Regulacja pomiędzy pompą , a serwem powinna pomóc.
Jakie powinno być ciśnienie? Mam teraz koło 9 bar. Możliwe, że przy takim ciśnieniu przyczepa będzie już sama blokować hamulce?
W taki sam jak na hamulce. Przewody puchną wewnątrz i płyn się nie cofa, hamulce zaczynają blokować koło. Wciśnij sprzęgło w sprawnym Qashqaiu i zaciśnij przewód, zobaczysz gdzie zostanie pedał po puszczeniu sprzęgła. ;)
Witam, Sprawa jak w tytule dotyczy Mercedesa W211 Kombi 2.2 CDI 170KM 2008 rok. Model po lifcie. Od dłuższego czasu szukam rozwiązania problemu z hamulcami. Podczas jazdy hamulce zaczynały się blokować i doprowadzały do nagrzania tarcz. Najpierw zostały wymienione zaciski (na używane) oraz płyn hamulcowy. Problem odpuścił na ok. 2 miesiące i powrócił,...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami w scanii 4 99' hamulce tarczowe. Mianowicie blokuje mi lewy zacisk. Siłowniki są sprawne na 100% były nawet zamieniane ( na próbę ), założyłem nowy zacisk bo myślałem że się zapieka i dalej nic nie pomogło. Lewa strona hamuje lepiej bo ściąga w lewo, mało tego dzisiejszej nocy jadąc autostradą stałą prędkością...
Jest regulacja ale np. naciągam linkę, że już zaczyna koło blokować a hamulce słabiutkie (szczęki dobre, bęben gładki) i tak jest w 80 % przypadków (nawet nowych) i nie poprawia się z przebiegiem o zablokowaniu koła nie ma mowy co mam wyregulować?
Witam Posiadam opelka z silnikiem isuzu 82KM z 1996r, i ostatnio dopadł mnie pewien problem. Podczas ostatniego roku eksploatacji czasem miewałem taki objaw że pedał hamulca robił się twardy i dość słabo hamował np. podczas dojazdu do skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, pomyślałem że po prostu vacum- pompa się kończy choć na dobrą sprawę tam nie...
wszystkie koła blokują więc tak jak piszesz jedno z dwóch, tylko czemu zaczeło blokować po upuszczeniu ciśnienia jak hamowałem tylko ręcznym?, samo by się nie wytworzyło. aha i jak sie blokują hamulce to pedał jest twardy, Może serwo wciąga samo?
czujnik był zmieniany z tego powodu, że się światełka paliły? Dodano po 6 Martwi mnie to, że wciskasz jeden pedał to drugi wypycha. tak jak by nie cofał się płyn na zbiornik tylko wymieniał się między pompkami ( tłoczkami). a układ jest drożny od zbiorniczka do pompek?. (przy wciskaniu i puszczaniu hamulców zmienia się poziom w zbiorniczku?. Dodano...
Ja nie wiem a za to doskonale wiem, co ma robić zacisk. Zacisk ma za zadanie zaciskać klocki i dokonywać samoregulacji (kasowanie nadmiernej odległości klocków od tarczy po odpuszczeniu siłownika) Sprawny zacisk ma odpuścić i nie ma prawa blokować tarczy. Nie wyobrażam sobie takich opowieści, że wszystko wymienione, włącznie z zaworem i modulatorem,...
Czyli problem jak się rozgrzeją, ja w nich wymieniam tłoczki w zaciskach bo na rozgrzanych heblach zaczynają się blokować aż łożyska przegrzewa i jak do tej pory pomagało. Serwo nie "hamuje" za ciebie?
Skasuj błędy z EBS oraz błędy w pamięci bezpieczeństwa i powinno być ok.
Hamulce przód: BOSCH Zestaw naprawczy: 4427 A3 Klocki hamulcowe: 4254 71 Hamulce tył - potwierdzam, zanim nie zobaczy się nie wiadomo co siedzi. Hamulce tył - Bosh: Klocki hamulcowe: 4253 98 Zestaw naprawczy: 4427 C3 Hamulce tył - TRW LUCAS: klocki hamulcowe: 4254 67 Zestaw naprawczy: 4439 46 Auto dzisiaj odebrałem od mechanika. Wymieniono: 1. Rozrząd...
Jedynie od wewnętrznej strony trzeba poluzować nakrętke która reguluje rozszerzanie się szczęk - do tego trzeba odciągnać blokująca zapadke. Z tyłu są otwory zaślepione gumami choć faktycznie to trzeba ściągnać koło i przez otwór na śrube dwoma wkrętakami to zrobić. Tylko ona może tak blokować że masz cały czas hamulec zaciągniety- to nie może być woda,...
W moim maluchu hamulce są też bardzo słabe, Nie trzeba się tym przejmować, ten typ tak ma. Fiat 126p rok 1996. przebieg 41000 Piszesz totalne bzdury! Ja do pracy jeżdżę sobie starym zardzewiałym maluchem z 1984r przebieg ponad 172000km i hamulce działają bardzo dobrze! Przegląd techniczny przeszedł bez problemów! Pedał hamulca jest daleko od podłogi...
