Tak jak napisał norbert.s. wybór jest duży. Możesz zadać zwykły przekaźnik (koszt z wiązką ok 10zł), może być blokada sensorowa jak Terminator czy Multiblok (30zł), elektrozawór (50zł)antyporwaniówki z identyfikatorem (100-300zł), immobilisery (200-400zł), blokady rozproszone (ceny nie znam, myślę że ok. 200zł). Niestety nie napisałeś, jakie to autko...
Jak wyżej już napisano należy sprawdzić czy pompa się kręci. Ten kocioł ma hydrauliczne sterowanie które wykorzystuje nad i podciśnienie wytworzone przez pompę. Nie nadużywać przycisku kasowania blokady bo uszkodzimy moduł elektroniki.
Nie ma tam filozofii. To zwykły przycisk zwierny. Służył do deaktywacji dokładanego immo. Wszystko jedno jak podłączysz baterię i żaróweczkę.
Osobiście zastosował bym kontaktron wykorzystując magnes do dezaktywacji blokady, nic nie wystaje i łatwiej ukryć pod tapicerką czy plastykami w samochodzie ....mhm kiedyś miałem radio na kieszeń i wykorzystywałem plus pojawiający po włączeniu radia .Obecnie radia fabryczne nie działają bez włączenia stacyjki ,może warto wykorzystać tą właściwość w...
Tak. Poucinaj (zostaw sobie po kawałku i zaizoluj w razie jakbyś się zdecydował coś kombinować później) wszystkie, których nie potrzebujesz.
Na swoim terenie za montaż takiej blokadki ponizej 100zł nie schodze.Wiedza i umiejętnosci kosztuja.Co do lutowania i kabelków to trzeba wiedzieć gdzie sie wpiąc.
podaj coś bliższego o samochodzie choćby co to za silnik .zapłon to przeważnie czarnu kabelek np. przy cewce.no ale o tym wiedzą także złodzieje
Sprawdź zasilanie na UCH.
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
biały kabelek w tym alarmie musisz podpiąć do kabla na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a dwa zielone to pewnie chodzi ci o wyjście styków przekażnika blokady zapłonu to już musiałby ktoś bardziej zorientowany opisać ale to chyba zależy też od marki auta do jakiego ma być to montowane
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Dioda immo sygnalizuje problem dopiero po włączeniu zapłonu ale uszkodzona blokada blokuje włączenie go, stąd dioda zachowuje się normalnie.Po rozebraniu blokady trzeba ją w odpowiedni sposób ustawić i złożyć,inaczej nie zadziała.
Ciągłe obciążenie prądowe styków przekaźników wewnętrznych blokady zapłonu generalnie nie powinno przekraczać 15A. W przypadku typowych dużych przekaźników zewnętrznych jest to spokojnie raz tyle .
Może być przekaźnik na podstawce, taki jaki sprzedają do blokady zapłonu o stykach 85-86 30-87-87a, lub zwykły motoryzacyjny ze stykami 85-86 30-87 i do niego cztery konektory żeńskie.
Nie zaświeci nic. Poza tym może przywróć stan oryginalny, PPS-kalkulator silnika bądź kalkulator BSI- test blokady zapłonu i wywali ci gdzie jest kłopot, gdzie jest problem z odblokowaniem kalkulatora.
Texa alarm mógł nie mieć blokady zapłonu ze względu na fabryczne immo,jak meta we fiacie.Niby atesty a nie wszystko jest jak powinno.Polska kraj korupcji,ktoś dostał w "łapę" aby móc to rozprowadzać po PSA.
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Witam. Chciał bym wykonać coś takiego tylko nie weim czy da rade. Odciąć np dwa obwody pompe paliwa i zapłon i na każde z nich zrobić po dwie blokady czyli Pompa paliwa odcięcie zwykłym przełącznikiem( po wejściu do auta trzeba przełączyć przycisk w pozycje ,,on'' a przed opuszczeniem w pozycje ,,off'') i do tego drógi sterowany tak aby po wyłączeniu...
