Spróbuj połączyć tą blaszkę przez żarówkę samochodową H4, jeśli żarówka zaświeci i będzie świecić znaczy że jest jakieś zwarcie.
Ja bym proponował: koniec blaszki przecięty wzdłuż (ale tylko kawałek), przykładasz obie połówki, i do nich podłączasz prąd - w ten sposób nie przyspawasz przewodu do akumulatorka, tylko obie połówki blaszki. (tak się kiedyś zastanawiałem, dlaczego blaszki zgrzane do akumulatorków są rozcięte od strony, którą są zgrzane - no i wpadłem na pomysł, że...
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
Tak, takie coś na akumulatorze z kablami i blaszkami, te blaszki to bezpieczniki tak w ogóle.
Okazało się, że udało mi się znaleźć usterkę, która polegała na braku połączenia w styku kontrolnym znajdującym się pomiędzy blaszkami plusa i minusa w gnieździe do wkładania akumulatora. Po podgięciu blaszki akumulator jest już widziany i tym samym ładowany.
Sorki za brak polskich znaków, to mam takie pytanie, czemu akumulatory we wkrętarkach zgrzewane są z płaskiej blaszki? A nie tej z nacięciami? Chodzi o koszta ? Bo w fabryce akumulatorów mają dużo lepsze maszyny https://www.youtube.com/watch?v=QeOOK5Lc...
Użyj topnika, kalafonii i staraj się nie przegrzać ani nie zwierać blaszek.
Raz bez tego strasznie szarpie, płyną wtedy większe prądy przez silnik (upala blaszki od "szczotek") oraz akumulatory się wygotowują po jednym sezonie.
https://www.batterystuff.com/kb/articles... Blaszka w złączu F2 jest szersza, musisz zmierzyć konektor w zasilaczu, czy da się go na taką blaszkę nałożyć.
Blaszki w tym zamienniku są zgrzane do ogniwa, jedynie się je wlutowuje w płytkę. Blaszki w golarce przecież są wlutowane w płytkę, to żaden problem odlutować.
Zgrzewasz blaszki akumulatorów. Z akumulatorów robisz baterię szeregową lub równoległą. Nie wiem czemu akumulatory nazywasz bateriami? Potocznie bateria to ogniwo elektrochemiczne pierwotne, które po rozładowaniu jest wyrzucane.
Sprawdź w pierwszym rzędzie czystoć konektorow (wsuwek) do blaszek akumulatora.
Akumulatory w rozmiarze 14500 są dostępne tylko bez odczepów, domontować blaszki i po sprawie, pamiętaj o koszulce izolacyjnej na + akumulatora.
Możesz. Lutuje się dość łatwo. Nie grzej blaszek zbyt długo żeby ni przegrzać akumulatora.
Ja bym nie kombinował z blaszkami. Jeżeli akumulatory będzie dopiero kupował, kup z blaszkami akumulatory, bo takie są. A do blaszek dolutujesz przewody.
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
zakupione akumulatorki są bez blaszek to macie jakiś pomysł jak je połączyć z przewodami? To Twój błąd. Powinny być z blaszkami. Trzeba dołączyć blaszki do biegunów za pomocą zgrzewarki punktowej. Do blaszek można już lutować. Nie lutuj do biegunów, bo uszkodzisz nieodwracalnie akumulatorki. Można włożyć je bez dołączonych blaszek do odpowiedniego...
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Masz zdjęcia w/w zlutowanych blaszek w bateriach akumulatorów ?.
Z tego co widzę, ta ładowarka ładuje "parami" trzeba min. 2 akumulatory włożyć do ładowarki. Jest prosty sposób, by sprawdzić prąd ładowania. Podłącz miliamperomierz szeregowo z plusem jednego akumulatora, a blaszką w ładowarce i zobaczysz jakim prądem i czy w ogóle ładuje.
problem rozwiązany, pęknięta była blaszka pod akumulatorem od ABS, pozdrawiam
Ja swojego TK-3102 ładuję z zasilacza 12V. Z kawałka laminatu i kilku cm srebrzanki fi 1mm zrobiłem płytkę zapinaną klipsem radiotelefonu, srebrzanka robi za sprężynki doprowadzające napięcie do złącz (4 blaszki na tyle akumulatora). Patrząc na akumulator z tyłu skrajny styk po prawej to + a skrajny z lewej to masa. Zasilanie doprowadzam z zasilacza...