Można też elektrozaworem blokować powrót płynu hamulcowego wciskasz pedał hamulca i hamulce zablokowane. Ewentualne jak proponawał kolega reczny. Sporo aut ma elektryczny hamulec postojowy lub system wspomagania ruszania pod górkę co działa właśnie na hamulce głównie samochodu.
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
Witam A objawy wystąpiły teraz podczas mrozów ? jeśli tak to być może masz uszkodzony pancerz na lince od hamulca i woda się dostała do środka i zamarza blokując hamulec . Sprawdź linki / stan pancerza / Pozdrawiam
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Płyn zmieniałem jakieś 2 lata temu przy wymianie przednich tarcz i klocków oraz klocków tylnych. Co do pompy hamulcowej to nie sprawdzałem jej. Zastanawiałem się nawet czy to nie jej wina ale pomyślałem że gdyby był problem z jedną sekcją to powinno blokować dwa koła. Hamulce pod względem mechanicznym są w bardzo dobrym stanie. Niedawno zmieniałem osłonki...
Ja też jestem tego samego zdania co Goldwinger bo uszkodzenie gumowego przewodu może blokowac powrót płynu czyli blokowanie,ale nie będzie miało raczej wpływu na siłę hamowania . Zaciski powinno czyścić się oba na raz, tak samo jak wymienia sie klocki - na obu kołach osi. Co do uszkodzenia gumowych przewodów - jak grzebię kilka lat to jeszcze nie widziałem,...
A może opony były takie? http://obrazki.elektroda.pl/8456970400_1... Nie to bym się nabijał! Seicento jest tak prostym konstrukcyjnie samochodem że sprawdzić wszystko od A do Z co jest odpowiedzialne za w/w problem trwa chwilę! Wystarczy kawałek baaardzo mokrego i śliskiego parkingu i druga osoba do obserwacji kół z zewnątrz by zobaczyć...
Jeśli chodzi o tarcze w maluchu to pomysł owszem można zrealizować pytanie tylko po co? No chyba żeby założyć jakieś fajne alusy pomalować zaciski na czerwono i cieszyć oko widokiem:) Maluch ma bardzo lekki przód i po takim zabiegu może zachowywać się dość nerwowo i nie przewidywalnie podczas hamowania no i bankowo blokować koła w najmniej oczekiwanym...
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Witam, Zblokowało hamulec prawy tył tarcza robiła się czerwona przy jeżdżeniu. Został wymieniony zacisk i kpl. klocków. Zaczęło blokować lewy tył i wypadł prawy zacisk wraz z klockami i tłokiem podczas jazdy. Postanowiłem zmienić całość na nowe. Kupiłem kompletne zaciski od wersji po lifcie, zaciski aluminiowe nie żeliwne podobno. Jarzmo nowych zacisków...
Elektroazwór na pompie odpowiada za załączenie kierunku jazdy, jedna cewka do przodu a druga do tyłu. Hamulec zasadniczy jest hydraulicznny i ciśnienie idzie przez pedał hamulca, obrotnicę wężami płynie prosto do mostów gdzie przesynięcie tłoka powoduje zaciskanie tarczki hamulcowe a dodatkowo ciśnieniepłynie do pompy jazdy i zostaje rozłączany także...
No jak to gdzie ? W lublinie jest kilkanaście stacji diagnostycznych, które w ten sposób sprawdzają ręczny. Zawsze mam tak na przeglądzie i to bym gdzie nie pojechał. A z rolek , to chyba nie tak bardzo można lekko zepchnąć samochód ,skoro zasadniczym musisz depnąć powyżej 1,6KN . Chyba , że się mylę. Ale to dyskusja chyba na inne forum. Ja muszę znaleźć...
Witam Dzisiejszym pacjentem jest ciągnik siodłowy daf xf 95 2006r 480tyś km. Problemem jest grzanie się owego pojazdu. Szukam możliwych przyczyn takiego stanu rzeczy. Jeżeli chodzi o hamulce to do tej pory zostały wymienione takie rzeczy jak: -klocki hamulcowe -modulator abs prawej przedniej strony gdyż w siłowniku było szczątkowe powietrze po wymianie...
Chciałbym zamknąć ten temat przepraszam że tak późna wina tkwiła przy czyjniku ESP pod tylną kanapa, coś było z nim nie tak i nawet gdy samochód stał to czujni chciał go wyprowadzać z poślizgu i tym samym blokował któreś z kół... po wymianie czyjnika na nowy problem zniknął.
Jakie jest ciśnienie na 3 obwodzie w ciągniku kiedy występuje problem? Czy da się wtedy wcisnąć przycisk luzownika w naczepie (czarny). Najprawdopodobniej naczepa nie dostaje ciśnienia na złącze zasilające i stąd kłopoty. Czym ciągasz tą chłodnię?
