Regulacja pomiędzy pompą , a serwem powinna pomóc.
Skasuj błędy z EBS oraz błędy w pamięci bezpieczeństwa i powinno być ok.
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Witam A objawy wystąpiły teraz podczas mrozów ? jeśli tak to być może masz uszkodzony pancerz na lince od hamulca i woda się dostała do środka i zamarza blokując hamulec . Sprawdź linki / stan pancerza / Pozdrawiam
Elektroazwór na pompie odpowiada za załączenie kierunku jazdy, jedna cewka do przodu a druga do tyłu. Hamulec zasadniczy jest hydraulicznny i ciśnienie idzie przez pedał hamulca, obrotnicę wężami płynie prosto do mostów gdzie przesynięcie tłoka powoduje zaciskanie tarczki hamulcowe a dodatkowo ciśnieniepłynie do pompy jazdy i zostaje rozłączany także...
Jakie jest ciśnienie na 3 obwodzie w ciągniku kiedy występuje problem? Czy da się wtedy wcisnąć przycisk luzownika w naczepie (czarny). Najprawdopodobniej naczepa nie dostaje ciśnienia na złącze zasilające i stąd kłopoty. Czym ciągasz tą chłodnię?
Chciałbym zamknąć ten temat przepraszam że tak późna wina tkwiła przy czyjniku ESP pod tylną kanapa, coś było z nim nie tak i nawet gdy samochód stał to czujni chciał go wyprowadzać z poślizgu i tym samym blokował któreś z kół... po wymianie czyjnika na nowy problem zniknął.
Nie ucieka ci powietrze na łączeniu samochodu z przyczepą i stąd blokada hamulca??
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Znalazłeś w końcu rozwiązanie problemu? Około tysiąc kilometrów temu zmieniałem tarcze i klocki z przodu i wczoraj na trasie po kilkunastu minutach w korku zablokowało mi się prawe koło.
Blokuje hamulce - ale pod jakim względem? Nie spuszcza ręcznego czy blokuje hamulec zasadniczy? Napisz coś więcej.
Spalisz klocki hamulcowe i mnóstwo paliwa. Nawet nie próbuj bo może skończyć się zupełnym brakiem hamulców. Żeby usunąć usterkę wystarczy pół godziny.
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
Pewnie blokuje prawy hamulec, włóż kasetę serwisową mechaniki i wszystko będzie widać.
Witam, czy coś się zmieniło w napędzie ? Mam podobny problem; autko podniesione bez obciążenia kręci w obu kierunkach. Po postawieniu na kołach ruszy na 2-3 sekundy i "odpoczywa". tak jakby był blokowany hamulec elektryczny. Akumulator sprawny - nowy. Gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam
Ja bym się z tym nie patyczkował. U mnie dawno już nie ma osłony nad pedałami. Czasami żona z auta korzysta a jak silnik nie odpala i nie zapala się kontrolka świec to pierwsze co robi to się schyla i wyjmuje tamtędy przekaźnik 109 i używa swojego pilniczka do paznokci by mu nóżki przeszlifować aby dalej kontynuować jazdę - przynajmniej tyle się nauczyła...
Za nisko jest włącznik świateł hamowania lub nie ma luzu pomiędzy tłokiem pompy hamulcowej a popychaczem od pedału hamulca.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Witam mam podobny problem który był już tu poruszany. Mianowicie podczas jazdy nagle hamulce zaczęły same hamować, gdy auto stanęło zapaliły się ABS i ESP. Po zgaszeniu silnika odczekaniu chwili odblokowaly sie. Po tygodniu znów to sam ale już nie puściły, odpiłem ABS odpowietrzyłem serwo po chwili hamulce puściły, no ale wiadomo problem dosyć uciążliwy....
bez kabla abs normalne że blokuje koła
Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:...
Wiem że kolektor można całkowicie usunąć Absolutnie tego nie rób.
Jakbyś poczytał manual , to wiedziałbyś dlaczego blokuje ... na forum też to przerabialiśmy . Mała podpowiedź > hamulec ręczny.
Witam ponownie. Bardzo wszystkim dziękuje za sugestie . Ciągnąc dalej temat związany z hamulcem blokującym się , wymieniłem cieknący tłoczek hamulcowy w prawym tylnym kole ,odpowietrzyłem cały układ i do dziś tj. Piąty dzień jeżdżę bez większego problemu. Także wszystko wskazuje że w przypadku mojego citroena przyczyną było najprawdopodobniej - dostawanie...
Przewody nie są skręcone, zagniecione?
