Obejrzyj ją dokładnie, czy wszystkie piny są podobnie podłączone. Jeśli tak to możesz spokojnie wlutować. Dokładnie to samo zrobiłem z jednym radiem które Tobie kiedyś wysłałem i chyba nie zauważasz różnicy ;) Blaupunkt przy projektowaniu trzymał się pewnych zasad i nie mieszał niepotrzebnie w sprzęcie a ideałem było by sprawdzenie w serwisówce numerów...
Chodzi tylko o dobór pojemności kondensatorów. Tak sądzisz? Zdjęcie jest dobrej jakości i widzę że tam problem będzie głównie z przelotkami. Ale próbuj - oby się udało - trzymam kciuki!
Jeśli jest poprawnie podłączony to powinien pasować, tu akurat Blaupunkt trzymał się standardu a w razie czego przecież możesz przełożyć styki wg opisu w manualu. SławeK
Może spróbuj znaleść dlaczego reset trzyma porocesor w dziwnym stanie. SławeK
Głównie mierzyłem czy nie ma zwarcia na jakimś kondensatorze, włącznik sprawny Dodano po 49 Bateria 2021, trzyma parametry
Trzymaj radio włączone z napisem aż zniknie i wtedy wprowadź kod.
O ile się nie mylę to typowo dla Blaupunkta ;) jak radio już gra czyli po wprowadzeniu poprawnego kodu wyłączasz go , trzymasz wciśnięte razem klawisze 1 i 4 , właczasz gałką , wprowadzasz jeszcze raz kod i :D kod masz wyłaczony
"Safe" i "+UB" są podłączone razem I tak jest prawidłowo. ACC tam idzie po canie.
Prawdopodobnie styk w gniazdku luźny lub luty. A inny bezpiecznik sprawdzałeś? Jak jest dobre dojście to można wymienić samemu.
Radio zamontowane w Fordzie. Po wyłączeniu nie trzyma pamięci. Rozprogramowuje się. Kostka ISO.
Ile ta blokada może trzymać ??
Kupiłem w końcu: BLAUPUNKT San Diego MP27 http://www.blaupunkt.com/pl/7647683310_m... Zasilacz TRACER 4Life 400PFC http://www.tracer.pl/Products.aspx?Group... 2x glosnik sufitowy do lazienki wodoodporny cs6 http://allegro.pl/item269131989_glosnik_... Co prawda...
Od tego blaupunkta trzymaj sie z daleka, a Kenwooda bym nie przekreslal, ponoc spoko glosniczek.
blaupunkty zawsze trzymały pamięć tylko ,że santa fe to chyba podróba blaupunkta bez RDS.
Najpierw musi wyskoczyć cyferka po trzymaniu AS przez kilka sekund i w tym czasie włączeniu radia i oczywiście na włączonym zapłonie. Inaczej czekanie nie ma sensu. SławeK
Odnowie temacik. Właśnie posiadam Blaupunkta i wcześniej normalnie je wyciągnąłem, a teraz nie mogę :/ z jednej strony coś strasznie trzyma...
-włącz zapłon -wyłącz radio -wciśnij AS i nie puszczając włącz radio i trzymaj AS aż piknie w głośnikach (ok. 3sek) -wpisz kod -zatwierdź kod trzymając AS aż piknie w głośnikach (ok. 3sek)
Opis sposobu na gumkę też był. A dobrze zrobiony lakier grafitowy i dobrze wyprażony się trzyma.
bat-tek i ciacho wasz błąd polega prawdopodobnie na tym,że jesteście zbyt niecierpliwi. Po przytrzymaniu przyc. 4 i 6 najpierw wyświetla się stan aktualny np.DIGITAL 8. Należy trzymać 4 i 6 do chwili kiedy nastąpi zmiana na DIGTAL 10.
Kolego, zamień pozycjami kable "memory"(+) z kablem (+)12V i radio zadziała poprawnie. Co do Blaupunkta i LG - niestety zdarza się, że producenci nie trzymają się tych samych reguł, stąd konieczna zmiana miejsc kabli. Pozdrawiam.
Witam. Czy można gdzieś zakupić oryginalną baterię akumulator do hulajnogi blaupunkt ESC910. Typ baterii ACE 910. Nie mogę nigdzie znaleźć sklepu z w/w bateriami. Oryginalna niestety już nie trzyma. Nowszy typ baterii do nowszych hulajnóg blaupunkt ESS 910.2 niestety nie pasuje. Proszę o informację.
