blokada klawiatura

Znaleziono około 1362 wyników dla: blokada klawiatura
  • Blokada klawiatury lok.w LG 32fz10px.

    Zablokowana została klawiatura lokalna po manipulacjach w menu serv.Co spowodowało brak możliwości ponownego wejścia do tego menu. Proszę o informacje dotyczące tego stanu,powrotu do ustawień fabrycznych. Pozdrawiam HUMI

    TV Serwis humi   21 Kwi 2002 14:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1258
  • RCD JVC - blokada klawiatury

    Mam problem z radyjkiem samochodowym JVC. Było ono sprawe - bez kodu i po odłączeniu akumlatora nie działają przyciski na panelu. CD przyjmuje płytę i działa. Nic nie mogę znim zrobić oprócz wyrzucenia płyty, ale tylko raz ; po ponownym wrzuceniu jej nie mam możliwości wyjąć ją, aż do momentu odłączenia...

    Audio Serwis MMarek   28 Gru 2002 11:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1844
  • Nokia 6210 blokada klawiatury

    Trzeba by wrzucić soft od 6250, wtedy jest automatyczna blokada klawiatury po dowolnym czasie, a nawet kod do odblokowania klawiatury można uskutecznić. Wersja 5.03 pakiet językowy J

    GSM Serwis michu   22 Lut 2003 14:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3344
  • Atlantel 35- blokada klawiatury?

    Na wyświetlaczu wywala "baby on"oraz pali się klucz, podejrzewam że jest blokada klawiatury. Jak ją wylączyć.

    Telefony Stacjonarne Serwis infinity   21 Paź 2003 17:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1084
  • daewoo cmc1511B-blokada klawiatury lokalnej

    ten model nie ma opcji blokowania klawiatury lokalnej, pilota tez nie ma, wiec czemu pisac klawiatura lokalna? pamiec 24c21 jest odpowiedzialna za komunikacje z karta graficzna i jest odseparowana od reszty monitora pamiec dla nastaw w tym modelu znajduje sie w procesorze

    Monitory Serwis candle   19 Sty 2004 15:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1500
  • Panasonic KX-TSC10 - blokada klawiatury

    Witam Potrzebuję wskazówek jak skasować hasło (blokada klawiatury przez użytkownika) w Panasonic-u kx-tsc10. Z góry dzięki

    Telefony Stacjonarne Serwis oscar2000   15 Lut 2009 01:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2772
  • Blokada klawiatury w 3310

    Kiedy wrzyciłem softa z 3310 na 3315. To ten soft ma funkcje automatycznego blokowania klawiatury. Po wrzuceniu softa kiedy włączam telefon to nie mogę nic zrobić bo blokuje mi się od razu klawiatura. Gdy chce ją odblokować to nie da się i pisze że "klawisze zablokowane". po tym jak wcisnąłem aby odblokować....

    GSM Serwis Kristoff10   29 Maj 2004 13:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2199
  • noka 3210-automatyczna blokada klawiatury

    Jesli chodzi o soft "3210 7.42 sc full "Maciejki " to niema takiej opcji w nim , oile wiem to chyba w zandnym modyfikowanym sofcie do nokii 3210 nie było automatycznej blokady klawiatury..) Pozdro....:)

    GSM Serwis karolb   20 Sie 2004 05:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1272
  • blokada klawiatury po wgraniu softu

    Jesli blokowała ci sie automatycznie klawiatura po wpisaniu pinu o trzeba było zrobić Reset full Factory w knok-u i było by OK a eeprom łatwiej ci chyba bedzie wgrać rolisem <nie trzeba adresow wpisywać> eeproma juz wrzucił kolega Kristoff10 a na tej stroneca masz opisane dokładnie jak go...

    GSM Serwis aren   26 Wrz 2004 16:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1337
  • dodac kod blokady klawiatury

    mialem kiedys tel. N 3410 i posrod wszystkich niedociagniec w tym tel. mial jedna swietna funkcje: KOD BLOKADY KLAWIATURY! Teraz mam 3510 (bez "i") i do szczescia brakuje mi tylko tej jednej jedynej opcji i pytanie: Da sie ja jakos dodac do standardowego oprogramowania???

    GSM Serwis chemik007   20 Gru 2004 13:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 582
  • Automatyczna blokada klawiatury w 3330

    Czy ktoś z was spotkał się może z softem do 3330 gdzie jest możliwość automatycznego blokowania klawiatury? Widziałem coś takiego w zmodyfikowanej 3310 - czyli 3315. Wiem, że można wgrywać oprogramowanie z 3315 do 3330 - ale czy powoduje to utratę WAP (w 3310 go nie ma)? Czy jest to jedyny sposób żeby...

