problemy są różne, bo czujniki padały pompy też ale i wiązki korodowały zaraz tu za filtrem powietrza przy grodzi. wystarczy sprawdzić napięcie (bezpiecznik na akumulatorze) i plus po zapłonie,a co do czujników to wartosci jest podana w blokach wartosci Dodano po 11 problemy są różne, bo czujniki padały pompy też ale i wiązki korodowały zaraz tu za...
Cewki sprawdzamy w blokach pomiarowych vas
Ale tak sobie myślę, że jak padła jedna cewka to dlaczego wszystkie świece są mokre? Zastanawia mnie sonda i ta dziwna temperatura w blokach.
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Witam wszystkich. Mam problem ze wspomaganiem w Fabii 1,4MPi 2001r. Wspomaganie padło po dwudniowym postoju pod blokiem. Bezpieczniki sprawdziłem i są dobre, napięcie na pompie dochodzi, wiązkę rozizolowana i powinno być OK. Po podpięciu do komputera vag-com pokazuje błąd 00566. Co może być uszkodzone pompa czy też czujnik skrętu. Właśnie rozebrałem...
Kolego raxi109 Z tym CANem to mnie zaskoczyłeś, podpinałem się pod nią chinolem na CH340 kkl i łączyło ze wszystkim, K+CAN commanderem nie próbowałem, bo nie widziałem potrzeby, ale z ciekawości spróbuję przy najbliższej okazji Jak więc wyjaśnisz przypadek w fabce mojego tatuśka rok produkcji 2004 (modelowo 2005-inne zegary, silnik htp 12v, okrągłe...
Witam, Samochód stał dwa miesiące nieużywany pod blokiem. Wejście z zamka nie działało nigdy. Próbowałem drutem pociągnąć za klamkę, żeby "cypel" w drzwiach wyskoczył do góry. Jednak na marne... Ciągnąc za klamkę cypel, owszem poruszał się do góry, lecz nie potrafił zablokować się u góry i ciągle wracał w dół. Następnie podłączyłem klemy do lampki z...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Witam, dzisiaj po sprawdzeniu Vagiem mojej Fabii wyskoczyły mi następujące błędy: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po przeczytaniu wielu tematów na różnych forach (także tym) wziąłem się...
Witam serdecznie. Od pewnego czasu mam problem z szarpaniem na wolnych obrotach(czy benz. czy gaz to samo). Świece wymienione, moduł zapłonu ok, przepustnica czyszczona i adaptowana, brak lewego powietrza. Byłem w dwóch różnych serwisach skody i ręce rozkładają, twierdzą że wszystko jest ok. Podpiąłem vaga aby sprawdzić lambdę. Brak kodów błędów. Odczytałem...
Screen z pomiarów wtrysków przy silniku niedogrzanym: Screen z pomiarów wtrysków przy silniku dogrzanym (płyn chłodniczy 94, olej 91) ale.. po zalaniu LM Spulung: Po dolaniu do baku LM Spulung.. spalanie na biegu jałowym spadło z 0,8 l/h na 0,4 l/h oraz wtryski zaczęły trochę ciszej klekotać.. Poniżej screen z pomiaru DPF'a, nie wiem tylko jak wyszukać...
Proponuję układ: zbiornik z pompą, blok CPU, blok GPU, chłodnica z chłodnicy woda wraca do zbiornika z pompą. Zbiornik wody ok 4 L, wydajność pompy zanurzeniowej typ 600l/h (dostępne tanio w sklepach ogrodniczych lub akwarystycznych). Funkcję chłodnicy najlepiej spełni nagrzewnica samochodowa. Ważne jest, aby chłodnica znalazła się zaraz za wyjściem...
Przepływomierz lub okablowanie, zobacz blok 010 masa powietrza 0 i w bloku 008 IQ via MAF(Mass Air Flow) po przekroczeniu "magicznych" 2500obr wskakuje ustalona masa powietrza i sterownik rejestruję błąd, potem jeździ jak z odpiętą przepływką prawda? Jak ją zrobisz, zobaczysz jak te auto powinno jeździć. Jak wymienisz przepływomierz, wymień filtr powietrza...
Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Bloki pomiarowe - 08] Wybierz grupę "060". [Idź!] [Przełącz na Nastawy - 04] Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się...
witam jakie powinny byc parametry na vagu z pomiarów sondy lambdy w bloku 34 ,gdyż u mnie w blok nr 34 kontrola lambda w polu 2 wyświetlana jest wartość -32 stopnie czy to normalne ? silnik z jedną sądą cztero przewodowa
Panowie, nie mogę zdemontować napinacza paska wielorowkowego w Fabi ,silnik 1,4 czeski z klimą . To ten na długim ramieniu. Odkręciłem 2 śruby od bloku , ale nijak nie chce zejść . Ta duża czarna puszka ma zejść ? Uderzyć w to jakoś?
Silnik 1.2 htp v12, BME 032930 Świeci się tylko check. Kody błędów: 16514 - Obwód sondy lambda - nieprawidłowe działanie (bank 1 sonda 1), Stały 17524 - Sonda lambda 1 blok 1, podgrzewanie sondy lambda; przerwa w obwodzie, nieciągły 16514 - Obwód sondy lambda - nieprawidłowe działanie (bank 1 sonda 1), Stały 16524 - Obwód sondy lambda - brak zmian sygnału...
robiłem juz fabie 3 tys przebiegu z uwalonym modułem komfortu wiec wiesz.. A włącznik stopu sprawdz w blokach danych czy ładnie łaczy 2 obwody. Poza tym sonda moze byc uwalona grzałka.
Witam mam problem z Fabią. Ciągle wskakuje błąd 17549 - Pomiar obciążenia - poza zakresem. W bloku wartości na jałowym biegu jest 100 %. Jeśli auto wkręce na obroty i puszczę gaz wtedy wskakuje poprawnie 0%. ale zaraz znowu mamy 100%. Poza tym po skasowaniu błędu auto równiej pracuje. Gdzie szukać problemu.
Witam mam pytanie czy mozna wykasowac sterownik poduszek z fabii, byly 4, dwie wystrzelily, napinacze zadzialaly, poduszka kierowcy jest zalozona nowa( nie wiem z jakim sterownikiem wczesniej wspolpracowala), napinacze tez sa nowe (tzn tez dobre i niewiem z jakim sterownikiem byly wczesniej) nie mam jeszcze poduszki pasazera. Jak sie podpinam vagiem...
Witam Mam problem ze skoda fabia 1.4 MPI 2001r, po podłączeniu kompa, wywaliło błąd od sondy pierwszej, zrobiłem odczyt i sonda nie nadawała sygnału, podpoiłem tester sond lambda, aby potwierdzić i to samo zero sygnału. Więc poszła nowa sonda, zamiennik z Bosala. Po wymianie sonda nadaje sygnał. Obroty lekko falowały, więc wyczyściłem przepustnice i...
Witajcie posiadam Fabie 1.212v problem polega na tym jak wyżej czyli po podłączeniu pod kompa mam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2} Za czołem od prostych rzeczy przełożyłem wtrysk,świecę i cewkę zapłonową na 3 cylinder i po zresetowaniu mam nadal ten sam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2}. Parametry bloków 1 i 3 cylinder stoi na 00 2 cylinder szybko rośnie 250...
Ta fabia nie ma checka, jak coś mocno nie halo to miga spiralka od świec żarowych. Tempomat może nie aktywowany, też widać w blokach.
Witam w skodzie fabii nie działa wspomaganie, świeci się kontrolka , odczytany błąd to : 00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal Zasilanie dochodzi z zacisku 30 oraz 15 po stacyjce,w blokach mierzonych w module 44 (wspomaganie ) napięcie zasilania wyświetla 14,2 podczas pracy silnika, obroty kierownicą czujnik odczytuje prawidłowo....
