Przechyliłem pralkę mocno na jeden bok, próbowałem odkręcić filtr - nic. Przechyliłem mocno na drugi bok, próbowałem odkręcić filtr - nic. Przechyliłem na trzeci bok, próbowałem odkręcić i udało się. Wszystkiemu winny był lekko rozgięty spinacz biurowy.
Jeśli problem w przełączniku to mało prawdopodobne by się oba tory uszkodziły naraz (prawy i lewy). Być może problem mechaniczny (coś blokuje obrót osi, lub gałka luźna na osi).
Moim zdaniem lepiej mierzyć napięcia na wejściu do sterownika silnika, bo może po drodze gdzieś sygnał ginie, a sterownik widzi to co ma na wejściu a nie to co jest na wyjściu z pedału. Nie wiem jak jest w fordzie, ale wydaje mi się, że pedał gazu jest podwójnym dzielnikiem napięcia i oprócz odpowiednich wartości sygnałów powinno być zachowane, że jeden...
Silnik może by przyczyną bo to silniki szczotkowe jak mniemam i na stykach szczotka-komutator mogą się dziać różne rzeczy nawet w nowym silniku, spróbowałbym dać inny silnik skoro wykluczacie inne przyczyny? Inną przyczynę można upatrywać w niedopasowaniu sprzęgła/przekładni pomiędzy silnikiem a śmigłem łódki: obejrzyjcie dokładnie czy tutaj nie ma...
Zapewne masz skrzynię z automatem, Jeżeli masz na P lub N to komputer blokuję obroty przy 4000 obr/min. Spróbuj na D pojechać z gazem w podłodze i obroty pójdą do końca, tylko też nie na zimnym gdyż to szkodzi, u mnie w samochodzie muszę trochę pojeździć w zimę aż silnik się nagrzeję bo nawet na D zmienia mi bieg przy 4000 obr.
Jaki masz sterownik? Stany logiczne podpór do sprawdzenia, przeciążenie? Ile masz konsoli sterowania? Logika pompy działa? Na jakim podwoziu to zamontowane?
Pasek nie jest zerwany , rozrusznik póxniej kręcił na pół obrotu walem i stawał , na stepnie ledwo ale zrobił obrót wałem , potem nie dawał rady a teraz lampki nawet nie przygasają jak kręce kluczykiem. Zobacze ręcznie wałem.
Panowie zauważcie że te obroty się blokują.
Tak jak koledzy wyżej sugerują, ja dodałbym jeszcze sprawdzenie drożności odmy oraz czy silnik ma wycieki oleju. Jak już będziesz szukał usterki, to sprawdź przy okazji ciśnienie w cylindrze i luzy zaworowe, to będziesz miał już wiedzę na temat kondycji silnika.
Witam, ostatniego czasu założyłem GAZ. jakieś 3 miesiące i zaczynają się problemy. Pierwszy to w sumie mało istotny, zapala mi się check P0141: Grzałka czujnika tlenu obwód, Bank 1 czujnik 2 (0) P0136: Obwód czujnika tlenu, Bank 1 czujnik 2 (0) chyba tu chodzi o sonde lambda, tylko nie wiem czy przed katalizatorem czy za w kierunku tłumika. ale te problemy...
Cześć. Małe fragmenty, które zaznaczyłeś, blokują tylko obrót górnej części do jakiejś granicy. Jeśli nie połamałeś nic innego i wszystkie cztery piny się zatrzasną, to można spokojnie dalej tego chłodzenia używać.
Może kup olej do zamków , ( ja wcześniej wpompował bym w zamek poprzez szczelinę kluczyka preparatu chyba RX - . wypłukał byś brud , ) Wtedy próba uruchomienia bębenka . Złamanie wiosełka NIE blokuje zamka , raczej uniemożliwia zamknięci i otwarcie ale kluczyk można przekręcić w prawo lub lewo . Że nie możesz obrócić kluczykiem to albo zapadka blokuje...
