Już udało mi się uruchomić. Alarm załączył blokadę zapłonu. Trzeba na wyjącym alarmie wcisnąć guzik serwisowy i kręcić kluczykiem 7-8 razy, aż alarm zabuczy. To powoduje na wyłączenie blokady zapłonu.
Myślę że Twój alarm to nie Forteca, ale Fighter 4 (obudowa zatrzaskowa). Wszystkie Fortece mają wbudowaną blokadę zapłonu. Dołączyłem schemat do porównania z Twoją centralką. Przewód do blokady zapłonu, to pin 10 od lewej (różowy przewód). Podłączaszgo do masy, i po sprawie. Pozdrawiam. Sonix
Witam. Auto sprinter 2014 po lifcie, skrzynia manual, 2,2 diesel . Założyłem alarm, wszystkie sygnały już mam, brakuje mi tylko odcięcia zapłonu. Pytanie do was, co rozłączyć? Gdzie zrobić blokadę.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D samo odłaczenie pompy paliwa zdaje egzamin w samochodach napędzanych tylko na benzyne lecz jeżeki samochó ma np. instalacje gazową to radziłbym ukryty wyłącznik zasilania cetralki od gazu która znajduje się w kabinie. Pozdrawiam
Procedura wykonana, zasilania, masy, stacyjka, jedyne czego nie mogłem znaleźć to tej blokady zapłonu.
Wstaw fotkę centralki/wiązki/pilota.
moze przekaznik blokady zapłonu sie zwarł (SKLEIŁ)
odłącz złącze wieloprzewodowe i połącz od strony instalacji 2 grube szare przewody
A antenki to ten alarm nie ma.... :) ?
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Witam. Pacjent Citroen Jumper 2008 rok. Potrzebuję pomocy z montażem alarmu. Gdzie wpinać się ze sterowaniem kierunkowskazów, blokadą zapłonu i sterowaniem zamka centralnego z centralki alarmu (niefabryczny). Pozdrawiam
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Powyższy sposób nic nie da, bo nie wyeliminuje odcięcia lub innej blokady zapłonu.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Kolego AUDIPL całkiem niedaleko Ciebie masz świetnego producenta alarmów - firmę SEO ELECTRONICS (okolice Bydgoszczy). Najpopularniejszy ich produkt to SEO DOLPHINE, ich alarmy są też znane jako ENIGMA. Montujemy je od przeszło 5 lat - awarujność liczona nie w procentach a w promilach Polecam. Z uwagi na to że produkty firmy dostosowane są do norm unijnych...
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
No nie do końca ten alarm, ale podobny. Standartowo czujniki ultradźwiękowe, blokada zapłonu prawdopodobnie nie będzie zrobiona, co jest normalną praktyką serwisów. Możesz poczytać sobie instrukcję obsługi:
Texa alarm mógł nie mieć blokady zapłonu ze względu na fabryczne immo,jak meta we fiacie.Niby atesty a nie wszystko jest jak powinno.Polska kraj korupcji,ktoś dostał w "łapę" aby móc to rozprowadzać po PSA.
W tej Mecie jest jednoobwodowa blokada zapłonu, więc raczej to nie alarm stanowi problem.
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
czy demontaż alarmu nie unieruchomi samochodu? Jeżeli instalator podłączył obwód blokady zapłonu, to samochód nie ruszy. Wiązki przewodów i wtyczki nie są uniwersalne i zamienne między różnymi centralkami.
Jeżeli stać cię żeby wydać ok 250 zł na nowy alarm to pewnie że wymieniaj go na nowy co do przewodów to wszystkie alarmy Fox mają takie jak czerwony to plus 12V czarny masa niebieski czujnik masowy drzwi pomarańczowy czujnik masowy klapy fioletowe blokada zapłonu zielone kierunki biały dioda led żółty zasilanie 12V brązowy czujnik spadku napięcia
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Znalazłem trochę informacji na temat tego alarmu. 15 blokada zapłonu i 18 blokada zapłonu. Do 15 jest napisane informacja " rozłącz obwód zasilający zapłon ( cewka, elektrozawór, zapłon elektryczny ) a następnie połącz rozłączony obwód przewodami fioletowymi. Jak odepnę centralke alarmu, i zmostkuję fioletowe przewody powinno to działać, i alarmu nie...
