Byle kto tego nie pospawa ale pospawać da się na pewno. Aby to dobrze pospawać należy zrobić bruzdę, żeby spaw dobrze penetrował oraz na końcu pęknięcia część fachowców wierci otwór żeby dalej nie pękło w przyszłości. Spawać należy odpowiednią elektrodą do żeliwa oraz odpowiednim prądem. Spaw należy nanosić warstwowo. Blok przed całą operacją należy...
Kupiłem używany blok
Klej to będzie trzymał chwile, póżniej odpadnie. Można to szyć (kołkować) drutem tylko miedzianym. Mosiężny jest za twardy. Szlifierką nic nie rób, bo całkiem popsujesz blok
Maksymalne ciśnienie podane w instrukcji dla tego silnika to 5 bar. Ciśnienie maksymalne ogranicza w tym przypadku zawor bezpieczeństwa. Skoro masz 5.5 bara na wysokich obrotach to nie masz się czym przejmować.
Bloki w c330. Kiedyś była taka seria nie leżakowały. I potem je kręciło. A skutek. Pękanie wałów korbowych.
witam mam taki problem w C330 robiłem silnik głowice blok pompę paliwową wtryski i nie chce palić mi na jeden cylinder kombinowałem z zapłonem na wszystkie sposoby .
Tak są 2 tematy jeden ogólny woda w silniku w ursusie c330, oraz 2 o samych pęknięciach bloku ursus c330. Zrobiłem je bo najpierw muszę zlikwidować pęknięcia na bloku, bo wiem że woda ucieka z tego jednego na pewno. Nie jestem pewny jeszcze co do uszczelek na tulejach , wysuszyłem tam wszystko od miski olejowej i jak usunę pęknięcie wleje wodę podłoże...
Zapomniałem dodać że jest małe pęknięcie w bloku pomiędzy tłokami
No ale jak skąd cieknie ? Przecież chyba nie rozerwali bloku i skręcili go na śruby?
Raczej przy zamarznięciu wody w układzie chłodzenia nie pęka blok a jedynie głowice a dokładniej strzelają zaślepki w głowicach. Co do pęknięcia bloku to pęka on zawsze w najcieńszym miejscu. Broki rzadko wyrzuca a nawet jeśli to zbyt mało żeby uratować silnik. Głównie blok w C330 pęka na garbie w miejscu tabliczki znamionowej nad pompą wtryskową....
To, że z silnika spływa kilka kropel wody, świadczy o zamuleniu kurka spustowego lub dna komory chłodzenia bloku. Trzeba to udrożnić, szczególnie teraz, w związku z możliwością spadku temperatury poniżej 0* C. Trzeba spróbować kawałkiem drutu przeczyścić otwór w otwartym kurku spustowym z bloku silnika. Najlepiej byłoby wykręcić ten kurek i sprawdzić...
Śrubka kontrująca była dobrze zabezpieczona. A jak jest obecnie? Tam sposób zabezpieczenia śruby drutem też ma znaczenie. Mało prawdopodobne aby spiłował się czop. Chyba, że ciągnik jest użytkowany bez oleju w bloku pędnym.
Odsyłam do pierwszego posta. Przecież pisałem, że na zdjętej głowicy testy robiłem poprzez zalanie kanałów w bloku gorącą wodą. Ubywa 1,5-2 cm i tak zostaje.
Podnieś go do góry za tył i sprawdź luz na łożyskach dużych kół . Może się rozsypało . Czy jest olej w zwolnicach ? Czy nie ma wycieków na wyjściach , zwolnica , pochwa , blok ?
kolego kupisz w każdym sklepie motoryzajnym fluar to jest płyn do mycia silników .kup ;litr i wlej go do chłodnicy pozostałość ,uzupełnij wodą . rozgrzej silnik ' i spuść wode z tym płynem .jak ostygnie przepłukaj ze 3 razy wodą . jak bedzie za mało to powturzyć . ja z godzine jeżdżiłem po polu i spuściłem. przepłukałem i jest dobrze . tylko płukaj...
To raczej wina nieszczelnych zaworów bo pierscionki nie mają nic do przedmuchów przez wlew oleju. Co innego w c360 bo tam olej wlewa się bezpośrednio do bloku silnika ale w c330 olej jest wlewany na głowicę. Bzdure Pan napisałeś, szłyszał pan o wentylacji skrzyni korbowej ??
Jeśli przedmuchuje uszczelki sprawdź czy tuleje cylindrowe wystają ponad blok silnika. Zrób dokładny pomiar.