Dobrze to zrozumiałeś. Jest jeszcze taki niuans, że Eneloop będzie się długo ładował. 80mA z ładowarki podzielone przez 2000 mAh pojemności akumulatora to 25 godzin ładowania, które trzeba powiększyć o 10%, czyli akumulator naładuje się po 27 godzinach i 30 minutach. Tak z grubsza, bo to zależy od rzeczywistej pojemności akumulatora. Akumulator NiCd...
Nie urywaj bo oderwiesz razem z kawałkiem obudowy ogniwa i będzie dziura. Możesz spróbować zeszlifować albo olać i dogrzać blaszki do tych istniejących.
już za około 15 zł kupisz akumulatorek z blaszkami gotowy do zamontowania. Wpisz w wyszukiwarkę akumulator do szczoteczki Oral B.
Rozwiązanie jest proste. Wystarczy rozkręcić akumulator, delikatnie dogiąć blaszki. Wszystko działa, jak powinno.
W tej nie wiem ale w ładowarkach Technoline BC-700....czy Powerex czujniki są w tych prostokątnych blaszkach
Witam. + jest od strony silniczka. Sam wymieniałem akumulator w tej szczoteczce na eneloop, nie lutowałem do akumulatora blaszek tylko na docisk. Pierwszy problem pojawił się przy wymianie, nie zadziałała szczoteczka, doszedłem do wniosku że trzeba wzbudzić pole magnetyczne na cewce, a zrobiłem to w prosty sposób na krótko drutem dotknąłem + i + na...
Witam - w zielonej obudowie umieszczone są cztery ogniwa 14500 Li-Ion https://obrazki.elektroda.pl/6248060900_... Proponuję na wymianę te ogniwa z blaszkami ; https://allegro.pl/oferta/akumulator-li-...
Sprawdź napięcie na tym nowym akumulatorze. w układzie w czasie manipulacji klawiszowych. Naładuj go porządnie na zewnętrznej ładowarce. Scieżki i styki wokół blaszek akumulatora. No i jakość elektolitów..straciły pojemność, zwarcia??
Budowa ładowarki powinna uniemożliwić dotknięcie styków akumulatorów czy blaszek
Przy każdym zgrzewaniu najważniejsze jest aby elektrody były dobrze dociśnięte do materiału i załączony dopiero prąd, a napięcie tyle ile wynosi spadek napięcia na rezystancji wewnętrznej określonego materiału i jego grubości Przykładowo mosiądz, miedź 0.5 - 2 Volty, stal nierdzewna 1 - 4 V, stale węglowe nawet do 6V Zależnie od grubości materiału ustawiamy...
Będę musiał ogniwa rozszczepic bo są łączone zgrzanymi blaszkami
tak porzebujesz ... E94 Przełącznik ogrzewania fotela kierowcy E95 Przełącznik ogrzewania fotela przedniego obok kierowcy 2 bezpieczniki w kabinie zgonie z FA gdzie s5 idzie na bezpiecznik modulu komfortu to powinienes miec drugi to dolny prawy róg w sprzynce bezp w kabinie i potem biegnie kablem do tego bezpiecznika przy akumulatorze 1 bezpiecznik...
Popatrz, jak to wygląda przy akumulatorkach sprzedawanych z przygrzanymi końcówkami - blaszka ma kształt długiej i wąskiej litery U (odstęp między końcami to np. 0,3mm), górne końce U są przygrzewane, końcówki zgrzewarki dociska się do obu końców - prąd płynąc przez blaszkę musi płynąć przez całą literę U, przez akumulatorek ma bliżej. A poza tym, zgrzewane...