Wyłączenie awaryjne alarmu CS-9218.Wciśniji przytrzymaj wyłącznik serwisowy i w ciągu 7 sek. 8razy załącz wyłącz stacyjkę.Po tym czasie alarm się rozbroi i blokada rozruchu/zapłonu umożliwi załączenie silnika .POZDRAWIAM.
Jeżeli montujesz alarm po stronie kierowcy, to przetnij przewód (o ile dobrze pamiętam) zielono/pomarańczowy - jest to wyłącznik inercyjny za osłoną plastikowego boczku na lewo od nóg kierowcy.
W seacie w diesel nie ma nic fabrycznie zamontowanego co by mogło piszczeć po wyłączeniu zapłonu Więc szukaj jakiego ustrojstwa dodatkowo zamontowanego o którym nie wiesz że jest, może alarm, jakaś blokada anty kradzieżowa, abo jakiś przypominać żeby czegoś nie zapomnieć o czym wiedział poprzedni właściciel a zapomniał powiedzieć
Jeżeli chodzi o blokadę zapłonu to jeden z tych dwóch (centr dog)co szły do centralki dajesz na zapłon a drugi dajesz z alarmu jako blokada zapłonu-tam gdzie teraz masz jeden tylko.Jeżeli chodzi o zamek to kontrolką namierz sterowanie na początek. Zapomniałem dodać ze musisz dostać się do przekaźnika blokady zapłonu i zamienić styki z NO na NC z tego...
Tak jak ko;ega wspominał sprwdź najpierw czy alarm ma zasilanie, jeżelitak to zanim jeszcze zacznież obchodzić blokadę to podłącz przewód opisany jakokabel awaryjny do masy. Dezaktywuje on blokadę zapłonu.
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Safty-lock działa po ok. 5 sekundach od załączenia zapłonu pod warunkiem, że alarm nie "widzi" otwartych drzwi. Blokada działa przy uzbrojonym alarmie po załączeniu zapłonu (dopiero wtedy działa rozcięcie).
Jeśli chodzi o alarm to polecam superfortecę.Powiadomienie np.tk3n.Posiada wyjście do blokady zapłonu. Można za pomocą smsa unieruchomić silnik. Powiadomienie może odbywać się za pomocą smsa lub poprzez dzwonienie i wtedy słyszysz co się dzieje w samochodzie.Sprawdzone i niedrogie urządzenie. Alarm również sprawdzony. Jakbyś był zainteresowany to daj...
Dzięki za odpowiedź. Czy jak przetne te kable to będę mial centalny zamek czy nie? Masz bez żadnego przecinania i odłączania od centrali zewrzeć razem te dwa przewody. Wtedy blokada zapłonu przestanie istnieć.
Fakt, są auta niedopracowane, które po zamknięciu da się otworzyć z wewnętrznego sterowania. Przy montażu bezpilotówki podłącza się tam blokowanie(alarm wyje przy próbie otwarcia z wewnątrz) lub/i wykorzystuje się blokadę zapłonu do odcięcia sygnału otwarcia z przycisku
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
Ten przekaźnik, to zewnętrzna blokada zapłonu. Alarm nie ma wbudowanego przekaźnika o dużej obciążalności i dlatego należy go dać na zewnątrz. Z alarmu wychodzi jedynie przewód do jego sterowania. Impuls + wyzwalający alarm. Jak sama nazwa wskazuje. Są auta, które mają np lampki w podsufitce sterowane minusem, są takie (np. Ford) które mają plusem I...
Przepraszam, nie sprawdziłem schematu, Bas2 nie ma sterowania CZ Musisz dokupić lub zrobić moduł, który wykorzysta "-" po włączeniu alarmu (pomarańczowo-czarny) idzie do przekaźnika blokady zapłonu. Chodzi o to, ze w momencie załączenia alarmu i pojawieniu się "-" moduł podaje impuls zmknij, a po zaniku "-" podaje impuls Otwórz. Mam nadzieje, ze napisałem...
