Regulacja pomiędzy pompą , a serwem powinna pomóc.
Jakie jest ciśnienie na 3 obwodzie w ciągniku kiedy występuje problem? Czy da się wtedy wcisnąć przycisk luzownika w naczepie (czarny). Najprawdopodobniej naczepa nie dostaje ciśnienia na złącze zasilające i stąd kłopoty. Czym ciągasz tą chłodnię?
Elektroazwór na pompie odpowiada za załączenie kierunku jazdy, jedna cewka do przodu a druga do tyłu. Hamulec zasadniczy jest hydraulicznny i ciśnienie idzie przez pedał hamulca, obrotnicę wężami płynie prosto do mostów gdzie przesynięcie tłoka powoduje zaciskanie tarczki hamulcowe a dodatkowo ciśnieniepłynie do pompy jazdy i zostaje rozłączany także...
Chciałbym zamknąć ten temat przepraszam że tak późna wina tkwiła przy czyjniku ESP pod tylną kanapa, coś było z nim nie tak i nawet gdy samochód stał to czujni chciał go wyprowadzać z poślizgu i tym samym blokował któreś z kół... po wymianie czyjnika na nowy problem zniknął.
Nie ucieka ci powietrze na łączeniu samochodu z przyczepą i stąd blokada hamulca??
Jeśli tak to możesz ją opisać ? Co tu opisywać. Tester "mówi" co masz robić w danej chwili i odpowiednio steruje pompą ABS załączając pompę. Każdy kanał ABS zostaje dokładnie odpowietrzony przez pompę. Bez tej procedury też odpowietrzysz układ ale tak na 90 %, tzn będą hamulce ale ich skuteczność będzie ograniczona. Ciekawi mnie jak samo ciśnienie...
Witam mam podobny problem który był już tu poruszany. Mianowicie podczas jazdy nagle hamulce zaczęły same hamować, gdy auto stanęło zapaliły się ABS i ESP. Po zgaszeniu silnika odczekaniu chwili odblokowaly sie. Po tygodniu znów to sam ale już nie puściły, odpiłem ABS odpowietrzyłem serwo po chwili hamulce puściły, no ale wiadomo problem dosyć uciążliwy....
Blokuje hamulce - ale pod jakim względem? Nie spuszcza ręcznego czy blokuje hamulec zasadniczy? Napisz coś więcej.
Dobrze, miałem jednak nosa i prawidłowo obstawiałem. Przyczyną było nieszczelne Serwo od strony pedału hamulca, padła uszczelka. Serwo jest już naprawione, trzyma ciśnienie. Całość układu zmontowana i zalana płynem. Hamulce nie blokują się już samoczynnie podczas jazdy, autko hamuje tylko po naciśnięciu pedału - żyleta :) Dziękuję wszystkim, zamykam...
A skąd. Chodzi o czerwona tzw. gruszkę zasilania naczepy. Moduł naczepy (komputer naczepy) jest w środku zaworu europa. Coś cienko pierdzisz szefie wszystkich szefów.
Proszę mi powiedzieć, czy ten problem został jakoś rozwiązany. U mnie jest identyczny problem mimo tego, że samochód nie ma wiele przejechane. Sprawa mnie trochę irytuje, hamulce się blokują w czasie jazdy po mieście lub manewrów na parkingu. Pomaga tylko mocne przyciśnięcie pedału hamulca. Problem występuje coraz częściej.
SZCZERZE NIE ODPOWIEM CI PONIEWAZ NIE ZDRADZIL MI TEGO BO UZNAL ZE POJADE DO SERWISU I W ZLOSCI IM WYGARNE CO O NICH MYSLE I CO BYLO NIE WIEM SKAD JESTES?ALE MNIE POMOGL MOZESZ SOBIE WYOBRAZIC JAKI TO BYL PROBLEM JAK SAMOCHOD ZE 100 L. ZBIORNIKIEM ROBI TYLKO 500 KM FELGI CZEWONE ZE NIE WSPOMNE CO MUSIALO SIE ZROBIC Z LOZYSKAMI
Mi to wygląda na podstawioną pompę.
