No to albo ten zestaw naprawczy nie halo albo skrzynia.
A można to jakoś naprawić ? Oczywiście że można to naprawić ... pytanie tylko czy to jest ekonomicznie opłacalne ? Tutaj jak już przedmówcy napisali że najtańsza opcja to zakup drugiej skrzyni ... ostatnio do takiego SC kupiłem na wymianę skrzynię za .. 150zł
Miałem dokładnie ten sam problem z moim samochodem. Wymieniłem łożysko w skrzyni i śmiga jak nowy !!!
Proponuje wprowadzić silnik na wyższe obroty na biegu jałowył i sprawdzić czy nie brakuje paliwa.Sprawdzić przewody sterowania monowtryskiem, takie przewody jak do powietrza. Jeżeli jest jakiś przetarty wymienić.Orginalne są dość drogie, ale można kupić z metra.Sprawdzić stan świec czy nie są zalane,mokre. Ostateczność problemy z uszczelką pod głowicą....
Od sprzegla
W skrzyni biegów a dokładnie synchronizator, o ile on ma na pierwszym biegu takowy, nie wszystkie fiaty miały ale twój już powinien mieć. ewentualnie sprawdź cięgno od drążka do skrzyni to na łączeniu gumowym, jeżeli za bardzo się wygina po prostu drążek go go nie dopycha do końca i bieg nie wchodzi.
Jak stoi na płaskim to na 4 lub 5 biegu spokojnie go przepchniesz tak aby zakręcić wałem korbowym
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Podciśnienia albo pozamieniane, albo wypięte lub dziurawe.
Dziękuję za zainteresowanie problemem. Problem wystąpił nagle dzisiaj. Wszystkie inne biegi wchodzą bez problemów.
uszczelka pod monowtryskiem wydłuchana albo źle założona linka gazu. Mógłbys nie lamerzyć?
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Jeżeli chodzi o stuki, to zależy jaki, metaliczny czy pukanie, obstawiam panewke. Co do biegów, to obstawiam że źle ustawiony wybierak, tylko tak o skręcony i zamiast 1, wrzucasz 3. W skrzyni powinna być zaślepka do blokowania skrzyni na luzie i tak samo obok drążka. To się ustawia i mocno skręca. Jeżeli winne było by sprzęglo bądź też linka to: a/...
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
chciałem zobaczyć właśnie ten silnik ale jak zdjąć tą osłonę, są do niej przymocowane jakieś przewody pewnie od płynu Musisz zdjąć ramiona wycieraczek. Innymi słowy jak dostać się do tego silniczka, dalej idąc ile kosztuje taki czujnik położenia, czy jest on w ogóle wymienny? Nie wiem ile kosztuje, jest wymienny razem z silnikiem.
hm panowie no skoro alumulator jest nowy, rozrusznik chodzi bez najmniejszych oporów to chyba nie jest on wadliwy.... Ja jedna mysle ze to wina altenratora, nie miałem dzis czasu zeby psrawdzić kable, a nie jestem na tyle zdolny zeby rozebrac i zlozyc alternator... :) Pozdrawiam!!! DZIEKI ZA ODPOWIEDZI
Witam :) Problem polega na dość wysokich obrotach silnika przy seicento 1.1 na biegu jałowym. Auto bardzo głośno pracuje i dużo pali. Mam wrażenie że do płynu chłodzącego dostaje się olej, a pod korkiem oleju jest "biała maź". Czy ma to coś wspólnego z wysokimi obrotami czyt problemu raczej trzeba szukać w lewym powietrzu?? Pozdrawiam
1 z trudem wchodzi. aby ją wrzucić musze albo mocno szarpać do lewej albo wrzucic najpiew 2 i potem z 2 to łatwiutko mi wchodzi co może być przyczyną ? pozdrawiam A może po prostu pomogła by regulacja linek, lub ewentualnie wymiana mocowania lewarka zmiany biegów bo może już wyrobiony. http://obrazki.elektroda.pl/6153865400_1... http://www.unto.pl/zestaw-naprawczy-dzwi...
:) mialem podobny problem w CC900
Kasowanie parametrów wyuczonych. Sprawdzenie krokowego.
to się w skrzyni reguluje? jutro będe miał zmienianą skrzynie wiec mam ją na wierzchu i jak mam to regulować? bo tak w jednej jak i drugiej na przeciw wstecznego nie wskakuje 5 bieg...
