Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
jeśli kół na wałkach nie bedziesz rozkręcał to blokady nie są potrzebne
Problem rozwiązany. Wymontowałem zamek.Ten cylinderek (na zdjęciu z prawej) nie wracał do pozycji początkowej (na zdjęciu górnej pozycji). Przyczyną był ułamany pierscien w zamku. Kawalek pierścienia się oderwał i utkwił między zamkiem a tym cylinderkiem którego ramie popycha pręt do zwolnienia blokady.
Blokady są do tego.
Ta pompa ma elektroniczny regulator kąta wtrysku, a pompę ustawiasz wkręcając odpowiednią blokadę ( na rysunku nr. 4).
Oparłem się na opiniach przeczytanych na forum mechaników samochodowych OBD2.pl Żeby je przeczytać trzeba się zarejestrować, ale za to można się wiele dowiedzieć. Gdybyś chciał się zarejestrować to podaję link do wątku http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=202...
kortyleski powiedz mi jak mam sprawdzić rozrząd na blokadach ?
A jak najłatwiej to sprawdzić? Bo ta wiązka od kierowcy i pasażera to gorzej schodzi niż z tyłu ( chodzi mi o osłonę - gumę) między karoserią a drzwiami. Tam jest taki mały plastyk czerwony. To blokada?
To dokładany alarm? Więc po jego nazwie odszukaj sobie opis jego podłączenia i sprawdź obwód blokady.
po kodzie wynika ze niema łącznosci immo
Można bez zdejmowania kierownicy, użyj imbusa 2 lub 1,5.
http://obrazki.elektroda.net/16_12322161... http://obrazki.elektroda.net/51_12322162... http://obrazki.elektroda.net/76_12322163...
Tak jak koledzy radzą idź po kablach. Powinna być jakaś skrzynka, puszka, pudełko, coś nieoryginalnego. Blokada polega na rozłączeniu jakiegoś napięcia lub informacji, wystarczy je zewrzeć i po blokadzie. Ktoś wcześniej dobrze napisał - rzuć foto.
Sprawdź czy po włożeniu do slotu, blokada zatrzaśnie się do końca... zamek zasadniczo jest zabezpieczeniem przeciwkradzieżowym.
Jak jest was "dwóch" to da radę bez blokad
Blisko, akurat u mnie wersja CD 70 z CD/MP3 oraz nawigacją. Wyświetlacz GID zwykły taki monochromatyczny. Jest to oryginalne radio i oryginalny fabryczny wyświetlacz. Nic nie było wymieniane. Rozumiem, że mogę zaufać, że nic się złego nie stanie. Bo jak nie to będzie naprawdę słabo.. Tylko zastanawiam się od czego to zależy. Ople z dotykowym wyświetlaczem...
kolego do tego są potrzebne blokady
Rozwiązałem problem. Może komuś się przyda: Aby zdjąć osłony drążka kierownicy najpierw zdejmujemy górną osłonę jest tylko a 4 zatrzaskach po bokach. Osłona dolna jest na 3 śrubach (nasadka 7) jedna na środku od dołu a kolejne dwie pokażą się po zdjęciu górnej osłony i skręcenie kierownicy o 90stopni od przodu po obydwu stronach. U mnie jak się okazało...
to co proponujecie mi odciac w astrze II? http://www.allegro.pl/show_item.php?item... tam macie schemat!! czyli musze rozciac jakis kabelek zza bezpieczników... i bolaczyc konce niebieskim kabelkiem z blokady tak?
A czemu nie odpalała wcześniej? Błędy 33 i 45 nie powodują "blokady" uruchomienia.
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Myślę, że ten wsad powinien pomóc. Śmiało możesz próbować. Tylko sprawdź bloki pomiarowe czy wyświetlacz nie ma jakiejś blokady.
Sprawdź rozrząd. Bardzo mozliwe że jest przestawiony. !!!Rozrząd sprawdzony!!! idealnie wchodzi na znaki i blokady
mam blokada zapłonu KD 2006 Opel Astra H
Można sprawdzić dawkowanie paliwa z szyny tzw. miarkowanie i pamiętać o blokadzie filtra paliwa. Przejście z oleju napędowego letniego na zimowy to był i jest w Polsce problem.