Wyciągnij węża z serwa jak przyblokują i sprawdź czy odpuszczą od razu.
Jeśli aż taki zakres prac wykonałeś przy hamulcach, w tym wymiana "gumek" tłoczków, to wg mnie "hamulce" nie zostały należycie odpowietrzone, lub też niewłaściwie wyregulowano wspomaganie. Zwróć uwagę na odmienne sposoby odpowietrzania układu hamulcowego, jeśli masz ABS. Pedał hamulca nie może być "miękki".
A masz regulację przy pedale w środku?
Trzeba zdjąć bębny i pooglądać co się stało, powodów blokowania koła może być kilka. M. in. zapieczona linka ham. ręcznego, zanieczyszczony/skorodowany układ samoregulacji szczęk,. Najlepiej zdjąć bęben popatrzeć, jeżeli nie widać żadnej większej nieprawidłowości, rozebrać, przeczyścić/odrdzewić, co trzeba i mozna nasmarować i prawidłowo poskładać....
Tam pod kołem krzywkowym jest taka luźno latająca plastikowa dźwignia z języczkiem do góry; on się łamie i chyba daje to taki efekt. Trudno mi to dokładnie opisać, ale jakiś czas tam nie zaglądałem i nie mam takiego w zakładzie.
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Witam mam problem z hamulcami tzn. nie wyswietla się zaden błąd a podczas jazdy hamulce blokuja... auto było juz w paru serwisach i żaden nie potrafi naprawić usterki... Gdzie lub do kogo udać sie z takim problemem????prosze o pomoc.
W nich ręczny nie nadaje się do użytku w zimę. Wyjmij linki, odmroź, wysusz i załóż z powrotem.
Witam, mam problem z blokującymi się hamulcami w naczepie kempf po ściągnięci hamulca ręcznego. Volvo fh 460 + naczepa kempf od pewnego czasu gdy zaciągam hamulec ręczny w koniu zablokowują się hamulce w naczepie ( bardzo ciężko jest ją później rozblokować bo nie ma reguły czy jest duże ciśnienie w czy mniejsze czasami odpuści po kilku próbach naduszenia...
Witam, mam problem z hamulcami w C5 III generacji (automat). Blokuja sie hamulce na wszystkich czterech kolach, wiec to raczej nie problem z zaciskami. Przy podciagnieciu pedalu hamulca do gory, hamulec lekko puszcza, ze nawet auto zaczyna sie toczyc na D. Przez to obstawilem pompe hamulcowa, wiec ja wymienilem, tym bardziej, ze stara stawiala taki...
Ciężka noga :)) A tak serio, to kupa różnych spraw. Od ciśnienia w oponkach, przez blokujące hamulce po problemy z elektroniką (o ile na pewno pugi z tego roku ma wtrysk-bo może być karburatorek, ale myślę, że wiesz, co masz:) )
Podłącz tester i jedź na próbę z podglądem napięcia na sondzie i będziesz widział czy mieszanka jest bogata . Jeśli będzie optymalna czyli: podczas jazdy napięcie na sondzie będzie oscylowało od 0,1 do 0,8 volta to szukaj usterki gdzie indziej, blokujące hamulce ,niskie ciśnienie w oponach itp.
Witam Posiadam opelka z silnikiem isuzu 82KM z 1996r, i ostatnio dopadł mnie pewien problem. Podczas ostatniego roku eksploatacji czasem miewałem taki objaw że pedał hamulca robił się twardy i dość słabo hamował np. podczas dojazdu do skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, pomyślałem że po prostu vacum- pompa się kończy choć na dobrą sprawę tam nie...
Zakładam że w kołach jest wszystko w porządku bo raczej niemożliwe żeby we wszystkich czterech było źle.Pompa wymieniona na starą czyli można przyjąć że nie wymieniona.Tu bym szukał przyczyny.W momencie kiedy masz zablokowane koła poluzuj rurki przy pompie,jeśli hamulce puszczą to będziesz miał odpowiedź.
Mam problem z hamulcami przód - pedał twardy, hamulce trzymają lekko w czasie jazdy po naciśnięciu pedału hamulca od razu się blokują . Bardzo proszę o podanie przyczyny - zapowietrzone? czy może coś innego .
