Człowiek który dorabia klucze i naprawia zamki bez problemu załatwi sprawę.
Jest możliwość naprawy, ale sam tego nie zrobisz. Musisz poszukać firmy w swojej okolicy która zajmuje się takimi rzeczami.
Wystarczy przekręcić kluczyk nacisnąć trzpień i stacyjka wychodzi.P
Trzeba wymienic stacyjke całą, pozatym trzeba przykręcić plastiki kierownicy poprawnie, bo jak sie okazuje kluczyk jest niesymetryczny i w jednej pozycji zawadza za źle złożone plastiki i nie odbija. A stacyjka blokuje się od brudu lub pęknietej sprężyny powrotnej.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
tą usterke naprawiłem poprzez dodanie małego przekaźnika który podaje mase na elektromagnes w stacyjce który nie blokuje stacyjki przy wyłączaniu silnika. i to wszystko.
blokuje immo.
Witam prawdopodobnie zawieszaja ci sie szczotki i bedziesz mial rozrusznik do naprawy ewentualnie mozesz podlaczyc żarówke do tego cienkiego przewodu przy rozruszniku a drugi koniec do masy i jezeli zapali Ci sie ona za kazdym przekrenceniu kuczyka na rozruch a rozrusznik nie zakreci to masz odpowiedz. Co do blokowania sie stacyjki po drugim razie to...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Proponuję wmontować ze stacyjki "kostkę" i sprawdzić czy problem jest "mechaniczny" czy "elektryczny" jeżeli stacyjka blokuje się mechanicznie (częsta usterka w felicji, szczególnie w wersji nowszej tj. z kluczykiem który ma nafrezowany rowek "w śrdku") musisz wymienić całą stacyjkę, jeżeli nie "kontaktuje" elektrycznie wystarczy wymienić kostkę.(to...
Kluczyk ma być włożony i lekko przekręcony (zapadka ma się wcisnąć-ta na zewnętrznej stronie cylinderka)Oczywiście w stacyjce masz wszystko ustawione żeby wkładka "trafiła" To jest tak proste że nie sposób opisać jak to zrobić. Gdzie tutaj pisze do pozycji zapłon. Ponadto demontaż jest odwrotny do montażu.
Witam. Od wczoraj posiadam Kia cee'd I generacji z silnikiem 1,6 benzyna 125 KM, końcówka 2009 roku, polift, kombi. W Polsce od prawie 3 lat, kupiony z auto hero przed poprzednim właścicielem i działał bez zarzutu i zadbany. Dodam, że jest to moja pierwsza kia w życiu. Dziś pojawił się problem ze stacyjką, mianowicie (nie wiem czy to jakiś wynalazek...
W tym silniku występuje rozrusznik Valeo D6RA162 z 10 zębnym bendixem. Jeżeli po każdej wymianie rozrusznik działa od 2 tygodni do miesiąca i ewidentnie jest uszkodzony to uważam że blokuje się stacyjka powodując jego uszkodzenie /zdarza się że nie odbija i bendix zostaje w zębach/. Chyba że usterka występuje w inny sposób. Wykluczam bieżnię ponieważ...
Pytanie mam a blokada kierownicy po wyjęciu kluczyka działa ci? U mnie to samo i nie blokuje kierownicy. Możliwe ze to stacyjka.
Temat zakładam zaocznie, mianowicie Nissan znajduje się pod Warszawką a ja pod Szczecinem. Ale do rzeczy zdarzało się że po całym dniu postoju na słońcu blokowało stacyjkę (bez kluczykowa) nie można jej było w ogóle przekręcić. Dzisiaj umarła całkowicie, nadmienię że działo się to w pełnym słońcu. Wygooglowałem identyczny przypadek lecz nie znalazłem...
Tak jak w opisie Bertone 1.8. Kostki jeszcze nie zdejmowałem na wypadek, gdyby udało się jutro na auto szrocie np. kupić kostkę z takim samym plastikiem jak oryginał i wtedy kostkę zostawię na zapas, a użyję plastiku. A sama stacyjka utkwiła, nawet próbowałem zdjąć immobilizer, by zrobić przestrzeń, ale stacyjka blokuje jego obudowę.
