Mnie tu i tak brakuje jeszcze jednego "elektrozaworu" KLIKASZ I AUTOMATYCZNIE ŚCIĄGASZ PLIK http://www.lpg-brc.pl/pdf/folder_blitz.p... www.pliki.drypa.pl/entry-5be73c983421278... ALBO NIE KLIKASZ Gdzie masz attuator http://lpg-forum.pl/attuator-blitz-t4636... do tego blitza ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Dobrze piszesz: Blitz "S" do silników do 1600, do większych Blitz "L". Różnią się tylko attuatorem, "L" ma większy przepływ. Jeśli założysz attuator "S" (centralki są takie same) do większej pojemności jest duże prawdopodobieństwo, że przepływ gazu będzie za bardzo zdławiony, czyli regulacja attuatorem nie będzie skuteczna, czyli spadną osiągi.
Witam... Proszę o wyrozumiałość. Mam pytanko dotyczące instalacji (podobno prawie)II gen. Taką kupiłem z autkiem więc nie mam co wybrzydzać. Sterownik BRC Blitz, attuator tzw grucha. Zabrałem się za regenerację parownika (AT 90 E) membrany do wymiany, szczególnie mniejsza popękana. Sprawdziłem gruchę zasilaczem, co ciekawe działa. Ale nurtuje mnie pytanie...
Instalacja jest firmy BRC Lambda Blitz. Attuator jest zaraz przy reduktorze a dodatkowo jest śruba na przewodzie. Myślę, że problem tkwi w dobraniu mixera gdyz na benzynie jest równie słaby. Czy istnieją jakies tabele jakie powiny być stosowane mixery w danym aucie, silniku itp.??
sprawdzałem dzis działanie sondy na gazie ,wachaania Lambda przy równej jezdzie i w miare dobrze ustawionej instalacji sa dosyc małe 500- 700 mv a nawet mniej najlepiej tak ustawic wykrecenie registra aby prad steryjacy ATTUATORA nie przektaczał 30- 50 %
Najpierw to pozbądź się wycieku płynu chłodzącego i reduktor będziesz miał do wymiany bo takiego zamrażania to żaden nie wytrzyma. Attuator Blitz a za nim prawie całkowicie zakręcony register? Przecież to nie ma prawa jeździć na gazie.
Co tam robi register i attuator? Wywal albo jedno albo drugie. To jest BRC Blitz, te attuatory są bardzo awarynje więc pewnie dawno już nie działa. Najlepsza opcja to pozbycie się tego bubla i założenie porządnej II generacji.
Niedawno nabyłem toyotę corolla 1,3 z gazem. Wszystko hula jak trzeba, tylko trochę za dużo pali gazu. Podstawowe dane instalacji: reduktor brc at90e-100kW, centralka lambda gas blitz, attuator, register na wężu oraz mieszacz 28mm. By samemu przekonać się jak jest z tym spalaniem zrobiłem sobie diagnostic box i wyregulowałem na postoju jak się dało...
Ale Blitz nie obsługuje silników krokowych, tylko jak sam napisałeś attuator. Attuator to taki "zawór" którego otwarcie jest proporcjonalne do prądu cewki (jednej cewki - więc ma 2 przewody). Attuator nie jest silnikiem krokowym.
kurcze wszędzie gdzie czytam o BLITZ-u to widzę, ze jest sam attuator (krokowiec) Wszędzie gdzie widzisz krokowca to czytasz o Just a nie Blitz. http://www.instalgaz.bydgoszcz.pl/instal... No tak wchodze na ten link a tam w opisie... Opis systemu BLITZ Skład systemu : 1. Centrala sterująca Lambda Blitz 2. Attuator 3. Okablowanie...
NO, jeśli masz mozliwość podłączenia testera pokazującego położenie attuatora, to nie musisz się męczyć! Ogólnie w regulacji reduktora chodzi o to, aby uzyskać jak najbardziej liniową charakterystykę pracy attuatora w stosunku do podciśnienia na kolektorze ssącym. Jeśli attuator musi za każdą zmianą podciśnienia zmieniać położenie, to będą straty gazu...
Attuator do centralki blitz kosztuje prawie 400zł!! gdyż jest chroniony patentem BRC. Lepiej wykonać sterownik na silniczku krokowym. Można go dostać w cenie już od ok.200zł. Najlepiej podejść do zakładu montującego instalacje gazowe i zapytać w jakiej cenie mogą sprzedać. Blitz 1500zł to jest komplet centrala, zbiornik, wielozawór, reduktor, attuator....
9na trasi pali 8,5 - 1- miasto 14. TRochę dyzo.