Przyczyn "ściągania" auta może być wiele: blokujące hamulce (przy ruszaniu ściąga, przy dalszej jeździe zacisk hamulcowy się rozluźnia stąd ściąganie ustaje), luzy w zawieszeniu (czasami do ogarnięcia po rozebraniu poszczególnych elementów), przycierający się mechanizm różnicowy i na koniec zacierający się przegub zewnętrzny półosi. Powodzenia.
dzięki, ale wciąż nie wiem co może byc przyczyną tego miękkiego pedału hamulca, wręcz pływania- hamulce odpowietrzane 2 razy!!! :?:
Skasuj błędy z EBS oraz błędy w pamięci bezpieczeństwa i powinno być ok.
Hamulce w tym aucie sam zawsze wymieniałem i nie miałem problemów jak teraz.
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
To właśnie o tylnych mówię, bo przednich teraz nie zablokowało po tym, jak zmniejszyłem ilość płynu. Naprawdę robię to już "na chama" i różnymi sposobami, ale bez poluzowania odpowietrznika się nie da ich wkręcić. Podejrzewam, że winne są właśnie przewody. Hamulce tylne się grzeją, płyn się też nagrzewa i przez to rozszerza, a miałem go trochę powyżej...
Witam A objawy wystąpiły teraz podczas mrozów ? jeśli tak to być może masz uszkodzony pancerz na lince od hamulca i woda się dostała do środka i zamarza blokując hamulec . Sprawdź linki / stan pancerza / Pozdrawiam
Witam!! Mam problem z tym cudem techniki a mianowicie blokuje mi się prawe przednie koło już w momencie gdy pozostałe jeszcze nie. Gdy puszcze hamulec koło nadal jak by hamowało, puszcza dopiero po czasie. Dodam jeszcze że pozostałe koła hamują dopiero gdy pedał prawie dotyka podłogi. Hamulce w Maluchu to dramat, ty jeszcze piszesz, że łapią ci przy...
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
A jakie klocki kolega założył może to być wina klocków. Czasem te tańsze są tak twarde że momentalnie pałą tarcze. Druga sprawa to płyn kiedy wymieniany? może być stary i też robić komedie. No i podstawowe pytanie czy na pompie jest napis SBC ? I jeszcze jedno czasem magikom udaje się przy wymianie klocków poskręcać przewody hamulcowe tak że się blokują.
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
Pewnie blokuje prawy hamulec, włóż kasetę serwisową mechaniki i wszystko będzie widać.
Witam, czy coś się zmieniło w napędzie ? Mam podobny problem; autko podniesione bez obciążenia kręci w obu kierunkach. Po postawieniu na kołach ruszy na 2-3 sekundy i "odpoczywa". tak jakby był blokowany hamulec elektryczny. Akumulator sprawny - nowy. Gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam
Ja bym się z tym nie patyczkował. U mnie dawno już nie ma osłony nad pedałami. Czasami żona z auta korzysta a jak silnik nie odpala i nie zapala się kontrolka świec to pierwsze co robi to się schyla i wyjmuje tamtędy przekaźnik 109 i używa swojego pilniczka do paznokci by mu nóżki przeszlifować aby dalej kontynuować jazdę - przynajmniej tyle się nauczyła...
Za nisko jest włącznik świateł hamowania lub nie ma luzu pomiędzy tłokiem pompy hamulcowej a popychaczem od pedału hamulca.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
Znalazłeś w końcu rozwiązanie problemu? Około tysiąc kilometrów temu zmieniałem tarcze i klocki z przodu i wczoraj na trasie po kilkunastu minutach w korku zablokowało mi się prawe koło.
Jakbyś poczytał manual , to wiedziałbyś dlaczego blokuje ... na forum też to przerabialiśmy . Mała podpowiedź > hamulec ręczny.
Najprawdopodobniej masz za mało powietrza w układzie 3. Zobacz kolego ile wychodzi ci na czerwonej klamce na naczepę (ten sam obwód jest na ręczny) . Odkręć filtr osuszacza i zobacz jak wygląda (czy przypadkiem nie ma oleju - u mnie on zawsze powodował uszkodzenie zaworu 4 drożnego, a dokładniej ogranicznika na 3 obwód.)