Przekaźnik służy do możliwości kręcenia rozrusznikiem, chyba nawet blokuje się stacyjka bez niego. Sprawdź napięcie na samym alternatorze. Jeśli nie ładuje, to podłącz próbówkę pod D+ oraz pod zasilanie alternatora (B+). Jeśli nadal nie ładuje, to wadliwy alternator.
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
rozwiązało się samo :P
Sam sobie odpowiedziałeś,coś się psuje,zdiagnozowałeś stacyjka ,wymień i naciśnij sobie sam pomógł.
Masz jeszcze to auto? Bo mam dokładnie taki sam model i jakbyś miał chwilę sprawdzić napięcia na bezpiecznikach w prawym przednim module to byłbym bardzo wdzięczny, bo o dziwo niektóre mają 0.32-0.4V, ogólnie ten moduł ma własnie podłączenie masy tylko w tym jednym miejscu, ale ciekawi mnie zacisk 15 bo na tym zacisku jest koło 8-10V a przecież to jest...
Ostatnio w samochodzie zaczęła mi się blokować stacyjka. Chciałam ją przeczyścić i przeczytałam, że najlepszy do tego jest brunox. Brunox mam, ale do rdzy. Czy to w czymś przeszkadza? Mogę go i tak użyć? Jakieś rady? Proszę o pomoc.
Po włożeniu kluczyka do stacyjki nie słychać rygla Skoro nie słyszysz odblokowania rygla blokady kierownicy, to może być, że uszkodzony jest silniczek rygla i on dalej blokuje stacyjkę Drugim powodem jest uszkodzony silniczek rygla. Doraźnie (ale nie zawsze) pomaga postukanie w rygiel młotkiem. Jak wyrobią się szczotki silniczka to nie zawsze kontaktują....
Problem wrócił prawie ten sam ( kluczyk ciężko wraca do końca w lewo, przed wyjęciem ) pomimo nowej obudowy stacyjki Obawiam się że to znów połamane elementy blokady w obudowie.Walczyłem w skodzie z taką stacyjką i blokowała, mieliła się sprężyna która wyskoczyła po ułamaniu się kawałka mechanizmu blokady. Też się ciężko obracała. Oryginał pada po...
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Witam, Mam następujący problem ze stacyjka od pewnego czasu po zapaleniu samochodu blokuje się kluczyk i nie mogę go wyjąć. Problem polega w tym ze nie chcę on ani drgnąć jedną ani w druga stronę. Nie mogę zgasić nawet silnika. Jeśli już po jakiś próbach uda mi się go wyciągnąć wszystko jest OK aż do kolejnego zapłonu. Moje pytanie brzmi czy będę musiał...
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
Toyota 15 . Przełącznik kierunku jazdy po wybraniu "przód" lub "tył" - blokuje stacyjkę - możliwość zapalenia silnika. Jednak kiedy już silnik pracuje niekiedy nie reaguje po przełączeniu w przód. Choć zdarzyło się, że wózek ruszał np. dopiero po chwili, jakby musiał się zastanowić... W tył działa zawsze. Jakieś sugestie?
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
Centymetr powiadasz ? Nie wiem czy wkładka, jej bolec, nie wchodzi czasem bezpośrednio w kostkę elektryczną stacyjki, czy w obudowie jest odpowiednie przedłużenie bolca ruszającego kostką. Przypasuj na długość wkładkę do obudowy i przyrównaj. Jeśli tak, odkręć czarną kostkę z drugiej strony, i tak odkręć, może ruszając wystającym bolcem wepchniesz wkładkę...
Autoalarm po wymianie akumulatora nie daje się właczyć, brak reakcji na pilota.Po podłączeniu akumulatora (wyłączona stacyjka) blokuje uruchomienie silnika a podłączając akumulator przy włączonej stacyjce ,nie blokuje uruchomienia ale alarmu nie można wogóle włączyć.
W starych kompach stacyjka blokowała klawiature, i kom sie na CMOS kończył działanie.
Tylko, że wtedy zablokowanie wewnątrz zamków będzie powodować mignięcie światłami, co może w czasie jazdy mylić innych kierowców. Chyba, żeby dodatkowo blokować zasilanie tych przekażników po przekręceniu kluczyków w stacyjce.
