Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Wchodząc w bloki pomiarowe kod 34 w drugiej pozycji pokazuje - 32 *C ( powinno być chyba ok 400 ) wiec moje pytanie z jakiego czujnika to wskazanie, co to oznacza i gdzie szukać problemu ? Jeśli masz motor o kodzie AME to masz jedną sondę , przed katalizatorem i ten 34 blok w rozważaniach pomijasz. Pomijasz bo tam zawsze dla tego silnika będzie - 32...
bloki pomiarowe w liczniku i w klimie
Bloki pomiarowe i niech sprawdzą temp. Ja stawiam na czujnik temp.
W załączniku przesyłam bloki 1-50
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Przewody w przelotkach ogarnąłeś ? Nic tam nie pourywane ? W module komfortu możesz podejrzeć stan zamka - odblokowany/zablokowany/zaryglowany. Kluczem zamykaj , otwieraj . Po nawiązaniu połączenia z modułem komfortu możesz wyłączyć zapłon , wyjąć kluczyk - nie zerwie połączenia , możesz testować. Bloki pomiarowe grupa 9
Ja bym przy tych błędach od razu zajarzał w bloki pomiarowe ( napięcie i prąd pompy odczyt z czujnika skrętu). Potem pomiar napięcia na akumulatorze przy okazji weryfikacja bezpiecznika na aku. Kolejne to odpięcie czujnika kąta skrętu (czasem robi więcej szkody niż pożytku). Potem podłączenie przewodów jak najbliżej pompy i monitoring napięcia (plus...
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Opel Vectra C albo Passat B6 kombi ewentualnie niższa klasa - Octavia kombi 3. Skoda Fabia z 2008 roku, z silnikiem o pojemności 1.2 i mocy 60 KM, to lipa. Bloki bekają tylko na ten samochód. Rozumiem, że masz skłonności masochistyczne?
proszę o informacje na temat ustawienia rozrządu przy skodzie fabia (jak w temacie). Silnik 40 KM. Mile widziany schemacik :)
Witam! Mam kolejny problem z fabią. Tym razem są szyby (dokładnie prawa). Jak przekręcam kluczyk (bez uruchomienia silnika) to szyby bez problemu się otwierają jednak gdy włączam silnik to działa tylko lewa szyba, a prawa się blokuje. Byłem u mechanika-elektryka i powiedziała, że zrobił wszystko co się da zrobić. Że według niego powinno działać bo wszystko...
Panowie mam taki problem, otóż nie zamykają mi się drzwi prawe przednie, jest centralny, krańcówka jest ok bo lampka po otwarciu się zapala, z klucza oczywiście mogę zamknąć, więc zakupiłem używany zamek i o samo, jak wyciągam to złącze 8 pin i wpinam go w zamek, nie przykręcony, jest to samo zero reakcji? Możliwe, że drugi zamek też jest uwalony? Mało...
zamek drzwii fabia spadlo sztywne ciegno blokowania drzwii jak je zamontowac
Dzień dobry. Czy da radę wymontować czujnik położenia wału a potem założyć blokadę na wał korbowy nie mając do dyspozycji kanału? Ktoś próbował? Może jest na to jakiś myk. Niestety garaż bez kanału.
Witam Czy mógłby ktoś napisać gdzie najlepiej podpiąć blokadę w skodzie Fabi. Nie chce na pompie bo mam jeszcze zamontowany gaz. Z tego co wyczytałem to najlepirj pod zapłon albo pod komputer. Czy ktoś wie jak to zrobić? Nie piszemy wielkimi literami patrz regulamin yasiu.brzeg Poprawić!!!
Jeżeli te bloki przeglądałeś co trzeba i nic nie było to uszkodzony czujnik bądź wiązka.Miernikiem wyeliminujesz to co trzeba.