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
Nie wchodzi, a wychodzi przy naciskaniu hamulca, i później można go znowu wcisnąć? Możesz mieć skorodowane/brudne pod gumką ochronną, i z tym "dodatkiem" tłoczek jest za gruby :| On tak wysunięty mógł pracować kilka lat, a ostatnio wciśnięty do końca, mógł być przy montażu w fabryce... Zmieniasz klocki, czy jakaś awaria nie cofania tłoczka, i grzania,...
Witam kolege ,co to za obiaw "ciągneło do tyłu" -praca silnika? czy odczucje podczas jazdy samochodem że go coś "trzyma"? Kolega wyżej ,dobrze zauważył że należy sprawdzić czy nie blokują hamulce! Walczysz z układem a tu przyczyna gdzie indziej! Przejrzałem dokumentacje techn. od Mono-jetronica i podają że przy dużym spalaniu należy sprawdzić w kolejnosci:...
Ludzie, było tysiąc jeden razy o blokującym przednim kole w pasku b5!
Zasugerowałbym jeszcze jedną rzecz. Sprawdź dokładnie czy masz dokładnie tak samo wyregulowaną długość łącznika serwa z pedałem. Jeżeli jest źle wyregulowany, np za długi to będzie blokowało Ci hamulce. Czasami w różnych typach może to być regulowany popychacz serwa, który wchodzi w pompę hamulcową.
sprawdz wszystkie bledy to po 1. Po 2 skrzynia biegow moze blokowac. Stycznik hamulca moze blokowac, i jeszcze wiele innych rzeczy
Tłoczek zacisku można bez problemu wcisnąć palcem . Dziś zauważyłem że po zablokowaniu koła jeśli przytrzymam mocniej wciśnięty pedał hamulca po niedługim czasie pedał bardzo powoli zaczyna wpadać . Gdy udału mi się go wcisnąć do połowy zablokowane koło może nie całkowicie ale odpuściło. Wydaje mi się że może jednak dzieje się tak z powodu dostania...
po dokręceniu piasty Rant wewnętrzny bębna daje taki efekt. Po dokręceniu, piasta przesunęła się do wewnątrz i nie zużyta - wytarta część bębna ociera się o szczęki. Przejedź się trochę, wszystko będzie widać, a nawet się dotrze. Pozdrawiam. Jeśli możesz zdjąć i założyć bęben, samoregulacja nic nie blokuje.
bez kabla abs normalne że blokuje koła
Na przeglądzie powiedzieli, że jest OK. Dzisiaj samochód oficjalnie skończył 7 lat (licząc od momentu pierwszej rejestracji). Zostało na niego jeszcze 9 rat po 180 GBP każda i tyle. Pamiętajcie, że jestem drugim właścicielem pojazdu, a mam go od października 2017. Podsumowanie: Auto ma (w przeliczeniu) 61 tys. km przebiegu, w tym 45 tys. u mnie. Oprócz...
Przewody nie są skręcone, zagniecione?
Witam .Może ktoś podpowie jakie są wartości ciśnień na zaworze wieloobwodowym lub gdzie tego szukać . Na stronie wabko brak informacji.Pęk zawór przekażnikowy i blokowały hamulce. Po ustawieniu ciśnień [na oko] ,po spuszczeniu ręcznego leci powietrze z zaworu głównego pod siodłem do 6.5 atm.Wieloobwodowy sprawny[sprawdzany].Generuje błąd WS 0605 BS...
Spalisz klocki hamulcowe i mnóstwo paliwa. Nawet nie próbuj bo może skończyć się zupełnym brakiem hamulców. Żeby usunąć usterkę wystarczy pół godziny.
Szukam DTR/schematów do ładowarki O&K L10 seria B, 1997 r. Mam problem z hamulcami, blokujące się koła. AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach blokują się koła? Czy dzieje się to podczas jazdy, hamowania, czy w innych sytuacjach? Zatrzymałem ładowarkę, wciskając delikatnie pedał hamulca. Nie było żadnych dźwięków. Po około dwóch godzinach chciałem...