Dziękuję za ocenę, odkręcić pokrywę z kopniakiem, pewnie zablokował bendix rozrusznika, lub coś jeszcze. Może rozlecial się. Dodano po 2 ,to odkręć pokrywę z kopniakiem, pewnie zablokował bendix rozrusznika, lub coś jeszcze. Może rozlecial się bendix. Od drugiej strony odkręć plastikową osłonę wentylatora, może coś dostało się za wentylator i blokuje....
zaczęło się od blokady tonerów a teraz przy starcie calibruje sie, nagrzewa a potem losowo podczas obracania tonerami zaczyna wyć i blokuje sie obracanie gdy lekko popchne zaczyna od nowa po kilku takich popchnieciach nawet byla gotowa do pracy po kodzie znalazlem w serwisowce ze to moze byc wina motoru M2 , clutch to chyba sprzegło ale czy napewno?...
Próbowałeś recznie kręcić wałem. Czasem przykleja się pasek do koła na wale i blokuje obrót.
MAM DWA PRZYPADKI TAIE SAME. CHYBA TAK BĘDZIE, WYMIENIĘ LASER I ZOBACZĘ?! DZIĘKI.
Zle sformułowałem blokują się obroty nie chce przebic jakieś garnicy ale nie wiem jakiej bo nie mam obrotomierza. Pozdr
panowie czy ecu może blokować obroty silnika !
Wygląda na to że urządzenie nie czyta wartości z przepływomierza. Proszę zwrócić uwagę czy przyłącze nie jest skorodowane, zawilgocone. Przepływke można rozkręcić- potrafi się coś dostać i blokuje obrót turbinki warto sprawdzić. Czasem coś siedzi w przyłączu weżyka- proszę nie pomylić przyłączy od węży- strzałki na przyłączach😉 ( we/ wy)
Wkładasz kołki blokujące 6mm w wałki i pompę wtryskową, a wał blokujesz blokadą wkładają w miejsce czujnika obrotów wału korbowego. Blokujesz naprężacz łańcucha. Teraz kolorowe ogniwa łańcucha dopasowujesz do oznaczeń na wałkach rozrządu i zakładasz cały łańcuch na dole. Odblokowujesz naprężacz wałka, wyjmujesz wszytskie 4 blokady, robisz 2 obroty wałem...
Problem rozwiązany, wydech blokował obroty. Pisze dla potomnych, problem rozwiązałem juz trochę temu, temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim.
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Zauważyłem jeszcze, że podczas wystąpienia problemu blokują się obroty na około 7 tys., i gdy obroty są niższe, to normalnie przyspiesza aż do tych 7 tys.
Paliwo dochodzi do cylindra, rozrusznik nowy, aku nowe, na odkreconej świecy też blokuje po kilku obrotach. No to masz poważny problem. Przestawiony rozrząd i zawory dotykają tłoka, lub urwany wał lub coś innego ci blokuje silnik np bendix rozrusznika itp ale najlepiej wymontować silnik i dopiero szukać.
W fiatach panda/500 obudowa alternatora nagminnie pęka i blokuje możliwość jego obrotu, rzadko udaje się odpalić silnik
Za dużo samostartu, stąd odbija i nie chce zapalić, sprawiając wrażenie, że się blokuje. Zobacz obroty na rozruszniku jakie ma.
W takich sytuacjach pierwsze co przychodzi do głowy to zatarcie się osi na jakich osadzone są wycieraczki (trzpienie wystające z podszybia - często woda wypłukuje smar, omija dawno wytarte mini-oringi i pojawia się osad, który blokuje obrót, lub wprowadza solidny opór). Mechanizm po podniesieniu wycieraczek o odłączeniu od silnika powinien pracować...