Najprawdopodobniej masz za mało powietrza w układzie 3. Zobacz kolego ile wychodzi ci na czerwonej klamce na naczepę (ten sam obwód jest na ręczny) . Odkręć filtr osuszacza i zobacz jak wygląda (czy przypadkiem nie ma oleju - u mnie on zawsze powodował uszkodzenie zaworu 4 drożnego, a dokładniej ogranicznika na 3 obwód.)
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
po dokręceniu piasty Rant wewnętrzny bębna daje taki efekt. Po dokręceniu, piasta przesunęła się do wewnątrz i nie zużyta - wytarta część bębna ociera się o szczęki. Przejedź się trochę, wszystko będzie widać, a nawet się dotrze. Pozdrawiam. Jeśli możesz zdjąć i założyć bęben, samoregulacja nic nie blokuje.
Nie wchodzi, a wychodzi przy naciskaniu hamulca, i później można go znowu wcisnąć? Możesz mieć skorodowane/brudne pod gumką ochronną, i z tym "dodatkiem" tłoczek jest za gruby :| On tak wysunięty mógł pracować kilka lat, a ostatnio wciśnięty do końca, mógł być przy montażu w fabryce... Zmieniasz klocki, czy jakaś awaria nie cofania tłoczka, i grzania,...
SZCZERZE NIE ODPOWIEM CI PONIEWAZ NIE ZDRADZIL MI TEGO BO UZNAL ZE POJADE DO SERWISU I W ZLOSCI IM WYGARNE CO O NICH MYSLE I CO BYLO NIE WIEM SKAD JESTES?ALE MNIE POMOGL MOZESZ SOBIE WYOBRAZIC JAKI TO BYL PROBLEM JAK SAMOCHOD ZE 100 L. ZBIORNIKIEM ROBI TYLKO 500 KM FELGI CZEWONE ZE NIE WSPOMNE CO MUSIALO SIE ZROBIC Z LOZYSKAMI
witam.mam problem z blokującym się hamulcem.blokuje się tylko jedno przednie koło.wymieniłem juz tarcze,klocki,przewody gumowe ,zacisk.pomocy.
A skąd. Chodzi o czerwona tzw. gruszkę zasilania naczepy. Moduł naczepy (komputer naczepy) jest w środku zaworu europa. Coś cienko pierdzisz szefie wszystkich szefów.
Zasugerowałbym jeszcze jedną rzecz. Sprawdź dokładnie czy masz dokładnie tak samo wyregulowaną długość łącznika serwa z pedałem. Jeżeli jest źle wyregulowany, np za długi to będzie blokowało Ci hamulce. Czasami w różnych typach może to być regulowany popychacz serwa, który wchodzi w pompę hamulcową.
sprawdz wszystkie bledy to po 1. Po 2 skrzynia biegow moze blokowac. Stycznik hamulca moze blokowac, i jeszcze wiele innych rzeczy
Proszę mi powiedzieć, czy ten problem został jakoś rozwiązany. U mnie jest identyczny problem mimo tego, że samochód nie ma wiele przejechane. Sprawa mnie trochę irytuje, hamulce się blokują w czasie jazdy po mieście lub manewrów na parkingu. Pomaga tylko mocne przyciśnięcie pedału hamulca. Problem występuje coraz częściej.
Witam To ruszanie wajchą powoduje jedynie siłę hamowania i zachowuje się prawidłowo w/g opisu , natomiast co do zaworu w ciągniku to też prawidłowe oznaki - po wciśnięciu hamulca powinno nastąpić całkowita odcięcie powietrza a w miarę popuszczania pedału ciśnienie powinno powracać . Tylko może zbyt małe ciśnienie powraca co nie pozwala na prawidłowe...
Trzeba zdjąć bębny i pooglądać co się stało, powodów blokowania koła może być kilka. M. in. zapieczona linka ham. ręcznego, zanieczyszczony/skorodowany układ samoregulacji szczęk,. Najlepiej zdjąć bęben popatrzeć, jeżeli nie widać żadnej większej nieprawidłowości, rozebrać, przeczyścić/odrdzewić, co trzeba i mozna nasmarować i prawidłowo poskładać....
Witam . Trafił mi się ciekawy przypadek DAF-a 106, mianowicie według zeznań kierowcy czasami blokują się mu hamulce a dokładnie prawe tylne koło. Twierdził że usterka występuje pod obciążeniem auta ładunkiem. Od strony mechanicznej wszystko posprawdzane i działa, elektrycznie po podłączeniu kompa jedyny błąd jaki był to prawego tylnego czujnika, ABS...