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Usterka naprawiona, przełamał się przewód przy mechanizmie blokującym zacisk. Przy okazji stwierdziłem brak mechanizmu awaryjnego odblokowania hamulca, co może być nie lada problemem w trasie. Czy kluczyk i komunikat o potrzebie kontroli hamulca znikną same, czy trzeba wykasować?
Jeśli taśma stawia opór w pozycji play to przyczyny należy szukać w: brudny bęben-Taśma klei się do bębna, blokuje hamulec odwijania taśmy Sprawdzić przewijanie,jeśli nie przewija mogą być kłopoty z capstanem.
Spróbuj przyciskiem kilka razy pod rząd blokować hamulec.
To połączenie do hamulca ręcznego, ktory blokuje oglądanie filmów w czasie jazdy. SławeK
Witam. Jak silnik buczy znaczy że dostaje napięcie. Blokuje go coś. Zdemontuj hamulec. Może pomóc. Jedynie będzie dłużej kręcił się nuż po wyłączeniu napięcia.
Wspomaganie działa?
Zapewne hamulce cały czas blokują koła, gdybyś miał zatarte łożyska słyszał byś to, zresztą auto by nie jechało.
Jak się nie zdejmie jak się zdejmie? Z wałków zwal i masz luźny. Nie ma żadnych blokad, po drugie blokady nie służą do odkręcania koła rozrządu. Gwint jest prawy. Pneumat albo jedynka wbita i wciśnięty pedał hamulca. Blokować wał blokując wałki rozrządu w aucie na pasku to tylko desperat z elektrody może wymyślić.
Hamulec hydrauliczny? Zapewne korozja cylinderków lub tłoczków.
Najczęściej hamulec ręczny blokuje się poprzez przymarzanie linek w pancerzach. Przymarza, bo zbiera się tam woda. Wymiana linek nie jest jakoś za specjalnie droga ani skomplikowana przy układzie manualnym (to znaczy tam gdzie jest wajcha ręcznego)
Witam To ruszanie wajchą powoduje jedynie siłę hamowania i zachowuje się prawidłowo w/g opisu , natomiast co do zaworu w ciągniku to też prawidłowe oznaki - po wciśnięciu hamulca powinno nastąpić całkowita odcięcie powietrza a w miarę popuszczania pedału ciśnienie powinno powracać . Tylko może zbyt małe ciśnienie powraca co nie pozwala na prawidłowe...
Dzięki. faktycznie pod dźwigienką jest gumowy uszczelniacz, może jest uszkodzony nie przyglądałem się dokładnie jak wygląda
Możesz mieć 2 usterki. Modulator lub zwarcie na jednym z czujników. Prawdopodobnie świeciła się kontrola od ASR lub migała.
Serwo łatwo sprawdzic, po prostu odepnij od niego wężyk jak zacznie blokować i przejeć sie kawałek, tylko ostroznie, bo hamulec wtedy trzeba bedzie ostro cisnac.
W układzie jedno obwodowym to poprawna reakcja że po odpięciu przewodu powietrznego hamulce zadziałają, trzeba przekręcić regulator na odhamowywanie i hamulce puszcza.
Szukaj przewodu, który ma być podłączony do hamulca ręcznego. Obraz jest blokowany po jego zwolnieniu.
Ale ewidentnie cos trzyma. A w tym przypadku to prosta sprawa-blokuje hamulec ręczny Może GROCHU napisze jak rozwiązano problem ?
Włącznik świateł stop jak będzie miał za długi trzpień to też będą się blokować hamulce.
Mercedes Actros mp2 po nacistnieniu pedału hamulca ucieka mi powietrze zaworem i blokuje hamulce
Witam. Pacjent to Iveco Eurocargo 75E14 1998r. Problem - blokuje hamulec zasadniczy, podczas jazdy. Ktoś naprawia takie auta lub miał podobny przypadek? Bardzo prosił bym o pomoc lub sugestie. :-) ps. Ręczny wykluczam, bo w tej chwili odłączone są siłowniki od zacisków.