Sprawdź rozrząd na oryginalnych blokadach, A nie na chińskich.
Jaki alarm?
Taka blokada niestety nie pasuje do silnika 1.7dtl, ani do 1.7d z astry F- sprawdzone na własnej skórze. Firmy np. Tesam z linku i handlarze z znanego portalu aukcyjnego, nie mają pojęcia co sprzedają. Rozrząd najlepiej ustawiać na czujnik zegarowy. Szkoda , że nikt doświadczony nie podpowiedział jak działać ( czy wszyscy używają tylko flamastra?)
pin 5607 jak nie wchodzi to pewnie blokada czasowa trzyma
Blokadę wału masz w gmp?
Astra g ma blokadę na mrozie nie włączy się. Czynnik zdrożał 4x więc .........nie warto sztukować instalacji AC.
Dla zabezpieczenia się przed "wymianą" listy i softu z Astry potrzebujesz blokady sprzętowej ...poszukaj opisu...jest tego trochę...nawet na elektrodzie...SZUKAJ...
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Jest to rocznik 1995 Opel Astra 1,7 TD , na kole jest znak T/0 tylko w jakim ustawieniu czy musi być blokada
9,2 -to stopień sprężania ,a twoj problem leży prawdopodobnie w złym ustawieniu rozrządu lub wyprzedzeniu zapłonu(regulacja z blokadą sterownika).
Zaślepka służy do zaślepiania, a na poważnie to może do blokady rozrządu albo alternatywnego czujnika położenia wału.
Powinno pisać w opcomie coś w stylu Czas oczekiwania zabezpieczenia, gdy wartość jest – Nieaktywny to znaczy, że blokada się zresetowała.
Jak rozrząd jest identyczny z Z16XER to nie ma żadnych nacięć w wałkach od strony rozrządu, są w wałkach od strony skrzyni w które wsuwa się blokadę, od strony rozrządu zakłada się blokady na poluzowane wariatory które mają być ustawione tak aby znaki na nich minimalnie się mijały
TO nie jest odpowietrznik. Miejsce na blokadę,czujnik wału.
Bez sensu.Zawór odcinający paliwo jest doskonale widoczny,i każdy amator cudzej własności sobie poradzi. Zainwestuj w jakąś blokadę mechaniczna.
Nic to nie ma wspólnego z mechanicznym stanem hamulców. Trochę dziwnie to opisujesz więc spróbuję opisać jak to ma działać prawidłowo. Żeby zmienić z P na R musisz wcisnąć najpierw hamulec i blokadę na drążku, z R na N można już zmienić bez blokady, ale z powrotem na R już z blokadą. Między N a D można zmieniać kiedy chcesz bez blokady, nawet w czasie...
W Merivie brak blokady,widocznie ten typ tak ma. A "teraz z innej beczki" Astra H Z16XER blokada elektryczna. Na jakiej podstawie ECU silnika "stwierdza",że zakończył się rozruch i wyłącza przekaźnik rozrusznika?Tylko wysokość obrotów wału?
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
Panowie radio jest sprawne na 100%. Podłączyłem je do innego Opla i działało bez zastrzeżeń, wyświetlacz wszystko pokazywał. U mnie faktycznie po podłączeniu radia w wyświetlaczu nic się nie zmienia (godzina i temperatura na górze, data na dole). Identyczny przypadek z Astrą z Gliwic maił koleś z Poznania (opisał na forum Astry). Podał serwis pod Poznaniem...
Pytam któy przewód rozłączyć od komputera bowiem w pobliżu jest blokada i nie musiałbym ciągnąć dużo przewodów.
Najczęściej przekaźnik odcina zasilanie do jednostki sterującej silnika (komputera) odcinając szeregowo sterowanie przekaźnika gównego. Ale to typowe rozwiązanie a złodzieje są nieźle zorientowani , więc lepiej wymyślić coś nietypowego np. dodatkowy elektrozawór na przewód zasilający paliwa.
Witam... Szykuje mi się montaż alarmu "pilotowego" we wspomnianym aucie Opel Astra kombi 2005rok, benzyna. nie robiłem jeszcze takiej astry prosze więc kolegów o wszelkie sugestie w temacie montażu alarmu do tego autka. Naważniejsze to podłączenie się pod kontrole drzwi, sterowanie c.zamkiem, wyjście na kierunki lub światła postojowe, blokada silnika.