Witam także posiadam ten sterownik i pojawił mi się ten sam błąd. Po odkręcaniu obudowy widzę że mam podpięte trzy kable do mikrowlacznika. Wyłącznik zakupiłem nowy i wymieniłem jednak jak sprawdziłem to stary działa. Nie widzę żeby silnik kręcił . https://obrazki.elektroda.pl/9685996500_... Okazało się że w silniczku w przekładni...
Kluczyk blokuje obrót klamki, więc z żadnej strony nie otworzysz. Z tym, że kluczyk ma wejście tylko z jednej strony, więc Twojego zagadnienia nie rozwiązuje. Przy zasuwnicy z wkładką nie ma tego problemu, bo wkładka jest obustronna.
Podejrzewałem silnik ale chyba by w ogóle nie działał. Coś ktoś podpowie? Podejrzenie w miarę trafne! zauważ ze napęd stanowi zespolona przekładnia ślimakowa (najtańsza jaka może być (!), łącznie z silnikiem. Z uwagi że pokrywa tej przekładni jest nitowana do obudowy, to należy ją traktować jako 'nie servisowalną'! Jednorazowa. Oryginalnie te napędy...
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
Blokada rozrządu w tym silniku nie służy do blokowania wału w celu odkręcania koła pasowego grzechotką z nałożoną rurą Oczywiście, że nie bo nie blokuje obrotu wału w lewo
Witam. Mam problem z maszyną do szycia Łucznik 877 tzn. igła nie wykonuje pełnego ruchu- blokuje ją w połowie obrotu.
O, jaka ja głupia, problem był trywialny. Oryginalny szarpak miał grubsza obudowę, dałam stare śruby i te śruby blokowały obrót plastikowych łopatek. Piszę to ku przestrodze, może są tu jeszcze jakieś blondynki. Wklejam zdjęcie rozwiązania problemu, też dla blondynek. Pozdrawiam i dzięki za pomoc, przedmuchanie cylindra też na pewno jej nie zaszkodzi.
Witam, myślę że jest to bęben i listwa, ale założyłem nowy bęben i listwę, ale mi blokuje obrót bębna ta listwa , wdziera się w bęben. Mam pytanie co wy robicie z taką listwą żeby się nie wdzierała do bębna i nie blokowała? Pozdrawiam
Gaźnik był tylko wyczyszczony. Filtr jest czysty. Moduł nie blokuje obrotów. Akumulator jest naładowany. Ładowanie w normie 13,5 V.
Nie bardzo czaje,o co biega.W 307 przekladalem sama tasme(wiadomo-gora obudowy z tasma,elektronika na podstawie byla ok) z innego,w ktorym zje....bylo sterowanie wycieraczkami.Po zdemontowaniu mozliwosc obrotu tasmy blokuje pierscien.W 206 jeszcze nie rylem tego elementu,wiec moze stad moje zamulenie?
jest to astra h. To niestety nie mogę więcej pomóc. Przesłona, która steruje recyrkulacją jest obracana silniczkiem. W g jest ona widoczna po zdjęciu schowka. Musiałbyś sprawdzić czy dźwięk o którym piszesz nie pochodzi od niej. W mojej zdarzało się, że mechanizm obrotu blokował się w pozycji recyrkulacji i szyby mocno parowały.
Zajrzyj tam. Może jakieś elementy montażowe lub pozostałości przewodów blokują obrót.
Trochę innych pytań dotyczących praktycznych kwestii abym dobrze zrozumiał z czym się trzeba mierzyć. Czy rozwiązanie hamulca polega tylko na zwarciu obwodu za mostkiem przy pomocy rezystora? Czy to pozwala blokować obroty turbiny w dowolnej chwili? Czy istnieje ryzyko, że przy silnym wietrze nastąpi jednak start obrotów, pojawi się znaczny prąd i generator...
W MSI Afterburner próbowałeś? Jeśli tam się nie da, to modyfikacja BIOS'u. Dlaczego chcesz tak bardzo obniżyć obroty? Producent miał jakiś cel w blokowaniu obrotów do takich wartości.
