To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Czujnik temp. był sprawdzany i ponoć jest w porządku. Możesz troszkę jaśniej napisać o co chodzi z blokami pomiarowymi?
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Wymień włącznik stopu, wyczyść przepustnicę, zrób nastawy i dopiero zobaczysz co jest grane. Jeśli nie pomorze to wtedy bloki pomiarowe do wglądu.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
W internecie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje - wystarczy poszukać w których blokach pomiarowych są korekty.
8 zdjęcie nie pokazuje spalania. Szukaj w blokach pomiarowych w silniku.
Każdy z czterech czujników poprawnie wskazuje odległości na wyświetlaczu, dodatkowo sprawdzałem to na VCDS w blokach pomiarowych i jest ok....
Witam, rozwiązałeś problem tego zamka? U mnie mam podobnie, w zamku w drzwiach kierowcy miałem zimne luty, przelutowałem i od tego czasu przy zamykaniu zamka przy 20km/h, drzwi kierowcy zamykają się i zaraz otwierają. Nie wiem czym to jest spowodowane. Z kluczyka zamyka dobrze. Kiedyś nawet podpiąłem nowy zamek ale zamiennik do przednich lewych drzwi...
A jaką temperaturę masz w blokach pomiarowych gdy auto nie odpala?
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Witam. Mam problem z klimą w Octavi 2 - w blokach pomiarowych w grupie 4 okno 2 mam wskazanie opisane: outside temp regulation i wskazanie 0,0. Jak mierzony jest ten parametr bo temperaturę zewnętrzną mam w pierwszym oknie? Proszę o pomoc czego dotyczy ten parametr i gdzie następuje pomiar, bo wskazanie 0 nie pozwala uruchomić klimy? Pozdrawiam.
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
Pani kierowca dodała, że czekała na kogoś i jakoś tak bawiła się przyciskiem zamykania i otwierania, i tak się zamykało i otwierało, aż nagle już tylko się zamknęło ... Pewnikiem zadziałało zabezpieczenie termiczne w module Komfortu .Tutaj sprawdzić błędy. Zobaczyć (o ile pamiętam ) - blok pomiarowy nr 8 pozycja 4.
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
VCDS, bloki pomiarowe, kanał 004
To jak wyżej wyłącz esr i w blokach pomiarowych loguj albo na live data sprawdź który czujnik ma inną predkość.
Bo się nie znam i chcialem się dowiedzieć No to kończymy temat . Myślałem że będą jakieś błędy , zagadamy o blokach pomiarowych a tu du..a .
Ale jaka Skoda ?, jak już grupa VW to mozna w blokach pomiarowych na vag-u podglądnąć temperaturę cieczy w 17 instruments i 01 engine, powinny być jednakowe +- kilka °C
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
A czy słyszysz cyknięcie jak próbujesz odpalić auto ? Dodano po 47 Po za tym błędy błędami ale mona podejrzeć w blokach pomiarowych czy jest reakcja na stacyjkę czy Elektronika centralna dostaje informację że chcesz zakręcić rozrusznikiem.
Jutro popatrzę, a jeśli okaże się że w blokach pomiarowych widzi poprawnie włącznik to co byś zasugerował dalej ?
Sprawdź w liczniku w blokach pomiarowych jaką temperaturę pokazuje czujnik temperatury silnika. Obstawiam uszkodzony czujnik.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Wygląda na załączenie się zabezpieczenia termicznego. Należało by to potwierdzić VCDSem czy w blokach pomiarowych modułu komfortu gdy występuje usterka widać aktywację zabezpieczenia termicznego.
Najpierw sprawdzić poziom płynu w pompie. Najczęstsze usterki to gnijącą wiązką na lewej podłużnicy. Jeżeli płyn jest to podłączyć pod komputer, zobaczyć czy widać reakcję na skręcanie kierownicą w blokach pomiarowych i czy nie ma jakiś błędów.
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
Wcześniej napisałeś że nie dziala to kodowanie. Powodów moze być kilka. Jakie jest ciśnienie czynnika widoczne w sterowniku silnika? Czy po włączeniu klimatyzacji ruszają wentylatory na chłodnicy? Co widac w bloku pomiarowym nr 1 w sterowniku klimatyzacji?
Też trochę to dziwi dlatego poczekałbym z wymianą i zajął się diagnostyką. Dobrze byłoby mieć podpiętego kompa w momencie, gdy fura zaczyna szaleć. Podgląd na bloki pomiarowe z odczytem prędkości obrotu wału.
Działanie/odczyt czujników możemy sprawdzić komputerem diagnostycznym w blokach wartości mierzonych/pomiarowych. Zrób scan pomiarów, na pewno pomożemy.
