Witam. Banalna sprawa, ale... Po założeniu startera Orange automatyczne biuro obsługi klienta gada po angielsku. Jak to zmienić na polski? Po numerami *500 i *111 nie da się, a wydaje mi sę że kiedyś pod *111 była taka możliwość.
Cytuję za firmą Platan z Sopotu z jej biuletynu informacynego ; " Przypominamy o możliwości zakupu central w systemie leasingowym, który pozwala klientom na rozłożenie kosztów ponoszonych inwestycji na kilka lat, natomiast Państwu ułatwia pozyskiwanie klientów zainteresowanych takim zakupem, a jednocześnie upraszcza załatwienie spraw formalnych z tym...
Pomysł ciekawy ale nie do końca praktyczny.Jeśli ustawimy w filtrowanie w książce numerów na tylko jeden numer z którego chcemy dzwonić i jeśli nawet będzie to nowy SIM którego numeru nikt poza nami nie będzie znał, to w przypadku kiedy zadzwoni ktoś z biura obsługi klienta z np. jakimiś nowymi ofertami co się coraz częściej zdarza i zadzwoni z zastrzeżonego...
Cześć. Chciałem zapytać, czy miał ktoś podobny problem z tym dostawcą TV i internetu. Przeszło 2 lata temu podpisałem umowę na pakiet srebrny i 1M internet w cenie 74,90zł. Umowa nie zakończyła się, ponieważ Vectra sama ją przedłuża i dobrze, bo i tak nie chciałem rezygnować. W październiku zeszłego roku podpisałem aneks do umowy na pakiet platynowy...
Witam... Mam poważny problem z Netią.. Posiadam u nich internet i telefon.. oczywiście w tej technologi VoIP bo inaczej u nich nie można. Otóż miesiąc temu z niewiadomych przyczyn Telefon przestał działać. Na ruterze który od nich dostałem nie świeci się dioda VoIP. Po zadzwonieniu do biura obsługi klienta dowiedziałem się że musiało coś stać się z...
Witam!!! 21 sierpnia podpisałam z Netią, w biurze obsługi klienta, umowę na pakiet prestiżowy i internet max 20 MB. W Umowie piszę że będzie to w technologi CU VDSL. We wtorek zadzwoniła do mnie pani z Netii, mówiąc że w ciągu 6 dni roboczych od podpisania umowy, skontaktuje się ze mną technik w sprawie instalacji. Jak do tej pory się nie skontaktował....
Ja bym to zrobil tak: W centrali i w oddziałach postawił routery i tak to skonfigurował, ze: sieci LAN z oddziałów będą szyfrowane i przesyłane do sieci LAN w centrali (czy potrzebujesz żeby oddziały komunikowały się ze sobą ? ) a cała reszta ruchu z oddziałów (np. do Internetu) wychodziła bezpośrednio a nie przez centrale. Dodatkowo, można zrobić tak,...
nic nie da pisanie protokołów robienie zdjęć itp jak klient nie uczciwy to i tak coś wymyśli jak warsztat nie uczciwy też coś wymyśli zauważyłem że im wiecej reklam warsztatów tym gorzej z jakością usług marna odpowiedzialnoś za usługę z reguły pracownicy często sie zmieniają i nikt ich nie kontroluje ale jest piękne biuro obsługa wodotryski itp , mniejsze...
Dzięki Toni, instrukcja serwisowa w wersji angielskiej to zawsze coś. Są tam opisane funkcje przycisków i programów prania. :) Nie wiem dlaczego w postach nie wyświetla się przycisk "pomógł", abym mógł Ci w ten sposób lepiej podziękować... W Biurze Obsługi Klienta doradzili mi, abym napisał do producenta na adres candy(at)candy.pl . Tak zrobiłem i czekam.
Jak w temacie, potrzebuję pomocy w doborze części do komputera biurowego. Nie orientuję się w rynku a budżet jest ograniczony (około 1000zł na sprzęt, budżet na oprogramowanie jeszcze nie jest ustalony) więc nie chcę przepłacić za coś, czego możliwości nie wykorzystam lub kupić czegoś, co jest wadliwe albo trafić na drogi sklep. Chodzi tutaj o jednostkę...
Mam niewielkie biuro. Na jego potrzeby wykorzystuję już od kilku lat telefoniczną linię ISDN, mam do dyspozycji trzy numery. Jeden numer jest wykorzystywany przez faks. Pozostałe dwa numery chciałabym , żeby były obsługiwane przez trzy słuchawki ( tylu mam pracowników ). Urządzenie, które mi niekompetentny sprzedawca polecił kilka lat temu jest analogowe...