Elektromagnes zasilany jest napięciem D+ z alternatora - czyli blokuje wtedy. Gdy pojawi się ładowanie.
Brak napiecia na zegary powoduje ze immo blokuje pozwolenie na start. Mozesz miec uszkodzona kostke pod stacyjka (przelacznik), inne uszkodzenie elektryczne lub uszkodzone same zegary.
alarm blokuje zmasował wtryski i teraz spalisz następny bezpiecznik ka nie odpalisz
Drzwi sie blokują po przekręceniu stacyjki czy po przekroczeniu prędkości 7-10km/h a po wyłączeniu zapłanu się odblokowują?
Meriva ,jak wszystkie stare modele ,ma transponder w obudowie klucza. Wystarczy przełożyć stary transponder do nowego klucza i po krzyku. Piloty centralnego zamka w starych kluczach będą działać po wymianie wkładu stacyjki,bo nie są w żaden sposób powiązane z wkładem. Nie ma możliwości,żeby zaprogramować klucz bez transpondera do blokady rozruchu. Uuf.to...
Stacyjka wyciągnięta. Ten bolec jednak blokował kierownicę i całą stacyjkę, musiałem go przewiercić żeby wyleciała sprężynka itd. Za to przy wyciągnięci stacyjki odłączyłem kostki z kierownicy (poduszka itd) i teraz wyskakują mi błędy i silnik nie chce odpalić. Ale teraz śmiało mogę dać auto mechanikowi gdyż na szczęście umie już kręcić kierownicą ;-)
czasami rozpina sie zabezpieczenie na lince łączącej lewarek ze stacyjką Dodano po 15 fis na liczniku dostaje sygnał o połozeniu lewarka biegów z płytki znajdującej sie na lewarku a stacyjkę blokuje zapadka zamocowana na lince którą połączona jest z lewarkiem elektronika nie ma tu nic do tego to sprawa czysto mechaniczna
Bo nie przełożyłeś transpondera.
no faktycznie jest to mały feler z tym ze nie wykrywa zapłonu ale znalazłem coś takiego Magicar FAI-2WM http://novo.com.pl/domykanie_szyb2.pdf z tego co widze to ma blokowanie po stacyjce ,co myślisz o tym
skoro na pych pali, to nie wina alarmu. Po podłączeniu aku, pilotem rozbroić alarm. W dalszej kolejności w razie potrzeby kliknąć pilotem plip, no i zapalić auto. Gdy nie ma zapłonu sprawdzić stan naładowania aku, kostkę stacyjki, masy i klemy. Co blokuje Ci ten dodatkowy alarm? Gdy jest zapłon a nie kręci rozrusznik to tam by trzeba zajrzeć.
Witajcie, Kluczyk mi nie odbija i muszę wymienić stacyjkę. Pozdejmowałem wszelakie osłony kolumny kierownicy odkręciłem jeden malutki wkręt i niestety w samej stacyjce są dwa takie "dzyngle", które blokują wyciągnięcie samej stacyjki z kolumny kierownicy. Czy wie ktoś jak ją odbezpieczyć i wyciągnąć? Ma ktoś już jakieś doświadczenia w tym temacie?
immo blokuje !!! sprawdż cewkę na stacyjce
Jeżeli chcesz odciąć plus po zapłonie to lepiej puść przez przekażnik. Ja to robie w ten sposób: blokuje obwód przekażnikiem dwu stopniowym czyli rozwierając przewód ze stacyjki wyjście zwiera do masy, złodziej nawet wiedząc co jest zablokowane nie ominie tego w żaden sposób puki nie znajdzie wyłącznika...
Ich nie wciskasz. Tam jest śrubka blokująca, prawdopodobnie na TORX. Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* i wysuwać się do przodu. Namęczysz się, ale jak zacznie wychodzić to zauważysz. Stacyjka ma też bolec blokujący kierownicę. Przy wyciąganiu kluczyk musi być w stacyjce.
