W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego? Dodano po 22 W jaki sposob koduje sie wielkosc obrotow biegu jalowego?
Po pewnym czasie na pewno bedzie kulal. Nic nie wskurasz jezeli alternator schodzi ponizej swoich nominalnych obrotow. Sam napisales, ze na wolnych obrotach nie laduje i zaswieca sie kontrolka. To znaczy, ze alternator nie moze pracowac juz na tych obrotach. Jedyne wyjscie to niedopuszczanie do zejscie ponizej pewnych obrotow silnika. Jak juz pisalem...
Ciśnienie żądane i rzeczywiste muszą się w miarę pokrywać ,to musisz sprawdzić podczas testu drogowego, w zakresie obrotów , w których auto nie ciągnie. Moja też w deszcz szajby dostaje , mokry icek i para w powietrzu;). Warto też do kolektora ssącego luknąć, bo czasmi smołą na amen zabity.
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
musisz wyjac calkiem gaznik bo nie dostaniesz sie do glownej dyszy zeby ja oczysciac,powodem tych obrotów moze byc stycznik(jest zaraz pod gorna pokrywa i lubi sie zardzewiec,zasniedziec itp.,pod nim jest okragla mala uszczelka ktora trzeba wymienic),mam ten sam gaznik,wyjmowalem go nieraz,nie jest skomplikowany,wyjmij,oczysc,jezeli obroty beda skakac...
Nie wiem dokladnie jaki to parownik i ktora generacja instalacji gazowej. Jesli parownik ma dwie sruby regulacyjne to jedna jest od wolnych obrotow a druga grubsza od membrany. Ta od membrany zakrecasz po czym zwierasz na krotko elektrozawory (wystarczy jeden bo sa polaczone) wkladasz waz do jakiegos naczynia z woda i odkrecajac srube od membrany patrzysz...
KKL VAG COM for 409.1 Poszukuje programu do tego kabla zebym mogl podniesc obroty biegu jalowego w golf 4.Pozdrawiam
Zrobiłem 211 km i jest poprawna ale bieg jalowy nie równy zero błędów Może by kompresję sprawdzić?
opel corsa 1.0 kupilem nowy regulator biegu jalowego i sie nie wysuwa pomocy
Wyspawalem jedną elektrode 2.5 z przerwami .Wlaczylem i miałem dalej szczepiać uchwyt pod skrzynkę do kwiatow i coś strzeliło.Wentylator nie chodzi i nie spawa
a sprawdzales sekcje zwiazana z biegiem jalowym ? moze tam tkwi problem? Pozdr. Procekkk
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
(at)ElektrodaBot Mam pytanie. Posiadam samochód marki Seat Leon 2 z 2006 roku, 1.9 TDI o mocy 105 KM, i mam w nim pewien mankament - strasznie szarpie na wolnych obrotach. Czasami, na biegu 2 lub 3, przy przyspieszaniu występuje takie szarpanie i buczenie. Regenerowane pompowtryskiwacze nie przeciekają i dostarczają odpowiednią ilość paliwa. Koło zamachowe...
polaczenie jest ok . prad biegu jalowego przy nap sieci 238V =0,2A . zmierzone dwoma miernikami . pomiar napiecia na wtornym 2x 30 V przy zasilaniu przez zarowke i oczyszczeniu koncowek uzwojen nie daje sie zauwazyc spadku napiecia na wtornym . wczesniejszy pomiar pradu na pierwotnym byl wykonany niesprawnym miernikiem
To nie tylko chodzi o napięcie biegu jalowego , ale glównie o sztywność charakterystyki napięcia w funkcji prądu. Są fabryczne podajniki ( Lincoln LN25 ) , które można podlączyć do normalnej spawarki nawet o napięciu biegu jalowegu 110V. Mają przelącznik CV / CC (constant voltage / constant currect ) Mimo wszystko przy podlączyniu normalnej spawarki...
Procedura inicjalizacji silnika C5 HPi (sterownik Sirius 81): Warunki wstepne: silnik powinien byc zimny, klimatyzacja wylaczona. Podczas rozgrzewania silnika na postoju nie powinny by uruchomione duze odbiorniki elektrcznosci - np. swiatla mijania. 1. Wlaczyc zaplon. 2. Odczekac 20 sekund. 2. Uruchomic silnik. 3. Rozgrzewac silnik na obrotach biegu...
