skoro dokupiona blokada jest mechanicznie sprawna wystarczy wyczyścić eeprom i podłaczyć . Jesteś pewien, że w nowych renówkach nie trzeba dopisywać blokad clipem online?
Kostka. Zawsze kostka.
Tak. Bez blokady nie ruszy zapłon itp. Potraktować blokadę na młotek i czasem jest szansa że ruszy kilka razy
ukręciły mi się kabelki od przycisku który miałem pod mieszkiem od blokady zapłonu (poprzedni właściciel zamontował takie cudo ;)). Mam taki problem że nie wiem czy ten przycisk teraz działa. Skręcałem przewody na tym przełączniku ale nie pomagało. Po złączeniu przewodów bez przełącznika zapłon działa. Skoro tak, to może ów przełącznik nie jest wcale...
Puszcza blokada i włącza zapłon,tak?
Myślałem o odcięciu pompy Jak najbardziej, ale odcinasz bezpośrednio przed pompą. Musisz pominąć moduł pompy i odciąć na krótkim odcinku pomiędzy modułem pod tylną kanapą a pompą w zbiorniku.
Jeżeli jest usterka, przez którą pali się bezpiecznik to jego wymiana nic nie da. Trzeba znależć i usunąć przyczynę. Może np. pompa obiegowa nie działa?
podaj coś bliższego o samochodzie choćby co to za silnik .zapłon to przeważnie czarnu kabelek np. przy cewce.no ale o tym wiedzą także złodzieje
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Tak jak napisał norbert.s. wybór jest duży. Możesz zadać zwykły przekaźnik (koszt z wiązką ok 10zł), może być blokada sensorowa jak Terminator czy Multiblok (30zł), elektrozawór (50zł)antyporwaniówki z identyfikatorem (100-300zł), immobilisery (200-400zł), blokady rozproszone (ceny nie znam, myślę że ok. 200zł). Niestety nie napisałeś, jakie to autko...
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Osobiście zastosował bym kontaktron wykorzystując magnes do dezaktywacji blokady, nic nie wystaje i łatwiej ukryć pod tapicerką czy plastykami w samochodzie ....mhm kiedyś miałem radio na kieszeń i wykorzystywałem plus pojawiający po włączeniu radia .Obecnie radia fabryczne nie działają bez włączenia stacyjki ,może warto wykorzystać tą właściwość w...
Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Poszukaj w ogłoszeniach CDP+ Delphi itp.
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
A zastanowiłeś się, że płacisz nie za samą usługę, ale także za wiedzę, gdzie to wpiąć i za gwarancję, że blokada nie zadziała ci w najmniej oczekiwanym momencie? A co z poprawnym rozłożeniem i złożeniem elementów tapicerki auta? Bo czasem wcale to nie takie proste... A przez nieumiejętne grzebanie w przewodach można sobie problemów narobić. To według...
Rozrusznik (+50) - przetnij biały przewód (pin11) w 12-pinowym białym złączu , na ścianie bocznej - po stronie kierowcy.
Witam. Zmiana odległości elektrod pod wpływem rozszerzalności termicznej to na pewno nie to jest przyczyną problemu. Ale np. tak zwany zimny lut na płycie może raz łączyć lub nie, nawet pod wpływem nie dużej zmiany temperatury. Jednak ja bym się bardziej teraz przyjrzał temu gazowi. Pisałeś że problem występował gdy było chłodniej w kotłowni, a więc...
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie. Pozdrawiam
Witam To jest poprostu sensorowy wyłącznik zapłonu. Można nabyć na Allegro za ok.25-30zł. Nie warto samemu się dłubać. Mam takie coś zamontowane i działa bez problemu. pozdrawiam
Zapłon włącza się trzymając start przez 10s po włożeniu karty.Zobacz błędy w uch bo blokada uszkodzona nie puści zapłonu.
Wstaw fotkę centralki/wiązki/pilota.
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
Możesz tak zrobić.
odłącz złącze wieloprzewodowe i połącz od strony instalacji 2 grube szare przewody
Właśnie myślałem, że immo jest powiązany z tą kontrolka blokady, ponieważ też szwankuje i jak wcisnę przycisk kontrolka znika i słychać dźwięk dziwny. Teraz jak te dwa kabelki od tej blokady łącze to cały czas muszę bo inaczej nie odpala auto na guziku. Dziwny dźwięk to może być pompa paliwa. Czyli kontrolka nie gaśnie bez naciśnięcia guzika? Rób jak...
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
Żeby wyglądało to w miarę oryginalnie, to kompletny zapłon od NSR75 (NS1), który ma stator typu gwiazda, podstawkę statora z zewnętrznym impulsatorem, koło magnesowe ze znacznikiem i moduł zapłonowy z opóźnianiem zapłonu w okolicach 10000 RPM. Wadą jest niestety cena i dostępność. Poza tym moduły zapłonowe też się psuły, a ze zamiennikami też są kłopoty....
Sprawdź zasilanie na UCH.
Jeśli kontrolka od ESP, to zazwyczaj dodatkowa blokada założona, która odcina zapłon.
Przy stacyjce zielony,z paskiem jakimś chyba-to zapłon.Kontrolką sprawdzisz.Kierunki ja brałem z GEM.
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
założyłem bardzo dużo blokad zapłonu PK-10,ich zaletą jest to,ze mają stan serwisowy na okres oddania auta np.do warsztatu[nie trzeba pokazywać rozbrajania systemu]
Zgaduj zgadula....Jak w golfie to i w audi...Dziwny tok myślenia.A może plus po zapłonie co?Czarny gruby od stacyjki.Jak jest to dobrze zrobione to jest dobre zabezpieczenie.Tylko dobrze zrobione!!!
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
Mam ciągnik Esiok z silnikiem Andoria S7. Czy jest jakiś sposób, bez większej modyfikacji silnika z dodawaniem elektryki, zrobienie blokady zapłonu. Żeby nie odpalał dopóki czegoś się nie przełączy, albo coś w tym stylu?
APC to w Renówkach zapłon
Dodatkowy immobilizer/blokada zapłonu.
Blokada kierownicy jest mechaniczna i jest częścią stacyjki. Immobilizer ma antenę wokół stacyjki, zasięg to kilka cm. Konstrukcyjnie podobna do tej z zestawu. Jeśli te breloczki to system Unique to jest to żadne zabezpieczenie... a ich zasięg też jest niewielki (wymagają przyłożenia do anteny czytnika). W opisie tej aukcji masz napisane, że w samochodach...
Witam Czy mógłby ktoś napisać gdzie najlepiej podpiąć blokadę w skodzie Fabi. Nie chce na pompie bo mam jeszcze zamontowany gaz. Z tego co wyczytałem to najlepirj pod zapłon albo pod komputer. Czy ktoś wie jak to zrobić? Nie piszemy wielkimi literami patrz regulamin yasiu.brzeg Poprawić!!!
Jaki był powód "unieruchomienia " licznika - chyba wypada napisać , nie?
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Szukaj błędu w sterowniku silnika, konkretnie blokada zapłonu.
Chcę założyć blokadę na zapłon do Golfa. Gdzie najlepiej to podłączyć ? w którym miejscu i na jakich przewodach najlepiej? Auto ma gaz dlatego nie chce zakładać odcięcia pompy paliwowej. Proszę o konkretne rady, jakiś schemacik mile widziany :D
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
Tak sprawdzałem tylko drzwi kierowcy, czy włącza się alarm - włączał się. Próbowałem go programować wg instrukcji, tj. włączyć blokadę zapłonu i odpalić z użyciem przycisku autoryzacji i później po wyłączeniu tej opcji. Fakt, że przy przekręceniu kluczyka na zapłon to faktycznie na kostce co wchodzi do cewki nie ma prądu w ogóle. Pomęczę dziś jeszcze...
Ma na auxie założoną blokadę zapłonu. Naciskałeś aux?
Ten kabel to blokada prędkości - jeśli sprzęgło obraca się powyżej określonych obrotów zapłon jest odcinany.
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Jak działa ta blokada? Te dwa wejście reagujące na zmianę stanu muszą być podłączone do przycisków w których jest cały czas +12V (nawet gdy zapłon jest wyłączony)?
Włączony zapłon, wyłączone radio i nic Radio musi być włączone, na włączonym zapłonie. Inaczej nie odczeka blokady.
Jeżeli ktoś nie wie jak działa zabezpieczenie KD2006 i inne podobne, tu jest opis zabezpieczenia opartego na tej samej zasadzie, zamiast kupować można zbudować samodzielnie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Przerysował: "Płonka" <tedi017(at)hot.pl>
Jedna kluczowa rzecz: działa blokada kierownicy ? Jeśli nie to samochodu nie da się uruchomić. W upc jest jeden przekaźnik, który działa "na odwrót" tj ma styk NC i podaje +12V na blokadę gdy zapłon jest wyłączony
To zanieś do serwisu RTV tam chłopaki to przelutują i będzie OK.
Witam, mam pytanie... dzis w nocy po długotrwałym włączeniu alarmu i nieumiejac go wyłączyc rozłączyem pod maską z przodu chyba główny jakis kabel. Rano nie mogłem zapalic auta chyba zapłon rozłączony. mecze sie cały dzien. Czy tutaj elektronik od alarmów czy sam to naprawie??? dajcie znac szybko. pozdrawiam. Andzej
Włączyć zapłon i czekać ew oddać radio do serwisu celem zdjęcia blokady czasowej i ew rozkodowania. Oba napięcia stałe i po zapłonie do radia dochodzą ?
tak jak mówi przem27, z tym że jak już będziesz miał wszystko zmontowane (założony łańcuch, wałki, zębatki, to luzujesz śruby trzymające zębatki, następnie blokujesz wał (musisz być pewien, że dolna blokada jest na 100% na miejscu - najlepiej mieć zdjętą miske, wtedy od dołu widać miejsce w które wchodzi blokada), następnie zakładasz blokadę na wałkach...
No nie do końca ten alarm, ale podobny. Standartowo czujniki ultradźwiękowe, blokada zapłonu prawdopodobnie nie będzie zrobiona, co jest normalną praktyką serwisów. Możesz poczytać sobie instrukcję obsługi:
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
wychodząc z założenia, że najlepszym zabezpieczeniem jest nietypowe (nieseryjne) zabezpieczenie to pod jaki przewód najlepiej podłączyć ukryty włącznik ? blokujący zapłon? a może lepiej podpiąć go pod coś innego ?
Przepraszam tzn wymiana samego computera tj. Engine Control Module (ECM) ten co jest na zdjeciu ? Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym immo zapisane w skrzynce SRI. co to jest immo i ta skrzynka gdzie znajduje sie. Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam . http://obrazki.elektroda.net/1_126338281... http://obrazki.elektroda.net/79_12633837...
Powyższy sposób nic nie da, bo nie wyeliminuje odcięcia lub innej blokady zapłonu.
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
kup sobie gotowy układ koszt 30zł TERMINATOR-sensorowa blokada zapłonu z funkcją antynapadową i antyporwaniową.Tutaj masz link http://brzemart1.republika.pl/syreny.htm
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Zasilanie cewek na czerwono to wiem . To że czarno żółty i zielono czarny to masa to też wiem. Tylko coś mi odcina zapłon . I jak ominąć to . Jak zrobić na krótko żeby zamiast czujników np. czujnik stopki bocznej, czujnik klamki sprzęgła i czujnik biegu neutralnego ( bo podobno to odcina zapłon) ominąć to . A z modułu zapłonowego wychodzą mi 8;kabli...
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Proszę jak to możliwe o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jestem laikiem w tym temacie. Nie bierz się za samodzielne konstruowanie takiego zabezpieczenia. Zadbaj o zdrowie pasażerów w sytuacji, gdy podczas wyprzedzania coś się uszkodzi i odetnie ci zasilanie pompy paliwa ... "Nie piszę tu o Tobie, bo wszyscy wielcy wynalazcy zawsze ryzykowali swoim...
Pewnie blokada padła. Pozdr.
witam serdecznie już wszystko jest ok okazało się ,że pompa była w regeneracji i pan nie do końca się przyłożył i przykręcił koło od pompy jak mu pasowało a nie jak wyznacza blokada dlatego po ustawieniu na blokady zapłon się rozjechał a,że kolo niema klina jest możliwość przykręcenia jak bądź w każdym razie z problemem sobie poradziłem i dzięki wszystkim...
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu przewodów do zainstalowania alarmu (auto jak w temacie z 93 roku). Czy lepiej blokować zapłon czy pompę paliwa? Jeśli chodzi o blokadę paliwa to czy trzeba stosować elektrozawór? Co z ewentualnym zapowietrzeniem układu paliwowego? Podkreślam, że jest to diesel. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Fajnie, po zamianie układu st blokada działa zapłon wrócił ale rozrusznik padnięty, tylko tyka. Powiem szczerze że wymiana rozrusznika w tym aucie to jest porażka, cały przód out, alternator też i po długich mękach wyszedł...Tylko nowy wchodzi w rachubę bo z używką nie mam zamiaru walczyć za jakiś czas. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedź.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Jakim ECU, kod transpondera siedzi w centrali CODE, zaś sama centrala jest sparowana z centralą wtrysku. Centrala CODE ma poprawnie odczytać kod klucza i wysłac swój kod zwalniający blokadę zapłonu do znanej jej centrali wtrysku. Kod awaryjny zaś siedzi centrali wtrysku. To tak obrazowo. Nawet jak weźmiesz nówkę centralę wtrysku, podłączysz pod instalację...
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Wyjście na czujnik dodatkowy, blokadę zapłonu + [url=http://www.testronik.com/ST/ST-111/... ST-111
Możesz odciąć pompępaliwową, przekaźnik jest z prawej strony pod deska przy słupku , a od instalacji znajdź przewód w wiazce ze sterownika instalacji na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki i go odetnij.Albo przewód wychodzący ze stacyjki na którym pojawia się + 12 po przekręceniu w pozycje zapłon.
Witam Mam pewien problem z moja meganką. Otóż niedawno stało mi się tak, że gdy jadę i auto mi zgaśnie (nie wyłaczam go sam), to blokuje się zapłon i nie idzie odpalić samochodu. Pomaga mi dopiero odpięcie klemy plusowej i podpięcie jej z powrotem. Co może być przyczyną wystepowania takiego problemu? Jestem nowy tutaj i chciałbym, aby potraktowano ten...
Witam zamierzam zamontować w aucie dodatkowe zabezpieczenie i rozważam 2 możliwości: -tracker GPS który kupiłem jakiś czas temu na ali (urządzenie gt06 z przekaźnikiem który w stanie spoczynku przepuszcza, a załączony odcina) - urządzenie typu exterminator Na początku rozważałem tylko trackera ale jak go podłączyłem na sucho okazało się że w stanie...
Witam Chce sobie samemu podłączyć jakąś blokadę (np: multiblok). ALe nie za bardzo wiem jaki kolorek odciąć (chciałbym odciąć jakiś zapłon, lub "+" po stacyjce. Może ktoś łopatologicznie wytłumaczy gdzie zrobić odcięcie? Pozdrawiam
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Nie zaświeci nic. Poza tym może przywróć stan oryginalny, PPS-kalkulator silnika bądź kalkulator BSI- test blokady zapłonu i wywali ci gdzie jest kłopot, gdzie jest problem z odblokowaniem kalkulatora.
Zapłon się zablokował i nawet nie chce mi odpalić na orginalnym kluczyku. Nie święci kontrolka check engine tylko mruga ta czerwona od centralnego zamka tak jakby auto było cały czas zamknięte. Nigdy nie miałem z tym problemu. Lecz teraz kiedy przekręce nawet orginalny kluczyk na poz. Zapłon to ta dioda miga szybciej. Spróbuje zaprogramować pilot może...
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Pilot na podczerwień czy radiowy?
Skoro czujnik to fotoopornik to bym podał jakieś zastępcze obciążenie (rezystor) o wartości zaciemnionego czujnik i sprawdzał dalej,gdzieś musi się indukować to napięcie.Według mnie wygląda to na blokadę zapłonu przez oświetlony czujnik w trakcie zapłonu.To jest to napięcie ok 60V.
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Napięcie na iskrownik podawane jest tylko przez ok. 6 sekund, jeśli w tym czasie nie nastąpi zapłon palnika to kocioł powinien wejść w blokadę ( błąd 501). Zapłon przy sprawnie działającym kotle powinien nastąpić w 2, 3 sekundzie po pojawieniu się iskry. Przy dłuższym czasie zapłon następuje wybuchowy.
czy demontaż alarmu nie unieruchomi samochodu? Jeżeli instalator podłączył obwód blokady zapłonu, to samochód nie ruszy. Wiązki przewodów i wtyczki nie są uniwersalne i zamienne między różnymi centralkami.
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu. W piątek zaprowadziłem moją megankę(1,6 K7M 96r, immo) do warsztatu, ponieważ miała za wysokie obroty. Gość podpiął się komputerem do sterownika i nie mógł się połączyć z nim (pokazywał tylko usterkę ABS w obwodzie prawego koła), sprawdził połączenia od kostki diagnostycznej aż po wtyczkę przy...
Prawdopodobnie nie będzie z niczym połączenia oprócz 19 i 05. Jaki sterownik? EDC17? Po liftingu? Kiedyś takie cosik przerabiałem po włamie. Męki było co nie miara bo pierwszy taki przypadek miałem ale po długiej walce się udało.
Ten pin jak będziesz używał to chyba musisz go poprzedzić zerem. Doczytaj jeszcze. I tam jak coś pójdzie nie tak to wyłącz zapłon i ponowna próba za kilka minut. Może być blokada czasowa ale to w blokach/kanałach w vcds będzie widać.
Mam samochód DU Lanos z 2001. Sądzę, to że elektroniczna blokada zapłonu z powodu, której nie mogę od wczoraj odpalić samochodu. Co zrobić? Mogę to sama jakoś wyłączyć?
Jedyne wyjście --> znaleźć centralkę --> zmostkować to co ktoś zabezpieczył.
zapłon blokada blokada zapłon blokada zapłon alarm blokada zapłon peugeot
stabo xm3400 rodzaje wtyczek audio uszkodzona przetwornica fujitsu
mastercook zmywarka uszkodzony rezystor dmuchawy
Toshiba 48L3663BG Firmware Download & Recovery for Vestel 17MB120 Board Sony TA-F770ES vs TA-F707ES: Który wzmacniacz wybrać?