Za wolne obroty odpowada silnik krokowy ktory niestety tez moze sie przybrudzic mozna go wyszyscic. Natomiast gdy ci obroty spadaja nierownomiernie to moze byc wina linki, ktora blokowana jest w pancerzu. Pozdrawiam.
A bębny obracają się lekko ? Moze listwa się podwinęła i blokuje obrót bębna ? C.
Wydaje dźwięk: tyk, tyk, tyk, tyk, tyk, tyk, tyk, itd. Jesteś pewny wymiany? Tak zachowuje się zablokowany mechanicznie silnik krokowy, czyli sam silnik powinien być sprawny. Są dwie możliwości: - nie działa jego własna przekładnia, - mechanizm napędzający żaluzję blokuje obrót. Sprawdzałeś czy rozsprzęglony silnik obraca się?
Od kiedy to kablem się kręci? Silnik ma się kręcić, a kabel ma być nieruchomy.
Witam mam takiego samego castexa bład to (brak sygnału obrotu.Może być wywołany poprzez błąd przetwornika ,wyłączony silnik bądż coś co blokuje obrót koła. Morzesz zadzwonic do gosci oni mi pomogli z kalibrowac wywazarke działa ok tel.500221936 lub 508523914 Pozdrawiam
Grubość żyłki nie ma nic do rzeczy. W głowicach półautomatycznych tak jest, gdy uderzysz nią o podłoże to żyłka wysuwa się kilka centymetrów. Każde uderzenie, to wysunięcie żyłki. Sprawdź sprężynę w głowicy, możliwe ze jest zbyt słaba lub źle założona. Jest też możliwość uszkodzenia głowicy, konkretnie zębów, które blokują obrót szpuli z żyłką. W głowicach...
Może trzeba było sprawdzić czujniki sprzęgła i skrzyni b. przed wyciąganiem pompy. Ustawione i rzeczywiste parametry w sterownikach jazdy i silnika. Może programowe blokowanie obrotów odczytali jako zacinanie się listwy... Bez HHT to możemy powróżyć pogodę na jutro.
to mówisz ze wałek pompy oleju i uszczerbany wałek blokował obrót silnika po zgraniu "na znaki"? pierwszy raz takie rzeczy słyszę...
Chyba silniki posuwu laminarek nie mają elektrycznego sposobu na odwrócenie biegunowości - taki silnik po podaniu napięcia zaczyna się obracać w losową stronę, po prostu w zamkniętym pudełeczku z silnikiem jest mini reduktor, który obniża obroty silnika i jednocześnie jest zapadka, która blokuje obrót w drugą stronę, więc silnik gdy się uruchomi w złą...
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Witam serdecznie! Jak mogę dotrzeć do rzeczy, która weszła szczeliną między bęben, a fartuch? Rzecz ta blokuje obroty bębna. Czy jak zdejmę górną pokrywę, to zdołam tą rzecz wyciągnąć? Proszę o pomoc! Dziękuję
a sprubuj do silnika rownolegle podlaczyc kondensator 100 do 470nF na 350V powinno pomoc w razie blokowania sie ukladu triakowego
Ja stawiał bym na drobiazg który dostał się między bęben a zbiornik , można go wyjąć przez otwór wyjmując grzałke, "To coś" blokuje obroty wirówki i wtedy pasek piszczy na kole pasowym.
Mam mały problem ze skrzynką antenową w ww. TRX. Moja propozycja bez znajomości schematu TRX-a: sprawdź, czy poszczególne pasma w skrzynce są przełączane małymi przekaźnikami, podobnie jak filtry w PA TRX-a. Z mojej praktyki dla porównania, kiedyś u Richtera często wymieniałem małe przekaźniczki obwodów wejściowych RX-a w FT-102. Inny przypadek to...
Płaskownik służy do blokady wałków rozrządu a jedna z tych śrub po wkręceniu w blok silnika blokuje obrót wału korbowego. ...... też twierdzę że do odważnych świat należy ! http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Powodzenia !