No włąsnie patrze, tylko coś mnie blokuje i nie da sięwyciągnąć, próbowałem wszystkiego i chyba mnie blokuje bebenek ze stacyjki ale jego tez wyciagnac nie umiem.
nawet jesli pilot zwiera w czasie jazdy niepowinien sie zalaczac alarmu gdyz jest blokowany plusem po stacyjce
Kupiłem używany sterownik z immo i całą stacyjką. Ale i tak immo blokuje. Jak ominąć immo?
Zmierz natężenie prądu jaki płynie ze stacyjki do elektromagnesu.
Witam. Na zapłonie alarm się nie uzbraja, z kluczykiem w stacyjce immobilizer blokuje włączenie alarmu. Sugeruję zająć się zamkiem w drzwiach. Nie ma styku przy otwieraniu i otwiera tylko drzwi kierowcy. Często problemem jest sam zamek.
Ten sterownik proxima ma funkcje zatrzymania przez podanie jakiegoś impulsu np gdy jeszcze sie szyba nie domknie a bedziemy chcieli otworzyć samochód no i funkcja blokowania domykania np podczas jazdy sygnał po stacyjce blokuje domykacz
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
Co prawda mam c5 i ten sposób nie chce zadziałać. Więc wkładam klucz, blokuje centralny, przekrecam klucz w stacyjce trzymając guzik zamykania wcisniety, trzymam 10-12 sekund powracam kluczykiem i puszczać guzik. Odblokowuje centralny po ok 1 minucie , czy tak jest ok czy coś złe robię . Początkowo myślałem ze to bateria w pilocie. Kupiłem nowa 1620...
Musisz zainicjalizowac kluczyk: wejdz do samochodu, zamknij drzwi, odczekaj minute i kilka sekund niczego nie dotykajac i nie naciskajac na pilota, wloz klucz do stacyjki, przekrec na zaplon (2 pozycja), wcisnij przycisk BLOKOWANIA i trzymaj 10 sekund, potem pusc, wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj pol minuty, zablokuj i odblokuj recznie drzwi, kilkakrotnie...
Witam, akurat ostatnio natknąłem się na swoją starą stacyjkę (Vectra A), nie wiem czy w B jest tak samo ale zakładam, że tak albo podobnie. Na końcu trzpienia z zapadkami jest bolec, który w korytku po wewnętrznej stronie obudowy bębenka. Przy końcowym położeniu przekręcenia blokuje go ząbek. Wystarczy wcisnąć ten bolec żeby przeskoczył przez ząbek....
Miałem identyczny problem, kupiłem stacyjkę za 35 zł z nowym kluczykiem, kluczyk przełożyłem w starą obudowę a stacyjkę zamontowałem -godzinka roboty. Immo nie wystartuje bo stacyjka je blokuje. Jak wymienisz stacyjkę immo przestanie mrugać i zacznie działać prawidłowo. Bzdury pseudo elektryków o zblokowanym immo to tylko wyciąganie kasy więc nie słuchaj...
Stacyjka ma blokować tylko możliwość przełączania. Coś jak blokada zmiany biegu bez wciśniętego sprzęgła:)
Problem z rozrusznikiem wynika zapewne z blokowania się silnika. Przecież na krótko kręci, ale obrócić może spróbować.
Ale jak blokuj np po wyłączeniu kluczyka w stacyjce co raczej nie te elektroniczne cudeńka. Po mojemu ma problem z wężykiem łaczącym zacisk z rurką hamulcową.
Pod siedzeniem kierowcy owszem on jest ale jest wciśnięty. Kontrolka od "code" w ogóle nie świeci a sama żarówka jest sprawna. Poza tym jak wspominałem nie działa rozrusznik z kluczyka(gdzieś się zapodział kabel od sterowania elektromagnesem i nie mogę go odszukać. Ten jeden "kabelek" to jak dobrze pamiętam jest do wersji 1,6 16v dodatkowy sygnał do...
Niestety próbowałem, psikałem kluczyk itp. stacyjka przedmuchana powietrzem pod ciśnieniem, wygląda to tak jak by jedna zapadka ta środkowa, co blokuje ząbkiem kluczyk w stacyjce nie odbiła. Musi być jakiś sposób żeby odblokować kierownice :) zawsze jest jakaś furtka :P
Witam, ma ktos jakis patent na wymiane wkladki stacyjki w seicento? Z tego co widze blokuje go jedynie taki "ząbek", reszta jest zabudowana pod plastikiem. Bede wdzieczny za jakies wskazówki.