Blaupunkty trzymają ustawienia. Reszta się raczej kasuje... Ja widziałem nawet podłączoną z tyłu baterię 9V do podtrzymania pamięci radia po odłączeniu zasilania. Można faktycznie tam dać jakiś akumulator i odpowiednio odseparować go diodami (nie zapominając o ograniczeniu prądu ładowania).
Długo trzymasz to robi pik i pokazuje REG ON lub REG OFF - trzymaj kilka sekund.
Myślę że oryginały Sanyo to raczej trzymają się specyfikacji. Podróby to wiadomo, loteria...
KUPA i jeszcze raz KUPA.Najtańszy rozsądny 2 kanałowy to MONACOR 602(208 zł) .Możesz kupić też Blaupunkty ,są one tańsze(a używki wcale tanie).Od takich wynalazków jak VK trzymaj się z daleka.
Witam Do współpracy z magnetowidem przeznaczone są kanały :zerowy lub ostatni z listy tam powinno być załanczane poszerzenie zakresu trzymania synchronizacji.
Można coś jaśniej. Mam ten sam problem, wyswietlają się kreski ale nie wyświtla się napis code. Może przy załączeniu trzeba coś trzymać wciśniętego ?
A jeszcze dodam, że jesli nie masz żadnej z trzech kostek wpiętych w jednym szeregu, to zakup jednej niebieskiej to sa mało, muszą być wpiete dwie sasiednie,żeby sie trzymały, czyli oprócz twojej niebieskiej skrajnej potrzebna jest też środkowa, nawet do niczego nie podłączona. Jeśli je masz to po problemie. Powodzenia :)
Na EURAS wyczytałem że jest to chassis FM401-20 więc tej wersji bym się trzymał ;)
czesc! tylko Blaupunkt ! przynajmniej z tych co podałeś. trzymaj się markowego sprzętu. pozdrawiam msepl
hmmm, wydaję mi się, że tak, wszystko działa jak należy oprócz tej pamięci. Nie wiem czy mam na [ewno podlaczone te 2 plusy bo kostki ISO nie podłączałem sam. Muszę to sprawdzić. Może to być przyczyną nie trzymania ustawień?
Zrobiłem jak podajesz i dalej to samo, zero reakcji, "SAF E" dzielnie się trzyma.
Ponów próbę. Trzymaj AS i wtedy ON
Ale czytałem, że aby je wyjąć to potrzeba specjalnych kluczy. Jeśli ich nie mam to nie wiem czy da się za pomocą jakiś drutów bądź innych rzeczy wyjąć. A zatrzask ponoć mocno trzyma.
jezeli znasz wlasciwy to wpisz go do radia i zatwierdz, jak radio zadziala to wylacz je wlacznikiem i wcisnij na klawiaturze klawisze 1 i 4 trzymaj je wcisniete i jednoczesnie wlacz radio. Pojawi sie ponownie napis kod a wtedy wpisz go jeszcze raz i masz grajka bez kodu.
A moze nie wciskasz ich jednoczesnie i nie trzymasz odpowiednio długo ?
Jak się świeci czerwona dioda to: 1. Proc nie jest zasilany 2. Proc umarł 3. Reset trzyma na low.
Tak sobie myślałem, że to może być kłopot z elektrolitami jakie wymieniałeś. Jednak nie sądziłem, że jak je zmieniałeś to na wyschnięte, lub za małej pojemności. Tego modułu to chyba nikt Ci nie sprzeda. Każdy jak go ma to trzyma na wszelki wypadek.A "zapchany tor" to zwyczajnie chodziło o to, że odchylanie poziome było zatkane i wogóle nie pracowało.
Twoj post nic nie wnosi do tego tematu, co to ma do znaczenia Średnio inteligentny człowiek by podziękował za wskazówkę, ty tego nie widzisz, no trudno, to potwierdza teorię że niektórzy ludzie mają głowę tylko do trzymania włosów :-) W pierwszej kolejności chce naprawic napiecie zaisilania 1.15v Może lepiej oddać to komuś kto myśli?