Opis kolorowego złącza HPB 6, na 99% będzie ten sam układ. Piny: 1 - pusty 2- stacyjka 3 - pusty 4 - domykanie szyb 5-6 - puste 7 - prędkość 8 - aux plusem 9 - krańcówki masą 10 - plus syreny cyfrowej M04/M05 11 - masa syreny cyfrowej M04/M05 12 - wyjście na przekaźnik klaksonu masą 13 - wyjście sygnałowe syreny cyfrowej M04/M05 14 - krańcówka maski...
Mam problem z pewnym nieudolnym zakladem. Polecilem im zalozenie alarmu i blokady zaplonu (nazwa umowna). Mowa o Polowce 1.4 TDI. Alarm najpierw sie uzbrajal kiedy siedzialem w samochodzie. Potem po 30 minutach jakas czasowka wyzwalala syrene... Zenada. Teraz kiedy juz mialem nadzieje ze wszystko gra okazuje sie ze na wlaczonej stacyjce, a uzbrojonym...
Pilot na podczerwień czy radiowy?
Witam Zamierzam zabezpieczyć swój samochód wg mnie w dosyć ciekawy pomysł. Otóż zamierzam zrealizować w dosyć standardowy sposób odcięcie zapłonu co uniemożliwi rozruch silnika. Elementem odcinającym będzie zwykły przekaźnik (nazwijmy go dla uproszczenia: końcowym) ze sprzężeniem zwrotnym (po załączeniu go, trwa w tym stanie do zaprzestania zasilania...
Witam! Chciałbym założyć blokadę antykradzieżową do skody felicii. Taki wynalazek odcinający zapłon po pewnym czasie...powiedzmy kilkunastu sekund.Na allegro dostępnych jest kilkanaście tego typu urządzeń w bardzo różnych cenach. Czy ktoś ma może doświadczenie w montażu tego typu sprzętu??? Z góry dzięki i pozdrawiam!
Witam, chciałbym zamontowac w samochodzie taki zestaw: 1. Blokada zapłonu + antynapad (np. Terminator) 2. Radiowa identyfikacja (+rozbrajanie systemu) 3. Mikrofalowy czujnik dwustrefowy + prealar ("pikanie" syreny lub inny cichy sygnał przy naruszeniu strefy zewnetrznej) 4. Syrena z własnym zasilaniem wewnątrz pojazdu 5. W momencie uzbrojenia alarmu...
witam, yasio.brzeg ma racje kup urządzenie są tanie dobra blokada to koszt około 35zł podłączenie jest proste, 90% skuteczności to dobre jej założenie jeżeli masz rzeczywiśćie zamiar to zrobić to napisz na priv to mogę pomóc.pozdrawiam kordzio Witam panowie. Bardzo przepraszam za odkopanie starego tematu, ale jest on jak najbardziej aktualny. Czy moglby...
są różne symbole różnych producentów,generalnie jest to przekaznik blokady zapłonu na podstawce- 30/40A 12V i naprawdę są niezniszczalne,mają ciągłą obciążalność styków ok.30A więc na pewno przewyższają odpornością każdy mały przełącznik,nie pamiętam już dokładnie jak idzie ta wiązka od stacyjki,ale masz przecież oczy i ręce więc zlokalizuj ją jak najgłębiej.
Witam ALL Jak w temacie chce założyć zabezpieczenie w samochodzie i mam kilka pytań.:D Chce schować sobie gdzieś wyłącznik w środku samochodu a kuzyn powiedział że najlepiej będzie zrobić to na przekaźnikach. Chciałbym odciąć pompe paliwa (nie będzie chyba problemu z tym) i jednocześnie odcięcie na cewce. I tu zrodziły się moje wątpliwości no bo jeśli...