Nie napiszę jaki konkretnie sprzęt zastosować, tylko jak dobrać urządzenie pod dane potrzeby. Ponieważ będziesz musiał obronić swój projekt, staram się opisać skąd biorą się moje "idee". Dzięki temu będziesz mógł bronić przyjętych rozwiązań. Tak, routery Cisco są drogie. Wydaje mi się, że najtańszym routerem o sensownej mocy obliczeniowej jest serwer...
Firma Logitech wprowadziła właśnie do sprzedaży swój kolejny bezprzewodowy zestaw słuchawkowy do komputerów stacjonarnych — Wireless Headset H820e. Składa się on ze słuchawek (wersja Dual) / słuchawki (wersja Mono) nausznej z mikrofonem oraz podstawę podłączaną do komputera poprzez port USB, służącą do ładowania zestawu i zawierający moduł łączności...
Internetowy pakiet biurowy Google Docs i webowy klient poczty Gmail wzbogaciły się o możliwość obsługi archiwów ZIP i RAR. Dzięki wprowadzonym zmianom użytkownik może podejrzeć zawartość archiwów ZIP i RAR bez potrzeby ich zapisywania na dysk. Przykładowo, gdy ktoś wyśle nam maila z załącznikiem zawierającym spakowane pliki, możemy wybrać opcje podglądu...
Witam, Chciałbym Was poprosić o pomoc w doborze części do komputera - raz , że wypadłem z obiegu kilka lat temu (jak składałem kompa dla siebie ) , a dwa, że ma być to komputer do trochę innego zastosowania niż prywatnie . Pracuję sporo z Solidworksem - głównie na modelach od naszych klientów (czasem model stp ma kilkaset mega i zawiera pół samolotu...
A kto wykonyłwał przyłącz i złącze ?? Bo np. u mnie wykonał je znajomy elektryk, który takowe posiada - taki jest wymóg ZE. Pytałem osobiście i tak mi odpowiedzieli. W tym przypadku (przyłącze) ZE ma prawo samo określać dokumenty wymagane od wykonawcy. Bo to jest jego własność! Natomiast nic mu do instalacji poza licznikiem, oprócz oświadczenia wykonawcy,...
Witam. Chcemy stworzyć panel dla kierowców działający na naszej istniejącej już stronie internetowej. Prosimy o oferty i ewentualne pytania na adres mailowy: biuro(malpa)taximodlin.eu Panel dla Kierowców. Logowanie: nr radiowy Hasło: 5 ostatnich cyfr nr-u PESEL (?plus konieczność zmiany przy pierwszym logowaniu). Po zalogowaniu kierowca może sprawdzić...
Witam, W tytule ciężko było zawrzeć sedno mojego problemu, więc opiszę na przykładzie. Mam obecnie 3 telefony komórkowe z trzema numerami. Każdy z nich pełni specyficzną funkcję, Biuro Warszawa / Biuro Kraków / Biuro Poznań. Jak przychodzi połączenie na któryś to po telefonie rozpoznaję jakiego rejonu dotyczy sprawa bez dopytywania klienta skąd dzwoni....
Ja również korzystam od kilka lat z usług Ipfona. Może nie są najtańsi na rynku, ale nie ma problemu z obsługą klienta, strona z panelem administratora jest przejrzysta i praktycznie wszystko można skonfigurować. Jak płacę przez przelew24 (BZWBK) to pieniążki na końcie pojawiają mi się średnio po ok 15-20minutach, więc bomba. Poza tym jest bezproblemowy...
Temat pierwotnie wysłałem na GSM początkujący ale tutaj chyba bardziej odpowiednie miejsce?? Witam :) Jestem na etapie wyboru telefonu do następujących zastosowań: - obsługa plików doc xls pdf jpg tiff /i pochodnych - współpraca z bazą danych w PC - doraźne przenośne biuro + baza klientów + baza rezerwacji - Wi-Fi - możliwość zainstalowania dodatkowego...
W pułapie cenowym o którym mówisz mieści się tylko Eagle i Cadstar w wersji Lite. Cadstar Lite cena ok 6000zł netto, fajne jest to że obsługuje import z innych programów (zakładam że importuje projekt z rozbiciem na elementy i połączenia, a nie jakieś gerbery i bitmapy). Patrząc na Kolegi wymagania ośmielam się zaproponować KiCada. Niestety nie kosztuje...
Laptop już jeden jest ale są 2 stanowiska do obsługi klientów i stoją dwa komputery stacjonarne i monitory 17". Niestety jeden jest już dość wiekowy i nie spełnia wymagań - nie będę wdawał się e szczegóły dlaczego ;)
- Łatwość z jaka można zrobić transfer połączenia na inny wewnętrzny lub zewnętrzny (np na komórkę); - przyjazność poczty głosowej; - przekazywanie połączeń (call forwarding - np gdy jesteśmy poza biurem); - nawigowanie po menu w tym po liście połączeń wykonanych, odebranych i nieodebranych, - sposób szybkiego wybierania numeru z powyższej listy (brak...
Witajcie. Potrzebuję zaprojektować sieć dla biura architektonicznego na 10 stanowisk a wśród nich 3 dla archiektow 1 dla kierownik 1 dla kierownika 2 biura Dział finansowy sekretariat obsługa klienta strona internetowa firmy dodatkowo musi być opis i kosztorys i plan rozmieszczenia budynku I to na dodatek na jutro Będę bardzo wdzięczny za pomoc jezeli...
Musisz mieć odpowiednie oprogramowanie, które potrafi wykonywać kopię zapasową serwerów SQL w czasie ich pracy. Do tego wystarczy skrypt bat, żadnych cudów nie trzeba. Serwer (komputer pełniący rolę serwera) musi być podłączony kablem do AP. Nie ma że nie i już. W wifi może nadawać tylko 1 stacja jednocześnie. Kabel daje gigabit i full duplex. Chyba,...
Jak to jest z tymi różnymi firmami , centrami obsługi ,że mają taką oprawę ? Kwestia taka ,że to po kablu mają telefony ? Tak, mają własną centralę - fizyczne urządzenie, podłączone do linii telefonicznej, która "odbiera" połączenie przychodzące, odtwarza komunikat i dopiero przełącza na nr. wewnętrzny. Obecnie call-center zazwyczaj korzystają z technologii...
Też mam numer domowy u operatora VoIP i korzystam z niego min. na kliencie w telefonie komórkowym. ... Trochę jak porównanie budowy szałasu i hali handlowej. Korzystanie z klienta SIP w telefonie tj. właśnie porównanie budowy do szałasu (powiedzmy sobie szczerze że dopiero od około 2 lat telefony ze średniej półki nadają się do użytku z aplikacjami...
Twoje wymagania są niemożliwe do spełnienia, ani z powodów technicznych, ani finansowych. Chcąc uzyskać 600Mbps na radio musisz pracować na 5GHz, a to jest zasięg max jedna ściana (cienka z regipu). Liczba AP odpowiednio wzrośnie. Nie ma na rynku niedrogich rozwiązań potrafiących wykrywać sąsiadów, zezwalać na roaming, sterować pasmem i sensownie zarządzać...
Z nowych sprzedajemy klientom i sami używamy Xerox 3335v - jedno z najtańszych urządzeń na rynku jeśli chodzi o parametry i jeśli chodzi o koszt wydruku przy zastosowaniu zamienników (tonery 15k str.) Co do obsługi nie jest ona skomplikowana co ilość funkcji przytłacza osoby nieobyte w temacie - najlepszym-najłatwiejszym sposobem jest konfiguracja przez...
Korporacje muszą widzieć tę "miłość" klientów do "modelu subskrypcyjnego". Obsługuję duże biura projektowe (też) i znam tą "miłość" do subskrypcji. Wkurw ich ogarnia, albowiem wielki on jest. Pomimo wprowadzenia BIM - masę klientów zmienia swój soft na pozbawiony tych "udogodnień".
Ostatnio przenosiłem firmę (biuro + sale wykładowe). Ściany w nowych pomieszczeniach z karton-gipsu. Są 4 sale wykładowe, każda mieszcząca po... 70 osób, z czego największa mieści te 70 osób wraz ze stołami. Nie pamiętam wymiarów sal. Do obsługi zaprzęgnięte są cAP Lite (RBcAPL-2nD). Te maluchy dają radę do tego stopnie, że jeden z nich od tygodnia...
Biuro Obsługi Klienta
W rzeczywistości na laptopie jakoś za bardzo z tego nie korzystasz W moim przypadku to nie do końca prawda, bo rzadziej chodzi tu o sytuację kiedy klient chodzi po domu z laptopem, częściej kiedy np wraca samochochodem z biura, łapie go pierwszy od wjazdu AP, po czym wchodzi na piętro czy wgłąb ogrodu, gdzie ma drugi AP nad głową, ale trzyma go ten...