    GSM Serwis Komar_wladek   05 Sty 2005 19:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1124
  • Kod blokady klawiatury w Panasonik GT30

    jeżeli nie była modyfikowana blokada przez poprzednika, to są to cztery zera. pzdr

    GSM Serwis MANGI   15 Sty 2005 02:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 834
  • Nokia 3310 i blokada klawiatury ktorej nie mozna wylaczyc

    Nokia 3310 po flashowaniu i blokada klawiatury ktorek nie mozna wylaczyc co jest nie tak i czy moze ktos podeslac mi jakis nowy i stabilny sofcik do tej nokii

    GSM Serwis szeryf-jahooo   25 Sty 2005 13:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4597
  • Nokia 6610i i blokada klawiatury

    Z tego co pamiętam to albo blokujesz ręcznie lub ustawiasz w menu automatyczną blokadę /możesz określić czas bezczynności po jakim ma być zablokowana klawiatura/.

    GSM Serwis Dexter23pl   13 Paź 2006 13:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1386
  • Telesys 5060 blokada klawiatury

    Bardzo prosze o wszelkie informacje na temat blokady klawiatury, Telesys 5060. Pozdrawiam

    Telefony Stacjonarne Serwis Anonymous   18 Kwi 2005 09:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 474
  • Blokada klawiatury w motce E 398

    Ten telefon nie ma automatycznej blokady, która akurat jest mi do szczęścia potrzebna. Istnieje jakaś metoda aby się jej dorobić w tym telefonie?

    GSM Serwis chudy005   07 Maj 2005 14:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 522
  • blokada klawiatury w gd93

    witam no i mam problem aktwywowalem kiedys blokade klawiatury w tym telefonie i bylo wszystko ok. gdy dostale nowy aparat odlozylem panasonica do szuflady dzis okazal sie byc potrzebny a ja nie pamietam kodu klawiatury..... czy jest jakis sposób na pozbycie sie kodu ?

    GSM Serwis erni85   23 Cze 2005 12:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 852
  • nokia 7650 czujnik blokady klawiatury

    Blaszki napewno nie są do blokady klawiatury bo nie są do niczego podłączone

    GSM Serwis umik   30 Cze 2005 08:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 929
  • nokia3410 blokada klawiatury

    Post uwazam za zamkniety i jedyna mozliwosc jaka byla by pozbyc sie tej blokady i odczytac kod to poprzez podlaczenie kabelkiem.

    GSM Serwis blu   12 Lis 2005 16:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1887
  • 6310i Automatyczna blokada klawiatury ?

    Wątpię aby Nokia wypuściła jeszcze jakiś soft do 6310i a jeśli nawet to napewno nie będzie automatycznej blokady klawiatury :)

    GSM Serwis JareckiP   13 Lis 2005 06:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4401
  • Sanyo CEM3022P. Zatrzymał się na 33 kanale. Blokada klawiatury.

    Mam problem z procesorem Zatrzymał się na 33kanale ,totalna blokada klawiatury.procesor typ:M34300N4-624SP.Po wymianie klawiatura jest odblokowana ale brak szumów na ekranie ,jest wyświetlany zak X w centrum ekranu podczas pruby przełączania programów ekran jest wygaszony.Próby były robione z kilkoma...

    TV Serwis Górawski   20 Sty 2006 20:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 983
  • Nokia 3100 - podczas blokady klawiatury zasięg spada

    Witam ostatnio zauważyłem ze telefon na jakiś problem z zasięgiem mianowicie kiedy klawiatura jest zablokowana zasięg spada o jedną lub 2 kreski kiedy go odblokuje od razu pojawia się ful zasięg i odwrotnie dodam ze tel nigdy nie traci max zasięgu i zawsze można się połączyć przywracałem ustawienie...

    GSM Serwis guciek1991   11 Lut 2006 00:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 774
  • Motorola C975 problem z blokada klawiatury!

    A wiec gdzie nabyc taki soft albo jak zmienic ten flex??Bo bez tej blokady nigdzie sie nie wlozy tego telefonu.mam kabelek USB do niej orginalny Motoroli.A prosil bym program do tego flexa i dokladna instrukcje.Jesli to sie da tak mi udostepnic.

    GSM Serwis artur.lubin   17 Lut 2006 17:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2817
  • Fax Panasonic KX-F2700 - blokada klawiatury

    Dzięki za odpowiedź,myślałem o odłaczeniu klawiatury,ale chciałem się upewnić czy jest blokada.Pozdrawiam i zamykam temat.

    Telefony Stacjonarne Serwis Rafal23   23 Lut 2006 17:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1142
  • LG CE29Q40RQ Zablokowany. Nie można wyłączyć blokady klawiatury.

    Blokada klawiatury lokalnej powinna być w menu użytkownika a nie w trybie serwisowym.

    TV Serwis KRZYSZTOFIX   01 Mar 2006 09:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1275
  • blokada klawiatury w ricoh 5632

    witam mam kopiarkę jak w temacie, w komplecie z wrzutnikiem monet. jednak przy pomocy kodu mozna uzyskać dostęp do darmowych kopii. czy mozna zablokowac klawiaturę? zmienic ten kod? lub moze po prostu gzdies wypiąć kabelek od klawiatury? :D z góry dzięki gg 590449 lub tirtir(at)o2.pl

    Drukarki, ksero Profesjonalne teridar   15 Mar 2006 21:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 840
  • nokia 6600 blokada klawiatury

    ale to nie jest blokada klawiatury a telefonu :> wiec wiedzac o tym nie bralem pod uwage :)

    GSM Serwis gizmol   05 Kwi 2006 06:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2949
  • Nokia 6310i soft automatyczna blokada klawiatury

    Witam. Czy możliwe jest wgranie softu do Nokii 6310i, żeby miał automatyczną blokadę z kodem klawiatury jak np w 6210.

    GSM Serwis dr.master   16 Gru 2006 19:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 8061
  • TV Sharp CV-3720G blokada klawiatury

    Po kilku godzinach brak możliwości przełączania kanałów i regulacji siły głosu z klawiatury lokalnej.Może ktoś miał już taki przypadek ?

    TV Serwis Adewag   12 Maj 2006 09:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1248
  • Sprzętowa blokada klawiatury

    Mozna w klawiaturze na DIPie zrobic, maly nawet go nie zauwazy. Co do odpinania to mozna poprobowac na otwartym organizmie co bedzie najlepsze.

    Komputery Hardware DooMinick   11 Maj 2006 01:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5483
  • Sendo P200 - blokada klawiatury

    Witam. W jaki sposób blokuje się klawiaturę w telefonie Sendo P200?

    GSM Serwis meloch   25 Wrz 2006 09:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 549
  • blokada klawiatury w GD 93

    Jak odblokować klawiaturę w tym telefonie?

    GSM Serwis matidanko6   14 Paź 2006 01:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 891
  • Panasonic gd93 blokada klawiatury

    Temat stary ale może się komus jeszcze przyda. W sprawnym telefonie jest tak; Po włączeniu tel. zalącza sie blokada, którą odblokowuje sie kodem 0000 i OK. Pózniej blokada klawiatury przebiega troche inaczej. wciska sie 3xmenu (pojawia sie menu)(wchodzi w opcje blokady)(zatwierdza opcje blokady) odblokowuje...

    GSM Serwis DAREK C   19 Paź 2006 10:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2831
  • Nokia 6210. Oryginalny soft umożliwiający automatyczną blokadę klawiatury.

    Czy jest oryginalny soft ktory umozliwia automatyczna blokade klawiatury? Obecnie mam 5.27. Wiem ze najnowszt to 5.56 Co zyskam wgrywajac ten soft. Ewentualnie jakies przerobki z ta blokada (ale nie od 6250, bo nie ma 1800)

    GSM Serwis MALY001   30 Lis 2006 03:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1265
  • Sony Ericsson K750i blokada klawiatury

    W instrukcji jasno podano jak blokować klawiaturę. Dodatkowo można w menu włączyć opcję automatycznego blokowania klawiatury. Wiem bo sam używam. Pozdrawiam

    GSM Serwis prei   01 Gru 2006 17:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8354
  • .....::::Siemens CX65:::::..... ??Blokada klawiatury??

    witam:D posiadam siemensa cx65 wiem że istnieje w tym telefonie ''odblokowanie klawiatury po wpisaniu kodu'' -------->klikam ''ustawienia''-->''zabezpieczenia''-->''... tam jest narysowany klucz)'' i klikam na to i pisze''pin2 zablokowany wpisz puk 2''-->''pozostało prób:0'' ...

    GSM Serwis ...:::Bartek:::...   10 Gru 2006 14:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1416
  • Samsung sghx 640 - blokada klawiatury.

    x640 to telefon z klapką i nie ma tam blokady klawiatury przed wcisnieciem klawiszy przypadkowo chroni klapka wiec nie ma potrzeby blokady.

    GSM Serwis kaljot   16 Lut 2007 21:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1298
  • DVD Thomson dth160e - key lock - blokada klawiatury.

    Moye ktos z kolegow pomoye mi i podpowie jak wtzm DVD wylanczyc blokade klawiatury.

    Początkujący Serwisanci mora   08 Paź 2007 09:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3905
  • Nokia 6020 i blokada klawiatury kodem

    Czy nokia 6020 ma możliwość blokady klawiatury kodem? (aby nie odblokowywać kombinacją odblokuj + * lecz kodem numerycznym). Czy ewentualnie jest możliwość zmiany oprogramowania aby taka funkcjonalność się pojawiła jeśli fabrycznie jej brak?

    GSM Serwis fingusio   19 Kwi 2007 14:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2317
  • Nokia 5200. Blokada klawiatury. Błędny kod.

    Witam mam taki problem mam nokie 5200 i mam blokadę klawiatury wszystko było dobrze dałem na chwilę koledze i próbował wpisać kod nie udało mu się i teraz jak ja chcę wpisać to pisze że błędny kod ;] i tak cały czas co zrobić?

    GSM Serwis piksapawel   27 Kwi 2007 17:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2208
  • Kod blokady klawiatury - 3330 7ackus

    witam wgrałem softa 3330 7ackus i ktos włączyó blokade klawiatury a nie pamietam kodu jaki byłw tym sofcie, jak to mam odcyztac bez zmiany softu ? prosze o pomoc

    GSM Serwis ostry2105   05 Maj 2007 08:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2065
  • LG chassis MC017A - Blokada klawiatury

    Witam. Mam problem z tym TV. Ktoś prawdopodobnie bawił się w trybie serwisowym i wyłączył klawiaturę. TV chodzi tylko z pilota. Nie działa klawiatura i nie mogę wejść w tryb serwisowy. W menu blokada jest wyłączona. Wstawiałem czystą pamięć i klawiatura reaguje. Wsad z elektrody do tego modelu nie chce...