Myślę,że tak.Zmieniarke dokupiłem bo nie było jej,ustaliłem kod,podpiąłem zmieniarka do wtyczki w bagażniku ,wprowadziłem kod i gra.Po kilkunastu godzinach kod trzeba wprowadzać na nowo Dodano po 15 Dodam jeszcze że radio kod trzyma a zmieniarka ,nie
A czy w tryb wpisania kodu w ogóle przechodzi {klawisze U i M trzyma się razem :idea:}
Kod prawie zawsze można wyłączyć nawet z klawiatury (oczywiście znając go). Trzymają stacje Blaupunkt (poza niektórymi wyrodnymi), Philips i VDO (też poza kundlami z tym logo), Becker, Grundig - czyli przeważnie europejczyki bo mają nieulotną pamięć eeprom (nie baterię bo to już prehistoria). Nie pamiętają chińczyki i inne skośne typu Pioneer, Sony...
Ja bym pomalował. Powierzchnia będzie bardziej śliska i będzie się lepiej trzymać.
U1-3T - zmiana banków pamięci na UKF ML - fale średnie/długie ARI - komunikaty drogowe (nie działa w Polsce) MTL - przełączanie na taśmy metalowe DNR - dynamic noise reduction - system redukcji szumów CPS - na kasecie wyszukiwanie utworów, na radiu PS skanowanie pamięci * m ** przełącznie czułości, * -mała, **-duża, m - strojenie ręczne Po ustawieniu...
Klawisz oznaczony " i " naciskasz i trzymasz i dalej tak jak pisałem wczoraj.
Pobór prądu jak najbardziej w normie. Ja bym nowy akumulator kupił - kiedyś u mnie w Oplu też się rozładowywał a migała jedynie diodka w radiu. Teraz trzyma dobrze.
Wylaczyc radio galka. 1. Trzymajac AS- wlaczyc galke (okolo(4s) trzymac AS) 2. Wpisac kod 3. (okolo(4s) trzymac AS
masz peża 206 i chcesz kupic radio bez firmowe heheh ,żartuje kup coś używanego od bezfirmówek trzymaj się z daleka ...... za 250 to kupisz jakies Blaupunkta Valencia MP34 sam takie sprzedałem bo mi nie odpowiadało kolorystytka podświetlenia zegarów tu masz co prawda za 350 pln ale lepsze to niż jakas chinszczyzna http://www.allegro.pl/item120469892_blau...
Wiem już kiedyś zbyt długo trzymałem lutownice to się układ spalił ale dziękuje za radę.
Przycisnij AS i włącz radio i trzymaj wtedy wprowadzisz kod
Pod napięciem trzymałem pół dnia.Dwa plusy podłączone.
S długo trzymasz i masz KEYCARD potem LEARN.
Jak trzyma pamieć stacji radiowych to jest dobrze podłączone , ale jak nie trzyma basu to jakaś wada radyjka ( fabryczna) , powinno wszystko razem trzymać . Pozostała reklamacja .
dobra, wielkie dzieki SławeK. Trzymaj sie!
Klawisze 1 i 5 trzymane przy włączeniu nie pomagają?
Trzymaj AS i włącz radio.
Mam radio Blaupunkt car 300 i mam je zablokowane poniewaz na wyswietlaczu pisze SAFE. trzymam AS jak wyczytalem gdzies w jakims temacie ale nie pokazuje mi sie"----" prosze o pomoc. Mój samochod to Opel co mam robic Mój meil to mrentertainment(at)wp.pl :?
Czyli silnik musi pracować kwadrans, bo tyle trwa czas odkodowania dla błędu 7 safe. Domyślam się ,że na samym zapłonie nie mogę trzymać tyle czasu silnika ;)
Włącz zapłon, >wyłącz radio, >trzymając AS włącz radio- AS trzymaj do pojawienia się 10----, > ustaw kod, > zatwierdź przytrzymując AS do usłyszenia sygnału w głośnikach.
Gdyby kable były kolorowe to częściej ćwoki palą radia bo nie zawsze kolory są standardowe, nie wszyscy producenci się trzymają kolorystyki a japończyki szczególnie. SławeK
A włącza się po przekręceniu kluczyka ? Naciskasz AS w trakcie włączenia i trzymasz je do momentu usłyszenia dźwięku potwierdzenia ?
Sprawdź tranzystorki smd w okolicy procka - tam jest jakis układ z cmos cyfrowych 40xx i obok kilka smd -jeden ma upływ i "trzyma" włącznik.
Wczoraj utknelem na panelu. Znalazlem opis, ze przedni plastik powinien po odkreceniu bocznych srubek zejsc ale cos go trzyma i za diabla nie idzie.