Problem w tym że jak kierowca naciska hamulec to na wysyietlaczu jest duży spadek ciśnienia. Od tygodnia czasami spada do zera czasami pokazuje 1/3. Kół nie blokuję, hamulce są. Wiązkę rozszarpalem do czujników do wejścia w kabinę. Przewody nie połamane nie przetarte brak zieleniny. Jutro będę miał czujniki to je zmienię.
Po pierwsze to trzeba sprawdzić (najlepiej manometrem) który obwód blokuje ;hamulec zasadniczy czy postojowy. Wystarczy wpiąć się pod złącza kontrolne na siłowniku hamulca we.12 i 11.Jeżeli blokuje hamulec postojowy to sprawdź jak poniżej. Warunek: czerwone złącze jest podłączone a żółte odłączone. Zwalniamy w naczepie hamulec postojowy (czerwony guzik...
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że nie blokuje mi się (nie hamuje) tylne lewe koło hamulca ręcznego, prawe działa. W grudniu 2018 r, został wymieniony cały elektryczny hamulec (używany), i nowe linki, wszystko działało, ale jakiś miesiąc znajomy spostrzegł że prawe tylne koło podczas ruszania bardzie jakby blokuje, później puszcza hamulec, niż lewe....
Problemem okazał się blokujący się hamulec.
Wszystkie koła się blokują?
Zapewne załącza przedni napęd by także hamował. Tylko zgaduje. Jeśli jest uszkodzony to czy przednie koła się blokują w momencie hamowania?
Nie podajesz danych kosiarki(producent,model,typ silnika).Jeśli podmieniłeś kondensator i jest to samo to do sprawdzenia łożyska i uzwojenie silnika,sprawdż też czy przypadkiem nie blokuje hamulec.
Zasrosowalem zestaw zaprawdzy do zacisku i pompy hamulcowej, kurcze ja luzowalem przy zacisku zeby odpuscil , dziwne jest to iz motocykl stal i hamulec sam zlapal , rozumiem iz przewody moga byc uszkodzone i blokowac plyn ale w jaki sposob on sie sam blokuje , przeciez tam nie wytworzy sie cisnienie. Teraz go naciskam tysiac razy i nie lapie dziala...
Witaj, szkoda że wcześniej nie wpadłem na Twój post, myślę że problem leży w miękkim połączeniu układy hamulcowego ( ta rurka z gumy która podaje płyn hamulcowy do zacisku ) jest zmurszała wewnątrz i to jest przyczyną awarii ( według mojej wiedzy - być może to coś innego ) pozdrawiam.
A problemów mechanicznych typu blokujące hamulce,uszkodzone łożyska nie ma?
A dźwigienka ręcznego odbija do końca?
Jeśli silnik kosiarki jest już wysłużony, to może czas pomyśleć o remoncie. Sprawdź odmę silnika. Czy przypadkiem nie kosiłeś na pochyłościach terenowych, co, może tłumaczyć zassanie oleju i stąd nadmierny dym. Sprawdź poziom oleju (czy był wymieniany na świeży po sezonie pracy). Gaźnik do przeczyszczenia (dysze) i filtr powietrza do ewentualnej wymiany....
Układ hamulcowy jest zapowietrzony, odpowietrz dokładnie hamulce, a wszystko wróci do normy.
Mogą blokować klocki, mogą blokować tłoczki, mogą blokować prowadnice zacisków, mogą blokować przewody elastyczne, może blokować pompa hamulcowa i ostatnie może blokować sworzeń na pedale hamulca. Musisz ustalić czy blokuje jedno koło czy wszystkie. Jak wszystkie to coś z pompą hamulcową lub sworzniem na pedale hamulca, a jak blokuje jedno z kół to...
I czy to mogło się stać od blokowania hamulca (od nowości się blokował) Mogło. Nie naprawiałeś tego od nowości?
Odczyt błędów i podgląd parametrów będzie konieczny.
Sprawdź włącznik pedału hamulca i rygiel blokujący dźwignię wybieraka
wyłączniki blokujące kondensatory blokujące centralno blokujące
volvo silnika dioda transil laptop kaseta czyszcząca głowice
termet integra badanie elektronarzędzi
Programowanie Alinco DX-10 z Windows 10: krok po kroku Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów