Wiem że późno , ale może się komuś przyda. To nie jest błąd L5 tylko LS - low speed. bieżnia nie widzi sygnału z czujnika obrotów.
Jedna część zbiornika ma potencjał masy a druga jest poprzez ów czujnik połączona z elektroniką. Wilgoć zawarta w suszonym wsadzie powoduje połączenie obu części zbiornika. Wielkość spadku napięcia pomiędzy częściami jest wyznacznikiem suchości wsadu. Wyczyść bieżnię czujnika papierem ściernym 240 i sprawdź jakość połączeń czujnika z elektroniką. Tylko...
Sprawdź jeszcze czy krańcówki przy silniku podnoszenia są sprawne tzn czy dają sygnał , że bieżnia jest wypoziomowana (w pozycji do startu bieżnia ma być opuszczona )
pytałeś tutaj?: https://erli.pl/produkt/czujnik-kettler-... https://sklepaktywnych.pl/czujnik-kettle...
A jak byś tak jeszcze wstawił foto regulatora silnika czyli sławetnej ,,płytki" było by jeszcze lepiej. Co z enkodrem, w postaci albo transoptora szczelinowego, albo czujnika Halla i magnesu?
https://obrazki.elektroda.pl/3983180300_... https://obrazki.elektroda.pl/3200879300_... https://obrazki.elektroda.pl/7894257500_... Dodano po 59 https://obrazki.elektroda.pl/4305860300_...
Czujnik prędkości koła lewego osi drugiej system mechaniczny nie reaguje prawidłowo.Może być za duża przerwa między czujnikiem a bieżnią ebs-u na pieście,może luz na łożyskach piasty.[/tex]
Trzeba tylko pas przesmarowac Kettler ma smar do bieżni, niby silikonowy, ale nie zdążyłem mu się lepiej przyjrzeć. Jest to spray z długą rurką, która ma sięgnąć głęboko miedzy pas a płytę bieżni. Co do błędu - w pierwszej kolejności sprawdziłbym czujnik prędkości - transoptor lub kontaktron w okolicy rolki napędzającej pas.
Witam. Jakiś czas temu miałem taki sam problem. Na komputerze błąd pojawiał się i po chwili znikał. Problem leżał w czujniku ABS oraz skorodowanej bieżni magnetycznej tylniego koła. Po wymianie tylniej piasty ( razem z całą bieżnia) oraz zamontowaniu nowego czujnika problem ustąpił i do dnia dzisiejszego nie wrócił.
Witam ale w tym modelu bieżni nie ma czujnika prędkości więc problem leży gdzieś indziej....
Jak to ,,nie ma napięcia" na wyjściu mostka ? Musi być, skoro rezystor sie grzeje. Prawdopodobnie jedna dioda w mostku przebita. Sprawdź, co sie dzieje za mostkiem ( jakie napięcie tam sie pojawia, przy odłaczonym rezystorze). Tak czy owak, mostek prostowniczy do wymiany.
Zobacz czy jest synchronizacja rozrządu. Miałem kiedyś podobny temat, czyszczenie bieżni czujnika pomogło. Jeśli generuje 50-60b to coś jednak pompuje. Podepnij tester przelewów i zobacz czy któryś wtrysk nie przepuszcza.
Witam robiłem kiedyś takie zabezpieczenie dla syna na skuter na podobnej zasadzie jak jest w bieżniach elektrycznych - zwykły czujnik od alarmu jaki jest w drzwaich w domowej instalacji /może też być kontrakton/ do ręki miał na rzepie i lince zamontowany mały magnesik i jak puścił kierownice odrazu gasł. Kolega zrobił da swojego bąbla na zwykłym kabelku...
Zwróć uwage na zwrotnice. Mialem kilka razy w Francuzach że korozją podnosiła czujnik i oddalal się od bieżni łożyska i też waliło błędy.