Bez przesady... 2 godziny i po sprawie. Odpada demontaż silnika i planowanie górnej powierzchni bloku po spawaniu. Do spawania TIGiem blok do rozbiórki do gołego, fazowanie krawędzi, grzanie do międzyściegowej, spawanie niklem, wygrzewanie odprężające i szlif górnej powierzchni. Trochę zabawy jak na C330...
jak Ci się grzeje to zastosuj wiatrak o większej ilości łopatek... U mnie w c360 jest wentylator od zetorka 7211, efekt czuć(temperatura wody dochodzi tylko do zielonego pola(nowy trójwskaźnik ) ). Może spróbuj w ten sposób spróbuj rozwiązać ten problem.... albo rozwiercanie pompy od c330 lub bloku (szczerze mówiąc nie widziałem jakie kanały ma c328)...
Każdy przypadek jest inny, nie ma jednej rady na rozwiązanie wszystkich problemów. Najlepiej by było zakołkować albo wymienić blok silnika, ale to trochę kłopotliwe. Jeżeli chodzi o klejenie z zastosowaniem kleju za 20 zł to na zasadzie "albo się uda albo nie" mała strata jak nie wyjdzie. Trzeba eksperymentować, zawsze to taniej niż kapitalka silnika,...
Jak leje wodę do chłodnicy to przelewa się ona przez otwory antymrozowe. Przelewa się do głowicy a z głowicy kanałami popychaczy do miski olejowej. Jeśli wypchło te u góry to pewnie i boczne ruszyło i nie wiadomo jak reszta. Jak dla mnie to głowica do zrzucenia tym bardziej że po zabiciu nowych broków należy wykonać test szczelności głowicy. Blok też...
Ile wystaje tuleja po dociągnięciu (nie dobiciu młotkiem). Nie wszystkie bloki są jednakowe i potrzeba czasem coś więcej- przez to można kupić podkładki osobno a nie w komplecie.
Pamiętaj o tym czy to napięcie akurat wprowadza końcówkę w mute lubn stand by czy z takimi ma działać. Jeśli ma dobre a czułości nie ma to można jeszcze odłączyć wejścia i sprawdzić czułość czy przypadkiem składowa stała jej nie blokuje a potem już tylko pomiar elektrolitów i wymiana. SławeK
Zaniast szukać sobie problemów można by zajrzeć do instrukcji napraw ciągnika lub przynajmiej katalogu części. I wyjdzie, że nie ma tam żadnej opaski bo i po co. A ż sparcieje to już wiesz bowiem musiałeś wymieniać. A co do smarowania to masz dwadzieścia litrów oleju w bloku napędowym który chlapie we wszystkie strony.
Obstawiam jeszcze uszczelnienie tulei w bloku oringi z racji wieku i wody. Głowica może wystarczy zabić nowy brok tylko.
Sprawdź termostat(zacięty lub mieszek oderwany od podstawy),zużyta pompa cieczy chłodzącej(luzy na osi lub "zjechany"wirnik),zatkana chłodnica(sprawdź jaka jest temperatura na przewodach-góra/dół) i zatkane kanały cieczy w bloku/głowicy.Coś z tych rzeczy powinno być do poprawienia.
Witam. Silnik jak w temacie. W którą stronę wychodzi z bloku czop na którym osadzone jest koło pośrednie rozrządu?
zdejmij podnosnik i wymień oring na bloku skrzyni - zapewne go przyciołeś albo przy pompie jest przeciek na sróbunku innej opcji niema
jest w nim woda. Co może być przyczyną takiego zjawiska? Czyżby woda w komorze spalania? Ale gdzie jest woda ? Chłodnica zalana wodą czy woda jest w oleju ? Jeżeli był rozmrożony i został poklejony tylko blok bez sprawdzenia szczelności głowicy to dupa nie remont . Czyżby woda w komorze spalania? Może być . Wody nie sprężysz , dla tego najpierw trzeba...
Kod błędu H6 oznacza Fusing oil empty (Oil sensor trouble) tłumacząc to:Łącząc olej pusty ( kłopot sensora Oleju).
Mówisz chyba o zaślepkach z boku głowicy, nimi woda leciałaby na zewnątrz. W twoim przypadku pękła głowica lub raczej tuleje albo blok. Czeka Cię rwanie tulei, żeby zobaczyć co się stało.
Nie wiem trzeba sprawdzić, w oryginale jest flansza i jakieś 110-15mm wchodzi w blok sprężarki , trzeba sprawdzić czy jak się założy cylinder od c330 tłok nie będzie za nisko schodził i czy pierścienie olejowe nie wypadną.Trzeba po prostu pomierzyć. Widzę w Googlach że od 330 i 360 mają flanszę tylko trzeba by przetoczyć
U mnie w bloku się obraca,ale według mnie powinna być wciskana. Jak jest prawidłowo? Pytam ponieważ robię kapitalny remont tego silnika pierwszy raz. Pozdrawiam.