Zacierają się łożyska bebna lub dostało się "coś" między bęben i zbiornik i blokuje obroty bębna .To coś to np. skarpetka chusteczka krótko mówiąc drobne rzeczy. Powodzenia
Gdy zmywarka leży na plecach to od dołu pompy drenażowej jest zawleczka blokująca jej obrót w mocowaniu. Odciągnij ją i o 1/3 obrotu obruć pompę i wyciągnij ją z mocowania. Sprawdź wtedy, czy nic nie blokuje pompy. Druga przyczyna to możliwe uszkodzenie samej pompy. Nagrzewa się uzwojenie i bimetal ją wyłacza. Ale to opcja mniej prawdopodobna.
Czy ostatnio ustawiałeś rozrząd, może zawory uderzają w tłok i blokują obrót silnika. Jak zachowuje się silnik przy rozruchu z tzw. kopki tj., czy jest podobnie. Jeśli rozrząd jest właściwie ustawiony, silnik nie jest zatarty i akumulator oraz rozrusznik sprawny (i instalacja elektryczna), to rozrusznik powinien kręcić wałem silnika.
Następnie na filmiku kręciłem rozrusznikiem i rzecz w tym, że blokuje się po dokładnie dwóch obrotach (trochę niewyraźnie Widać, widać. Czy chodzi może o trzydziestą czwartą sekundę filmu :?: Jeśli chodzi o ten moment. To prawdopodobnie rozleciało się sprzęgło odśrodkowe umieszczone po drugiej silnika i ono blokuje cały układ :idea:
sprawdź alternator skoro rozrusznik jest wymieniony , stawiam na takie ustrojstwo ( nie pamiętam nazwy) w alternatorze które ma dwie szczotki i odpowiada za ładowanie będą zatarte i blokują obroty alternatora jak się dziwnie ustawią
Kolego zdemontuj "szarpak" i sprawdź jego działanie, może uległ uszkodzeniu. Przy okazji poobracaj wałem silnika (dla ułatwienia wykręć świecę), by sprawdzić, czy tłok nie blokuje obrotów. Po odkręceniu tłumika możesz ocenić stan cylindra i tłoka z pierścieniami. Sporo informacji na ten temat znajdziesz w internecie. Sprawdź też, czy głowica z żyłką...
Sterownik reaguje na jasny punkt na niebie mimo zasłonięcia części obudowy (od strony wschodniej bo o nią przedewszystkim chodzi ) fotodioda znalazła inny punkt ustawienia gdzie blokuje obrót sterownika . Całkiem nie moge zasłonić diody bo nie będzie reagowała wcale .
Co do mrugania mojej zarówki nie zgodziłbym się z kolegom co do koła zamachowego ponieważ silnik napędowy jest orginalny od agregatu posiada także regulator obrotu (blokowanie obrotów). Co sądzisz o grzaniu mojej prądnicy próbowałem zmniejszyć pojemność kondensatorów, ale prądnica traciła na mocy a nadal się przegrzewała (chłodzenie zrobione bardzo...
Po wyjęciu i zdemontowaniu napędu okazało się że przyczyną problemu było rozpadające się górne łożysko na wirniku. Jego fragmenty dostały się pomiędzy wirnik i stojan i blokowały obrót silnika Silnik już działa, muszę jeszcze wymienić łożysko i będzie OK. Jeszcze raz dzięki za pomoc
Sprawdź sprzęgło na głowicy może wywaliło rolki od chamulca
Dioda jest pęknięta, czego nie widać na zdjęciu chociaż jak się dobrze wpatrzysz to na cyfrze 2 widać pękniecie, dobrze to widać z drugiej strony tej diody. Poza tym z ta dioda kierownica blokuje obrót w jedna stronę nawet jak jest odłączona od zasilania, po wylutowaniu diody obraca się tak jak wcześniej. 5 lat temu na elektrodzie był podobny temat.