Próbowałem ładować akumulatory prostownikiem wkładając kawałek blaszki w plus i w minus Nie kombinuj w ten sposób. Model ładowarki i akumulatorów podaj. Wygląda na wadliwa ładowarkę.
Układy zabezpieczające są pakowane głębiej - pod blaszkę jednego z wyprowadzeń.
Nic sam nie kupuj. Zanieś całość do regeneracji. Musiałbyś posiadać zgrzewarkę aby samemu wymienić albo kupić z blaszkami i lutować.
Masz xtara za około 20zł można też kupić z blaszkami już zgrzanymi.
A pierwszy to nie czasem 01201 a nie 12001 jak tak to sprawdź "bezpieczniki blaszki" na akumulatorze do tego sprawdzenie błędów w ECU.
Dzień dobry, z półtorej roku temu dostałem w prezencie narzędzie oscylacyjne z akumulatorem i ładowarką. Dziś mam problem z akumulatorem, po włożeniu do ładowarki informuje przełączeniem zielonej diody, że jest naładowany. Gdy używam go w urządzeniu załącza się na sekundę i wyłącza. https://obrazki.elektroda.pl/9871640400_... https://obrazki.elektroda.pl/5520338100_...
Nie wiem jak jest w Citroenie, ale w wielu samochodach są takie bezpieczniki wysokoprądowe w postaci blaszek zaraz przy akumulatorze. Z tego co ustaliłem, to w przedziale silnikowym powinieneś mieć skrzynkę zawierającą 4 bezpieczniki. Bezpiecznik nr 3 i 4 zasilają stacyjkę. Dodano po 15 Na naszym forum znalazłem takie foto, może coś Ci pomoże, chociaż...
Akumulatory są zgrzane, a jak ogniwa jednorazowe łączysz? od strony + i - akumulatory mają blaszki? Miernik pokazuje napięcie jednego czy 2 ogniw? Oczywiście napięcie bez obciążenia.
Oba ogniwa różnią się chyba tylko pojemnością, teoretycznie im większa pojemność tym lepiej bo golarka będzie dłużej pracowała bez konieczności ładowania, chociaż na Aliexpress są zamienniki oryginałów o niby deklarowanej pojemności 2200 mAh co przy tym rozmiarze ogniwa jest bzdurą. Oczywiście nie ma nic za darmo i większą pojemność zazwyczaj oznacza...
Witam, mam problem z podłączeniem dodatkowych świateł drogowych po podłączeniu świateł prawie wszystko działa poprawnie a mianowicie gdy włączę światła w pozycje mijania wszystko jest ok, gdy włączę drogowe wszystko jest ok zapala się dodatkowy halogen. Problem jest gdy wyłączam światła to zapala się halogen. Opisze schemat podłączenia: Do blaszki nr...
mam to samo z LS3, po podłączeniu zasilacza i ustawieniu 2,4V jest wymień baterię, jak dam 2,5V włącza się. Jaki powinien być pobór prądu po włączeniu? bo ja mam 0,5A, czy to za dużo czy aparaty tak mają? Edit: rozebrałem, przelutowałem blaszki akumulatorów z płytą, podczyściłem drugie końce, usterka zniknęła.
bład wskazuje na zwarcie do masy ale to tak pisze jezeli jest brak zasilania sprawdz główny bezpiecznik na akumulatorze taka blaszka z oczkiem:-) czesto same wspomaganie pada po wstrzasie tz wypadku. czujnik powinien znajdowac sie w listwie kierowniczej ale to zaleznie od modelu zamontowanego wspomagania TRW lub inny producent. po odłaczeniu akumulatora...
A z jakiego metalu masz elektrody w zgrzewarce? Jeżeli z miedzi to skąd ta miedź ma wiedzieć, że to nie ona ma się zgrzać z ogniwem a miedziana blaszka?