Prosta blokada od samochodu http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Po przekręceniu stacyjki trzeba nacisnąć ukryty przycisk Po przekręceniu stacyjki trzeba nacisnąć ukryty przycisk lub: standartowo ukryty pod tapicerka mikrowyłącznik lub kontrakton połączenie w/w z pobraniem +12 nie z blokady a z jakiegoś wyłącznika...
włączam zapłon załączają się na ok. 20 sek awaryjne kierunkowskazy, po czym nie da się uruchomić auta na gazie czy na paliwie a nie masz jakiegoś ukrytego odcięcia zapłonu? ja się kiedyś spotkałem z ukrytym włącznikiem w schowku który właściciel nieświadomy niczego przełączył i to spowodowało odcięcie zapłonu a to co opisałeś to masz aktywne jakieś...
Blokada kierownicy jest mechaniczna i jest częścią stacyjki. Immobilizer ma antenę wokół stacyjki, zasięg to kilka cm. Konstrukcyjnie podobna do tej z zestawu. Jeśli te breloczki to system Unique to jest to żadne zabezpieczenie... a ich zasięg też jest niewielki (wymagają przyłożenia do anteny czytnika). W opisie tej aukcji masz napisane, że w samochodach...
Kup sterownik zamka [url=http://www.elmax-alarmy.pl/sterowni... K-1903 (link tylko jako przykład). Chińszczyzna, ale najmniej awaryjny z tych, które w ostatnich latach przemieliłem. Jest niebieska dioda i możliwość ustawienia wyjścia dodatkowego pod zewnętrzny przekaźnik blokady zapłonu - zamknięcie samochodu powoduje ciągłe...
halogeny powinny prawidłowo działać dopiero po zapaleniu świateł pozycyjnych,musisz kupić przekaznik,najprościej taki z blokady zapłonu na podstawce 40A,masę halogenów możesz podebrać spod jakiejś śruby na konektorze oczkowym albo pociągnąć z akumulatora,przekaznik łączysz nastepująco:do styku 85 podajesz sygnał z pozycyjnych,do styku 86 sygnał masy...
Jutro będę dalej z tym kombinował bo logowanie do silnika za pomocą 03836 działa za pomocą 03638 nie działa. W zegarach w bloku pomiarowym numer 24, grupie 1 jest czas w minutach tej blokady faktycznie, poczekałem aż zejdzie na zero, rozłączyłem się, wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk, włożyłem, zapłon, połączyłem się, zegary, logowanie 03836 i...
Zobacz to, tam jest przez mikrostyk lub kontaktron. http://www.elektroda.net/download/dl.php... Ten też można przystosować do dwóch elektrod (sensor) ale trzeba wyelininować podtrzymanie po chwilowym zgaśnięcu samochodu
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Mam ciągnik Esiok z silnikiem Andoria S7. Czy jest jakiś sposób, bez większej modyfikacji silnika z dodawaniem elektryki, zrobienie blokady zapłonu. Żeby nie odpalał dopóki czegoś się nie przełączy, albo coś w tym stylu?
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
Ok. po prostu się nie zrozumieliśmy, lecz radzę Ci założyć odcięcie paliwa na zwykłym wyłączniku, bo jeśli już ktoś ci się dobierze do auta omijając alarm to za pewne uda mu się również ominąć zabezpieczenie realizowane za jego pośrednictwem. Odcięcie zrobione własnoręcznie przez użytkownika samochodu w miejscu znanym tylko jemu znacznie bardziej utrudni...
A nazywana jest najczęściej blokadą z podtrzymaniem
no to są wszystkie przewody, tak był wymontowany z auta i działał... czyli jakoś to trzeba podłączyć z tymi kablami co są?? Dodano po 1 po co mam wydawać 30 zł + przesyłka ja mam tu gotowe orginalne urządzenie
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Pora zagłębić się w schematy. Otwórz maskę i po prawej stronie przy akumulatorze masz skrzynkę z bezpiecznikami. Wyciągnij ją i sprawdź czy nie masz zieleniny na złączach.
Znajdujesz przewód(obwód) który chcesz odłączyć podczas działania alarmu. Przecinasz go i końcówki przewodu podłączasz pod styki 30 i 87a. Styk 85 podłączasz do masy auta , a 86 do przewodu który idzie z alarmu. To w zasadzie tyle w tym temacie. Jak nie wiesz jaki przewód przeciąć to albo napisz jakie auto albo użyj funkcji szukaj która czasem rozwiązuje...