Witam, zakupiłem alarm VERTEX CA14, aby zamontować go w moim aucie. Chciałem wykorzystać tylko funkcję sterowania centralnym zamkiem i blokadę zapłonu. Podłączyłem wszystko w aucie, działa jak należy, ale mam problem z blokadą zapłonu. Moim zdaniem na kablu żółtym powinna pojawiać się masa po rozbrojeniu alarmu a ginąć po jego uzbrojeniu. Pozwoli to...
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
Bezpilotówka Seo Perfect. Na zdjęciu płytki z pierwszego postu jeden z przekaźników to przekaźnik blokady zapłonu. Poznasz po dwóch najgrubszych przewodach wlutowanych w płytkę. Przekaźnik pracuje w trybie spoczynkowo zwartym, więc wystarczy odpiąć zasilanie alarmu i auto powinno palić. Podaj konkretny model tego alarmu. Po co Ty się lamerze odzywasz...
Temat ogarnięty
Jeszcze mógł akumulatorek w syrenie się rozładować i wylać , teraz nie daję się naładować i alarm cały czas jest aktywny. Nie zgadzam się, tj. oczywiście akumulator w syrenie mógł się uszkodzić/rozładować/wylać, ale nie ma on żadnego wpływu na działanie alarmu, syrena nie zadziała i tyle. Ma na auxie założoną blokadę zapłonu Również się nie zgodzę,...
Sprawdziłem. Przekręciłem kluczyk w syrence i wyłącza tylko syrenę. Alarm dalej jest i blokada zapłonu i migacze działają po otwarciu drzwi z kluczyka. Czyli jest możliwość że syrenka jest nieorginalna i trzeba poszukać przewodów w centralce do wyłączenia.
Możesz mieć problem z przekaźnikiem zapłonu 1, jego działaniem, lub przewodami z nim współpracującymi. Nie ma iskry, więc sprawdź zasilanie cewki na pinach wtyczki C (- czarny) i D (+ różowy), oraz jej i przekaźników masę G104, przykręconą do szpilki kolektora ssącego, pierwsza od strony skrzyni biegów :?: https://obrazki.elektroda.pl/9028773300_...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Opis kolorowego złącza HPB 6, na 99% będzie ten sam układ. Piny: 1 - pusty 2- stacyjka 3 - pusty 4 - domykanie szyb 5-6 - puste 7 - prędkość 8 - aux plusem 9 - krańcówki masą 10 - plus syreny cyfrowej M04/M05 11 - masa syreny cyfrowej M04/M05 12 - wyjście na przekaźnik klaksonu masą 13 - wyjście sygnałowe syreny cyfrowej M04/M05 14 - krańcówka maski...
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
ACC jest to takie wyjście które bez uruchamiania w pozycję zapłonu włacza niektóre urządzenia np radio, zegarek itp jeśli instalacja jest seryjna acc szukać możesz najłatwiej w okolicy radia. Zależy od samochodu ale w 90% aut napiecie na acc pojawia się przy pierwszej pozycji przy przekręceniu kluczyka (wówczas puszcze blokada kierownicy) i zanika w...
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
Mam pudełko z alarmem i taką instrukcję: http://img145.imageshack.us/my.php?image... Zupełnie nie rozumiem tych schematów centralnego zamka i blokady zapłonu, bo reszta nie powinna mi sprawić problemu w końcu trzeba się tylko podpiąć pod odpowiedni kabel. Ale tego nie kapuje i tak samo nie wiem co to jest masa...w sumie to z elektroniki...
No to albo dalej coś zasilaniem albo jakiś alarm odcina jakiś obwód. Najlepiej jak nie chce odpalić to diagnostyka komputerem które moduły się komunikują a które nie (brak zasilania). Albo od razu szukać puszki od alarmu i ją wyciąć (obwód odcięcia zapłonu od alarmu zewrzeć na stałe - typowo dwa grube czarne przewody lub dołożony przekaźnik).
Każdy z tych alarmów będzie spełniał wymagania , które mu postawiłeś w pierwszym poście: dobrej klasy alarmie bezpilotowym z możliwościami podpięcia czujników ultradźwiękowych, przechyłu itd Ja akurat polecam SEO Perfect CAN ale jest to wybór bardzo subiektywny. Ten system dobrze się montuje i nie ma z nim żadnych problemów. Ważne jest aby tutaj dopisać,...