Ty te elektrody tak na żywca na naładowanych kondensatorach przykładasz do blaszek ??? Jeżeli autor tak robi to nie powinien się dziwić, że dziury wypala. :cry: Elektrody powinny być dociśnięte (do blaszki i akumulatora) a dopiero potem załączony obwód rozładowania kondensatorów.
Przyjrzyj się blaszkom, z którymi stykają się końcówki akumulatora. Oceń, czy akumulator tkwi w słuchawce ciasno, czy luźno. Jeśli zbyt luźno to trzeba nieznacznie w/w blaszki dogiąć. Wprawdzie rzadko jest taka potrzeba, zwłaszcza w 2-letnim telefonie, ale czasem tak bywa. Czasem użytkownik montuje w tym miejscu baterie. Większość modeli nawet działa...
Tylko zestaw nie będzie tak sprawny, bo na połączeniach stracisz. Poczytaj jakie niektórzy mieli kłopoty z blaszkami.
instalacja alarmowa założona 6 lat temu Przy okazji akumulator do sprawdzenia. blaszka sabotażowa się nagrzewa w sygnalizatorze zewnętrznym Jakim cudem?
Ja bym użył https://amelectronics.pl/produkt/akumula... i na kabelkach do tego routerka dokleił.
Musiałeś coś źle połączyć. Sprawdź dokładnie, krok po kroczku czy na pewno wszystko jest dobrze... No blaszki, rzeczywiście mogły by być cieńsze, z puszki mogą być ale najpierw musiałbyś je wyszlifować z nadruku. Dodano po 1 Aha, a te blaszki środkowe na 1 zdjęciu od lewej w poście #89 to na pewno mogą być połączone razem? I zastanawia mnie ten zielony...
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Prawdopodobnie akumulator ma płytkę BMS która to odcięła ogniwo od wyjścia , więc ogniwo wogóle nie było ładowane . Można spróbować delikatnie dostać się do blaszek samego ogniwa i zmierzyć jakie ma napięcie . Ale na początek proponował bym koledze zapoznać się z artykułem o akumulatorach li-ion w dziale Poradniki .
Witam, podepnę się pod ten temat. Mam klienta z taką centralką i jedynym problemem jest komunikat o słabych akumulatorkach. Wymieniliśmy ale bez różnicy. Obaliłem temat blaszek dotykając akumulatorki wprost pod blaszki przy zdjętej obudowie. A może ten komunikat może wykasować tylko instalator?
Czy ktoś wie jak to mają wykonane obwody elektryczne oryginalne wkrętarki li-ion i ładowarki do nich (chodzi mi o scalaki i jak są realizowane zabezpieczenia). Rozebrałem niedawno ładowarkę do wkrętarki FERM, trafo, mostek, kondensator i to wszystko, a w podstawce do akumulatora była tylko dioda i opornik do niej oraz blaszki na akumulator.
Jak napięcie na akumulatorze spadło poniżej 3V to raczej akumulator jest uszkodzony i nic nie da się zrobić . Próba ładowania takiego akumulatora przez podłączenie tej jednej grupy pod zasilacz laboratoryjny raczej nie ma sensu . Z drugiej strony - te baterie mają balanser i jak wytnie się jedną grupę to balanser może się uszkodzić - chociaż naprawiałem...
Właśnie mam ten problem. Może ktoś wie , co jest podłączone do tych blaszek w akumulatorze do miernika Sonel MPI - 520 ? 'Układ elektroniczny' to raczej nie jest, może jakiś termistor NTC ? Oryginalny akumulator jest drogi, 4 dobre ogniwa NiMH kosztują 60 zł
Jeśli dobrze pamiętam, to poziom elektrolitu powinien być z 5mm ponad powierzchnią płyt. Te cele to ogniwa wtórne baterii, czyli akumulatory. 6 sztuk połączonych szeregowo tworzy baterię akumulatorów, którą kierowcy dla "uproszczenia" nazywają akumulatorem i te dziury z blaszkami dla "uproszczenia" nazywają importowanym cell. Rzecz w tym, że ogniwo...