Przepisałem :) 1.Wymontować koło kierownicy. 2.Wykręcić śruby i wyciągnąć dolną osłonę kierownicy. 3.Wykręcić 3 śruby i wyciągnąć wyłącznik zespolony. 4.Za pomocą klucza do śrub z łbem o gnieździe sześciokątnym odkręcić śrubę zaciskową zabezpieczającą zamek blokady kierownicy. 5.Podważyć i wyjąć podkładkę zabezpieczającą z wewnętrznej kolumny oraz wyjąć...
Kolego AUDIPL całkiem niedaleko Ciebie masz świetnego producenta alarmów - firmę SEO ELECTRONICS (okolice Bydgoszczy). Najpopularniejszy ich produkt to SEO DOLPHINE, ich alarmy są też znane jako ENIGMA. Montujemy je od przeszło 5 lat - awarujność liczona nie w procentach a w promilach Polecam. Z uwagi na to że produkty firmy dostosowane są do norm unijnych...
Cześć chłopaki. Scalaki to 4093 (ten górny patrząc na foto), pod nim 4013 (bateria była do podtrzymania jego stanu - chodziło o tryb serwisowy), po prawej driver ULN2003. Blokady były w porządku dopóki dopóty jakiś mądrala nie zaczął lutować scalaków hot-air'em.
Z tego co pamiętam, to w Golfie 5 włącznik napięcia ACC skojarzony jest z ryglem blokady kierownicy Załączenie ACC następuje po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon a wyłączenie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Tak więc aby radio grało po wyłączeniu zapłonu wystarczy nie wyjmować kluczyka ze stacyjki.
Mam założony przez siebie alarm "versus p" z firmy corrado.Wszystko podłączyłem zgodnie z schematem dołączonym do alarmu.Obwód blokady zapłonu przy alarmie rozciołem i podłaczyłem do przewodu mającym zasilanie przy przekreconej stacyjce,konfiguracja alarmu jest ustawiona poprawnie.Czy ktos miał podobny problem? Jeżeli tak to proszę o pomoc.(Alarm montowany...
jeśli juz to styki w stanie spoczynku zwarte , a podanie masy z alarmu ma je rozłaczyć ?
Brak komunikacji klawiatury z ECU.
Czy zalaczona blokade zaplonu do alarmu moge wczepic w cewke zaplonowa, zamiast miedzy stacyjka, a rozrusznikiem? Czy nic sie nie stanie?
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
dziekuje bardzo za rady...
Tego bym nie robił, bo może właśnie w tym momencie zapalić się coś niepotrzebnie. To może nawet Tobie się przydarzyć. A jeżeli w momencie kradzieży z ulicy auto zostanie i zapali się kontrolka, to i tak sukces. Zrób dwa obwody i po sprawie.
Witam mam problem z podlaczeniem blokady zaplonu w seacie cordoba 1999 r (starszy model)chodzi konkretnie ze nie wiem pod ktory kabel to podlaczyc ,pozatym wszystko podlaczylem tzn, kabelek do stacyjki ktory uruchamia blokade przy przekreceniu kluczyka no i +12v i mase mam tylko problem ktory kabelrk przeciac aby ta blokada dzialala :cry: [/b]
Zajrzyj pod ten link http://www.corral.pl/corral/index.php?id... można zaadoptować na Twoje potrzeby i nie musisz pamiętać o zabraniu karty wymagana jest tylko do uruchomienia.
tak, nie dopisana blokada do immo odetnie ci "prąd"
schemat blokady zapłonu kontrolka blokady zapłonu blokady zapłonu schemat
tracer speed driver pionowe elektrownie wiatrowe boxer alarm schemat
bateria hilti interfejs diagbox
Scania Euro 6 EEC 4353 – zapchany filtr AdBlue, różnica ciśnień, błąd SCR Volvo XC90 – demontaż włącznika świateł awaryjnych, procedura krok po kroku