Na forum znalazłeś opis bloków pomiarowych alel do tdi.
Tak, tylko pomiary rozszerzone.
Dla zegarów i ECU jest ten sam czujnik.
Jak chcesz ryżowy produkt, to zapłacisz niespełna 100 zł - i będziesz miał "podwójną" wersję: 17.8 (Polski) oraz 18.2 (Angielski). Jakiś czas temu kupiłem i działa z nowymi modelami bez problemu (póki co :)). Niestety czas oczekiwania na przesyłkę jest dość długi... :)
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Dzisiaj miałem to samo auto na wypalenie. Wybrałem inne oznaczenie silnika i jakoś dało radę. Nie trzeba mieć dostępu do bloków pomiarowych aby zrobić wypalanie.
Ja zacząłbym od bloku 115 - doładowanie wymagane/doładowanie dostarczane. Dlaczego? Ano, ponieważ kiedy przycina się N75 (wiadomo), i silnik zostanie zbyt mocno doładowany, to też przechodzi w stan awaryjny co skutkuje obniżeniem mocy. A co do ciśnienia paliwa to nie na 100%, ale sprawdż 116 i 109-wtrysk paliwa. Kurcze, nie mam przy sobie vcds-a ale...
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Witam grupe 8 w blokach wartości mierzonych robisz przy pełnym obciążeniu jazda na 3 biegu obroty 2900 do 3100 . Pozdrawiam reszte na gg 1384368 .
Opis bloków pomiarowych , które bloki odczytujemy i które wartości w blokach i wiele innych opisów , instrukcji dla tego silnika.
Tak jest możliwe. Wejdź w ACC (chyba 11), w bloki pomiarowe grupa 2 i 11. Pierwszy blok pomiarowy, wartość ma się mieścić w zakresie -0,8 do 0,8.
Czy wina może leżeć po stronie zaworku n108? Jak najbardziej. Uruchom basic setings blok 4. Powinien się przestawiać z jednej skrajności w drugą. Wtryskiwacz sterujący z pękniętą sprężyną w środku daje podobne objawy.
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
W blokach pomiarowych ECU masz sygnał załączenia kompresora i co za tym idzie podbicie obrotów. W blokach pomiarowych klimatronika też masz status kompresora klimy (załączenie/wyłączenie ,kod awaryjengo wyłaczenia). PS Była tam klima manualna?
VCDS, wchodzisz w 17 instruments i odczytujesz przebieg w którymś bloku pomiarowym. Zwykłym skanerem OBD tego nie zrobisz
Co to znaczy, że na kompie nic nie pokazuje? Diagnostyka, to nie kasowanie błędów lecz w większości obserwacja bloków pomiarowych.
A pedał gazu jakie wartości ma blokach pomiarowych?
Skoro to klimatoronik to ja bym zaczął od podłączenia komputera. W blokach pomiarowych w pierwszym bloku będzie widać z dlaczego nie startuje klimatyzacja - najprostsze i najszybsze rozwiązane. Powinny działać oba wentylatory jednocześnie więc raczej jeden masz uszkodzony. Sterowniki
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Myślę tak .Zostaw w spokoju moduł centralnej elektryki . Wpisz do modułu komfortu kodowanie 00066 lub 00067. Różni się tym że pierwsze to selektywne odblokowanie zamków , drugie wszystkie naraz . Przejdż do bloków pomiarowych . Blok nr 9.Wyłącz zapłon , wyjmij kluczyk ze stacyjki . Zarygluj auto ( zamknij ) pilotem czy to kluczem w zamku drzwi . Zobacz...
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Sprawdź błędy oraz w blokach pomiarowych sprawdź temp. zew.
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Masz VCDS-a? Jak tak w blokach pomiarowych silnika możesz sprawdzić status załączenia klimatyzacji.
Witam kolego pilota może i masz dobrego na pewno odczekałeś 1 minute i zaprogramowałeś pilota ,ale jak masz uszkodzony moduł zespolony przy kierownicy tam gdzie są wycieraczki i kierunki znajduje się odbiornik pilota to pilot nie będzie działał nawet po diagnozie DIAGBOXEM nie wyskoczy żaden błąd ,można jeszcze wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć czy...