    TV Serwis avj   14 Cze 2007 15:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1389
  • Orygnialny soft do n3310 i automatyczna blokada klawiatury

    Najwyższy oryginalny to jest 6.39 (przynajmniej ja wyższego nie spotkałem) i nie ma on automatycznej blokady, ale przerobienie na 3315 jest jak najbardziej do zrobienia i wtedy jest ta blokada.

    GSM Serwis AndrzSa   31 Sie 2007 19:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1212
  • Nokia N 80 - pytanie o blokadę klawiatury

    Witam, od niedawna mam telefon Nokia N 80, z tego powodu mam problem z blokowaniem klawiatury. Jak była by możliwość uzyskania pomocyw tej sprawie. Co trzeba zrobić, żeby aparat automatycznie blokował klawiaturę po zakończeniu rozmowy. pozdrawiam Ryszard www.symbianos.pl szukaj programu...

    GSM Serwis newchief   07 Wrz 2007 20:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 930
  • Blokada klawiatury w motoroli c975

    jak zainstalować blokade klawiatury w motoroli c 975 już mam flexa polaczka ale nie wiem jak to zainstalować bo są tylko 3 pliki.co tzeba z tym zrobić

    GSM Serwis Endriu64   06 Gru 2007 18:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 657
  • n73 automatyczna blokada klawiatury??

    ktos wie czy da sie zrobic ?

    Urządzenia Mobilne zeezoo   21 Gru 2007 16:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 7205
  • Motorola V547- blokada klawiatury

    Nie pamiętam kodu blokującego klawiaturę i teraz nie wiem jak ten kod zmienić, a chciałbym używać go bo często włącza mi się tryb cichy a jakbym miał blokadę klaw. to nie byłoby takich problemów czy jest jakaś możliwość. Chodzi o motorolę V547.

    GSM Serwis tomaszg20   24 Gru 2007 14:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 980
  • N6300 Problem z kodem zabezpieczającym blokadę klawiatury

    Witam! Mam problem. Jakiś czas temu kupiłem Nokie 6300. Chciałem sobie ustawić kod zabezpieczający blokadę klawiatury. Wpisałem kod, (moją datę urodzin), zatwierdziłem i wszystko ok. Jednak gdy chciałem odblokować wyświetlało się "Błędny kod". Nie wiem co jest. Może pomyliłem się podczas ustanawiania...

    GSM Serwis ostrosiowaty   30 Gru 2007 19:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6762
  • NOKIA E 50 blokada klawiatury, budzik

    Witam. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Blokada klawiatury działa super. Co do budzika, to poświęciłem chwilę czasu i ustawiłem w kalendarzu na każdy dzień powszedni alarm na wybraną godzinę i powtórzenie "co tydzień". Temat można traktować jako zamknięty. Jeszcze raz dziękuję.

    GSM Użytkowy marcink79   16 Mar 2008 15:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 13924
  • FORD 3000 TRAFFIC blokada klawiatury

    Tuner sterowany jest po szynie i właśnie ona przywierała do masy w tunerze. Ktoś nagiął blaszkę ekranującą tunera podczas demontażu radia z samochodu - pewnie używał nie standardowych narzędzi bo i ramka na bokach też była uszkodzona. Jak odłączymy szynę od tunera to klawiatura też działa.

    Radia Samochodowe Serwis Tomek 35   07 Maj 2008 13:34 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2323
  • VCR+DVD LG DVC-5935 blokada klawiatury

    Witam. Sprzęt, jak w temacie. Potrzebna informacja, jak usunąć blokadę rodzicielską. Nie działa klawiatura lokalona i na wyświetlaczu wyświetla kluczyk. Z pilota wszystko działa. Pozdrawiam :)

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Zbynio1   26 Cze 2008 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1895
  • Nokia n70 blokada klawiatury

    Witam, mam takie pytanie, otóż aby odblokować klawiaturę w mojej Nokii potrzeba użyć kombinacji przycisków lewy funkcyjny i gwiazdka ale jest możliwość odblokowania jej także przez naciśnięcie dwa razy dolnej strzałki. Czy to normalne w tym modelu bo mam ja od ponad pół roku i dopiero to zauważyłam:P...

    GSM Użytkowy paula0101   27 Cze 2008 21:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4679
  • LG KE970 Shine - Automatyczna blokada klawiatury

    Wyjmij sobie magnesik i ci sie nie bedzie blokowala klawiatura

    GSM Użytkowy poochone   06 Lip 2008 13:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1468
  • Samsung SyncMaster 940mw, - blokada klawiatury lokalnej

    Najprawdopodobniej jest włączona blokada rodzicielska albo coś podobnego (ja mam tak w daewoo) która blokuje przyciski na panelu. Odpowiednia opcja powinna być w menu.