Jak masz czym zmierz średnicę dolnego mocowania tulei może też być tak że jest wybita i z tego powodu ciągnik był sprzedany - może być blok do kupienia
nigdy natomiast nie zdarzyło mi się trafić uszkodzenia w dolnej półce, gdzie tuleja uszczelnia się oringami. Po to nawet są dwa, żeby przestrzeń między nimi była sucha. Ale nie jest i degraduje powoli siedliska od góry. W C330 biorąc pod uwagę wiek ciągników to każdy blok o ile nie był jeszcze robiony nadaje się do wstawek pod uszczelniacze. W C360/Zetor...
W instrukcji do tych ciągników jednak poskąpili informacji nt. czujnika. Wykręć stary czujnik, zmierz jego opór. Ogrzej go np. wkładając do gorącej wody (tylko tę część, która chowa się w bloku silnika (uwaga bardziej dla naśladowców niż dla Ciebie), zmierz opór gorącego czujnika. Uwaga gorący czujnik jest gorący i można sobie poparzyć ręce, więc trzeba...
czy nie próbowałeś może założyć wałka c 330 do skrzyni c 330 m? Czy takie rozwiązanie jest w ogóle możliwe, bo rozwiązywałoby problem c 330 m No niestety nie ,ale patrząc po rysunkach to nie widzę takiej opcji. Jeśli blok skrzyni pozostał taki sam (a tego nie wiem) to jedynie zamontować wszystko od c330, lecz to raczej nie ma sensu.Tak jak pisałem...
Dzięki za pomoc. Wymieniłem pompę oraz zmieniłem olej. Niestety nie pomogło a nawet delikatnie ciśnienie się zmniejszyło. Jaki olej wlać żeby spokojnie dokończyć sezon i na jesieni wyremontować silnik? Czy da się źle złożyć bączka i to on może być tu problemem? Pompę założyłem od C330 wszystko pasuje. Skoro jest Bączek to olej jest tłoczony najpierw...
Chłodnica mało pomoże,jest do mycia cały układ wodny,blok,głowica.Pomaże na lato demontaż termostatu oraz czyszczenie chemiczne całego układu.Jest do tego celu chemia nawet w domu co usuwa kamień.
Sprzęgło nowego typu reguluje się bardzo prosto. Należy wykonać z twardego materiału (np. metal, drewno, plastik, ... ) wzornik - szczelinomierz. https://obrazki.elektroda.pl/2562452500_... Płaskownik o długości ok. 400 mm i szerokości 30 - 40 mm. Z jednego końca ma mieć grubość od 6 do 8 mm (dla I stopnia), a na drugim końcu od 12...
na początek przeczyść alkoholem rolkę pobierającą papier z szuflady oraz gumowy pasek-separator w szufladzie. Gdy to nie pomoże, to czy kartka która "jest lekko uniesiona" ma zagnioty na krawędzi?Jeśli tak,to może być jakiś zator w torze papieru,czyli kawałek papieru blokuje przejście.
Mi chodzi takie coś po głowie. http://allegro.pl/rozrusznik-ursus-c360-... Czy ten będzie ok ? Bo widzę, że on różni się wizualnie, ale pisze, że zastępuje R11A. Te kopułkę (głowicę) da się przekręcić, czy to ma tak być wkręcone w blok silnika bez niej ? Nie chce kupowac w ciemno. A ja bardziej na elektryce się...
Filtry normalnie są na zewnątrz bloku, tylko czy masz filtr wymienny puszkowy, czy "bąka" którego się tylko myje. Kilka sekund bez smarowania na niskich obrotach nie zabije silnika, często silniki muszą znosić takie momenty np. przy zimnym rozruchu, po wymianie oleju.
Zacznij od próby wgrania softu. Ściągnij ten program: http://www.4shared.com/rar/Jn07jrPece/Fl... Za jego pomocą wgrasz nowy soft. Następnie tutaj masz softy do Twojego telefonu: http://chomikuj.pl/lukazsz1987/Samsung/s... I filmik z całą instrukcją co i jak: https://www.youtube.com/watch?v=CJNoRUUW... Na końcu przed podłączeniem...