Tarcz ma być nabita tak aby czujnik ustawiony był na środku bieżni impulsowej. Co najważniejsze aby bieżnia nie biła czyli szczelina między czujnikiem a bieżnią była stała w innym wypadku system wykryj modulacje i zapisze bł. Poniżej profesjonalne testery czujników. https://www.youtube.com/watch?v=8GLPV9SP...
Błąd czujnika prędkości (na 80 %)
Przycisk służy najprawdopodobniej do kalibracji układu podnoszenia więc nie ma nic wspólnego z Twoją usterką. Sprawdzałeś czujnik pomiaru prędkości? Również wchodzi na płytę. Jest to albo kontaktron + magnesik, albo szczelinowy czujnik optyczny + grzebień na osi silnika. Objaw, który opisujesz wygląda jak by komputer otrzymywał zbyt mało impulsów z...
po przyciśnięciu przycisku start i odepchnięciu nogą pasa, przekaźnik załącza się, chwilkę chodzi po czym wyświetla błąd E 21. Bez odepchnięcia Pasa błąd wyświetla się również po chwili. Jakiś czujnik bieżni (raczej silnika) może sprawdza czy jest w ruchu? Jak sprawdzić sprawność tego czujnika?
Wyczyść drobnym papierkiem ściernym bieżnię szczotki czujnika wilgotności. https://obrazki.elektroda.pl/7102890000_...
Witam. Miałem to samo po wymianie łożyska. Niestety przy wciskaniu łożyska na prasie coś poszło nie tak i uszkodziłem bieżnie magnetyczną. Uszkodzenie było bardzo małe troszkę wgięta w jednym miejscu ale wystarczyło. Na postoju kontroli zgasły po wciśnięciu hamulca podczas jazdy znowu się włączały. Po ponownej prawidłowej tym razem wymianie łożyska...
Może być również uszkodzony moduł elektroniki do którego wchodzi przewód czujnika.
Na łożysku jest bieżnia często rdza ją rozsadza musi być prosta bez żadnych odkształceń.
Nie znalazłem znaczenia błędu Err1 i nie znalazłem wsadu epromu. Sterownik przerobiłem dodając prost generator pwm na sg3525 i wyprowadziłem potencjometr na panel. Bieżnia trochę zwalnia pod obciążeniem (brak sprzężenia z czujnikiem obrotów) ale można biegać bez problemu.
odłączyłem silnik od bieżni zdjołem pasek i to samo się dzieje a wiec silnik uruchomi się zakreci i się wyłacza Ta bieżnia nie ma czujnika ruchu pasa?
Chyba się nie rozumiemy. Przesuwa Ci się wał razem z ramionami lub bieżnia z której czyta czujnik.
Witam. Problem rozwiązałem. Należało zmniejszyć odległość czujnika od bieżni magnetycznej (tzn. delikatnie podszlifowałem czujnik z jednej strony odległość zmniejszyła się o ok 1-2 mm).
To bardzo dziwne, a nawet niemożliwe bieżnia ma czujnik obrotów w momencie zatrzymania silnika procesor odcina zasilanie i "wywala" błąd.Korespondencyjnie będzie,dosyć ciężko ten problem rozawiązać.Jaki to model Roger Black, bo wczesne wersje nie miały czujnika obrotów,może też kolega wrzucić fotkę płytki sterownika silnika,będzie łatwiej.
Sprawdź sprzęgło, sam idler, bieżnię idlera, czujnik opto pod prawym talerzykiem, ew. paski. Ja to sprawdzam na kasecie przeźroczystej. Pozdrawiam
Nie chce cię wpędza w koszty ale wymień ten czujnik oczywiście jak masz taki błąd.
Witam,trzeba najpierw określić stopień zużycia pasa oraz płyty ,czyli czy jest możliwy spacer po wyłączonej bieżni bez większego wysiłku, jeśli pas stawia opór to silnik zwolni ,czujnik obrotów odbiera to jako przeciążenie i rozłącza silnik pokazując któryś z błędów e2 e6 w zależności jaka to bieżnia
Czujnikiem jest często szklana rurka kontraktowa zalana w plastyku która potrafi pęknąć. Trzeba znaleźć przewody od czujnika które wchodzą do płytki , w momencie zbliżania magnesu do czujnika między przewodami powinno pojawiać się zwarcie. Czas do wyłączenia sugeruje uszkodzenie czujnika, z reguły błąd pokazuje się po 2-3 sekundach w takich przypadkach.