    Monitory Początkujący Michcius   22 Lip 2008 12:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3278
  • SHARP FAX UX-73EU jak usunąć blokadę klawiatury?

    Posiadam instrukcje obsługi do tego urządzenia. Jest opisane jak usunąć blokadę klawiatury, jak usunąć kod blokady klawiatury, ale do tego zawsze potrzebny jest zawsze jednak KOD którego ja niestety nie znam. I jak to usunąć? POMOCY.

    Telefony Stacjonarne Serwis Lucjan52   10 Sie 2008 18:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1060
  • Samsung E250 brak blokady klawiatury

    Witam!! Mam problem z E250 po zalaniu, mianowicie po rozsunięciu i zasunięciu telefonu nic się nie dzieje tzn. jest cały czas odblokowany...raz na kilkanaście ruchów sliderem uda sie go zablokować. Taśmę wymieniałem, obudowę środkową z magnesikiem także podmieniałem, płytke klawiatury również, a nawet...

    GSM Serwis bombel20   11 Sie 2008 20:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1258
  • HP IPAQ 6515 blokada klawiatury

    Już mam znalazłem :) i u mnie działa START>SETINGS>SYSTEM>KEYBOARD>KE... REPEAT CONTROL>LOCK> Zaznaczasz obie opcje i przy każdym wygaszeniu ekranu przyciskiem zasilania włącza sie blokada klawiatury odblokowujesz poprzez wciśnięcie klawiszy książki adresowej a następnie poczty.

    Urządzenia Mobilne remiqeu   16 Wrz 2008 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4066
  • LG RZ-21FB35MX - blokada klawiatury

    Witam, mam problem, ponieważ na moim LG jest blokada,a ja nie mam pilota... Czy jest jakaś opcja na ręczne jej usunięcie? A jeśli nie, to jaki pilot kupić? Z góy dziekuje.

    TV Początkujący Tikeyo   22 Paź 2008 12:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1413
  • E51 - blokada klawiatury

    Dzięki za pomoc. Reset się udał, wyjęłam kartę sim, ale nadal jest blokada.. Nie wchodzi ani 12345, ani 1234, ani stary kod, który miałam poprzednio. Macie jeszcze jakieś pomysły???

    GSM Początkujący Pocieszny   26 Lis 2008 01:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4949
  • Nokia 3110 Classic - blokada klawiatury

    Już wszystko jest ok. Znalazłem takie coś "Chyba sporo Nokii tak ma... Miałem kiedyś N2600, bawiłem się tym kodem, i zdarzało jej się go "zapomnieć", musiałem wyjąć baterię, włączyć telefon i czekałem jakiś czas, aż sobie "przypomni" kod. Po jakimś czasie jej się udawało, więc od razu wyłączałem kod...

    GSM Serwis slamis   24 Gru 2008 10:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5002
  • W580 po wymianie tasmy nie działa blokada klawiatury

    Witam, mam W 580 ,nie działaly dwa klawsze na górnej klawiaturze, po wymianie tasmy klawisze działają, natomiast nie działa blokada klawiatury przy rozsuwaniu,problem jest chyba z czujnikiem,mogł mi wypasc, miał ktoś moze już taki problem?

    GSM Początkujący seba.jedesign   29 Gru 2008 14:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 870
  • Blokada klawiatury w laptopie

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi, jednak nie o to mi dokładnie chodziło. Najlepsza byłaby aplikacja, która poprzez wciśnięcie odpowiedniego klawisza (lub kombinacji klawiszy) sprawi, że klawiatura będzie nieaktywna. Wówczas maluch będzie sobie wciskał co popadnie, a i tak nie będzie to miało żadnego...

    Software serwis mi_ka_ja   06 Sty 2009 22:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 27981
  • Auto-blokada klawiatury w N73?

    Witam. Mam pytanie. Czy w Nokii N73 można ustawić czas zwołoki auto blokady klawii? Szperałem w telu ale nie znalazłem nic ciekawego. Czy ten model ma taką opcje?

    GSM Początkujący wigi.com   16 Sty 2009 00:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4799
  • Nokia 6131 blokada klawiatury- jak działa

    Na początku zaznaczę , iż nie mam doświadczenia w naprawach tel. komórkowych, tak okazjonalnie tylko grzebnę jak ktoś z kolegów poprosi. I właśnie siedzę nad Nokią 6131 , która ma taką dziwną przypadłość. Normalnie , jak uchyla się klapkę , telefonik powinien przechodzić w stan rozblokowania klawiatury...

    GSM Początkujący aro333   19 Sty 2009 21:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1796
  • Automatuczna blokada klawiatury nokia n73

    nie wiem jakiego masz symbiana... dla v3 (9.2): Ustawienia -> ust. telefonu -> ogólne -> zabesp. ->Tel i karta SIM ->Czas autoblokady KLAWIATURY :D 8.0: Narzędzia -> Ustawienia -> ... O i tu zdziwienie :) Starsze nie mają autoblokady :D I ty chyba się tu łapiesz, skoro nie masz obok blokady...

    GSM Użytkowy JEDD   25 Sty 2009 20:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 22133
  • SE K-750i blokada klawiatury hasłem...