Już coś wiem. Problem wielowątkowy ale jakoś spróbuje wyjaśnić. Pierwszym problemem jest pęknięty prawdopodobnie z rozmrożenia blok silnika, zaspawany, posklejany jakimś klejem jest szczelny. Mój mechanik twierdzi, że to nie problem W trakcie "remontu fachowcy" źle wyregulowali dźwigienkę odprężnika w wyniku czego tłok spotkał się z zaworem i stąd wyłamany...
Znajdź gdzie te 2V ci się gubi bo dalej będzie skucha. Tylko gdzie, wszystkie kable w zasięgu oczu, plusowy ok fi 10mm styki sprawdzone, minus idzie prosto do pokrywy podnośnika, zostaje rozrusznik. A może dałoby się coś wykombinować z grzałką w bloku silnika? Bo jak pisałem wcześniej widziałem MF 255 z takim wynalazkiem i on po pół godziny pracy takiej...
Witam, Może to było tak, ktoś ustawiał początek wtrysku paliwa (zapłon), nie wyjął kołka z bloku silnika ( koła zamachowego). I próbował, palić ciapka, a ten ni hu hu, bo kołek w kole zamachowym, ktoś wiele razy próbował i wyrobione zostało te 10 cm wieńca, i wreszcie kołek nie wytrzymał pękł i znalazł się w środku. :D Czy nie mogło być tak :?: Czy...
Z3xem mozna W S7 wylaczyc FRP z uzyciem kabla UART (moze byc od C3300K). W recovery wchodzi?
W pozycji neutralnej i pływającej kulka unosi się, następuje przepływ z zasilania do powrotu. W pozycji podnoszenia i opuszczania zawór zamyka się, umożliwiając budowanie ciśnienia na przewodzie zasilającym. Zawór sterowany jest przez suwak (rowek z przodu rozdzielacza), olejem z przewodu zasilającego poprzez wiercony otwór w bloku sterującym. Zamknięcie...
Jeśli głowica miała wystające zawory to jest stary silnik bo Mka ma płaską głowicę ,no to i tłoki muszą byś podtaczane bo by się kolidowały .Ja jak robiłem remont swojego to gość co mi obrabiał blok niechciał mi osadzić nowych toleii bo powiedział że to szmesc i stare zostały wyczyszczone na nowo osadzone i przeszlifowane na nadwymiar, podsumowując...
Witam, Muszę zaopatrzyć się w mini/mikro wieżę do niewielkiego salonu w mieszkaniu w bloku. Koniecznie z wejściem USB i w cenie do 550 zł. Nie znam się kompletnie na parametrach więc potrzebuję waszej pomocy w dokonaniu właściwego wyboru. Dodam że nie jestem audiofilem i nie mam jakichś wygórowanych wymagań chciałbym zwyczajnie w tej kwocie którą mam...
Git to wygląda. Jeśli możesz ujawnić to ile - szacunkowo - wyniósł cię ten tunning ciągnika Tyle że to nie konkurs piękności - nadal jest to stary wyjący każdym mechanizmem i cieknący zewsząd stary poczciwy Ursus - który poza prostotą budowy i powszechnie dostępnymi i niedrogimi częściami, innych zalet nie miał. Największą wadą tych traktorów jest...
Szukanie zależy od tego czy masz czym mierzyć sygnały zmienne od 10,7MHz w górę, bo bez pomiaru to wymienisz pół toru w.cz. p.cz. i dalej będziesz zgadywał. Mogą być winne liche sorty polskich filtrów ceramicznych FCM10,7 - za duże tłumienie w paśmie przepustowym. Może być winny któryś rozwalony trymer w obwodach w.cz. głowicy i odnosisz wrażenie, że...
Skrzynia jest do rozbiórki. Ślizgające sprzęgło nigdy w życiu nie zablokuje silnika. Wciśnięte sprzęgło równa się rozłączona skrzynia. Puszczona dźwignia sprzęgła skrzynia załączona. Wrzucone dwa biegi na raz blokada silnika. Usterka do zdiagnozowania w kilkanaście minut. Po odkręceniu górnej pokrywy skrzyni wszystko będzie wiadomo.
Myśle że z tą tulejką, ba a nawet sworzniem to wyalienowany przypadek musiał być. Choć nie twierdze że jakoś rzadko spotykany, może powstać np. w skutek użytkowania silnika na zbyt małych obrotach. Powiem tak: 50% szans to uszkodzone wtryski - oddać do sprawdzenia - problem z stukaniem - możliwy głośny metaliczny stukot, niby uderzanie młotkiem w blok....