Czujnik szczelinowy być może wystarczy tylko przeczyścić.
No RPM, to będzie pewnie wyjście czujnika obrotów, a FAST przełączenie na szybki bieg. START, STOP i +5V to pewnie wiesz. Brakuje mi masy :)
Zamontowałem w kole pasowym wałka bieżni magnes, a na ramie czujnik. Tych elementów nie było, zostały wyrzucone przez kogoś. Bieżnia pracuje nieźle, zmienia prędkość ( czego nie było poprzednio) i pokazuje wszystkie inne parametry. Natomiast silnik jest chyba przegrzany bo po pracy 5 minut zrobił się gorący. Zdecydowałem, że będę używał nie dłużej niż...
Były stosowane 2 różne systemy, starszy z czujnikami pasywnymi i tą ząbowaną tarczą i nowszy z "gładką" bieżnią i aktywnym czujnikiem. Musisz założyć włąściwy dla Twojego rocznika (centralki ABS).
Witam! Jak w temacie mam Problem z ABS w TGL 12.210 Euro 4, wywala cały czas dwa błędy EBS 03257-00 i EBS 03259-02. Z pierwszym problem był opisywany wymieniona bieżnia ABS,czujnik,łożysko na prawej stronie z tyłu. Nie mam już pomysłu co to może być. Proszę o jakąkolwiek podpowiedź!!
Witam zobacz czy na płycie sterownika nie p-rków zobacz czy możesz moment regulować na niskich obrotach -czy po prostu jak pokręcisz zatrzymasz nogą tylko bez przesady nie hamuj bo nie do tego służy bieżnia -sprawdz czy masz czujnik prędkości z boku bieżni i czy z nim wszystko ok?? czy tylko do odczytu czy utrzymania prędkości http://www.manualowl.com/p/ProForm/Perfo...
Jaki jest w tej bieżni sposób pomiaru prędkości? Jak wygląda czujnik? Przyczyn takiego zachowania może być kilka, najprawdopodobniej uszkodziło się coś w obwodzie pomiaru prędkości na płycie modułu silnika.
Do sprawdzenia wiązka, bieżnia, łożysko, sam czujnik. Co do hałasów przy nowych klockach: a) możliwe, że klocek dociera się do kształtu tarczy b) możliwe, że tłoczki nie odbijają nowych klocków na odpowiednią odległość c) inne :)
Kilka lat temu miałem podobny problem z bieżnią (nie pamiętam producenta) przyczyną był odklejony magnesik od czujnika obrotów na kole silnika, sterownik nie dostawał informacji o obrotach i wyłączał napęd.
Wczoraj robilem ten rozrzad w Focusie 11r 1.6 70kw, wiec koło od wałka blokowane kołkiem, wał ustawiony tak, ze otwór w flanszy od bieżni magnetycznej czujnika na godz 12 ma wejsc wiertlo 5mm a kolo od pompy posiada flansze ktora kreci sie razem z nim, ustawiasz na godzinę 3. Otwór na blokade pompy jest na 6mm ale oryg blokada (niestety tej nie posiadam)...
Czujniki nowe DELPHI. Cały czas 0, nawet przy bezpośrednim kręceniu czujnikiem po bieżni(zdjętym bębnie). W lewym przy tym samym jest ok.
Na trzy śrubki jest przykręcany. Wystarczy regulacja sztangi jeśli czujnik ma dobrą bieżnie, no i oczywiście instalacja jest ok. Nie raz się zdarza że pęka kostka na zgięciu zależy od historii auta.
szczerze to moje szczotki były dużo gorsze , spróbuj przeczyścić kontaktem i może delikatnie podgiąć aby lepiej przylegały do bieżni
Jeśli silnika rusza to zapewne czujnik prędkości jest uszkodzony.
