Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Może wiesz w który blok w adaptacjach odpowiada za to ?
Dzięki dob12 po sprawadzam sobie kodowanie i funkcje. W takim razie w poniedziałek sprawdzę zamek jeśli się okaże że wszystko jest dobrze to zdobędę drugi sterownik centralnego zamka (komfortu :)) podmienię i zobaczymy jak się zachowa. Będę informował... Kolego Megamax nie bardzo rozumiem Twój zapis. Rozumiem że A021 to kanał 21 w bloku adaptacje ale...
Witam, podłączam się pod temat, otóż mam to to od kilku dni i nie mogę zrobić skasowania inspekcji... Soft 7.0 (podobno najlepszy.... :D) Passat B6 2006. Czy ktoś posiada może rozpiskę, co się kryje pod poszczególnymi blokami do adaptacji dla w/w auta? Pozdrawiam, Adam
Mnożąca adaptacja paliwa blok 1 ;mieszanka bogata.-stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 2;mieszanka uboga.stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 1;mieszanka bogata -nieciągły
Nie ma w nich aktywnych bloków adaptacji.
Jak robisz adaptację przepustnicy to widać w blokach że adaptacja się robi?
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
Ale z tego co wiem jak nie ma akceptacji to nie odblokuje bloku adaptacji ;D Z tego co widzę akceptacja jest tylko faktycznie należy na nią oczekiwać.....300s.
Kupiłem ten transponder z innego źródła, próbowałem już chyba wszystkiego. Ogólnie dziwnie ze w tym aucie względem innych normalnych aut że tak to powiem nie wchodzi w tryb zwłoki po zalogowaniu się do bloku adaptacji kluczyka czyli do 01. Tylko wprowadzenie bloku 50go zapala diodę na stałe a po czasie odblokowuje adaptacje licznika. Ale jak pisałem...
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Wieczorem podrzucę bloki i adaptację.
Witam ..............można naprawić lub "wyłaczyć"!!! pozdro rox............
Po zamontowaniu nowych elektrozaworów dokonujesz komputerem tylko adaptację. Nowy blok zaworowy z elektrozaworami to koszt od 3000zł. do 3400zł., po zamontowaniu też wykonujesz adaptację. Cena uzależniona od dostawcy.
to może tak do mechanika podstawić ? chyba że masz kabelek i mozesz spr błędy bloki zrobić adaptację skrzyni ?
Przecież masz VAGa to chyba musisz być specjalistą. Zobacz czy to zadziała. Moduł komfortu - adaptacja- kanał 5 - zmieniasz z 1 na 0 - testuj - zapisz- ok Przy VCDSie powinno podpowiadać za co odpowiada każdy blok w adaptacjach.
Udało się !!! po tylu latach :D Zatkałem ręką przepustnicę to zgasł więc wszystko ok. Przepustnice czyściłem wcześniej i zrobiłem podmiankę z adaptacjami itp. - nie pomogło Powymieniałem milion czujników niepotrzebnie. (temperatury, map sensor itp.) Po jakimś czasie wyskoczył mi błąd od zaworu egr (nie wiem czemu nie odrazu) Znalazłem filmik z czyszczeniem...
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Zmierz kompresję i zobacz wyniki. A czego mam oczekiwać bo domyślam się że wiesz? monsters dziwne bo jest blok adaptacji dokładnie z opisem że dotyczy zmiany obrotów. Jakieś sugestie ? Od czasu do czasu pojawiają się błędy: 16556 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P0172 - 35-00 - system za bogaty 16686 - Cylinder 2 P0302 - 35-10 - rozpoznane wypadanie...
Ok a potwierdzisz to że w bloku pomiarowym wskazania położenia kierownicy będą widoczne dopiero po adaptacji ? Zgadza się. Przed jest 0 po już wskazuje właściwie.
Wchodzisz w WEBASTO pozniej adaptacja, na bloku 42 z 0 robisz 1 i zapisujesz. Webasto sie odblokowywuje i teraz kasuj bledy.
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
W niektórych simosach robi się adaptacje w bloku 001 Dopóki jest błąd, adaptacja nie przejdzie. Short Circuit - albo uszkodzony silniczek, albo sterownik, skoro widzi zbyt duży prąd.
Witam, auto po wymianie przedniej szyby, wycieraczki w trybie auto naparzają jak szalone, czujnik nie reaguje na deszcz itp. Posiadam kabel VCDS, w którym bloku szukać adaptacji do tego czujnika? pozdrawiam
Chodzi o adaptacje w 50 bloku? Nie przyjmuje kodowania, w ogóle nie chce się np. Vin przenieść do nowego licznika
co masz ustawione w adaptacjach w bloku 003 ... daj zrzut ekranu ...
Jak zakładałeś temat należało napisać że w pańskim Audi jest skrzynia bezstopniowa (CVT) i wiadomo by było że olej nie ma nic wspólnego z tą usterką (a filtr oleju można wymienić dopiero po rozebraniu skrzyni, zabudowany). A teraz co do usterki, potrzebny będzie interfejs np. Vag aby odczytać czy skrzynia nie ma błędów, jeżeli nie to wchodzimy w parametry...
demo?
Sprawdź w blokach pomiarowych czy rozpoznaje algorytm pilota bo pewnie tu będzie problem.
Bez zapłonu mi PIN akceptuje ale w adaptacjach wszędzie ERROR i nic nie można zrobić. W blokach czas wszędzie 0.0
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
vag-iem 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Ten pin jak będziesz używał to chyba musisz go poprzedzić zerem. Doczytaj jeszcze. I tam jak coś pójdzie nie tak to wyłącz zapłon i ponowna próba za kilka minut. Może być blokada czasowa ale to w blokach/kanałach w vcds będzie widać.
Dziwne. Jeśli ESP zapala się po ruszeniu w czasie jazdy to znaczy ze czujnik zyje. Jaki kąt widać na prostych kołach? Podepnij VCDS i odczytaj Sterling Angle w blokach mierzonych na prostych kołach.
Zainstaluj najnowszego VCDSa ze strony ADAKO. W folderze LABELS będziesz miał wszystkie pliki etykiet jakie są w programie, możesz otwierać je w notatniku. Interesujący Cię plik znajdziesz po oznaczeniu VW ze sterownika silnika. Będziesz miał tam opisane kodowania, bloki pomiarowe, adaptacje, loginy itp.
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Procedurę można przeprowadzać na włączonych światłach. Adaptacja wygląda jak u zrachwal84, po zrobionej grupie 001, należy wyjść DONE, GO BACK i z powrotem wejść ale w grupę 002, po tym zostanie zapisana adaptacja. Nie ma możliwości jak w opisie przejść z grupy 001 do grupy 002 bez wyjścia z bloków pomiarowych , aby adaptacja się zapisała. Metodą prób...
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Witam. Proszę o podpowiedź czy w instalacji TN-C po dokonaniu rozdziału możemy objąć połączeniem wyrównawczym piec i rurę gazową gdzie sama koncepcja objęcia takim połączeniem jest wskazana, czy też tego nie robić bo przy braku uziomu rura gazowa będzie robiła za ten uziom co już z kolei jest niedopuszczalne. Czy ktoś ma gotową "Eurekę" i rozwałkowany...
Może w innym bloku jest. A robiłeś adaptacje wszystkiego? Z kodem logowania itp?
witam mam problem z adaptacją zaworu egr w audi a3 1.8 20v apg z 2000r padł mi zawór egr i postanowiłem kupić nowy zamiennik zamontowałem go i zrobiłem adaptację w bloku 074 w czwartym polu pokazał się napis adapt ok przebiegła normalnie i auto pomyka jak szalone w pierwszym polu 0,720v w drugim 3.780v w trzecim 0.720v w czwartym adapt ok , ale po zgaszeniu...
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Kanał 91 w adaptacjach ma wartość 1. A w blokach pomiarowych na którym kanale sprawdzić czy jest zezwolenie ?