Kolego to że da się jeździć bez termostatu to wszyscy wiemy, ale jak wyjmiesz termostat nie wstawiając nic w zamian osłabiasz cyrkulację płynu przez chłodnicę ,termostat w c330 działa w ten sposób że otwierając się przymyka obieg przez silnik a otwiera dłuższy na chłodnicę, jeśli go niema to płyn wędruje z powrotem najkrótszą drogą czyli do bloku a...
Zapewne luźny jest pręt, na którym znajdują się widełki łączące dźwignie gazu ręcznego i nożnego. Pręt jest wkręcony w obudowę przekładni kierowniczej. Ten układ ma jeszcze pewną wadę, przy normalnym ustawieniu dźwigni ręcznej (na 600 RPM) blokuje skok dźwigni nożnej. Trzeba ustawiać dźwignię ręczną w połowie żeby móc jechać z wyższą prędkością obrotową.
Witam jak w temacie chcę założyć turbinę do Ursusa C360 i nie wiem z kąt podpiąć doprowadzenie oleju słyszałem ,że ludzie kupują od Ursusa C330 czujnik ciśnienia oleju i przy nim jest jeszcze taki wężyk z manometrem i właśnie z tego biorą doprowadzenie oleju ,ale nwm czy to prawda, a odprowadzenie słyszałem ,że po prawej strony silnika w bloku pod głowicami...
Nie wiemjak w C330, ale w 360 i podobnych czyli 40, czy starych zetorach jest czujnik z gwintem M10x1. Najlepiej jest zrobic jakis trojnik, ktory wkreca sie w blok. do niego wkrecic oryginalny na zarowke, oraz drugi kruciec mozna juz dorobic pod dowolny gwint. Pytanie po za konkursem. Chodzi mi o zrobienie wskaznika paliwa. Denerwujace jest ciagle wsadzanie...
Ja bym zgrał ważne pliki i zrobił format... Wejdź w tryb awaryjny i stamtąd skan malwarebytes i ADW: https://pl.malwarebytes.com/adwcleaner/ https://pl.malwarebytes.com/ Dodano po 2 Wejdź w Windows Update i kliknij "Sprawdź aktualizacje", niech sobie zainstaluje wszystkie. Lub zaktualizuj system do najnowszej, majowej wersji: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/wind...
Tak się właśnie dzieje, przełączam z I na II puszczam sprzęgło i idzie obciążenie na silnik zdusza go także z II na III i z III na II. Raz odczekałem dusiło dusiło mało nie zgasł i wkońcu puściło, lecz tarczki zdążyły się spalić do samych blach... naszczęście podczas teraźniejszych prób nic się nie stało bo delikatnie puszczałem sprzęgło, a jak zaczynało...
no i w momencie czytania tego postu się załamałem.... a ten zawór ile kosztuje ? można go wogóle zamontować ? :( No i się nie załamuj w tym rozdzielaczu od C330 co był montowany na błotniku (ten od kiprowania )jest zawór nadciśnieniowy w tej mniejszej części i jest ustawiony na stałe bo ta większa część to właściwy rozdzielacz a ta mniejsza to blok...
Jeżeli ktoś chce naprawde zrobić porządnie hamulce to musi odkręcić też pochwę z lewej strony aby wymienić tam uszczelniacz. Z prawej strony mozna go wymienić przez dekiel od blokady. Pamietaj zeby podczas wyjmowania prawej zwolnicy załączyc blokade przez położnie czegos ciężkiego na jej dzwigni. W przeciwnym wypadku blokada spadnie i bedzie sie trzeba...
Widocznie hamulce są zużyte lub mają zaolejone okładziny. W emce jest trudniej niż w zwykłej C330 gdyż półosie są na stałe ze zwolnicami, demontaż i montaż bez uszkodzenia uszczelniacza według książkowej metody jest bardzo trudny, zwłaszcza z prawej strony gdzie dochodzi jeszcze tuleja blokady mechanizmu różnicowego. Chyba łatwiej jest odkręcić pochwy...
Za 10 zł wymieniać się z sąsiadem. Do autora tematu czujnik ciśnienia oleju jest wkręcony w blok tak jak poprzednik napisał z prawej strony na pewno go zauważysz. Dochodzi do niego tylko jeden przewód. dzięki, mam jeszcze pytanie czy jeżeli wymieniam czujnik to licznik tez muszę zmienić czy nie, (w c330 trzeba wymieniać czujnik i licznik), ale nie...
Najlepiej podnieść przód do góry aby koła były luźno i sprawdzić czy w skrajnych położeniach kierownicy nie chodzi zbyt ciężko, gdyż półksiężyce najbardziej wypracowane są w środkowej części i po zbyt mocnym dokręceniu śrub regulacyjnych może się blokować w skrajnych położeniach.