Błąd czujnika silnika. Tyle że w moim modelu jest sprawdzana oporność silnika..
Jak nie wiadomo co dany błąd oznacza , sprawdzamy wszystko po kolei . Zasilanie , czujniki , silnik , zasilacz silnika i na końcu panel sterowania . Co do tej pory sprawdziłeś ?
Jeżeli w miare wciskania sprzęgła odgłos nasila sie, a po całkowitym wciśnięciu , albo odpuszczeniu cichnie, to koło dwumasowe. Przerobiłem wielokrotnie. Zastanów sie nad tym, bo z czasem zasypie opiłkami bieżnie magnesową pod czujnikiem położenia wału i może Ci nie odpalić.
Jedyna droga to zwiększenie liczby impulsów na czujniku obrotów.
Według instrukcji w momencie podnoszenia wyjąć klucz zabezpieczenia. ? Wydaje mi się , że po wyjęciu klucza bezpieczeństwa , pas powinien się zatrzymać i bieżnia powinna się wypoziomować (przynajmniej tak jest w tych które widziałem ) .Czyli u Ciebie jest tak, że wybierasz kąt nachylenia a bieżnia ma go osiągnąc . od czego zacząć ? Zacząłbym od sprawdzenia...
Wątpie, żeby pytający byli w stanie zrobić taki pomiar na metodzie pomiaru RF. Jako wyświetlacz mogli by zrobić na większych wyświetlaczach LED (ok. 7-10 cm wysokości) w ilości 7szt (1/100sek) lub na wyświetlaczach typu matrix 5x7, 8x8 wtedy można by przewijać dodatkowe informacje. Starter w postaci pistoletu startowego "START" sprzeżonego z mikrokontrolerem...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie tematem kolego gdkj. Jestem na etapie zmówienia tranzystora. Trochę to potrwa czasowo. Zrobię jak mówisz. Czyli ,jeśli dobrze zrozumiałem ,silnik musi być obciążony taśmą bieżni ?! I wtedy dostaje sygnały do prędkości obrotów? Bo,ja puszczałem go bez obciążenia. Można w jakiś sposób sprawdzić te czujniki ? Pozdrawiam.
Witam. Chciałbym się poradzić was w pewnej kwestii podczas wciskania piasty nowe łożysko się wybrzuszyło. Z drugiej strony zostało zablokowane i wróciło do swojej "formy" jedyny defekt jaki pozostał to wgnieciona w jednym miejscu bieżnia do której przylega czujnik ABS. Teraz zastanawiam się czy pozostawić te łożysko czy wymienić na nowe? AR 145 1.9...
Jak wrzucisz do nafty to uszkodzisz elektonike. Delikatnie wokół igieł mozna wyczyścić wykałaczką i płynem jak kolega Kris21 wyżej napisał. Bieżni karetki głowicy i pręta na którym jest backup niczym nie smaruj, tylko porządnie wyczyść.
Witam, mam problem z czujnikiem ABS tylnego lewego koła w 307. Dokładnie rok temu w sierpniu zmieniałem czujnik ABS w lewym tyle (który bezustannie wskazywał błąd "ABS Fault"... Od tamtego czasu do sierpnia tego roku wszystko działało bez zastrzeżeń. Miesiąc temu znowu pojawił się ten błąd. Po podpięciu do komputera okazało się, że to znowu tylne lewe...
problem tkwi w impulsatorze(bieżni jest za daleko czujnika lub się nie obraca) skoro test na postoju wychodzi ok a po ruszeniu wywala błąd to nie czyta kręcącego się koła
Witam, mam bieżnię elektryczną firmy Body Sculpture BT 3150i lub BT 3150. Problem polega na tym, że gdy tylko ją uruchomię, to nie daje możliwości regulacji prędkości pracy i natychmiastowo włącza się na najszybszy tryb. A potem nie ma już możliwości nawet jej zatrzymania. Z góry dziękuję. Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionego opisu...