Witam, kupiłem dla siebie Skodę Fabię z 2004r lekko pacniętą z lewego przodu. Wszystko ładnie pięknie, lecz problemem jest niedziałająca pompa wspomagania. Sprawdzałem wiązkę, jest ok, czujnik skrętu w VAG na blokach pomiarowych wskazuje ze działa. Komunikacja z pompą jest, lecz pompa nie startuje, wyskakuje błąd 00566. Będę wdzięczny za pomoc.
Jak w temacie, Fabia 1.4 16v 101km, benzynka, rok auta 2003. Autko zgasło i już nie odpala. Nie słychać pompy paliwa. w blokach brak obrotów wału. Potrzebna pinologia zasilań i mas sterownika silnika. Autko generuje błędy które są kasowalne, ale po próbie odpalania na nowo świecą. Załączam fotkę błędów. Wiązka wygląda ok (od grodzi do silnika - przechodzi...
Witam Skoda Fabia 2002 rok. Mam problem z zakodowaniem pilotów tzn. po wejściu w moduł komfortu 46--- adaptacja 10------ kanał 1 nie można podać żadnego parametru. Jedyne co jest aktywne to możliwość zamykania i otwierania zamka po przekroczeniu prędkości 15km/h. W blokach pomiarowych nie można podejrzeć żadnego parametru. Co ciekawe mam do tego samochodu...
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie i drga. Zdaję sobie sprawę, iż taki urok tego egzemplarza,...
Witam:) Mam mały problem z kontrolka od gazu nie pali się gaz, nie włącza, auto na benzynie normalnie pracuje, bezpieczniki są ok, jeszcze wczoraj było dobrze, około 22:00 przyjechałem pod blok dziś odpalam rano auto i nie mogę włączyć gazu, gaz stag skoda fabia 1.2 combi, czy ktoś może doradzić wiem że muszę podjechać na diagnostykę ale do tej pory...
Witam wszystkich na forum. Wiem że post jest stary ale mam podobne objawy. Auto to fabia 2.0 benzyna 115km 2007rok. Od około 1 tyg obroty biegu jałowego z mormalnych 750-800 wzrosły do 1000. Po odpaleniu ok 10 sekund auto ciepłe jest ok 800 potem wzrastają do 1000 i już tak zostają na biegu jałowym równo bez falowania. Vag błąd 1598 prąd ładowania 14.6V...
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
Witam! Nie ma ktoś może całej dokumentacji? Chodzi mi o blok sterowania klimatyzacją? Pozdrawiam!
czujnik halla znajduje sie na skrzyni biegow pod termostatem,maly czarny czujnik wtyk od gory,przykrecany na m5. Tak gwoli scislosci, jeden tylko czujnik Halla wystepuje np. w Felicii 1.3MPI, natomiast w Fabii 1.4MPI sa DWA czyjniki Halla - jeden tam gdzie w Feli, czyli na obudowie skrzyni (lapie impulsy z kola zamachowego) i drugi umieszczony z przodu...
wejdz w blok 44 i tam podejżyj pompę i zobacz co pokazuje
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obrotyn te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu musisz podłącz Vag uruchomić silnik. Wybierasz Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Czujnik ten znajduje się na przekładni kierowniczej .Aby się do niego dostać należy zdemontować...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
pompa powinna pracowac cichutko,uklad wspomaganiz w skodzie nagminnie zdycha siada blok tranzystorow pod plyta glowna,podlacz vaga i odczytaj napiecie i pobor pradu,albo chociaz bledy,wydaje mi sie ze skonczy sie to wymiana kolejnej pompy :( poszukaj na forum ktos kupywal moduly mocy w czechach-bo w polsce sa niedostepne pompa systemu koyo Dodano po...
16556 - P0172 Wyważenie paliwa – system wzmocniony (bank 1) P0172 Mieszanka paliwowo-powietrzna zasilająca blok cylindrów nr 1 za bogata W układach diagnostyki pokładowej standardu OBD II kontrolka MIL jest włączana do świecenia światem ciągłym, jeśli w dwóch kolejnych cyklach jezdnych testu FTP 72/75 wartości emisji szkodliwych składników spalin...