Witam serdecznie Mam problem z Fiatem Seicento 900cc Otóż przed chwilą uciekł mi 1 i 2 bieg, a lewarek jest luźny. Przy próbie wybrania biegu zamiast 1 jest 3, a zamiast 2 jest 4. Proszę o porady, co to może być
Witam. Mam problem z pierwszym biegiem w seicento czasem wchodzi a czasem nie, i zamiast pierwszego biegu wchodzi drugi. Prawdopodobnie są do regulacji linki, tylko nie wiem za bardzo które i jak wyregulować żeby gorzej nie zepsuć. Proszę o Pomoc Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)
Cześć problem polega na tym ze po zmianie biegu na wyższy robi się jakby dziura w mocy tak ja by kończyło się paliwo i po chwili wszystko jest ok jest to tylko podczas zamiany biegu puszczenia sprzęgła i wciśnięcia pedału gazu jaka może być przyczyna i jeśli to pompka paliwa to jak ja sprawdzić czy to na pewno ona proszę o jak najszybsza poradę
albo wita cię łożysko na alternatorze.
A jaka jest temperatura na wkaźniku?? normalna czy niska?? Jeżeli niska to termostat do wymiany.
Witam, mam problem mianowicie podczas wrzucania biegu wstecznego, zerwał się plastik który znajduje się pod lewarkiem od zmiany biegów, taki na 3 śruby, od dawna był problem ze wstecznym aż w końcu się urwało. Teraz pytanie, jak zabrać się do wymiany ? chce kupić gotowy zestaw naprawczy. Czy podczas wymiany muszę zdjąć gałkę biegów ? czy da się to zrobić...
Seicento 1.1 2000r obroty na biegu jalowym niekiedy i troszkę wrastaja
Witam mam takie pytanie.Dmuchawa wł mi się tylko na 3 biegu a na 1 i 2 wcale nie chodzi.Czy moż to być to opornik to gdzie on się znajduje,a codzi mi o seicento.Z góry dzięki...
Dobrze, co ma za wpływ na regulację biegu jałowego? Bo to nowość chyba, nowa teoria
Witam Mam problemy z wrzuceniem wstecznego biegu w fiacie seicento 900. Biegi 1-5 wchodzą normalnie i bez problemu. Wstecznego prawie nie da się wrzucić (trzeba sie sporo namachać aby się udało przesunąć dźwignię do tyłu za którymś razem przy czym nie słychać żadnych zgrzytów ). Co do wstecznego, to spotkałem się z podobnym problem w Fiacie Uno, że...
Bo żeby wbić wsteczny podciągasz pierścień blokujący na lewarku do góry. Prawdopodobnie na podniesionym pierścieniu 5 wbijesz. Klasyczna usterka w seicento, obluzowane połączenia wybieraka biegów.
Witam Seicento napawione :D przyczyną podniesionych wolnych obrotów był uszkodzony zawór, który znajduje się przy pochłaniaczu opar paliwa z lewej strony pod przednim nadkolem. Był non-stop otwarty i silnik zasysał sobie (lewe) powietrze poprzez pochłaniacz. Szukają usterki zacisnąłem gumowe kolanko które biegnie od tego własnie pochłaniacza do urządzenia...
Na trzecim i czasem na czwartym biegu seicento 1,1 pryspiesza bez dodawania gazu (noga zdjęta z pedału). Jak sobie z tym poradzić? Czy niedawna wymiana akumulatora mogła to spowodować? Czy można tam zrobić jakiś reset kompa? Jak to się robi i co to zmienia?
Witam,2 lata temu zaliczyłem krawężnik uderzając prawym kołem i delikatnie krzywiąc krawędź felgi. Po jakimś czasie zauważyłem niepokojący pisk podczas ruszania, który dobiega z okolicy przednich kół ( dokładnie to z prawej części) Piszczenie pojawia się sporadycznie najczęściej podczas ruszania na wprost lub skręcaniu niezależnie w którą stronę. Pisk...
Sprzęgło w końcu zacięło się całkowicie, nie szło wrzucić rzadnego biegu na postoju. Przyczyna- rozsypały się spreżyny tłumnika drgań skrętnych w tarczy sprzęgłowej, ocalała tylko jedna z czterech sprężyn. Pierścionki z popękanych sprężyn latały sobie i blokowały czasami sprzęgło
Aś se chłopie roboty narobił taż to normalnie breszka ,albo młoteczek i pyk samo wychodzi bez rozbierania skrzyni .
Jednak dzisiaj podjechałem do mechanika. Sprawdził mi stan oleju i jest odpowiedni. Umówiłem się na termin aby dokładnie to sprawdzili ale mówi mi że luz na biegu jest i prawdopodobnie coś z sprzęgłem ;(.