W C-330 była wajcha z zębatką blokująca wciśnięte (bez obrazy ) pedały hamulca , Jeśli były spięte (owe pedały ) to oba , Jeśli nie były spięte (owe pedały ) ,to tylko lewy (też niedobrze ). :D :D Pozdrawiam . :D
Powiem tak kilka podobnych przypadków zrobiłem właśnie po niwłaściwym fleshu a na kilku mało żebów nie zjadłem i pare leży w sufladzie i czeka na lepsze czasy. Problem jest duży ale spróbuj tak najpierw flesh (najlepiej ta samą wersją co była orginalnie) po fleshowaniu sprawdż imei musi się okładnie zgadzać z tym pod baterią, jeżeli telefon miał blokade...
wszystko zależy od tego jak skrócony, jak półosie poprzecinasz i pospawasz to będą się urywać, ale jak zrobisz wielowypusty to wytrzyma, ale tak jak mówię, most bez blokady to beznadzieja, będziesz się co chwilę ślizgać i będziesz na to kląć bez przerwy. ewentualnym półśrodkiem są jeszcze dzielone hamulce. poza tym tył nie może być za lekki, taki most...
Podłącze się pod temat (też użytkuję VUI 280-7), może ktoś mądrzejszy coś podpowie... Większość "problemów" wynika prawdopodobnie z przewymiarowania mocy CO kotła w stosunku do zapotrzebowania (mieszkanie jednopoziomowe ok.120m2 w ocieplonym bloku) oraz dziwnego sposobu pracy regulatora pokojowego Colormatic 330 i tak: 1) Colormatic 330 mierzy temperaturę...
Wygląda, że masz coś pokopane z blokadą załączania biegów. Na zdjęciu widzimy niewłaściwe (nie neutralne) położenie wodzika reduktora. Takie położenie może blokować ruchy innych wodzików (według autora wałków). A więc przy poprawnym montażu mechanizmów w położeniu neutralnym/luz wycięcia w widełkach winny się dość dokładnie pokrywać. Tutaj widzimy spore...
Dzień dobry, Mam pytanie w sprawie ursusa c330, ponieważ już od dłuższego czasu nie mogę sobie z nim porodzić, a mianowicie chodzi o problem z zapalaniem na zimnym silniku. Kiedy chcę go odpalić po nocy (nie zależnie czy jest 11 stopni na dworze czy -1) to długo kręci i kopci tak na białawo, a gdy już zapali to przez pierwsze 10 sek. nie wkręca się...
Witam. Jak w napisałem w temacie zrobiłem remont silnikowi. Wymieniłem tłoki i pierścienie, tuleje cylindra, i zakleiłem blok bo dziadek mróz rozj***ł mi go (woda w silniku). Po remoncie pierwsze odpalanie i zaskoczył dosyć szybko ale ojciec od razu gaz w podłogę. Potem pojechał tym traktorem na ustawianie zapłonu. Jak wrócił i silnik ostygł to już...
Chodzi tylko jeden wodzik. Ten co zmienia bieg na 3 i 6. Skoro przełączasz reduktor to chodzą dwa wodziki. Na pierwszy rzut nie pojmuję dlaczego możesz włączyć 6 sty bieg a nie możesz 5. Jakieś wytłumaczenie, że brakuje pozycjonowania wodzika co skutkuje blokowaniem ruchu dwóch pozostałych. Przyczyna np pęknięcie sprężyny. Ale o tym dowiesz się po...
Kończymy ten wątek. Historia ciągnika to jest już po wymianie silnika po tym jak blok popękał i woda się lała. Ciągnik nie ma lekko i ciężko czasem pracuje. Zobaczę co będzie po naprawie tego rozrusznika.
Witam. Mam taki mały problem przy rozdzielaczu. Jak włożyć tą sprężynkę i kulkę która blokuje ustawienie dźwigni rozdzielacza wypadła mi i nie umiem jej włożyć. Kulka znajduje sie w zaznaczonym miejscu w kółku. Zdjęcie zapożyczone z neta . https://obrazki.elektroda.pl/1796105000_...
Jak będziesz miał zdjętą głowicę przyjrzyj się tulejom. Kołnierz tulei powinien wystawać po wyżej bloku o grubość ( około podkładki pod tuleje, przejeżdżając paznokciem powinieneś poczuć delikatny uskok, opór ). Dla pewności odwróć głowicę do góry zaworami i sprawdź szczelność (polej gniazdo benzyną i dmuchaj powietrze ustami za pomocą węża do klektora...