Auto słabo przyśpiesza na paliwie i na gazie, problem powstał po strzale gazu. Nawet na postoju słabo wkręca się na obroty. W czasie gwałtownego przyśpieszania silnik wydaje dziwne odgłosy buczenia. VAG nie wykrywa żadnych błędów. Może ktoś wie jakie parametry powinien pokazywać MAP sensor i jaki powinien być kat przyspieszenia zapłonu i w jakim bloku...
Pod Vaga podłączam dopiero 28 czerwca ( wcześniej brak terminów). Także mam jeszcze parę dni na dokonanie oględzin we własnym zakresie. Wiadomo jak to jest w servisie - lepiej wiedzieć wcześniej co jest grane i wszystko samemu sprawdzić, bowiem sevis Plichty kasuje jak za "zboże". Dlatego zadałem pytanie o bezpieczniki :| Z ostatniej chwili: Aby sprawdzić...
fakt, czesta usterka to zamokniety czujnik skrętu, jednak najpierw trzeba to stwierdzić w blokach danych. Poza tym błąd pokazuje na uszkodzenie pompy, może być coś z samą pompą jesli czujnik będzie ok.
Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zawsze przy zanieczyszczonej sprzepustnicy wyskakuje ten błąd i auto nie równo chodzi na wolnych obrotach i skład spalin jest przekroczony. Musisz wyczyścić przepustnice następnie w 01silnik wejść w 04-nastawy podstawowe i wybrac blok 60, przepustnica złapie krańcowe pozycje i wszystko wróci do normy.
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
Witam kolegów auto to Skoda Fabia 1.4 rok 2002 silnik jeszcze skodoski problem polega na tym,że po włączeniu zapłonu miga cały czas kontrolka od immo.Posiadam kod pin do licznika i vaga ale w żaden sposób niemoge zakodowc kluczuków . Podczas kodowania po wpisaniu ilości kluczyków wciskam przycisk testuj w okienku wyswietla mi ilosc kluczyków potem klikam...
Indyczes-a naprawa polega tylko na czytaniu błedów? Co kompuyer powie to święte i z tym się nie dyskutuje? A od czego macie blok wartości zmierzonych? Podpowiem-jak motor stoi to masz mieć wskazanie równe ciśnieniu atmosferycznemu ( 100kpa lub około 760mm/hg) jak pracuje na wolnych obrotach poniżej 40kpa lub około 260mm/hg. Podałem dwie wartości bo...
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie poprowadzi dokladniej .
Może sprawdzić czujnik ciśnienia oleju i ewentualne jego podłączenie (może kabel/koncówka się urwała)? Zapewne jest gdzieś w blok silnika wkręcony i zapewne nie jest zbyt drogi. Jeśli nie masz manometra z odpowiednią przejściówką to jedyny sposób żeby sprawdzić czy jest ciśnienie oleju. PS. Piomoto - w tym samym czasie pisaliśmy widzę dlatego się powtarzam.
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jak zegary widzą czujnik paliwa (będziesz miał podana wartość w omach i litrach)
Niestety nie blok został przedmuchany a reszta została wlany został nowy płyn G12++
Nawet wcześniej nie zwracałem gdzies uwagi ale mrugały też światła.Działo się tak gdy wspomaganie głupiało i kręciłem kołem kierownicy,ale nie kręcone kołem też czasem mrugały,normalnie pompa miała chyba 1600 rpm i czasami skakało samoczynnie (nie kręcąc)do 2500 rpm .Normalnie słychać jak silnik pompy przyspiesza i zwalnia,wtedy były te spadki napięcia.Jak...