Witam! Ja mam podobny problem, ale nie do końca. Gdy w marcu 2001r. podniesli abonament wymówiłem Wizji umowe pismo wysłałem jeszcze tego samego dnia w którym raczyli mnie zawiadomić o tych zmianach - oczywiście listem poleconym dnia 6 marca 2001r. Zalezało mi na czasie bo w umowie jest napisane że jeżeli Wizja otrzyma rezygnacje przed okresem rozliczeniowym...
*200 (801 200 222) to automatyczne biuro obsługi dla Klientów Biznesowych dla klientów TP posiadających telefon stacjonarny. Jeśli szukasz informacji związanych z rozliczeniem Twojego telefonu zadzwoń pod numer *200 (801 200 222). Wprowadź numer telefonu, numer ewidencyjny lub numer Neostrady oraz PIN, a dowiesz się o: kwocie faktury, stanie minut,...
To widocznie coś z tym MAC jest niedobrze Znalazłem takie info na ich stronie: " Standardowa umowa Internetowa przewiduje podłączenie do sieci jednego komputera . Aby móc korzystać z większej liczby komputerów należy zamówić usługę Mega Bezprzewodowej Sieci Multimedialnej (MBSM). Usługa ta umożliwia nie tylko rozdzielenie sygnału (maksymalnie na 29...
Ciesze się, że pojawiły się kolejne wątki w tej sprawie. Co do jakości obsługi klienta to mam to w palcu, bo od lat obsługuję klientów którzy nie raz bardzo marudzili, ale zasze potrafiłem "zrobić im dobrze" żeby byli zadowoleni itp. Zresztą GSM to dla mnie taka tematyka, że mogę o tym gadać nieustannie i już teraz mam sporo znajomych i klientów którzy...
Podłączysz go albo za pomocą Ethernetu - i tutaj nie ma znaczenia system, ale ma znaczenie MAC adres karty sieciowej, do której przypisana jest usługa, albo za pomocą USB. Podłączenie dwóch na raz nie wchodzi w grę. Można podłączyć się i przez USB, i przez RJ45 jednocześnie, i to nawet dwoma komputerami. Bardzo śmiała teza! Szkoda, że całkowicie nieprawdziwa....
Wszystko co piszesz to święta prawda, ze wszystkim się zgadzam tylko.... Ja to wszystko już wiem, dodatkowo dyskusję wokół tematu niejako rozwinąłem, bo wiem że mnóstwo ludzi NIE WIE zbyt wiele na ten temat. W Polsce ludzie przyzwyczajeni są do strasznej biurokracji. Ważne jest to co jest na papierku (np. cały temat rzeka - papierowe gwarancje dołączane...
Wystarczy zajrzeć do instrukcji obsługi. Zgodnie z jej treścią, czerwony kolor diody sygnalizuje: "problem z połączeniem - sygnał zbyt niski". Tutaj zostaje tylko kontakt z biurem obsługi klienta (lub technikiem). Można się pokusić o sprawdzenie połączenia, ale przy braku ostrożności można coś uszkodzić, a tutaj już będzie wina klienta. Usunięcie takiej...
Te modele zgodnie ze specyfikacja pracują z głośnością ok 70 dB a nasze normy sa jak niżej: PN-N-01307:1994 Dopuszczalny równoważny poziom dźwięku w czasie pobytu pracownika na stanowisku pracy. Wymagania dotyczące wykonywania pomiarów. Pomieszczenia biurowe: 55 dB – w pomieszczeniach administracyjnych, biurowych i do prac koncepcyjnych; 65 dB...
Zarejestruj kartę na siebie, załóż konto na elektronicznym biurze obsługi, sprawdź billing. Ewentualnie zadzwoń na biuro obsługi. (znajdzie się też kilka innych sposobów, ale musiałbym wiedzieć jakiego masz operatora). Zacznij od sformatowania telefonu. (sms do niej też przychodzą jak wyłączysz telefon? jeśli nie to wtedy na pewno idą od Ciebie) Pytanie...
Stacjonarne numery specjalne w TPSA - jak to jest zrobione, w jaki sposób działają i wszystko na ten temat ? Witam. Dziś jak zwykle, mam do Państwa kilka pytań (nietypowych z resztą :p) Proszę o udzielenie mi Odpowiedzi na nie. Zacznijmy jednak od paru słów historii Telekomunikacji Polskiej SA i Jej Firmy-Matki (Polska Poczta, Telegraf i Telefon) Telekomunikacja...
ATV-SAT SERWIS ANTENOWY inż. Włodzimierz Ring tel. 605 345 345 •Projektowanie i montaż - instalacje naziemne DVB-T i satelitarne •Modernizacja istniejących instalacji •Antenowe usługi wysokościowe Firma nasza, działająca początkowo pod nazwą „ABC ANTENY” a obecnie „ATV-SAT” utworzona została 01. maja 1991 r....