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
witam. Jak w temacie interesuje mnie w którym bloku pomiarowym w VAG można sprawdzić ustawienie zapłonu. Za pomoc dziękuję
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Każdy sterownik po otwarciu jest ok.Sprawdź podstawowe parametry nie sugeruj się kodami błędów.Masz też funkcję odczytu napięcia sterownika możesz sprawdzić,bloki pomiarowe;przepływka?,EGR?,Przepustnica?... danych potrzeba.
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
Teraz walczę z drugim błędem P246E-Czujnik 4 temperatury spalin; zespół 1 - usterka elektryczna. Kasowanie VCD-esem nie pomaga w blokach pomiarowych czujnik cały czas wskazuje wartość 998 stopni. Jakieś podpowiedzi?
Witajcie. Stoi sobie taka o Skodzinka.... 2016 bodajże rok, 2.0 tsi. Nagle przestał działać wentylator nawiewu w kabinie, a w climatronicu zaistniał błąd U103000 Magistarala LIN usterka elektryczna w obwodzie. innych błędów związanych z działaniem LIN nie ma... Teraz kilka pytań : - co jest głównym "źródłem" magistrali LIN - gateway czy może Bordnetz?...
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
Skoda Fabia 2010. Usterka to brak wspomagania. Brak błędów. Komunikacja jest. Wszystkie bezpieczniki ok. Wiązka dobra. Wskazania na blokach pomiarowych wydają się być ok. Pompa na jałowym pobiera ok 3a podczas ruchu kierownicą ok 20-40a, czyli jakieś opory są. Wymieniona pompa na używkę w ilości 2 sztuk i nadal to samo. Czy mam pecha do używanej pompy...
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika.
Podłączyłem pod VCDS i mam błąd : 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low a na blokach pomiarowych cisnienie 0.0 Czy to może być czujnik ? Czy również taki błąd będzie w przypadku braku czynnika ? Pozdrawiam
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Pomiędzy licznikiem a sterownikiem centralnej elektroniki jest przewód który wybudza elektronikę. Pin 24 - sygnał wake up magistrali CAN (sterownik sieci pokładowej). Idzie do XS6 T16a/11 w centralnej elektronice. Lampka w ogóle nie gaśnie, nawet jak włączysz zapłon? Kiedy ta lampka się zapala? Sprawdzałeś jakie jest kodowanie sterownika - czy lampka...
Wystarczy połączyć fakty i wniosek nasuwa się sam. Sterownik nie widzi że nie ma klucza w stacyjce. Przez co radia nie wyłącza, nie załącza lampki automatycznie po wyjęciu klucza i nie pozwala na pracę centralnego zamka z pilota. Prawdopodobnie uszkodzoną jest kostka stacyjki. Co pokazuje VCDS - że co jest zaprogramowane? Skoro masz dostęp do VCDSa...
Odczyt błędów, diagnostyka, odczyt bloków pomiarowych podczas występowania usterki. 1.4 16v czy czeskie MPi- oznaczenie silnika. Tak na początek. Cokolwiek sprawdzone ?
Witam, mam problem ze skoda Octavia 2fl nie mogę odnaleźć czujnika g200, skoda 2009r 2.0 tdi. Vcds wywala błąd 01423 012 usterka elektryczną w obwodzie, podobno jest razem ze sterownikiem abs więc sterownik wyslalem do naprawy i nic to nie dało w blokach pomiarowych wartość 0m/s . Pomoże ktoś? Dzięki pozdrawiam
Podłączyć pod komputer i w blokach modułu komfortu będzie widać w blokach pomiarowych czy widzi wciskanie guzików w drzwiach, może pomocny będzie odczyt błędów. Przyciski podłączone są do sterowników w drzwiach. Drzwi kierowcy mają komunikacje z resztą drzwi poprzez moduł komfortu.
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
Błąd: 16685 - Cylinder 1 P0301 -- 35-10- Rozpoznane wypadanie zapłonów - sporadyczny Jeżeli chodzi o wypadanie to: na zimnym : -na jałowym i na niższych obrotach, na wyższych jest w porządku. na ciepłym : - też delikatnie czuć ale tylko na jałowym W których blokach pomiarowych znajdę potrzebne informacje? Map gdzieś po drodze w vcds widziałem, sondę...
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić
Wygląda na to że w przepustnicy coś się dzieje z czujnikiem położenia - to dwa potencjometry. Te wartości nie odpowiadają ECU. Trzeba by zobaczyć w blokach pomiarowych co widzi ECU w przypadku uchylenia przepustnicy. Pewnie przez nie idzie zrobić adaptacji. Co dom wycieraczek to patrzałeś na czujnik w zamku klapy?