Tu jest dobrze opisany system Teves http://www.zssplus.pl/www_prace_dyplomow...
Na przeglądzie powiedzieli, że jest OK. Dzisiaj samochód oficjalnie skończył 7 lat (licząc od momentu pierwszej rejestracji). Zostało na niego jeszcze 9 rat po 180 GBP każda i tyle. Pamiętajcie, że jestem drugim właścicielem pojazdu, a mam go od października 2017. Podsumowanie: Auto ma (w przeliczeniu) 61 tys. km przebiegu, w tym 45 tys. u mnie. Oprócz...
Tam pod kołem krzywkowym jest taka luźno latająca plastikowa dźwignia z języczkiem do góry; on się łamie i chyba daje to taki efekt. Trudno mi to dokładnie opisać, ale jakiś czas tam nie zaglądałem i nie mam takiego w zakładzie.
A masz regulację przy pedale w środku?
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Witam .Może ktoś podpowie jakie są wartości ciśnień na zaworze wieloobwodowym lub gdzie tego szukać . Na stronie wabko brak informacji.Pęk zawór przekażnikowy i blokowały hamulce. Po ustawieniu ciśnień [na oko] ,po spuszczeniu ręcznego leci powietrze z zaworu głównego pod siodłem do 6.5 atm.Wieloobwodowy sprawny[sprawdzany].Generuje błąd WS 0605 BS...
Zapewne hamulce cały czas blokują koła, gdybyś miał zatarte łożyska słyszał byś to, zresztą auto by nie jechało.
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Usterka naprawiona, przełamał się przewód przy mechanizmie blokującym zacisk. Przy okazji stwierdziłem brak mechanizmu awaryjnego odblokowania hamulca, co może być nie lada problemem w trasie. Czy kluczyk i komunikat o potrzebie kontroli hamulca znikną same, czy trzeba wykasować?
Jeśli taśma stawia opór w pozycji play to przyczyny należy szukać w: brudny bęben-Taśma klei się do bębna, blokuje hamulec odwijania taśmy Sprawdzić przewijanie,jeśli nie przewija mogą być kłopoty z capstanem.
Spróbuj przyciskiem kilka razy pod rząd blokować hamulec.
z tyłu też są hamulce,tam trzeba szukać problemu
to zobaczysz czy blokuje nadal hamulce bez podciśnienia serwo nie działa
Bardziej na hamulce to wygląda. Może taśma od ręcznego podciągnięta za mocno i łapie nieraz. Miałem kiedyś taki przypadek. Olej w zwolnicach sprawdź. Do tyłu też blokuje?
Wszystkie koła się blokują?
To połączenie do hamulca ręcznego, ktory blokuje oglądanie filmów w czasie jazdy. SławeK
Witam. Jak silnik buczy znaczy że dostaje napięcie. Blokuje go coś. Zdemontuj hamulec. Może pomóc. Jedynie będzie dłużej kręcił się nuż po wyłączeniu napięcia.
Witam mam problem z hamulcami tzn. nie wyswietla się zaden błąd a podczas jazdy hamulce blokuja... auto było juz w paru serwisach i żaden nie potrafi naprawić usterki... Gdzie lub do kogo udać sie z takim problemem????prosze o pomoc.
witam, serwo uszkodzone, te bzdury z przewodami to popelina, powodzenia
Jak się nie zdejmie jak się zdejmie? Z wałków zwal i masz luźny. Nie ma żadnych blokad, po drugie blokady nie służą do odkręcania koła rozrządu. Gwint jest prawy. Pneumat albo jedynka wbita i wciśnięty pedał hamulca. Blokować wał blokując wałki rozrządu w aucie na pasku to tylko desperat z elektrody może wymyślić.
Jeśli aż taki zakres prac wykonałeś przy hamulcach, w tym wymiana "gumek" tłoczków, to wg mnie "hamulce" nie zostały należycie odpowietrzone, lub też niewłaściwie wyregulowano wspomaganie. Zwróć uwagę na odmienne sposoby odpowietrzania układu hamulcowego, jeśli masz ABS. Pedał hamulca nie może być "miękki".
Hamulec hydrauliczny? Zapewne korozja cylinderków lub tłoczków.
Najczęściej hamulec ręczny blokuje się poprzez przymarzanie linek w pancerzach. Przymarza, bo zbiera się tam woda. Wymiana linek nie jest jakoś za specjalnie droga ani skomplikowana przy układzie manualnym (to znaczy tam gdzie jest wajcha ręcznego)
Wyciągnij węża z serwa jak przyblokują i sprawdź czy odpuszczą od razu.