Sam porównaj: [url=http://www.proxima.pl/index.php?opt... ZK [url=http://www.seo-alarmy.pl/product.ph... Dolphin Do zestawu potrzeba jeszcze syrenkę, najlepiej z własnym zasilaniem awaryjnym, oraz czujniki dodatkowe np wstrząsówka i ultradźwięki. Zestawy z Condy w zupełności wystarczą....
Jedyne wyjście --> znaleźć centralkę --> zmostkować to co ktoś zabezpieczył.
Montuję, nie ma problemów, co chcesz serwisować?. Producent w Warszawie. Podstawowe funkcje i parametry: interpretacja sygnałów z magistrali CAN: otwarcie/ /zamknięcie zamka centralnego, włączenie/wyłączenie zapłonu, otwarcie drzwi itp. blokada elektryczna zapłonu NC (NAIS10A) spoczynkowo zwarta 1 linia dozoru włączników masowych 1 wejście czujnika...
może po prostu to jest tylko część alarmu...sam miałem w omedze montowaną blokadę zapłonu i osobny alarm z blokadą też...więc może przetrzep jeszcze auto a znajdziesz inną część jeszcze...
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Witam! Mam problem z alarmem w Audi A4 1.9TDi. Zepsuł mi się pilot tzn. włącznik w pilocie co spowodowało rozładowanie się baterii. Posiadam oryginalny alarm firmy Autowatch, który był zamontowany fabrycznie. Pilot służył jednoczśnie do uzbrajania i rozbrajania alarmu, centralnego zamka i blokady zapłonu. Najprawdopodobniej w wyniku rozładowania baterii...
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
Więc jak w temacie niestety nie znam modelu , a potrzebuje go zamontować do auta.Poniżej zdjęcie i kolory kabli jakie wychodzą z niego. -Czarny http://images33.fotosik.pl/81/76b60b7c8b... I do tego jest jakiś modół dodatkowy: Z góry dzięki za pomoc. -Czarny minus -Czerwony plus 12V stałe -Zółty zasilanie kierunkowskazów plus 12V stałe -Brązowy...
Po pierwsze nie powinien się sam uzbrajać po 30 s jeżeli są otwarte dzrzwi( chyba że nie podłączyłeś wyłączników krańcowych lub zrobiłeś to źle) lub jest przekręcony kluczyk w stacyjce. Te 3 przewody są do czujnika dodatkowego:czerwony - +, niebieski- wejście, czarny- masa po uzbrojeniu. 2 czarne moga być od blokady zapłonu. Podaj maila to przeslę ci...
Co masz na myśli pisząc (problem z aktywacją blokady)? Sprawdź jeszcze raz plusa po zapłonie nie może on zanikać w momencie startowania pojazdu! Myślę że to u Ciebie błąd. Pozdrawiam i powodzenia.
Potrzebójesz przekażnik przeączny Do nóżek C/D (przejście prądu przy braku zasilania cewki przekaźnika) Podłanczasz przewód na którym robisz blokade silnika. Do nóżki A podłanczasz przewód z alarmu (o ile pamiętam to pojaawia sie tam "+", Ale dopiero w momęcie jak alarm działa. Znaczy jak będą mrugać Ci kierunki i wyłasyrena) Do nóżki B podłanczasz...
Przypuszczam że masz w swoim alarmie właśnie tak opisane dwa kabelki. + 12 po stacyjce znajdujesz miernikiem. jest to kabel na którym pojawia się + 12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Jest on w wiązce wychodzacej ze stacyjki. Kabel od blokady zapłonu jeżeli jest jeden to do odcięcia zapłonu musisz zastosować przekaźnik.Możesz odciąć zasilanie...
Urządzenia IR (infra red czyli podczerwień) dzielą się na aktywne i passywne. -aktywne to takie które wykorzystują źródła promieniowania w tym zakresie np: reflektory,bariery itp -passywne wykrywają źródła promieniowania i reagują na ich przemieszczanie,a tzw inteligentne to takie które trudniej zmusić do fałszywego alarmu . "Inteligencja" ta jest realizowana...
