Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Mnożąca adaptacja paliwa blok 1 ;mieszanka bogata.-stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 2;mieszanka uboga.stały Adaptacja dodatkowego paliwa blok 1;mieszanka bogata -nieciągły
Zrobiłem scan vagiem ale mechanicy go skasowali i dupa muszę pojeździć aby znów wyskoczył. Co ciekawe mam dwa inne błędy 1831 -p1423 oraz 17819 P1411 Potem wszedłem do bloków sond I tak podaję linka https://zapodaj.net/plik-bX6uafriCS Z tym że blok 032 stoi sztywno nic się nie zmienia A blok skacze ale max do 3.1% Poniżej filmik https://files.fm/f/yj7dh9kb9a...
Witam wszystkich. Kupiłem ostatnio Octavię 1 1999r. z silnikiem 2.0 8V AQY Na ciepło silnik nie pracuje równo widać wypadanie zapłonów, spalanie LPG ponad 14litrów przy spokojnej jeździe. Błędy: 17536 mnożąca adaptacja paliwa, blok 1, mieszanka uboga 16555 mieszanka za uboga bank 1 16518 obwód sondy lambda, brak zmian sygnału bank 1 sonda 1 Nie sprawdzałem...
Witam, Mam problem z adaptacją przepustnicy w silniku 1.4 16v bby wykonywanej przy pomocy vag com 3.1.1.2. Wg instrukcji należy wczesnej wyzerować stare nastawy w bloku 00 - czy ktoś wie jak to zrobić. Wchodząc w ten blok wyświetla się kilka wartości, czy należy we wszystkie te pola wpisać wartość 0 czy tylko w wybrane. Adaptację chcę wykonać gdyż na...
witam mam problem z adaptacją zaworu egr w audi a3 1.8 20v apg z 2000r padł mi zawór egr i postanowiłem kupić nowy zamiennik zamontowałem go i zrobiłem adaptację w bloku 074 w czwartym polu pokazał się napis adapt ok przebiegła normalnie i auto pomyka jak szalone w pierwszym polu 0,720v w drugim 3.780v w trzecim 0.720v w czwartym adapt ok , ale po zgaszeniu...
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Witam. Mam problem z audi S4 4,2 2004 rok. Auto jeździło normalnie choć czasami wypadał zapłon na jednym cylindrze. Wczoraj zaczeło chodzić coraz gorzej. Dziś odpaliłem i po chwili zaczeło jeszcze bardziej kuleć aż zgasło. Tak na szybko odczytałem błędy: 17544 adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka uboga (stały) 17546 adaptacja dodatkowego paliwa...
Witam drogich forumowiczów, mam szybkie pytanko do was jak byście w najprostszym sposobem przedłużyli tego wlz. Opis sytuacji w kamienicy adaptacja strychu wymusiła dodanie nowej tablicy o piętro wyżej, wlz linka 5x16, blok lzg-25/10 https://obrazki.elektroda.pl/9935754700_...
01- engine 10 adaptacja i blok 01 Mamy tam mozliwosc wpisania wartosci bodajze od 118 do 148. Ja mialem 128 i zmienilem na 138 co podnioslo mi obroty z 860 na 920obr/min
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
Adaptacja może się rozjechac ale raczej nie dla tego że jest gaz, tylko dla tego że cewka sypie wysokim napięciem na blok silnika i wtedy dzieją się cuda z komputerem od wtrysku.
witam, kupiłem kilka dni temu Lupo 3l (to moje drugie lupo 3l) z uszkodzeniami jak w temacie (skrzynia). Wykonałem regulację linki sprzęgła (1,93V) i następnie zabrałem się za adaptację skrzyni biegów. Niestety wybierając blok 014 i go w pierwszym okienku pokazuje mi się "IGN.OFF!" i tu pytanie do Was co to może oznaczać? Jako pierwszy pomysł - wyłączyć...
Dobry, Jak w temacie, czy tak (video) powinna wyglądać adaptacja EGRu? Mogę zrobić logi jak trzeba. Kanał 74 przy normalnej jeździe przez większość czasu pokazuje 0.92V zadanej coś mi tu się nie podoba. Czasem pokazuje się błąd EGR 16787 p0403 zawór EGR-N18 Wadliwe działanie. Pojawia się raz na miesiąc. Proszę o porównanie kogoś kto ma taki sam silnik...