Witam. Postanowiłem odświeżyć temat. Mam ten sam problem tyle że, w Scanii R 2006. Początkowo miałem problem z zaciskiem bo w ogóle nie podstawiał. Zawiozłem więc zacisk do regeneracji. Początkowo wszystko było ok, po przejechaniu około 1000 km, samochód zaczęło ściągać na lewo. Po zatrzymaniu tarcza czerwona. Odkręciłem o kilka obrotów tłoczki, i pojechałem...
Witam mam problem z hamulcami w suzuki vitara 1.6 lewa strina z przodu mi sie blokuje nie odbijaja wyczyscilem caly zacisk, tłoczek prowadnice dzialaja leciutko tylko nie puszcza tloczek po nacisnieciu i puszczeniu hamulca;/ co z tym zrobic?? przewody ktores ??
Odczyt błędów i podgląd parametrów będzie konieczny.
Dzięki. faktycznie pod dźwigienką jest gumowy uszczelniacz, może jest uszkodzony nie przyglądałem się dokładnie jak wygląda
Problem w tym że jak kierowca naciska hamulec to na wysyietlaczu jest duży spadek ciśnienia. Od tygodnia czasami spada do zera czasami pokazuje 1/3. Kół nie blokuję, hamulce są. Wiązkę rozszarpalem do czujników do wejścia w kabinę. Przewody nie połamane nie przetarte brak zieleniny. Jutro będę miał czujniki to je zmienię.
Mercedes Actros mp2 po nacistnieniu pedału hamulca ucieka mi powietrze zaworem i blokuje hamulce
Serwo łatwo sprawdzic, po prostu odepnij od niego wężyk jak zacznie blokować i przejeć sie kawałek, tylko ostroznie, bo hamulec wtedy trzeba bedzie ostro cisnac.
Czy ktoś robił rzetelną diagnostykę? Nie mylić z odczytaniem błędów... Numer pompy podaj, możliwe, że to jej wina. Była cała seria podobnych usterek, objawiająca się zablokowaniem koła.
W układzie jedno obwodowym to poprawna reakcja że po odpięciu przewodu powietrznego hamulce zadziałają, trzeba przekręcić regulator na odhamowywanie i hamulce puszcza.
Na zaworze pod pedałem hamulca powinienes miec 2 zasilania i 2 wyjscia odkrec 2wyjscia i z.obacz czy za kazdym razem pojdzie z nich powietrze w momencie naciskania na pedał hamulca.Albo wepnij sie zegarem w siłowniki i obserwuj cisnienie,ma tam byc około 8,5 bara max kiedy depniesz hamulec,i 0bar kiedy puscisz hamulec.
Układ hamulcowy jest zapowietrzony, odpowietrz dokładnie hamulce, a wszystko wróci do normy.
Szukaj przewodu, który ma być podłączony do hamulca ręcznego. Obraz jest blokowany po jego zwolnieniu.
Ale ewidentnie cos trzyma. A w tym przypadku to prosta sprawa-blokuje hamulec ręczny Może GROCHU napisze jak rozwiązano problem ?
powodem blokowania hamulców był załamany przewód gumowy przy cylinderku dzięki wszystkim za pomoc
Włącznik świateł stop jak będzie miał za długi trzpień to też będą się blokować hamulce.
Hej, być może pozostaje jakieś szczątkowe powietrze na linii sterowania hamulcami. Po puszczonym ręcznym kiedy koła są zablokowane odkręć przewód od zaworu w naczepie pod nr4 i sprawdź, czy niema tam powietrza. Kiedy okaże się, że hamulce dalej trzymają to problem jest w samym zaworze lub jakiś mechaniczny z układem h-ca.
Witam. Pacjent to Iveco Eurocargo 75E14 1998r. Problem - blokuje hamulec zasadniczy, podczas jazdy. Ktoś naprawia takie auta lub miał podobny przypadek? Bardzo prosił bym o pomoc lub sugestie. :-) ps. Ręczny wykluczam, bo w tej chwili odłączone są siłowniki od zacisków.
Po pierwsze to trzeba sprawdzić (najlepiej manometrem) który obwód blokuje ;hamulec zasadniczy czy postojowy. Wystarczy wpiąć się pod złącza kontrolne na siłowniku hamulca we.12 i 11.Jeżeli blokuje hamulec postojowy to sprawdź jak poniżej. Warunek: czerwone złącze jest podłączone a żółte odłączone. Zwalniamy w naczepie hamulec postojowy (czerwony guzik...
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
Problemem okazał się blokujący się hamulec.