Witam. Okazał się, że faktycznie jest tulejka. Tulejka z kołnierzem na sprężynę. Szukałem w miejscu gdzie była myta skrzynia. Tulejka wpadła do wanny podczas mycia. Tulejka znajduje się miedzy sprężyną mała a popychaczem. Drążek był w pozycji biegu 1-2 z powodu, że sprężyna opierała się o wałek i nie cofała popychacza na właściwe miejsce. Po zamontowaniu...
Wrzucaj wstekola po uprzedniej trójce czy(lub i) czwórce, a gwarantuję, że nawet delikatnie się tocząc(na sprzęgle) w żadnej skrzyni nie będzie zgrzytu (synchronizatory 3,4 biegu wyrównają obroty skrzyni z silnikiem).
A to wtedy by się nie grzało? Nie byłoby efektu gorących felg itd? Toczy się wg mnie normalnie. Można auto przepchnąć na biegu jałowym własnymi siłami. To skoro to tak wygląda to nie lepiej po prostu wymienić komplet? jak juz mam kupione? Foto mogę zrobić. A skąd wiecie czy tarcie nie pochodzi od bębnów co? Przecież nie napisał gdzie to tarcie słychać....
koledze zapewne chodzi o to aby skrzynia była na luzie podczas rozpoławiania Idź doradzać gdzie indziej. Góra skrzyni ma być rozebrana - jak stoi tak jak na zdjęciu. Czyli odkręcone śruby/nakrętki i ściągnięte obydwa tryby 5-go biegu - wtedy cały "wsad" skrzyni zostaje osadzony w dolnej połówce obudowy, a górna schodzi.
Witam . czy na benzynie na jałowym biegu wchodzi na obroty bez problemu i czy ruszanie z jedynki też ma problem czy brak mocy? a z 2 biegu ruszy bez problemu?
Na wstecznym biegu jedzie dobrze tzn czyli się nie dusi ani nie traci mocy.
Witam. Mam problem z instalacją tartarini TEC99. Pod obciążeniem jest wszystko ok, natomiast na biegu jałowym bardzo często silnik nierówno pracuję, czasem gaśnie. Mam interfejs do regulacji instalacji LPG, ale jakoś nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Próbowałem różnych programów i nic. Instalacja jest dość stara bo z 2003 roku. Ktoś ma pomysł jak...
Cykanie pojawia się przy jeździe ok. 40-45km/h. EDIT: cykanie przyspiesza wraz ze wzrostem prędkości. Nieznacznie ale przyspiesza . Cykanie jest cały czas powyżej tej prędkości. Niezależnie od tego czy pedał gazu jest wciśnięty (mogę zdjąć nogę z gazu i dalej słychać). Też bez różnicy czy na biegu czy na luzie.
witam wszystkich Mam, problem z wycieraczkami w moim seiczaku na 4 biegu chodzą tylko 2 co jest grane
Witam, pacjentem jest Fiat Seicento. Ciężko pali, trzeba kilkanaście razy nacisnąć na pedał gazu i załapuje, ale nierówno pracuje, jak puści się gaz to gaśnie. Był wymieniany łącznik elastyczny, tzw. tłumik drgań przy kolanku z sondą, który idzie do kolektora wydechowego. Po tej wymianie nierówno pracuje i ciężko pali. Czyżby silniczek krokowy, bo w...
Wszystkie objawy ewidentnie wskazują na sprzęgło, może nawet nie tyle na samo sprzęgło co wysprzęlnik lub docisk. Po prostu wciśnięcie pedału sprzęgła nie powoduje rozłączenia skrzyni od silnika. Jak wrzucisz I i wciśniesz sprzęgło silnik daje się uruchomić? Czuć że auto ciągnie do przodu przy włączonym biegu i wciśniętym sprzęgle? Dodam jeszcze że...
Witam Mam w aucie (Seicento 1.1) zniszczoną gałkę i chcę ją wymienić. Od razu zaznaczam, że wiem iż starej gałki nie da się tak po prostu ściągnąć, trzeba ją w zasadzie zniszczyć. Ale jak można się domyślić nie jest to kwestia która mnie interesuje. Z racji tego że oryginalne gałki są horrendalnie drogie planuję zakup uniwersalnej. Zastanawia mnie kwestia...
skrzynia biegu seicento ślizga automat biegu biegu wskażnik biegu
umowa sprzedaż głośniczek komputerowy butli propan butan
texas instruments przetwornica prądu stałego
Sabotaż klawiatury w systemie Jablotron - przyczyny i rozwiązania Ford Fiesta Mk6 1.3 benzyna łańcuch - kolizyjność