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Wywala mi błąd 0778 czujnik kąta skrętu g85 w bloku CENTR ELEKTR i CAN GATEWAY są tam też błędy 00511 ,01324 Gdzie dokładnie znajduje się ten nieszczęsny czujnik g85 bo nie wiem Dodano po 5 Dodam ,że błąd 301 z abs wykasuję - kontrolki abs asr zgasną. Ale po kilku metrach jazdy zapalają się
Z przodu bloku silnika są dwa czujniki jedno pinowy drugi dwu pinowy. Jedno pinowy na pewno ciśnienie oleju bo go wymieniałem. drugi dwu pinowy od prędkości obrotowej silnika. Przykro mi. Nie mam więcej rysunków poglądowych silnika.
Otóż Panowie powiedzcie mi czy da się podejrzeć w blokach w tym pojeździe za pomocą Vag-a wskaźniki serwisowe tzn. ile zostało do insp oil i inspekcji ? Czy jest to tylko możliwe gdy na wyświetlaczy zapala się inspekcja i pisze, że do przeglądu zostało tyle i tyle dni albo po przejechaniu tyle i tyle km ? Aha jeszcze jedno jak na wyświetlaczu pojawia...
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Bloki pomiarowe i patrzeć,pewnie sygnał z czujnika wariuje .Widać tam prąd i obroty silnika pompy jak i sygnał z czujnika i to w nim szukaj problemu jak nie ma błędu.Abs sprawdź na błędy,ale jak nie masz vaga to nic ci forum nie pomoże.
2 sond ?? hmm jest jedna wartość procentowa w bloku 32 okienko 2 jest -0,8 % a 3 okienko 0,0% jak się wciśnie pedał przyśpieszenia to wartość w okienku 2 wynosi 0 a w 3 2,3% te wartości się nie zmieniają. Wykres lambda powinien być prostokątny i zmienny z obrotami :/ a w blokach 31-37 nic się prawie nie zmienia tylko jeszcze w jednym bloku w okienku...
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
Witam Central przestał reagować na fabryczne piloty ( w główce klucza, nie scyzoryk). Z klucza działa, jednak nie rygluje i nie załącza się dioda LED w drzwiach kierowcy. Sprawdziłem programem VCDS Adako. Moduł komfortu nie pokazuje żadnych błędów, Piloty widzi i reaguje na nie ( w programie). Sprawdziłem bloki pomiarowe, wszystko OK. Mniej więcej wygląda...
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
Dziękuję za odpowiedzi. Nie znam się na diagnostyce, nie mam pełnej wiedzy jak to sprawdzić (który styk, jest którym). Stąd pytanie od laika: co z tym buczeniem? Czy to uszkodzenie bloku zaworów magnetycznych czy czegoś innego a buczy bo coś gdzieś dalej "nie styka"? Wystarczy wymiana tej części czy trzeba nawiedzić jakiegoś sprawnego mechanika? Diagnosta...
Myślę, że skraplanie wody w niskiej temperaturze dałoby się opanować. Nie wiem jak rozwiązane jest odpowietrzenie skrzyni korbowej w tym silniku, ale można by rurkę od tego układu nieco przedłużyć i wykorzystać do podgrzewania przewodu z parą. Drugi pomysł to przytwierdzenie przewodu z parą do bloku silnika. Oczywiście oba rozwiązania wymagają, aby...
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Albo po konkretnym przegrzaniu nadal krzywy blok. Samo planowanie głowicy to nie wszystko.
OK, wymontuję go w najbliższym czasie (może dzisiaj) i sprawdzę mu rezystancje o której piszesz i dam znać. Ale wracając do pdf-ów pozostałych EGR-ów Pierburga, o których pisałem, skoro mają one takie same kable zasilające, można wywnioskować że ich budowa wewnętrzna jest analogiczna wiec i pomiar należałoby wykonywać w taki sam sposób w jaki jest w...
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
witam po wymianie licznika nie mogę dopisać kluczyków do niego muszę też dopasować sterowniki do siebie ale nie weim w których blokach jest pin sterownika silnika w pamięći pin licznika mam ktoś pomoże
Ale w którym bloku? Bo przeglądałem te bloki i nic nie było. A to nie sprawdza się tak że jak pompa ma jakies stałe obroty to przy kręceniu kierownicą powinny wzrosnąć? W moim przypadku wogóle pompa nie działa.