Zrob skan wszystkich blokow , mialem podobna sytuacje i byl blad w 19 bloku (gateway ) , dopiero po wykasowaniu adaptacja zostala prawidlowo wykonana .
Dałbym i ze 200 :D , ale niestety blok 03 w adaptacji licznika jest niedostępny (NOT AVAILABLE). Mam dostępne kanały 00,01,04..... PS. Problem rozwiązany. Pomogła wymiana licznika.
Kupiłem nowy akumulator i chce go zaadaptować. Mam VCDS znalazłem instrukcje na necie jak to robić. https://www.youtube.com/watch?v=GhCsI4aV... Problem w tym że u mnie kanał adaptacja jest niedostępny jak tutaj w filmiku bloki pomiarowe i kody gotowości. Może u mnie sie nie robi adaptacji akumulatora jak nie można w...
Pokazało 0.0V w bloku pomiarowym 30.
Nie wiem jak w tym silniku akurat ale najwyżej znajdziesz blok bedzie tam status adaptacji. Zrób jeszcze reset 000
z tego co sprawdzalem nie moglem wejsc w blok 22, Bo pewnie wchodzisz w adaptacjach a nie w blokach pomiarowych. Jeżeli w blokach pomiarowych nie masz dostępu do 22 to pewnie wina programu.
Witam. Chcę zmienić wartości w blokach 60,61,62 w adaptacjach adresu 17 (liczniki) Obecnie mam blok 60- 50287 chcę zmienić na 35951 61-33663 zmiana na 447 62-4944 zmiana na 28752. Niestety po wciśnięciu TEST wartość pozostaje bez zmian. O co chodzi. Auto nie ma komunikacji przez CAN. Może to wqina złych adaptacji w DATA-BUS Nowe wartości wziąłem z karty...
Podczas adaptacji widzisz w blokach pomiarowych zmieniające sie wartości?
A ja do tej pory śmigałem na zwykłym niebieskim kabelku, koszt 30 zł, program VAG COM 3.11. Kodowania robi, adaptację robi, bloki wartości też, więc nie widzę potrzeby, żeby do własnego użytku pchać się w setki zł... Teraz ustrzeliłem VCDS-a w dobrej kasie :)
Witam. Mam problem z audi S4 4,2 2004 rok. Auto jeździło normalnie choć czasami wypadał zapłon na jednym cylindrze. Wczoraj zaczeło chodzić coraz gorzej. Dziś odpaliłem i po chwili zaczeło jeszcze bardziej kuleć aż zgasło. Tak na szybko odczytałem błędy: 17544 adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka uboga (stały) 17546 adaptacja dodatkowego paliwa...
Przyczyną tego drugiego błędy może być zle wykonany EGR. Tak wygląda jakby pokazywał inne położenie zaworu niż jest w tej chwili. Widać to będzie w blokach pomiarowych. Zanim zrobisz adaptacje to najpierw wykasuj nastawy podstawowe w kanale 00 w adaptacjach. Temperatura silnika między 20 a 60 stopni, silnik zgaszony, błędy wykasowane.
Witam, mam ten sam silnik w skodzie Octavi, i ten sam sterownik simons, żeby działały inne funkcje w vag-u trzeba zmienić ustawienia w opcjach programu: start baud 9600 blk25 char0 Po tych zmianach na pewno będzie dostęp do wszystkich funkcji programu,:) SPRAWDZONE. Ale ja osobiście używam vag4.9pl(nie trzeba nic zmieniać w opcjach) i aby zrobić adaptację...
Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
skasuj wszystkie błędy i wykonaj adaptację na płaskiej równej powierzchni może pomoże. Możesz także poszukać w blokach pomiarowych dane z każdego czujnika i zobaczyć czy czasem któryś czujnik nie daje przekłamanych wartości lub któraś wtyczka zaśniedziała i rezystancja czujnika się zwiększyła.
Wiem że ma być między 50 a 60 :D tylko gdzie wejść do bloków pomiarowych?? adaptacja?? nie chce namieszać.... Dodano po 12 Musze jechać dość daleko a nie wiem czy mi sie MM 55 połączy... bo wiesz jak to niekiedy jest.A w MM gdzie??Pomiar parametrów?? regulacja podstawowa?? I dalej bym prosił jakby ktoś napisał jak VAG-iem sprawdzic??