    A jak długo to powinno trwać? Ja czekam z 5 min i nic się nie dzieje!!! Robię tak jak wszyscy piszą-czyli wyłączam tel, Klikam w programie IDENTYFITY, wciskam "c" (czyli na klawiaturze 2 ) i podłączam kabel do telefonu.Może tu robię jakiś błąd?

    GSM Użytkowy R*   10 Maj 2009 13:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2713
  • amplituner Thomson DPL660HT - blokada klawiatury lokalnej

    Witam... ...trafił do mnie amplituner jak w temacie...z usterką j/w. Działać działa (na pilota) funkcje również, nie zaobserwowałem niczego niepokojącego lecz na klawiaturze są funkcje niedostępne na pilocie a ta ani w ząb działać nie chce. Czy ktoś miał może coś podobnego w tym sprzęcie, gdyż...

    Audio Serwis pasc   25 Sty 2015 23:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1476
  • Blokada klawiatury w LG kg800

    Witam Czy orientuje się ktoś może w jaki sposób zablokować klawiaturę w telefonie LG KG800 ? Klawiatura blokuje się przy zsuniętym telefonie, jednak gdy telefon lekko się rozchyli klawiatura odblokowuje się (dotykowa) i mając takowy telefon w kieszeni nie obejdzie się bez niepotrzebnych połączeń lub...

    GSM Początkujący janeczekkk   24 Cze 2009 20:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1071
  • nokia e66+garmin - blokada klawiatury

    wystarczy ze odblokujesz klawiaturę przy zsuniętym telefonie. naciśnij laewy a następnie prawy przycisk i będzie po kłopocie ;)

    Urządzenia Mobilne kukli112   15 Wrz 2009 11:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2590
  • Blokada klawiatury SGH-E250

    Nie słychać dzwięku przy otwieraniu klapki w telefonie Samsung SGH-E250 . Popraw temat!! Proszę zapoznać się z regulaminem. mod.fischer8

    GSM Początkujący woski34   06 Paź 2009 14:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1660
  • Blokada klawiatury na kod nokia 6500

    Witam tak jak w tytule mam zablokowaną klawiaturę na kod w noki 6500 przy każdym uruchomieniu telefonu muszę go podać . Znam prawidłowy kod ale pisze błędny kod . W telefonie był 3 razy wpisany niewłaściwy kod .Posiadam kabel usb jednak po podłączeniu do komputera wyświetla mi się komunikat odblokuj...

    GSM Początkujący raper1016   18 Sty 2010 13:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2403
  • LG ke970 Shine Blokada klawiatury

    Witam! Po wymianie taśmy LCD telefon działa idealnie lecz po zsunięciu slidera nie blokuje się. Wina taśmy? czy może coś innego? gdzie powinien znajdować sie magnesik znajdujący się w telefonie? Pozdrawiam! :)

    GSM Użytkowy slaweeek   21 Lut 2010 13:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2319
  • Nokia 2700 brak zegara po blokadzie klawiatury

    Witam, zauważyłam, że jesteście znawcami od tego modelu nokii;] chciałabym kupić sobie ten telefon, interesuje mnie jedna kwestia. Czy ten telefon ma blokadę klawiatury na KOD NUMERYCZNY?? chodzi mi o żądanie kodu w momencie gdy telefon jest włączony (a nie w momencie jego uruchamiania), można ustawić...

    GSM Użytkowy magdan   24 Kwi 2010 22:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2479
  • LG model CE-29Q46ET-blokada klawiatury w tv

    Witam fachowców od TV. Mam problem z LG CE-29Q46ET (chassis MC-007A) . Po korekcie ustawień kolorów w trybie serwisowym zmieniłem przez przypadek ustawienia w „OPTIONS 3”: HOTEL 0 na 1 i po zatwierdzeniu nastąpiła blokada panelu klawiatury na TV. Wejście do trybu serwisowego jest niemożliwe...

    TV Początkujący tommeke   03 Maj 2010 14:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3317
  • [E65] Blokada klawiatury+bateria

    Wczoraj podczas ładowania baterii zauważyłem że całe podświetlenie telefonu zaczęło migać. Po odpięciu od ładowania także się to nie zmieniało. Podczas tego nagle zaczął wyświetlać się komunikat o blokowaniu klawiatury. Teraz ponownie jest jak wcześniej, czyli znowu blokada nie działa i żadnej reakcji;/:cry:

    GSM Początkujący anytalp   30 Paź 2010 20:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2308
  • kod blokady klawiatury w Nokia x3-00

    Witam. Moja dziewczyna zabezpieczyła swój telefon (Nokia x3-00) kodem blokady klawiatury... i niestety po jakimś czasie telefon przestał reagować na wpisywany kod, wyświetlając tylko komunikat "Błędny kod". Próbowałem wielokrotnie triku z plikiem The Nokia Unlock.mdl ale niestety ten sposób zawodzi......

    GSM Początkujący jever 23   14 Sie 2010 00:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 9303
  • nokia e65 brak blokady klawiatury

    witam serdecznie posiadam nokie e65 i mam pewien niespotykany problem po zasunieciu klapki klawiatura sie nie blokuje wogole nie ma reakcji na zamykanie i otwieranie klapki magnesik pod lcd jes wiec moje pytanie jest nastepujace jaki element badz uklad na plycie glownej odpowiada za odebranie sygnalu...