Pod kable zdemontowane z płytki (A+A-) podłączyłem miernik , który ruszając pasem bieżni wykazuje napięcie. Co to oznacza? Nic konkretnego , bo silnika też działa jak prądnica, ale i tak nie ma pewności czy jest 100% sprawny. która po naciśnięciu START zapala się jasnym światłem i gaśnie Prawdopodobnie uszkodzone jest sterownie silnikiem, ale tak jak...
ok naprawione popsuty był czujnik obrotów
Myślisz, że objawy które wskazałem, tzn. że bieżnia czasami działa normalnie mogą wskazywać na ten tranzystor? Raczej nie, bo po jego uszkodzeniu (T4) bieżnia ciągle miała błąd LS. Trzeba by szukać od początku; czyli od czujnika Hall-a i magnesu które to są przy kole pasowym. Jeśli tam wszystko jest OK to warto sprawdzić sam silnik. Ten powinien wystartować...
Na pusto przy v-max również bez błędu. Zauważ , że błąd występuje przy wstrząsach wywołanych bieganiem . Sprawdź wszystkie wtyczki czy nie są obluzowane . Nie bez przyczyny są zabezpieczane klejem na gorąco . Ja miałem przypadek , że gniazdo od czujnika prędkości na płycie głównej miało "zimny lut" . Przy małych prędkościach bieżnia działała prawidłowo...
Bieżnię szczotek należy dobrze potraktować papierkiem ściernym 240 by szczotki miały jak najlepszy kontakt elektryczny z bębnem. Rezystancja między szczotką a jej bieżnią ma być bliska 0 ohm.
A czy jest jakiś sposób na regulację naciągu tego paska? Regulacja jest (lub powinna być ) na tym uchwycie , do którego przykręcony jest silnik Naciąg był wielokrotnie regulowany i bez efektów. Kto dokonywał regulacji i w jaki sposób ? Naciąg i regulację taśmy dokonuje się srubami przy końcowym wałku . Uwaga ! Naciąga się taśmę wykręcając śruby. Wkręcając...
Witam, wiec tak bieżnia nie rusza, nie ma odliczania na panelu , nie ma możliwości w ogole włączyć jej chociaż jest sygnał na panelu sterującym gdy włączam przyciski ,jeżeli chodzi o czujnik to chodziło mi o ten od obrotow silnika .
A czytałeś dokładny opis błędu ? Sprawdziłeś jakie prędkości pokazuje Ci podczas jazdy ? W sumie sam sobie raczej odpowiedziałeś na swoje pytanie skoro wymieniłeś już kilka czujników i błąd wraca to widocznie uszkodzona będzie bieżnia magnetyczna łożyska.
właśnie o to chodzi że nie dział w ogóle nic jak by go nie było. Są czujniki jest pompa bieżnie też są bezpieczniki git i dalej nic mostkowania też nie widać. Nie mam bladego pojęcia naprawdę co jest.
ABS wyświetla błąd 33- błąd czujnika prędkości koła lewy przód, po skasowaniu pojawia się znów (po jakimś czasie), czujnik założyłem nowy, kable sprawdzone, brak luzu na piaście. czujnik czyta sygnał z bieżni łożyska. nie ma pomysłu co dalej. pozdrawiam
Należy sprawdzić współpracę między paskiem a sprzęgłem i wyregulować samo sprzęgło zarówno dla odczytu jak i przewijania. Opis znajdziesz w instrukcji serwisowej, ale jest to robota dla praktyka. Trzeba albo pomierzyć momenty, albo umieć je wyczuć palcami i wiedzieć jak regulować. Funkcja auto-stop jest uruchamiana czujnikiem obrotów. To taka malutka...