Primera 1.8 2000r. objawy duszenie powyżej 2000-2500 obrotów, brak mocy. Ogółem tymczasowo pomaga odłączenie dwóch czujników: od przepływomierza i od czujnika położenia przepustnicy. Włącza się tryb awaryjny i komputer blokuje obroty na 2400, ale poniżej tych obrotów auto ma moc i zbiera się normalnie, więc idzie jakoś rozpędzić się do tych 90-100 km/h....
F6 - zawór wody zamknięty (po określonym czasie porogamator nie otrzymał określonej liczby impulsów od przepływomierza) Usterki: - sprawdź ciśnienie wody w sieci (niekiedy jest ono zbyt małe) - sprawdź sitko przy wężu zasilającym w wodę (często zarasta brudem tak skutecznie, że amniejsza ciśnienie i patrz wyżej) - sprawdź elektrozawór (rzadko spotykane...
Najprawdopodobniej podczas dmuchnięcia w chłodzenie od zewnątrz odpadła od radiatora kępka kurzu w postaci filcu i zablokowała wentylator, wiele laptopów nie uruchomi się z zablokowanym wentylatorem z powodu zabezpieczenia. Jeśli masz możliwość dostania się do wentylatora, to spróbuj obrócić go, żeby sprawdzić, czy coś nie blokuje obrotu.
Jeśli maci LPG to w nastawniku wolnych obrotów masełko blokuje jego ruch.
Z takim podejściem jak przezentuje Kolega Atreyu Makiavel (brak nawet wyobrażenia sobie zagrożeń) można stworzyć ogromne zagrożenie dla innych. Ale to jest oczywiste i nie rozwijam tego. Zamiast odcięcia czy blokowania obrotów, proponuję dźwiękowy sygnalizator (piszczek, buczek) działający od określonych obrotów - rolę spełni tak samo a zagrożenia niweluje!
Woda gazuje w wężownicy i hałasuje. Sprawdzić czy nie ma kamienia wewnątrz itp. Sprawdzić czy coś poza wężownicą nie blokuje przepływu. Jak się da to zwiększyć obroty na pompie obiegowej.
Wygląda, jakby tłok blokował się w "górnym" położeniu. Możliwe, że jest woda w komorze spalania. Wykręcić świecę i przedmuchać komorę spalania kręcąc wałem. Po tym sprawdzić ręcznie, czy nic nie blokuje tłoka. Należy wykonać 2 pełne obroty wału ręką (nie rozrusznikiem), aby przejsc przez pelny cykl pracy silnika (4 suwy). Powinieneś wyczuć, czy opór...
Man tgs, 2017r Wchodzi tylko do 1000 obrotów i coś go blokuje. Przy tych obrotach i przy trzymaniu gazu w podłodze słychać co 5 sekund stuk jak by ktoś prysnął samostartem. Na wolnych obrotach - 500 chodzi równo, odpala elegancko. Ciśnienia paliwa ok. Usterki z EGR wyeliminowane. Skrzynia automat Jest to pojazd służb drogowych z hydrauliką, służący...
Akumulator zadziała jak swego rodzaju limiter obrotów. Póki turbina będzie generowała napięcie niższe niż to na akumulatorze kręcić się będzie w zasadzie bez oporu. Próba wygenerowania wyższego napięcia niż aku. spotka się z przepływem sporego prądu; tym wyższego im mocniej powieje. Dlatego aku ma swoje zalety jak i wady: nie blokuje turbiny przy rozruchu...
w tablecie lenovo miix3 po aktualizacji systemu do win 10 przestał działać akcelerometr nie obraca mi ekranu ,oczywiście odrazu zajrzałem w menadżer urządzeń i reinstalowałem sterowniki windowsa na najnowsze z firmy akcelerometra kionix kxtj9 po instalacji pojawiła mi sie ikona blokuj obrót ale mimo tego dalej nie obraca ekranu co robić ??