Pod tym adresem http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_... można znaleźć dużo informacji o zakresach wymaganych wartości w poszczególnych blokach pomiarowych dla silników TDI. Pozdrawiam
Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz blok 11 i dajesz idź, później przełączasz na BASIC SETTINGS przyciskiem lewym dolnym rogu. Gdy to zrobisz w czasie pracy silnika na biegu jałowym to gruszka powinna wciągać sztangę turbiny co 30sek i na 30sek ją puszczać i tak robić cyklicznie póki z tego nie wyjdziesz. Można wtedy obserwować pracę sztangi i podpinając...
Witam serdecznie, pracowałem na obydwu wersjach, w vag 4.9 pl część bloków pomiarowych jest błędnie opisana, a do kompletu polecam ross-tech.com do interpretacji błędów i procedur.
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
Tak jak pisałem w pierwszym poście: Skoda Octavia 2001r 1.9 TDI Kod silnika ASV moc 110km. Klimatyzacja manualna, nie mam możliwości wejścia w bloki pomiarowe. W poniedziałek sprawdzę czujnik jeszcze raz, a mam pytanie jak zmienia się czujnik trzeba opróżniać układ?
Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
Wcale nie musi być to pompa, może być to wina zgniłej instalacji elektrycznej na lewej podłożnicy. Podłączyć komputer i zobaczyc jakie błędy zapisane są w module wspomagania. W czasie występowania usterki można by było sprawdzić w blokach pomiarowych wy widać ruch kierownicy i czy zwiększa się prąd pobierany przez pompę w czasie ruchów kierownicy.
w tym modelu czujniki boczne najprawdopodobniej są parowane ze sterownikiem jak miałem taki przypadek to chyba15 sztuk używek podkładałem zanim trafiłem na właściwy w blokach pomiarowych air bag jest gdzieś opisany jakiś numer przypisania tych czujników i ten podkładany musi mieć ten opis taki sam jak ten fabryczny dopiero wtedy da się wszystko skasować
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje, wyskakuje błąd 00566. Będę wdzięczny za pomoc.
Interfejs KKL na układzie FT23x oraz VCDS Lite w zupełności radzi sobie z Felicją 1.3 Jak byś potrzebował opisów bloków pomiarowych dla tego silnika to są one dostępne tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic34...
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Witam, problem jak w temacie ogarnąłem bajt 18 na 5A i pozostałe, i nie mam już błędów na konfiguracji żarówek, ale nie mam postojowych w DRL'ach pod zderzakiem (ori VRS). Dzienne też działają jakby b. słabo mimo że są ustawione na 99%. DRL jest na pozycji 0, jest na pozycji auto i działa na zmierzch, na postoju i na krótkich brak postoju z przodu....
Omg.. łzawie ze śmiechu, najpierw diagnostyka... Bloki pomiarowe + synchronizacja wał wałek na oscyloskopie później ewentualna wymiana bądź naprawa.. VCDS Prawdę Ci powie
Tak swobodnie to mam dostęp do testera. Jest to Dominator z firmy VIAKEN. Gdy w menu wybierze się opcję "Bloki pomiarowe", to trzeba wybrać blok 0-255. Czy ktoś by mógł wskazać w którym będą prędkości kół z czujników, ponieważ ciężko trafić bez znajomości numeru bloku.
Logi z jazdy na benzynie ? W tym bloki pomiarowe mam kliknąć zapisz dane ? Te logi jak zrobić z tych grupy 032 i 033 ? Czy jak to zrobić VCDS mam .
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
Czujnik sprawdza sie w blokach pomiarowych jakie ciśnienienie podaje przed i za filtrem dokładnie teraz ci nie powiem w której grupie, ale najczęstsza przyczyną był właśnie ten czujnik
ABS/ASR może się zapalać nie zostawiając błędów gdy na chwile napięcie zasilania spada poniżej 8-10V. Trzeba by podłączyć komputer i blokach pomiarowych modułu ABS/ESP znaleźć parametr napięcie zasilania i dokonać jazdy próbnej obserwując jakie napięcie zasilania widzi ABS. Najlepiej przełączyć w funkcję wykresu. Wtedy ładnie widać nawet po chwili czy...
Witam. Z licznika km przy pierwszym podłączeniu VCDSA wynikało iż błąd zarejestrowany był wcześniej przed podłączeniem emulatora zmieniarki. Dodatkowo w blokach pomiarowych radia ten emulator jest poprawnie identyfikowany jako aktywna zmieniarka. Nie mniej jednak odpięcie jej z radia nie zmieniło sprawy. Dalej siedzi w/w bład. Pozdrawiam...