Jak masz 200k to jednak w stronę filtra bym spoglądał. Należy wykonać pomiar ciśnienia roznicowego na biegu jalowym, podczas jazdy oraz przy tzw odcince, znając parametry ciśnień można określić stan filtra. Dodatkowo weryfikacja stanu egr. Dodano po 1 Duże znaczenie ma jak jest użytkowany samochód. Długie trasy bez gaszenia czy krótkie po mieście i...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Witam, ... A ponadto prędkość obrotowa silnika indukcyjnego klatkowego asynchronicznego wynika ze wzoru 60 * częstotliwość sieci podzielone przez liczbę par biegunów. ( minus oczywiście tzw poślizg zależny min od szczeliny magnetycznej pomiędzy wirnikiem a stojanem.) Prawda, ale prędkość obrotowa silnika asynchronicznego (w obr./min) nie jest daną rożnicą...
avatar a moze bys przeczytal to co napisalem! Napiecie trafa jest podawane pod obciazenie. Na biegu jalowym bedzie wyzsze o 1-3V jesli wezmiedy do tego napiecie sieciowe ktoro moze wynosci 240V to mamy po wyprostowaniu ponad 50V.
...Obrotomierz wskazuje 900 ale i na słuch są troszkę za duże. ... "Normalne" obroty biegu jalowego, to 850 obr/min. W praktyce - 800 - 900, wiec nie widze problemu. Co znaczy "duze spalanie"?
cisnienie oleju na biegu jalowym miernik pokazuje mi 0.3 bara to chyba malo ? + Panewki prawie nowe a.cisnienie na zimnym 2.5 bara false ?????
sprawdz nastawnik przepustnicy (styk biegu jalowego przy zamknietej przepustnicy zwiera do masy)
Podpinałem komputer wyskoczyło kilka błędów: Stopien koncowy ukladu zaplonowego Zawór biegu jalowego Przeplywomierz powietrza Potencjometr przepustnicy Czujnik temperatury powietrza zasysanego Przeplywomierz odpinalem podpinałem inny i nic się nie zmieniło przepustnice wyczyściłem i też to samo dodam że sonda nie jest podpięta ponieważ różni się wtyczka
czyli masz wszystko czarne na białym,zamien te elektrozawory na chwile miejscami. z innej beczki te polowki z ta pompa to odwieczny problem w wiekszosci modeli z tym biegiem jalowym. Swego czasu wymienilem to smieszne pudelko z ktorym masz polaczenie(jest nieopodal gniazda obd)i pomoglo,poprostu niesterowalo tym zaworem odpowiednio.
W miare wzrostu temperatury zmienia sie "oczekiwana" przedkosc obrowa wiegu jalowego, nie pozycja nastawnika. Nastawnik, po dodaniu gazu (rozlaczeniu stykow biegu jalowego) nie cofa sie lecz przeciwnie, wysuwa sie oczekujac na powrot przepustnicy do pozycji biegu jalowego. Jesli puszczasz pedal gazu, przepustnica opiera sie na wylaczniku nastawnika...
1. wyczysc silniczek biegu jalowego 2. krotko jezdzisz..
Chodzi mi o instrukcję regulacji składu mieszanki i biegu jalowego. Proszę o pomoc
1000 na biegu jalowym to za wysoko.Sprawdz uszczelke pod nastawnikiem biegu jalowego.
...Nie wiem za co odpowiada element z podpięciem pod przewody chłodzenia, czy to może jakiś regulator kąta wtrysku?... Regulator biegu jalowego (przyspieszonego) na zimno.
Jesli na ssaniu jest lepiej to istnieje duze prawdopodobienstwo ze przytkana jest dysza biegu jalowego lub caly uklad biegu jalowego. Wykrecal kolega dysze paliwowe z komory i przedmuchiwal rurki i dysze?
W przetwornicy EWPA315 w wersji orginalnej nie ma żadnego transformtora. Jest uzwojenie wzbudznia nawiniete na stronie prądu zmiennego, które zasila prostownik wzbudzenia, który to prostownik zasila uzwojenie wzbudzenia . Uzwojenie to decyduje o napięciu biegu jalowego. Napięcie biegu jalowego decyduje o latwości zajarzeniu luku . Więc ten transformator...
Zaprowadź auto do warsztatu, sam tego nie ogarniesz.
Rzeczywiście-do zacisków prądu zmiennego prostownika muszą przychodzić przewody wychodząće z silnika. Do + i - , przewody idące do stojana prądu stalego. Biegunowość najlepiej określić następująco:uruchomić spawarkę, podlączyć woltomierz prądu stalego na zaciski wyjściowe spawarki mierząc napięcie biegu jalowego. Następnie w sposób przypadkowy pdlączamy...