Dzięki za podpowiedz, ale jest taki problem że cieknie mi olej z pod uszczelki wału korbowego, mam chęć wymienić to samemu. Czy niema ktoś jakieś instrukcji na co mam uważać itd. Oczywiście silnik -z17dtl-opel G. Dodano po 1 Uszczelniacz od strony rozrządu.
tak jak mówi przem27, z tym że jak już będziesz miał wszystko zmontowane (założony łańcuch, wałki, zębatki, to luzujesz śruby trzymające zębatki, następnie blokujesz wał (musisz być pewien, że dolna blokada jest na 100% na miejscu - najlepiej mieć zdjętą miske, wtedy od dołu widać miejsce w które wchodzi blokada), następnie zakładasz blokadę na wałkach...
Panowie ,czy on zgłasza problem z tylnymi kierunkami..? NIE , więc dajcie spokój z CIMem. W astrze H , UEC trzeba programować , bo bierze udział w blokadzie rozruchu. mos5...czy w tej astrze masz jeszcze REC?
ok czekam
Może tekst ten nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, ale jest rozwinięciem mojej odpowiedzi wyżej. Cytat zaczerpnięty z http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra : "Astra I, zwana też "F" (1991-1998) lub Astra Classic (była produkowana do roku 2002 w fabryce Opla w Gliwicach) Astra II, zwana też "G" (1998-2004) lub Astra Classic II (2004-)(obecnie produkowana...
W załączniku odpowiedź
Jest to Astra II z 2002r, podłączyłem radio oplowskie CAR200 i nie przełączył się wyświetlacz. Czy to jest zablokowany komp w samochodzie czy trzeba przełączyć wyświetlacz. Radio to dział na wyświetlaczu z Astry I. Czytałem i niektórzy piszą o blokadzie kompa. Ile za taką operacje życzy sobie opel? Samochód nie miał w wyposażeniu radia. Pozdrawiam
Na 99% będzie to immo. Komp + puszka immo przy stacyjce + klucz są z tego samego auta ? Dla pewności zrób diagnoze. Dodano po 29 Komp z białą i czerwoną wtyczką ? Dodano po 2 A check może migać z powodu blokady silnika.
Lenistwo,nie sprawdziłeś mechanizmu pewnie wyrobiony.Albo wystarczy tylko regulacja.
Witam To,że mam zablokowane to wiem, że zamrażarka nie pomoże to też wiem, ale może jest jakiś sposób bo przecież to nie kradzione i aż mi się nie chce wierzyć żeby nie było możliwości zdjęcia blokady. Pozdro MaKo
Odpal auto odłącz klemę i sprawdź ładowanie będziesz miał odpowiedz. Czy ty wiesz co mu radzisz? Wiesz, że nie wolno pod żadnym pozorem odłączać akumulatora przy pracującym silniku? Za szkodliwe porady powinienes dostać blokadę konta.
Kraiczek. Z autem bardzo dużo się może stać. Jeśli źle zamontujesz alarm i pomotasz jakieś przewody, to w optymistycznej wersji pozbawisz się jakiś funkcji. Pesymistyczna wersja, to blokada auta lub nawet pożar.
Dwa dni temu mój akumulator się rozładował do zera. Ponieważ i tak już był do wymiany to postanowiłem juz nie doadowywać starego a zakupić nowy akumulator. Po podłączeniu nowego akumulatora migają samoczynnie światła awaryjne, a także nie można odpalić. Przy próbie przekręcenia kluczy auto "się dusi". Tak jakby miało odcięcie paliwa. Powyższa sytuacja...
Tam nie ma kostki stacyjki ; Tam jest kostka wbudowana w blokadę. Jak widać na schemacie nie ma jej rozrysowanej. Blokady nie ma. Bezpieczniki 3 razy sprawdzałem.
http://obrazki.elektroda.pl/8311539800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8311539800_1...
Sterownik zapamiętuje błędy (zbyt wysoka i niska temperatura, uszkodzona cewka wtryskiwacza itd. , ściągnij sobie program do staga i zobaczysz jakie błędy możesz odczytać), brak lpg nie zapamięta bo to normalna rzecz. Jak zdemontujesz jeden trzpień to nic się nie stanie (jeden masz na butli, drugi przy reduktorze, trzecią blokadą są wtryskiwacze). Możesz...