    GSM Początkujący Glemark1   23 Wrz 2010 20:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3772
  • w910i se blokada klawiatury kodem

    Witam, mam pytanie bo szukam i nie mogę nigdzie znaleźć czy w tym telefonie sony ericsson w910i jest możliwość blokady klawiatury kodem ? jeśli tak to w jakiej jest to zakładce.Z góry dzięki za odpowiedzi.

    GSM Użytkowy OlekMTG   29 Wrz 2010 12:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1888
  • Nokia 7230 clasik - blokada klawiatury

    Kupiłem Nokię 7230, bo posiada blokadę klawiatury i córka nie będzie mi mieszała w telefonie - tak myślałem...... Wpisałem swój kod blokady klawiatury i zostawiłem telefon na stoliku. Przyszedł sms i córka postanowiła dowiedzieć się kto pisze i bez mojej wiedzy zaczęła wpisywać różne kody odblokowania...

    GSM Początkujący Anonymous   19 Paź 2010 06:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6116
  • ASUS EEE 1015 PEM Blokada klawiatury w DOS.

    Tak. Obie klawiatury pod DOS-em działają. Ale zwiechę generuje tylko ta wbudowana. Co ciekawe przekłada się to również na zewnętrzną - jak już się zablokuje klawiatura to bywa że już ani ta ani ta nie odpowiada. A czasami nie ma to wpływu na tą podpiętą pod USB. Sądzę że przyczyna jest prozaiczna......

    Laptopy Hardware polk01   17 Lis 2010 21:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2866
  • Samsung SGH-U800 blokada klawiatury.

    Podstawiłem nową płytkę klawiatury, wgrałem nowy soft i nic się nie zmieniło.Ma ktoś właściwą receptę?

    GSM Początkujący kiero36   11 Gru 2010 23:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2406
  • Ściągnięcie blokady klawiatury podczas rozmowy w Avili

    Kurcze, już sobie zapomniałem o tym temacie... :/ Dzięki za konkretną odpowiedź matx23... To, że można ją przyciskiem wyłączyć to wiem, tylko tak jak pisałem chodzi mi o to, żeby ją wyłączyć na stałe, bo tak jak napisałem, zdarza mi się tak, że jak "rozmawiam" z automatem to nim wcisnę ten przycisk z...

    GSM Użytkowy Piotr160292   28 Kwi 2011 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4556
  • Se u10i Klawisz blokady klawiatury

    Witam Mam problem z klawiszem blokującym klawiaturę tym na górze nie działa jak wchodzę w meni serwisowe i sprawdzam klawiaturę to pokazuje że działa Pozdrawiam mundek223

    GSM Serwis mundek223   07 Cze 2011 20:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1239
  • Auto blokada klawiatury Nokia n73

    [url=]Link W n73 nie ma opcji automatycznej blokady, dlatego musisz ściągnąć program z linku powyżej i zainstalować w telefonie.

    GSM Użytkowy kaczorek15   08 Cze 2011 15:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5010
  • Thomson DTH-8040E - blokada klawiatury

    Witam. Szukam sposobu na zdjęcie blokady klawiatury w nagrywarce z tytułu. Przy wyborze jakiegokolwiek klawisza miga tylko kłódeczka na wyświetlaczu.

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Beni   15 Sie 2011 15:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1099
  • LG KU990 urwane od robienia zdjec blokady klawiatury

    Cześć. Wczoraj chciałem wyczyścić swojego LG. Podczas demontażu niechcący urwała się dla mnie część od robienia zdjęć blokady klawiatury. Co mi pozostaje w takim przypadku zrobić ? Jakieś sugestie ? Dzięki.

    GSM Początkujący rekordgsm   07 Lis 2011 23:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2010
  • Blokada klawiatury hasłem - Nokia 5200

    Witam. Mam straszny problem. Mam Nokię 5200, w której jest kod zabezpieczający klawiaturę. Zapomniałem go, a nie wiem jak można go ominąć lub usunąć. Próbowałem wszystkiego. Telefon przy blokadzie nie połączy się z komputerem, żadnymi programami nie dałem rady. Proszę o pomoc. Już nie mam...

    GSM Początkujący mimi221   22 Gru 2011 16:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2738
  • Lg ku990i brak zasięgu. Nie działa przycisk blokady klawiatury.

    Lg ku990i brak zasięgu i nie działa przycisk blokady klawiatury. po wymianie lcd.

    GSM Początkujący waldi1995   23 Mar 2013 20:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1682
  • Sony Ericsson Yari-automatyczna blokada klawiatury na hasło

    Witam, w jaki sposób można zrobić automatyczną blokade klawiatury na hasło w SE U100i? Tak aby np. po 20 sekundach nieaktywności włączała się blokada. Dzięki za ew. odpowiedzi Pozdrawiam

    GSM Użytkowy inision   29 Sty 2012 21:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 894
  • Jak pozbyc sie blokady klawiatury samsung i5500

    Jak odblokować zablokowany panel dotykowy źle narysowanym kodem w samsungu i5500?Fleszowałem go odinem kilkoma rożnymi softami i nie pomaga po włączeniu jest zaloguj się do swojego kata gmail.Z3x nie zczytuje kodu oraz nie ma opcji flash,sekwencja klawiszy na reset nie dziala tel.ma brandowane oprogramowanie...