Witajcie ... Sorki za brak polskich liter ale komputer ktory mam nie ma polskich znakow. Koledzy mam do naprawy Toyote Yaris 1,0 vvti 66km 2003 rok Problem polega na tym ze w tym aucie zostal zmieniony silnik i wraz z silnikiem zmieniona instalacja elektryczna bo oryginalna byla na 3 piny czujniki i przepustnica na wtyk szescio pinowa po zmianie czujniki...
ustaw go tak aby na biegu jalowym mial na wyjsciu 0,6V sprawdz nastawnik biegu jalowego oraz czy nie masz uszkodzonej bierzni TP
Witam, mam problem w Oplu Astrze H 1.7 CDTI 110KM (Z17DTJ), a mianowicie samochód na jałowym biegu gaśnie po około 30 sekundach. Podczas jazdy na wyższych obrotach auto chodzi i nie ma problemu. Silnik głośniej pracuje, ale nie kopci i nie brakuje mu mocy. Kontrolka świec żarowych raz miga, a raz gaśnie. Błąd na komputerze po każdym gaśnięciu (elektrozawór...
Diagnoza coś wykazała?
Tylko tak sobie mysle, ze pomiar pradu moze byc bardzo niedokladnym wskaznikiem. Na biegu jalowym silnik moze pobierac go mniej niz pod onciazeniem nominalnym, a nie wiadomo wlasnie ile ono wynosi. Czy inni koledzy maja jakis sposob na rozwiazanie tego problemu? Pytam w imieniu bobo, oraz moim.
OPisy ponizej: Tego co nie ma w opisie: Y5.1 - Nastwanik biegu jalowego. M.
dokumentacja, którą dysponuje podaje: dla biegu jalowego 3 bary, dla 3000 obr/min 8 bar
Błąd zaworu powietrza biegu jalowego powstaje przy nieszczelnosciach za przepustnicą. 1sterowanie zawodem EGR , 2 serwo , 3 układ pochlaniacza par paliwa , regulatora ciśnienia paliwa.. Gasniecie silnika może być powodowane niedostatecznym ciśnieniem paliwa lub saczeniem gazu przy pracy na paliwie , te usterki jednak nie generują błędu silniczka krokowego...
Wymien kapsule biegu jalowego na zimno. Na 99% tutaj jest pies pogrzebany.
Zawor regulacji obrotow biegu jalowego do wymiany ( silniczka tam nie ma). W 1.6 jest na wierzchu 15 minut roboty i zrobione. Ps. Nic nie trzeba adoptowac, zakladasz i dziala.
Na zewnątrz nie mają, za to mają kilka istotnych kanałów wewnątrz. Masz pewnie niedrożne kanały/ dysze biegu jalowego. A króćce ssace szczelne? Nie spękane?
zgasło 3 razy (wyłączyło się w sumie), głównie przy zakrętach i po zwalnianiu. Mi to wygląda na zanieczyszczoną przepustnicę i za wolne obroty biegu jalowego
sprawdz silnik biegu jalowego,przytarty lub calkiem uszkodzony.
MAM PROBLEM Z BIEGIEM JALOWYM W SEACIE WYSKAKUJE MI KOD 533 - KTORY MÓWI MI O TYM ZE JEST PRZEKROCZONA WARTOSC ADAPTACYJNA BIEGU JALOWEGO CO MAM I JAKIE KANALY MAM MU ZAPODAC VAGIEM ,PROSZE O POMOC KRZYSZTOF
To rozumiem, problem jest taki ze ustalamy zakres krokow dla biegu jalowego i poza jalowymi, po przejsciu z biegu jalowego silnik krokowy powinien pracowac w zakresie wyznaczonym w opcjach zastrzezonych - maksimum oraz dla biegu jalowego w zakresie wyznaczonym minimum. Dodatkowo zauwazylem ze nie dziala funkcja cut off oraz wzbogacenia mieszanki. Przypadek...
Pytanie jest bez odpowiedzi bo o regulacjach pradu i ich sposobach w wzmacniaczach unitry walkuje sie tutaj non stop wystarczy poszukac!Najlepiej wpiac sie miliamperomierzem w dodatnia "szyne"zasilajaca koncowke ktora chcemy wyregulowac i ustawic peerkiem ok.30mA jesli raditor na biegu jalowym wzmacniacza nie nagrzewa sie i wzmacniacz dziala poprawnie...
witam mam problem z toyota avensis 2.0d 116 km zapali na dwie sekundy i zgasnie blad w sterowniku to pzerwa wtryskow .wtryski po regeneracji i sprawdzone na stole probierczyn i ok .cisnienie paliwa buduje 360 bar .obroty silnika widzi ale niewidzi sygnalu biegu jalowego jesli ktos z was mial taki problem to moze sie z zemno podzieli
Witam! Zawieszony EGR, ewentualnie jeszcze dziabniety nastawnik biegu jalowego. Obydwa naprawialne, obydwa idzie sprawdzic przed naprawa. Pozdrawiam!