"[...]Polsat nie jest jednak udostępniany wszystkim automatycznie, aby uzyskać dostęp do tego kanału z karty Telewizji na Kartę (SD) należy złożyć specjalną dyspozycję w Biurze Obsługi Klienta. Dostęp do kanału Polsat ma być uruchamiany w ofercie na doładowanie w ciągu 2 dni roboczych od złożenia dyspozycji „Włącz Polsat” w Biurze Obsługi...
Z mojej perspektywy tak to wygląda: 1) Morele: + duży asortyment + mają dość wygodną stronę z dobrymi możliwościami filtrowania i zapisywania koszyków (chociaż nie będę ukrywał, poprzednia "prostsza" wersja strony była według mnie o niebo lepsza i szybsza, a także mniej upierdliwa - wjeżdżające propozycje ubezpieczenia sprzętu przy dodawaniu do koszyka...
Witam otóż mam problem ze swoim routerem który mam dołączony do światłowodu. Jest po prostu fatalny co chwile zrywa połączenie wifi a do tego zasięg jest fatalny (jakaś chinska marka routera). Co gorsza tego routera nie moge zamienić na inny tak mi powiedzieli w biurze obsługi klienta. Więc jedyna możliwość to podłączenie do obecnego routera kablem...
Witam, mam podobny problem - chciałem zrobić połączenie między dwoma stacjami z VISTA wykorzystując IEEE 1394 i adresowanie TCP/IP. Oczywiście lipa. Po wgłębnym doczytaniu strony microsoft udałem się po poradę do mojego wykładowcy. Otrzymałem ciekawą wiadomość - VISTA jest systemem który jak najbardziej obsługuje połączenie poprzez port IEEE 1394 zewnętrznych...
Witam, Jestem ciekawy opinii specjalistów od serwerów. Mianowicie planuje postawienie serwera do prostych zadań biurowych. Ma obsługiwać www, ftp, program subiekt, program CAD'owy z możliwością łączenia się przez klientów i zarządzania bazą elementów, backupy, itp. Prędkość internetu to jakieś 10MB/1MB wiec nie liczę na wielkie ściąganie dużych plików....
Farnell element14 otrzymał nagrodę ECMOD Direct Commerce Awards 2012 dla najlepszego biznesu online Strategia sprzedaży online i otwarcie nowego Centrum Sprzedaży w Krakowie Farnell element14, wiodący dystrybutor podzespołów elektronicznych, zdobył nagrodę ECMOD Direct Commerce Award 2012 dla najlepszej firmy zajmującej się sprzedażą online w sektorze...
Nie bardzo wiem czemu miałby przychodzić ktoś z telekomunikacji, skoro to netia bierze za to pieniądze a nie TEPSa... Tak czy siak nie przyszedł nikt i nawet nie zostałem poinformowany żeby się dochodzić w TP. Natomiast wcześniej kiedy byłem w neostradzie bez problemu udało mi się uzyskać pomoc techniczną w osobie montera, który przyszedł i szybko rozwiązał...
Dobry wieczór. Po swoich problemach z zakładem energetycznym mogę podpowiedzieć co może skutecznie pomóc w problemach związanych z rozliczeniem zużycia energii. Po pierwsze założyć konto na portalu ( ja mam prąd od Energi) i systematycznie minimum raz w tygodniu sprawdzać stan licznika i robić zrzuty ekranowe zapisując je z datą wykonania jednocześnie...
Znajdz mi siec kablową która nie blokuje P2P... Moze są takie które nie blokują ale robią firmy ktore dostarczają im internet :) Apropo rozmów z paniami z biura obsługi... Swego czasu wykonywałem troche pracy dla MM i panie były w stanie potwierdzić konfiguracje klientowi technicznie niewykonalne :) NP 3 telewiory i net w 2 różnych miejscach bez puszczania...
Tak przez GPRS. Ale problem już rozwiązany. 30 min gadałem z biurem obsługi klienta... Wkońcu pan uznał że coś z fonem, przełozyłem do innego tam działało wsadziłem później do E52 i chodzi :D
Oczywiscie że aktualizowalem przy pierwszym uruchomieniu.Dzwoniąc do biura obsługi to bylo pierwsze pytanie.Kazano ni wejść w menu i powiedziec dokladnie jakie widze ikony(różnią się w innej wersji).Kazano mi podłączyć przewód HDMI i zmienić żródło sygnału,po wyborze 1080 HDMI.dekoder się zawiesił.Samo włączanie się aktualizacji nie jest jeszcze problemem...
uszkodziła mi się karta SIM ale nie mechanicznie tylko elektronicznie - tak powiedzieli w Biurze Obsługi Klienta... miałem tam wiele ważnych dla mnie kontaktów :cry: czy jest mozliwość odzyskać to jakoś???