Kończące się szczotki, ale to climatronic powinien wypluć w błędzie... W blokach pomiarowych porównaj napięcie rzeczywista wartość od zadanej.....
Daj screena co widać w pierwszym bloku pomiarowym w sterowniku klimatyzacji - silnik ma wtedy pracować i ma być "włączona" klimatyzacja.
To prawda ,wszystko to też widać w blokach pomiarowych.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Pokaż bloki pomiarowe 21, 22, 23 z licznika.
wrzuc scan z identyfikacji, pamięci usterek i bloków pomiarowych.
Przekoduj komfort tak by otwierał wszystkie drzwi na raz. Wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jakie są statusy poszczególnych zamków.
Sprawdź w blokach pomiarowych czy rozpoznaje algorytm pilota bo pewnie tu będzie problem.
Jakie parametry pokazuje czujnik ciśnienia doładowania G31? Jaki jest błąd po jego odłączeniu i co wtedy widać w blokach pomiarowych?
Pod komputer podłącz i co pokazuje w blokach pomiarowych?
Jak powyżej, sprawdzić VCDS'em błędy centralnego zamka lub cent. elektryki związane z zamkiem tych drzwi. Dodatkowo w blokach pomiarowych w odpowiednich grupach, można podejrzeć reakcję na otwarcie-zamknięcie drzwi realizowane właśnie przez ten mikrostyk.
Myślę, że ten wsad powinien pomóc. Śmiało możesz próbować. Tylko sprawdź bloki pomiarowe czy wyświetlacz nie ma jakiejś blokady.
Jeszcze raz zobaczyłem na ten wsad i sprawdź 09181 Zobacz też co ci pokazuje w liczniku w blokach pomiarowych kanał 24.
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Jeżeli daje błędem Lokalnej magistrali to możliwe że czujniki nie widzą się na wzajem. Warto to sprawdzić w blokach pomiarowych.
W blokach pomiarowych będzie widać pozycje siłownika w zamku. Jeżeli połączenie elektryczne jest ok to zamek do wymiany.
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Sterowników nie odpowiada sygnał zwrotny. Wygląda na to że brak jest jakiegoś sygnału gdy zamykasz zamki od środka. W tym aucie powinno być ryglowanie czyli zamek zamyka się na dwa razy przy zamykaniu z pilota lub kluczyka. Wtedy nie idzie otworzyć drzwi...
zobacz w blokach pomiarowych czy s-kont ginie po wyłaczeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki
A co słuchać w module klimatyzacji. Tzn jaką widzi temperaturę płynu , temperaturę na panelu centralnym , jaka jest ustawiona wg odczytu z modułu. Jakie pozycje klapek. Prędkość wentylatora oraz odczyty temperatur z poszczególnych nawiewów. Wszystko jest w blokach pomiarowych modułu klimatyzacji.
Poduszka kierowcy. Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie lepiej widać. Uszkodzona poduszka lub taśma pod kierownicą.
Powinienes miec bloki pomiarowe i podglad parametrow. Tam bedzie w ktores rubryce polozenie kierownicy. Natomist jak masz ESP to moze jecze blad ABS wyrzucic.
gdzie to sprawdzić w firmowym programie VAG-COM? Wchodzisz w 46 Cantral conv. i w blokach pomiarowych masz status poszczególnych drzwi (zablokowane, odblokowane, zamknięte, otwarte etc)
Założyć nowy czujnik wału skasować błędy przejechać się odczytać błędy bloki pomiarowe i podejmować następne decyzje. Pozdrawiam.
Ja bym stawiał na zapowietrzenie. ...co opóźnia kąt wtrysku, ale w blokach pomiarowych podejżyj prędkość obrotową silnika. Może czujnik niedomaga. No i świeczki.
To nie multitronic tylko tiptronic :] To ci się udało :) Czym masz zamiar to diagnozować ? Podaj oznaczenie literowe skrzyni , jutro wieczorem wrzucę bloki pomiarowe z opisem dla twojej skrzyni i silnika, więc sobie będziesz mógł pojeździć i podejrzeć bloki pomiarowe. Dodano po 46 skrzynia pojechała na palecie do Wrocławia gdzie miała być naprawiona...