Jednym uszkiem na zaczepie gniazda panela (od wnętrza radia, pod zawiasem dźwigni zatrzasku ) a drugim na zaczepie wypychacza panela. Sprężyna trzyma się dzięki własnemu naciągowi.
Prawie wszystkie stare Blaupunkty. Wciskasz 1i5 i trzymasz, włączasz radio i wklepujesz kod. Kod wyłączony. Niestety u mnie to nie dziala.
Nie do końca tak jest. Radia od Audi, nawet te uszkodzone trzymają cenę. A niektórzy uszkodzone sprzedają po prostu jako zakodowane.
Jak znajdziesz daną stacje to pzyciskasz klawisz i go trzymasz aż piknie albo pojawi się dana cyferka na wyświetlaczu.
Punkt 1- ok punkt 2- trzymaj AS, włącz radio cały czas trzymając AS, nie puszczaj go, do momentu "bip" w głośnikach i Code na wyświetlaczu!
Przed chwilą to zrobiłem i potencjometr trzyma się mocno. Naciskanie, popychanie nie dało żadnych efektów.
trzymałem klawisz DIS ok 2 minuty zegar chodzi dalej
Zobacz przez jednoczesne wcisniecieME i dodatkowo + -, i włączycz ale trzymaj aż pojawi sie obraz. Jaki masz procek :?:
witam mam problem z radiem blaupunkt cd 300 po włączeniu wyświetla mi 5 safe nawet gdy trzymałem as i nic nie mogę wpisać nie mam żadnych kresek do wpisania kodu kod jest cztero cyfrowy proszę o pomoc.
Jakie to auto? Niektóre modele mają inaczej rozwiązane zasilanie radia, choś posiadają kostkę ISO. Na bank jest tak dziwnie we Fordach i Oplach. Dla przykładu- moim Oplu był stary Blaupunkt. Kupiłem nowe JVC - nie trzymał pamieci. Jedni pisali, ze mam przelutować kable w kostce, a jak sie okazało - wystarczyło przestawić bezpiecznik w radiu
trzymam 1 i 4 i nic dalej to samo proszę o pomoc
Również Pozdrawiam Niestety trzymanie AS nic nie daje na wyswietlaczu jest wciaz SAFE
próbowałem w ten sposób ale brak jest jakiejkolwiek reakcji trzymałem krócej i dłużej i nic na wyświetlaczu napis SAFE 2
Niby blaupunkt ale kto wie. Na chińską baterię 20 cykli to już sporo. Kupiłem synowi tanie słuchawki na BT. 5 pierwszych ładowań trzymały ok. Potem kiszka. Rozebrałem, malutka bateria z napisem 200mAh, zmierzyłem ma 20mAh. Wsadziłem starą używaną baterię z jakiejś nokii 3100 700mAh i po 30h słuchawki działają na jednym ładowaniu. Trzeba pomierzyć baterię...
Dlaczego GTA1300 sie nie nadaje do suba ??? Miałem go przez jakiś rok może i nie narzekałem :P, robił swoje. Mocy napewno więcej (przy 4Ω) niż w THA480 w mostku i "trzymanie" głośnika tez lepsze, tyle powiem.
Zamontuj ten wzmak pod fotelem kierowcy.Wejdzie spoko ,ja mam 4 kanałowy tam zamontowany i mniej kabli wyjdzie ci(mniejsza odległość ) ,a na dodatek masz regulacje pod ręką.Pod fotelami jest przecięcie wykładziny i ładnie można kabelki wyprowadzić.Możesz smiało przykręcić go 4 wkrętami (ok 20mm) do tej wykładziny(nie bój się ,że przedziurawisz podłogę...
Instrukcja i to po polsku jest na elektrodzie w odpowiednim dziale ;) A w skrócie - najpierw włączasz zapłon - trzymając klawisz AS włączasz radio - wprowadzasz kod - potwierdzasz AS
Co ciekawe, Blaupunkt proponuje aby zrobić kopię i używać kopii a orygniał trzymać w domu przed zniszczeniem. I czegoś tu nie rozumiem.
tak samo trzymasz przed właczeniem 1+4 i wpisujesz oryginalny kod
W którym miejscu napisałem, że radia będe używał w aucie? Trzymajmy się mojego pytania z 1 postu. Jeśli nie wiesz jakie radio ma taką pamięć to po co nabijasz posty?
MODE się długo trzyma i masz menu. Tam też jest i kod.