Temat mówi sam za siebie chociaż wydaje mi się że jest to sprawa na osobne całkiem forum a nie na jeden mały temat. Myślę że wielu z was znajdzie tutaj bardzo ciekawe sztuczki stosowane w salonach firmowych i u dealerow. Oczywiscie chodzi tutaj o poruszenie sprawy kompetencji pracownikow operatorow tzn.: Czy taki pracownik powienien znać się na telefonach...
Mam problem z tym telefonem, Dostałem go z simlokiem w Plusie i w serwisie zdjąłem. Pracuje teraz w Idei. Sim wykrywa, znajduje sieć, można dzwonić bez problemu. Problem tkwi jak sie chce robić ustawienia przez biuro obslugi klienta. Łączę sie z *500 (biuro obsługi) i jak prosi o wcisnięcie cyfr w celu przejscia do odpowiednich opcji to wogole nie ma...
Zwróciłemsię z tym samym zapytaniem do Centrum Philipsa. oto odpowiedź jaką otrzymałem: Uprzejmie informujemy, że tego typu zachowanie urządzenia wynika z jego ogólnej specyfiki. Jednak po otrzymaniu wielu komentarzy, że ta właściwość nie podoba się naszym klientom podjęta została decyzja o stworzeniu nowej wersji programu do tego urządzenia. Pozwoli...
Wypowiedzenie obecnej umowy złożysz w najbliższym salonie Orange. Jeśli umowa na tatę to powinien być z tobą. Powiesz konsultantowi w salonie aby skontaktował cię z Działem Utrzymania Orange i możesz negocjować od razu w salonie. Ważne aby to był DUK a nie Biuro Obsługi Klienta. Konsultantowi z DUK przedstawisz swoją propozycję. Umowa na dwa lata bez...
Niestety nie podają takiej informacji na stronie internetowej T-Mobile, można najwyżej telefonować - odpłatnie - albo odwiedzić biuro obsługi klienta. Próbowałem już telefonować, ale u nich jest taki system, że za rozmowę się płaci, a oni starają się ją przedłużać, żeby klient więcej zapłacił. Pytam tutaj, bo liczę na to, że ktoś już dostał taki komunikat,...
Płyta jest na gwarancji ale serwis Elektroluxa twierdzi że to normalne działanie, nie wiem może źle im to poisałem. Poniżej wymiana maili z nimi, dodam jeszcze że kontakt telefoniczny też nic nie dał dalej upierają sie przy swoim... "Skonsultowała się z naszym specjalista, to co Pan opisał jest prawidłowym działaniem, niezależnie czy włączy Pan jedno,...
Jest takie coś jak biuro obsługi klienta.
"HG8546M to terminal GPON ONT firmy Huawei. Wyposażony został w port GPON SC/UPC, 1 gigabitowy port Ethernet, 3 porty fast Ethernet, 1 port telefoniczny POTS oraz 1 port USB." Tyle info z sieci. Terminal... I oczywiście zero dokumentacji w sieci. Logując się do "terminala" nigdzie nie znalazłem możliwości ustawienia trybu pracy - router lub bridge....
Żeby funkcja CLIP działała na naszej linii telefonicznej to należy zgłosić to osobiście w Biurze Obsługi Klienta. Narazie jest to darmowe. Sam aktywowałem sobie tą usługę nie mając aparatu, który to wyświetla. Przydać się to moż gdy dostanę do naprawy aparat z tą funkcją.
PUK 1 można uzyskać też w Biurze Obsługi Klienta.
Skrócona historia internetu na zapadłej prowincji - 40 km od Warszawy: Neostrada wystartowała u mnie 21.11.2003r. W dniu wczorajszym przyszła faktura za neostradę za cały ten okres... Jakieś 1680 PLN. Wspaniały prezent. Za telefon rachunki przychodziły regularnie, panienki w infolinii prosiły o cierpliwość... Żeby było śmieszniej, przyszła też faktura...
Myślę że inaczej to nie załatwisz niż przez Biuro Obsługi Klienta.Ja bym od razu do nich dzwonił.
Najlepiej zapytać swojego ISP (dostawcy internetu) ;-) Adres się zmienia dlatego że twój ISP ustawił dynamiczne DHCP któro przydziela Ci pierwszy wolny adres z danej puli. Czyli najlepiej zadzwonić do biura obsługi klienta. pozdro.