Co Ci pokazuje w blokach pomiarowych ? grupa 004 ;005 ;006 Pzdr
http://www.pkaudi.pl/forum/printview.php... http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php... http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_va... http://de.openobd.org/vw/golf_1j.htm#01 jeżeli masz coś ciekawego to...
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
Przecież obroty silnika są w 1 grupie i nie tylko.Odpalasz vaga,silnik,bloki pomiarowe,grupa 1 ,start i kręcisz rozrusznkiem i spoglądasz na vaga. No takich podstaw kolega nie wie?
Kolego bloki pomiarowe w testerze powiedzą z czym mamy do czynienia. Jeśli nie zrobisz dobrej diagnostyki pozostaje tobie wymiana części na pałę, koszty.
Łączysz sie z silnikiem, wchodzisz w bloki pomiarowe - measuring blocks, blok nr 1, pierwsze okienko, tam powinno byc widać prędkość silnika. Gdy już to masz to przekręcasz kluczyk aby rozrusznik kręcił i patrzysz ile pokazuje w tym okienku.
A o blokadzie czasowej po błędnym wpisaniu jesteś świadomy. To częsty błąd że masz dobry PIN ale blokada czasowa działa i go odrzuca. W blokach pomiarowych licznika masz czas blokady ( ile auto musi stać na zapłonie bez opalania silnika by udzieliło dostępu po wpisaniu prawidłowego kodu). Typowo trzeba poczekać na zapłonie 15-20 min i przyjmuje kod...
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
To auto robi się 15 minut , Kod jak piszą koledzy wszędzie taki sam . Jak masz error albo blokada czasowa albo wywalona zawartość modułu . Odpalasz bloki pomiarowe czytasz błędy i wszystko wiesz . Te auta są wrażliwe na słaby akumulator .
sprawdź instalacje pod filtrem powietrza często tam sniedzieje,a też bloki pomiarowe kanał 125 i czy widzi komunikacje miedzy sterownikami
vcds lub inny program laczysz sie z modulem komfortu dopasowanie pilotow jak nie idzie to trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych czy rozpoznaje i przyjmuje pilota recznie nie ma procedury, tylko program diagnostyczny
Nie ma czujnika - system widzi usterkę i przestaje działać, stąd brak problemu przy hamowaniu. System widzi cały czas inna prędkość jednego z kół i przy hamowaniu zaczyna reagować. Trzeba sprawdzić bloki pomiarowe a nie błędy czytać. W blokach będzie widać które koło odstaje od reszty. Wtedy do sprawdzenia koronka na przegubie lub pierścień na łożysko...
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Powinno Cię zadowolić.Pozdrawiam.
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
Witaj. Moduł abs/esp masz na pompie abs pod podłużnicą lewą. A napięcie jak sprawdzasz na wtyczce to tylko przy podłączonym czujniku. Najlepiej wbić igłę od strony wtyczki by nie niszczyć izolacji. A prędkość obserwować w blokach pomiarowych tylko w formie wykresu.
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
Rodzaj silnika? Vag, bloki pomiarowe, kanał bodajże 8 parametry przepływomierza jedna linijka jakie powinny być wskazania poniżej jakie są jeżeli znaczna rozbieżność to w ciemno wymieniaj. Prościej nie będzie.
Ok a potwierdzisz to że w bloku pomiarowym wskazania położenia kierownicy będą widoczne dopiero po adaptacji ? Zgadza się. Przed jest 0 po już wskazuje właściwie.
W blokach pomiarowych na kanele 003 masz dwa parametry przepływomierz powietrza wymagany i rzeczywisty. Porównaj je z gazem w podłodze podczas jazdy. Tak ,tylko to służy do kontroli egr.To raczej 9 albo 10?Albo logi robić.
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Pierścień jest nowy. Dodano po 37 A raczej cały zespół łożyska. Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/2940643400_...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam widać przy napinaczu. Później zewrzyj przewody we wtyczce i zobacz czy pojawi się "resistance to low". Jeżeli nie to zrób zworkę przy sterowniku na tych przewodach i zobacz wtedy co widać w blokach.