Akurat kolor o niczym nie świadczy. A ty na razie gdybiesz zamiast sprawdzać. Komputer dużo może powiedzieć nawet jak błędów nie ma. Można podejrzeć napięcie zasilania (czasem blaszka pęka na akumulatorze lub nie ma styku) prąd pobierany przez pompę, prędkość obrotową pompy, prędkość kręcenia kierownicą jak jest ESP to i kąt skrętu.
Montażem głośników? Jakoś chyba nie mogę zrozumieć o co tak naprawdę Tobie chodzi. najpierw piszesz o radiu, zaraz później o głośnikach. W aucie masz iso, radio wyciągasz po zdjęciu 2 osłonek w dole radia po bokach. Starczy właściwie mały wkrętak ale trzeba mocno odgiąć bo te blaszki naprawdę mocno trzymaja.
Większego znaczenia nie ma w tym przypadku, czy 3,6V czy 3,7V. Jak przedmówca będę się upierał przy ogniwach z blaszkami. Bo jak przegrzejesz akumulatorek Ni-Cd czy Ni-MH to go najwyżej uszkodzisz. Przegrzanie litowego może się skończyć dla Ciebie dużo gorzej. To tak jak piłowanie granatu. Zrobić się da, ale dla kogoś bez doświadczenie nie będzie to...
Jak dajesz impulsator ze skutera to nie musi być żadnego magnesu. Starczy sam lizak z blaszki.
A masz moze typ tego akumulatora? Czy on ma wspawane blaszki?
Jeśli chodzi o akumulatorki AAA to polecam zapomnieć o wątpliwej naprawie i kupić nowe. Nr aukcji 6595047969 na alledrogo z tanimi akumulatorkami z blaszkami właśnie.
Witam, przyczyna tkwiła w blaszkach mocujących akumulator(zimny lut). Dzięki za sugerowane przyczyny. Pozdro Dodano po 17 Dzięki, temat zamknięty. Pozdrawiam
Szkoda cos ucinac, wyginac itp Faktycznie, z tym cięciem, sztukowaniem to chyba przesadziłem. Ale pisząc to to o zabytku wtedy nie myślałem. Tylko, że te kabelki z ząbkowanymi zaciskami. Czy będą działać tak jak trzeba? Może inne zaciski? Podczas takiego pomiaru płyną przez kilka sekund ogromne prądy. Akumulator pracuje wtedy praktycznie na zwarciu....
Tu nie chodzi o przepalenie blaszek czy coś tylko o przegrzanie ogniwa powodujące spadek pojemności. Ogniwa, nie blaszek kontaktowych na ogniwie.
Wygląda na to że jak odlutujesz cewkę i trzy styki z przodu, to po wyjęciu cewki (razem ze sprężyną) płytka powinna wyjść razem z akumulatorem. Pogłówkuj trochę, przecież to prosta konstrukcja. Akumulator z blaszkami można kupić, nie lutuje się do niego tych blaszek, bo: a) zwykle nie da się; b) uszkodzisz ogniwo.
No jeszcze drut cynowy do lutowania Sn60 Pb40. Też rozklepać. Tyle że nie wiem jak długo wytrzyma w kwasie siarkowym. Jak się go posmaruje towotem to parę dni na pewno. Może być blaszka srebrna.
Sprawdź czy do samego przekaźnika dochodzi napięcie sterujące nim. Czy jest 12V na przewodach dochodzących do niego. Jeśli jest to dobrze. Sam przekaźnik sprawdź na krótko: multimetr nastawiony na ciągłość obwodu, 2 przewody po min 20cm każdy, no i przekaźnik. Podepnij po jednym przewodzie do styków przekaźnika o nr 86 i 86 (jego cewka). Drugie końce...