Hmmm.. ciekawe. Rozumiem, ze robisz ten telefon komuś na zamówienie. A może spróbuj sprawdzić go w innej sieci niż dotychczasowa jeśli tam będzie wszystko działało to znaczy że wina z smsami leży po stronie operatora i wystarczy zadzwonić do biura obsługi klienta. Ale to się wydaje być zbyt piękne aby mogło być prawdziwe! :P Pozdrawiam!
Proste ktoś już wykorzystał kod lub twój telefon coś ściemnia. Polecam zadzwonić do biura obsługi klienta. Pozdrawiam
Czy oszukują. Kupiłem telewizorek Panasonic - TV29TX20P i aparat FZ20. 1.Telewizorek- przy tej klasie to brak zbieżności po obu stronach ekranu, linia prosta w poziomie zwłaszcza u dołu ekranu to totalna kicha. 2. Aparat - w obiektywie paprochy opiłki. Panowie to szajs. A serwis proszę bardzo kl.A na Białostockiej razem dla Sonego, Panasonica, Samsunga,...
Problem już udało mi się rozwiązać, mianowicie zmieniało mi się IP i nie mogłem przydzielić odpowiednich portów dla właściwego IP. A co do słabego działania stron internetowych to problem sam znikł. Być może po formacie... nie wiem mam teraz nowy router i jest świetnie ale to nie była wina routera i internet śmiga doskonale. podejrzewam że problemy...
Tak, w biurze obsługi klienta. Musisz mieć kod PUK.
Studiuje w innym mieście, gdy są wakacje przyjeżdżam do domu i tylko wtedy mam w domu Internet i w firefoxie nie mogę wejść na żadną stronę www, bo wyskakuje komunikat: "KOMUNIKAT SIECIOWY Usługa dostępu do Internetu jest zablokowana. Szanowny Państwo, Usługa dostępu do Internetu jest zablokowana, ponieważ karta sieciowa w Państwa komputerze nie jest...
Najszybciej i najlepiej jak zadzownisz na biuro obsługi klienta. Połąćz siez konsultantem i dowiesz się wszystkiego, przygotuj soebi PUK (kiedyś był potrzebny a czy traz ? ).
Pozytywnie na operatora sieci może też wpłynąć żądanie upustu w cenie energii (taka pozycja jest w taryfie). Zwłaszcza od większej ilości odbiorców. Każdy z osobna musi o ten upust wystąpić. Oczywiście najpierw trzeba oficjalnie zgłosić reklamację standardów jakościowych NA PIŚMIE. Nic "na gębę". Są odpowiednie druki w biurach obsługi klienta.
Ekipa ENEI zamontowała taki licznik ACTARIS ACE2000 typ 290 pracujący w dwóch strefach, po czasie zwróciłem im uwagę że zegar licznika późni się o 30min potwierdzili i oznajmili że nie mają pilota/programatora i kazali mi zgłosić problem do biura obsługi klienta. Zgłosiłem problem a ENEA oznajmiła że wywiązuje się z umowy, gdyż 30 minut nie robi różnicy...
A czy abonament regularne opłacany? Jeśli tak to proszę dzwonić do biura obsługi klienta. Można spróbować odłączyć zasilanie i podłączyć dekoder ponownie. Czasami sprzet potrafi się zawiesić.
Po pierwsze to nie to forum. Po drugie aby odzyskać PINy PUKi i podobne rzeczy numer prepaid musi być zarejestrowany u operatora. Po trzecie - robi się to przez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta. A po czwarte skąd PIN na numerze na kartę?
Zobacz 7604 lub dzwoń do CP- biuro obsługi klienta.
Witam. Jeżeli płacisz to mają działać. Dzwoń na biuro obsługi klienta.
Witam. W telefonie (Sony Ericsson k550i) mam zainstalowaną aplikację gmail. Sama aplikacja dział, tzn. jak wyślę wiadomość e-mail z komputera to na telefonie można ją odczytać. Problem pojawia się przy wysyłaniu wiadomości z telefonu. Po napisaniu e-maila (i kliknięciu "wyślij")pojawia się koperta, a następnie komunikat " wysłanie wiadomości nie powiodło...
Odpowiedzi na te pytania udzielą Ci w odpowiednim biurze obsługi klienta. Jedno jest pewne : trzeba napisać wniosek. Reszty nie wiemy.