Wszystko jest ok., ale jak alarm jest zalaczony, to po otwarciu drzwi nie uruchamia sie syrena. a czy kierunki mrugają? Po nacisnieciu raz przycisku, po otwarciu drzwi nic sie nie dzieje, ale po wlozeniu kluczyka do stacyjki samochod sie uruchamia i syrena tez! jezeli po właczeniu zapłonu syrena sie odzywa takimi krótkimi podajze 4 krótkimi sygnałami...
Witam od pewnego czasu mam problem z alarmem a mianowicie z blokadą zapłonu, która nie za każdym razem się rozłącza. Pewnego pięknego dnia zdenerwowany wypiąłem centralkę alarmu i ku memu zdziwieniu bez niej samochód nie odpala bo blokada zapłonu została ponieważ elektrykiem nie jestem więc jedyne co mogę zrobić to przedstawić rozpiskę kabli i kilka...
Biały przekaźnik to blokada zapłonu, przewody wlutowane w płytkę są od blokady teraz idź drogą i znajdź gdzie jest rozcięta oryginalna wiązka.
niebieski to sterowanie blokady zapłonu tego też przekażnika sterowany jest minusem wszystko ci pisze na schemacie jaki to motor do motocykla nie możesz założyć zwykłego alarmu bo h.. go strzeli od wody
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
Octavia I nie ma żadnej blokady rozrusznika. Twoje objawy mogą wskazywać na: 1. Uszkodzony rozrusznik 2. Problem z przewodami prądowymi do w/w elementu 3. Kończąca się kostka stacyjki 4. Nie prawidłowe ładowanie 5. Dołożony dodatkowy alarm
... jednak immo w SEO aktywuje się po wyłączeniu zapłonu, nie po otwarciu drzwi... Immo uruchamia się po cyklu wyłączenia stacyjki i otwarciu drzwi. UWAGA: W urządzeniu zastosowano przekaźnik blokady 25A, ale pracuje on na styku pasywnym (patrz p. 5.4 oraz 5.6 Regulaminu nr 97 EKG ONZ) o obciążalności 15A. Blokada ciągle zwiera obwód rozcinany...
Dzięki wielkie za podpowiedź z tym, żeby szukać blokady zapłonu z miltiblockiem. Poszukałem i taki spełnia moje wszystkie oczekiwania: http://jamaralarmy.pl/blokady_zap/blokad...
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
Sprawdź sobie tutaj - powinno Ci pomóc : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Nie napisałeś też jaki system zamka chcesz podłączyć, więc trudno zgadywać a w tym wypadku jest parę opcji... Do jakiego auta chcesz to montować, albo pod jaki zamek? Podłączenia kabli masz wg. schematu: 1. Żółto/Biały - podłączenie do +12V po włączeniu...
Witam! Możesz przeciąć jeden z przewodów zasilających przekaźnik pompy paliwa (12) i podpiąć się tam z zielonymi (grubymi przewodami) wychodzącymi z przekaźnika alarmu. Z alarmu wychodzi najprawdopodobniej (-) do sterowania przekaźnikiem blokady zapłonu, w związku z czym możesz pokusić się o takie podłączenie: - podpinasz jeden przewód od przekaźnika...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Witam , pacjent to toyota yatis benzyna z 97r , nie działa licznik (kierunkowskazy i otwarcie drzwi -działa) Bezpieczniki pod nogami sprawdzone , mimo to prosiłbym o rozpiske , szperałem i nie moge znalesc który odpowiada za licznik. Kolejny problem to nieszczesny alarm inFerno który prawdopodobnie blokuje zapłon bo auto nie odpala (gdy auto do mnie...