(at) LEDówki dlatego napisałem na forum, bo nijak nie idzie tego odszukać. Chodzi o same te blaszki, a nie konkretnie o dany model akumulatora. Potrzebuje takich blaszek w bardzo dużych ilościach, dlatego szukam nazwy, bo na pewno jakąś nazwę posiada taki wtyk i gniazdo, jakie stosuje sie min. w akumulatorach elektronarzędzi. A, że to forum o tematyce...
czy może kupić wersje z blaszkami i uciąc kable przyu blaszkach i zlutować na świeżo ? Zdecydowanie kupić z blaszkami, Lutowanie samych akumulatorów co prawda jest możliwe, ale nie do końca zdrowe dla nich.
AKL-y na simosie nie miały kontrolki silnika..sprawdź bezpieczniki na akumulatorze(te blaszki też)
Napięcie zależne od rodzaju akumulatora (niższe dla LiFePO4, wyższe dla litowo jonowego), pojemność i maksymalny prąd rozładowania. Płytka BMS musi być dopasowana do akumulatorów w baterii. Można kupić akumulatory z blaszkami, co ułatwi ich zlutowanie w baterię. Akumulatory bez blaszek należy zgrzewać. Lutować niby można, ale trzeba to robić bardzo...
Pacjent to ford galaxy mk 1 silnik AHU. Brak prądu na świecach żarowych. Sprawdzony przekaźnik i bezpiecznik. Ta blaszka aluminiowa koło akumulatora też jest cała. Po odłączeniu czujnika temperatury, żeby wymusić grzanie. Kontrolka spirala zapala się, przekaźnik pstryka a na świecach prądu nie ma. Gdzie szukać przyczyny czy jest gdzieś jeszcze jakiś...
Witam . Źle podłączone . Gruby zacisk z blaszką łączysz ,z przewodem wychodzącym z rozrusznika .Drugi zacisk bez blaszki do przewodu od akumulatora.
Dzień dobry. Mam pytanie. Kupiłem nowy akumulator do nożyc elektrycznych, ale mam problem z podłączeniem, gdyż stary akumulator ma takie blaszki przymocowane do obu biegunów i do tego są mocowane przewody. Natomiast ten który kupiłem nie ma nic. Czy mogę przylutować kabelki do biegunów bezpośrednio? Czy nie zniszczę nowego akumulatora?
Akumulatorki są OK, ale... jeśli nie masz odpowiedniej zgrzewarki do blach (blaszek właściwie) to poszukaj akumulatorów ze zgrzanymi wyprowadzeniami nadającymi się do lutowania.
A więc tak, po długich nocach ddokładnych testach uznałem, że płyta jest całą. Zająłem się akumulatorem, po przebraniu akumulatora i rozszczepianiu ogniwo zauważyłem pęknięta blaszkę łącząca aku z resztą ogniw. Pewnie od wstrząsów pękła. Po zlutowaniu blaszki dziala wszystko poprawnie. Dodano po 3 Pęknięta blaszka łącząca ogniwo z resztą akumulatora,...
Taki akumulator sklada sie z dwoch pastylek: https://allegro.pl/oferta/akumulator-v15... jedyny problem to lutowanie blaszek/przewodow, zeby nie zepsuc.
Koszyk tworzy baterię. Tzw. pakiet to bateria w koszulce termokurczliwej z akumulatorami zgrzanymi blaszkami.
Witam - lepiej kupić z blaszkami ; http://www.soltronik.pl/ogniwo-21ah12vni... http://multisort.pl/product/Akumulator-S...
Akumulatory SC NiCd kosztują poniżej 10zł. NiMH mają niższy prąd dopuszczalny niż NiCd i mogą szybko ulec uszkodzeniu. To samo tyczy się ogniw AA, które mają jeszcze niższy prąd maksymalny. Można kupić akumulatory SC z blaszkami, które łatwo się lutuje.
trzymaj się tego poziomu dolej wody do blaszek (L) a co do korków podczas ładowania pod prostownikiem raczej je należy poluzować pozdro
Ad. 1 Te blaszki są zgrzewane i lutownicą ich nie zdemontujesz. Można kupić gotowe akumulatorki z blaszkami, albo samemu przylutować kabelki zamiast blaszek. A. 2 Akumulatorki o większej pojemności można użyć, tylko czas ich pełnego ładowania się proporcjonalnie wydłuży, ale przy tym i czas pracy urządzenia się wydłuży.