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Generator DiSEqC/6010 Generator DiSEqC dla tunerów Philips 6010 przeznaczony jest dla wszystkich którzy mają wykupione na własność w/w tunery i chcą oglądać programy nadawane z 2 Satelit np.HotBird - Astra i używać automatycznego przełącznika DiSEqC.Generator podłączany jest wewnątrz tunera i do prawidłowego działania konieczne jest wgranie odpowiednio...
No nie bardzo ... :< Bez sprzętu właśnie się będzie ślizgalo. Bmw ma jakąś blokadę ze można bez narzędzia montować sprzęgło.
A jaką masz pompę ? z jedną wtyczką czy z 2? Możliwe, że pompa jest ustawiona nie tak jak trzeba i sterownik nie może wyprzedzić maksymalnie kąta wtrysku pod obciążeniem. Tylko że w tych silnikach rozrząd składa się na blokady i nie ma opcji że będzie coś nie tak. Chyba że pompa sama w sobie na kółku bez klina :) jest przestawiona i wtedy na blokady...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
Witam Mam w samochodzie zamontowane chińskie radio android ,ze systemem Android 14 Mam do niego podpięty slot na kartę SIM ,po włożeniu obojętnie jakiej karty SIM ,nie da się połączyć z netem . Druga sprawa taka że w radiu ,nie ma nigdzie opcji połączeń sieci komórkowej ,tylko wifi Karty SIM są bez blokady PIN Radio android dla samochodu Astra J Forma...
Może masz aktywną blokadę czasową po wpisaniu złego pinu i dlatego nie przyjmuje pin sprawdz
9Moduł sterowania nadwozia 7,5 A K9, czujnik tylnej szyby 117,5A KR95B Przekaźnik 1, blokada tylnej klapy 1420A Przekaźnik tylnej wycieraczki KQ7, silnik tylnej wycieraczki M45 https://obrazki.elektroda.pl/4783985900_...
Witam,musze wymienic w oplu astrze rozrzad 1.7 diesel 2001r (nie isuzu),czy potrzebne sa jakies blokady czy mozna sprobowac na swoich znakach,prosilbym o porady osoby ktore robily juz taki rozrzad ,pozdrawiam
Zwróć uwagę, czy po wyjęciu klucza ze stacyjki wyskakuje blokada kierownicy. Jeżeli nie to brak jest sygnału wyjęcia klucza i dlatego piloty nie działają.
Witam, Jest początkujaca użytkowniczka komputera i mam niestety problem z komputerami w domu. Dostawcą internetu jest astercity. Posiadam dwa komputery, router, modem. Internet działał bez zastrzeżeń na dwóch komputerach: bezprzewodowo u córki i po kablu u mnie. Jednak ostatnio na moim komputerze nie moge wejsc na żadną ze stron. Wyskakuje komunikat...
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Opel nie zapisuje CarPass-PIN w żadnej książce tylko wydaje specjalną karte, jaka dyskietka hehe 3,5" czy 5,25", dobre pierwszy raz słysze :D ASO spoko jak masz 100% pewności że nikt nic w aucie wcześniej nie robił chyba że jesteś właścicielem od zakupu w salonie i znasz jego historie, zawsze lepiej jest wyciągnąć z elektroniki PIN niż z ASO ze względu...
Z tego co pamiętam, to jeśli by się zaryglował, to byś nie mógł podnieść przycisku blokady - nie dało by się go ruszyć.
Instrukcja serwisowa wszystko Ci powie, no i raczej bez blokad się nie obejdzie.
Nie jest to takie proste , i bez blokad nie da rady . Górnego łańcucha nie musisz rozpinać ale trzeba go wyjąć,z obu musisz wyjąć napinacze . Musisz zablokować wał korbowy w miejscu po czujniku położenia wału od przodu , pompe wtryskową po zdjęciu dekielka z boku silnika , oraz wałek rozrządu , blokady można wykonać samodzielnie .
Silicon ma chyba zewnętrzny przekaźnik blokady. Może się coś z nim stało.