Witam, rozwiązałeś problem tego zamka? U mnie mam podobnie, w zamku w drzwiach kierowcy miałem zimne luty, przelutowałem i od tego czasu przy zamykaniu zamka przy 20km/h, drzwi kierowcy zamykają się i zaraz otwierają. Nie wiem czym to jest spowodowane. Z kluczyka zamyka dobrze. Kiedyś nawet podpiąłem nowy zamek ale zamiennik do przednich lewych drzwi...
Czyli ktore bloki powinienem zlogowac?
Dzień dobry, wymieniłem dmuchawę w Fabii 2 z 2011. Strasznie żmudna robota bo trzeba deskę rozdzielczą zdemontować. Po zamontowaniu i usunięciu błędów poduszek (zawsze wybijają po takich operacjach) pokazało mi błąd: 01274 air flow positioning motor (V71) Próbowałem robić to co podpowiada ross tech (używam VCDS) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
No teraz pytanie czy błąd jest stały czy tylko w pamięci sterownika AIR-BAG i wystarczy go wykasować (bo np był demontowany AIR BAG pasażera). Jeśli jest obecny/stały to z jakim kodem przyczyny (zwarcie, przerwa, rezystancja za duża ,za mała). Mając VCDS można wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć jaką rezystancję zapalnika widzi moduł sterujący. PS Auto...
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Kod 12 to ograniczenie mocy sprężarki przez sterownik silnika. Można popatrzeć w bloki pomiarowe silnika np.temperatury.
Logi z jazdy na benzynie ? W tym bloki pomiarowe mam kliknąć zapisz dane ? Te logi jak zrobić z tych grupy 032 i 033 ? Czy jak to zrobić VCDS mam .
tylko że silnik był akurat wyłączony na tym screenie chyba ze tak powinno być :] może zrobię jeszcze raz na pracującym silniku te bloki jak się zachowuje.
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Auto pojechało ale jest problem z lambdą jest błąd że napięcie za wysokie :/ w jakich blokach sprawdza się działanie lambdy i jakie powinny być parametry prawidłowe ?? czy to bloki od 32 do 35 ??
No właśnie bloki od 21 do 25 nieobsługiwane/błąd. Zastanawiam się czy ktoś nie namieszał w eepromie.
Witam. Jak odczytać parametry bieżące silnika, teterem VAG w silniku AWY. W którą grupe wskazań mam wejść i które bloki pomiarowe podają daną wartość
OK, wymontuję go w najbliższym czasie (może dzisiaj) i sprawdzę mu rezystancje o której piszesz i dam znać. Ale wracając do pdf-ów pozostałych EGR-ów Pierburga, o których pisałem, skoro mają one takie same kable zasilające, można wywnioskować że ich budowa wewnętrzna jest analogiczna wiec i pomiar należałoby wykonywać w taki sam sposób w jaki jest w...
Dzięki za podpowiedź. Ale niestety to nie to. Od moich pierwszych postów w tym temacie upłynęło trochę czasu więc zdążyłem rozszyfrować bloki pomiarowe, także spokojnie czytam to już tym VAGiem co mam. Czujnik w zderzaku (G17) pokazuje idealnie temperature jaka jest aktualnie na zewnątrz. Czujnik parownika (G263) pokazuje aktualną temperaturę w kabinie....
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
Witam Central przestał reagować na fabryczne piloty ( w główce klucza, nie scyzoryk). Z klucza działa, jednak nie rygluje i nie załącza się dioda LED w drzwiach kierowcy. Sprawdziłem programem VCDS Adako. Moduł komfortu nie pokazuje żadnych błędów, Piloty widzi i reaguje na nie ( w programie). Sprawdziłem bloki pomiarowe, wszystko OK. Mniej więcej wygląda...
Bloki pomiarowe i patrzeć,pewnie sygnał z czujnika wariuje .Widać tam prąd i obroty silnika pompy jak i sygnał z czujnika i to w nim szukaj problemu jak nie ma błędu.Abs sprawdź na błędy,ale jak nie masz vaga to nic ci forum nie pomoże.