NO - blokowany obwód jest normalnie rozwarty, przekręcenie zapłonu przy wyłączonym alarmie pozwala odpalić samochód. NC - blokowany obwód jest normalnie zwarty, przekręcenie zapłonu przy uzbrojonym alarmie rozwiera ten obwód. Plus po stacyjce znajdź nie gasnący przy rozruchu. Jaki to samochód?
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu na zacisku 15 cewki masz napięcie(≈napięcie akumulatora).Jeżeli nie to padł moduł. Jak masz napięcie to przewód WN od cewki do rozdzielacza odłącz od rozdzielacza i zewrzyj do masy. Następnie podłaczdo zacisków cewki 1 i 15 lampke kontrolną. Przy kręceniu rozrusznikiem lampka musi migać. Jeżeli nie miga to czujnik...
w W124 włączone świata blokują rozruch... Pozz D
Witam. Sporo czasu straciłem szukając odpowiedzi na moje pytanie na forum Elektrody by nie potrzebnie nie zakładać nowego tematu, ale niestety nie udało mi się to. I stąd właśnie nowy temat: Problem polega na tym że przekręcając kluczyk nie za każdym razem samochód odpali, nie zależnie od temperatury. Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu - II...
kluczyk nawet nie drgnie... To może być spowodowane uszkodzeniem stacyjki przez co kluczyk nie pasuje do niej. Moze blokuje się któraś z zapadek. Spróbuj siknąć WD-40 do stacyjki, może puści. Ja tak miałem w XSARZe. Do stacyjek niczym się nie pryska! 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne...
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Trudno odpowiedzieć na problem z połączeniem . Jeśli prawidłowo deklarujesz że Twoje auto to Ibiza 6J to kodowanie tego co chcesz zmienić jest w centralnej elektryce . Bajt 0 - bit 0 selektywny zamek centralny . Bit 3 i 4 automatyczne odblokowanie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i automatyczne blokowania po przekroczeniu 15 km/godz. Aby to wszystko...
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
Ma dwie szyby z tylu:) Wygląda na to jakby nie dochodził prąd do stacyjki. Może immobilizer blokuje zapłon? Światła i kierunki też nie działają
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
Nie baw się w naprawianie bo i tak to wszystko długo nie pochodzi pekaja w środku zapadki i one własnie tobie blokują kup sobie stacyjkę z roku 97 z tym jednostronnym kluczykiem były bardziej zywotne tylko zobacz czy masz immo czy nie żeby nie wywalić kasy w boto:)
Witam kolegów mam problem z Immo seo symphony w aucie chrysler voyager 2005rok diesel - może ktoś miał podobny i z tego wybrnął. Problem polega na tym że w momencie jak się wprowadzi immo w stan serwisowy blokuje się fabryczny immibiliser (kontrolka mruga a silnik zapala na 2sek. i gaśnie) w momencie wyjścia ze stanu serwisowego wszystko wraca do normy....
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Jak może to robić Tytan DS400, skoro jest to alarm bezpilotowy, nie mający połączenia ze sterowaniem zamkiem centralnym? No chyba, że jest to DS400 z radiówką i dodatkowym pilotem (sterowanie zamkiem po magistrali w tym modelu nie działa). Odpowiedź w zasadzie nasuwa się sama: Czasami podczas chłodnych dni
No stacyjka odbija a kierownica się blokuje ;/
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Pod obudową stalową stacyjki. Zamknij się w aucie i na włączonym alarmie spróbuj odpalić auto, w ten sposób sprawdzisz czy alarm blokuje czy nie. W przypadku auta, które robiłem alarm wył ale auto paliło, blokuje tylko immo nie widząc kodowanego klucza
sterownik za nakładką,jak słupek drzwiowy,ciąć kabel czarny (plus za stacyjką) lub blokować czujnik położenia wału.
A nie próbował ktoś kręcić kierownicą gdy kluczyka nie było w stacyjce ? Jest też możliwość że było włamanie do auta . Nie, nikt nie próbował, samochód stał zamknięty na parkingu. Jak wróciłem nie dało się go otworzyć z pilota a kluczyk nie wchodzi do stacyjki, w środku widać jakby coś miało go blokować.