Producent nie podaje momentów dokręcania. Blok jest "jednorazowy". Nie kupisz nawet do tego silnika tłoka jedynie cały "dół". Czy będzie chodził jak poskręcasz? Pewnie jakiś czas tak, tylko czy warta skórka wyprawki.
Sprawdziłem w vag'u odpowiednie bloki pomiarowe, wygląda to na problem z grzałką w drugiej sondzie lambda jednak proszę o potwierdzenie, poniżej zrzuty ekranu: Próbowałem jeszcze w basic settings zrobić test obu sond jednak w pierwszej cały czas pisało, że B1-S1 OK, temperatura powyżej 400 stopni i obroty utrzymywałem między 1100, a 1800 RPM, jednak...
A głowica planowna była? Być może sama głowica lub blok ma pęknięcie, temat dla dobrego mechanika.
Tak swobodnie to mam dostęp do testera. Jest to Dominator z firmy VIAKEN. Gdy w menu wybierze się opcję "Bloki pomiarowe", to trzeba wybrać blok 0-255. Czy ktoś by mógł wskazać w którym będą prędkości kół z czujników, ponieważ ciężko trafić bez znajomości numeru bloku.
Podłączyłem komputer PC bo tylko on ma com-a bo taki port kiedyś bardzo dawno temu kupiłem i nie użyty był ani razu. Błędów było kilkanaście zapisałem tylko kilka bo pośpiech robił swoje 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16555 System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
witam odkopuje temat gdyż problem dotyczy identycznego samochodu i mechanizmu wiec do rzeczy problem polega na tym ze po odpaleniu silnika z okolicy lewego reflektora słychać dziwny dźwięk jakby dobijanie pompy w momencie pojawienia się dźwięku przygasają światła. po podłączeniu vag w bloku 44 odczytałem takie błędy 00566 27-10 01288 07-10 00816 37-10...
Przebieg Skody to już prawie 250000km. Dodam również, że na LPG. I żadnych wypalonych gniazd zaworów, itd itp, jakich można wyczytać tu i ówdzie, negatywnych oczywiście. A! Regeneracja wtryskiwaczy jedynie. Ale to trzy sztuki i niecałe sto złotych... Co do szlifu wirnika - no przyznam, że można było to zrobić, ale ja tylko podjechałem ranty i jak napisałem...
sprawdz bezpieczniki i podepnij pod kompa zrob test silownika tylnej klapy sprawdz w blokach pomiarowych czy klapa jest zamknieta i czy widzi sygnal otwierania.
Ecu widzi prędkość samochodu w blokach pomiarowych.
Mogę się mylić ale bramka CAN siedzi tam chyba w liczniku i w nim może być kłopot. W liczniku lub w CAN GATEWAY będzie widać w blokach pomiarowych z czym dokładnie jest problem - gdzie nie ma komunikacji (coś ok kanału 25 lub 125 w zależności czy patrzymy w liczniku czy w CAN GATEWAY). Przydało by się podstawić inny licznik i to sprawdzić, chociażby...
Witam. Koledzy przerobiłem temat krok po kroku. Po pierwsze trzeba podłączyć auto pod komputer. Zdiagnozować klimę, zobaczyć czy nie wali błędów. jeśli wali to trzeba odczytać te błędy i je zinterpretować. Ja niestety zacząłem od tego że wydawało mi się że nie uruchamiają się wentylatory w ogóle. Więc rozebrałem ten sterownik i nacisnąłem na przekaźniki...
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
Instrukcja jest ogólnie dostępna. Choćby tu: instrukcja dotyczy programu vag-com ale w polskich vagu jest identycznie W jednym z bloków pomiarowych podczas naciskania guzika widać reakcje w vag-comie i polskim vagu jest to inny blok. U mnie okazało się że uszkodzony procesor kodu zmiennego w pilocie. Mimo, że nadajnik nadawał na właściwej częstotliwości,...