Jeśli czujnik byłby uszkodzony to bieżnia by chwile pracowała a u Ciebie z tego co piszesz to ani drgnie. Sprawdź czy nie zerwał się pasek (czasem pęknięcie jest pod spodem i nie widać na pierwszy rzut oka). Inna przyczyną może może być uszkodzony silnik, ale najpewniej moduł sterownika. To niestety domowym sposobem trudno jest sprawdzić i reanimować.
W suszarkach koncernu BSH wilgotność jest mierzona na zasadzie zmiany rezystancji miedzy dwoma szczotkami węglowymi które się ślizgają po bębnie suszarki ( białe i zielone ramie widoczne na foto ) http://obrazki.elektroda.pl/3173565200_1... Możesz przeczyścić bieżnie bębna pod szczotkami ( zielone ramię i białe ) drobnym papierem ściernym...
Na każdej prędkości. Najpierw chwilę w porządku a później wariuje. Dodano po 2 A może to czujnik prędkości? Nie znam się niestety na tym.
Rozkręciłem silnik. Szczotki są w porządku, niezużyte. Bieżnia nadal szwankuje, zatrzymuje się gdy do silnika przyłoży się większe obciążenie jak na filmie. Może to problem z elektroniką, jakimś czujnikiem - to możliwe? Wtedy to już nic nie poradzę. https://filmy.elektroda.pl/49_1487168555...
Jeżeli jest to wersja z czujnikiem optycznym przy silniku to zdarza się, że jest on zakurzony i tak właśnie bieżnia może się zachowywać.
Nie wiem jak robiłeś pomiary bo nic nie napisałeś, ale najlepiej robić na zakresie pomiaru diod. Mostek to nic innego jak 4-ry diody odpowiednio połączone. Jest sporo podanych sposobów na forum jak i na YB :) na drugim obrazku masz tranzystor typu IGBT i jego możesz wstępnie sprawdzić czy nie ma zwarcia pomiędzy wyprowadzeniami - jeżeli tak to jest...
Witam. Proszę o pomoc. Jaki czujnik zamontować w biezni Diadora EDGE 2.6. Zepsuł się i nie mam pojęcia który wybrać,w internecie nie mogę znaleźć o tym informacji. Kupiłam już jeden i nie pasuje. Bardzo proszę o pomoc
Witam, Mam problem, kupiłem używaną bieżnię, Domyos Incline Run, gdy włączam ją już do biegu to pokazuje na niej naprzemiennie błąd e15 i e1. Z tego co wiem e1 to jest błąd od czujnika prędkości, ale e15 nic mi nie mówi. Bieżnia była rozkręcana, ale nie mogę znaleźć jej przyczyny. Na pewno dochodzi do niej napięcie, ponieważ działa wiatrak pomimo błędu....
Witam, bieżnia Wimutec YK-ET 07 przyspiesza po chwili pracy. Problem występuje asynchronicznie, nieraz po godzinie innym razem po 15 min. Nie posiadam żadnego schematu, a otrzymałem podpowiedz,ze problem może być z czujnikiem prędkości. Porównuje z innymi typami bieżni umieszczenie czujnika i nie mogę go zlokalizować w swoim modelu. Czy ma ktoś jakieś...
A czy silnik posiada czujnik termiczny? Dodatkowe dwa przewody przy silniku. Czujnik powinien być zamknięty, czasem zdarza się, że ulegnie uszkodzeniu i jest rozwarty na stałe.
Gwoli wyjaśnienia, może innym się przyda: Lecho 20k nie jest niczym innym jak stadem rezystorów przełączanych ślizgaczem. Można go sprawdzać każdym omomierzem. Przerwa sugeruje zły kontakt. W przypadku mojego czujnika pomogło rozebranie i przemycie bieżni i suwaka alkoholem. Wskaźnik działa w miarę prawidłowo. Czujnik należy podłączyć między masę a...
Rosnące obroty bez wyraźnego przyśpieszania na wysokich biegach, wskazywać może na kończące się sprzęgło. Sprawdź u mechanika kompresję na cylindrach, może uszczelka pod głowicą i sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy może ma wytartą bieżnię.