Po wł. i trzymaniu AS kreski po chwili znika wszystko czy to wyczerpany limit błędów
a co jak masz zwarte "na druta" kilka diód? co mądrego powie Ci zasilacz? A co mądrego prosty tester? Diod. i dlaczego nie zaświeci podświetlenie choć nie ma przerwy w obwodzie?. Ależ zaświeci! Skąd wiesz jakie napięcie podać na diody, skoro chcesz je diagnozować bez otwierania matrycy A muszę wiedzieć? Mam taką gałkę i jadę. ;) Poza tym zawsze mogę...
Tak, to jest z wyjmowanym panelem, ale takim dziwnym, wyjmuje się same przyciski, wyświetlacz i switche zostają, pewnie zapałką bez problemu da się obsługiwać bez panelu (to pewno patent na East Europa). Znalazłem identyczną usterkę na forum w innym modelu, ale autor nie napisał co było, aha, i dłuższe trzymanie przycisku ON nic nie daje.
Panowie jak Wasze odpowiedzi mają się do pytania głównego wątku? Adresami proszę wymieniać się na PW. Na forum proszę konkrety na temat uszkodzenia. Zamykam. Na prośbę kolegi Leewang otwieram ponownie. Proszę trzymać się technicznej części zagadnienia.
Podłącz dwa plusy i naciśni przycisk AS i Power razem trzymaj przez ok. 3 s. Wpisz kod i potwirdz AS. Pozdrawiam imiłej zabawy.
Jak jest 9 SAFE to masz jeszcze 9 prób , rozumiem że chodzi o model 202C lub D , poczekać przy podłaczonych dwóch + (przekręcony zapłon) potwierdzanie klawiszem AS (trzymać 5 sekund)
Trzymaj AS i włącz "power". Sam zobaczysz ile ale chyba ok 3-5 sekund
jak sie wpisuje kod do radia fabrycznego blaupunkt car 300 (opla) prosze o pomoc a nie radzi poszukac to było omawiane wiele razy trzymać przes 5 sec AS i kod wpisuje 1,2,3,4 a zatwierdza sie też AS
kolego włącz radio trzymajac ,AS, trzymaj aż piknie jak nie wyskoczy wpisanie kodu to do około 1 godziny powinien puśćic
W podszybiu Infinity, napędzane z radia. W drzwiach noname, mimo to grają ładnie, mocno i czysto. Drzwi wygłuszone. Głośniki napędzane wzmacniaczem blaupunkt. A co do skrzynki jedynie pytam i to jest głównym tematem i proszę się go trzymać.
Witam. Mam problem z podłączeniem kabla aux w miejsce zmieniarki do fiata punto 2. Jest to radio blaupunkt cd my03 zwarcie razem data out, data in nic nie daje, podobnie do masy czy przez rezystor, trzymanie source i power też nic nie daje. Z tego co wyczytałem radio musi odebrać sygnał od zmieniarki. Może istnieje jakiś sposób aby zmienić komórki w...
Taśma jest biała może lekko szara, ale wygląda na to że trzyma się dobrze zarówno wyświetlacza jak i płytki drukowanej panela, więc to raczej nie to
Czy po jego zabudowaniu poziomo w drzwiach i ew. wygłuszeniu faktycznie będzie taki bass jak wtedy gdy trzymałem go w pionie skierowany do sufitu? Według mnie będzie jeszcze lepszy.
jak wprowadzić i zatwierdzic kod do blaupunkta. mam karte z kodem już przerobiłem trzymanie przycisku TP i włączenie radia, radio robi "pip" i można wprowadzić kod ale co dalej jak zatwierdzić kod, czekam chwilkę to gaśnie wyświetlacz jak nacisnę cyfrę to się włacza i zmienia kod jak to zatwierdzić ?? /set311
Przy wyłączonym radiu przyciskasz klawisz (>) i trzymając go włączasz radio. Po chwili powinien zmienić kolor podświetlenia.
Po pierwsze przekręcić kluczyk w stacyjce, radio wyłączyć, nacisnąc As i trzymać,włączyć radio, puścić As i czekać jak zniknie safe.
trzyma nawigacji trzyma pamięci trzyma napiecie
subwoofer półka drukarka canon pixma papier konicaminolta skanowanie
Napięcie silnika krokowego Toyota Starlet 1998 Lokalizacja Webasto w Mercedesie W210 kombi 2.6 l