Ja jednak wroce do pytania na ktore nie otrzymalem odpowiedzi "jak się sciagnie noge z gazu jest tłumiony dopływ powietrza" bo tak własciwie się zastanawiam nad tym i wpadla mi do głowy taka mysl, ze z samej budowy instalacji gazowej wynika zmniejszenie ilosci wpadajacego gazu do silnika gdy się ściagnie noge z pedału gazu i odwrotnie - wiecej LPG...
Attuatory do blitz-a są drogie, lepiej już wymienić całość na coś bardziej cywilizowanego z silnikiem krokowym.
Witam! Ostatnio troche poczytałem o instalacjach gazowych i w związku z tym zwróciłem uwage, że w mojej instalce BRC Blitz występuje oprucz attuatora także zwykła ręczna regulacja na wężu przed mikserem (tzw register). Czy to normalnie tak ma być, bo przecież przepływ jest sterowany przez to elektroniczne ustrojstwo z tego co czytałe. To jest instalka...
Nie wiem jak dziala silnik krokowy, ale u mnie jest attuator (brc blitz). Ostatnio robilem male 'pomiary' na zaciskach tego ustrojstwa. Przy 800rpm (bez wciskania gazu) jest na nim napiecie rzedu 0,1V. Po przygazowaniu auta wchodzi na niego napiecie do 7V (zalezy od obrotow). Niestety jest ono opoznione (wskakuje po ok 1,5s od wcisniecia pedalu). Nie...
s.q - ze sterowaniem silnika krokowego poradzę sobie. Chodziło mi bardziej o informację na temat samego attuatora. Teraz już wiem że to zwykły silnik krokowy. ociz - dzięki za konkretną informację. Czy wiesz może jeszcze, jakich szybkości można się spodziewać po poszczególnych modelach? Czy tłoczek zamknięty zapewnia jako taką szczelność? Czy da się...
Attuator składa się z korpusu, który łączy się z przewodami gazowymi oraz z silnika krokowego, . Wszysto dobrze, ale sa tez attuatory działające na innej zasadzie i nie posiadają silnika krokowego tylko zawór elektromagnetyczny, stosowane m.in. w instalcji BRC Blitz. http://www.ekoalma.pop.pl/modules.php?na...
Witam Próbowałem zwykłym miernikiem sprawdzać napięcia na wyjściu z centralki Blitz (gniazdo DIN-5). Moje spostrzeżenia to pin 1 - prawdopodobnie sygnał lambda z tym, że już przeskalowany (wychodzi mi, że 1V to lambda = 1.0, niestety nie miałem drugiego miernika, aby podłączyć bezpośrednio też do sondy i sprawdzać, czy sygnały wykazują korelację) pin...
Witam! Peugeot 106 1.1i 93r. Jednopunktowy wtrysk Magneti Marelli 195kkm przebiegu. Po 192kkm zrobiłem kapitalkę silnika, od 1000km na gazie. Nowe kable, świece, filtr powietrza. LPG BRC: Centralka BLITZ, reduktor TECNO, attuator „L”, zbiornik STAKO. Jako początkujący użytkownik gazu mam kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi gdzie...
Witam serdecznie. Jestem na forum od niedawna i chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat założonego przeze mnie tematu. Kiedy przełącznik jest w pozycji lpg, samochód spala gaz i benzynę. Niewątpliwie brakuje jakiś części od sterowania niestety jestem w tym temacie zielony. Posiadam instalację Blitz Brc. Samochód kupiłem od handlarzy także zakładam,...
ten komputer to centralka do automatycznego przełanczanie na gaz,jeśli masz śrube to komputer nie dozuje gazu (lpg),jeśli chcesz zmniejszyć spolanie pokręć śrubą w prawo(1/4do 1-dnego obrotu) Ja mam srube i sterownik dozuje gaz. :-) Zobacz, czy w reduktor nie masz wkrecony attuator (to nie jest silniczek krokowy). Ja mam instalke BRC Blitz i tam nie...
chwilkę......... czy mozesz to wytlumaczyc bo chyba się nierozumiemy w instalacjach gazowych "NIBY" II generacji jest sruba regulacyjna i silnik krokowy. Silnik krokowy jest dla picu. Chyba nie bardzo rozumiesz dzialanie instalacji II generacji. Reduktor nie podaje stalego cisnienie tak jak jest np w kuchence gazowej i regulujac zaworem zmieniasz ilosc...
Witam i ponownie proszę o pomoc w regulacji instalacji brc blitc. Problem polega cały czas na dużym spalaniu gazu 12l silnik 1.6. Naczytałem się na ten temat i wszystko mi się pomieszało. Jedni piszą że ciągłe zmiany położenia attuatora To straty gazu, drudzy że attuator należy ustawić na około 50% otwarcia.Ja mogę ustawić napięcie na attuatorze tylko...