Wejdź na największy portal aukcyjny w kraju i kup sobie w cenie od 40 w górę interfejs do grupy VAG. Później wpisz w gogle bloki pomiarowe vag i poczytaj co gdzie i jak sprawdzić.
Jeśli jest to w blokach pomiarowych silnika/wskaźników to powinien. Ile ten Cię będzie kosztował? Dodano po 9 Pamiętaj,że do takiego kabla musisz posiadać odpowiedni program diagnostyczny,w tym przypadku VCDS/VAGCOM (Grupa VAG)
Masz jakieś błędy? Zobacz w blokach pomiarowych czy sterownik widzi zamknięte drzwi i klapę. Jeżeli w blokach będą bzdury to prawdopodobnie znowu czeka Cie zmiana elektroniki... No chyba ze nagle padły czujniki co dają sygnał do sterownika o zamkniętych i otwartych drzwiach
Właśnie łącząc się z licznikiem będziesz widział jego nr. W polskim VAGu powinno być widać w blokach pomiarowych czy widzi prędkość w sterowniku silnika. Zobacz czy masz podpięty przewód do niebieskiej (32 piny) wtyczki licznika, pin 28.
Sygnał z pinu 2 presostatu zasuwa do sterownika wentylatorów.Wtyczka 14 pinowa pin 2.Sprawdź miernikiem przejście czy kabelek nie zgnił. I jeszcze jedno.Jaką temperaturę płynu chłodzącego widzi licznik w blokach pomiarowych?
W blokach pomiarowych, ale najpierw zakoduj nowy akumulator.
Wiec prawdopodobnie bedzie to wina dawki sprawdz VAGiem jaka jest dawka dla cieplego silnika (bloki pomiarowe 001) wartość w 2 okienku jak becie ponizej 4 to moze to byc przyczyną.
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Ile masz pilotów zakodowanych ?Zobacz w blokach pomiarowych grupa 007,max jest 3 i więcej nie zakodujesz. Jeśli jest tyle to trzeba zrobić reset sterownika i usunąć stare piloty
Uboga mieszanka może być od wypadających zapłonów, lub też zapłony mogą wypadać z powodu zbyt ubogiej mieszanki, trzeba do czegoś dojść przez podgląd bloków pomiarowych i ocenę parametrów pracy, sprawdzenie korekcji sond.
O ile dobrze pamietam to grupa 2 bloków pomiarowych - ale nie mam tego teraz gdzie zweryfikować aby to potwierdzić. Jak nie masz pewności, to sprawdź fizycznie czy sa czujniki - powinny być pod dywanikami przy siedzeniach. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Nie chce go przyjąć bo problem leży w nowym transponderze. Prawdopodobnie jest inny niż powinien być. ID13 i ID48 wyglądają identycznie ale nie są zamienne. Daj logi z bloku pomiarowego 21, 22, 23 jak masz włożony nowy klucz.
A po co wlazłeś w pomiary rozszerzone?U ciebie jest to w blokach pomiarowych.
A wartości w blokach pomiarowych? Są ok?
Czujnik bedzie raczej dobry, problem siedzi w sterowniku pieca. Musisz wejść w moduł 18 /ogrzewanie/, w bloki pomiarowe 08 i w bloku 001 odczytaj na zimnym silniku temperatury w oknie 2,3 i 4. Powinny być jednakowe. Zapal silnik i po uruchomieniu pieca obserwuj okno nr 2 /temperatura ognia/. Napisz co zaobserwowałeś.
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Zmieniarka uszkodzona, po drugie włącznik świateł hamowania, a po trzecie primo jak się przejedziesz to G85 skalibruje się i błąd zniknie. Co do wariacji akumulatora to sprawdź ładowanie oraz wrzuć bloki pomiarowe z sterownika zrządzania energią.
opisy bloków pomiarowych import bloków identyfikacji bloków
odkurzacz odyssey wymiana uchwyt wiertarski minidisc instrukcja
renesas programowanie thomson 26hu5253
Nagrzewanie się grzejników podczas grzania wody użytkowej Schemat instalacji elektrycznej lewych drzwi Nissan Patrol