Ok, rozumie podstawa to sprawny ABS. W takim razie prosił bym tylko o informację czy takie dziwne prędkości tylnych kół bardziej wynikają z uszkodzonych w jakimś stopniu bieżni magnetycznych na łożyskach czy raczej czujników ? A może jest jakiś sprytny sposób na sprawdzenie tego. Gdy by koszty nie grały roli wymieniał bym dwa komplety czujnik + łożysko.
Na moje co tam może być skomplikowanego jak nie: E1 - błąd silnika E2 - błąd czujnika Umiesz posługiwać się miernikiem czy tylko tak pytasz ? Tam widać podpalony opornik jakby zasilający. Dymiło się z niego.
forrmat. Najpierw spróbuj znaleźć ten czujnik oleju. Zrób zdjęcie tego czujnika. Proszę autora wątku o zignorowanie tej wypowiedzi. GM
Sprawdź bicie koronek abs. Dosuń czujnik do Koronki palcem dotykając go spróbuj wyczuć czy kręcąc kołem będzie na całym obwodzie koronki dotykał jej bieżni. Jeśli nie wymień koronki lub je wyprostuj.
Ostatnią sprawą jest to, że w aucie padło jakieś łożysko od abs przy prawym przednim kole i system uruchamiał się wraz z każdym hamowaniem dlatego postanowił go całkowicie wyłączyć. Z tego co widziałem to sam czujnik nie jest drogi, ale jeśli samochód będę chciał podpiąć pod komputer to jeżeli problemem nie będzie sam czujnik tylko coś większego to...
Witam szanownego kolegę Proszę w pierwszej kolejności sprawdzić szczotki silnika , a następnie sprawdzić lub chociaż przeczyścić czujnik obrotów umieszczony na silniku. Jeśli to nie pomoże będziemy myśleć dalej
Wymienilem czujniki rezystancji ktory slizga sie po bebnie I to chyba jest dobry trop. Rezystancja pomiędzy bębnem a szczotkami ma być w okolicy 0Ω. Papier 240, włącz suszarkę niech kręci i wyczyść bieżnie.
Najpierw radził bym oszukać schematu na elektrodzie sprawdzić stan połączeń masy oraz zasilanie połączenia czujnika poziomu paliwa być może bieżnia oporowa jest zbyt mocno wytarta lub pływak się zawiesił radzę pomierzyć napięcia słaba masa powoduje,że niestety wariuje wskaźnik ,sprawdź wyciągnij potencjometr pływak i sprawdź rezystancje czujnika poruszając...
Cześć laicy :D Życzę powodzenia w naprawach. Odłączyć silnik i w jego miejsce wpiąć 100 W/220V żarówkę (żarową a nie LED!) Powinna zaświecić przy starcie na kilka sekund i się wyłączyc z powodu zadziałania enkodera wykrywającego brak obrotów. To w silniku to czujnik temperatury , a nie ,,cuś", do wiadomości Szanownych. W tych silnikach odklejają sie...
witam, mam problem z bieżnią Reebok ZR10. po wciśnięciu przycisku start bieżnia wyświetla błąd E02 Motor Protect. czytałem o czujniku prędkości ale myślę że problem tkwi gdzieś dalej. Sprawdzałem napięcia na wejściach wyjściach starownika, filtra itp. I brakuje mi napięcia na wyjściu na silnik. silnik jest to 180V - nie mam mozliwości sprawdzenia go...
Nie wiem czy jeszcze aktualne, W silniku podnoszenia powinien być potencjometr który udaje czujnik podejrzewam że masz dwa lub trzy grubsze kable idące bezpośrednio do silnika i powinny być jeszcze trzy które idą do potencjometra. Usterka dosyć częsta ja w bieżniach które serwisuje wymieniam całe silniki bardziej z racji ich dostępności niż z niemożności...