Odnosnie regulacji na gazniku EINHELL 800 to; 1- sruba (ta od duzej sprezyny) - regulacja obrotow wynikajaca z obciazenia pradnicy 2- regulacja obr. biegu jalowego 3- sruba pod gaznikiem- oczyszczanie z osadow w gazniku Odnosnie sterownika to nie powinien ulec uszkodzeniu bo na pewno posiada transformator i filtry , ale na 100% nie mozna zagwarantowac...
Problemem byl czujnik biegu jalowego zawiesil sie Bardzo dziekuje koledze który mnie naprowadzil na ten problem.A jak sprawdzilem czujnik podloczylem na krótko kable i JD odpalil
Napewno!!!Prawdo tez jest to co piszesz ze za obroty biegu jalowego odpowiada silnik krokowy.Jest to motor taki jaki siedzi w Oktawi75KM.Toc bym nie wymienial przepustnicy jak bym mogl wymienic silnik krokowy-mniejsza kasa nie.Sprawdzalem to w serwisie.
sprawdz prebiegi ukladu zaplonowego oraz regulacje biegu jalowego
polecam maszyny elektryczne A.M.Plamitzera. Prd biegu jalowego typowych maszyn asynchronicznych wynosi Io = ( 0,25 do 0,5) In przy czym dolna granica odnosi sie do maszyn duzych oraz szybkobieznych a górna do maszyn malych i wolnobieznych (o duzej liczbie par biegunów) W maszynach malych prad biegu jalowego siega czasem wartosci 0,7 In itd :)
To monowtrysk więc najszybciej sonda ,lewe powietrze lub nastawnik biegu jalowego/silnik krokowy/.
Lub spadnięty szlauch od zaworu regulacji biegu jalowego.
Brak zasilania na elektrozawór dyszy biegu jalowego, sprawdź dokładnie bezpieczniki.
Gazniki sa takie jak trzeba, a dysza biegu jalowego powinna byc przykryta stalowym korkiem z o-ringiem
Przyczyna okazal sie brudny silnik krokowy biegu jalowego. Temat jest zakonczony.
W zetecach stabilizatory biegu jalowego lubia sie zacinac.Silniczek ten to cewka ,a w srodku metalowy bolec ktory pod wplywem pola elektromagnetycznego wysuwa sie,ewentualnie chowa .W ten sposob reguluje ilosc powietrza biegu jalowego.Bolec ten czesto blokuje sie.Po prostu trzeba przemyc.
W sdi ta klapa nie spełnia funkcji klapy gaszacej. Nie po to ją tam dali. A po co ona tam jest niech wam da do myślenia to co kolega zaobserwowal "zamyka się na biegu jalowym i otwiera po dodaniu gazu". Problem leży w poduszkach silnika. Dałeś zamienniki i to jest przyczyną. Standard problem w ibize 99-02. Tylko i wyłącznie ori poduszki rozwiązują problem....
Witam Mam problem z moją Astrą Classic 1,4 8V (1999) +gaz - zimne autko odpala dobrze i ladnie trzyma obroty na postoju jednak gdy tylko ruszę przy pierwszym wciśnięciu sprzegła gaśnie, dzieje się tak i na benzynie i na gazie z tym ze gdy stanie się to na gazie to ponowne odpalenie jest bardzo trudne i trzeba bardzo długo kręcić żeby się to udało. Ponadto...
Witam uzytkownikow.Koledzy pomozcie z moim BMW E39 525I 2003 r automat benzyna 192km - mam problem a mianowicie , auto przechodzi w tryb awaryjny tzn, swieci sie kontrola trakcji , brak tempomatu i brak mocy ale po zatrzymaniu i wylaczeniu silnika wszystko powraca do normy i jest ok ale za kilka km to samo i nikt nie moze znalezc usterki . Prosze pomozcie...
w PM jest jedynie nastawnik przepustnicy ze zestykiem biegu jalowego
a zaworek elektromagnetyczny dyszy biegu jalowego cyka?
witam, panowie potrzebuje informacji jak i czy jest mozliwosc sprawdzenia regulatora biegu jalowego czy dziala jak powinien.za pomoc z gory dziekuje ;]
obroty biegu jalowego czujnik biegu jalowego regulator biegu jalowego
mikrofalówka klawiatura skrzynia garbusa potencjometr cambridge audio
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Migotanie obrazu w kamerze na podczerwień - przyczyny i rozwiązania Uszkodzenia skrzyni biegów Ursus 3724: przyczyny i objawy