    GSM Początkujący sewer29   02 Maj 2012 14:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 8076
  • Barel S 120 telefon dla seniora- blokada klawiatury

    Szukam instrukcji, jak wyłączyć blokadę klawiatury w tel. Barel S 120 dla seniora. Niestety nie mogę znaleźć w net. Muszę pomóc Babci i tylko przez tel stacjonarny udzielam wskazówek. Będę wdzięczna za podpowiedź

    GSM Użytkowy ekgl13   05 Cze 2012 14:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1733
  • Nokia 6131 - blokada klawiatury nie działa po zmianie obudowy.

    Nokia 6131 blokada klawiatury nie działa po zmianie obudowy na nową co zrobić żeby ją naprawić wyczytałem że: Magnes jest w klapce po lewej stronie, widać go po odpięciu taśmy od płytki lcd. Jeśli go tam nie ma to to jest powód usterki. A jak ten magnes wygląda podajcie jakieś zdjęcie gdzie on...

    GSM Początkujący dawse   01 Sie 2012 03:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1458
  • samsung 7350i - klapka nieaktywna - nie działa blokada klawiatury

    Witam, Problem polega na tym, że po wymianie taśmy nie działa blokada klawiatury. Telefon nie reaguje na rozsuwanie klawiatury ... poza tym wszystko działa, tj. klawiatura numeryczna i podświetlenie działa poprawnie, przyciski boczne (po lewej) jak i przycisk od aparatu (boczny po prawej) również działają....

    GSM Początkujący krystiano973   08 Sie 2012 18:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1190
  • Blokada klawiatury lg l3 e400.

    Witam, wczoraj brat zlapał w swoje ręce mój telefon.Bawil się moją blokada klawiatury, takie 9 kropek 3 rzędy.No i nie udalo mu sie, pojawil sie ze musze wpisac login i haslo gmail. Ale ja tego nie pamietam, probowałem zrobic hard reset, trzymajac 2 guziki volum - i ten którym włacza sie telefon. Przy...

    GSM Użytkowy fischer8   21 Wrz 2012 13:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5358
  • nokia 3310/3330/3410 - zmiana zasięgu i niemożność blokady klawiatury

    Witam serdecznie. OD dłuższego już czasu mam problem z moimi nokiami - 3310/3410/3330. Wszystkie są w sieci PLAY (jeśli ma to jakieś znaczenie), i od około pół roku, może roku po utracie zasięgu i ponownym wyszukaniu zdarza się, że nie mogę zablokować klawiatury. Pomaga tylko ponowne włączenie telefonu....

    GSM Początkujący Pigulasty   12 Gru 2012 10:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1650
  • Iphone4 - Blokada klawiatury

    Witam, Iphone4. Blokada na Vodafone UK. Po starcie tel prosi o hasło, tak wiec nie moge sprawdzić ani IMEI ani wersji softu itp. Czy jest mozliwosc zrobienia JB na takim telefonie? X.

    GSM Początkujący sm233   26 Sty 2013 14:53 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6012
  • LG p970 blokada klawiatury jak ja usunac?

    Witam mam maly problem z lg p970, zapomnialem kolejnosci blokady klawiatury wiecie moze jak go odblokowac?

    GSM Początkujący Stokłosy   23 Sty 2014 14:30 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 13893
  • Gdzie w Samsungu C3050 leży magnes odpowiedzialny za blokadę klawiatury?

    Siema Wypadł mi właśnie przy rozbieraniu tego fona magnes i nie blokuje teraz klawiatury przy zsuwaniu. Gdzie go dokładnie umiejscowić? Szukam i szukam i jakoś nie widzę skąd on wyleciał a internet też nic nie podpowiada :| Dodano po 14 Dobra znalazłem. Jego miejsce jest w części ze slajderem...

    GSM Początkujący nemo333   15 Maj 2013 13:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1533
  • Nokia C7 przycisk suwak blokady klawiatury

    Czy można w jakimś serwisie na allegro lub jeszcze w jakimś sklepie internetowym, kupić tą część? Najlepiej biała

    Początkujący Naprawy paulina_mysza   04 Cze 2013 18:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 840
  • Jak usunąć blokadę klawiatury w telefonie dla seniora Maxcom MM432BB?

    To telefon mojego krewnego. Kiedy wŁączam komórkę muszę kliknąć czerwoną słuchawkę i i gwiazdkę. Jednak w ustawieniach znalazłem funkcję, że się wYłącza klikając TYLKO czerwoną słuchawkę. Jest też dźwięk, gdy się włącza i wyłącza komórka, który bardzo wkurza. 1. Jak zrobić: - (najlepiej) by się...

    GSM Początkujący XXkotekXX   30 Mar 2014 19:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6036