4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi) Sprawdź zatkane sitko przy pływaku. Obawa czy nie przeskoczył rozrząd. Albo kuna uszkodziła kabel od prze stawiacza kąta wtrysku. Dobrze radzisz. Jednak problem może być fizycznie w pompie...
Witam kolegów auto to Skoda Fabia 1.4 rok 2002 silnik jeszcze skodoski problem polega na tym,że po włączeniu zapłonu miga cały czas kontrolka od immo.Posiadam kod pin do licznika i vaga ale w żaden sposób niemoge zakodowc kluczuków . Podczas kodowania po wpisaniu ilości kluczyków wciskam przycisk testuj w okienku wyswietla mi ilosc kluczyków potem klikam...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Więc albo druga tak samo uwalona manetka albo sterownik pod kierownicą wariuje. Podgląd w bloki pomiarowe i spr jakie stany widzi przełącznik. Czy np. gdy załączasz kierunkowskaz widzi też załączenie św. drogowych.
Jeśli chodziło o grupę 125/126 w Blokach pomiarowych w module (19) CAN GATEWAY to przy każdym mam Brake Electronics (J104) - ABS 0 Instrument Cluster (J285) - Instruments 0 Airbag System (J234) - Airbag 0 Steering Aid (J500) - Steering 0
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, i kanały od 030 do 049 związane są z sondą, na którymś z tych kanałów, chyba 32 będziesz widział zmieniające się napięcia, Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt bogata (niski poziom tlenu)" wynosi pomiędzy około 0,7 i 1,1 V. Napięcie sygnału sondy dla "Mieszanka zbyt uboga (dużo tlenu)" wynosi pomiędzy około...
Witam ponownie mam problem z samochodem, trzeba do dobrze kręcić żeby odpalił, czuć niespaloną benzynę. Oto zdjęcia z bloków pomiarowych może komuś powie to więcej niż mi: http://obrazki.elektroda.pl/3731939000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3613308800_1... czasami wyskakuje błąd sondy lambda czasem jest co dzień, a czasem po dwóch,...
Dziękuje za zainteresowanie. No wchodząc w blok pomiarowy reaguje tylko pedał hamulca i nie jestem przekonany czy mogę bez manetki przeprowadzić kodowanie ECU. Jeśli można to proszę o potwierdzenie i sprawdzę to. Jeszcze nie mogę się dopatrzeć numeru manetki do tego ewentualnego T5. Mam do dyspozycji taką manetkę https://obrazki.elektroda.pl/2158467900_...
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Witam Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jak popełnię jakieś błędy. Ok wracając do tematu posiadam Skode Superb 2005r. 2.8 V6 z automatyczną skrzynią biegów (5-cio biegowy tiptronic) 18tys. naprawdę fajne auto, które od jakiegoś czasu ma uporczywy problem z skrzynią biegów. Gdy jest zimny wszystko działa poprawnie ale jak się zagrzeje zaczyna...
Na złączach jest zasilanie, masa. Jest także połączenie z magistrala CAN. Brak błędów w obu sterownikach drzwi. Działa komfortowe domykanie szyb z kluczyka(przekręcając w zamku). Działa także otwieranie/zamykanie z programu VCDS. W blokach pomiarowych VCDSa widać także stan przycisków otwórz/zamknij po ich naciskaniu. Jednakże brak jest jakiejkolwiek...
Przeważnie pada czujnik kąta skrętu i nie podbija obrotów pompy. Objaw przy wolnym kręceniu chodzi lekko ale szybsze kręcenie jest z oporem. W blokach pomiarowych wspomagania ładnie widać obroty pompy jak mimo ruchów kierownicą stoją na 1300 RPM to problem z czujnikiem kąta, przewodami albo w samum sterowniku pompy zrobiło się zielono. Przewody często...
Odpaliłem w końcu moją Skodzinę po dłuższym postoju na naprawę (tłok spotkał się z zaworem). Auto kilka miesięcy nie miało podpiętego akumulatora. Akumulator włożony, auto odpalone i problemy: - nie działa zamykanie i otwieranie auta z pilota (pilot w kluczyku, dwuprzyciskowy, oryginalny), - nie działa funkcja zamykania i otwierania okien z kluczyka...
wskaźnik pomiarowy pomiarowy błąd pomiarowy przyrząd pomiarowy multimetr pomiarowy
700ma prąd ładowania huawei gniazdo naprawa szybko rozładowuje baterie
class zapowietrza dławik przypalony
Zgubiona płyta instalacyjna DS150E - jak odzyskać oprogramowanie? Zasilacz do odbiornika R-311: Wybór i budowa