Włącz blokadę to się przekonasz czy to półoś. Może być dużo rzeczy np. mechanizm różnicowy. Zdejmuj dekiel skrzyni i podnośnik to się dowiesz. W tym ciągniku to chwila moment.
Znajduję gmp kołkiem. Ustawiam luz na 1 cylindrze obracam wałem o 180 stopni i ustawiam luz na drugim cylindrze? Dokładnie tak. GMP znajdziesz blokując koło zamachowe kołkiem.
Nie żebym się czepiał, ale co miałeś na myśli pisząc o blokadzie na dwa tylne koła? ;-) Blokada mechanizmu różnicowego czy też blokada mostu, szpera 100%
u mnie jest tak że na wyższych obrotach czasem się blokuje i zostaje wtedy trzeba ją szarpnąć i jest git ale nie wiem czym to jest spowodowane Dodano po 3 u mnie jest tak że na wyższych obrotach czasem się blokuje i zostaje wtedy trzeba ją szarpnąć i jest git ale nie wiem czym to jest spowodowane
bo jak mocniej rysze to potrafi zakleszczył bieg Objaśnij. 4 strasznie delikatnie wchodzi zero oporu Czyli: 1."fachowiec" przy wkładaniu drążków pogubił kulki. 2. złożył za małe. 3. najgorsze - założył zbyt duże, które zostały wciśnięte w otwory i sprężyny nie są w stanie je wypchnąć. Między drążkami powinien być poprzeczny "kołek" blokujący drugi...
Kolega wyżej dobrze podpowiada, może brakować kryzy jednak kryza ma pewną wadę ponieważ blokuje przepływ w obydwie strony a wielkość otworu w niej musimy dobrać doświadczalnie. Lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie regulatora przepływu który blokuje nam przepływ tylko w jedną stronę i można w szybki i łatwy sposób ustawić wielkość przepływu.
Wygląda obiecująco, zauważ jednak że tyla belka idzie do góry a nie do tyłu, nie chce się tu za dużo rozwodzić, zastanów się nad użyciem hydrauliki do tego. Jeśli całość będzie na linie potrzebujesz jakiejś blokady - docisku żeby agregat nie podskakiwał do góry. Wjedziesz w zlodowaciały śnieg albo zaspę i go podniesie, można oczywiście jechać wolniej...
Ciągnąc nawet taki ładunek, do tego 2x2t masa przyczep, nie uda ci się wrzucić "szóstki" albo chyba tylko z górki Ciapek 30 ma max uciąg zestawu ok 13-14 ton po utwardzonym terenie. Wykipruje, wyciągnie się byle by opony miały bieżnik i była blokada sprawna.
Witam Jest to uszkodzenie związane z procesorem systemu. Należało by sprawdzić a najlepiej wymienić elementy kondensatory SMD w generatorze /kwarcu przy procesorze/ Ja tylko daje wskazówkę nie jest to całkowite rozwiązanie. Jeśli masz schemat to proponuję zacząć od płyty z procesorem.Z moich doświadczeń w serwisie tego typu uszkodzenia się zdarzały...
Trafo główne jest sprawne. Po zwarciu styków przekażnika są wszystkie napięcia po diodach i wtedy dopiero pojawia się napięcie 5V na zasilaniu pamięci i na szynie, rusza jeszcze silnik od mechanizmu magnetofonu. Nadal jednak nie ma reakcji z klawiatury. Klient nie przywiózł pilota, może ta wieża ma jakąś blokadę i z klawiatury nie można jej uruchomić?
Witam Chciałbym się dowiedzieć jaką grubość przewodu rozrusznika i przewodu łączącego akumulatory, aby przepływ był dobry czy wybrać 25mm2 (średnica rdzenia miedzianego: 6mm) czy 70mm2(średnica rdzenia miedzianego: 12mm) .Jeśli ktoś wie jaka jest długość tych przewodów to proszę podać. Nie mogę sam zmierzyć bo w najbliższym czasie nie pojadę na działkę,...
Witam, czy udało się ustalić , co było/jest przyczyną ciężkiej pracy dźwigni? U mnie występuje problem ciężkiej pracy tylko przy opuszczaniu tuza i tylko jeśli jest obciążony. Do tego mocne przesuniecie w stronę opuszczania powoduje dość gwałtowny spadek maszyny dopiętej do tuza. Nie robiłem żadnych prac/ napraw przy układzie hydraulicznym. Możliwe...
Problem z błędem karty występuje również kiedy jej obudowa jest uszkodzona ,w miejscu nad przesuwanym ząbkiem blokady.Czytnik kart w aparacie ma dwa czujniki,jeden od blokady i nad nim drugi który informuje o obecności karty.Radze więc dobrze się przyjrzeć karcie.