Mam robota sprzątającego Samsung PowerBot model VR10M702PUW, kupiony ponad 3 lata temu. Akumulator trzyma jeszcze ok. 50 minut. Problem jest taki, że podczas odkurzania nagle wyłącza się silnik od wciągania kurzu do pojemnika oraz ten od szczotki, ale odkurzacz dalej sobie jeździ bez odkurzania. Próbowałem już: - czyściłem szczotkę, ale nic tam nie...
Musiał byś dołożyć komparator z histerezą i z jego wyjścia blokować tranzystor.
do jakich obrotów ci dochodzi. Ważne czy nie świeci się kontrolka jakiegoś błędu bo jest tak że w przypadku złapania błędu komputer blokuje wysokie obroty
Czujnik uruchamia wspomaganie przy pedałowaniu i blokuje przy przekroczeniu obrotów dla prędkości 25 km/h.
Myślę, że temperatura oscylująca w granicach 90 C to sporo. Czy nie masz zanieczyszczonych radiatorów? Masz możliwość sprawdzenia, po zdjęciu dolnego korpusu, czy coś nie blokuje obrotów wentylatorków? A może słyszysz, że się obracają? Spróbuj włączyć grę i postawić laptopa bokiem, tak aby miał swobodny dostęp do powietrza, wówczas sprawdź temperatury.
Wygląda że skorodowały i rozsypują się boczne talerzyki (ja je nazywam "flansze") ułożyskowania bębna.Żeby to sprawdzić musisz jednak zdemontować kocioł wraz z bębnem i samemu ocenić co zgrzyta.Te talerzyki można wymienić , występują jako część zamienna.Lecz przed tym wszystkim sprawdź stan łożysk , może mają już "kwadratowe" kulki i one blokują obrót...
Nie pamiętam w jakim modelu Kawasaki, ale jest czujnik zużycia lub wibracji paska napędowego, coś w tym stylu. Wymagany jest reset kontrolki, inaczej silnik jest blokowany na niskich obrotach. Opis powinien być w instrukcji serwisowej.
Nypel sprawdzony, nic nie blokuje.
Prała ponad 3 godz i nie wirowała w bębnie była woda powinna odwirować i prać ok.godzinę i 30 minut tak ustawiłam gdy zmieniłam inną fazę prania to i tak woda nie spłynęła W takim razie musisz odkręcić filtr pompy i sprawdzić czy nie ma tam czegoś co blokuje obroty turbiny silnika pompy wypustowej.
Sprawdź blokadę- czy blokuje klapę przed wirowaniem?
Co z tego że jest ręczny spuszczone jak linki ci nie odpuściły a tam często się zaciera mechanizm gdzie linki łączą się z ciegnem zaciera się na osi obrotu.
Może ktos podpowie. Mieli problem z rozrządem, bo na kole nie mogli znaleźć zera. Składany z 5 razy i jest dobrze, więc rozrząd odpada. Regulator dawki paliwa otwiera się do połowy stwierdzone j/w. Gaz w podłodze i 2 do 4 tyś. max. Okablowanie odpada, wszystkie sygnały są ok. Silnik po kolizji, głowica robiona. Z jakiegoś powodu ECU blokuje obroty silnika....
Tak obrazowo to trzeba zamienić zasilanie od kotła z pompą . Na teraz to obróć pokrętłem max w lewo,zdejmij je i zrób zdjęcie gdzie jest spłaszczenie ośki. Wyłącz na chwilę pompę i zobacz czy można obrócić tą ośką dookoła , ustaw spowrotem tak jak było i napisz co stwierdziłeś. Bo tak jak jest teraz to raz, że sam zawór jest źle zamontowany,to jeszcze...