Nie znalazlem przyczyny nietrzymania obrotow ale zlikwidowalem skutki a mianowicie vcdsem podnioslem obroty biegu jalowego. Dodam tylko ze wcale nie trzeba wchodzic w dostep upowazniony"security acces" tylko 01- engine 10 adaptacja i blok 01 Mamy tam mozliwosc wpisania wartosci bodajze od 118 do 148. Ja mialem 128 i zmienilem na 138 co podnioslo mi...
Będzie problem tymi małymi częstotliwościami. Generalnie rzecz biorąc są to fale stojące, z którymi w sposób nie zabierający połowy powierzchni pomieszczenia powalczyć skutecznie się nie da (chodzi o długość fali). Najlepszy sposób, to nierównoległe ściany, co oczywiście odpada:) Jeśli zdecydowałeś się na płytę perforowaną (za nią wełna o 10mm jak najbardziej...
Adaptacja - kanał 09 - ustawić na 1. Jeżeli jest 1 to spróbuj zmienić na 0, zapisać i jeszcze raz zmienić na 1 i zapisać.
Witam wszystkich forumowiczów,zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mam problem z adaptacją przepustnicy w Vw Polo 1,6 75km (sterownik Marelli), którą chciałem zaadoptować w programie vag-com wersja: 311.2. Polówka nie trzymała obrotów, przygasała, więc postanowiłem wyczyścić przepustnice (była strasznie zasyfiona). Obroty podniosły się, auto nie gaśnie,...
Witam. Mam mały problem z moją polówką. Stara polówka 6n1 97' z litrowym silnikiem AER. Falowały mi strasznie obroty. Wyjąłem przepustnice i wyczyściłem z nagaru. Potem zrobiłem adaptacje i niby wszystko by bylo ok gdyby nie jeden fakt. Mianowicie, (nie jestem specjalista wiec Wam wytłumaczę na chłopski rozum jak to czuć). Silnik na biegu (czuć na niskich...
Nie pomiędzy kolejnymi a na koniec całego procesu przypisywania trzeba odczekać 2 min. Pisałem o oczekiwaniu pomiędzy kolejną procedurą adaptacji (Login i tak dalej). Zgodnie z sugestią spróbowałem poczekać 2min po włożeniu ostatniego klucza - bez rezultatu. Nie mieścisz się w czasie wyznaczonym na zapisanie kluczy i wszystko w tym temacie. Na podstawie...
skoro nie adaptacja to mam wejsc w bloki danych ?? czy ktora opcje mam wybrac z listy jaka widac na 1 foto ?? http://img230.imageshack.us/img230/8339/... Bo jak wybralem bloki danych wpisalem blok 1 i zrobilem start to tylko jakies pomiary sie jak by robily http://img706.imageshack.us/img706/1696/... juz mnie to troche derwoje...
Witam, mam problem z moim audi 8l, jest tam silnik 1.6 z LPG sekwencją. Wiec, samochód ogólnie ma problem z utrzymaniem obr biegu jałowego, do tego czasem się zdarza że przy ruszaniu potrafi zgasnąć(daje lekko gazu a obr zamiast w górę idą w dół, jak by go "zalewało"), przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania itp itp, wciskam sprzęgło silnik schodzi do ok...
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Witam. Mam następujący problem z klimatyzacją w Passacie B5 1998 AFN. Problem polega na tym że Climatronic ma jakiś problem ze schłodzeniem wnętrza auta do zdeklarowanej temperatury. Przykład. Na zewnątrz mamy 30 st.C po wywietrzeniu auta i ustawieniu opcji AUTO temperatura 22 st.C to czuć że wieje zimnym powietrzem, ale gdy wejdę w trym diagnostyczny...
Witam serdecznie, Mam jeden tylko kluczyk do mojego auta - Audi A3 8L z 99 r. - oraz plastikowy kluczyk serwisowy. Padły mi w tymże kluczyku baterie i zakupiłem nowe, niestety jednak klucz przestał otwierać zamek centralny zdalnie, co jest zrozumiałe. Tu pojawia się problem: nie jestem w stanie normalnie przeprogramować kluczyka bowiem zamek w drzwiach...
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Ale ty patrzyłeś w kanałach pomiarowych blokach? Czy w > adaptacja > kanał 38 > wartość 0/1
Może wiesz w który blok w adaptacjach odpowiada za to ?