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
Pewnie blokuje prawy hamulec, włóż kasetę serwisową mechaniki i wszystko będzie widać.
Witam, czy coś się zmieniło w napędzie ? Mam podobny problem; autko podniesione bez obciążenia kręci w obu kierunkach. Po postawieniu na kołach ruszy na 2-3 sekundy i "odpoczywa". tak jakby był blokowany hamulec elektryczny. Akumulator sprawny - nowy. Gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam
Ja bym się z tym nie patyczkował. U mnie dawno już nie ma osłony nad pedałami. Czasami żona z auta korzysta a jak silnik nie odpala i nie zapala się kontrolka świec to pierwsze co robi to się schyla i wyjmuje tamtędy przekaźnik 109 i używa swojego pilniczka do paznokci by mu nóżki przeszlifować aby dalej kontynuować jazdę - przynajmniej tyle się nauczyła...
Za nisko jest włącznik świateł hamowania lub nie ma luzu pomiędzy tłokiem pompy hamulcowej a popychaczem od pedału hamulca.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Do wymiany tłok w zacisku hamulcowym Są tam zastosowane tłoki z tekstolitu i potrafią w jednym miejscu zwiększyć swoją średnicę(prawdopodobnie utleniają się) i po cofnięciu przy wymianę klocków zaczyna blokować. Zdemontuje a gołym okiem zaobserwujesz zgrubienie na tłokach.
Jakbyś poczytał manual , to wiedziałbyś dlaczego blokuje ... na forum też to przerabialiśmy . Mała podpowiedź > hamulec ręczny.
Najprawdopodobniej masz za mało powietrza w układzie 3. Zobacz kolego ile wychodzi ci na czerwonej klamce na naczepę (ten sam obwód jest na ręczny) . Odkręć filtr osuszacza i zobacz jak wygląda (czy przypadkiem nie ma oleju - u mnie on zawsze powodował uszkodzenie zaworu 4 drożnego, a dokładniej ogranicznika na 3 obwód.)
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
Nie wchodzi, a wychodzi przy naciskaniu hamulca, i później można go znowu wcisnąć? Możesz mieć skorodowane/brudne pod gumką ochronną, i z tym "dodatkiem" tłoczek jest za gruby :| On tak wysunięty mógł pracować kilka lat, a ostatnio wciśnięty do końca, mógł być przy montażu w fabryce... Zmieniasz klocki, czy jakaś awaria nie cofania tłoczka, i grzania,...
Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:...
Ludzie, było tysiąc jeden razy o blokującym przednim kole w pasku b5!
Blokuje hamulce - ale pod jakim względem? Nie spuszcza ręcznego czy blokuje hamulec zasadniczy? Napisz coś więcej.
Zasugerowałbym jeszcze jedną rzecz. Sprawdź dokładnie czy masz dokładnie tak samo wyregulowaną długość łącznika serwa z pedałem. Jeżeli jest źle wyregulowany, np za długi to będzie blokowało Ci hamulce. Czasami w różnych typach może to być regulowany popychacz serwa, który wchodzi w pompę hamulcową.
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
sprawdz wszystkie bledy to po 1. Po 2 skrzynia biegow moze blokowac. Stycznik hamulca moze blokowac, i jeszcze wiele innych rzeczy
Tłoczek zacisku można bez problemu wcisnąć palcem . Dziś zauważyłem że po zablokowaniu koła jeśli przytrzymam mocniej wciśnięty pedał hamulca po niedługim czasie pedał bardzo powoli zaczyna wpadać . Gdy udału mi się go wcisnąć do połowy zablokowane koło może nie całkowicie ale odpuściło. Wydaje mi się że może jednak dzieje się tak z powodu dostania...
po dokręceniu piasty Rant wewnętrzny bębna daje taki efekt. Po dokręceniu, piasta przesunęła się do wewnątrz i nie zużyta - wytarta część bębna ociera się o szczęki. Przejedź się trochę, wszystko będzie widać, a nawet się dotrze. Pozdrawiam. Jeśli możesz zdjąć i założyć bęben, samoregulacja nic nie blokuje.
Na przeglądzie powiedzieli, że jest OK. Dzisiaj samochód oficjalnie skończył 7 lat (licząc od momentu pierwszej rejestracji). Zostało na niego jeszcze 9 rat po 180 GBP każda i tyle. Pamiętajcie, że jestem drugim właścicielem pojazdu, a mam go od października 2017. Podsumowanie: Auto ma (w przeliczeniu) 61 tys. km przebiegu, w tym 45 tys. u mnie. Oprócz...
blokować tylny hamulce blokować przedni hamulce naczepa blokować hamulce
accord bezpieczniki brother reset licznika bębna niska wydajność klimatyzacji
citroen jumper schemat elektryczny schemat elektryczny
Renault Espace 2.0 dCi - brak dźwięku pompy paliwa Odbiornik induktofoniczny – schematy, normy IEC 60118-4, LM386, OPA2134, AGC, DIY i profesjonalne rozwiązania