Wzkazuje na uszkodzona sonde a reszta bledow jest pokrewna z sonda z tego opisy wynika ze moze bydz uszkodzenie instalacji Sprawdzenie z tego co pamietam O1 silnk Potem Bloki Pomiarowe 02 chyba potem na 3-4 pozycji powindla bydz sonda jak i jej praca Moze ktos tez ma Vaga 4.9 i sie poprowadzi dokladniej .
Witam mam pytanie czy mozna wykasowac sterownik poduszek z fabii, byly 4, dwie wystrzelily, napinacze zadzialaly, poduszka kierowcy jest zalozona nowa( nie wiem z jakim sterownikiem wczesniej wspolpracowala), napinacze tez sa nowe (tzn tez dobre i niewiem z jakim sterownikiem byly wczesniej) nie mam jeszcze poduszki pasazera. Jak sie podpinam vagiem...
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Sprawdziłem w vag'u odpowiednie bloki pomiarowe, wygląda to na problem z grzałką w drugiej sondzie lambda jednak proszę o potwierdzenie, poniżej zrzuty ekranu: http://obrazki.elektroda.pl/5911591700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2157030300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9401654300_1... Próbowałem...
Dzięki za chęci, nie jestem mechanikiem ale klientem który pierwszy raz bada sprawę i musi podjąć decyzję co robić ... Znalazłem co prawda dane ale w silniku 1.3 - "Nie mogą one wystawać więcej niż 0,07 - 0,13 mm, przy czym maksymalna różnica pomiędzy cylindrami nie może przekraczać 0,04 mm" i szczerze jestem w szoku że setne milimetra mają wpływ na...
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Inne koło zamachowe, w felicii mocowane do wału na 4 śruby, w fabii 6 śrub. Blok powinien pasować (pewnie nawet wstecz począwszy od 1000MB :D ). Czy cały zamach ze sprzęgłem i dociskiem podejdzie do skrzyni w fabii nie mam pojęcia...
A mie sie wydaje że z tyłu sinika ,na bloku ,blisko koła zamachowego.
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Ta fabia nie ma checka, jak coś mocno nie halo to miga spiralka od świec żarowych. Tempomat może nie aktywowany, też widać w blokach.
Ecu widzi prędkość samochodu w blokach pomiarowych.
Ale tak sobie myślę, że jak padła jedna cewka to dlaczego wszystkie świece są mokre? Zastanawia mnie sonda i ta dziwna temperatura w blokach.
Który tam masz silnik AMF ASY ASZ ATD? Daj rzutkę bloków pomiarowych.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zawsze przy zanieczyszczonej sprzepustnicy wyskakuje ten błąd i auto nie równo chodzi na wolnych obrotach i skład spalin jest przekroczony. Musisz wyczyścić przepustnice następnie w 01silnik wejść w 04-nastawy podstawowe i wybrac blok 60, przepustnica złapie krańcowe pozycje i wszystko wróci do normy.
z silnikiem 1.2 12v Wydatki dopiero przed tobą. Te silniki nie grzeszą trwałością a sam remont tego silnika to loteria ze względu na aluminiowy blok.
Dla pewności sprawdź odczyty czujników przepustnicy w blokach pomiarowych...
Tak swobodnie to mam dostęp do testera. Jest to Dominator z firmy VIAKEN. Gdy w menu wybierze się opcję "Bloki pomiarowe", to trzeba wybrać blok 0-255. Czy ktoś by mógł wskazać w którym będą prędkości kół z czujników, ponieważ ciężko trafić bez znajomości numeru bloku.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
bloki organizacyjne bloki wartości bloki rozdzielcze
kondensator silnika fazowego bęben drukarka ricoh format pamięć tomtom
liczników przedpłatowy baofeng radiora
Bosch PSB 1800 - wkrętarka nie działa po wymianie ogniw Jak podłączyć miliamperomierz do pomiaru biasu?