Witam,mam problem NEOPLAN N1116 Cityliner 3 osie rok 2005. Podczas jazdy zdarza się,że hamulce osi pędnej blokują na około minuty. Auto automatycznie zwalnia,wrzucam na luz,hamulce osi trzymają. Po zatrzymaniu auta lekkim szarpnięciu do tyłu,do przodu hamulec puszcza. Sytuacja zdarza się dwa trzy razy na tydzień,chociaż wydaje mi się,że zaczyna się...
Miałem podobny problem jak miałem Vectrę B. Przy hamowaniu blokowało hamulce na jakiś czas a potem odpuszczało. Problem tkwił w pompie ABS'u
Dobrze, że nic nie kupowałem. Postanowiłem jeszcze raz się wszystkiemu przyjżeć, bo wszystko wygląda na sprawne a silnik nie działa. Okazało się, że od drgań musiały się poluzować śruby. Silne skręcenie silnika zlikwidowało problem.
Zapewne załącza przedni napęd by także hamował. Tylko zgaduje. Jeśli jest uszkodzony to czy przednie koła się blokują w momencie hamowania?
A problemów mechanicznych typu blokujące hamulce,uszkodzone łożyska nie ma?
Nie podajesz danych kosiarki(producent,model,typ silnika).Jeśli podmieniłeś kondensator i jest to samo to do sprawdzenia łożyska i uzwojenie silnika,sprawdż też czy przypadkiem nie blokuje hamulec.
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Zasrosowalem zestaw zaprawdzy do zacisku i pompy hamulcowej, kurcze ja luzowalem przy zacisku zeby odpuscil , dziwne jest to iz motocykl stal i hamulec sam zlapal , rozumiem iz przewody moga byc uszkodzone i blokowac plyn ale w jaki sposob on sie sam blokuje , przeciez tam nie wytworzy sie cisnienie. Teraz go naciskam tysiac razy i nie lapie dziala...
Ja na swojej jedyne przyciski jakie mam to hamulce który blokuje przedni silnik i uruchamia światło,gaz,przycisk włączenia wyłączenia zmiany biegu i zmiany jednostki prędkości
Myślę, że jeśli oprócz małych przesunięć są potrzebne i większe, to oprócz silnika potrzebny będzie hamulec elektromagnetyczny (przesuwamy silnikiem o pół milimetra, blokujemy hamulcem i dokładnie ustawiamy piezoelektrykiem) - sam piezoelektryk ma mały zakres ruchu, a silnik bez hamulca może nie trzymać dość stabilnie.
Witaj, szkoda że wcześniej nie wpadłem na Twój post, myślę że problem leży w miękkim połączeniu układy hamulcowego ( ta rurka z gumy która podaje płyn hamulcowy do zacisku ) jest zmurszała wewnątrz i to jest przyczyną awarii ( według mojej wiedzy - być może to coś innego ) pozdrawiam.
Miałem podobne problemy z tylnymi hamulcami.Auto było kilka razy w serwisie i nic. Przez przypadek po drodze wjechałem z tym problemem do warsztatu w którym starszy gość usunął usterkę. Nie jestem mechanikiem ale powiem po swojemu. Przyczyną blokowania hamulca w tylnym prawym kole była zapieczona dzwignia przez którą przechodzi linka ręcznego. Nie odblokowywała...
A dźwigienka ręcznego odbija do końca?
Jeśli silnik kosiarki jest już wysłużony, to może czas pomyśleć o remoncie. Sprawdź odmę silnika. Czy przypadkiem nie kosiłeś na pochyłościach terenowych, co, może tłumaczyć zassanie oleju i stąd nadmierny dym. Sprawdź poziom oleju (czy był wymieniany na świeży po sezonie pracy). Gaźnik do przeczyszczenia (dysze) i filtr powietrza do ewentualnej wymiany....
Ciężka noga :)) A tak serio, to kupa różnych spraw. Od ciśnienia w oponkach, przez blokujące hamulce po problemy z elektroniką (o ile na pewno pugi z tego roku ma wtrysk-bo może być karburatorek, ale myślę, że wiesz, co masz:) )
blokuj hamulce renault firewall blokuj konto blokuj
regulacja ciśnienie oleju sprężarka alpine kostki odbieranie danych bluetooth
dławiki jednofazowe czujnik cisnienia atmosferycznego
Opel Vivaro A – regulacja drzwi kierowcy, zawiasy, zaczep, szczeliny, tuleje Delphi Indy klient-serwer przez WiFi i router – konfiguracja, porty, dostęp z Internetu