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Witam, podłączam się pod temat, otóż mam to to od kilku dni i nie mogę zrobić skasowania inspekcji... Soft 7.0 (podobno najlepszy.... :D) Passat B6 2006. Czy ktoś posiada może rozpiskę, co się kryje pod poszczególnymi blokami do adaptacji dla w/w auta? Pozdrawiam, Adam
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Dzięki dob12 po sprawadzam sobie kodowanie i funkcje. W takim razie w poniedziałek sprawdzę zamek jeśli się okaże że wszystko jest dobrze to zdobędę drugi sterownik centralnego zamka (komfortu :)) podmienię i zobaczymy jak się zachowa. Będę informował... Kolego Megamax nie bardzo rozumiem Twój zapis. Rozumiem że A021 to kanał 21 w bloku adaptacje ale...
Zaloguj się do ecu 12233, potem adaptacje blok 12, z 32768 zmień na 32600 (wydłużenie czasu grzania świec zarowych) sprawdź czy pomogło
Jak robisz adaptację przepustnicy to widać w blokach że adaptacja się robi?
mam takie małe pytanie. czy po adaptacji w grupie VW w silniku blok 01 ; 02 na wartości maksymalne będą tego jakieś skutki uboczne? odczego jest blok 02? bo blok 01 jeśli się nie myle to jest od dawki paliwa. Kiedyś gościowi tak zrobiłem w pasacie i powiedział ze lepiej sie zbiera. ale jakie tego mogą być skutki? czy nić się niestanie?
Nie ma w nich aktywnych bloków adaptacji.
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
17580-czujnik kąta uchylenia 2 napedu przepustnicy sterowanej nieprawidłowy sygnał ,a ten drugi to straty cisnienia pomiedzy turbo a zaworem przepustnicy czesto pomaga na to czyszczenie i nowa adaptacja nastawnika a wczesniej dokładna kontrola w blokach pomiarow jej działania
Witam ..............można naprawić lub "wyłaczyć"!!! pozdro rox............
Kupiłem ten transponder z innego źródła, próbowałem już chyba wszystkiego. Ogólnie dziwnie ze w tym aucie względem innych normalnych aut że tak to powiem nie wchodzi w tryb zwłoki po zalogowaniu się do bloku adaptacji kluczyka czyli do 01. Tylko wprowadzenie bloku 50go zapala diodę na stałe a po czasie odblokowuje adaptacje licznika. Ale jak pisałem...
Ale z tego co wiem jak nie ma akceptacji to nie odblokuje bloku adaptacji ;D Z tego co widzę akceptacja jest tylko faktycznie należy na nią oczekiwać.....300s.
Sprawdź w blokach pomiarowych czy rozpoznaje algorytm pilota bo pewnie tu będzie problem.
Ok a potwierdzisz to że w bloku pomiarowym wskazania położenia kierownicy będą widoczne dopiero po adaptacji ? Zgadza się. Przed jest 0 po już wskazuje właściwie.
Jak zakładałeś temat należało napisać że w pańskim Audi jest skrzynia bezstopniowa (CVT) i wiadomo by było że olej nie ma nic wspólnego z tą usterką (a filtr oleju można wymienić dopiero po rozebraniu skrzyni, zabudowany). A teraz co do usterki, potrzebny będzie interfejs np. Vag aby odczytać czy skrzynia nie ma błędów, jeżeli nie to wchodzimy w parametry...
Bez zapłonu mi PIN akceptuje ale w adaptacjach wszędzie ERROR i nic nie można zrobić. W blokach czas wszędzie 0.0
Wieczorem podrzucę bloki i adaptację.
Po zamontowaniu nowych elektrozaworów dokonujesz komputerem tylko adaptację. Nowy blok zaworowy z elektrozaworami to koszt od 3000zł. do 3400zł., po zamontowaniu też wykonujesz adaptację. Cena uzależniona od dostawcy.
Udało się !!! po tylu latach :D Zatkałem ręką przepustnicę to zgasł więc wszystko ok. Przepustnice czyściłem wcześniej i zrobiłem podmiankę z adaptacjami itp. - nie pomogło Powymieniałem milion czujników niepotrzebnie. (temperatury, map sensor itp.) Po jakimś czasie wyskoczył mi błąd od zaworu egr (nie wiem czemu nie odrazu) Znalazłem filmik z czyszczeniem...
adaptacja maglownicy adaptacja zaworu adaptacja wspomaganie
dziać silnik prąd stałego naprawa wtrysk filtr bezpiecznik pralka
telewizor hisense nivona młynek
Vaillant ecoTEC pro – grzejniki nie grzeją mimo pracy kotła, brak ogrzewania, ciśnienie, zawór trójdrogowy Clarion PN-3001 Nissan radio CD Bluetooth – kod, pinout, typowe usterki, serwis