Kolega kupił sobie zegarek z zestawem czujników (komunikacja radiowa). Jeden z tych czujników to właśnie akcelerometr zakładany na buta. Testował jego dokładność na bieżni i po przebiegnięciu 10Km zegarek pokazał 10100 m. niby 1% ale ta zabawka ma możliwość kalibracji, więc można przypuszczać że następnym razem dokładność będzie lepsza. Cena zegarka...
Nowy wałek i koło talerzowe. Luz ustawiłem czujnikiem zegarowym. Pomalowałem farbą parę zębów i kręciłem wałkiem i ślad był na środku. Tylko w jednej pochwie bieżnia łożyska lekko się obracała to osadziłem na klej do łożysk. Ale to chyba nie jest przyczyną.Łożyska nowe.
biorąc pod uwagę bezpieczeństwo przeciwporażeniowe stwierdzam, że powyższa płytka nadaje się do kosza i w żadnym wypadku nie ma prawa zostać dopuszczona do użytku. Wyobraź sobie durne uszkodzenie silnika, przebicie z uzwojenia na silnik i cała maszyna jest pod napięciem. Nawet jak jest z plastiku, wał napędowy i wszystko do niego przykręcone może Cię...
Tucson zdiagnozowany . Czujnik położenia wału, regulator ciśnienia. Dodatkowo turbina do wymiany ( to wiedziałem) regenerowana leżała w bagażniku . Do uszczelnienia pompa wysokiego ciśnienia. Tak więc cennik . Używany regulator 300 , czujnik walu nowy jeszcze nie wiem , nowa bieżnia do paska akcesoriów,nowy pasek klinowy. Za to wszytko plus robocizna...
Zoe nie ma uszczelek, silnik chłodzony jest powietrzem, obieg wymuszony wentylatorem, elektronika chłodzona jest cieczą. Od strony skrzyni łożysko jest mocowane na pierścień rozprężny, nacięcie jest w zewnętrznej bieżni łożyska. Od drugiej strony łożysko jest, wydaje się, pływające. Zamiast pierścienia osadczego w zewnętrznej bieżni jest oring, a od...
Kolego aby udała się kalibracja w ABS nie może być żadnego błędu. Po za tym ja walczyłem kiedyś z tą kalibracją długi czas problemem okazały się uszkodzone bieżnie magnetyczne na tylnych piastach, po wymianie i kilku próbach kalibracji udało się.
Witam, Pacjent: Bieżnia Domyos TC2, dolegliwości: sterownik nie włącza silnika. Dotychczasowe diagnozy i leczenie: - nowy sterownik MC2100LES-18W, - silnik po regeneracji rusza na płaskiej baterii 4,5V - w dwie strony po zmianie biegunów, - czujnik obrotów silnika sprawdzony i działa (zwiera przy magnesie, - magnes obecny na kole wałka napędzającego,...
Robokop i tu się pomyliłeś bo dwukrotnie u kolegi wymieniałem bendix oraz tuleje a nie szczotki jak ty piszesz a były zużyte zaledwie w 1/4. Ile rozruszników naprawiłeś w tym miesiącu? Bo ja chyba co najmniej z 5 - tak że mam lepszy pogląd statystyczny na ich usterki, jak mi się zdaje. Tuleje samosmarne są owszem ale w rozrusznikach z przekładnią obiegową....
Witam, Nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informacji na temat diagnostyki sterownika bieżni Sole F63, dlatego pomyślałem, że poruszę tutaj ten temat. Problem dość powszechny, aczkolwiek źródło problemu może być prawie wszędzie. Bieżnia włączona i tuż po wciśnięciu Start wyskakuje błąd LS1 (Low Speed). Ten sam błąd podczas próby kalibracji. Sterownik bieżni...
bieżnia czujnik prędkości bieżnia czujnik prędkość silnik bieżnia bieżnia
wieczna bateria ekspres delonghi uszkodzony spieniacz odpala wybuchowo
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Skuter 2T po wypadku: spadek mocy, brak rozruchu elektrycznego – diagnoza i typowe usterki Thomson Smart TV – jak ustawić start na kanałach TV zamiast YouTube i aplikacji internetowych