01- engine 10 adaptacja i blok 01 Mamy tam mozliwosc wpisania wartosci bodajze od 118 do 148. Ja mialem 128 i zmienilem na 138 co podnioslo mi obroty z 860 na 920obr/min
Jeśli ktoś jest z okolic Krakowa to moge podjechać i zrobić diagnozę. Dalej mi sie nie chce jechać i mi sie nie opłaca. Większość tych maszyn jest zgrzebana. Najpierw trzeba je zazwyczaj przywrócić do stanu fabrycznego dopiero później szukać usterki. Tak naprawdę do podstawowej naprawy nie potrzebujecie komputera. Wystarczy miernik i znajomość prawa...
Odkopuje trochę temat by nie zakładać nowego. Wymieniłem u siebie blokadę na nową. wykonałem procedure podana w tym wątku, czyli zalogowałem sie w immo, adaptacje, blok 51, nowa wartość. W górnym lewem oknie cały czas pokazuje not ok. Czekałem ponad 10 minut i nic. Chciałem wykonać ponowne logowanie, blokuje mnie czas bagatela 255 minut. po upływie...
Poczytaj to: https://www.vag-com.pl/index.php?mod=sit... To że nie ma funkcji na liście nie znaczy że nie możesz wejść w blok wpisując jego adres.
To nie bloki tylko kanały adaptacji. Możesz wypiąć przewód z niebieskiej wtyczki, pin 23, przewód czerwono-szary i podpiąć go do masy. Czyli masę podajesz na stałe na pin 23. Wtedy powinien zmienić się opis błędu. Jak będziesz podawał masę na ten pin z częstotliwością ok 1,5/s (1,5Hz) to błąd powinno dać się wykasować i licznik powinien myśleć że ma...
Dokładnie! chcę dopisać 2 klucz i nie idzie się zalogować a bez tego brak możliwości dopisania - ani adaptacją ani blokami. Jeszcze raz sprawdzam i sam już nie wiem czy to oby na pewno te cyfry bo już i inne kombinacje zaczynają mi pasować?
w większosci vw poduszke pasażera wylacza się z poziomu diagnostyki. W vw tool to zdajesie zakładka adaptacje i blok pierwszy albo drugi wpisz odwrotną wartość konfiguracji( jak jest 1 to wpisz 0...) powodzenia
Przepraszam za tak dlugą zwłokę w wyjaśnieniu problemu ale zapomniałem o tym temacie 🤷♂️ skończyło się na wymianie kompresora(swoje już napracował i nie dobijał powietrza),czterech poziomic i bloku zaworowego, po tej czynności podniosła się i przeszła adaptacje 💁♂️ jeździ już dłuższy czas bez problemów.
Pobierasz ze strony ADAKO najnowszą wersję VCDSa, instalujesz na dysku, wchodzisz w folder gdzie się zainstalował program, szukasz katalogu Labels i w nim masz wszystkie kodowania jakie są w programie w plikach z rozszerzeniem .lbl Szukasz nr swojego sterownika i otwierasz plik z tym nr w notatniku. Masz tam wszystkie możliwe podpowiedzi jakie pokazuje...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Nie oglądałem jeszcze nic z dpf. Mówisz o bloku bodajże 068? Jak zrobić potem adaptacje filtra i czujnika? Filtr mam wydmuchać sprężonym powietrzem?
Do grupy vw nie ma chyba nic lepszego jak vag. Mylisz się. Jest VCDS który daje podpowiedzi przy kodowaniu, adaptacjach, pokazuje jakie powinny być poprawne wartości w blokach mierzonych, z automatu usuwa inspekcje. VCDP+K gdzie np. przy kalibracji czujnika skrętu nie trzeba znać procedury jak w VAGu czy VCDSie lub VAS gdzie też nie trzeba znać procedur...
Adaptacje zrobisz gdy silnik jest nagrzany miedzy 10 a 50C w bloku 074. Sterownik oczywiscie wczesniej bez zapisanych bledow musi byc.
Witam podczas proby adaptacji bloku 12 Vagiem wyskakuje mi blad ze funkcja jest niedostepna. W zsadzie nie wiem dlaczego, loguje sie uzywajac kodu 12233,wartosci rowniez moge odczytac ale przy probie edycji ... lipa... Uzywam testera V-scan multi z wgranym Vagiem 7.9, moze ktos wie jak podejsc do tematu bardzo bym prosil o sugestie Pzdr
:arrow: 25-immo, :arrow: 11-login, :arrow: 10-adaptacja, :arrow: 01-kanał, :arrow: wpisujesz ilość kluczy 0000x zatwierdasz i każdy klucz conajmniej na 1 s włączyć zapłon. a co z odpowiedzią na moje pytanie o bloki wartości mierzonych?
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Nie pamiętam, wejdź w adaptacje i jedź po blokach, powinien pojawić się stosowny opis, wtedy przestaw na 0 i załatwione...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz w którym masz adaptację.
witam ,nie chcę zakładać nowego tematu bo mam identyczny problem ,auto Bora 2003r 1.6 FSI https://obrazki.elektroda.pl/8412305500_... Sprawdzona wiązka z przepustnicy do ECU ,podmieniane dwie przepustnice o tych samych numerach ,w innym aucie z tym silnikiem przepustnice działają,sprawdzone zasilanie i masy na sterownik ,sam sterownik...
Normalnie producent nie przewidział takiej sytuacji jak odłączanie akumulatora w celu kasowania adaptacji, normalnie to robi się komputerem ale też nie pamiętam jak reaguje ten twój sterownik...w niektórych jest kasowanie map sondy, mapy stukowej czy bloku BLM...no trzeba by podłączyć pod interfejs...
Pierwszy błąd mówi o tym że sterownik silnika widzi zbyt niskie napięcie więc może masz słaby akumulator. Co do drugiego błędu to jeżeli wymieniłeś zawór EGR i jest on sprawny to należało by zrobić adaptacje zaworu EGR - zazwyczaj bloki pomiarowe (Measuring Blocks) w silniku, kanał 74, przełączyć na ustawienia podstawowe (Basic Settings)i wtedy rozpocznie...
ze sprawdzeniem przepływomierza mam na myśli co pokazuje w blokach pomiarowych.
Witam Był temat przerabiany na forum ale nie ma 100% odpowiedzi w jaki sposób przywrócić to za pomocą vaga, które bloki trzeba przestawić w adaptacji, proszę nie krzyczeć że trzeba wgrać nowy eeprom bo wiem że tak sie da to naprawić ale jesli ktos zna szybszy sposób proszę o odpowiedz.
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie zrobić adaptacje sterownika i się przekonać . Blok 00 . Pzdr
tak vagiem, po prostu nie mam dokumentacji do tego konkretnego silnika, w fabii 1.4 16v adaptacja tego zaworu jest w bloku 074 i robi sie to na wyłaczonym silniku, a w tym silniku jest inaczej, tylko jeszcze nie wiem jak i gdzie :D
Ze starego licznika immo2 ale to chyba nie jest problemem bo kluczyki dopasowują się do licznika bo kontrolka immo gaśnie. W blokach pomiarowych kluczyki nie są zablokowane.
Zgodnie z obietnica, odpowiadam: dziala jak nalezy ten ktory jest oznaczony 12596. Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie mozna znalezc info jakas tabela kodowania, adaptacji bloki pinout itd wogole do sensorow. Pytam bo mam "newbitla" crash nieznam jeszce oznaczenia trej literki na koncu poczatek 6q0 909 605. Dal sie zresetowac ale tez powylaczal wszystkie...
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
W pomiarach zapewne znajdziesz takowe informacje.Nie miałem doczynienia z odisem ale zapewne wypalanie dpf włącza się poprzez zapisanie wartości w danym bloku lub w funkcjach specjalnych / Adaptacji Może pomoże: https://www.youtube.com/watch?v=Wtc5reHf...
Szkoda, że producent nie napisał że można przeprowadzić drobny cziptjunink :D A wracając do tematu, znajomy kupił kiedyś coś takiego i o dziwo podgląd w bloki pomiarowe i możliwość kodowania/adaptacji sterowników innych niż ECU mógł wykonywać. Raczej powinno z Caddym z 2006r sobie poradzić. Pamiętaj, że jakaś gwarancja na to jest więc i oddać to zapewne...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Stary immo3 a nowy to teoretycznie immo2. Login przyjmuje czy odrzuca? Wpisz inną liczbę zamiast zera - tyle ile będzie kluczy. Zobacz w blokach mierzonych czy klucz nadaje się do zakodowania.
nastawnik sprawdzony wiązka również dziwna sytuacja że wszystkie dane dotyczące położenie nastawnika etc są w blokach pomiarowych w INPIE. Czy wymagana jest adaptacja dla tego nastawnika? jeśli tak to kto w Wawie jest w stanie zrobić adaptację?
"Tak więc żeby wydłużyć czas grzania świec musimy zalogować się do silnika i dokonać adaptacji w grupie 12 1.) Włączyć zapłon 2.) Wybrać 01 Silnik 3.) Zalogować się przy użyciu kodu 12233 4.) Adaptacja, grupa 12. 5.) Zmienić wartość adaptacji 32768 (default) na wartość bliską 32700 6.) Test i save nową wartość. 7.) Wyjście 8.) Wyłączyć i włączyć ponownie...
Zastanawia mnie, co się odwaliło, skoro loguje mnie poprawnie po podaniu PINu do bloku 25-immo w VCDS, że nie mogę dokonać żadnej zmiany ani adaptacji kluczyka. Na każdym wywala błąd. https://obrazki.elektroda.pl/3226494300_...
Witam jak można wyłączyć kontrolkę immo. Chodzi o kontrolkę z kluczem. Golf MK4, jak w temacie. Czy można tego dokonać z poziomu Vagcoma, przez np. adaptacje w którymś bloku? Czy jest to mozliwe tylko przez mechaniczną ingerencje w licznik, czy w okablowanie.
Blok 32 (Adaptacja mieszanki): ADD: -7.9% MULT: 25% Znalazłem też ciekawy artykuł: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Fuel... Wynika z niego, że składowa sumacyjna mieszanki mówi nam o tym jak zmodyfikować mieszankę na biegu jałowym. Wartości powyżej +/-10% oznaczają nieszczelność w układzie podciśnienia (podciśnienie jest największe na biegu...
Jakaś masakra, odpinanie sterowników z power can nie daje zaniku tego błędu więc nie idzie zlokalizować z jakim sterownikiem ABS ma konflikt. Kanałów 50 i 51 w SRS nie ma są niedostępne ani w blokach ani w adaptacjach. Odpinałem ECU, zegary, SRS i nic nie odpinałem tylko centralnej elektroniki i wspomagania kierownicy. Zaczynam myśleć czy ta pompa ABS...
Skasuj korekty od lambdy, w tym systemie jest chyba oddzielna funkcja i z tego co kojaże nie wystarczy zrobić zwykłe kasowanie błędów w ecu. Po tym zrób logi na samej benzynie zaraz po i po powecmy 2-3km. logi z kanałów dotyczęcych lambdy. Restart ECU zrobiłem tak (cytuje): "Grupa pierwsza engine-> adaptacje-> blok 00 i powinno sie pokazać w tych 4...
pierwszej kolejności sprawdź wiązkę czy gdzieś nie ma przerwanego przewodu, najlepszy był by opis pinów sterownika. Sprawdź w blokach np. licznika czy rozpoznaje położenie stacyjki
adaptacja maglownicy adaptacja ducato adaptacja wspomaganie
naprawa pioneer kanał niemiecki punto falują obroty
gitara akustyczna stm32 programowanie
Mikrokontroler y3pocdm - brak dostępnych informacji Lokalizacja modułu sterowania silnika w Skoda Fabia 1.4 60kW 2002