Pomiędzy licznikiem a sterownikiem centralnej elektroniki jest przewód który wybudza elektronikę. Pin 24 - sygnał wake up magistrali CAN (sterownik sieci pokładowej). Idzie do XS6 T16a/11 w centralnej elektronice. Lampka w ogóle nie gaśnie, nawet jak włączysz zapłon? Kiedy ta lampka się zapala? Sprawdzałeś jakie jest kodowanie sterownika - czy lampka...
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Zrób jeszcze raz reset akumulatora, może mu przejdzie. A jak nie to sprawdź w blokach pomiarowych jak wygląda komunikacja pomiędzy sterownikami m.in zegary - klima.
witam dzieki za porade. sprawdzilem i jest napiecie, nawet udalo mi sie go zapalic 2-krotnie, opowiem jak to wygladalo bo to tylko dwa razy sie udalo,: podłaczylem kable do akumulatora (z takiego przenosnego awaryjnego urzadzonka) , kiedy podpinalem (-) do bloku silnika zaiskrzylo kilkukrotnie, ale..... przekreciłem kluczyk i zacząl krecić i odpalił,...
Czujnik temp. był sprawdzany i ponoć jest w porządku. Możesz troszkę jaśniej napisać o co chodzi z blokami pomiarowymi?
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Witam serdecznie, pracowałem na obydwu wersjach, w vag 4.9 pl część bloków pomiarowych jest błędnie opisana, a do kompletu polecam ross-tech.com do interpretacji błędów i procedur.
Witam, pytanie brzmi następująco: jak powinien pracować zawór egr w tym silniku benzynowym (1.2 AZQ)? Pytanie to nasunęło mi się gdy podpiąłem VAGa i na kanale 074 bloków pomiarowych chciałem obserwować prace zaworu EGR. Kolega w tym temacie [url=]KLIK przedstawił screen z manula gdzie na pozycji 3 w grupie 074 pokazuje się stopień otwarcia EGR (wartość...
przewodów ma 4 lub 5 nie pamiętam tylko dziś ja odkreciłem odpiąłem i obserwowałem czy się zmienia te napięcie co jest na zdj ciągle jest -1.2 % na bloku 6 raz coś się zmieniło na -3.1 ale pózniej dalej tak jak było w innym bloku lambda chodzi podajże ta za katem. wiec na 99% sonda. niby błędów nie ma od lambdy ale komputer może widzi że lambda pracuje...
Odczyt błędów, diagnostyka, odczyt bloków pomiarowych podczas występowania usterki. 1.4 16v czy czeskie MPi- oznaczenie silnika. Tak na początek. Cokolwiek sprawdzone ?
Każdy z czterech czujników poprawnie wskazuje odległości na wyświetlaczu, dodatkowo sprawdzałem to na VCDS w blokach pomiarowych i jest ok....
Witam, rozwiązałeś problem tego zamka? U mnie mam podobnie, w zamku w drzwiach kierowcy miałem zimne luty, przelutowałem i od tego czasu przy zamykaniu zamka przy 20km/h, drzwi kierowcy zamykają się i zaraz otwierają. Nie wiem czym to jest spowodowane. Z kluczyka zamyka dobrze. Kiedyś nawet podpiąłem nowy zamek ale zamiennik do przednich lewych drzwi...
Sondę zostaw na razie w spokoju. Pokaż blok pomiarowy 74 z ECU na zgaszonym silniku i na odpalonym silniku. Możesz podpiąć stary EGR pod wtyczkę i w VAGu zrobić test EGR - powinien się otworzyć i zamknąć. Jeżeli EGR nie dostawał by sygnału to silnik by nie gasł. Podejrzewam raczej że masz otwarty EGR.
Są różne okresy w zależności od rodzaju oleju i przebytych kilometrów. Nie można skasować tego kluczyka wcześniej dopóki nie przyjdzie czas wymiany oleju. Oczywiście że można skasować wcześniej. Nikt nie da Ci gwarancji że przy wymianie oleju została skasowana inspekcja a nie później czy wcześniej oraz czy została ona poprawnie ustawiona. To ile upłynęło...