Witam mam opla vectre b 2.0L 16V z instalacją gazową 2gen. brc blitz. Mam diodowy miernik wartości sondy 0-5V(sonda 5V) oraz napięcia attuatora. Jakie wartości powinna wskazywać sonda w prawidłowo wyregulowanej instalacji? tak jak na benzynie? praktycznie zawsze oscyluje od 0 do 5? na ten moment na biegu jałowym oraz przy równej jeździe tak właśnie...
Ja się nie znam... tylko zadaję pytania pomocnicze, żeby ktoś kto się zzna mógł coś powiedzieć :/ Skoro to Autronik 700 to jest to II generacja z attuatorem i emulatorem lambda ale bez emulacji wtrysków (nie świeci Ci się Check Engine jak jeździsz na LPG)?
nom bardzo mi pomogłeś,tylko mam jeszcze jeden problemik.Na attutorze mam zawsze stałe napięcie(nie istotne czy jade czy stoje)zawsze koło 6 V co mam zrobić jak on nie reaguje na żadne regulacje??czy jest coś w blitz-u co tym steruje?tylko te napięcie mam stałe. pozdrawiam hmmm, jak masz caly czas ok. 6V to znaczy, ze attuator masz caly czas otwart...
Max deviation to jest wartosc do jakiej ma sie otworzyć przy dodawaniu gazu, tps dor deviation to napiecie na tps przy ktorym ma otwierac sielniczek krokowy do wartosci w parametrze 1. Te rzeczy na razie zostaw. Ustaw mu szeroki zakres max HI position na duzo, max LOW position na mało i zobacz czy przy wysokich obrotach sonda oscyluje. Obejrzyj jakie...
No to mamy prawdopodobnie ten sam silnik (albo prawie ten sam, różnice między 1.4i a 1.6i z PSA są małe). Centralka Blitz niby ma emulator sondy lambda. Czyżby sygnał z niego nie był prawidłowy? Jak zakładałem instalację, check engine się nie świeciła. Po jakimś czasie zaczeła migać i się zapalać, potem już świeciła praktycznie od razu po przejściu...
Witam was posiadam Astre II z instalacja Landi II gen. Parownik LE98 i centralka LCS. Troche palilo mi duzo i pojechalem do gaziarza ale mial zepsutego kompa i podlaczyl tylko miernik do sondy i sie okazalo ze nie oscylowala w wysokich obrotach i na reduktorze przekrecil ta zlata srubke i sonda zaczala oscylowac. Ja sobie zamowilem kabelek do gazu i...
Po pierwsze nie mondry lecz mądry... Po drugie nie uważam się za takiego a twój komentarz nie wnosi nic nowego do tej dyskusji... Z ustawieniami BRC Just walczę już od dawna (na forum brak info na temat jego regulacji, a po wszystkim będę mógł podzielić się tą wiedzą z innymi)Cała moja wiedza na temat gazu opiera się na teorii i trochę praktyce i jak...
Do "ELEKTROMECHANIK" : Jeśli mógłbyś podać jakie masz spalanie LPG byłbym wdzięczny ... Dziś zrobiłem trasę 350 Km jutro tankuję i dowiem się czy właściciel poprzedni nie mówił kitu a mianowicie na trasie 8litrów a po mieście 11-12litrów A dodam że trasę robiłem nieźle obciążonym autkiem w 6 osób o łącznej wadze jakieś 400kg i jedna butla starczyła,...
Więc tak. Ja nie chcę niczego mierzyć przed. Opierając się na poprzednim opisie, założymy teraz że prędkość pracy attuatora wynosi 2 kroków/ 10ms. Hejka! Mam wrazenie, ze jestes tu niezrozumiany. Otoz ozcywiscie musisz doswiadczalnie dobrac sobie szybkosc otwierania/zamykania zaworu. Ma byc jak najwieksza - ale tak by uklad sie nie wzbudzal (przyklad...
Witam... Najpierw opis instalacji: Autko: Renault 19 1,7 monowtrysk. Instalacja LPG: BRC Blitz, Attuator (tzw. gruszka), parownik BRC AT90E. Parownik świeżo po regeneracji, membrany, sprężynki itp. Wymieniony filtr gazu. Mam wrażenie że źle go reguluję. Ewentualnie mam coś uszkodzone. Wykonałem sobie pseudo Diagnostic Box. Nie na diodach lecz na At-mega8,...
blitz regulacja regulacja blitz instrukcja blitz
czujnik odciąć paliwo corsa przyspieszaniu wtyczka angielska
budowa sprężarki śrubowej sprężarki śrubowej
Funbox 3.0 - Zwiększenie liczby kanałów 5GHz Ilość oleju w silnikach traktorków Partner i samochodów