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Przecież akumulator (nawet uszkodzony) ma opisane złącze, więc go odczytaj. Jeśli nie masz akumulatora, a masz przyrząd uniwersalny; zmierz, który zewnętrzny pin ma zwarcie z masą (blaszką) pamieci SD, to on jest minusem (-), przeciwny skrajny styk, to plus (+). Jeśli z takim drobiazgiem masz problem - to czarno widzę przyszłość tego modemu.
Witam, Kupię akumulator jak w temacie. Koniecznie musi być firmowy: Samsung, Sanyo, LG, Sony. Akumulator musi mieć blaszki, aby można było go wlutować. Prąd rozładowania 20A.
Możesz też kupić akumulatory trochę tańsze, trochę mniej pojemne, które częściej trzeba ładować, czyli zwykłe NiMH. Niezwykłe NiMH to wspomniane Eneloop albo Recyko, Ready To Use - oznaczane jako zdolne do zachowania 70% ładunku po roku od naładowania lub dłużej. [url=https://www.google.com/search?q=NiM...
Rączka ma dlatego kształt rączki, bo obok akumulatora jest mało miejsca. Jeżeli mocowanie by było w kształcie blaszki (tak jak w innych akumulatorach) to po odkręceniu ręką byś go nie wyjął. Z założeniem też był problem. A tak komfortowo wyciągasz uchwyt za rączkę. Swoją drogą na środkowym zdjęciu widać przy uchwycie jedną ze śrubek mocującą go do podłogi...
Dzięki za podpowiedzi, problem okazał się zbyt banalny mogłem wcześniej od tego zacząć, ale człowiek całe życie się uczy :D mianowicie nie zauważyłem że na bezpieczniku blaszce koło akumulatora wcale nie było jednej nakrętki, więc jak mógł prąd przechodzić dalej? :D Po przykręceniu na ten bezpiecznik nowej wszystko zaczęło działać poprawnie. Pozdrawiam...
Czyli jest źle ustawiony regulator. A pełni on 3 funkcje: regulatora napięcia, wyłącznika zwrotnego prądu i ogranicznika maksymalnego prądu. 1-szy przekaźnik ma 2 uzwojenia - jeden nawinięty cienkim drutem - załącza kotwicę (akumulator) jak napięcie jest większe niż na akumulatorze (ustawiasz go blaszką która odchyla sprężynę) i wyłącza jak prądnica...
Jeżeli masz dostęp do zgrzewarki to proponuję akumulatorki Ca-Ni z blaszkami[url=http://www.dobreakumulator... Słyszałem także że niektórzy zamiast zgrzewać to lutują te blaszki.A jeśli nie masz zgrzewarki i nie chcesz lutować to możesz spróbować tutaj [url=https://www.margo.wroc.pl/porady/re...
Czyli pozostaje jedynie kupno nowej baterii czy jest może jakiś patent na przedłużenie urwanej blaszki?
Baterie zregenerowałem lutując blaszki.
Nie dochodzi prąd, tzn? Nie ma sterowania na cewkę czy brak zasilania na styku roboczym? Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze - te blaszki.
Wylutuj - czyli odlutuj od elektroniki - a następnie połącz w szereg. Nie musisz niszczyć połączeń zgrzewanych - przetnij odpowiednie blaszki między akumulatorami i połącz je kawałkami przewodów (dają się lutować) na zasadzie + do - , a skrajne - do zasilacza. I ładuj wszystkie naraz-szybciej sprawdzisz , które ew. do wymiany.
kupić blaszki kocioł blaszki urwane blaszki
monacor wzmacniacz stm32 dźwięk czujnik ciśnienie sharan
przeplywowy podgrzewacz oleju elemis 5510t
Klej do aluminium i spawanie na zimno - metody łączenia Szarpanie silnika Passat B5 1.9 TDI na gorąco