Czy w samochodzie jest dodatkowy alarm lub inna blokada zapłonu?
jak to podczerwień to wpisz sobie kod awaryjny blokady zapłonu
Chwila szukania i jeeest!!!! ;) https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Odpinasz centralkę i w/g tego schematu łączysz przewody od blokady zapłonu.
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Pilot na podczerwień czy radiowy?
Zółtek, odpowiedź masz powyżej. Musisz mieć czterocyfrowy kod blokady zapłonu - patrzy odp. hyper2000.
Koła zmiennych faz występuje? Rozrząd sprawdzony na blokadach?
W Megane II blokada kolumny dopisuje sie automatycznie w momencie pierwszego włączenia zapłonu i odpytaniu kodów prze UCH .
Może źle się wyraziłem - podczas jazdy auto samo nie gaśnie, powiedzmy że za szybko puściłem sprzęgło, auto zgaslo i nie chce odpalić, bo blokuje je immobilizer. moje pytanie brzmi jak mogę zdjąć tę blokadę.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Witam. Uszkodzeniu uległ kluczyk. Nie można zdalnie otworzyć drzwi i tym samym zlikwidować blokady zapłonu. Czy można to w jakiś sposób pominąć? Z góry dzięki za pomoc help
Sprawdź bezpieczniki i ich gniazda przy akumulatorze.
Tak,trzeba dokonać inicjacji ECU
A nie łaska w liście stanów zobaczyć, czy blokada zapłonu jest na "nieaktywny"? Czym diagnozujesz?
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
To ważne by ustalić gdzie zatrzymała się procedura włączania zapłonu. Przecież pisał że steering not locked, a więc tam się zatrzymało. Czujnik na zasuwie blokady mówi że blokada zamknięta więc na rozruch nie zezwala.
"kierownica nie odblokowana" i zaświeca się lampka "serwis" No i tutaj szukaj, wycieraczki i inne zostaw w spokoju. Blokada jest w "obwodzie" immo, nie ma odpowiedzi od blokady - nie ma zapłonu. Sprawdź zasilania, poruszaj kierownicą, zdemontuj ją i popatrz czy się nie przyciera rygiel.
Puszcza blokada i włącza zapłon,tak?
witam auto nie miało dzwona, trafiło do serwisu w Niemczech z objawem ciężko zapalającego silnika. Wymienili tam czujniki pomierzyli kompresje i tyle. auto zostało sprzedane i trafiło do mnie. silnik, skrzynki USM/UCH/UPC są z tego auta i VIN sie zgadza. Jedyna dokładaną rzeczą był emulator immo robiony w firmie specjalizującej sie w tego typu rzeczach....
W końcu udało połączyć się z autem ,niem błędów jedynie aktywna blokada zapłonu w sterowniku oraz przy kręceniu nie pokazuje obrotów silnika chociaż czujnik wału podstawiałem drugi.
Jeżeli niepoprawnie wprowadzisz kod blokady zapłonu a co za tym idzie nie będziesz wykonywał czynności przyuczenia pilota to immo się nie rozkoduje i działający kluczyk nadal będzie działał.
Tak też właśnie wyczytałem na forum renault, że często za takie zachowanie się elektroniki auta odpowiada właśnie blokada kierownicy. Na portalu aukcyjnym znalazłem kilka ogłoszeń z odkodowaną blokadą, ale jeden objaw mnie nurtuje, piszą w opisach aukcji że przy uszkodzeniu tejże blokady kontrolka od immo świeci ciągłym światłem a u mnie miga mniej...
Witam Mam problem z ww. Samochodem a mianowicie nie ma zapłonu, dodam, że widzi karte. Pamięć w elektronice blokady kierownicy wyczyściłem, po diagnozie wyskakuje mi ten błąd 029, ma ktoś jakis pomysł??