Noże z resora od TIR bez wycinania w tarczy. Resor prostowany - mam prasę 100 ton, frezowana podstawa pod noż po skosie z oporem z tyłu. Przykręcanie przez tarczę śrubami jak do lemiesza. Wiercenie w resorze przeostrzonym wiertłem do betonu, tylko nie chińskim, bo doczekacie następnej olimpiady. Na wał do posuwu - oprawy od starej pralki Polar x 3....
Interesuje mnie wyłącznie od stara 660 ze względu na blokadę. Skrócenie w ten sposób mi da tylko 22cm, chyba to za mało. Długa półoś ma 105 cm natomiast krótka 83cm jeśli chodzi o most 66. Chyba ze od innych mostów są krótsze i pasują oczywiście.? Na jaką długość skracać most Mam na myśli nie silnik od C330 a silnik s 320 i most od stara z blokada a...
Więc co? Na łuparce masz własny rozdzielacz. Podłączasz łuparkę pod dwa wyjścia z rozdzielacza (błotnikowego), przy czym blokujesz dźwignię w pozycji "podnoszenie". W zasadzie do tego celu przydałoby się w ciągniku przyłącze wolnego zlewu, ale takiego nie przewidziano. Można to zrobić po chamsku poprzez przewiercenie obudowy podnośnika i zamontowania...
Ja w c330 ustawiałem popychacze w ten sposób... Na luzie capek korba w dzioba i jeden kręcił aa ja luzowałem, dokręcałem aby minimalny luz był taki zam na każdym nie za duży nie za mały... Jak bęzie za mały to może po wyginać popychacze aa za duży może zawór za blokować i klekotać jak stary mercedes, czyli popychacz spadnie z łapy.
spr jeszcze układ paliwowy i go dobrze odpowietrz . może jest tam gdzieś w rurce paproch i blokuje dopływ paliwa ? nie szukaj świec żarowych . bo one przy tej temperaturze powietrza są nie potrzebne do zapalenia 30 . ewentualnie mógł pobrać z odstojnika wody i wtedy mogły stanąć końcówki wtrysków .
Do tego Transit. Który? Kojarzę modele od 1992 roku, ale one miały normalne podświetlane żarówkami ikonki. Wartburg miał LEDowe wskaźniki poziomu paliwa i temperatury cieczy. BTW. Rezystor 150Ω to zaledwie 1W mocy, czy to trochę nie za mało? W C330 mam alternator z jakiegoś VW z 88 roku, przy standardowej kontrolce 2W alternator wstawał po przegazowaniu...
Witam serdecznie. Siłowniki bedziesz miał dwustronnego czy jednostronnego działania do tura? U mnie są dwustronnego i nie żałuje bo docisk przy ładowaniu piachu czasem przydatny. Zwłaszcza gdy sie ładuje zbitą gline. Jaki udzwig planujesz na tura? U mnie na widłach do palet dzwiga 350kG, gdy probuje wiecej to tył unosi sie do góry wiec kwestia dociążenia....
jeśli tak Ci powiedział sprzedawca , to po co się pytasz na forum. Kup , przekonasz się , czy zrobisz . tak na szybko znalazłem co robi HWK - ...... Opis funkcji MICRO HWK: Nokia DCT-3 usunięcie blokady simlock aktualizacja oprogramowania odczyt/zapis flash przywrócenie ustawień fabrycznych telefonu reset kodu zabezpieczającego zachowanie ustawień użytkownika...
Ramę i pozostałe elementy muszą powstać od nowa Nie wspominając o przeniesieniu napędu - czasami blokada mechanizmu różnicowego jest nieocenioną pomocą; wiemy natomiast jak zachowa się typowy mechanizm z "osobówki" w terenie... można się mierzyć z C330 o ile koła nie będą buksować Dla typowych kół auta osobowego nawet mokra trawa potrafi być "przeszkodą...
Buduj coś takiego bez zastanawiania się. Ja pracuje na warsztacie autobusowym i już kilku mechaników zbudowało taką wyciągarkę na podzespołach z sam. ciężarowego, np koło z wałkiem atakującym z tylnego mostu z autobusu autosan. Jeżeli chodzi o rozwijanie liny, to do boku koła talerzowego montuje się pierścień z wyciętymi zębami i zapadką przymocowaną...
xiaomi blokada ekran stacyjka nissan listwa matrix
fotovoltaika schemat instalacji nożyce gilotynowe
Jak zdjąć obudowę z ekspresu Melitta F27? Kod błędu 13 w lodówkach Beko - wentylator i defrost