Proponuję zaopatrzyć sie w blokady i nie rozpina się łańcuchów /są dwa/
Podstawa to alarm i blokada skrzyni biegów. Polecam blokady DIPOL LOOCK. Więcej na ten temat na www.dipol.pl
Dzień dobry. W Astrze urwał się łańcuch. Zabrałem się do jego wymiany i pojawił się problem - według wszystkich danych z autodaty i filmików na YouTube blokadę wału wkłada się od dołu w skrzynię biegów (blisko rozpołowienia), ale u mnie nie ma takiego otworu w skrzyni. Czy jest tam gdzieś indziej miejsce na blokadę?
jak wymienić stacyjkę, jeśli nie mogę przekręcić kierownicy ? w celu odkręcenia drugiej śruby, stacyjkę mam zepsutą - nie mam możliwości przekręcenia klucza, blokady nie zwolnię... Zostaje wyłamanie blokady ? jak to zrobić ? proszę o pomoc również w dalszej wymianie
Witajcie, był uszczelniany kolektor ssący i tego samego dnia kiedy odebrałem samochód po przejechaniu 40km padł rozrząd - zerwało zęby, po wstępnej diagnozie nie kręci się wałek rozrządu - to on zblokował mechanizm. Rozrząd praktycznie nowy, ma przejechane 20tys. Czy zasadnym jest doszukiwanie się związku między demontażem kolektora, jego uszczelnieniem...
Jak zakodować immo? Właśnie mi trafiła vecta z błędem 1503 (Blokada odjazdu - fałszywy sygnał) na obu kluczykach
a czy nie trzeba stosowac zadnej blokady wału? bo nie wiem o co chodzi z ta śrubą?
Sprawdż bezpiecznik F20 podczas kręcenia rozrusznikiem.Czy sprawdziłeś przekażnik pompy paliwowej?
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
PHILIPSY 6010 oraz 3010 to teraz idą jako 2in1 (seca <> crypto) Trzeba wgrać soft ver.5.02 albo sobie z "nieba" pociągnąć (dlatego ostatnio ceny trochę skoczyly) AB SAT idzie bez problemy(potrzebna zielonka lub mosc) Lista wgrywana przez komp do 299 kanalow (nie ucieka ,wystarczy zmienic f kan.podst.) 3010 sam softu nie pociągnie zas 6010 tak...
Ok w końcu zostałem odblokowany przez moderatora( na marginesie nie wiem za co mnie zablokował) Sygnał astry już się pojawił --dzięki--mam teraz problem z zainstalowaniem kanałów na dekoderze Strong str 7404--czy ktoś coś takiego instalował Recydywa - blokada pisania.
Po to żeby można było podpiąć 3-4 kompy a na Cisco jest blokada na 2 Chyba że w MM, bo w ASTER nie ma takiej blokady :)
olac to juz nie bedzie blokady ale radio dziala :) dzieki za pomoc pozdrawiam
immobiliser - blokada zapłonu z transponderem w kluczyku, integralna część komputera (serownika)
Koło rozrządu nie ma blokady. Nie ma możliwości wkręcenia tej śruby. Z której strony powinienem ją wkręcać?
To co napisałeś nie ma nic wspólnego z immobiliserem. Jest to zanieczyszczenie blokady kierownicy lub jej zuzycie (mechaniczne) poz. A.Cz
U mnie wystarczyło zostawienie włączonego radia z kluczykiem w stacyjce i po paru godzinach (zalezy od blokady) pokazało się miejsce na wpisanie kodu. To było to samo radio w Astrze F.
Są do tego takie przyrządy zwane blokadami, ale można sobie poradzić dużym wkrętakiem (śrubokrętem jak kto woli) zapierając wieniec zębaty na kole zamachowym o obudowę skrzyni biegów
Żadna blokada tylko synchronizator zużyty, ja w swojej Astrze wrzucę 1 przy 60km/h jak lekko gazu dodam.
astra blokada blokada zapłonu astra blokada silnika astra
hasło kamera rezystor cewka zapłonowa blaupunkt pobór prądu
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Otwieranie dachu w Peugeocie 206 CC bez kluczyków i z zamkniętym bagażnikiem Konflikt skrótów klawiszowych Alt + z w Google