Daj mu spokój, on sam nie wie. Pisze tam, że nigdy nie używał PLIP'a, więc immo ma zdjęte, blokada uaktywnia sie minutę lub 10 minut od chwili wyłączenia zapłonu lub po zamknięciu samochodu zdalnie. Dwa-uaktywniona blokada odjazdu to szybkie miganie kontrolki (2 Hz) a nie świecenie ciągłe; to inny stan.
Blokada jest sprawna. Bo przy włączeniu zapłonu tego przy którym załącza się wspomaganie blokada bez problemu działa. A normalnie zawsze podczas odpalania wspomaganie już się załączało a teraz nie. No mówi się trudno i faktycznie bez clipa nie da rady.
Moim zdaniem problem jest w alarmie. Bardzo możliwe że alarm jest posiada blokadę zapłonu która poprostu się zacina. Moja propozycja to sprawdzić alarm ewentualnie ustalić czy jest taka opcja w alarmie. Z doświadczenia wiem że alarmy potrafią wiele........! Pozdrawiam.
Jedna kluczowa rzecz: działa blokada kierownicy ? Jeśli nie to samochodu nie da się uruchomić. W upc jest jeden przekaźnik, który działa "na odwrót" tj ma styk NC i podaje +12V na blokadę gdy zapłon jest wyłączony
Ta matoda to do samochodów z kluczykami, a takowe to zdaje się pełnoletność już uzyskują, więc ich coraz mniej. To raz. Dwa, należy znać swój samochód i wiedzieć kiedy zaskakuje blokada. Najczęściej się to dzieje po wyjęciu kluczyka, a nigdy gdy jest w pozycji pomiędzy zapłonem a zero. O ile pamiętam to tam jest jeszcze pozycja, która przy wyłaczonym...
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
opisałem wcześniej , standardowo megana oprócz immo ma blokadę zapłonu po otwarciu auta i nie odpaleniu go przez kilkanaście sekund blokuje zapłon(i dioda od immo szybko mruga) auto kręci i nie zapala , trzeba centralnym w pilocie zamknąć i otworzyć powtórnie i jest ok , nigdy nie zagłębiałem się co tym steruje , a tu podobno działała i przestała ,...
Wiem że to mało profesjonalne, ale poprzedni właściciel mojej megi też miał problem z immo, a obszedł go w dość prosty sposób, mianowicie podłączył stały plus do przewodu stacyjki który jest odpowiedzialny za "plus akcsoria" (pierwsza pozycja stacyjki) czyli radio nawiew i takie tam, i wtedy immo było stale zasilane tak więc nigdy nie było sytuacji...
Po wyłączeniu zapłonu wyświetla się komunikat o braku blokady kierownicy i faktycznie nie można zablokować kierownicy. Dodatkowo podczas jazdy świecą kontrolki service i poduszka powietrzna. Przeszukałem forum, ale wszyscy piszą o blokadzie kierownicy w kontekście niemożności odpalenia samochodu.
brak podłączonej blokady zapłonu,powinny to być dwa zielone grubsze przewody wychodzące z centrali,może tobie to faktycznie nie przeszkadza{a powinno},ale złodziejowi trochę ułatwia pracę nad twoim renaultem,życzę dalszego dobrego samopoczucia :D.
przewody blokowania podpina sie pod przycisk w konsoli i wtedy możesz sobie go przyciskać,a immo blokuje się tylko przy wyłączonym zapłonie i faktycznie czasami trzeba będzie zrobić cykl załącz-wyłącz aby go rozbroić,ewentualne inne wyjście w tym konkretnym przypadku to dwa piloty w kieszeni ale to wg mnie nieporozumienie. Dodano po 2 a tak między nami...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Najbardziej zastanawiający jest ten pobór prądu - 0,12 A (120mA) - jest to stanowczo za dużo. Nie wiem co masz zainstalowane w aucie, ale widziałem u siebie na warsztacie różne wynalazki - źle podpięte radio, źle podpięty przekaźnik do blokady zapłonu z alarmu, "dziwna" instalacja audio, i najnormalniej zzieleniałe styki w instalacji (wszystkich ciekawostek...
Witam, Renault Megane II 2.0T 120kW 2005r. Przednie szyby działają bez zarzutu natomiast tylne nie działają. Jedynie wciśnięcie przycisku przy dźwigni hamulca ręcznego otwiera i zamyka wszystkie szyby. Przednie sterowane są masą i za pomocą kabla jestem w stanie je podnieść i opuścić, jeżeli chodzi o tylne to mogę tylko je podnieść (po podaniu +12V...
mruga dioda od immo. Jak szybko? Tym się zajmij. Coś jeszcze na desce się wyświetla? Jakiś komunikat? Słychać blokadę kierownicy? Bezpieczniki przy klemie? Zapłon jest?
Problem z BP5 w przypadku megane 2005 polega na tym, że jedynym miejscem na odcięcie zapłonu to 5A bezpiecznik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Proxima w stanie czuwania rozwiera obwód blokady, (renówka co kilka sekund testuje ten obwód), kiedy otwiera się central zapalają się zegary, po włożeniu karty w slot proxima dopiero dostaje postacyjkowy...
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
A nie ma jakiegos kabelka od czujnika walu korbowego lub pompy .Odciolem gruby czerwony z brazowym przy puszce bezpiecznikow wyswietlilo electronic fauled.Ale po ponownym zalaczeniu gasl ten komunikat zastanawiam sie czy podpiac ta blokade tam i czy nie spali sie przekazniczek blokady
Pacjent Megane 2 nie odpala, był błąd blokady, podmieniona na emulator, po ręcznym rozblokowaniu blokady wróciła do sprawności i błąd znikł. W clipie błędy ze zdjęć, gdzie szukać Był kasowany i bez zmian, poza tymi co są na zdjęciach nic więcej. Przy uch sucho, kostki normalne, nie zielone Trzy posty i same śmieci. :cry: Nawet nie ma informacji czy...
Zapłon stały (plus po zapłonie) włączysz wrzucając jakiś bieg plus hamulec plus naciśnięcie przycisku, działa na jakieś 20 minut? Drugi sposób, wyciągasz kartę, dusisz guzik zamknięcia na karcie (tak aby radio zgasło i blokada kierownicy się aktywowała, przy otwartych drzwiach) wkładasz kartę i dusisz tylko przycisk start stop i trzymasz go jakieś 5...
Witam, proszę o szybką pomoc! Wyjasniam swoj problem: Mam Auto Na Centralny Zamek: Dziś rano gdy chciałem otworzyc auto nie dało się centralnym ani uruchomic bo mam blokade zapłonu, poszlem wiec kupiłem baterie do pilota i bez problemu wszytsko zadziałało pojechałem tam gdzie trzeba, gdy chcialem wrocic auta znów sie nie dało otworzyc centralnym, wymieniłem...
Witam Problem z immobilizerem w mojej megance jest taki że, pewnego ładnego dnia poszedłem do autka, chciałem otworzyć centralny zamek z pilota IR ale się nie udało, otworzyłem ręcznie, przycisk blokady zamków też nie działa, działa dopiero po przekręceniu klucza w stacyjce, po za tym kontrolka immo nie miga, przyuczenie kluczyków do kodu nie przynosi...
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd. DF113 Napięcie zasilania czujników 1.DEF obecny DF002 Obwód Czujnika Temperatury Powietrza CO.1 obecny Na początku stan rozruchu zmieniał się z nie wykonany na wykonany mniejwiecej co dwie może trzy sekundy. W tej chwili stan wygląda tak Blokada rozruchu nie aktywna + po zapłonie obecny rozruch...
blokada zapłonu renault renault megane blokada blokada zapłonu renault laguna
wodomierz magnes dioda selenowa odświeżania pamięci
Skoda 1.5 TSI EVO EA211 vs 1.0 TSI EA211 – który silnik TSI jest najbardziej żywotny i oszczędny? Skoda Rapid – który silnik wybrać? Opinie o 1.4 TDI EA288, 1.2 TSI, 1.6 TDI