Ano pisałem coś o technologii. I nie znamy tej przez ciebie przyjętej. Pewno korzystasz z części używanych i znów nie wiemy których. Te pręty to osie satelitów. Podejrzewam zastosowanie zbyt grubych podkładek i satelity są zbyt naprężone a więc blokują obrót. Fundujesz mechanizmowi różnicowemu taką zastępczą blokadę i nie wiadomo co się zdarzy. Być...
A przy wkręconej świecy (normalnie), możesz pokręcić magneto ręką więcej niż 1 obrót ? Czy czuć ,że coś blokuje ? Akumulator ,akumulatorem a może kable zaśniedziałe.Sprawdzałeś ten gruby kabel co idzie do rozrusznika ? Jak mechanicznie nie blokuje a nie ma siły obrócić ,to prąd gdzieś może ginąć.
Odkręć od strony wirnika i sprawdź czy obraca się lekko - częstą przyczyną jest sznurek, folia itp na ośce wirnika który blokuje swobodny obrót.
Może wadę da sie ustalić z zachowania mechanizmu lasera w napedzie oryginalnym. Po włączeniu mechanizm lasera zwalnia nasisk na oś krecenia plyty.Płyta rusza o część obrotu, wtedy zapala sie laser ale natychmiast wraca mechanizm lasera i blokuje obroty silnika po kilku takich cyklach płyta wykonuje część obrou wstecz a na wyświetlaczu pojawia sie napis:"insert...
akrętki nie mogę właśnie odkręcić bo nie mam klucza płaskiego 30mm Dziś to raczej nie problem. próbowałem kluczem hudraulicznym i mógł być problem bo ściskając nakrętkę dodatkowo zwiększałeś opór odkręcania. trzymając z dołu 19mm zgrzew na kolanku PP powyżej wodomierza mam nadzieje sie nie rozszczelni Odkręcając tą nakrętkę trzymaj za wodomierz. Blokuj...
z tego co wiem (sam tak robiłem) przeróbka serwa tak by kręciło się o dowolny (nawet więcej niż 360stopni) polega na usunięciu plastikowego "języczka" który blokuje obrót osi (ta wyprowadzona na zewnątrz) serwa... A siłą ciągu steruje się chyba zwykle stosując PWM, tzn podajesz na mostek H sterujący silnikiem sygnał nie ciągły, a o danym wypełnieniu...
sprezarka bila powietrze normalnie , chyba ze wallek rozrzadu .
Sterownik M5042 jest podobny do M542 (oba dostępne na alledrogo) tylko niema linii enable i obsługuje krańcówki sam tzn gdy najedziemy na prawą krańcówkę to blokuje obroty w prawo ale w lewo możemy jechać dalej. Jest to dobre rozwiązanie bo nie trzeba wyłączać maszyny i ręcznie zjeżdzać z krańcówek. Śruby i wałki były zamawiane u gościa który to tanio...
Witam Otóż podczas grania w gry na konsoli obojętnie na jakim padzie(testowałem na dwóch które również gdy podłącze do PC chodzą normalnie) pojawiają się częste ścinki typu Biegnę do przodu i chcę obrócić kamerą delikatnie w lewo to pad jakby się blokuje (ścina) i robi obrót kamera o 180° Problem występuje od niedawna Gdy podpinam konsole do pada przez...
Miałem klienta, który wyłączał kopiarkę aby założyć toner - jest to błąd, ponieważ przy wyłączeniu kopiarki uchwyt butelki może zatrzymać się w dowolnym miejscu, np. do góry nogami (szczególnie, jak kopiarka dozuje przy braku tonera), i wepchnięcie butelki do dozownika w takiej pozycji powoduje zablokowanie mechanizmu. Zdarza się również, że pękają...
satel blokowanie blokowanie portów blokowanie gpedit
sterowanie deskorolka instrukcja obsługi halogen programator ajawe
naprawa forum lodówk obdii interfejs
Volvo S80 ECM-6100 – silnik nie startuje, błąd wentylatora chłodnicy Kody serwisowe Kostrzewa – piec na pellet, ecomax, PIN, dostęp do menu serwisowego