Najpierw musisz włączyć usługę gprs. Możesz zrobić to przez stronę lub biuro obsługi klienta. Potem skonfiguruj telefon za pomocą
A w jakiej sieci masz telefon i czy to na kartę czy na abonament? By móc wysyłać/odbierać mms w heyah/tak tak/ simplus trzeba aktywować usługi krótkim kodem bądź przez automatyczne biuro obsługi klienta. Co do pobierania należy też ustawić pobieranie wiadomości multimedialnych na tak bądź pobieranie automatyczne wedle uznania. Skonfiguruj sobie telefon...
Zobacz kto sie bardzie reklamuje, kto dba o przekaźniki GSM, kto biura obsługi klienta.Teraz już wiesz dlaczego. Poza tym kto daje ci możliwość mobilności
"Po restracji mam prawo tylko do 1 bezpłatnej aktualizacji do 60dni od zarejestrowania" otóż chyba się mylisz lub masz inne zasady niż ja, ewentualnie źle rozumiesz słowo zarejestrowania. Istotnie masz 60 dni na aktualizacjię ale od włączenia urządzenia, jestem zarejestrowanym posiadaczem Garmina i wiem to napewno bo rozmawiałem o tym z biurem obsługi...
Maltretuj biuro obsługi klienta.
Witam. Padł mi właśnie dekoder polsatu DSB-305G. typowa usterka dla tego modelu opisywana na tym forum.jak na złość gwarancja minęła 3 miesiące temu. umowa z CP również już dawno się skończyła. przedzwoniłem do Biura Obsługi Klienta. jednym z rozwiązań jakie mi zaproponowali to wymiana dekodera na nowy, wiążące się z podpisaniem kolejnej umowy. druga...
Żeby rozwiać wątpliwości możesz zadzwonić do biura obsługi klienta.
Byli dzisiaj technicy z TP (ci co podłanczączali terminale) i okazało się że w terminalach nie działają porty ISDN :/ Powiedzieli że trzeba zgłosić do biura obsługi klienta. No i czekać :/
Albo zapytaj w spółdzielni, albo zgłoś się do miejscowego ZE do Biura Obsługi Klienta.
Na razie niczego innego nie wsadzisz. W sumie karta za 180 zł to nie jest majątek ale trzeba się liczyć że za jakiś czas może być bezużyteczna. Modeli tych kart jest na rynku kilka, na forach jest sporo informacji o różnych "numerach" które te karty robią. Jakikolwiek zewnętrzny dekoder DVB-T z MPEG4 to jeszcze większy wydatek. Ale jak już kupować zewnętrzny...
Miałem podobny problem. Pomogło zadzwonienie do operatora i wyjaśnienie całej sprawy :) Myślę ,że zadzwonili do niego albo uniemożliwili mu dzwonienie do mnie bo później już nie dzwonił i nie pisał. Sieć również miałem taką samą jak Ty więc jak nic nie zdziałasz to zadzwoń do biura obsługi klienta. Pozdrowionka :)
Od 3 lat używam bramki VoIP Linksys PAP2 w połączeniu z klasycznym telefonem stacjonarnym i internetem z Vectry puszczonym przez roterek Linksys. Jeśli chodzi o telefonię VoIP, korzystam z usług firmy easycall (easycall.pl), mam tam konto, numer stacjonarny. Do tej pory jakoś to funkcjonowało, a cena połączeń zawsze mmnie przekonywała :-) Ostatnio od...
Może ja podsumuję ten temat. Miałem doświadczenie z telefonem stacjonarnym (w TP.SA) i różnymi usługami w TV kablowej (internet, telewizja, telefon). 1. Nie ma czegoś takiego jak "umowa terminowa" NIGDZIE, u ŻADNEGO operatora. 2. Wszystkie umowy są BEZTERMINOWE, tyle tylko, że na okres 12 lub 24 m-cy operator gwarantuje ceny promocyjne. Po tym okresie...
Wszystkie informacje są do uzyskania w Biurze Obsługi Klienta. Temat zamykam, bo ileż razy można.
Ja bym zaczął od telefonu do biura obsługi klienta. Oni mają możliwość blokowania wskazanych numerów, z których przychodzą takie wiadomości.
hej tam smarogrzeby! ja do mojego Audi A3 1.6 8V AKL leję 5W40 Edge sport castrola. Auto ma ponad 380tyś km (PROSIMY NIE REGULOWAĆ ODBIORNIKÓW-CYFRY SĄ BEZ BŁĘDU).SILNIK NIE MA ŻADNEGO WYCIEKU!!! mam go już 3 rok i jestem drugim właścicielem.Nigdy nie miał problemu z silnikiem!Cztery razy sadziłem trasę Anglia-Polska-Anglia. jedyna dolegliwość, to tego...