Kradzież kluczyków przez "kieszonkowca", to "otwarte" auto i jednocześnie "rozbrojone" zabezpieczenie. Pomyśl o dodatkowej "blokadzie zapłonu" rozbrajanej dodatkowym bezprzewodowym transmiterem, np. TYTAN DS050, itp
Odłączyć alarm, połączyć ze sobą przewody blokady zapłonu. Schematy serii 3100 dostępne na forum. Zamykam temat.
mam w uniaku swoim alarm i centralny, fajna sprawa, nie wyje mi bez sensu sam z siebie ponieważ w większości alarmów oprócz czujnika w drzwiach jest czujnik drgań i według niego ustawia się czułość. sprawdź podczas zakupu alarmu czy ma czujnik drgań. mój kosztował 85 zł ale nie pamiętam firmy.
Bialy do plusa, zolte razem, a zielonymi laczysz ten przewod, ktory rozciales (pewni to bedzie przewod pompy paliwa). A co do czujnika to plus i masa to chyba nie musze tlumaczyc a wyzwalanie to jest podczas naruszenia czujki na przewidzie pojawia sie masa i to musisz wpiac do alarmu gdzie wpina sie mase z czujnika.
Jaki masz ten alarm bo superforetec jest chyba wiele odmian. Ja mam firmy AMT.Zobacz czy nie masz podpiętego siłownika od bagażnika pod wspólne siłowniki drzwi. Na siłownik bagażnika u mnie jest osobny kanał sterowany z wyjścia nr 5 w kostce i kolorem kabla różowym.(jednak może być inaczej zależnie od odmiany alarmu).Alarm zakładałem sam kilka lat temu...
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Moglbys mi podpowiedziec jak to zrobic i gdzie sprawdzic? Jeszcze chce dodac ze centralny zamek nie dziala, drzwi otworzylem kluczykiem i swiatla awaryjne mrugają jak przy alarmie, radio sie wlacza, na liczniku przebieg sie wyswietla normalnie, kluczyk sie wkladam zero reakcji, blokada zdemontowana od kolumny kierowniczej, podlaczona normalnie i kierownica...
Niestety nie pomaga. When the Enforcer is fully armed, the LED will flash 0.5 second on, 1.5 seconds off. When in valet mode, the LED will flash 1.5 seconds on, 0.5 second off. This protects the car in valet mode, as a thief will see the flashing LED and assume the alarm is armed. U mnie występuje drugi przypadek. Czyli alarm nie jest uzbrojony. Jest...
A może blokada na kartę np. KD2006 będzie pomocna . :D http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Odłączenie centralki alarmu X-SAFE 01 uniemożliwi uruchomienie samochodu (blokada zapłonu).
Po przekręceniu kluczyka kręci, ciągnie paliwo, ale nie zapala. Autko ma alarm i nie wiem czy gdzies nie ma blokady zapłonu. Po przekręceniu kluczyka świeci sie kontrolka oleju ale nie swieci sie kontrolka ładowania( o ile to to, taki mały akumulatorek z + i -) Nie wiem jaki to alarm i czy ma blokade zapłonu. z tego co wiem z pomki paliwowej idą 3 przewody...
Witam :) poszukuje alarmu do 100zł na allegro jest tego sporo i nie wiem na co sie zdecydowac zalezy mi na łatwym montażu i czujniku przedewszystkim na maske i chcialbym tez aby posiadał blokade zapłonu licze na waszą pomoc pozdrawiam
"By wykluczyć alarm zewrzyj obwód blokady i próbuj odpalać auto. " zwarłem to ze sobą i nic. Czy pomaranczowe kable są tylko do blokowania silnika, czy jest w nim jeszcze jakaś inna blokada? Czy te pomaranczowe kable są podłączone do jakiegoś przekaźnika?
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
Anakonda posiada wyjście na blokadę, a konkretnie są to 2 grubsze czarne kable wypuszczone poza kostkami prosto od przekaźnika. Co do immo to opel jeżeli nie "łapie" kluczyka to po przekręceniu zapłonu na desce rozdzielczej miga check (pomarańczowa kontrolka z symbolem silnika). Pozdrawiam.
blokada zapłonu alarmy zapłonu blokada blokada zapłonu
zrobić ładowarkę słoneczną ariston komin oleju skrzyni biegów voyager
suszarka bosch inwerter suszarka bosch inwerter
Jaki olej do skrzyni F35 Opel? Specyfikacja i rekomendacje Skacząca temperatura płynu chłodzącego w Citroen Berlingo 1.6 16V benzyna