... Rozkręciłem wszystko w koło, sporo czasu ruszałem delikatnie góra dół itp nim aby jakoś go wyciągnąć ale nic z tego... ... Tam są jakieś nity mocujące do kolumny kierowniczej a nie zwykłe śruby z nakrętkami + tam jakoś blokada jest schowana co blokuje kierownica .... Próbuj jeszcze odblokować poruszając kluczykiem w stacyjce - prawdopodobnie wyłamał...
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
W ryglu nie ma żadnych kodów. Rygiel to rygiel. Pod wpływem zakodowanego sygnału blokuje i odblokowuje - oprócz tego melduje stacyjce o stanie blokady. I tyle.
licznik jeżeli będą cie wkurzać ikonki P R D itp później jak go wymienisz to adaptacja immo zmiana przebiegu i można zmienić kodowanie sterownika na skrzynie manualna. Nie wiem jak ze stacyjką bo w automacie jest chyba linka która blokuje lewarek. Zamiast dwumasa można włożyć jednomas z audi 80 tdi 1Z albo pierwszych passatów b5 tdi 90ps.
Skoro nie kreci rozrusznikiem a rozrusznik sprawdziłeś to pewnie uszkodzona stacyjka. Immo nie blokuje rozrusznika.
Nie ma przekaźnika i immo nie blokuje rozrusznika, zasilanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu i ten odcinek trzeba sprawdzić
Kolego musisz sprawdzić stan silnika i przewodów sterowniczych. Raczej mechaniki. Coś blokuje szybę i wyłacznik nadprądowy silnika go wyłącza. (at)nieWiemjaka Nie zdejmuj klemy, tylko wyłącz stacyjkę i odczekaj kilka minut. Sprawdź wtedy ponownie.
[15] czyli +12V po stacyjce oraz pedał hamulca. Przekręcisz stacyjkę i pierwszy raz naciśniesz pedał hamulca - zablokują się drzwi. Wyłączysz zapłon - drzwi się otworzą. Oczywiście musisz samodzielnie wykonać układ, który taką "logikę" realizuje.
Musisz wyciągnąć wkład z kluczykiem a kostka sama wypadnie bo blokuje ją trzpień.P
Witam! Zobacz to: http://obrazki.elektroda.net/44_12712644... Z tego wynika, że masy są podane niezależnie od położenia stacyjki. Cześć!
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Witam, Pytam o rocznik bo od 2004 r w stacyjkach z kluczykiem scyzoryk były montowane chore stacyjki , najpierw blokowały kluczyk- cięższe wsadzanie i wyciąganie / wystarczyło wtedy wymienić samą płetwę a później jeśli się tego w porę nie usunęło była potrzeba wymiany całego wkładu stacyjki- a to koszt około 700-800 zł ...... bo rozsypany mechanizm...
Stacyjka ma tylko dwie pozycje. Jedna blokuje 0, druga załącza, więc przekręć ją do poziomego położenia, albo zewrzyj przewody przy stacyjce.
Nie blokuje
Nie mam pewności czy w AS 10 też tak można zrobić Nie można. W AS10 nie ma opcji wprowadzenia kodu jakimkolwiek przyciskiem. Tam blokowanie alarmu - funkcja serwis jest realizowana stacyjką wbudowaną w dedykowanej dla tego systemu syrence alarmu. Te syrenki posiadały modyfikowaną przez firmę Ster syrenkę. Może ktoś ma schemat https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Pewnie jakiś dokładany alarm. Przed odłączeniem akumulatora po prostu kluczyk chowa się w kieszeń. A już w żadnym wypadku nie powinno się go odłączać z włączoną stacyjką, i po wyłączeniu też lepiej odczekać kilka jeszcze minut.
blokowanie dostępu blokowanie kierownicy blokowanie biegów
magnes kobaltowy numerowanie wierszy excel głowica magnetyczna
obrazek clippy instalacja windows
Popychacze hydrauliczne i dźwigarki w Renault Laguna II 1.8 16V 2004 Jak zastąpić niedziałający system nawigacji w samochodzie?